Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Conditii de confort in vehicule de transport in comun

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 14:48:33    Titlul subiectului: Conditii de confort in vehicule de transport in comun 57052

Din cate stiu eu in Germania capacitatea se claculeaza la un grad de aglomerare mai uman decat la noi (ceva gen 4cal/mp).. de unde deduc ca la noi capacitatea e calculata la 6.5cal/mp... si functie de asta se calculeaza si nr de vehicule trimise pe traseu, etc...
Ca o paranteza, pt V3A capacitatea unui V3A la 6.5cal/mp e nu e chiar 300.
Am inteles ca pana acum cativa ani capacitatea era calculata la 8cal/mp, iar gradul de aglomerare la inceputul anilor 90 ar fi fost ceva de genul 10.5cal/mp Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 16:23:51    Titlul subiectului: 57054

Am facut un experiment cu un patrat cu latura de 1m, adica 1mp. Am constatat ca nu incap mai mult de 4-5 oameni in mod lejer. Deja peste cifra asta, e aglomeratie ce n'a vazut vestul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Apr/2024
Mesaje: 312
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 17:27:02    Titlul subiectului: 57065

Normele in vigoare prevad 5 calatori pe metrul patrat pentru calculul capacitatii maxime. Desigur, exista si suprasarcina de 110-120%.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 17 Ian 2006 10:14:35    Titlul subiectului: 57807

Sunt calcule pur teoretice, de proiectare, pe hartie. La fel se procedeaza si la vagoanele de calatori. Nu am cunostinta sa se faca si verificarea practica a numarului de calatori care incap in vehicule. Si oricum in calculele alea nu cred ca se iau in calcul toate suprafetele posibile, se iau numai cele "normale", cred ca nimeni nu se gandea ca unii vor prefera sa stea in locul acela din spatele usii 3, de exemplu, la DAF-uri... Stateam excelent, si mereu gaseam "loc". Pana de curand, cand RATB a luat o masura de inlocuire a suprafetei drepte initiale din acel loc cu una in forma de plan inclinat, unde e mai anevoie sa stai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community