Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 21 Iun 2006 22:45:39 Titlul subiectului: |
61457 |
|
ciordescu a scris: | "Primele troleibuze vrem sa le avem la sfarsitul acestui an si sa le putem introduce pe noua linie care se va realiza intre Piata Sudului si Piata Unirii. Urmeaza sa scoatem la licitatie aceasta lucrare si sa o finalizam pana la sfarsitul anului", a declarat Gh. Aron, directorul general al RATB. | 1. De ce numai până în Piața Unirii? Nu se poate reface axa N-S ca în vremurile ei bune?
2. Ce ați zice de o linie de troleibuz Piața Sudului-Herăstrău sau Piața Sudului-Aeroportul Băneasa? Ce număr ați vrea să aibă linia respectivă:
-73?
-81? |
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Joi 22 Iun 2006 13:12:36 Titlul subiectului: |
61473 |
|
Nu cred ca refacerea completa a axei Nord-Sud ar fi o solutie de dorit. In perioada de virf o semicursa ar dura peste o ora, ceea ce ar necesita un numar foarte mare de troleibuze pentru a asigura o ritmicitate cit de cit decenta. Nu s-ar rezolva nici descongestionarea 312/313, nici nu ar fi prea utilizat ca alternativa la Metrou, datorita duratei. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 22 Iun 2006 20:24:38 Titlul subiectului: |
61483 |
|
Semicurse de o oră avem pe 90, 69, 86 (1h30min) etc...nu asta ar fi problema...ci traficul...semicursa ar fi 1h30min pe hârtie și 3 ore pe teren. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 23 Iun 2006 23:47:50 Titlul subiectului: |
61511 |
|
Dr2005 a scris: | Semicurse de o oră avem pe 90, 69, 86 (1h30min) etc...nu asta ar fi problema...ci traficul...semicursa ar fi 1h30min pe hârtie și 3 ore pe teren. | 1. Când spui "trafic", te referi la Bulevardul Magheru?
2. Care sunt soluțiile propuse de RATB pentru realizarea legăturii dintre rețeaua din Berceni și restul rețelei?
3. O linie pe traseul Văcărești-Cantemir-Piața Unirii-Brătianu-Piața Universității ar fi utilă?
4. Știe careva are a fost traseul inițial al liniei 73? Am înțeles eu greșit sau străbătea capitala din Piața Sudului până la Parcul Herăstrău, linia fiind, scurtată ulterior, până în Piața Unirii?
5. În atenția lui Bogdan 71, 1689 și a celor de vârste apropiate lor: A existat vreo linie de troleibuz lungă care să "taie" capitala pe relația vest-est? Am citit lista traseelor din 1973, dar, nefiind bucureștean și neavând o hartă din acea perioadă... nu îmi dau seama exact de liniile respective.
6. Câți dintre voi ar fi dorit ca, în loc de cele 500 Citaro-uri să fie aduse doar 200 de astfel de autobuze iar restul de 300 să fi troleibuze? Asta pe lângă seria de troleibuze noi care vor trebui să sosească nu peste mult timp? |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 24 Iun 2006 00:59:20 Titlul subiectului: |
61513 |
|
1. Când spun trafic mă refer cam la toate intersecțiile Bucureștiului... aș enumera, din traseul propus de la S la N:
-Str. Nițu Vasile - cele 3 semafoare dintr Depoul Berceni și P-ța. Sudului (inclusiv)
-P-ța. Unirii și apoi toată axa Bd. IC Brătianu-Bd. Bălcescu-Bd. Magheru-P-ța. Romană-Bd. Lascăr Catargiu-P-ța. Victoriei-Aviatorilor-Arcul de Triumf e total gâtuită de la 6am la 9 pm
-Semaforul pus la intrarea pe Podul peste lacul Herăstrău din Băneasa
-Apoi Bd. Aerogării până la Șos. Buc. Ploiești cu cele 3 semafoare aferente
2. 312, 313 devin troleibuze...cam ăsta e planul
3. Păi...există deja și se numește 381. Dar are stațiile prea rare prin centru și nu oprește la P-ța. Unirii, iar la P-ța. Sf. Gheorghe și Universitate are stație doar pe un sens.
5. A existat...81 parcă.
6. Da. |
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Sâm 24 Iun 2006 01:23:09 Titlul subiectului: |
61515 |
|
OAB a scris: | 3. O linie pe traseul Văcărești-Cantemir-Piața Unirii-Brătianu-Piața Universității ar fi utilă? | Eu nu cred c-ar fi utila nici o line de troleibuz venind din Berceni si care sa depaseasca Piata Unirii. De la Unirea incolo s-ar pierde dublul timpului (implicit numarul de mijloace de transport blocate), si nu ar descongestiona Metroul/autobuzele OAB a scris: | 4. Știe careva are a fost traseul inițial al liniei 73? Am înțeles eu greșit sau străbătea capitala din Piața Sudului până la Parcul Herăstrău, linia fiind, scurtată ulterior, până în Piața Unirii? | S-ar putea sa ma insel (astept corectari), dar, din cite tin minte algoritmul era urmatorul: 74 circula pe Emil Racovita (ca 83) si ajungea la Gara de Nord iar 73 circula pe Metalurgiei (ca 94) si intorcea la Str. Paris. 76 venea de la Pta Resita (ca 95) si intorcea la Unirea. OAB a scris: | 5. În atenția lui Bogdan 71, 1689 și a celor de vârste apropiate lor: A existat vreo linie de troleibuz lungă care să "taie" capitala pe relația vest-est? Am citit lista traseelor din 1973, dar, nefiind bucureștean și neavând o hartă din acea perioadă... nu îmi dau seama exact de liniile respective. | Est - Vest in acceptiunea ta inseamna din Pantelimon pina in Drumul Taberei?
Cel putin 84. Bogdan, mai exista si alta? Din cite tin minte, 86 si-a pastrat traseul - mai mult sau mai putin - neschimbat... OAB a scris: | 6. Câți dintre voi ar fi dorit ca, în loc de cele 500 Citaro-uri să fie aduse doar 200 de astfel de autobuze iar restul de 300 să fi troleibuze? Asta pe lângă seria de troleibuze noi care vor trebui să sosească nu peste mult timp. | E greu de tras o line atit de clara. In primul rind nu trebuie uitat ca parcul de DAC-uri din Bucuresti are cel putin 13 ani (daca gresesc, va rog sa ma corectati). Deci clar trebuiesc aduse autobuze care sa mentina parcul la valorile actuale. Eu sustin categoric troleibuzul ca o alternativa ecologica de transport in comun - mai ales pentru Bucuresti - dar nu trebuie uitate si dezavantajele. In primul rind, lipsa de flexibilitate in cazul blocajelor de trafic/aglomeratiei. In al doilea rind, costurile intretinerii retelei de contact. In al treilea rind, nu uitati iarna din Bucuresti... In al patrulea rind, costurile conversiei unei linii de autobuz in troleibuz - mai ales in cazul liniilor lungi. Si nu in ultimul rind flexibilitatea traseelor. Daca la o linie de autobuz decizi o ajustare, te costa citeva placute de statii, pe cind la troleibuz situatia nu mai este atit de simpla...
E doar o opinie...
Si ca sa concluzionez. Poate n-as fi adus 200 de autobuze si 300 de troleibuze, dar poate 400 autobuze + 100 troleibuze, asta da. |
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Sâm 24 Iun 2006 15:29:33 Titlul subiectului: o;o |
61526 |
|
Posibile variante pentru axa de troleibuze Nord-Sud
Reiau pe scurt (cu citeva adaugiri) opiniile pe care le-am expus acolo.
O refacere integrala, dupa modelul pre '86 nu cred ca ar mai fi de dorit. O semicursa ar dura foarte mult - mai ales la orele de virf. Mai eficient mi se pare ca ar fi sa se decongestioneze/diversifice legaturile de suprafata intre Berceni/Resita/Racovita si Pta Unirii. Eventual, de ce nu, chiar si pe Soseaua Berceni, desi traficul este destul de greoi acolo. Nu stiu daca planseul Metroului suporta desfiintarea spatiului verde de pe mijloc (care si asa este orice, dar nu spatiu verde).
O posibila problema ar fi intoarcerea la Pta Unirii. Daca se merge pina la Sf Vineri cu revenire prin piata, s-ar lungi intervalul de timp si ar exista riscul blocajelor. Intoarcerea pe Splai apoi pe Bd. Marasesti este problematica datorita stopului de la Budapesta. Alte alternative ar fi:
- intoarcerea pe Splai pina la Timpuri Noi si apoi pe Bd. Gh Sincai apoi pe Tineretului. Semaforul de la Sincai este deja defazat, deci nu ar fi nevoie de schimbari si nu ar produce ambuteiaje suplimentare.
- intoarcerea dupa fintina din piata apoi pe latura sudica, prin fata Irish Pub. Asta ar implica insa recorelarea semaforului, plus, permitind virarea troleibuzelor la stinga, ar da idei si altora mai 'descurcareti'.
- intoarcerea pe Splai si de la Timpuri Noi pe Vacaresti, inlocuind actualul 313 (312? - imi cer scuze pentru eventualele inadvertente, va rog sa ma corectati daca gresesc)
- intoarcerea sa se faca prin Bd. Alba Iulia (Unirii?) pina la Biblioteca Nationala, apoi prin Bd. Mircea Voda pina la Timpuri Noi. Problema pe care o vad insa aici este blocajul etern de la Podul Timpuri Noi, plus actualele lucrari la Pasajul Marasesti, pe care nu le vad incheiate prea curind (mai ales in conditiile in care planul anuntat de Primarie este sa se dea drumul la circulatia troliebuzelor pina la sfirsitul anului 2006). |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Sâm 24 Iun 2006 16:02:47 Titlul subiectului: |
61527 |
|
Oricum, este clar: nu se va reface aceasta axa N-S cu troleibuze, decat pana la Unirii. Oricum, PMB doreste sa elimine RATB-ul acolo unde este metrou.
Parerea mea este ca 74 si 76 ar trebui sa intoarca la Unirii asa cum intorcea 312 (direct la Sitraco) prin splai si Cal. Vacaresti. Iar pentru 73 si eventual inca o linie noua venita de la Resita (sa ii zicem 77 ) sa se realizeze transport dus-intors de la Abator prin Cal Vacaresti - Timpuri Noi - Mircea Voda pana la Sf. Vineri (unde va aparea noul terminal).
In felul acesta ar putea sa il pastreze pe 313 care strabate zone mai aglomerate si sa-l desfinteze pe 312.
O alta idee vehiculata de Prim sect.4 acum ceva ani mai era sa se realizeze o ramificatie de la Abator si spre Baba Novac pentru linii care sa uneasca Berceniul cu Titanul. Dar cred ca au ideea aceasta la fezandat _________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Sâm 24 Iun 2006 19:59:01 Titlul subiectului: |
61534 |
|
Ideea cu eliminarea transportului de suprafata acolo unde exista Metrou a mai avut-o cineva, acum vreo 20 de ani... Si n-a sfirsit bine. Nici ideea, nici initiatorul... |
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Sâm 24 Iun 2006 22:34:03 Titlul subiectului: |
61537 |
|
Ce promitea Videanu la alegeri pe site-ul de campanie:
Realizarea retelei de troleibuze :
realizarea unei retele de troleibuze pe magistrala Casa Presei Libere, Sos. Kiseleff, Piata Victoriei, Piata Romana, Bdul Magheru, Piata Universitatii, Piata Unirii, Bdul Cantemir, Bdul I.C. Bratianu, Bdul Tineretului, Vacaresti, Piata Sudului, Depou Berceni;
Completarea Piata Victoriei, Bdul Aviatorilor, Sos. Nordului
Este foarte posibil sa vedem aceasta varianta in viitor, mai ales ca scopul principal al prelungirii liniilor din sud este unificarea tuturor retelelor de troleibuz iar primaria are ca plan ca in 2-3 ani sa elimine autobuzele din centru.
Personal sustin varianta ca troleibuzele de la Abator sa circule pe Vacaresti-Timpuri Noi-Gh Sincai-Cantemir-Unirii, apoi sa ocoleasca magazinul Unirea pe la McDonalds si sa aiba cap de linie comun cu 385 la Sf. Vineri cu intoarcere pe actualul traseu al lui 312 (prin Splai).
Astfel 312 s-ar desfiinta iar pe 313 s-ar circula mult mai lejer (chiar si la un interval mai mare) |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 25 Iun 2006 14:59:25 Titlul subiectului: 000000 |
61550 |
|
181 prelungita pana undeva util cum ar fi la Cora, trecand prin Ramnicu Sarat, Liviu Rebreanu, Lucretiu Patrascanu si eventual Vergului. Mai ajutam si noi lumea sa ajunga la Cora ca de la capatul lui 102 e o migaleala ridicola sa ajungi la Cora.
De ce continua RATBul sa bage autobuze bune pe linii izolate (cazul 181 si 221). Cu 4 Rocaruri rezolva pe 124, care totusi trece pe la Unirii. Acum ca au mai venit Mertzane la Nordului, se mai transfera autobuze? _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Iun 2006 20:53:46 Titlul subiectului: |
61552 |
|
bogdan_buc a scris: | 181 prelungita pana undeva util cum ar fi la Cora, trecand prin Ramnicu Sarat, Liviu Rebreanu, Lucretiu Patrascanu si eventual Vergului. Mai ajutam si noi lumea sa ajunga la Cora ca de la capatul lui 102 e o migaleala ridicola sa ajungi la Cora.
De ce continua RATBul sa bage autobuze bune pe linii izolate (cazul 181 si 221). Cu 4 Rocaruri rezolva pe 124, care totusi trece pe la Unirii. Acum ca au mai venit Mertzane la Nordului, se mai transfera autobuze? | Am primit eu un raspuns de la RATB pentru ruta aceasta...este foarte bine deservita si nu intra in calculele RATB in acest moment
zise un functionar de acolo care cred ca doar s-a uitat pe harta...Chitilei |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Dum 25 Iun 2006 23:17:28 Titlul subiectului: |
61555 |
|
ciordescu a scris: | Am primit eu un raspuns de la RATB pentru ruta aceasta...este foarte bine deservita si nu intra in calculele RATB in acest moment
zise un functionar de acolo care cred ca doar s-a uitat pe harta...Chitilei | Cum ar zice Caragiale, Vergului e foarte bine deservita de RATB, nimic de zis, dar din pacate RATB-ul lipseste cu desavarsire pe aceasta artera. Cata vreme e "la putere" mafia dubelor, n-o sa vedem RATB pe Vergului, parerea mea. Altminteri, nu se impune prelungirea lui 181 pana la Cora, ci a lui 102; subscriu parerii ca 181 trebuie desfiintat.
Iar apropo de autobuze bune pe linii inutile, remarc aparitia Rocarurilor de Simon pe 615. Mai bine le bagau pe 232... |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 25 Iun 2006 23:40:21 Titlul subiectului: |
61556 |
|
Sustin si io ideea cu 102 pana la Cora, dar banuiesc ca va fi nevoie de niste amenajari in zona, caci nu-mi imaginez unde vor stationa atat de multe autobuze cate sunt pe 102 intr-un spatiu asa prost organizat cum e la Granitul. _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 11:21:08 Titlul subiectului: |
62173 |
|
Din ce am remarcat eu, in Giulesti-Sarbi se construieste un ansamblu rezidential de bloculetze a cate 3-4 etaje fiecare. Nu stiu exact cine e beneficiarul lucrarii, insa eu sper sa fie ANL (asta si pentru ca am cerere de locuinta depusa la ei - nu sper la minuni, dar nu stii de unde pica). Asa ca se impune o dezvoltare a transportului in zona (eventual o prelungire a lui 163 intr-o zona mai centrala, plus inlocuirea DAC-urilor actuale cu niste masini mai de Doamne-ajuta, DAF sau De Simon). Dar asta numai dupa terminarea lucrarilor la linia 44 plus o reabilitare a caii de rulare pe toata Calea Giulesti |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 11:25:38 Titlul subiectului: |
62174 |
|
Propun prelungirea liniei 323 de la Podul Timpuri Noi prin bd. Mircea Voda, bd. Corneliu Coposu pana la Sf. Vineri, unde sa aiba capatul comun cu linia 385. Intoarcere pe linia lui 385 pana la bd. Unirii, dupa care continuarea traseului prin Mircea Voda. In felul acesta, s-ar rezolva problema deservirii respectivului bulevard. |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 00:55:27 Titlul subiectului: gngnf |
62793 |
|
Un 133 circular ar putea avea traseul:
Piața Arsenalului - Cl 13 Septembrie - Bd Tudor Vladimirescu - Șos Viilor - Str Dr. Istrate - Parcul Carol - Pod Mărășești - Timpuri Noi, traseul actual pînă la Basarab - Cl Plevnei - Știrbei Vodă - Splaiul Independenței - Izvor - Piața Arsenalului.
Mai mult, ar putea merge și noaptea, cu DAC-uri "de sacrificiu". Ziua nu merită DAC-uri...deși prin 1986 pe 133 mergeau vreo două Roman 112, fiind singura linie centrală pe care mai intrau Roman. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 02:10:36 Titlul subiectului: |
62794 |
|
Linai de dublaj 330 ar trebui desființată și suplimentat 335-ul cu ea. Așa a fost între 2002 și 2004. |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 11:12:49 Titlul subiectului: |
62798 |
|
330 ar trebui desfiinat. Iar 335 ar trebui sa fie prelungit pana la Baneasa S.A., suplimentat fiind cu cateva din autobuzele ramase de pe 330, refacandu-se astfel traseul fostei linii 333. Si, de ce nu, sa fie prelungit si la capatul celalalt pana la Faur, deservind mai bine partea aceea din cartierul Titan.
Inca o propunere: linia 253 ar trebui sa circule, in sensul Barajul Dunarii-Fundeni, prin Liviu Rebreanu, bd. 1 Decembrie 1918 si bd. Basarabia, deservind mai bine o zona unde nu circula decat tramvaiul 40, care nu are intervale de succedare prea "prietenoase" |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 15:10:07 Titlul subiectului: |
62804 |
|
Inainte ca linia 40 sa circule pe Bd.1 Dec. 1918 tronsonul cuprins intre Faur si Bd.Basarabia,pe acolo a circulat linia 253 care atunci intorcea la Faur comun cu liniile 101 si 311. |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 15:21:41 Titlul subiectului: |
62805 |
|
Si venea exact cum vine 40ul acuma |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 16:47:32 Titlul subiectului: |
62811 |
|
Ar fi mult mai util 253 pe vechiul traseu (1 Decembrie 1918), decat acum, cand practic dubleaza 330 si 335 pana la Titan, 70, 79 si 102 pana la Costin Georgian |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 17:09:49 Titlul subiectului: |
62813 |
|
Eu inteleg ca si cei de pe 1 Decembrie 1918 au nevoie de un autobuz, dar totusi 253 este o prelungire a lui 102 ca traseu de periferie, si este mult mai util in configuratia actuala. Eu unul cel putin, care stau in Vitan, ca sa ajung in Colentina, prefer oricand sa iau un 102 si sa schimb la Titan cu 253, decat sa iau tramvaiele cele mai expuse "ciordelesilor" care te slabesc de cateva grame de bancnote si celulare... si sa mai si stau blocat in trafic pe Mihai Bravu si Colentina. Parerea mea... _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 23:13:47 Titlul subiectului: |
62822 |
|
Pai ai putea schimba lejer 102 cu 253 la capatul lui 102, doar ca ar trebui sa traversezi pana la statia Sos. Morarilor, unde 253 ar opri in statie comuna cu 153, care vine de la Republica. |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 23:19:18 Titlul subiectului: |
62824 |
|
Pai pentru mine merge, dar mai sunt batrani destui care nu prea traverseaza lejer intersectia aia... mai ales cand ploua si se inunda marginea soselei... in fine... mie mi-e dor de 153 ala era bun de pus pe 1 Decembrie... si dus pana la cartier Andronache ceva... mai scapam si de tampenia aia de 682 pe care au deviat-o complet... mare utilitate din moment ce are 2 vehicule pe traseu _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
|