|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 26 Dec 2005 19:15:33 Titlul subiectului: 0000 |
57130 |
|
Linii si trasee in noapte de anul nou:
In noaptea de Anul Nou vor functiona din 30 in 30 de minute, de la ora 23.30 la 5.30, autobuzele liniilor 5, 12, 15, 16, 20, 21, 32, 34, 41, 76,79, 85, 86, 92, 93, 97, 104, 117, 123, 131, 168, 178, 311, 313, 323, 331, 368, 385, 644 si 645. Tramvaiele liniilor 5 si 16 vor trece si prin bucla de la Piata Sf Gheorghe, iar cele ale liniei 16 vor intoarce in bucla Lacul Tei. Tramvaiele liniei 12 vor functiona pe un traseu prelungit de la cap de linie "Gara Basarab" pe Bd Dinicu Golescu, Str. Berzei pana la Calea Plevnei (cap linie 20) cu intoarcere prin Str. Sf. Constantin, Str. I. Perlea, Str. Gr. Cobalcescu, Str. Berzei, iar apoi pe traseul de ducere.
Tramvaiele liniei 15 vor circula pe traseul actual intre "Complex RATB Titan" si intersectia Sos. Oltenitei cu Sura Mare, apoi deviat pe Str. Sura Mare (cap linie 19), cu intoarcere prin Sos Giurgiului, Calea Serban Voda, apoi traseul de ducere.
Autobuzele liniei 104 vor circula pe un traseu scurtat intre Stadionul National si Piata Unirii, unde vor intoarce prin Bd. I. C. Bratianu, Str. Halelor, Aleea III si Aleea II (cu statie cap linie comuna cu linia 783 ).
Traseul liniei 117 se modifica numai pe sensul spre "Piata Sf. Vineri, din Bd. Regina Maria prin Aleea II (cu oprire in statia "Piata Unirii 2", cap linie 783), Bd. I.C. Bratianu, Bd. Unirii, apoi traseul de baza.
Autobuzele 178 vor functiona pe un traseu prelungit de la intersectia Str. Stirbei Voda cu Str. I. Campineanu, pe un traseu comun cu liniile 168 si 368, pana la Piata Romana, cu intoarcere prin Bd. Dacia si Str. M. Vulcanescu. Autobuzele liniei 311 vor circula pe un traseu prelungit de la Piata CA Rosetti pe Bd. Carol I, Piata Universitatii, Bd. I. C. Bratianu, pana la Piata Unirii, unde vor intoarce pe un traseu comun cu linia 783.
Autobuzele 323 vor circula pe un traseu modificat de la Liceul Gh. Sincai pe Bd. D Cantemir pana la Piata Unirii, unde vor intoarce prin Bd. I. C. Bratianu, Str. Halelor, Aleea III, Aleea II (cu statie cap linie comuna cu linia 783) si intoarcere pe Bd. D. Cantemir. Traseul autobuzelor 385 se modifica pe sensul spre Sf. Vineri, din Splaiul Independentei prin Aleea III, Aleea II (cu oprire in statia "Piata Unirii 2", cap linie 783 ), Bd. I. C. Bratianu, Bd. C. Coposu, apoi traseul de baza.
Autobuzele liniei naveta 644 vor functiona pe un traseu prelungit, de la intersectia Bd. Dinicu Golescu cu Str. Fluviului pe Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei pana la Calea Plevnei (cap linie 20), cu intoarcere prin Str. Sf. Constantin, Str. I. Perlea, Str. Cobalcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Sos. Orhideelor, Calea Giulesti. Autobuzele liniei naveta 645 vor functiona pe un traseu prelungit de la cap linie "Clabucet" pana la "Piata Romana" (cap linie 168 si 368), prin Bd. I. Mihalache, Piata Victoriei, Bd. Lascar Catargiu, Bd. Dacia, Calea Dorobantilor, Piata Lahovari, Str. George Enescu, Bd. Magheru, cu intoarcere prin Bd. Lascar Catargiu, apoi traseul de ducere.
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 26 Ian 2006 16:45:43 Titlul subiectului: |
58042 |
|
RATB ar putea reintroduce autobuze de noapte
Teodora Trandafir
teodora.trandafir@evz.ro
Miercuri, 25 Ianuarie 2006
Conducerea regiei face deja sondaje printre bucuresteni sa afle daca au nevoie de transportul in comun dupa ora 23.00
In timp ce marile orase europene au linii speciale pentru calatorii care se deplaseaza noaptea prin oras, in Bucuresti nu mai circula niciun mijloc de transport in comun dupa ora 23.00. Directorul Regiei Autonome de Transport Bucuresti, Gheorghe Aron, sustine ca municipalitatea are in vedere reintroducerea acestora, dupa 16 ani de pauza. „Transport de noapte a existat pana la sfarsitul anului 1989, dar atunci exista schimbul trei, astfel incat numarul de calatori pe timpul noptii era aproape la fel de mare ca in timpul zilei. Cei care se deplaseaza acum dupa ora 23.00 au alte motivatii”, a explicat Aron.
Nicio graba
Pentru a afla daca bucurestenii au nevoie de transportul in comun pe timp de noapte, o echipa a regiei realizeaza in prezent un studiu de marketing. „In functie de acest rezultat, noi trebuie sa ne achizitionam niste vehicule de capacitate medie, astfel incat sa preluam calatorii dupa orele 21.00-22.00”, a declarat directorul Aron, care a adaugat ca, in urmatorii doi ani, regia va achizitiona 500 de vehicule noi. In cazul in care se va considera necesara introducerea unor linii de noapte, primaria va trebui sa faca o suplimentare bugetara pentru cumpararea unor microbuze.
Conducerea RATB va afla cum stau lucrurile in cel mult doua luni, dar considera ca nu exista nicio graba. „In Bucuresti exista si linii private. Daca ar fi o problema urgenta, patronii de microbuze ar fi mers la primarie si ar fi depus o solicitare in acest sens”, e de parere directorul RATB.
Monopolul taxiurilor
In prezent, in Capitala nu mai circula niciun mijloc de transport in comun dupa ora 23.00. Cu putin noroc, unii trecatori intarziati se mai pot urca in troleibuzele si tramvaiele care se retrag spre depouri pana spre 23.30. Ceilalti pot apela numai la companiile de taxi, care la sfarsitul saptamanii abia mai fac fata valului de cereri. Reprezentantii acestora nu se tem de o eventuala competitie si cred ca microbuzele de noapte le-ar scadea numarul de comenzi cu cel mult 10-20 de procente. „Sunt multi oameni care nu-si pot permite sa calatoreasca cu taxiul si pentru acestia ar fi o idee buna. Ar trebui sa-si faca griji doar taximetristii-pirati, care au tarife foarte mari, neafisate”, e de parere Nicolae Trusca, directorul Companiei Cobalcescu. In schimb, Marian Alecu, reprezentantul firmei Eurostyle, crede ca „microbuzele nu vor merge si printre blocuri, asa cum facem noi” si ca „RATB-ul nu este un concurent, ci mai degraba suntem ingrijorati din cauza maxi-taxiurilor”.
Noptile in Europa
Majoritatea tarilor europene au rezolvat deja problema deplasarii in oras pe timp de noapte. In Budapesta, de exemplu, dupa ora 23.00 sunt puse la dispozitia calatorilor nu mai putin de 30 de linii, din jumatate in jumatate de ora. Pe panouri sunt afisate si orele la care masinile sosesc in statie, chiar daca orientativ - conducerea Regiei de Transport din Budapesta isi avertizeaza clientii care-i viziteaza site-ul ca monitorizarea exacta este destul de greu de realizat. Si in Praga circula autobuze si tramvaie pe timpul noptii, la fiecare jumatate de ora, pe zece linii. Vecinii nostri bulgari nu au fost preocupati de transportul calatorilor pe timp de noapte. Autobuzele si troleibuzele circula in Sofia de la ora 5.00 pana la ora 23.00, in timp ce tramvaiele se retrag dupa ora 1.00.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 26 Ian 2006 17:22:26 Titlul subiectului: *Transportul si liniile de noapte |
58045 |
|
In Brasov sunt... 4 linii de noapte...nu ar fi bine sa fie preluata ideea si in Bucuresti?
Eu am folosit transportul de noapte in comun in Brasov, fara nici o deviere de traseu, fara nimic... Ba chiar cand functiona webcam-ul de pe timpa, noaptea mai urmaream si precis la si 18 minute ale fiecarei ore trecea 1N. La fel cand mai sunt prin Brasov urmaresc 2N... ca ala ma mai duce acasa...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Ian 2006 17:25:00 Titlul subiectului: |
58046 |
|
Daca ar merge 601 si 311 noaptea ar fi tare.
|
|
Sus |
|
|
qwerty
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Feb/2023 Mesaje: 55 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 26 Ian 2006 20:48:07 Titlul subiectului: |
58054 |
|
Ionescu a scris: | In Brasov sunt... 4 linii de noapte... | Am vazut eu cum e transportul de noapte in Brasov...
Sunt ce linii vrei tu in Brasov noaptea, cum mi s-a intamplat mie:
Vine autobuzul si soferul zice "Unde vreti sa mergeti?"
noi - "la gara"
soferul - "strangeti si voi acolo sa-mi iau si eu o bere"
si toata lumea fericita, noi am ajuns la gara mai ieftin decat cu taxiul, omul si-a luat berea.
Ar fi foarte bune liniile de noapte in Bucuresti. Ar trebui selectate cateva care sa asigure in mare legaturi intre toate zonele si sa fie masini la 30 de minute.
Nu stiu insa daca achizitionarea de microbuze e o idee prea buna sau ar trebui sa foloseasca autobuzele actuale. Chiar daca acestea consuma mai mult, investitia in microbuze se va amortiza foarte greu, in multi ani. Si daca dupa un an isi dau seama ca nu se merita transportul de noapte, ce fac? Raman cu 50 de microbuze pe care nu le vor mai folosi?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 00:07:24 Titlul subiectului: |
58063 |
|
La cerea călătorilor au reînfințat în 1990 liniile de nopate, dar le-au desfințat pentru că nu erau rentabile.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 00:28:49 Titlul subiectului: |
58064 |
|
Pentru liniile de noapte ar trebui folosite autobuzele, tramvaiele și troleibuzele existente... adică...a fi absurd ca linia 41N (nopate) să fie deservită de dube, nu?
Linia 41 e solicitată mereu...chiar și după ce trece ultimul tramvai, se mai strâng oameni în stație.
Ar fi absurd ca acolo unde e posibil să fie băgate tramvaie și troleibuze nu și-ar avea rostul niște dube sau midibuze.
Iveco nu cred că ar fi bune pentru noapte...dat fiind că au 4 uși. Sunt bune pentru trasee aglomerate precum 381, 135 și 139.
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 14:22:33 Titlul subiectului: |
58077 |
|
Nu cred ca liniile de noapte trebuiesc desenate exact pe parcursul unor linii existente, asa cum zici tu 41N... sunt de ajuns vreo 7-8 linii care sa strabata arterele principale si sa nu fie distante prea mari intre zonele neacoperite... chit ca mergi 20-30 de min pe jos sti ca ai cu ce sa ajungi acasa, fara sa dai 200 de mii la taxi.
Ideea este urmatoarea... un microbuz este probabil de 4 ori mai ieftin decat un autobuz nou... si in plus noaptea nu iti trebuie capacitatea de transport a unui autobuz sau al unui tramvai cu 3 compartimente...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 14:41:33 Titlul subiectului: |
58080 |
|
Pentrul linia 41N ar fi bune V2A-uri... că tot au în Dep. Bucureștii-Noi. Sau cele 4 Bucur-uri (dar alea sunt de la alt depou) sau Tatre singure.
Dar 41, mai ales sâmbăta și duminica, după ora 21 e plin până la refuz (și vine odată la 14 minute ).
Dacă tot vor să retragă Rathgeberurile din circulație... să taie remorcile și să folosească vagoanele motor pentru transport de noapte.
|
|
Sus |
|
|
qwerty
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Feb/2023 Mesaje: 55 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 18:02:51 Titlul subiectului: |
58086 |
|
Manimal a scris: | Ideea este urmatoarea... un microbuz este probabil de 4 ori mai ieftin decat un autobuz nou... si in plus noaptea nu iti trebuie capacitatea de transport a unui autobuz sau al unui tramvai cu 3 compartimente... | Nu stiu daca e chiar de 4 ori mai ieftin un microbuz decat un autobuz, cred ca are costurile cam pe jumatate. Dar gandeste-te cat ar costa achizitionarea de astfel de microbuze... e o investitie mare care nu se recupereaza decat in multi ani de functionare a microbuzelor. Ar trebui sa introduca transport de noapte experimental cu autobuze si daca se constata ca "se merita", atunci sa se gandeasca la cumpararea de microbuze.
Consider ca tramvaiele sunt prea mari pentru a merge noaptea, nu e nevoie de asa capacitate de transport. Troleibuze in schimb ar putea sa fie.
|
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 19:07:13 Titlul subiectului: |
58091 |
|
De undeva din subteranele memoriei imi aduc aminte ca liniile de noapte din anii '80 (pina sa dispara complet) aveau o structura complet diferita de cea a liniilor de zi. Toate erau distribuite radial, cu plecare din Piata Unirii, astfel incit daca aveai nevoie sa ajungi de exp din Pantelimon in Baneasa, trebuia sa treci intii via Pta Unirii.
In plus, daca tin minte bine, exista tramvaiul de noapte 56 (?) care urma traseul circular al lui 26.
Cam asta a fost structura care s-a incercat - pentru o scurta perioada de timp - sa se reinvie in '90, dar a sucombat din lipsa de calatori... Poate ar fi o idee buna sa se incerce intii cu linii numai catre citeva din cartierele mai mari (Berceni, Drumul Taberii, Pantelimon, Baneasa/Aviatiei) si - pe masura ce popularitatea lor creste, sa se extinda.
Problema pe care o vad insa este cea a asigurarii sigurantei in astfel de mijloace de transport. Daca in timpul zilei exista atitea cazuri de vandalism, va imaginati ce se va intimpla noaptea pe cursa de noapte de Ferentexas - de exemplu... Sincer, n-as vrea sa fiu sofer pe o astfel de cursa, nici macar intr-un Ikarus 260 cu cabina complet inchisa si ranforsata cu grilaje :D
De undeva din arhiva parca-parca apare si la mine imaginea unor linii de noapte deservite de microbuze TV... Nu pot preciza momentul in timp...
5 lei era tariful Maxi Taxi 515, deci pare realist...
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2006 02:32:20 Titlul subiectului: |
58097 |
|
Nu ar putea RATB sa scoata niste DAC sau Ik260, care nu trebuie, sa te duca daca nu pana in fundul cartierului, macar la intrare. Sau sa puna doar tramvaiele, in rest se mai poate merge si pe jos. Dupa mine, transportul in comun de noapte nu ar trebui privit ca un taxi mai ieftin, ci ca un serviciu care iti ofera "bacsis"...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2006 02:39:09 Titlul subiectului: |
58099 |
|
1689 a scris: | De undeva din subteranele memoriei imi aduc aminte ca liniile de noapte din anii '80 (pina sa dispara complet) aveau o structura complet diferita de cea a liniilor de zi. Toate erau distribuite radial, cu plecare din Piata Unirii, astfel incit daca aveai nevoie sa ajungi de exp din Pantelimon in Baneasa, trebuia sa treci intii via Pta Unirii.
In plus, daca tin minte bine, exista tramvaiul de noapte 56 (?) care urma traseul circular al lui 26.
| În 1973, capătul comun al liniilor de noapte era Piața 1848(adică Sf. Gheorghe). Tare sunt curios să știu unde întorceau efectiv în spațiul de acolo, dată fiind structura locului - care, exceptînd dispariția liniilor de troleibuz, nu s-a schimbat prea mult. Cred că cele care veneau dinspre Piața Unirii treceau de stopul de la Colței și întorceau, așteptînd apoi în fața magazinului București. Nu-mi dau seama pe unde ar fi putut întoarce cele care veneau dinspre Universitate - probabil direct peste axul drumului, staționînd apoi unde sunt azi chioșcurile de bilete. Nici Piața Unirii nu oferea un loc tocmai generos de întoarcere - mai ales după 1977, cînd au început lucrările la metrou.
Cît despre 56, era deservit exclusiv de Tatre monovagon. Idee excelentă, se mișca "cu talent", ca să citez o reclamă de 2 lei. Nu știu cît de bine s-ar descurca vagoanele motor Rathgeber.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2006 17:10:05 Titlul subiectului: |
58101 |
|
In ghidul ITB din '84 era prezentata: "Schema circulatiei de noapte cu microbuze". TV35 au aparut mai tarziu, deci e clar ce microbuze erau pe vremea aceea. Traseele erau de la 400 la 429, dar lipseau din ele.
Stiu ca la statia de troleibuz de la Ministerul Transporturilor erau trecute printre liniile de troleibuz si doua linii care cred ca erau de microbuz de noapte: 416 si 417.
In prezent, daca s'ar introduce, ar fi intr'adevar un loc numai bun pentru filme americane...
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 11 Feb 2006 02:41:10 Titlul subiectului: |
58341 |
|
Eu sustin ideea liniilor de noapte.
Iata ce am propus pe ratb.ro: Infiintarea, pentru inceput, a 6 linii de noapte numerotate 1N-6N care sa lege principalele cartiere de centru, gara si aeropoarte. Intervalul sa fie de o ora, iar numarul de masini pe traseu 1.
Ex: 2N: Piata Sudului - Brancoveanu - Bellu - Serban Voda- Cantemir - Unirii - Universitate - Romana - Gara de Nord - Victoriei - Aviatorilor - Aero Baneasa - Otopeni
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
qwerty
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Feb/2023 Mesaje: 55 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 11 Feb 2006 20:50:21 Titlul subiectului: |
58346 |
|
Sunt de acord cu liniile de noapte!
Ar putea fi cateva linii actuale care sa aiba program si noaptea, cele care ar asigura legatura centru - principalele cartiere bucurestene. Iar ca interval de succedare as vedea ceva de genul o jumatate de ora, cu 2 masini pe traseu.
Cu linii de tramvai pe timp de noapte nu sunt de acord, deoarece tramvaiele au o capacitate mult prea mare pentru necesitatile de la acea ora.
|
|
Sus |
|
|
mihai565
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2015 Mesaje: 61 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Feb 2006 20:55:23 Titlul subiectului: |
58347 |
|
Si eu sunt de acord...ar fi o idee buna sa prelungeasca si programul metroului macar pana la ora 24....
|
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Sâm 11 Feb 2006 21:06:38 Titlul subiectului: |
58348 |
|
Caz concret: in Viena exista transport pe timpul noptii cu autobuze, pe anumite rute (care se suprapun peste traseele unor linii "de zi"), in special pe relatiile centru - periferii. Principala deosebire e ca "biletul" se plateste direct la sofer (abonamentele nu sunt valabile pe aceste linii). De asemenea in fiecare statie sunt trecute "orarele" de circulatie, la minut in zonele cu trafic mai previzibil, sau cu formulari gen "intre 5 si 6, la 3-4 minute" unde sunt probleme de fluenta la anumite ore din zi, si asta inclusiv pentru liniile de noapte. Dar acolo sunt oameni mai civilizati
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Sâm 11 Feb 2006 23:12:30 Titlul subiectului: |
58349 |
|
Sint de acord, evident.
Solutia cea mai buna pentru calatori si intr-acelasi timp cea mai viabila economic este insa... ameliorarea traseelor de serviciu si "deschiderea" lor catre calatorul de rând.
RATB are nu mai stiu cate trasee de autobuze care aduc soferii si vatmanii de acasa pana la garaje si depouri. Din cate stiu eu, toate liniile sint in corespondenta directa (ex. : un sofer din Ferentari schimba doar odata ca sa ajunga la autobaza Titan).
Aceste linii sint exploatate in pierdere, fiindca sint rezervate personalului RATB. Daca traseele ar deveni publice si accesibile oricui plateste biletul, s-ar rentabiliza.
Structura ideala ar fi urmatoarea :
- Liniile sint radiale si leaga toate cartierele si autobazele/depourile de Piata Unirii (singurul capat unde trebuie sa coboare toti calatorii). Un exemplus (nu cred ca exista aceasta linie) :
a) Autobaza Nordului - Autobaza Pipera - Autobaza Floreasca - Depou Victoria - Romana - Unirii.
etc...
- Vor exista doua linii constituind o bucla sud si o bucla nord :
a) Depou Militari - Autobaza Militari - Depou Bujoreni - Dr Taberei - Ghencea - Autobaza/Depou Alexandria - Ferentari - Progresul - Obregia - Racovita - Vitan - Autobaza/Depou Titan.
b) Autobaza/Depou Titan - Titan - Depou Vatra Luminoasa - Gara Obor - Depou Colentina - Autobaza Pipera - Autobaza Nordului - Gara Baneasa - Depou Bucurestii Noi - Podul Grant - Depou Giulesti - Autobaza/Depou Militari.
Probabil ca frecventele ar trebui ameliorate la inceputul noptilor de sambata spre duminica, moment in care se intoarce mai multa lume tarziu din baruri, discoteci etc.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 12 Feb 2006 00:06:23 Titlul subiectului: |
58350 |
|
...hora unirii a autobazelor, ca pe calatori depourile si autobazele ii intereseaza...
Liniile de noapte trebuie sa uneasca principalele institutii: gara, aeroport, spitale etc... daca e sa o luam pe ideea Unirii prin transport de noapte a Institutiilor.
Intr-adevar tramvai de noapte...nu prea cred ca e nicaieri. Poate doar un traseu scurt cu vagoane mici, a.i. si consumul de curent sa fie redus.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 12 Feb 2006 18:51:33 Titlul subiectului: |
58357 |
|
Dar sunt si trasee care nu au treaba cu centrul...si tot ar fi rentabile. De exemplu 41. Dupa ce pleaca ultimul tramvai de la Ghencea (23.25), oamenii tot se aduna si mai stau o ora in statie pana se conving ca a fost ultimul. Iar ultimul tramvaie e plin pana la refuz.
|
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Dum 12 Feb 2006 20:03:47 Titlul subiectului: |
58359 |
|
Dr2005 a scris: | Dar sunt si trasee care nu au treaba cu centrul...si tot ar fi rentabile. De exemplu 41. Dupa ce pleaca ultimul tramvai de la Ghencea (23.25), oamenii tot se aduna si mai stau o ora in statie pana se conving ca a fost ultimul. Iar ultimul tramvaie e plin pana la refuz. | Nu cred că există transport electric (troleibuze, tramvaie - exclud din afirmație trenurile sau metrourile) de lung parcurs de noapte nicăieri în lume, fiindcă ar interfera cu operațiunile de întreținere a liniilor. Însă un autobuz "41N" ar putea să fie rentabil, da.
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Dum 12 Feb 2006 20:44:19 Titlul subiectului: |
58361 |
|
DanCld a scris: | Nu cred că există transport electric (troleibuze, tramvaie - exclud din afirmație trenurile sau metrourile) de lung parcurs de noapte nicăieri în lume, fiindcă ar interfera cu operațiunile de întreținere a liniilor. | Vezi la http://imhd.sk/ba/index.php?w=f230212d372f2833ef3930212dea&m=272e30eef9f0f1f0f6f0f0f2ef34252933&lang=en harta cu liniile din Bratislava... se observa linia de troleibuz de noapte 516 care descrie un "U"
Si sunt sigur ca se mai gasesc si alte exemple in lume:)
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 15:06:13 Titlul subiectului: |
58367 |
|
Pe site-ul RATB (www.ratb.ro) apare un chestionar privind infiintarea liniilor de noapte. Or fi avand intentii serioase?
Legat de propuneri, nu va aventurati prea departe cu linii extrem de lungi, pentru ca am senzatia ca politica RATB este de a crea 2 linii mai scurte in locul unei linii lungi.
Pentru linii de noapte eu am propus:
862: Gara de Nord - Militari (Valea Cascadelor)
si
836: Universitate - Militari (Valea Cascadelor)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.19 kb |
Vizualizat: |
de 34611 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 00:09:05 Titlul subiectului: |
58386 |
|
Catalin Ghita a scris: | Pe site-ul RATB (www.ratb.ro) apare un chestionar privind infiintarea liniilor de noapte. Or fi avand intentii serioase? | Ultima dată cînd țin minte să fi făcut RATB-ul sondaje a fost cînd s-a reluat circulația troleibuzelor pe Calea Griviței. Tema era atunci cum să orienteze liniile 87 și 97. Rezultatul a fost experimentul eșuat cu 97 la Bd. Muncii. Ca și atunci, cînd am propus un 81 din Drumul Taberei la Aeroportul Băneasa via Expoziției, am participat și acum la sondaj, cu 3 sugestii:
1) Clabucet - Bd. Ion Mihalache - Piata Victoriei - Sos. Stefan cel Mare - Sos Mihai Bravu - Dristor - Camil Ressu - Th Pallady - RATB Titan.
2) Aeroport Baneasa - Piata Presei - Piata Victoriei - Piata Unirii - Eroii Revolutiei - Piata Sudului - Romprim.
3) RATB Alexandria - Cl Rahovei - Trafic Greu - Bd Timisoara - Str Brasov - Pasaj Lujerului - Cringasi - Piata Presei - Aeroport Baneasa.
În altă ordine de idei, la sugestia pe care am trimis-o acum o lună la RATB, privind unirea traseelor troleibuzelor 70 și 91 - reînființînd linia 84 - am primit răspuns din părți. Așa că nu am nici un motiv să cred că propunerile primite vor fi luate în vreun fel în considerație.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|