Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 28 Oct 2005 13:15:07 Titlul subiectului: linii1 |
55374 |
|
110: Gara de Nord - Banu Manta - Mihalache - Arcul de Triumf - Piața Aviatiorlor - Piața Dorobanți - Radu Beller - Mircea Eliade - Ceaikovski - Barbu Văcărescu - Șos. Pipera - CFR Constanța(comun cu 112, 135). A circulat pînă prin 2001, cu DAC-uri, apoi DAF-uri, în ultimul timp cu IK 260.
Prin anii '80 mergea retur de la Arcul de Triumf pe Bd. Aviatorilor - Arhitect Mincu - Piața 1 Mai (în clasa a IX-a la actualul "Vianu" așa l-am prins).
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Dum 06 Noi 2005 17:18:02 Titlul subiectului: |
55529 |
|
Daca 42 ajunge la Plevnei, inseamna ca e un fel de 3 putin modificat. Dar capetele coincid, doar ca 3 intra de pe Mihalache pe Averescu sau ce e acolo.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 06 Noi 2005 18:33:22 Titlul subiectului: |
55530 |
|
Exact, e un 3 puțin modificat. Când mergea la Gara de Nord (în 2002) era un 6 redenumit (Cât s-a lucrat la 41 mergea Expoziției-Gara de Nord).
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Dum 06 Noi 2005 19:10:41 Titlul subiectului: |
55531 |
|
Dr2005 a scris: | Exact e un 3 puțin modificat. Când mergea la Gara de Nord (în 2002) era un 6 redenumit (Cât s-a lucrat la 41 mergea Expoziției-Gara de Nord). | Numai ca 6 mergea pe Calea Grivitei. Daca imi amintesc bine, 6 o lua pe niste stradute si iesea la Clabucet si de acolo o lua pe Expozitiei. Au mai fost multa vreme linii si macaze pe strada aia, nu mai stiu cum se cheama.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 06 Noi 2005 19:24:20 Titlul subiectului: |
55532 |
|
Pe Str. Clăbucet, pe unde întoarce acum 300 şi trece 105... eu vorbeam de 6-le din 1998 care era 42-ul din 2002.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Dum 06 Noi 2005 19:31:17 Titlul subiectului: |
55533 |
|
Am uitat de 6 din '98. Asa este, doar ca acela intorcea la bucla acum abandonata de pe Expozitiei. De ce or mai fi facut bucla aia ? Ar putea sa faca si pe Expozitiei linia ca de 41 si la bucla aia sa stea 41'uri in afara orelor de varf. Mai era si un 31, dar cred ca avea capat comun cu 20 si tot la Basarab intorcea.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 08 Noi 2005 21:14:53 Titlul subiectului: |
55617 |
|
31 avea capătul comun cu 20(cel de la Laromet), dar o lua pe Dr. Felix și întorcea la Gara de Nord, comun cu 45 și 6.
S-a reînființat linia 47!
Din 6.11.2005, linia 47 a revenit la traseul de bază: CET Vest, Bd. Timișoara,, Șos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Ghencea, Ghencea.
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mie 09 Noi 2005 09:25:44 Titlul subiectului: |
55623 |
|
E cam goala si are niste intervale de succedare d-alea imposibile (gen 30 min), iar ultimul vagon spre CET Vest pleaca la 21.40 :d
In schimb pe portiunea refacuta merge cu viteza (nu pot sa nu remarc ca motoarele Tatrelor vibreaza simtitor la viteza ceva mai mare - desi nu chiar ca Saurer-urile -, dar in fine, merg repede)
Si ca un plus, pe panourile electronice de la terminalul din Ghencea sunt afisate si orele de plecare pt 41 si 47, care chiar sunt respectate (+/- 2 minute)
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 09 Noi 2005 21:19:50 Titlul subiectului: 0000 |
55644 |
|
bercenicity a scris: | E cam goala si are niste intervale de succedare d-alea imposibile (gen 30 min), iar ultimul vagon spre CET Vest pleaca la 21.40 :d | Probabil că ei vroiau să mai golească 173-urile și 385-urile pe porțiunea Ghencea-Drumul Sării, care este foarte solicitată. Dar la asemenea intervale de succedare, 47 e aproape inexistent.
4 de acum nu mai are nici o legătură cu 4-ul din anii '50.
O mică istorie a 4-ului de acum:
În urmă cu câțiva ani (parcă prin 2000), s-a desființat linia 18.
La puțin timp după aceea(odată cu terminarea lucrărilor pe Str. Zețarilor), s-a înființat linia 4, care avea același traseu cu răposatul 18!, și anume: P-ța. Rahova, Cal. Rahovei, Șos. Progresului, Str. Dr. C-tin Istrate, Șos. Viilor, P-ța. Eroii Revoluției, Șos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zețarilor, P-ța. Zețarilor.
A funcționat așa până în 2003, când au început lucrările de modernizare a liniei 32, ceea ce a făcut ca bucla de la P-ța. Rahova să fie desființată, iar linia de pe Cal. Rahovei să intre și ea în reparații. Așa că a fost montat un macaz tip ,,S" la intersecția Ferentarilor/Rahovei, pe 4 fiind folosite tramvaie bidirecționale, domiciliate, pe atunic, la Dep. Giurgiului. Traseul lui 4 devenind: Intersecția Rahovei/Ferentarilor, Cal. Ferentarilor, Prel. Ferentarilor, P-ța. Zețarilor.
După ce s-a dat în folosința o porțiune din Cal. Rahovei ce a permis reintroducerea tramvaiului 8 pe Cal. Ferentari, linia 4 și-a modificat din nou traseul astfel: P-ța. Zețarilor, Str. Zețarilor, Str. Anghel Alexandru, Șos. Giurgiului, Șura Mare.
Nu a trecut mult și a început modernizarea capătului CFR Progresu și înlocuirea macazului Șos. Giurgiului/strada care duce spre depoul Giurgiului, ceea ce a făcut ca linia 4, cu toate că nu era afectată de schimbare, să-și prelungească traseul de la Șura Mare la P-ța. Unirii(unde se mai vede și azi pe stație). După puțin timp, linia 4 a fost scurtată din nou la Șura Mare (probabil s-a considerat nerentabilă?). A funcționat așa până la începutul lui 2004, când a intrat în reparații capitale linia de pe Șos. Giurgiului, între Eroii Revoluției și Str. Anghel Alexandru. Astfel că 4 a devenit doar dublura lui 12 pe porțiunea CFR Progresu-Șos. Giurgiului-Str. Anghel Alexandru-P-ța. Zețarilor(era deservit de... un singur tramvai, de obicei V2A, de la Dep. Giurgiului), 12 fiind deviat prin Cal. Rahovei-Cal. Ferentari-Str. Zețari pentru a ocoli Șos. Giurgiului și Șos. Viilor(intrată și ea în reparații cu puțin timp înainte de Șos. Giurgiului). Când a intrat în reparații capitale și linia de pe Șos. Giurgiului între Anghel Alexandru și CFR Progresu, 4 a funcționat o perioadă pe traseul: P-ța. Zețarilor-Prel. Ferentarilor-Cal. Ferentarilor-Cal. Rahovei-Șos. Alexandriei-Dep. Alexandria. Nefiind rentabil nici pe acest traseu, a fost desființat.
În noiembrie 2004, odată cu redeschiderea circulației pe Șos. Giurgiului și Viilor, 4 s-a reînființat pe traseul P-ța.Zețarilor-Zearilor-Anghel Alexandru-Giurgiului-Șura Mare-Viilor-Dr.Istrate-11 Iunie-Regina Maria-P-ța. Unirii. După scurt timp a fost scurtat la Șura Mare, reînființându-se linia 7 pe traseul Șura Mare-P-ța. Unirii. Deși până pe la începutul lui 2005 l-a dublat pe 12(care întorcea la Zețarilor, venind din Șos.Giurgiului-Str.Anghel Alexandru-Str. Zețarilor, 4 nu a mai fost desființat, păstrându-și traseul până azi. Interesant că de 2 zile, îl dublează pe 19, care a fost prelungit de la Șura Mare la P-ța. Zețarilor (,,pentru decongestionare traficului în zona capătului de tramvaie ,,Șura Mare", pentru mai multe detalii vezi site-ul RATB, www.ratb.ro ).
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 10 Noi 2005 01:18:59 Titlul subiectului: |
55650 |
|
O mica completare despre linia 4.
In primele zile de existenta in zona Zetari a circulat de la CFR Progresu pe sos Giurgului - str Zetari pana la Zetari, abia dupa aia a ajuns pe fostul traseu al lui 18.
Si de cand a ajuns 23 pe str Zetari nu am mai vazut nici un 4 (a si disparut de pe tablite de atunci)....
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Joi 22 Dec 2005 00:04:40 Titlul subiectului: fbfbfb |
8530 |
|
125...mai foloseste cineva linia aia? atunci cand se lucra masiv la mamutii industriali de la periferie era folositoare, dar acum nu ii vad rostul
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 22 Dec 2005 00:30:14 Titlul subiectului: |
8535 |
|
Face legatura cu cimitirul Berceni 2 (care e la coltul dintre Sos. de centura si sos. Berceni, dincolo de CF a Metrorex) + lucratorii de la REMAT + mai e ceva industrial in zona cimitirului Berceni 2
|
|
Sus |
|
|
mihai565
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2015 Mesaje: 61 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Feb 2006 12:37:47 Titlul subiectului: kyuk |
58247 |
|
Linia 102 face legatura intre 2 cartiere mari si de aceea si numarul masinilor este dublu. Nici maxi taxi 519 nu face fata fluxului de calatori.
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Sâm 04 Feb 2006 15:17:34 Titlul subiectului: |
58252 |
|
Cu toate ca ma bucura ca 102 vine asa de des, de multe ori seara vine asa de des ca e cam gol... nici nu prea ai timp sa stai in statie, sau stai dar vin 2-3 o data... ma gandesc ca alte linii ar beneficia mai mult de pe urma unor autobuze in plus decat 102 seara (cel putin)
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Feb 2006 02:41:16 Titlul subiectului: 1 |
58441 |
|
163 a fost împărțit în 162 și 163 și lungit la Crângași.
162. Crângași - Mag. 16 Februarie
163. Crângași - Răsadniței
|
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Joi 30 Mar 2006 08:33:49 Titlul subiectului: |
59417 |
|
Liniile de transport in 1954
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Autobuze 1954 Buc liniile 0-38.zip |
Mărime fișier: |
6.81 kb |
Descărcat: |
de 1314 ori |
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
liniile tr 17-28 (1954).zip |
Mărime fișier: |
13.8 kb |
Descărcat: |
de 1851 ori |
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Dum 16 Apr 2006 17:15:49 Titlul subiectului: lnii |
59933 |
|
Despre linia 12... sensul dinspre CFR Progrsul spre gara Basarab
- de la CFR Progresul ia navetsiti; pana la str. Luica/str. Alex. Anghel e cartier de case, deci nu prea multi calatori; de acolo pana la p-ta Progresului sunt blocuri, deci e alimentat destul de bine
- la p-ta Progresului mai coboara lume pt piata
- mai coboara/urca destula lume si la sura mare pt metroul de la Eroii Revolutiei
- la Eroii Revolutiei se mai urca lume (Eroii Revolutiei/Sura Mare are multe linii de tramvai/metrou si linii particulare spre comunele la sud de Bucuresti)
- alta statie unde urca/coboara multa lume e la cal. Rahovei (schimb cu tramvaiul 32)
- alta statie unde coboara(pt Ghencea)/urca(pt APACA/gara) ceva lume e la 13 Sept (schimb cu 226/385)
- la Razoare (schimb pt Drumul Taberei)
- la bd. Timisoara cu Vasile Milea (pt destinatii pe bd. Timisoara - Plaza Romania si altele) - schimb linii 8, 35, 47, 137... o practica e sa se stea pe coltul strazii si se pandeste ce vine primul, un 35 de pe Vasile Milea sau un 137 dinspre centru
- la APACA se coboara pt Militari (schimb cu 61 62 136 236 336, aproape nimeni nu ia metroul de acolo pt Militari); se urca studentii care merg spre complexul Regie/Carrefour Orhideea; se urca ceva lume si pt gara...
-l a gara Basarab coboara lumea pt gara, si pt liniile de pe cal Grivitei (spre Buc Noi &co, pt 34/46, pt metrou Basarab)
In sensul de la gara Basarab la CFR Progresul e cam la fel (pana la Eroii Rev. rolul lui 12 e indeplinit si de 11)...
- la Grozavesti se urca studenti din Regie/Carrefour majoritatea merg doar o statie pana la APACA pt caminele din Leu); se urca lume din Carrefour pt Militari (schimb "la prima" cu 61 62 136 236 336), pt Eroii Rev. si pt Giurgiului
- la APACA urca lume dinspre Militari care merge spre sud
- la Razoare se urca lume dinspre Dr. Taberei
- la 13 Sept mai urca lume dinspre Ghencea
- la cal Rahovei se urca/coaboara - schimb cu 32 spre Rahova
- la Eroii Rev/Sura Mare se urca cei care au venit cu metroul, coboara cei care merg spre Titan/iau autobuze/etc
- intre Eroii Rev si str. Alex. Anghel, impreuna cu liniile 7 si 23 are caracter de linie de cartier (alimentata de metrou, deserveste piata cartierului, si lasa lumea pe la blocurile care flancheaza sos. Giurgiului)
- pana la CFR Progresul nu merge de regula prea multa lume, mai mult cei care iau autobuzele preorasenesti si cei care merg la gara Progresul...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 08 Mai 2006 13:53:18 Titlul subiectului: |
60358 |
|
408. Ghencea, Bd. Ghencea, Prel. Ghencea, Com. Domnești, Șos. Domnești, CFR Domnești.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 06 Iun 2006 13:14:30 Titlul subiectului: trutrutru |
60870 |
|
221 leagă Drumul Taberei de CET Vest... peste 50% din traseu e în Drumul Taberei.
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 20:56:14 Titlul subiectului: |
63083 |
|
Studiu de caz - cum ajungi mai repede de la Pta Romana la Valea Argesului.
Varianta directa: cu 368 pana la Raul Doamnei, apoi pe jos sau o statie cu troleibuzul. De obicei dupa amiaza, dupa ora 17:30 se asteapta si o ora jumate in statie, timp in care trec maxim 3 autobuze toate full de nu poti sa te atingi de ele. Mai faci inca 45-60 de minute cu autobuzul. Total: 2 ore - 2 ore si jumatate. Mijloace de transport schimbate: 2.
Varianta rapida 1 (cea mai buna): metrou pana la Crangasi, cu schimbare la Victoriei, tramvaiul 41 pana la Tricodava, troleibuz sau 268 pana la Valea Argesului. Total: 50 minute. Mijloace de transport schimbate: 4.
Varianta rapida 2: maxi-taxi 526 pana in vale la Academie (circa 15 minute), ceri soferului sa opreasca si traversezi la troleibuzul 69. La un timp mediu de sosire de 10 minute, mai faci 25 de minute pana la Valea Argesului. Total: 40-50 minute. Mijloace de transport schimbate: 2.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 21:10:06 Titlul subiectului: |
63088 |
|
ionut80_mail a scris: | Studiu de caz - cum ajungi mai repede de la Pta Romana la Valea Argesului.
Varianta directa: cu 368 pana la Raul Doamnei, apoi pe jos sau o statie cu troleibuzul. De obicei dupa amiaza, dupa ora 17:30 se asteapta si o ora jumate in statie, timp in care trec maxim 3 autobuze toate full de nu poti sa te atingi de ele. Mai faci inca 45-60 de minute cu autobuzul. Total: 2 ore - 2 ore si jumatate. Mijloace de transport schimbate: 2. | 2 ore și jumătate de la P-ța. Romană la V. Argeșului... asta e bună de ,,bancul lunii".
Varianta directă se numește 168 : P-ța. Romană - Valea Argeșului, iar traseul lui durează maxim 40 de minute, mai ales că o scurtează direct prin Bd. Dacia. Intervalul lui este de 15 minute... de altfel, nici măcar liniile preorășenești nu circulă la intervale de... 90 de minute.
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 21:28:09 Titlul subiectului: |
63093 |
|
Dr2005 a scris: | 2 ore și jumătate de la P-ța. Romană la V. Argeșului... asta e bună de ,,bancul lunii". | Situatia este reala si a facut obiectul unei sesizari catre RATB acum vreo 2 ani. Mi s-a raspuns: "traficul este de vina" In prezent situatia se mentine aceeasi.
Putem incerca maine la Pta Romana, la ora 17:30. Tu iei ce autobuz vrei, varianta directa, eu o iau pe ocolite, cu metroul, si vedem care ajunge primul in Drumul Taberei. Totusi, ca sa nu te simti frustrat cand vei pierde, iti ofer un pont: la acea ora 226 circula excelent! Ia-l pana la Panduri si traverseaza la Academie la troleibuz. Succes!
Iar de 168 uitasem in momentul in care am scris. Asta nu inseamna insa ca vine mai repede! Si nu am zis ca vine autobuzul la 90 de minute, ci ca in 90 de minute vin doar vreo 3 astfel de vehicule... Deci circa 30 de minute intre ele!
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2006 13:52:31 Titlul subiectului: |
64292 |
|
Pe 48 avem de azi cupluri de Tatre si sper ca au intrat macar 4 pe traseu si inca ceva, sper sa ramana asa si in timpul saptamanii.
|
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2006 18:19:21 Titlul subiectului: |
64296 |
|
Cel mai bine (parerea mea) ar fi fost sa circule cate un singur vagon, in felul asta s-ar fi injumatatit timpul de asteptare in statie. Doar ambele vagoane sunt vagon-motor, nu? Nu de alta, dar vagoanele din poza par cam goale, nu se justifica cuplarea lor
Impresia generala pe care au lasat-o liniile 47 si 48...tramvaie care circula goale si pe care nu te poti baza, pentru ca risti sa-ti creasca barba prin statii.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2006 19:52:19 Titlul subiectului: |
64299 |
|
Sunt curios, tu ai circulat macar o data cu 48 pe noul traseu?
Am fost eu cu un 48 solo si era supraplin, fiindca 35 nu prea mai facea fata si era in spatele acestui tramvai. Prea putin coteaza frecventa acetui tramvai, din moment ce dubleaza cam mult pe 35. Portiunea pe CET Vest a prea putin circulata si lumea mai are alternative pe acolo oricum. Deci e foarte bine ce a facut acum RATB-ul.
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
|