Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul in comun in judetul Ilfov (RATB+particulari)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 14:51:45    Titlul subiectului: 15818

Banuiesc ca pe liniile preorasenesti nu se aflau in circulatie mai mult de 1 - 2 autobuze / linie.
Poate cineva sa faca o lista cu linia si cate autobuze se afla pe aceasta, din perioada anterioara dubelor?
Asemenea lista as vrea sa studiez.
Un exemplu:
Linia XXX: Dimineata - doua curse, la amiaz - o cursa, seara - o cursa
sau
Linia YYY: Un autobuz, iar in orele de varf doua autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
weepingeye
Vizitator






MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 14:54:22    Titlul subiectului: 58403

Fratie, ce noroc ca baga din nou preorasenestile: in primul rind banul meu, din buzunarul meu, se va duce pe apa Simbetei pentru ca niste nesimtiti ce nu platesc bilet sa circule cu autobuze RATB si sa le vandalizeze, pentru a se cheltui suplimentar pe reparatii; in al doilea rind, personal sint deranjat ca 3 linii de preorasenesti (150, 421, 458) au capat la Valea Ialomotei!...
Sus
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 15:41:14    Titlul subiectului: 15825

Adevarul e pe la mijloc... din cauza unei maini de putori si tigani, sufera intr-adevar si taranii care ne mai dau la oras mancare si oamenii seriosi care locuiesc in jurul Bucurestiului.
Problema ar putea fi rezolvata simplu: in fiecare masina pe fiecare linie extraurbana sa fie montat un jandarm cu arma si un politai comunitar. Accesul in masina s-ar face doar pe la usa 1 unde politistul ar verifica fiecare persoana daca are bilet sau abonament. In caz contrar i se face procesul verbal, iar daca calatorul devine violent, i se aplica raspunsul cu cap: cap in gura...
Desi s-ar consuma ceva timp, se poate face un program de transport care sa includa si asa ceva. Ca contribuabil sunt de acord sa platesc pentru acesti agenti de paza, decat sa platesc toata ziua buna ziua reparatii la RATB...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 15:47:17    Titlul subiectului: 15828

Dar nu inteleg de ce bucurestenii trebuie sa plateasca transportul pentru alt judet. Daca vrea Ilfovul transport in comun, fie calatorii platesc bilet, iar traseul e rentabil, fie suporta pierderile din curse, inclusiv cele datorate unor anumite categorii de calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 15:58:49    Titlul subiectului: 58407

Eu, care stau in Militari, si langa autogara, am in fiecare zi sansa sa ma inghesui pe strada, in autobuze, in troleibuze, ba chiar si la metrou, cu tot felul de trogloditi si de tate, care mai de care candind a tot felul de cow-spray . . .
Plus "minoritarii" astia de o anumita etnie, care, saracii, sunt atat asupriti si discriminati incat daca nu esti pe faza ori ti-o iei, ori ramai fara diverse lucruri din buzunare care, poate, te incurcau . . .
Am ajuns sa fim discriminati de niste hoarde de minoritari, care in plin secol XXI si in prag de aderare la UE, sunt organizati in "clan"-uri si care fac legea intr-o tara "europeana" . . . Si nimeni nu-i "vede". . . Nu sunt pentru pedeapsa cu moartea, dar tare mi-as dori niste inchisori d-alea de la mama lor, unde capii clanurilor astea sa puna mana serios la treaba, sa mai sape un canal, sa mai faca o galerie de metrou . . . si fara vraji ca vai saracul, nu suporta regimul de detentie . . .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 16:18:03    Titlul subiectului: 58408

Mi se pare o chestie chiar buna, mai ales faptul ca cine are nevoie din cand in cand sa circule si in afara Bucurestiului poate opta pentru abonamentul pe toate liniile urbane si pe cele preorasenesti... si nu mai plateste in plus pentru operatorii privati ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Vizitator







MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 17:21:55    Titlul subiectului: 15839

Lista o poti vedea putin mai sus(postate de mine si dragos).Cele cu 1**,2**,3** mergeau pana in semicentru.Cele cu 4** doar intre marginea bucurestiului si comunele din jur.Unele intrau si in unele sate de pe ilfov.Cele cu 1**,2**,3**veneau destul de des.Cele cu 4**aveau intervale mai mari.
Autobuzele erau: DAC, Ikarus. Era si o linie care avea DAF. E vorba de 449. Insa asta iesea spre aeroport Otopeni, deci era mai civilizata.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 20:54:04    Titlul subiectului: 15864

Pe liniile din Nord, care erau toate deservite de Floreasca (cu excepția lui 449, 460, 164 și 165) se trimeteau Ikarusuri și Rocar de Simon. Vedeam frecvent pe 448 și 452(452 avea...2 curse pe zi!) Rocar de Simon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Vizitator







MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 14:44:24    Titlul subiectului: 58427

Unele linii pe Ilfov erau cam nerentabile, nu cred ca acelea vor reveni. Adica: Fie 144 fie 244(unul din ele). De exemplu.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 14:48:12    Titlul subiectului: 35 15927

452: P-ța. Presei Libere- Șos. București-Ploiești - Otopeni - Prisma Corbeanca - Balotești - Mănăstirea Căldărușani.
Plecări din București la orele 6:52 și 17:52 (sper că nu mă înșel...a dispărut panoul ăla de la P-ța. Presei).
243: P-ța. Sudului- Popești Leordeni - Agropol.
Plecări spre Agropol: 6:00, 16:00, 18:00, în rest circula comun cu linia 244 (P-ța. Sudului-Popeșt Leordeni-Danubiana, cu cca 2km înainte de Agropol).
411 a circulat o perioadă pe traseul Inst. Oncologic - Voluntari- Afumați- Petrăchioaia- Vânători, având o singură cursă pe zi, la ora 6:00.
În 2004 a fost scurtat la Petrăchioaia și prelungit 412 (Inst. Oncologic-Petrăchioaia) la Vânători. Așa a devenit 412 de lung parcurs (și 411 era deja) și nu am mai putut eu să merg la Petrăchioaia Mad că pe lung parcurs nu se făceau abonamente. În 2005 le-au învârtit iară... 411 a fost prelungit la Sat Măineasca.
461 a avut până în 1998 a avut traseul Laromet- Buftea- Crevedia. (în N orașului), apoi a fost desființat. În 2002 a reapărut, în E orașului (!) pe ruta Granitul-Pantelimon-Cernica și cicrula doar între orele 7 și 10... nu cred că făcea mai mult de 2 curse, dat fiind că odată l-am așteptat de la 8 la 9:25 să plece... și nu a plecat...m-am urcat în 401 și pe la Pantelimon m-a ajuns 461, care s-a dus în dreapta, spre Cernica (foloseau o străduță care ocolea Praktikerul și doar traversau Centura, care era în stare f. proastă). De aici deduc că ultima cursă era la 9:30. În 2005 a fost prelungit de la Cernica la Sat Căldăraru (care nu avea RATB până atunci), la vreo 3-4 km după Cernica, cum mergi spre Bălăceanca (410), drumul se bifurcă...în dreapta la 1 km e Căldăraru, în staânga la vreo 5km e Bălăceanca. Odată cu prelungirea la Căldăraru, a început să circule toată ziua. Din nefericire, nu am mai apucat....modificarea nu a fost afișată în presă și eu nu aveam net atunci și când am vrut să mă plimb cu el (1.07.2005) nu mi s-a mai eliberat abonament pe toate liniile urbane și preorășenești (care au dispărut pe 14.07.2005 și 21.07.2005(ce rămăsese după 14.07.2005...vreo 6 trasee)). Toate liniile la care am făcut referire mai sus (452, 411, 461, 412, 243) au dispărut pe 14.07.2006.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 15:05:06    Titlul subiectului: 15933

Voi preciza numărul de vehicule de pe liniile 4xx (mai puțin cele de lung parcurs), după modelul:
linia xxx Lucru: a-b-c-d-e
Sărbătoare: a-b-c-d-e
Unde a: intervalul 5am-9am
b: intervalul 9am-1pm
c: intervalul 1 pm-6pm
d: intervalul 6pm-9pm
e: după 9 pm
401. Lucru: 4-4-4-4-2; Sărbătoare: 2-2-2-2-1
407. Lucru: greu de spus...erau multe, fiind și traseul lung. Erau pline până la refuz. cca 12 autobuze în zi de lucru și 6-8 la sărbători.
408. Lucru: 6-6-6-6-4, Sărb: 4-4-4-4-2
409. Lucru: 1-1-1-1-1, Sărb: 1-1-1-1-1
410. Lucru: 4-4-4-4-2, Sărb: 2-2-2-2-2
417. Lucru: 2-1-2-1-1, Sărb: 1-1-1-1-1
418. Lucru: 2-2-2-2-1, Sărb: 1-1-1-1-1
419. Lucru: 2-2-2-2-1, Sărb: 1-1-1-1-1
421. Lucru: 4-3-4-3-3, Sărb: 3-3-3-3-1
428. Lucru: 4-2-4-2-2, Sărb: 2-2-2-2-1
430. Lucru: 1-1-1-1-1, Sărb: 1-1-1-1-1
432. Lucru: 1-1-1-1-1, Sărb: 1-1-1-1-1
438. Lucru: 2-1-2-1-1, Sărb: 1-1-1-1-1
439. Lucru: 1-1-1-1-1, Sărb: 1-1-1-1-0
445. Lucru: 2-1-2-1-1, Sărb: 1-1-1-1-1
449. Lucru: 14-12-14-12-7, Sărb: 7-7-7-7-4(?)
454. Lucru: 1-1-1-1-1, Sărb: 1-1-1-1-1
456. Lucru: 2-1-2-1-1, Sărb: 1-1-1-1-1
458. Lucru: 6-6-6-6-4, Sărb: 4-4-4-4-2
459. Lucru: 4-4-4-4-2, Sărb: 2-2-2-2-2
460. Lucru: 6-4-6-4-4, Sărb: 4-4-4-4-2
461. Lucru: 2-1-2-1-1, Sărb: 2-1-2-1-1 (la ăsta nu sunt prea sigur....)
466. Lucru: 2-2-2-2-1, Sărb: 2-2-2-2-1 (Ăstia cam trăgeau chiulul... se așteptau la capăt la Comp. RATB Titan, unde aveau și garajul)
471. Lucru: 2-2-2-2-1, Sărb: 1-1-1-1-1
472. Lucru: 2-2-2-2-1, Sărb: 1-1-1-1-1
473. Lucru: 3-3-3-3-2, Sărb: 2-2-2-2-2
475. Lucru: 1-1-1-1-1, Sărb: 1-1-1-1-1
Aceste date nu sunt oficiale... sunt 100% sigur doar în cazul celor care aveau un autobuz pe traseu indiferent de oră. La acestea intervalul de succedare era, de obicei, între 60 și 90 de minute, în funcție de traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 15:31:25    Titlul subiectului: 58430

Ar trebui ca controlorii să aplice amenzi și pt. bagaje ce depășesc volumul unui loc sau ocupă un scaun și nu există bilet sau abonament pentru ele (așa zice regulamentul RATB-ului).
Ăia din Ilfov se plângeau că dubarii le iau bilet pt. bagaje de peste 5 kg... și e destul de bine, având în vedere că majoritatea sunt infecte... dar, totuși, 5 kg are și ghiozdanul unui elev (chiar mai greu) și bilet pt. ghiozdan de școală e cam absurd.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 16:09:27    Titlul subiectului: 58433

Și iată cum se "ciocnesc" civilizațiile Laughing
Păi voi n-ați văzut poze din țări mai colorate, gen Peru, Pakistan sau India, cu oameni călătorind pe acoperișul (și așa plin de tot soiul de papornițe, inclusiv animale vii) unor autobuze cu termenul de casare expirat de 20 de ani? Din nefericire zona asta de lume în care trăim conține atât componenta "exotică" a ruralului de-abia ieșit din evul mediu, cât și cea (wishful thinking) "occidentală" a urbanului românesc. De aici tensiuni, mirosuri în autobuze, saci de cartofi și găini vii transportate cu RATB-ul sau cu "rata" Twisted Evil
Oamenii cu cap de la RATB au încercat să "aplaneze" conflictele prin neintersectarea rutelor și prin folosirea unor autobuze vechi pe rutele "cu probleme", și plimbarea DAF-urilor si DeSimon-urilor numai prin centru Rolling Eyes (e, de-aia nu avem trenuri sub-urbane, că s-ar umple și alea cu... blatiști! Shocked )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 20:30:44    Titlul subiectului: 58435

Ar trebui ca dupa aducerea Mercedes-urilor Consiliul Judetean Ilfov sa cumpere de la RATB DAC-urile si sa-si faca propria regie. Sa vad cum o sa le placa atunci cand nu o sa plateasca nimeni bilet...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Feb 2006 10:20:46    Titlul subiectului: 58443

De ce s'au desfiintat aceste linii ? Erau rentabile ? Nu cred.
Daca incasarile acopera cheltuielile si prejudiciile aduse vehiculelor, sa le reinfiinteze. Dar sa nu vad rezerve de autobuze aduse pe linii urbane cu tot cu miros de gainats si de porc.
Singurele trasee care merita introduse sunt cele care produc incasari cu pierder minime. Atat. Pentru restul, principiul fundamental al capitalismului salbatic: "Who cares ?"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Vin 17 Feb 2006 13:12:18    Titlul subiectului: 58469

Romania Libera
Cursele RATB in Ilfov, de saptamana viitoare
Joi 16 Februarie 2006
Cursele RATB ar putea reintra de saptamana viitoare in Ilfov, a anuntat ieri primarul Adriean Videanu. Vineri, 17 februarie, va avea loc o intalnire intre responsabilii din Primaria Capitalei, RATB si Consiliul Judetean Ilfov care vor decide conditiile in care va fi reintrodus transportul public preorasenesc, conform hotararii adoptate saptamana aceasta de Guvern. Autoritatile din Ilfov vor trebui sa participe la costurile legate de transportul asigurat de RATB pe cele 68 de trasee.

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Dum 19 Feb 2006 23:49:57    Titlul subiectului: 36 58564

Ziua, SOCIAL - Luni, 20 februarie 2006
RATB reia traseele preorasenesti pe bani grei
Videanu a cerut 236 de miliarde de lei vechi Consiliului Judetean Ilfov
Autobuzele regiei bucurestene de transport in comun vor reveni pe cele 68 de trasee din Ilfov numai dupa ce autoritatile judetului vor aloca 236 de miliarde de lei vechi pentru acoperirea diferentei de subventie a RATB pentru acest an. Anuntul a fost facut de primarul Capitalei, Adriean Videanu, la sfarsitul saptamanii trecute, dupa intalnirea pe aceasta tema cu oficialitatile din Ilfov. "Am clarificat unele aspecte privind numarul de trasee, iar opinia unanima a fost mentinerea tuturor celor care au existat. (...) Le-am atras insa atentia ca transportul in comun este un serviciu subventionat (din bugetul Capitalei, n. red.) si atunci va trebui sa gasim formule comune pentru a sprijini desfasurarea acestuia pe teritoriul judetului Ilfov. Diferenta de subventie calculata de RATB este de 236 de miliarde de lei vechi, suma care ar reveni autoritatilor din Ilfov", a precizat Videanu. Primarul general a mentionat ca pe cele 68 de trasee din Ilfov vor circula 197 de autobuze, adica aproape 20% din parcul auto de care dispune RATB. "Eu cred ca in doua saptamani vom putea relua traseele in Ilfov - bineinteles, dupa ce vom pune pe hartie toate detaliile", a mai spus primarul Capitalei. Liniile de transport in comun care faceau legatura intre Bucuresti si localitatile limitrofe din Ilfov au fost desfiintate la data de 8 iulie 2005, iar de atunci, peste 160.000 de locuitori ai judetului care faceau zilnic naveta in Capitala - la locurile de munca sau la scoala ori facultate - au fost nevoiti sa utilizeze alternative de transport oferite de operatorii privati. Pretul unei calatorii din Ilfov pana in Bucuresti s-a dublat, operatorii privati nefiind subventionati de la bugetul de stat sau local pentru acest serviciu, motiv pentru care nici elevii si studentii nu au beneficiat de reducerea de 50% la abonamente. Dupa solicitarile repetate ale navetistilor, care au culminat cu mitinguri de protest in fata Institutului de Fizica Atomica de la Magurele, Guvernul a aprobat, saptamana trecuta, o ordonanta de urgenta privind reluarea curselor RATB pe traseele preorasenesti din judetul Ilfov. Costurile de functionare a curselor de pe cele 68 de trasee trebuie impartite intre Consiliul General al Municipiului Bucuresti si Consiliul Judetean Ilfov, pe baza unui protocol care urmeaza sa fie incheiat, saptamana aceasta, de cele doua institutii.
Magda SEVERIN

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2006 19:20:12    Titlul subiectului: 58593

O intrebare: ce a facut RATB cu autobuzele care anterior au circulat pe liniile preorasenesti ? Daca aceste autobuze s'au folosit la suplimentarea unor trasee urbane, mi se pare o prostie acum sa renunte la ele in oras, decat daca exista ceva de pus in loc, de exemplu acele autobuze din Milano, despre care nu mai stiu nimic. Iar DAC'urile sa nu fie casate. La Ilfov merg bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2006 19:22:37    Titlul subiectului: 58594

Autobuzele scoase de pe preorășenești au intrat pe liniile urbane. De exemplu, 102 are acum 37 de vehciule zilnic, față de 30 câte avea înainte. 253 a primit și el suplimetare. La fel și 103, 122, 126, 268, 117, 236, 139, 220, 232, 173 etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 17/Noi/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 23 Feb 2006 19:04:14    Titlul subiectului: 58644

Acum s-a anunțat la Europa FM că (încă) NU pot fi reînființate cele 68 rute preorășenești. Lipsește ceva protocol...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 24 Feb 2006 23:02:53    Titlul subiectului: 77777 16886

Traseul 407 (pe când era al RATB): București (Dep. Alexandria)- Bragadiru-Buda-Cornetu-Mihăilești(jud. Giurgiu). Dubele ciruclă numai până la Cornetu. Să sperăm ca autobuzul va fi reintrodus până a Mihăilești, deoarece este superb să mergi în mare viteză cu un autobuz pe un baraj, în dreapta să vezi lacul, iar în stânga să vezi cât de înalt e barajul și cât de sus ești față de nivelul apei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2006 00:57:41    Titlul subiectului: 58684

Nu cumva lipsesc si autobuze ? De unde or sa scoata vehicule pt 68 de linii ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2006 01:11:31    Titlul subiectului: 58686

Nu lipsesc... autobuzele care erau pe preorășenești înainte au fost recondiționate și trimise pe linii urbane. Sper să vină Mertzanele repede, pentru că altfel riscăm să ajungem din nou la situații de genul 122,268(linii centrale) 2 autobuze pe traseu, 246,112,221: 2 autobuze pe traseu, 126,173, 136,220: 4 autobuze, 232,253,103: 6 autobuze. În cazurile enumerate mai sus, interalul de succedare este, în majoritatea cazurilor, peste 20 de minute (cu exepția lui 253 și 103, unde intervalul ar fi de 15, respectiv 7 minute).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 26 Feb 2006 17:40:48    Titlul subiectului: 58701

Nu era duba, era Isuzu. Nu-mi place ca dubele dubleaza sau inlocuiesc RATB, dar nici nu-mi place ca un autobuz sa fie facut praf pe niste drumuri mizerabile, pentru a transporta niste robotei care voteaza "cu mintea", dupa sloganul electoral local. Si nu e singurul caz de linie "sateasca" pe care RATB nu ar trebui sa alerge sa o recupereze. Mai bine recastiga terenul in oras.
Si de ce RATB ar trebui sa-si sacrifice masinile pe drumuri "rupte" sau de pamant in timp ce primarii construiesc stadioane in minunatele lor comune, in timp ce masinile care nu trec pe acolo de placere dau in gropile lor ? Ia sa-si faca regie de transport sa vada ce frumos e sa bagi in piese de schimb cat scoti de la calatori, iar locuitorii sa vada cat costa votul pe care il pun din obisnuinta in acelasi loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 26 Feb 2006 18:46:09    Titlul subiectului: 58702

Să mai amintim 428, 214, 471 care au drumuri de țară... 471 nu a fost preluat de dubari (adică...a fost, dar numai până la intrarea pe drumul de pământ, nu și cei 5km de după).
275 nu a fost preluat de dubari din cauza carosabilului extrem de ,,rupt" din zona Depozitului Petrom de la Jilava...
Regulamentul RATB zice ,,Pentru bagajele ce depășesc volumul a 2 locuri și/sau ocupă loc pe scaun, se va taxa câte un bilet pentru fiecare loc ocupat"... deci există un regulament!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 3 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community