|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 02 Mar 2006 12:13:21 Titlul subiectului: lujerului |
58834 |
|
Cum vi se pare acest plan pentru zona Pasajului Lujerului? Credeti ca ar fi fost mai bun decat ce e acum?
Explicatii: linia de tramvai coboara in subteran inainte de intersectie, respectiv in sens invers ramane mai mult in subteran dupa ce benzile de masini ies ca sa intre in intersectie.
Portiunile de suprafata eliberate de linia de tramvaie sunt folosite ca benzi de viraj stanga (intoarcere) dinspre Ciurel si respectiv viraj stanga (posibil intoarcere) din pasaj.
Statia de tramvai e subterana, cu dotari ca statiile de metrou, eventual cu acces la statia de metrou.
Nu stiu cum ar fi cu automobilele, dar tramvaiul sigur ar scapa de ce este in prezent acolo.
Schema realizata cu Bahn 3.84Beta3 (C)2006 JBSS.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.04 kb |
Vizualizat: |
de 18240 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Joi 02 Mar 2006 12:33:40 Titlul subiectului: |
58835 |
|
Intersecţia Lujerului va fi o problemă pe toată durata vieţii noastre, fiindcă nu există loc pentru acea bandă de circulaţie în plus (la cele 2 pe sens existente).
Oricum, în visele mele frumoase îmi imaginez un soi de autostradă suspendată care să preia maşinile din zona Tricodava-Moghioroş şi să le ducă până la Arcul de Triumf, cu bretele din Militari, Crângaşi, Giuleşti-Grant, Griviţei şi 1 Mai
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 02 Mar 2006 12:36:51 Titlul subiectului: |
58836 |
|
DanCld a scris: | Intersecția Lujerului va fi o problemă pe toată durata vieții noastre, fiindcă nu există loc pentru acea bandă de circulație în plus (la cele 2 pe sens existente). | Daca tramvaiul intra mai inainte / ramane mai mult in subteran, pe mijloc ramane spatiul ocupat inainte de linii. Altfel spus, banda respectiva ia locul liniei de tramvai. Poate din pasaj ar fi mai greu de realizat, dar cea de intoarcere ar fi putut fi facuta, in conditiile din schema si ar fi foarte necesara.
|
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Joi 02 Mar 2006 12:42:41 Titlul subiectului: |
58837 |
|
Tom a scris: | Daca tramvaiul intra mai inainte / ramane mai mult in subteran, pe mijloc ramane spatiul ocupat inainte de linii. Altfel spus, banda respectiva ia locul liniei de tramvai. | Nu cred că asta este o soluție. Nu vei degaja astfel intersecția, ci vei muta polul aglomerației de la ieșirea din pasaj la 100m mai încolo, spre Orșova. Dar în același spirit, de ce să nu trimitem tramvaiul în subteran de pe la primele blocuri dinspre Dâmbovița, eventual chiar de pe la McDonalds? Am câștiga ceva spațiu, care adăugat la o parte din trotuare și din spații verzi ar crea banda a 3-a. Iar după blocurile grii, până la Ciurel, e spațiu suficient pentru lărgirea străzii. E, de asta ce zici?
|
|
Sus |
|
|
weeping eye Vizitator
|
Trimis: Joi 02 Mar 2006 14:30:43 Titlul subiectului: |
58843 |
|
Ideea cu ingroparea tramvaiului pina dincolo de intersectie e buna, doar ca portiunea care va fi deasupra liniilor va putea fi folosita doar in intersectie (rampa/panta pasajului incepe de acolo, poate s-ar cistiga un 5m). Dar ai scapa de tramvai in intersectie, ceea ce tot ar fi bine.
Statia consider ca e mai bine sa ramina la suprafata, deplasata spre Orsova.
Cistigul in cazul modificarii astea e mic fata de cheltuiala, asa ca...
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mar 07 Mar 2006 10:57:06 Titlul subiectului: |
58977 |
|
Ziua, 2006-03-07
Sezonul licitatiilor
Primaria Capitalei incepe contractarea investitiilor in valoare de trei miliarde de euro * Martie debuteaza cu licitarea constructorilor pentru Piata Eroii Revolutiei, intersectia D-na Ghica/Chisinau, pasajul Basarab si reabilitarea scolilor
Astazi incepe sezonul licitatiilor la Primaria Capitalei, si totodata prima faza a lucrarilor de modernizare a infrastructurii orasului, a caror valoare atinge 3 milioane de euro, potrivit primarului general Adriean Videanu. Sirul licitatiilor ce se va derula pe tot parcursul anului debuteaza cu contractarea lucrarilor de modernizare a Pietei Eroii Revolutiei si a pasajului pietonal aferent acestei zone. Proiectantul lucrarii este SC Metroul SA, iar valoarea investitiei - ce trebuie realizata in 12 luni - este de 427.000 RON, banii fiind alocati din buget.
Pe 9 martie va avea loc licitatia pentru lucrarile de modernizare a intersectiei Str. D-na Ghica cu Bd. Chisinau si pentru realizarea pasajului suprateran, investitia ce are termen de finalizare 2 ani. Studiul de fezabilitate pentru pasaj a fost elaborat de SC IPTANA SA, la comanda Primariei Sectorului 2. Tot pe 9 martie, dar la ora 13.00, se liciteaza lucrarile de consolidare a cladirii din Calea Victoriei nr. 101, (cu locatarii in imobil). Pe ultima suta de metri, municipalitatea a anulat licitarea lucrarii similare din Str. Maria Rosetti nr. 55, pe motiv ca proiectantul trebuie sa revizuiasca indicatorii tehnico-economici ai studiului.
Licitatia internationala pentru construirea pasajului suprateran Basarab va avea loc pe 15 martie, la ora 12.00, fiind de departe cel mai spectaculos proiect al municipalitatii Bucurestilor. Investitia de 140 de milioane de euro va fi realizata in 3 ani. O alta licitatie va fi organizata in data de 22 martie, la ora 13.00, pentru achizitionarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii educationale din Capitala, care cuprinde 106 scoli.
Aprilie, luna dedicata studiilor de fezabilitate
In luna aprilie este programata licitatia pentru studiile de fezabilitate ale mai multor obiective de modernizare a infrastructurii rutiere: strapungere Bd. Nicolae Grigorescu - Spl. Dudescu si Berzei - Buzesti - Uranus; penetratie si racord Spl. Unirii - Autostrada Bucuresti-Constanta; penetratie Spl. Independentei - Ciurel - Autostrada Bucuresti - Pitesti; penetratie prelungirea Ghencea - Domnesti; supralargire Sos. Pipera; intregire Spl. Unirii - pe zona Bd. Marasesti - Hanul lui Manuc; supralargire Sisesti - I. I. Brad; pasaj pietonal Eroilor; Sos. Colentina; Calea Mosilor; Sos. Stefan cel Mare; Bd. Marasesti; Str. Tunari; Bd. 1 Decembrie; Str. Viitorului; Str. Maica Domnului; Sos. Oltenitei (P-ta Sudului - ROMPRIM; P-ta Eroii Revolutiei - Calea Vacaresti). Licitatia pentru intocmirea studiilor de fezabilitate a fost anulata in cazul modernizarii Bd. Regina Elisabeta - Bd. M. Kogalniceanu si lucrarilor de supralargire a Bd. C-tin Brancoveanu si Str. Serg. Nitu Vasile, intrucat aceasta documentatie tehnica a fost realizata de personalul de specialitate al Primariei Capitalei.
O alta licitatie ce va avea loc tot pe 4 aprilie, la ora 12.00, este organizata pentru consultanta serviciilor de management al proiectelor pentru infrastructura transportului urban, precum si pentru executia acestor lucrari. Iata si zonele unde se vor executa investitiile respective: Sos. Colentina (Pod Voluntari - Mihai Bravu); Calea Mosilor (Mihai Bravu - P-ta Unirii); Iancu de Hunedoara (P-ta Victoriei - Calea Dorobanti); Sos. Stefan cel Mare (Dorobanti-Obor); Tunari (Stefan cel Mare - P-ta Galati); Bd. 1 Decembrie (Pallady - Basarabia); Str. Viitorului (Stefan cel Mare - P-ta Galati); Str. Maica Domnului (Rinvierii - Lacul Tei); Sos. Oltenitei (P-ta Eroii Revolutiei - P-ta Sudului - ROMPRIM).
Vor fi licitate, totodata, serviciile de management al proiectelor de modernizare strazi cu pasaje, pasaje rutiere si pietonale.
Magda SEVERIN
|
|
Sus |
|
|
mirciulina
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Apr/2009 Mesaje: 30 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2006 16:17:46 Titlul subiectului: j,hj,hj |
19082 |
|
Punctul meu de vedere este ca ar trebui desfiintata parcarea pe prima, a doua sau chiar a treia banda a strazilor bucurestene - asta imperativ. Solutia - desigur - parcari supta- sau subterane evident. Dar asta numai in teorie, - in realitate - parteneriatul public- privat pentru constructia acestor parcari nu functioneaza... motivul - nu vrea nimeni sa investeasca in ceva care nu aduce bani garla - toata lumea vrea sa isi amortizeze investitia in 3 luni si apoi sa scoata superprofit - insa in parcari amortizarea se face in cativa ani ... eu nu as intra intr-o parcare unde sa ma coste 100 ora... si in aceste conditii iti dai seama ca nu ar face-o mai nimeni ... deci falimentul celor care au facut parcarea pare evident ...
|
|
Sus |
|
|
Mihai Vizitator
|
Trimis: Mie 05 Apr 2006 21:31:06 Titlul subiectului: |
59676 |
|
Au inceput sa imparta pliate cu liniile propuse de Maxi-Taxi.
In aceste pliante scrie ca liniile de Maxi-Taxi sunt de fapt linii EXPRES.
Uitati ce doresc P.M.B. si Consiliul General:
-infintarea Autoritatii Metropoltane de Transport (ATM)
-modernizarea statiilor de refugiu si largirea arterelor(178 miliane de euro)
-dezvoltarea parcului auto RATB(500 autobuze,100 troleibuze,50 tramvaie) (268 mil. de euro)
-un transport mai rapid(ex.:linia 41)
-management al traficului si sistem GPS pe vehiculele RATB (20,5 mil. de euro)
-sistem unitar de taxare automata (14 mil. de euro)
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mie 12 Apr 2006 21:36:20 Titlul subiectului: |
59823 |
|
Cotidianul, 2006-04-13
[...]
Proiecte cu buzunarul gol
Desi Planul de dezvoltare al Bucurestiului a fost anuntat de municipalitate la inceputul anului 2005, nici un proiect cuprins in acest plan nu a inceput. Autoritatile au anuntat ca termen-limita pentru finalizarea tuturor proiectelor sfirsitul lui 2008. Mai mult, acestea s-au impotmolit, din cauza situatilor incerte si a litigiilor de pe terenurile destinate proiectelor sau a lipsei banilor. Un exemplu este reteaua metropolitana de transport in comun, proiect anuntat de Adriean Videanu la inceputul anului trecut. „Am semnat protocolul cu ministrul Transporturilor, Gheorghe Dobre, de preluare a Metroului de catre Municipalitate. Insa nu il vom prelua, inca, pentru ca nu avem bani pentru subventia lui“, recunoaste primarul general. [...]
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 04 Mai 2006 09:52:03 Titlul subiectului: |
60262 |
|
Compact, 2006-05-04
Parlamentul impotriva primariei
Bulevard - Presedintii Senatului si Camerei Deputatilor intentioneaza sa-i trimita primarului general o scrisoare pe tema proiectului Primariei Capitalei de a realiza un bulevard care sa lege Piata Victoriei de Catedrala Manturii Neamului si care sa treaca prin curtea Palatului Parlamentului. Potrivit secretarului general al Camerei Deputatilor, citat de Mediafax, proiectul prevede construirea Bulevardului Buzesti-Uranus, "axa urbana intre Piata Victoriei si Catedrala Patriarhala".
Gandit pentru a "decongestiona traficul din partea de nord pana spre centrul Capitalei", bulevardul ar avea doua tronsoane. Primul, avizat de Comisia tehnica de urbanism a Primariei, reprezinta de fapt o largire a arterei de circulatie Buzesti-Berzei-Vasile Parvan-Pod Hasdeu. Cel de-al doilea va strapunge terenul Palatului Parlamentului. Presedintii celor doua Camere sunt impotriva proiectului.
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Vin 12 Mai 2006 16:59:41 Titlul subiectului: 25 |
22874 |
|
Adevarul, 2005-05-12
Canalul Dunăre-București, scos de la naftalină
Racordarea va costa 400 milioane de euro
de N.D.
Canalul Dunăre-București necesită investiții de aproape 400 milioane de euro, iar lucrările ar putea fi terminate în patru ani, apreciază specialiștii din domeniul transporturilor. "Pentru finalizarea Canalului Dunăre - București sunt necesare investiții de circa 380 - 400 milioane de euro, fiind, deja, efectuate studii care arată eficiența finalizării acestei construcții", a declarat, ieri, directorul general al Institutului de Proiectări pentru Transporturi Auto, Navale și Aeriene (IPTANA), Cornel Marțincu. Canalul ar lega Bucureștiul de traficul de pe Dunăre, în creștere continuă în ultimii ani. Proiectul poate fi inclus în cadrul Zonei metropolitane a Bucureștiului, iar execuția sa ar putea dura patru ani. Canalul Dunăre - București ar face legătura între porturile din sudul Capitalei, Oltenița și Giurgiu, și București, devenit el însuși port, în zona 1 Decembrie. Începând de la Dunăre, cursul Argeșului urma să fie amenajat pentru navigație pe o lungime de 73 de kilometri până la portul București - 1 Decembrie. În cadrul lucrărilor de navigabilizare a Argeșului, specialiștii IPTANA au prevăzut construcția a două porturi - Oltenița și București.
Lucrările erau aproape de finalizare în 1990
În anul 1990, când au fost oprite lucrările, erau finalizate în proporție de 90 la sută infrastructura platformelor porturilor Oltenița și București, podurile de șosea peste râu, traversările liniilor electrice și conductele peste cursul amenajat și lacul Mihăilești-Cornetu. Canalul ar fi urmat să aibă o adâncime de circa cinci metri, iar capacitatea de transport s-ar fi cifrat la circa 16 milioane tone de marfă pe an. Potrivit studiilor IPTANA, în sudul Capitalei poate fi amenajată o infrastructură integrată de transport eficient, constând în autostrada de centură din sudul Bucureștiului care să facă legătura între autostrăzile București - Pitești, București - Giurgiu și București - Constanța, centura feroviară a Capitalei cu relațiile aferente, un aeroport de mare capacitate în zona Dărăști de Vlașca - Adunații Copăceni și Canalul Dunăre-București.
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 19 Mai 2006 15:31:02 Titlul subiectului: 0000000 |
60556 |
|
Ieri 18.05 am fost pe vechiul traseu al Căii Rahovei, actualmente “tranșat” in patru bucăți:
1) Strada Șelari – Splaiul Independentei (inainte de 1986, acolo era pod peste Dîmbovița, iar la parterul magazinului “Apartamentul” pînă prin 1994 a rezistat o tăbliță pe care scria “Calea Rahovei”). În Ghidul 1962, linia de autobuze 32 mergea dus pe Antim – Calea Victoriei, iar întors pe Smîrdan – Calea Rahovei, traversînd podul amintit mai sus)
2) Palatul de Justitie – Bd Unirii (cuprinde biserica Domnita Bălașa, pe
care într-o prezentare pe Web am găsit-o cu adresa “Calea Rahovei 1”)
3) Strada George Georgescu (dirijor 1887-1964), între Liceul Eminescu și Strada Tismana, în spatele Bd Libertății.
4) Calea Rahovei actuală, de la Poșta din Bd Libertății(Bingo Europa) pînă la final.
Din păcate, dominanta zonei este mizeria dezolantă. În loc să se întreacă în proiecte fantasmagorice destinate celor ale căror conturi în valută forte se scriu cu cel puțin 7 cifre, Primăriile ar face bine să demoleze maghernițele infecte rămase și să facă locuințe decente în locul lor. Și în Sao Paulo am văzut favelas mizerabile, dar 1) nu erau așa de aproape de centru și 2) de cîțiva ani au început să le sistematizeze una cîte una. Nu știu cum un om normal ar putea cumpăra ceva de la patiseria/brutăria de la Chirigiu(pe Cl Rahovei în casele vechi de pe stînga, după intersecție, sens spre Dep Alexandria) - la duhorile pestilențiale care vin din casele vechi rămase în picioare acolo.
După intersecția cu Strada Uranus, înainte de Piața Chirigiu am surprins o bucată din vechea șină de tramvai, rămasă în dreptul întretăierii cu linia de tren. Piatra cubică din zonă păstrează la rîndul ei urme ale trecerii tramvaielor.
Se pare că în cursul lui 2006(dacă lucrările vor merge bine) se va realiza linia pe Bd Tudor Vladimirescu cu continuare pe Str Odoarei si Șos Viilor, iar linia de pe Șos Progresului va fi dezafectată(la intersecția Dr Istrate – Sos Viilor, nu mai există posibilitatea ca linia 15, venind de la Parcul Libertății, să meargă înainte spre Cl Rahovei via Șos Progresului. Soluția ar fi orientarea lui 15 pe 11 Iunie sau Filaret – Viilor - Odoarei).
O parte dintre forumiști au primit 14 din cele 41 de poze realizate. Celelalte surprind în majoritatea lor case și străzi din zonă. Cei interesați și de acestea - sau cei care nu le-au primit nici pe primele 14 - îmi pot trimite un mail la "bogdan at transeast punct ro".
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Mie 14 Iun 2006 16:49:57 Titlul subiectului: Proiectele primariei - sectiunea RATB |
61154 |
|
1 Modernizare linie de tramvai pe Sos. Mihai Bravu si Calea Vacaresti de la Calea Vitan la Big Berceni 2006 2007 R.A.T.B.;
2 Modernizarea liniei de tramvai pe Sos. Chitiliei de la Bd. Bucurestii Noi la Str. Mezes 2006 2007 R.A.T.B.;
3 Modernizarea caii de rulare a tramvaiului pe Str. Iacob Felixde la intersectia cu Bd. Ion Mihalache pana la intersectia cu Sos. Nicolae Titulescu 2006 2006 R.A.T.B.;
4 Modernizarea linie de tramvai pe Bd. Marasesti si Bd. Octavian Goga de la Bd. Dimitrie Cantemir la Str. Nerva Traian 2006 2007 R.A.T.B.;
5 Modernizarea liniei de tramvai pe Sos. Mihai Bravu de la Calea Vitan la Bucur Obor 2006 2007 R.A.T.B.;
6 Modernizarea caii de rulare a tramvaiului pe Bd. Ion Mihalache, Str. Buzesti, Str. Polizu Gheorghe, Calea Grivitei, Bd. Gheorghe Duca, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Sos. Nicolae Titulesc, Bd. Banu Manta 2006 2007 R.A.T.B.;
7 Modernizarea infrastructurii retelei de tramvai in zona de sud-vest a Municipiului Bucuresti 2001 2006 R.A.T.B.;
8 Amenajare terminal multimodal Sfanta Vineri pe Str. Sfanta Vineri 2007 2007 R.A.T.B.;
9 Modernizare Autobaza Alexandria 2006 2008 R.A.T.B.;
10 Modernizare Autobaza Ferentari 2006 2008 R.A.T.B.;
11 Modernizare linie de tramvai pe Bd. Bucurestii Noi de la Laromet la Sos. Chitila 2007 2007 R.A.T.B.;
12 Modernizare linie de tramvai pe Calea Calarasi si Bd. Corneliu Coposu, intre Bd. Chisinau si Str. Sfanta Vineri 2007 2007 R.A.T.B.;
13 Modernizare liniei de tramvai pe Calea Serban Voda, Bd. Gheorghe Sincai, Str. Nerva Traian 2007 2007 R.A.T.B.;
14 Modernizare linie de tramvai pe Str. Armand Calinescu de la Str. Vasile Lascar pana la Calea Mosilor 2007 2007 R.A.T.B.;
15 Sistem Automat Taxare 2005 2006 R.A.T.B.;
16 Modernizare linie de tramvai pe Sos. Progresului intre Sos. Viilor si Str. Razoare 2006 2007 R.A.T.B.;
17 Modernizarea caii de rulare a tramvaiului pe Bd. Nicolae Titulescu de la Bd. Alexandru Ioan Cuza la Str. Mexic 2006 2006 R.A.T.B.;
18 Linie de troleibuz pe Calea Vacaresti, Bd. Tineretului, Bd. Dimitrie Cantemir intre Piata Sudului si Str. Halelor 2006 2007 R.A.T.B.;
19 Inlocuire piese de cale in reteaua de linii de tramvai a Municipiului Bucuresti 2006 2007 R.A.T.B.;
20 Modernizare tramvaie 2006 2006 R.A.T.B.;
21 Achizitii troleibuze 2006 2008 R.A.T.B.;
22 Achizitii tramvaie 2006 2007 R.A.T.B.;
23 Achizitii autobuze 2006 2007 R.A.T.B.;
(sursa: www.pmb.ro - Proiecte)
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Mie 14 Iun 2006 16:57:18 Titlul subiectului: |
61155 |
|
Si proiectele de infrastructura:
1 Imbunatatire conditii de circulatie Pasaj Obor 2006 2007 D.T.D.S.C.;
2 Imbunatatire conditii de circulatie Pasaj Pietonal Eroilor 2006 2007 D.T.D.S.C.;
3 Imbunatatire conditii de circulatie Pasaj Piata Muncii 2006 2007 D.T.D.S.C.;
4 Sistem de Management al Traficului - Bucuresti 2006 2007 D.T.D.S.C.;
5 Modernizare Bd. Regina Elisabeta - Bd. Kogalniceanu 2006 2008 D.T.D.S.C.;
6 Modernizare artera D-na Ghica - Bd. Chisinau, sistem rutier si executie pasaj suprateran 2006 2007 D.T.D.S.C.;
7 Modernizare Piata Eroii Revolutiei, sistem rutier si executie pasaj pietonal 2006 2007 D.T.D.S.C.;
8 Modernizare strazi urbane in Bucuresti BEI (program cofinantat BEI) inclusiv lucrari suplimentare 2006 2006 D.T.D.S.C.;
9 Pasajul denivelat suprateran Basarab 2006 2009 D.T.D.S.C.;
10 Executie pasaj suprateran Doamna Ghica 2006 2008 D.T.D.S.C.;
11 Realizare penetratie Prelungirea Ghencea - Sos. Domnesti 2006 2007 D.T.D.S.C.;
12 Penetratie Splaiul Independentei - Ciurel - Autostrada Bucuresti - Pitesti. Realizarea unei penetratii la intrarea in Bucuresti pe 6 benzi (3 pe sens) denumita Drum Expres Autostrada Bucuresti-Pitesti, care sa faca legatura intre autostrada, linia de centura si podul Ciurel (include 4 pasaje rutiere denivelate). 2006 2008 D.T.D.S.C.;
13 Penetratie si racord Splaiul Unirii - Autostrada Bucuresti - Constanta. Realizarea unei penetratii la iesirea din Bucuresti spre Autostrada Bucuresti-Constanta pe 6 benzi (3 pe sens ) care sa se inscrie pe Splai Dudescu (include 4 pasaje rutiere denivelate). 2006 2008 D.T.D.S.C.;
14 Reabilitare drumuri urbane etapa II 0 2009 D.T.D.S.C.;
15 Reparatii capitale privind echipamente si constructii pentru dirijarea si siguranta circulatiei - Bd. Geniului - Str. Razoare 2006 2007 D.T.D.S.C.;
16 Executie strapungere Str. Buzesti - Str. Berzei - Str. Uranus si sistem rutier 2006 2008 D.T.D.S.C.;
17 Realizare strapungere Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu, sistem rutier. Realizarea unei strapungeri care face legatura cu penetratia spre Autostrada Bucuresti-Constanta pe 6 benzi (3 pe sens) si include 1 pasaj rutier denivelat. 2006 2007 D.T.D.S.C.;
18 Reabilitare Bd. 1 Decembrie 1918 (Bd. Theodor Pallady - Bd. Basarabia), linie de tramvai sis sitem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
19 Reabilitare Sos.Colentina (Pod Voluntari - Sos. Mihai Bravu ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
20 Reabilitare Bd. Iancu de Hunedoara (Piata Victoriei - Calea Dorobanti), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
21 Reabilitare Str. Maica Domnului (Str. Reinvierii - Bd. Lacul Tei), linie de tramavai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
22 Reabilitare Calea Mosilor (Sos. Mihai Bravu - Piata Unirii), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
23 Reabilitare Sos. Oltenitei ( Piata Eroii Revolutiei - Piata Sudului - ROMPRIM ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
24 Reabilitare Sos. Stefan cel Mare ( Calea Dorobanti - Intersectia Bucur Obor ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
25 Reabilitare Str. Tunari ( Sos. Stefan cel Mare - Piata Galati ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
26 Reabilitare Str. Viitorului ( Sos. Stefan cel Mare - Piata Galati ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
27 Realizare supralargire bulevardul Constantin Brancoveanu (Str. Nitu Vasile - Str. Turnu Magurele), sistem rutier 2006 2006 D.T.D.S.C.;
28 Realizare supralargire artera Nitu Vasile (Bd. Alexandru Obregia - Bd. Constantin Brancoveanu), sistem rutier 2006 2006 D.T.D.S.C.;
29 Realizare supralargire Soseaua Pipera (Calea Floreasca - CF Bucuresti-Constanta), sistem rutier si executie pasaj denivelat 2006 2007 D.T.D.S.C.;
30 Realizare supralargire Sos. Sisesti - Sos. Ion Ionescu de la Brad, sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Mie 14 Iun 2006 17:14:38 Titlul subiectului: |
61160 |
|
Ar fi interesant de luat fiecare proiect în parte şi văzut unde au început măcar lucrările de organizare a şantierului!
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 15 Iun 2006 08:33:11 Titlul subiectului: |
61171 |
|
Nu stiu daca au inceput inca lucrarile in vreun loc anume (poate pe soseaua Chitilei, unde a fost scoasa vechea linie), insa daca se vor pune in prcatica proiectele, e un lucru bun si inseamna ca Bucurestiul merge in aceeasi directie cu marile orase din Europa, prin investitii mari in transportul electric, si nu MAZ-ificare, ca in alte orase de pe la noi
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 15 Iun 2006 11:08:58 Titlul subiectului: jyjty |
25349 |
|
Reparare liniei de tramvai de pe Șos. Ștefan cel Mare și Șos. Mihai Bravu se va întîmpla sigur înainte de inaugurarea pasajului de la Basarab. Dacă în 2006-2007 se va lucra la partea BIG Berceni - Obor, 34 va fi scurtat între Gara de Nord(Depoul Victoria) și Lizeanu(Lacul Tei sau Gara Obor). În 2008 se va închide tronsonul Depoul Victoria - Obor, urmînd ca 34 să funcționeze între Romprim și Piața Iancului sau Gara Obor(sau să fuzioneze cu 1).
Vestea cea mai bună din pachetul Primăriei este că în 2007 vor circula după mai bine de 20 de ani troleibuze la Piața Unirii. Cred că tot atunci linia de autobuz 313 (inutilă în cazul prelungirii lui 74 la Unirii) va fuziona cu 131, refăcînd un vechi flux de transport de suprafață necesar pe axa N-S.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 15 Iun 2006 12:39:12 Titlul subiectului: |
61187 |
|
Cred că atunci când se vor prelungi 73, 74 și 76 la P-ța. Unirii, 312 și 313 (poate și 381) vor dispărea, nemaivând rost practic.
O linie de suprafață N-S... visăm prea mult... i-ar trebui cel puțin 3 ore pe semicursă.
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 15 Iun 2006 13:51:16 Titlul subiectului: |
61191 |
|
Oricum, Videanu a spus ca va scoate transportul de suprafata acolo unde dubleaza metroul.
Iar despre faptul ca 73, 74 si 76 sa aiba traseu comun intre Unirii si Nitu Vasile si apoi separat doar cate 4 statii... Ar fi bine ca de la Abator sa se bifurce o retea si catre Timpuri Noi - Mircea Voda - Udriste
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 15 Iun 2006 18:16:01 Titlul subiectului: 200000 |
25386 |
|
Cred ca dupa introducerea troleibuzelor pana la Unirii va fi scos doar 312. 313 are un flux mare de calatori in zona Matei Basarab-Sf.Vineri si cred ca va fi doar redirectionat prin Vacaresti-Timpuri Noi-Mircea Voda-Sf Vineri cu revenire pe traseul actual de intoarcere al lui 312. Iar 73, 74,7 6 nu vor fi prelungite, ci se vor creea alte linii - extensii ale lor pana la Unirii.
Ar trebui infiintate linii intre capetele de la Obregia si Resita pana la Unirii dar 73, 74 si 76 sa le dubleze pana la Sudului pentru ca spre ex. 76 prelungit, nearticulat si fara a fi dublat de o alta linie pana la BIG, ar trebui sa vina la 1 minut pentru a putea prelua calatorii.
|
|
Sus |
|
|
Dealul Vizitator
|
Trimis: Vin 16 Iun 2006 21:42:20 Titlul subiectului: jjjj |
61235 |
|
Aceste poze si planul mai sunt de actualitate?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.84 kb |
Vizualizat: |
de 17262 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.27 kb |
Vizualizat: |
de 17262 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 16 Iun 2006 21:46:33 Titlul subiectului: |
61236 |
|
Se vede cu ochiul liber trucajul la tramvaie... în acel plan era o ușă de Tatra T4R și propus era #3002, nicidecum acel Bombardier Cityrunner pe 900mm, din Linz.
Autobuzul din poză este Irisbus Agora, model care nu se mai produce de un an. El se poate găsi în variantele autobuz urban cu podea 100% low-floor și troleibuz cu podea 100% low-floor în Cluj-Napoca.
|
|
Sus |
|
|
mirciulina
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Apr/2009 Mesaje: 30 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 09:02:29 Titlul subiectului: 00000 |
61987 |
|
Propun
a) descongestionarea traficului din zona centrala prin amenajarea de parcari subterane, prin optimizarea retelei de sensuri unice
b) un sistem de management viabil al traficului - prin optimizarea timpilor de asteptare la semafor+ introducerea de unda verde pe arterele importante ... plus inlocuirea unor softuri, semafoare, cabluri .
c) executia (nu proiectarea sau realizarea de machete) unor pasaje sub/supraterane in zone aglomerate ale Capitalei...
d) marea asfaltare...
apoi - dupa ce fleacurile astea vor fi pe picioare - atunci se va putea trece la etapa 2 - si anume aceea de realizare a cel putin 3 pasaje supraterane pe centura Bucurestiului...
Credeti ca domnii din mertane sau alte puscoace de astea ce se deplaseaza catre rezidentiala Pipera nu ar trebui sa mai injure si ei putin pe '' aia '' care nu se ocupa ce Capitala?
|
|
Sus |
|
|
jad
Data înscrierii: 24/Mar/2006 Ultima vizita: 27/Noi/2020 Mesaje: 55 Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 09:53:12 Titlul subiectului: yjyt |
61992 |
|
mirciulina a scris: | a) descongestionarea traficului din zona centrala prin amenajarea de parcari subterane, prin optimizarea retelei de sensuri unice | Sensuri unice s-au facut; parcari se vor face in viitorii 2-3 ani. Dar nu se va rezolva decat partial problema ambuteiajelor. Bucurestiul are 2 mari probleme structurale aproape nerezolvabile:
1. O densitate uriasa de loc/kmp de ordinul a 8-10000 loc/kmp in toate sectoarele in afara de 1 (aici nivelul de 3-4000 de loc/kmp este mai aproape de situatia din Europa)
2. O retea stradala haotica, in tot orasul nu doar in centru, in plus total insuficienta ca lungime de strazi/bulevarde de tranzit raportat la kmp. Practic foarte putine strazi/bulevarde largi pentru a prelua traficul intre anumite zone sau intre centru si periferie. Citat: | b) un sistem de management viabil al traficului - prin optimizarea timpilor de asteptare la semafor+ introducerea de unda verde pe arterele importante ... plus inlocuirea unor softuri, semafoare, cabluri . | Si asta se va face curand; probabil va rezolva ceva dar nu chiar spectaculos din cauza problemelor structurale de mai sus. Citat: | c) executia ( nu proiectarea sau realizarea de machete) unor pasaje sub/supraterane in zone aglomerate ale Capitalei... | Si astea se vor face. Desi viteza cu care se realizeaza ma fac sa ma gandesc cu nostalgie la ritmul in care s-au facut lucrarile similare din anii 70-80. Ganditi-va cum ar fi traficul azi fara ele. Citat: | d) marea asfaltare.... | Curand va fi si asta gata. Cu rezultate ca si la punctele precedente. Citat: | apoi - dupa ce fleacurile astea vor fi pe picioare - atunci se va putea trece la etapa 2 - si anume aceea de realizare a cel putin 3 pasaje supraterane pe centura Bucurestiului... | Gresesti profund. Starea proasta a soselei de centura (2 benzi in loc de min 4) si existenta punctelor de conflict (intersectii la nivel cu alte drumuri care in plus intersecteaza la randul lor calea ferata sau intersectia centurii cu calea ferata, etc.) conteaza ENORM pentru fluenta traficului in Bucuresti si chiar in tara.
Citat: | Crezi ca domnii din mertane sau alte puscoace de astea ce se deplaseaza catre rezidentiala Pipera nu ar trebui sa mai injure si ei putin pe '' aia '' care nu se ocupa de Capitala ?? | Nu. In plus prin drumuri bune spre zona metropolitana se descongestioneaza Bucurestiul prin incurajarea mutarii populatiei in suburbii. Si asa procesul este mult prea lent si ar fi trebuit inceput acum 30 de ani.
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 23:22:08 Titlul subiectului: 789578758op78po |
62117 |
|
Supravegherea video le-am propus-o intr-un mail, alaturi de alte chestiuni, celor de la RATB pe 20 iunie. Citez: "- Introducerea supravegherii video in mijloacele de transport in comun pt prevenirea/descurajarea comiterii faptelor cu caracter infractional (furturi, distrugeri ale vehiculelor)."
Dra/dna Dorina Nica, ce mi-a raspuns 6 zile mai tarziu s-a agatat doar de necesitatea de a desfiinta liniile de maxi-taxi, de achizitionarea a 500 Citaro si 100 troleibuze noi. Celelalte chestiuni pe care le-am propus au ramas fara raspuns.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|