Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul si liniile de noapte
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 11:49:31    Titlul subiectului: 58397

Propn Linia 1N: de la Vest la Est, si sa treaca pe la Gara de Nord.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 13:25:20    Titlul subiectului: 58398

Am observat că politica RATB este de a scurta traseele... dar pe timp de noapte cred că ar putea exista trasee care să străbată Bucureștiul de la N la S sau de la E la V, la fel cum există linia de serviciu 826 (care ar putea deveni linie de călători).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 23:24:26    Titlul subiectului: 58421

Dr2005 a scris:
Am observat că politica RATB este de a scurta traseele... dar pe timp de noapte cred că ar putea exista trasee care să străbată Bucureștiul de la N la S sau de la E la V, la fel cum există linia de serviciu 826 (care ar putea deveni linie de călători).
Din experientele nocturne alea RATB as zice ca mai degraba o sa fie un singur terminal in centru (asa cum a mai fost de pasti/revelion)... terminalul era la p-ta unirii... (311 era prelungit la Uirii, 300 la fel, 104 scurtat la Unirii, etc)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 00:58:41    Titlul subiectului: 58422

Este logic ca reteaua nocturna sa aiba un punct de corespondenta permitand traversarea orasului cu maximum doua linii. Ar fi logic sa fie in centru, si Pta Unirii est locul unde corespondentele ar fi cele mai comode (la Universitatii... traverseaza, cauta statia, hop ti-a plecat de sub nas).

Din pacate, la Paris ne-au facut inginerii astia o reforma a retelei de noapte, ceva de ma apuca spaima. Principalul cusur: nu mai exista terminus unic in centru. Deci, in functie de locul de unde pleci si destinatia finala, poti fi nevoit sa iei trei autobuze ca sa te intorci acasa...

Este adevarat ca viata de noapte pariziana nu poate fi comparata cu cea bucuresteana (si nici preturile imobiliere)

In ceea ce priveste transportul nocturn electric: la Praga exista tramvaie de noapte. La New-York, citeva linii de metrou circula 24/24 ore.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 01:32:33    Titlul subiectului: 58515

Propun urmatoarele linii de noapte:
1)TRAMVAIE:10 linii
-linia 49 pe traseul liniei 12
-linia 50 pe traseul liniei 20
-linia 51 pe traseul liniei 21
-linia 52 pe traseul liniei 32
-linia 53 pe traseul liniei 41
-linia 54 pe traseul liniei 34
-linia 55 pe traseul liniei 5
-linia 56 pe traseul liniei 16
-linia 57 pe traseul liniei 7
-linia 58 pe traseul liniei 35
-linia 59 pe traseul liniei 19
2)AUTOBUZE(microbuze):9 linii
-linia 504 pe traseul liniei 104 prelungit pana la P-ta Unirii
-linia 511 pe traseul liniei 311 prelungit pana la P-ta Unirii
-linia 513 pe traseul liniei 313 prelungit pana la P-ta Unirii
-linia 526 pe traseul liniei 226
-linia 536 pe traseul liniei 336 prelungit pana la P-ta Unirii
-linia 545 pe traseul liniei 645 prelungit pana la P-ta Romana
-linia 568 pe traseul liniei 368
-linia 578 pe traseul liniei 178 prelungit pana la P-ta Romana
-linia 581 pe traseul liniei 381
NOTA: Aceste linii au circulat si de revelion mai putin 226 si 381
Autobuze sau microbuze depinde vor cei de la RATB

La tramvaie ar fi bune niste Tatre simple, iar pe linia 53 'metrou usor de noapte" vagoanele #3001-#3004
Am propus RATB-lui acele linii de tramvai de noapte.


Ultima modificare efectuată tudor la Sâm 18 Feb 2006 17:26:58, modificat de 5 ori în total
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 02:23:26    Titlul subiectului: 58520

La tramvaie te susțin Very Happy
Pentru linia 53 propun folosire de V3A-93, în număr de 4 (deci un interval de 18-19 minute între vehicule) având în vedere că ruta este destul de solicitată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 11:50:39    Titlul subiectului: 58523

Eu nu sunt de acord decat partial. La tramvaie, 57 si 59 se suprapun aproape in totalitate. Mai bine 57 pe linia lui 11, iar linia 59 pe traseul lui 19 prelungit insa pana la CFR Progresul.
La autobuze, ar mai trebui:
516 pe linia 116
517 pe linia 117
531 pe linia 331 prelungit pana la P-ta Unirii
523 pe linia 123
539 pe linia 139
poate si altele
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 14:13:04    Titlul subiectului: 58529

Tramvaie noaptea...10 linii... Laughing pai hai sa le punem pe cel din timpul zilei si gata... E prea mult consum de curent si destul de inutil. Trebuie cateva linii de noapte flexibile, cu autobuze. 6-10 autobuze pot fi scoase noaptea... la o ora.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 15:33:29    Titlul subiectului: 58533

Dr2005 a scris:
Pentru linia 53 propun folosire de V3A-93, în număr d 4 (deci un interval de 18-19 minute între vehicule) având în vedere că ruta este destul de solicitată.
V3A-93-urile sunt prea mari pentru transport de noapte, indiferent de ruta. Cel mai bine sa foloseasca TATRE singure sau vagoanele 3001 - 3004... desi tramvaiele de noapte mi se par destul de inutile... tot mai bine autobuze si/sau troleibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 17:36:44    Titlul subiectului: 58538

Propun si cateva linii de troleibuz:
-linia 81 pe traseul liniei 91
-linia 82 pe traseul liniei 92
-linia 83 pe traseul liniei 66
-linia 84 pe traseul liniei 76
-linia 85n pe traseul liniei 85
-linia 86n pe traseul liniei 86
-linia 87 pe traseul liniei 97
-linia 88 pe traseul liniei 71
Cine este de acord cu aceste linii?
Sus
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 18:31:26    Titlul subiectului: 58540

alex3d_best a scris:
Propun si cateva linii de troleibuz:
Vezi că numerotarea liniilor e făcută "cu cap", și pe ideea de a nu le schimba "peste noapte" - adică azi circulă 91 în Dr. Taberei, mâine îl mutăm în Berceni. Pentru a muta un număr în alt cartier trebuie o pauză de cel puțin câțiva ani (chiar 10) pentru ca acel număr să dispară din mentalul colectiv ca fiind asociat acelei zone. De ce crezi tu că nu există în acest moment un troleibuz 84? Sau - de ce oare 90/91 nu au circulat - în cursul vieții noastre - decât din Dr. Taberei (bd. Timișoara, apoi Valea Ialomiței) spre centru?
De aceea zic că o numerotare naturală a liinilor de noapte e prin adăugarea literei "N" la număr, ca în Viena. Am avea un 368N, un 91N sau un 21N. Simplu și natural, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 20:20:16    Titlul subiectului: 58542

Daca s-ar mai fi folosit linii gen 168b (pentru 268) si 168R (pt 368) ar fi mers numerotarea astea... dar asa cum e acuma nu prea cred... politica RATB este (sau cel putin asa cred ca era cand s-a trecut la schema asta de numerotare a liniilor) sa se foloseasca cifra sutelor pt diferentierea tipului de linie... 2xx variante, 3xx rapide, 4xx preorasenesti, 5xx maxi-taxi, 6xx speciale/temporare/inlocuiri de tramvaie/trolee, 7xx speciale/expres etc etc, nu-i asa?

Bine, ca nu se mai respecta acum e alta poveste (312 ar fi trebuit sa fie 313B adica 213, 330 ar fi trebuit sa fie 235; liniile rapide, numai rapide nu mai sunt - cu exceptiile 330, 335, 381)...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 21:47:35    Titlul subiectului: 58545

Undeva spune dr_2005 ca ultimul tramvai pe linia 41 din Ghencea pleaca la 23:25. Nu stiu cine a facut programul de circulatie dupa cum a spus dr_2005 se strange foarte multa lume. In ploiesti ultimul autobuz/tramvai sau troleibuz pleaca: 23:55, 0:00 sau 0:05 depinde de traseu...si cred eu ca ar fi bine sa se gandeasca si celelalte orase sa introduca transport de noapte... acolo unde sunt orase mari ar fi rentabile mai ales ca aproape toate orasele au autobuze sau midibuze care ar circula foarte bine si noaptea. In Ploiesti circula nopatea traseele 2, 101, 201 doar in noaptea de INVIERE si noaptea de CRACIUN ... o masina pe trseu cu plecare de la cap la :00 si de la celalalt capat la si 30.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 21:51:52    Titlul subiectului: 58546

Ultimul 41 pleacă de la Ghencea spre P-ța. Presei la ora 23:25. Bineînțeles că merge mai repede, dat fiind că unele semafoare nu merg sau le poate trece pe roșu și nu ajunge la 0:00 la P-ța. Presei cum ar trebui, ci mai devreme. Probabil că dacă dai o bere te duce până la depou (Bucureștii-Noi).
Susțin tramvaiele pe timp de noapte... redenumiri de troleibuze chiar mă enervează.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 13:39:31    Titlul subiectului: 58767

Romania Libera,

Sondaj de opinie - transportul public pe timpul noptii
Marti 28 Februarie 2006

Bucurestenii isi pot exprima parerea referitor la introducerea curselor RATB pe timpul noptii in cadrul unui sondaj de opinie organizat de regie pe site-ul propriu: www.ratb.ro. Reprezentantii regiei vor sa afle daca publicul doreste extinderea transportului pe timpul noptii, care sunt traseele solicitate si in ce scop au nevoie oamenii de cursele RATB (pentru transportul la domiciliu, concerte, cluburi etc.). "Facem un sondaj pentru a vedea daca este oportuna introducerea transportului pe timpul noptii. Cetatenii isi pot exprima opiniile pana la sfarsitul lunii martie. Dupa ce vom vedea rezultatele, vom elabora o strategie. Pentru a introduce acest tip de transport avem nevoie de aprobarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti si a Primariei Capitalei", a declarat Mihai Vladarau, seful Serviciului Relatii Publice de la RATB.


Ultima modificare efectuată de către bercenicity la Mar 28 Feb 2006 15:27:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
weeping_eye
Vizitator






MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 15:14:32    Titlul subiectului: 58775

Am citit listele cu privire la traseele de noapte si am ramas uimit ca cineva este capabil sa conceapa asa ceva!
81 pe linia lui 91! Chiar asa de lunga e linia asta 91 ca sa aiba un corespondent noaptea? Locuiesc la Valea Ialomitai chiar la capat si troleibuzele vin cam goale dupa ora 21!
83 cu 66! Linia 66 e destul de lunga pentru a avea ceva calatori de la cap la cap, dar de unde algoritmul de obtinere a numarului? Nu ar fi fost logic sa fie 56? Sau in loc de 81 ar fi fost 108?
85N, 86N - care a fost logica stabilirii numarului?

1. O linie de noapte nu e obligatoriu (si cred ca ar fi si nepractic si neeconomic) sa urmeze un traseu de zi! Un traseu de noapte ar trebui sa taie orasul dupa un diametru sau sa parcurga un sector dintr-un inel, pentru a putea uni mai multe zone rezidentiale cu obiective cu functionare nocturna. In felul asta, singurele vehicule care ar putea sa le deserveasca ar fi autobuzele.
2. Numarul liniei ar trebui ales in asa fel incit sa nu creeze confuzii cu numerele de zi. Cel mai potrivit ar fi sa se foloseasca litera N, dar si un anumit prefix nu ar deranja (probabil formatul 8** e potrivit in cazul asta).

Tramvaiele sint zgomotoase si asta ar fi un mare dezavantaj noaptea! In plus, nu suporta deviatii in caz de lucrari. Troleibuzele au si ele probleme cu deviatia in cazul lucrarilor. Nu se fac foarte multe interventii noaptea, dar se fac! Veti avea linii inlocuitoare si noaptea? Chiar vrei sa-i bagi in boala pe calatori?
De ce schimbi numarul liniei 91 cu 81? Daca e aceeasi linie, care ajunge sa fie deservita non-stop, de ce noaptea ar avea alt numar?
Dragos, crezi ca e asa mare vinzoleala prin Bucuresti ca sa ai o multime de vehicule pe drumuri?

Dragos, de ce sustii tramvaiele?
- datorita zgomotului produs la rulare?
- datorita lipsei de flexibilitate a traseului?
- datorita problemelor ce ar apare in cazul unor lucrari?

Ce avantaje vezi care ar bate dezavantajele?
41 ar fi bun pe timp de noapte, dar care este incarcarea liniei? Ce zone ar deservi, cu asa mare interes? Sa-l duca pe Gigel din Piata Scinteii in Ghencea? Citi Gigei de-astia exista? Plus dezavantajele ca e tramvai?
Ca obiective de interes noaptea vad barurile/discotecile, parcurile, garile, aeroporturile si, bineinteles, zonele rezidentiale.

Fiti rezonabili, oameni buni! Urmati exemplul Brasovului, care cu 4 linii acopera cu succes necesitatile. O linie de noapte nu trebuie sa te ia de la scara si sa te duca in pat, ci sa-ti usureze drumul! Nu e o linie de zi!
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 15:49:46    Titlul subiectului: 58781

Avantajul numărul 1 e faptul că tramvaiele NU poluează. Iar cu o cale de rulare făcută cum trebuie nici nu se simt. Gândește-te că ai avea o stație de autobuz la geam și toată noaptea ai auzi motoarele de autobuze turate la maxim ca să plece din stație, eventual frânele (de exemplu, cele ale Daf-urilor sunt...asurzitoare).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 19:50:42    Titlul subiectului: 58784

Dr2005 a scris:
Avantajul numărul 1 e faptul că tramvaiele NU poluează. Iar cu o cale de rulare făcută cum trebuie nici nu se simt. Gândește-te că ai avea o stație de autobuz la geam și toată noaptea ai auzi motoarele de autobuze turate la maxim ca să plece din stație, eventual frânele (de exemplu, cele ale Daf-urilor sunt...asurzitoare).
... eu odata am dormit la cineva acasa care avea blocul chiar la strada pe bv Sincai.... omul era obisnuit de atata vreme insa eu m-am trezit pe la ora 5 10 cand a trecut primul tramvai, nici nu vreau sa imi imaginez cum ai putea dormi cu toata noaptea zornaind boghiu V3A pe sine in cap.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 20:02:09    Titlul subiectului: 58786

Păi sigur... pe Ghe. Șincai..și eu am stat la cineva pe Octavian Goga și pe la 3 am trecea un vagon de serviciu (V56 pe atunci...era prin 1998)... dar pe tronsoanele modernizate (liniile 41, 35, 12, 7, 47, 48 etc) nici nu se simte tramvaiul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2006 09:32:24    Titlul subiectului: 58799

Ziua, miercuri 01-03-2006

RATB noaptea

RATB a cerut, prin intermediul site-ului propriu - www.ratb.ro, sugestii din partea potentialilor calatori interesati de introducerea transportului public de noapte in Capitala. Uniunea Studentilor din Romania (USR) a anuntat ieri, printr-un comunicat, ca sprijina initiativa regiei bucurestene, precizand ca motivele pentru care ar fi necesar un transport de noapte pentru studenti sunt deplasarea la locul de munca, transportul persoanelor din provincie de la gara catre locatia unde sunt cazate, dar si pentru divertisment. (M.S.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 13:21:20    Titlul subiectului: 58941

Ziua, 3 martie 2006
Maxi-taxi de noapte in Bucuresti

Primaria Capitalei vrea sa infiinteze 19 trasee de transport public nocturn

Consilierii generali ai Capitalei fac tot felul de experimente teoretice pe sistemul de transport cu maxi-taxi, al carui regim vor sa il modifice radical din luna aprilie, cand operatorii privati vor primi noile licente. Infiintarea unor trasee de noapte, pentru care municipalitatea va organiza licitatie, este oferta lansata de Stefan Pirpiliu, seful Comisiei de Transporturi a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, patronilor de maxi-taxi. Tot el anunta, in urma cu doua saptamani, lansarea in dezbatere publica a unui proiect de hotarare de consiliu privind noul regulament de transport al acestor vehicule. "Cele 19 linii pe care le vom infiinta, denumite "Expres", vor functiona pe timpul noptii, iar mijloacele de transport vor circula din jumatate in jumatate de ora. Propunerea noastra este ca pe aceste trasee sa circule microbuze, intrucat solicitarile sunt mult mai mici decat in cursul zilei. Vom obtine, astfel, o alternativa ieftina si eficienta pentru transportul persoanelor pe timpul nopti. Viitoarele trasee vor face legatura dintre extremitatile orasului si centru. Noaptea avem un trafic redus, motiv pentru care microbuzele ar putea traversa si centrul Capitalei", a explicat Pirpiliu.

Mai putine rute de zi

Potrivit propunerii municipale, noul regulament prevede mai putine rute pentru firmele de maxi-taxi. Numai 17 trasee vor fi autorizate in Capitala, fata de cele 26 cate sunt acum. De asemenea, niciunul din cele 17 variante de traseu nu va ajunge in centrul orasului. "Vrem sa reducem poluarea si sa fluidizam circulatia in centru. De aceea, in cativa ani, nici autobuzele RATB nu vor mai avea acces in inelul principal al orasului, ci numai troleibuzele", a explicat consilierul Pirpiliu. In shimb, noile trasee pentru microbuze vor fi mai lungi, vor avea statii proprii, unde se vor vinde si bilete. Noua metodologie este supusa dezbaterii publice, dupa care traseele vor fi scoase la licitatie, la sfarsitul lunii aprilie 2006. Autorizatiile de functionare vor fi emise numai pe o perioada de trei ani, timp in care, spune consilierul, va fi infiintata Autoritatea Metropolitana de Transport si, desigur, vor trebui schimbate iar regulile de circulatie prin oras. De asemenea, noul regulament interzice oprirea microbuzelor acolo unde li se solicita de catre calatori. Pirpiliu considera ca opririle neregulamentare dauneaza fluentei circulatiei.


Magda SEVERIN
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Pasagerul



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Iul/2006
Mesaje: 44

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 16:08:59    Titlul subiectului: 58944

Daca traseele de noapte vor fi licitate catre particulari, nu inteleg de ce face RATB sondaje, si nu Primaria. E treaba primariei sa acorde licente de transport, catre cine vrea ea (RATB sau particulari), nu e treaba RATB sa acorde licente particularilor.

Altfel... dube nu, dar niste micro sau mini sau midibusuri nu vad care e problema. Decit sa circule niste autobuze goale.

In Amsterdam e singurul loc unde am utilizat transport de noapte, acum mai bine de 10 ani. Erau autobuze care plecau de la gara centrala spre diferite cartiere. Toata lumea le stia orarul, care nu era deloc comod, ceva de genul: plecari la orele 1, 2, 3:30 si 4:30. Lumea se aduna de pe unde sprituise la autobuzul care ii convenea. Am mers cu un autobuz aproape gol, cu toate ca intervalul de succedare era asa de mare. S-ar fi potrivit mult mai bine midibusuri in acea situatie. In centru, de la crisma la statia de autobuz, oricum am mers pe jos, vreo 15-20 de minute.

Cam asta ar fi ratiunea pentru transport nocturn: dupa petrecerea timpului liber in oras sa ajungi acasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 16:23:14    Titlul subiectului: 58947

Este o idee buna cu maxi-taxi noaptea...dar daca va fi profitabila cred ca o sa intervina iar RATB-ul sa scoata masini noaptea Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2006 11:59:19    Titlul subiectului: 58979

In primul rind cred ca sondajul de la RATB e de ochii lumii. Nu cred ca acolo au fost asa de multi care sa doreasca dube...
Iar noi pe forum revenim la aceeasi problema: ce daca circula autobuzele goale? Si afara e la fel si nu se plinge nimeni. Daca este sa o luam asa, atunci sa puna loganuri si gata. Dupa mine ar trebui autobuze normale, care sa circule la o ora. Nu cred ca pentru RATB ar fi o mare problema scoaterea celor 19 masini. Poate ca si numarul liniilor este prea mare. 10 cred ca ar fi fost suficiente.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 14 Apr 2006 08:06:59    Titlul subiectului: nnnnn 59856

Evenimentul Zilei 2006-04-14
RATB circula, metroul nu
PASTELE CATOLIC. In noaptea de sambata spre duminica, de Pastele Catolic, cinci linii de autobuze vor face legatura intre centru si mai multe cartiere importante ale Capitalei. Potrivit RATB, intre orele 23.30 si 5.00, aceste mijloace de transport vor circula la interval de 30 de minute. Astfel, raman pe traseu autobuzele liniilor 131 Aeroportul Baneasa-Piata Romana), 178 (Gara de Nord-cartierul Militari), 226 (Piata Romana-cartierul Rahova), 368 (cartierul Drumul Taberei-Piata Romana). Vor circula si autobuzele liniei de naveta 645 (Piata Romana- Mezes). In schimb, metroul va functiona doar in noaptea de Inviere a Pastelui ortodox (22 spre 23 aprilie), la interval de 20 de minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community