Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Noi 2005 00:05:53 Titlul subiectului: *Autobuzele DAC UDAN 2002 |
1837 |
|
În București există și 2 Dac-uri modernizate, Dac UDAN 2002. Unul este #592
(văzut și de mine). Despre celălalt nu se știe nimic. Dar cred că am rezolvat misterul lui. (Cu câteva ore înainte să-l văd pe #592)Interesant este că are afișaj elctronic!(#592 nu are). Am alergat ceva după el....îmi cer scuze pentru calitatea pozelor. Venea dinspre Cal. Șerban Vodă spre Bd. Eroii Revoluției...numai că, a luat-o pe strada pe care întoarce 173, ieșind în Șos. Viilor (eu eram în stația lui 15 și 55)...și nu am putut să traversez să ajung la el, iar când am traversat era prea târziu. Numărul lui este #1889.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.45 kb |
Vizualizat: |
de 47920 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.77 kb |
Vizualizat: |
de 47920 ori |
|
Ultima modificare efectuată Dr2006 la Vin 25 Noi 2005 01:34:27, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 02:13:45 Titlul subiectului: |
2484 |
|
Poze cu UDAN 2002. Ce părere aveți de el?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.45 kb |
Vizualizat: |
de 47839 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.97 kb |
Vizualizat: |
de 47839 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.55 kb |
Vizualizat: |
de 47839 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 02:15:30 Titlul subiectului: |
2485 |
|
Și niște poze făcute chiar ieri, 17.11.2005:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.88 kb |
Vizualizat: |
de 47838 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.16 kb |
Vizualizat: |
de 47838 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 18:19:13 Titlul subiectului: 0000000 |
2706 |
|
Dac-urile UDAN 2002 sunt modernizate la URAC. L-am văzut azi pe #592 pe linia 173, la Ghencea, nu încăpeau toți oamenii în el... După 10 min. de înjurături și nervi, a reușit să-și închidă ușile, iar partea din spate era la mai puțin de 2 cm de asfalt!
Celălalt UDAN 2002, #1889, are afișaj electornic mare, pus acolo... se pare că pt. afișajul lui #592 nu au mai fost bani.
Cam așa arata interiorul...
UDAN-urile nu meritau garajul Ferentari. Măcar de le-ar fi trimis la Titan. Dacă ei le trimit pe 139 înseamnă că vor să scape de ele.
Dac-urile UDAN2002 au motorul un pic modificat, dar e de DAC. Au podeaua mai joasă ca Dac-urile 112UDM și sunt mai silențioase. Merg și foarte bine....chiar mai bine ca Simonurile. Singura lor problemă este că li s-a pus motorul în spate, îngreunând astfel acea parte cu aproximativ 1 tonă (de aia când sunt pline ochi, dau cu fundul de asfalt). Au trebuit 3 ani pt. ca RAR să le omologheze și să poată fi înmatriculate. Interiorul e foarte confortabil (#592 are scaune de V3A-93, din plastic, cu o formă plăcută și vopsite în albastru, #1889 are scaune de Ikarus 260 (de aia există un Ik260, #62, cu scaune de V3A-93...probabil că erau destinate lui #1889)).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.45 kb |
Vizualizat: |
de 46402 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Mar 13 Dec 2005 17:40:47 Titlul subiectului: |
6790 |
|
Am avut astazi placerea sa merg cu un DAC UDAN 2002 pe linia 139.... ce pot sa spun este ca se simte imbunatatirea consistenta, in special pe partea de vibratie a motorului... acum e mult mai linistit desi are tot cutie manuala, zgomotul este acealasi din nefericire
Esapamentul scoate mai putin fum si izolarea mi se pare mult mai buna de cat la un DAC 112 UDM care este un congelator pe roti iarna
Scaunele sunt bunicele, insa sunt asezate cam aiurea in spatele autobuzului
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 13 Dec 2005 20:19:44 Titlul subiectului: |
6818 |
|
Din câte am văzut UDAN este un 112 UDM clonat. Motorul e în spate, dar e așezat longitudinal și orizontal ceea ce înseamnă că, cel puțin în spate, podeaua nu poate fi joasă. Poate era mai bine ca motorul să fie poziționat vertical și transversal.
Ideea de a aseza motorul in spate la un autobuz care a avut, initial, motorul la mijloc mi se pare cel putin interesanta, daca nu chiar ciudata. Am inteles ca UDAN are tendinta de a se lasa in spate. Treaba cu cutia manuala nu ar fi rea, cu conditia sa nu te chinui prea mult sa bagi in viteza
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Mar 13 Dec 2005 20:34:38 Titlul subiectului: |
6822 |
|
nu se chinuie... e mai fina cutia fata de un dac obisnuit
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 20 Dec 2005 14:32:32 Titlul subiectului: |
8205 |
|
E un Dac 112UDM refăcut, căruia i-a fost mutat motorul în spate.
#1889 e cel cu afișaj electronic. Am mers ieri cu #1889.... nu trepida cutia... în schimb #592 tremură la trecerea în treapta a 2a. În rest, sunt mai silențioase și mai liniștite (nu vibrează tare) ca Dac-urile. Ar fi fost mai bine să facă mai multe UDAN-uri.... arată mai bine ca Dac 112UDM... îi puteam păcăli pe europeni cu ele, că la exterior aduc a Daf Elvo! Adică să creadă că avem autobuze noi. Poate așa se apuca RATB de produs autobuze la URAC și făcea concurență Mazurilor. Ar arăta rău un autobuz low-floor cu caroserie Dac, scaunee V3A-93 portocalii, mototr MAN și cutie automată Voith? Eu nu prea cred....așa ar dispărea Mazurile.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
|
Sus |
|
|
ATM
Data înscrierii: 23/Mar/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2017 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Apr 2006 01:17:55 Titlul subiectului: |
59744 |
|
Nu ma pot opri sa ma mir si eu...120.000 un UDAN?... ce risipa... Eu unul imi imaginam ceva la vreo 40-50 mii...
Hai sa vedem cam ce e pe UDAN ... poate ajungem (cumva) pe la 120 de coco...da'nu prea cred...
deci:
-motor. E tot acelasi model pe care il avea(u) si inainte de marea reconstructie. Motor de RABA unguresc, cu 10.344 cmc, 141 Kw, etc.etc. Desigur, refacut (schimbat set motor, probabil vilbrochen etc). Nu cred ca efectiv au pus un motor NOU, tipla, 0 km, pe el. Deci minim blocul motor e ala vechi.
-cutie de viteze- pare a fi tot aceeasi de dinainte de modificari. Indiciu: caraiturile la schimbare. Daca tot au zis ca ar fi 120k, puteau macar sa ii puna un Voith, ceva.
-punte spate - identica (daca nu chiar aceeasi) cu cea initiala. Punte de AB (de camion). Fluieraturi in mers cat cuprinde. Modelul asta de punte putea sa faca fata cu succes la pozitia de arbitru de fotbal. Nici macar un RABA2 nu s-au incumetat sa-i puna?
-jenti vechi
-ambreiaj: nu ma pronunt
-tablou de bord nou
-semnalizatoare. Fata: par a fi de Ikarus, nu? spate: semnalizatoare de camion Roman (pozitionate prea sus, parerea mea). Farurile habar n-am de la ce sunt.
-parbriz: standard ca la oricare 112.
-multiple modficari aduse caroseriei (suprainaltare, recopertare, modificare asezare utilaj tehnic).
-usi cu o noua structura, imitand oarecum modelul existent pe DAF ELBO (zic eu)
-scaune: ba de plastic de tramvai, ba reciclate de la v'un Ikarus mai nenorocos.
-afisaj: 1889 digital, 592... in stilul "tablita carcalita la cap de linie". La 120 de coco, nu le-au ajuns banii sa puna un nenorocit de afisaj???
Acu'... io inteleg: costuri de proiectare, costuri de executie, costuri de omologare, mai face Nea Fane un rebut ca de, e prima data pentru unele piese...dar totusi intrebare intrebatoare: cat credeti ca ar face toate modificarile astea (si oricare altele pe care le puteti spune voi)? Sigur, caroseria ar "consuma" mult, ... dar se justifica sau macar se apropie de suma de mai sus?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 09 Apr 2006 01:21:17 Titlul subiectului: |
59745 |
|
Cutiile de viteze și motoarele au fost noi. Dar #592 a avut multe probleme... și a ajuns urgent la Urac, unde a primit un motor recondiționat (de Dac) și o cutie la fel de recondiționată și tot de pe Dac...de aia hârâie așa.
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 09 Mai 2006 13:18:59 Titlul subiectului: |
60394 |
|
Referitor la pretul unui Rocar UDAN cititi o mica parte din articolul de mai jos, preluat din revista TRANZIT , numarul din septembrie 2005.
sursa:http://www.traficmedia.ro/actual.09.2005/tp_rep.php
"Alternativa RATB la autobuzele noi
Mariana BLEORT
Din cauza bugetului restrâns al Regiei Autonome de Transport Bucuresti, lucratorii Uzinelor de Reparatii Ateliere Centrale RATB au încercat o „refabricare“, cu costuri minime, a vechilor autobuze 112 UDM, produse de Rocar în anii ‘80. Desi arata mult mai bine decât autobuzele anterioare, dezavantajul celor refabricate este motorul EURO 0 pastrat de la masinile vechi. Pâna în prezent au fost realizate doua asemenea autobuze, care au beneficiat de o derogare a Ministerului Transporturilor, prin care se permite utilizarea motoarelor EURO 0 pâna în septembrie 2005, dar pe viitor autobuzele vor trebui dotate cu propulsoare noi EURO 3, care costa aproximativ 13.000 de euro, pe când reparatia capitala în uzinele RATB se face cu 3.500-4.000 de euro. În Bucuresti circula în prezent 449 autobuze vechi, din care 200 vor trebui casate deoarece au deja 15 ani vechime si peste un milion de kilometri parcursi. În aceste conditii, recarosarea ar putea fi o solutie complementara achizitiei de autobuze noi. "
Pana la urma cat costa sa transformi un Rocar 112 UD in Rocar UDAN :120.000 EUR sau 17.000 EUR(4000(reparatia capitala) + 13.000(motor euro 3))?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 23:16:56 Titlul subiectului: |
62823 |
|
Acum 2 zile, #1889 mergea pe 232...observați sitemul ultra-modern de afișaj al traseului:
7.11.2005 a fost prima zi de serviciu a UDAN-urilor. Atunci #1889 a venit din URAC, iar #592 a ieșit la traseu în acea zi.
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Sâm 23 Sep 2006 18:35:25 Titlul subiectului: |
64687 |
|
Dr2006 a scris: | 7.11.2005 a fost prima zi de serviciu a UDAN-urilor. Atunci #1889 a venit din URAC, iar #592 a ieșit la traseu în acea zi. | O fi fost prima lor zi de serviciu asta nu stiu, dar sunt facute de mult mai mult timp
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 21:01:52 Titlul subiectului: |
65815 |
|
UDAN-urile se plimba pe toate liniile de la Ferentari pe care nu circula Citaro. Ele au fost in exclusivitate pe 173 (Afisajul electrtonic al lui #1889 nu stia sa arate decat 173 ) iar dupa mutarea la Militari au fost folosite ca orice alt autobuz.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 14:32:52 Titlul subiectului: |
68000 |
|
Căutând pe net, iată peste ce am dat:
http://2002.informatia.ro/index.php?name=News&file=article&sid=4449&theme=Printer
"Ședința de Guvern (VI) din 02 Oct. [1]
1. Guvernul a aprobat finanțarea Proiectului „Expediția românească – Everest 2003”, în limita sumei de 6,8 miliarde lei.
2. Notă-Raport cu tema: analiza stadiului electrificării și propuneri cu măsurile ce se impun pentru electrificarea în întregime a tuturor gospodăriilor neelectrificate din zonele rurale și urbane ale României.
3. Informare privind activitatea Gărzii de Mediu.
4. Notă privind programul de reabilitare a autobuzului 112 UDM.
[.......]
4. Notă privind programul de reabilitare a autobuzului 112 UDM.
În ședința Executivului a fost prezentată o notă privind programul de reabilitare a autobuzului 112 UDM. În parcul de transport public din România în exploatare sau în parcul rece, sunt circa 11.000 de autobuze 112 UDM, din care, la nivelul parcului de transport din București se află în expoatare circa 500 de astfel de autobuze.
Programul de reabilitare a acestui autobuz(conceput la începutul anilor 70), a avut în vedere următoarele obiective:
• Îmbunătățirea generală a aspectului
• Capacitate mărită cu 6 locuri
• Motor transformat EURO2 și amplasat în consolă spate
• Îmbunătățirea calității suspensiei
• Podea coborâtă cu 200 mm
Autobuzul reabilitat a fost numit UDAN 2002 iar la realizarea acestuia s-a avut în vedere punerea la dispoziție a spațiilor de producție și a forței de muncă calificată, de către RATB/URAC. Finanțarea proiectării și a execuției prototipului a fost asigurată de IROM TRADING.
UDAN 2002 este un autobuz a căror caracteristici și performanțe se aliniază la prevederile actuale ale Uniunii Europene. Gradul de integrare în industria românească va fi de aproximativ 65%, dacă vor fi implicați și alți agenți economici din industria orizontală. Caroseria autobuzului este autoportantă, conține toate elementele de prindere a grupurilor mecanice și ale suspensie. Această concepție are avantajul că permite montarea grupurilor mecanice diverse la cererea clientului.
În prima etapă, o firmă privată în asociere cu RATB/URAC va începe reabilitarea unei serii de circa 20 de autobuze, serie pe care se vor verifica costurile de producție și cele de exploatare. Autor : amos@kappa.ro
Data publicării: 03 Oct 2002 - 17:45"
500 de Dac-uri... ce vremuri frumoase.
Oricum, RATB a încălcat o Hotărâre de Guvern și a data cu piciorul banilor veniți (tot de la guvern) pentru modernizarea autobuzelor Dac. Și așa ne-am trezit acum cu 500 de Mertzane cu comision.
Mă întreb, totuși, unde au ajuns fondurile resective. La RATB sau au rămas la Guvern? În primul caz e GRAV.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 14:43:02 Titlul subiectului: |
68002 |
|
Hai sa fim seriosi: daca - pui la Dacie motor de de Mercedes, ea nu devine Mercedes. Ci devine un hibrid fara sens, cu costuri de intretinere exorbitante si la care nimic nu mai corespunde cu nimic.
Asta s-a intamplat si cu UDAN. Dr2006 a scris: | Mă întreb, totuși, unde au ajuns fondurile resective. La RATB sau au rămas la Guvern? În primul caz e GRAV. | Nu, banii n-au mai ajuns la RATB. S-a experimentat pe doua pana s-a ajuns cu costul modernizarii pe unitate la pretul unui autobuz modern nou. Moment in care proiectul s-a oprit.
|
|
Sus |
|
|
Lixus
Data înscrierii: 23/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Mar/2017 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 15 Dec 2006 23:34:50 Titlul subiectului: |
68175 |
|
Dr2006 a scris: | Mă întreb, totuși, unde au ajuns fondurile resective. La RATB sau au rămas la Guvern? În primul caz e GRAV. | UDAN, ... da, mi-aduc aminte ca au fost facute doua (2) prin transformarea a 2 (doua) 112 UDM, prin grija firmei IOROM Trading SRL, care l-a angajat pe ultimul (D)director de la Rocar, fost superinginer in colectivul de proiectare la Rocar, dar...
Pe timpul facerii de Rocar UDAN era un partid=direcor fabrica, dupa alegeri a venit invers: partid=alt(i) director(i)=haos.
Ca o chestie... pe primul UDAN s-a pus de doua ori tabla (ca prima era "velur").
Urban Diesel Adrian Nascase 2000
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 05 Ian 2007 11:00:25 Titlul subiectului: nnnnnnn |
42683 |
|
RATB-URAC a încercat să modernizeze autobuzele DAC 112UDM, în colaborare cu IOROM. A rezultat un autobuz denumit DAC UDAN2002.
Eu l-am văzut prezentat la TIB, de unde am luat și un pliant pe care l-am scanat și vi-l prezint și vouă. Remarcați că imaginea cu autobuzul este "în oglindă", ușile fiind pe partea stângă...
Actualmente în București sunt cel puțin 2 astfel de autobuze, cu numerele de parc RATB#592, respectiv RATB#1889.
Am văzut o poză în care apare un astfel de UDAN dar cu numărul de parc RATB#515. Nu știu dacă acest #515 este un al treilea UDAN, sau a fost renumerotat ulterior și este unul dintre cele două actuale (#592 și #1889).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.8 kb |
Vizualizat: |
de 47566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.27 kb |
Vizualizat: |
de 47566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.78 kb |
Vizualizat: |
de 47566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.35 kb |
Vizualizat: |
de 47566 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Lun 08 Ian 2007 08:41:37, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 05 Ian 2007 21:06:58 Titlul subiectului: |
42751 |
|
Au fost fabricate doua asemenea autobuze, nu 3, cum s'a mai spus. Deci 515, este unul dintre cele doua care sunt acum. De ce a fost ulterior numit altfel (592 sau 1889) nu stiu.
Din motive necunoscute, probabil 1889 a avut numarul 515 si a fost prezentat in perioada programului "Fabricat in Romania".
Dupa documentatia existenta, a fost fabricat in Aprilie 2002.
Iata niste imagini dintr'o prezentare URAC.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.12 kb |
Vizualizat: |
de 47520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.94 kb |
Vizualizat: |
de 47520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.87 kb |
Vizualizat: |
de 47520 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Mazuish
Data înscrierii: 30/Oct/2006 Ultima vizita: 07/Iul/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 06 Ian 2007 01:33:13 Titlul subiectului: |
42762 |
|
Daca e sa ne luam dupa pozele de pe ratb.stfp.net, acel 515 pare a fi actualul 1889. Uitati-va la usi, sunt complet diferite.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.63 kb |
Vizualizat: |
de 47484 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.53 kb |
Vizualizat: |
de 47485 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 05 Mar 2007 17:15:32 Titlul subiectului: |
77227 |
|
#592 a primit cadou niște jenți cu anvelope tubeless
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.68 kb |
Vizualizat: |
de 47064 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.23 kb |
Vizualizat: |
de 47064 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 04 Sep 2007 19:57:14 Titlul subiectului: |
82346 |
|
Aceste autobuze se vor casa si ele odata cu celelalte 112 UDM? Sau se vor mai pastra in circulatie macar un an, daca ne gandim cati bani s-au bagat in ele?
De ce RATBul nu a continuat constructia acestor autobuze - au fost prea scumpe? Sau nu s-au mai gasit piese de schimb?
|
|
Sus |
|
|
cipmars
Data înscrierii: 03/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Mar/2019 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Sep 2007 02:06:45 Titlul subiectului: Faruri si semnalizari FIAT |
82361 |
|
Farurile si semnalizarile sunt imprumutate cu tot cu "ochelari" de la Fiaturile Ducato din `90. Mi se pare sau?...
P.S. Fotografia am imprumutat-o de pe www.mobile.de . Nu in ultimul rand va salut pe toti, e primul meu post pe acest forum pe care il frecventez de ceva vreme.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.22 kb |
Vizualizat: |
de 46627 ori |
|
_________________ Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B. |
|
Sus |
|
|
andreea_78
Data înscrierii: 17/Dec/2007 Ultima vizita: 23/Iun/2015 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)
|
Trimis: Joi 13 Mar 2008 22:25:15 Titlul subiectului: |
90053 |
|
Cu toate ca le-am mai vazut prin oras de cateva ori, abia azi am avut si eu ocazia sa merg cu unul din ele. Era #592 pe 323 si nu mi-a lasat asa o impresie buna pe cat ma asteptam. Motorul toarce la fel ca la UDM 112, iar cand pleaca din statii cutia de viteze huruie de ai zice ca isi da duhul. Afisajul electronic si el se pare ca a ramas doar o frumoasa amintire. Interiorul mi s-a parut insa reusit mai ales scaunele si iluminarea completa si eficienta. Cu alte cuvinte destul de reusit rezultatul colaborarii dintre URAC si Iorom
|
|
Sus |
|
|
|