Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 07 Noi 2005 11:06:12 Titlul subiectului: tbtbr |
55571 |
|
V3A-H. Modernizate la Electroputere (V3A-A3 sunt modernizate la FAUR), cu piese olandeze (și de o echipă de olandezi). După modelul lor, s-a creat V3A-93M, tot la Electroputere.
Tramvaiele cu echipamente Holec sunt cele 3 V3A-H-uri: #192, #205 și #361. Doar #361 mai circulă, făcând alternativ 7, 8, 11, 12, 32 (adică toate liniile deservite de Dep. Alexandria). Dar deseori este văzut pe 32.
Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Dum 02 Apr 2006 19:37:02, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Joi 13 Apr 2006 16:46:26 Titlul subiectului: |
59836 |
|
205 e V3A H si e papagal.
Din asta
Au facut vreo renumerotare de parc? Apropo: 192, 205 si 361 (identice de altfel) au fost si pe 41.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Noi 2006 14:58:57 Titlul subiectului: |
67214 |
|
192, 205, 246, 361 nu au decat chopper si sistem de control cu mansa. Restul fiind identic cu echipamentele de V3A normal.
Adevaratele tramvaie cu chopper si cu toata partea tehnica noua sunt Bucur si V3A-93-CH-PPC - care nu mai are decat o parte din design de V3A, restul de la boghiuri pana la sistemele electrice sunt noi.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Ian 2007 18:27:25 Titlul subiectului: 34t4t34t |
43020 |
|
Primele vagoane V3A cu chopper instalat de firma olandeza Holec. Acestea sunt modernizate la EP Craiova si poarta numele V3A-H, cu numerele #192, #205 si #361.
In prezent (Ianuarie 2006) circula doar #361 pe linia 32. In urmatoarele saptamani va fi reparat si #192. Despre #205 nu se stiu prea multe...
#192, #205, #361 nu au decat chopper si sistem de control cu mansa. Restul fiind identic cu echipamentele de V3A normal.
Adevaratele tramvaie cu chopper si cu toata partea tehnica noua sunt Bucur si V3A-93-CH-PPC - care nu mai are decat o parte din design de V3A, restul de la boghiuri pana la sistemele electrice sunt noi.
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Iun 2007 13:58:54 Titlul subiectului: |
79508 |
|
O poza cu #361 facuta astazi 13.06.07
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 27 Iun 2007 03:36:18 Titlul subiectului: |
79873 |
|
Si 361 cand era nou...pe vremea cand 41 era un simplu tramvai cu ambitii...si capatul se pierdea vara prin verdeata...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
411.71 kb |
Vizualizat: |
de 37928 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
412.69 kb |
Vizualizat: |
de 36995 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mie 27 Iun 2007 10:16:13 Titlul subiectului: |
79877 |
|
Pe 41 se cam testa tot ce era nou in materie de tramvaie. Aici se introduceau in circulatie tramvaiele noi pentru ca linia era compusa din sectoare de mai multe feluri de cale. Existau sectoare cu longrine, sectoare cu cale tip metrou (Podul Ciurel si Podul Grand), sectoare tip C.F. (distanta intre statia Piata Crangasi si statia Pod Ciurel) si portiunea de cale de dinainte de capatul de la Ghencea. Astfel se observa reactia vagonului la fiecare tip de cale.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Aug 2007 07:22:14 Titlul subiectului: |
82090 |
|
#192 a iesit de la URAC vopsit ca tramvaile #014, #137, #180...iar #361 tot circula...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 30 Ian 2008 15:55:25 Titlul subiectului: |
87951 |
|
Câteva poze mai vechi cu #361, de pe vremea când circula pe linia 44...
Sunt și poze cu partea superioară a tramvaiului, se văd echipamentele montate acolo.
Deja au trecut vreo 3 ani de la data pozelor...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.98 kb |
Vizualizat: |
de 36985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.97 kb |
Vizualizat: |
de 36985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.69 kb |
Vizualizat: |
de 36985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.03 kb |
Vizualizat: |
de 36985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.77 kb |
Vizualizat: |
de 36985 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Feb 2008 14:31:43 Titlul subiectului: |
89057 |
|
#192 a venit de vreo 5 luni de la URAC...#205 a plecat săptămâna asta la URAC pentru modernizare...#361 este în circulație pe linia 27.
Se pare că 361 a rămas singurul tramvai verde...
205 va fi un tramvai pe care se va face un experiment (rămâne surpriză).
Aceste vagoane vor ajunge la Dudesti, cand depoul va fi deschis si cel mai probabil vor deservi liniile care vor aparține acestui depou.
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 27 Mar 2008 12:43:05 Titlul subiectului: |
90863 |
|
#361 a ramas singurul tramvai nemodernizat din Bucuresti. Arata intr-o stare deplorabila. Cand o sa il modernizeze?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.55 kb |
Vizualizat: |
de 36377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.07 kb |
Vizualizat: |
de 36377 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Mar 01 Apr 2008 13:59:36 Titlul subiectului: |
91228 |
|
Au fost niste vagoane simpatice, asa cum erau si cele modernizate la Faur vopsite in roz. RATB a avut cateva idei bune de reducere a monotoniei. Din pacate acum se pare ca nu prea sunt printre prioritati. Oricum, daca este sa aleg intre un vehicul modernizat sau nou vopsit banal si unul vopsit simpatic dar vechi, il prefer pe celalalt. E bine ca aceste vagoane au mai supravietuit. Au avut partea electronica bine pusa la punct (de firma Holec) si e pacat sa nu primeasca echipare macar la nivelul de care se bucura V3A-93-CH-PPC. Probabil se asteapta o solutie convenabila pentru modernizarea si reechiparea lor.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 29 Apr 2008 18:43:36 Titlul subiectului: |
92694 |
|
Un reportaj inedit a fost mai devreme la Observatorul Antenei1 despre restaurarea tramvaielor vechi de la Viena, dar altceva mi-a atras atentia, in hala in care cei de la Antena1 au realizat reportajul era si un vagon V3A-93-H care era dezintegrat, se pare ca la acest vagon mai au ceva de munca!
Dar ce m+a uimit cel mai mult era faptul ca vagonul era la sectia "RESTAURARE", oare de ce care sa fie motivul?
Acesta este linkul la respectivul reportaj www.newsfm.ro/index.php?id=48646
Ultima modificare efectuată de către itb 139 la Mie 30 Apr 2008 11:52:12, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Apr 2008 19:47:30 Titlul subiectului: |
92698 |
|
Ar putea să fie 192...filmarea este făcută de mult timp...205 o să iasă tramvai cu motoare asincroane (2x240kw) și cu invertor.
|
|
Sus |
|
|
SprinterXP
Data înscrierii: 18/Iul/2009 Ultima vizita: 11/Aug/2014 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mie 22 Iul 2009 21:04:22 Titlul subiectului: |
114423 |
|
Daf686 a scris: | ...205 o să iasă tramvai cu motoare asincroane (2x240kw) și cu invertor. | #205 s-a transformat de curând în V3A-93-CA.
|
|
Sus |
|
|
TudorSt
Data înscrierii: 10/Iul/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 19 Iul 2013 17:14:06 Titlul subiectului: vagonul #361 |
165793 |
|
Ce s-a intamplat cu #361?Deoarece am vazut ca a fost modernizat, punandu-i-se chiar si pantograf portocaliu, iar acum zace prin Dep. Alexandria. Nu stiu daca e defect.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 23 Iul 2013 21:39:23 Titlul subiectului: |
165890 |
|
192 si 361 vor fi reparate si li se va pune chopper. Nu vor fi modificate cum a fost 205, desi asta era intentia initiala. Probabil vor reveni la depoul Alexandra.
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Mie 18 Noi 2015 19:06:20 Titlul subiectului: |
182539 |
|
192 si 361 circula pe linia 21. Le am vazut ieri pe Calea Mosilor
|
|
Sus |
|
|
luk777
Data înscrierii: 01/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 95 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Aug 2018 12:19:15 Titlul subiectului: |
196122 |
|
Mai circula?
|
|
Sus |
|
|
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Aug 2018 12:35:55 Titlul subiectului: |
196123 |
|
361 nu mai e V3A-H(olec), a primit acum câțiva ani echipamente Indaeltrac Craiova. Nu l-am mai văzut de ceva timp la traseu.
192 e ”ultimul mohican” V3A-H și nu mai circulă de vreo 7-8 ani.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 703 Locație: Buzau
|
Trimis: Dum 15 Mai 2022 17:58:33 Titlul subiectului: |
213108 |
|
192 acum peste 20 de ani.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.87 kb |
Vizualizat: |
de 4072 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|