Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mie 05 Iul 2006 15:49:33 Titlul subiectului: |
61950 |
|
bogdan_buc a scris: | Cum adica sa manaci covrigi sau paine la volan? Mi se pare culmea. | Sa nu-mi spui ca n'ai mancat sau baut (nu alcool) in timp ce conduci. Un covrig se poate manca, iar un suc la cutie se poate bea in conditii bune. In afara de asta se si vorbeste mai usor la mobil cand conduci doar cu o mana (troleibuz, tramvai &c).
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Iul 2006 21:06:40 Titlul subiectului: |
61973 |
|
Si pe 335 a coborat unul la prima statie (Barajul dunarii) sa ia tigari din statie. Ca nu putea sa traverseze de la capat sa-si ia, trebuia sa vina cu troleul. Altii vorbeau la telefon sau cu tovarasii urcati in dreapta, pentru care mai si opreau aiurea sa-i lase sa coboare. Dar mai periculos a fost cel de pe 311 care a ajuns in 10 minute de la armeneasca la Titan.
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 03:12:54 Titlul subiectului: jyjyj |
61981 |
|
Calatorii vor confort, punctualitate, rapiditate si siguranta in exploatare.
Treaba cu starea autobazelor tine de personalul de acolo. Sa nu ne lamentam deci ca nu sunt conditii. Aparitia Mercedesurilor va forta factorii de decizie din RATB si Primarie sa investeasca in modernizarea autobazelor.
Dar pe aia cu 6-10 troleibuze adunate la cap de linie, statia plina si soferii adunati la bere o stiti? Se intampla frecvent la capatul Valea Ialomitei (Drumul Taberei), pe liniile 90, 91, 93.
Nu sunt aberant, cunosc conditiile de transport din Bucuresti si ce aglomeratie e, dar cand vezi pe atatea linii ca stau vehiculele la capat de linie o gramada, apoi pleaca incolonate cate 2-3-4, parca ar fi copii ce merg la teatru cu clasa, cum sa nu-i umpli frigiderul soferului de autobuz/troleibuz?
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 09:09:39 Titlul subiectului: 2001 |
61988 |
|
ionut80_mail a scris: | Dar pe aia cu 6-10 troleibuze adunate la cap de linie, statia plina si soferii adunati la bere o stiti? Se intampla frecvent la capatul Valea Ialomitei (Drumul Taberei), pe liniile 90, 91, 93.
Nu sunt aberant, cunosc conditiile de transport din Bucuresti si ce aglomeratie e, dar cand vezi pe atatea linii ca stau vehiculele la capat de linie o gramada, apoi pleaca incolonate cate 2-3-4, parca ar fi copii ce merg la teatru cu clasa, cum sa nu-i umpli frigiderul soferului de autobuz/troleibuz? | Cateodata intr-adevar stau la taclale. Dar gandeste-te ca acolo intorc trei linii de troleibuz. La pauza de masa stationarea este de vreo 25 minute. Toata lumea are dreptul la pauza de masa. Asa ca se pot strange 2-3 bucati/linie. Asa ca e normal la anumite ore sa fie asa multe troleibuze la capat.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 12:20:52 Titlul subiectului: 0000 |
61996 |
|
Ideea de baza este ca pe multe linii sunt vehicule f.f. putine fata de cum erau odata sau de cum ar trebui sa fie. De aici apar asteptari de 20-25 minute. Chiar nu ia nimeni atitudine sa mai faca suplimentari? Ex. liniile 20, 645, 97...
_________________ R.I.P. 20 |
|
Sus |
|
|
jad
Data înscrierii: 24/Mar/2006 Ultima vizita: 27/Noi/2020 Mesaje: 55 Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 13:04:18 Titlul subiectului: |
61997 |
|
HORIA a scris: | Ideea de baza este ca pe multe linii sunt vehicule f.f. putine fata de cum erau odata sau de cum ar trebui sa fie. De aici apar asteptari de 20-25 minute. Chiar nu ia nimeni atitudine sa mai faca suplimentari? Ex. liniile 20, 645, 97... | Sunt vehicule putine pentru ca parcul RATB este insuficient si obosit. Prin anii 70 erau cam 800 de tramvaie, mult mai multe troleibuze si autobuze. Si se construiau/cumparau vehicule noi in fiecare an, rar circula un autobuz/troleibuz mai mult de 10 ani. Azi majoritatea parcului are peste 10 ani.
Chiar RATB recunoaste ca nu satisface decat 80% din cererea ACTUALA de transport. La cererea POTENTIALA (cei care se duc 1-2 persoane cu masina la serviciu si inapoi) care ar descongestiona traficul nici nu ne putem gandi.
Despre 20, 645, 97... Cum a spus cineva in alt topic RATB nu are tramvaie sa asigure linia 44 cand se va deschide sau 45 daca se va redeschide. O solutie rapida pentru 20 este desfiintarea lui 24 si 42 care ar aduce 3-4 vagoane in plus fara mari pierderi (linia pe Gloriei este distrusa si traficul pe 24 aproape 0; la fel pe Expozitiei nimeni nu merge cu 42 care circula la 1 h minim cand exista 105 cu un traseu mult mai favorabil si frecventa buna).
Zona la care te referi este slab populata; vehiculele se umplu greu si sunt unele de mare capacitate (articulatele pe 97 si V3A o parte din 20); din aceasta cauza vin rar ca nu sunt supraaglomerate cum sunt 41 sau 300(mai ales atunci cand nu sunt elevii/studentii in vacanta). Problema RATB si Metrorex azi e de a duce toti calatorii cu minim de costuri=>vehicule cat mai pline la intervalul necesar ca sa fie pline. Daca sunt 20-25 min asta e. Oricum e ieftin. Prin vest un bilet de transport=1l benzina; la noi 1 bilet =1/3 l benzina.
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 13:10:50 Titlul subiectului: |
61998 |
|
Intr-o dimineata am mers cu unul pe 300 care completa sudoku din ziarul Compact. Era mai atent la ziar decat la trafic.
Mergea pe Magheru. Traficul nu era mare si mergea incet dar...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 13:18:04 Titlul subiectului: |
61999 |
|
jad a scris: | Prin vest un bilet de transport=1l benzina; la noi 1 bilet =1/3 l benzina. | Prin sud ( ) nu stiu cam cat costa o calatorie exprimata la paritatea calatorie/litru de benzina, insa acum serios vorbind, in Grecia o calatorie costa 0,75 EUR, sa zicem vreo 25.000 lei vechi, ceea ce reprezinta o treaba, totusi. Dar aveam aer conditionat si confort. La noi e mai ieftin, subventionat tot de la noi cei care platim si impozite si bilete, dar n-avem aer conditionat si stam claie peste gramada. Plus ca mai caram pe gratis si fauna de blatisti tuciurii si puturosi...
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 13:34:46 Titlul subiectului: |
62000 |
|
Subventia exista si in alte tari, insa acolo se da in primul rind pentru investitii, nu pentru exploatare; pretul biletului emai mare, intradevar, de obicei de la 1 eur in sus (in vest, nu vorbimd de Grecia ), dar conditiile nu se compara, nu vezi inghesuiala de la RATB in mijloacele de transport de suprafata (poate doar la metrou, in orele de virf), pentru ca acolo norma nu e ca la RATB de 8 calatori /mp; noi insa nu vrem cu nici un chip sa ne despartim de aceasta norma comunista si sa incercam sa oferim un transport civilizat, pentru RATB e mai simplu sa spuna ca nu are mijloace si sa ne inghesiu ca pe vite, in loc sa intretina mai bine parcul pe care il are si sa il tina mai mult pe traseu, eventual angajind soferi in plus.
|
|
Sus |
|
|
jad
Data înscrierii: 24/Mar/2006 Ultima vizita: 27/Noi/2020 Mesaje: 55 Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 14:41:39 Titlul subiectului: |
62002 |
|
Probabil ca la un pret dublu la abonamente si bilete + subventie pentru investitii s-ar putea realiza transport macar la nivelul din Grecia. Problema este ca trebuie oferite conditii INAINTE de marirea pretului.
O alta problema este puterea de cumparare de la noi, de 2-3 ori mai mica decat in Grecia. O asemenea scumpire ridica probleme sociale serioase. LArSON a scris: | intr-o dimineata am mers cu unul pe 300 care completa sudoku din ziarul Compact. Era mai atent la ziar decat la trafic. | Daca facea asta la semafor sau in statie nu e nenorocirea asa mare. In trafic, intradevar e inadmisibil.
Ganditi-va insa cat e de stresant sa conduci 8-9 ore in traficul bucurestean mai ales vara pe canicula sau pe ploaie/zapada si sa mai opresti si in statie unde sa fii atent sa nu prinzi pe careva in usa, etc. Si sa pleci de acasa la 4 dimineata sau sa te intorci la 1 noaptea.
Sincer, nu e o munca de invidiat.
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Iul 2006 10:27:14 Titlul subiectului: |
62025 |
|
Mai baieti, ce aveti cu "noi"?
Treaba asta cu opritul intre statii se practica destul de des, dar mai cu cap, de exemplu cu scosul banilor de la ATM, se face noaptea la ultimile curse, cind nu mai deranjeaza pe nimeni si avind ceva inaintare fata de grafic
Iar cu vorbitul la telefon, au inceput sa se foloseasca dipozitive gen maini libere, eu asta folosesc
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Vin 07 Iul 2006 17:03:48 Titlul subiectului: |
62037 |
|
soferul de autobuz a scris: | Mai baieti ce avati cu "noi"?
Treaba asta cu opritul intre statiin se practica destul de des dar mai cu cap,de exemplu cu scosul banilor de la ATM, se face noaptea la ultimile curse cind nu mai deranjeaza pe nimeni si avind ceva inaintare fata de grafic
Iar cu vorbitul la telefon, au inceput sa se foloseasca dipozitive gen maini libere,e u asta folosesc | Asa cum s opreste sa isi scoata banii de. pe card ... ar putea sa stea 5 sec mai mult in statie ca sa prind si eu ultimul autobuz ... da asta nu e in plan niciodata.
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 08 Iul 2006 10:30:47 Titlul subiectului: |
62040 |
|
Corect ce nu stii, nu poti programa si pentru alea 5 secunde se pierde culoarea verde la semafor, iar daca vrei sa prinzi ultima masina pleaca mai devreme cu penultima ca este mai sigur.
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Dum 09 Iul 2006 09:57:37 Titlul subiectului: |
62055 |
|
Pai in cazul asta poate ar face un lucru intelept sa puna undeva orarul masinilor... ca unele nu mai vin de pe la 22 30
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 12:47:33 Titlul subiectului: Propunere decongestionare trafic Bd Eroilor/Elefterie |
62070 |
|
In prezent liniile de troleibuz 69, 90 si 91 circula prin bd Eroilor si bd Eroilor Sanitari. Pe sensul de dus, spre Facultatea de Drept, frecvent se produc congestii de trafic, fapt ce duce la intarzieri ale mijloacelor RATB, mai ales ca acele troleibuze fac dreapta la semaforul de la bd Eroilor Sanitari. Pe sensul de intoarcere se circula prin bd Eroilor Sanitari, cu statie la Facultatea de Medicina si intoarcere prin str Carol Davila.
Propunerea consta in devierea traseelor troleibuzelor mai sus amintite prin str Elefterie, atat la dus cat si la intoarcere, cu infiintarea statiilor in zona bisericii Elefterie Nou, Opera Center.
Statiile sunt notate cu puncte albastre in schitele alaturate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.42 kb |
Vizualizat: |
de 15072 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.02 kb |
Vizualizat: |
de 15072 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 13:04:40 Titlul subiectului: |
62073 |
|
Mi se pare o mai mare tampenie sincer... de ce se deviezi un troleu printr-o strada laturalnica, cand poate sa mearga printr-o zona aglimerata unde lumea CHIAR are nevoie de el. Varianta propusa mai sus ar tampi de tot cererea de transport din zona Eroilor si ar lasa Facultatea de Medicina cu un acces cam slab la trasport in comun. Plus ca semaforul de la intersectia Elefterie cu Eroilor nu prea favorizeaza strada Elefterie...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 13:08:22 Titlul subiectului: |
62074 |
|
O sa te surprinda, dar asa au circulat troleele multa vreme, + variatii pe aceeasi tema. Probabil ca s-a ajuns la forma actuala din cauza unor calcule, fluxuri de trafic, "navetisti" care folosesc si metroul
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 13:17:28 Titlul subiectului: |
62075 |
|
DanCld a scris: | O sa te surprinda, dar asa au circulat troleele multa vreme, + variatii pe aceeasi tema. | Spre Opera mergeau insa pe Carol Davila si Dr.Lister, cel putin asa erau prin 1984-1985.
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 13:26:16 Titlul subiectului: |
62077 |
|
Pai hai s-o luam "babeste".
Cand vii dinspre Academie, si vrei sa ajungi la Facultatea de Medicina, cobori la Elefterie si o iei pe jos. Daca vrei la metrou cobori la Eroilor/Opera Center. In varianta propusa, nu se schimba nimic.
Cand vii dinspre Universitate, se poate cobori la metrou in aceeasi zona ca si pana acum. Doar cei ce vor sa coboare la Facultate de Medicina vor trebui sa apeleze la 61, 236 si 336. Cei ce vor sa mearga spre Drumul Taberei vor merge spre Piata Operei pentru a lua troleibuzul, sau vor lua ca si pana acum autobuzul de langa Spitalul Universitar.
Propunerea mea nu era doar de dragul de a schimba ceva, ci datorata "gatuirii" bd Eroilor in acea zona, intre str Elefterie si bd Eroilor Sanitari.
Singurul impediment major, in afara de crearea retelei noi de contact, ar fi reclamatiile locuitorilor de pe Elefterie, deranjati ca bazaitul troleibuzului se aude mai tare decat cel al Mercedesului din dotare.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 16:24:05 Titlul subiectului: |
62096 |
|
As propune, de exemplu, ca 69 si 90 sa circule pe la Elefterie, in timp ce 71 sau 93 sa vina pe traseu comun cu 96 pe la Eroilor, iar 91 sa mearga pe traseu comun cu 61 pana la Apaca. Scuze, nu mai retin daca 90 a fost sau nu desfiintat, stiu ca asa se vorbea la un moment dat.
Ca o completare mai fancy, imi amintesc ca in dreptul Operei erau doua linii de troleibuz, una care mergea spre Eroilor si una care mergea pe Elefterie, deci macazul trebuie sa fi fost undeva in dreptul statiei actuale de la Opera. Cred ca pe atunci statia era chiar in fata Operei, cel putin acolo imi amintesc ca asteptam troleibuzul, desi cred ca totusi troleibuzele care mergeau pe una din linii nu opreau acolo, dar nu imi amintesc sigur.
Pentru a nu crea confuzii: am numit linii perechile de fire de contact, nu traseele.
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 16:30:14 Titlul subiectului: |
62097 |
|
90 nu s-a desfiintat, dar 60 da.
71 si 93 sunt utile pe partea cu Vasile Milea, Apaca, Leu, Gradina Botanica.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 16:33:02 Titlul subiectului: |
62098 |
|
ionut80_mail a scris: | 90 nu s-a desfiintat, dar 60 da.
71 si 93 sunt utile pe partea cu Vasile Milea, Apaca, Leu, Gradina Botanica. | Nu prea inteleg aici: 60 era o jumatate de 90 in perioada cand traseul a fost rupt in doua de niste reparatii in centru. E cumva greseala de tastare si e vorba de 69 ? Dar nu era un traseu foarte folosit ? Imi amintesc ca era plin si DAC'urile articulate de abia faceau fata.
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 16:39:11 Titlul subiectului: |
62099 |
|
Linia 60 s-a desfiintat, ramanand linia 61 (Pta Rosseti-Liceul Auto). Inainte mergea o linie pana la Gorjului si alta pana la Master SA. 62 circula intre Gara de Nord si Liceul Auto. Surplusul de calatori a fost preluat de liniile 137, 236 si 336.
90 circula intre Stadionul Lia Manoliu si Valea Ialomitei. 91 intre Pta Rosseti si Valea Ialomitei (acelasi traseu dar mai scurt). 93 circula intre Gara de Nord si Valea Ialomitei.
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 16:49:31 Titlul subiectului: |
62102 |
|
Dr2005 a scris: | Dar dacă cei care stau în zonă în loc să-și parcheze mașina sub firele de troleibuz ar mai merge pe jos o stație și ar parca-o în parcarea subterană de la Favorit-Orizont s-ar rezolva problema parcării. | Cat de functionala este parcarea subterana de la Orizont, din spatele complexului? De ani de zile o stiu tot inchisa si neingrijita.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 19:03:41 Titlul subiectului: |
62104 |
|
E funcțională...comunică și cu cea de la Favorit. Dar degeaba e funcțională, pentru că cei din zonă preferă să parcheze gratis sub rețeaua de troleu decât să dea bani pentru parcare.
|
|
Sus |
|
|
|