Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din prima serie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2006 20:46:01    Titlul subiectului: merc 60964

BORD CITARO


RF_BORD CITARO3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.87 kb
 Vizualizat:  de 25156 ori

RF_BORD CITARO3.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Iun 2006 12:39:06    Titlul subiectului: 60995

Nokia, incalzirea nu cred sa fie electrica, ci tot cu lichid de racire. Dar acel lichid de racire poate fi incalzit de un arzator de motorina (sirocol cum il numesc soferii , sau Webasto, dupa producator). Stiu ca prin ziare tot ziceau ca autobuzul are "centrala termica proprie". In plus, ar trebui sa aiba instalatie de ventilatie fortata, care sa si mearga mereu vara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Iun 2006 13:59:19    Titlul subiectului: 61001

Probabil ca primul autobuz care vine este folosit pentru instruirea soferilor care vor conduce aceste autobuze. Scoala este cam impropriu spus, pentru ca in general nu vor da asemenea autobuze pe mana unor nou-veniti, iar restul soferilor au terminat deja "scoala". Ca sa nu uzeze mai multe autobuze pentru acest scop, folosesc unul singur. Scoala se va face de abia atunci cand va mai fi nevoie de soferi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 00:21:43    Titlul subiectului: yyyy 61018

Mercedes Citaro #4100 se va iesi duminica la "plimbare" pentru instruirea soferilor din Obregia si in continuare va fi masina de traseu.

Mercedesurile pot circula cam peste tot pe unde merge si Rocarul, au sistem de reglare al garzii la sol ca la Rocar si comparativ cu Rocar nu este cu mult mai jos maxim 3 cm.
Si cu aerul conditionat au facut bine (nu vor sta toti pensionarii fara treburi in masina), un calator sta in masina maxim 1 ora, soferul sta aproape 10 ore la volan,

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2006 13:42:05    Titlul subiectului: 61047

De azi avem Mertzane pe 601!
Să vedem alte Mertzanele și prin obiectivul meu...
http://transportbucuresti.trei.ro/autobuze/Ab_Citaro_4100-4149.htm



P6110012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.89 kb
 Vizualizat:  de 24944 ori

P6110012.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Iun 2006 00:15:41    Titlul subiectului: 61070

Azi 11 iunie am condus si eu mertan, este belea, ca sofer nu ai asemenea confort nici in limuzina. Doua lucruri mai putin placute:
1, directia putin mai greoaie
2, oglinzile situate cam sus (trebuie se ridici privriea de la drum sa te uiti in oglinzile retrovizoare).
In rest nota 10+ din partea soferului

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Iun 2006 23:34:26    Titlul subiectului: 61108

Dar la ce folosec butoanele 1, 2, 3 de deasupra D, R, N? E cumva pt. urban, extraurban, autostradă? - mă refer la "Mercedes" Citaro
http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=124170

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Iun 2006 10:54:29    Titlul subiectului: 61111

Acele butoane sunt folosite pentru a tine autobuzul intr-o anume treapta de viteza. Cutia automata schimba vitezele in functie de :viteza,turatie,cuplu motor si alte variabile,de acea la pante sau rampe accentuate cutia va schimba intre 1 si 2 pana se trece de sectorul respectiv,pentru asta se cupleaza din buton o anumita treapta si problema este rezolvata
_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI


Ultima modificare efectuată de către citaro la Mie 14 Iun 2006 00:12:00, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2006 14:56:21    Titlul subiectului: m 61150

Azi am mers si eu cu Citaro pe Linia lui 601.
E silentios in interior dar parca se putea si mai bine, suspensia e de nota 10 iar franarea e mai lina decat la DAF-uri, adica nu se simte cand se trece din frana de motor in frana cu sistemul de franare propriu-zis. Spatiul interior pare bine organizat iar scaunele sunt destul de comode. Pacat ca geamurile au fost gandite pentru autobuze cu AC, iar asta nu are (economia de combustibil bat-o vina).

Soferul de autobuz zicea ca oglinzile lui Citaro sunt prea sus. Ele sunt la locul lor, soferul e mai jos decat la un bus normal. Iar oglinzile nu se puteau monta mai jos ca acopereau semnele de circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Lixus



Data înscrierii: 23/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2017
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Iun 2006 06:45:27    Titlul subiectului: 61207

einstein1984 a scris:
Azi am mers si eu cu Citaro pe Linia lui 601.
E silentios in interior dar parca se putea si mai bine, suspensia e de nota 10 iar franarea e mai lina decat la DAF-uri, adica nu se simte cand se trece din frana de motor in frana cu sisetmul de franare propriu-zis. Spatiul interior pare bine organizat iar scaunele sunt destul de comode.
Pacat ca geamurile au fost gandite pentru autobuze cu AC, iar asta nu are (economia de combustibil bat-o vina).
Nu este eficient AC pt. ca sunt opriri dese in statii = distanta dintre statii mica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 16 Iun 2006 20:10:17    Titlul subiectului: 61229

Autobaza Obregia e plină de Mertzane... Very Happy
Azi le plimbau prin jurul garajului... sper să le scoată la stradă mâine nu duminică.



4103-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.11 kb
 Vizualizat:  de 24812 ori

4103-000-001.jpg



4109-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.97 kb
 Vizualizat:  de 24812 ori

4109-000-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 09:37:43    Titlul subiectului: 207 61289

De azi avem citaro pe linia 313.
Soferii de la Obregia se pare ca s-au obisnuit cam greu cu sistemul GPS , dimineata am mers cu unu care a anuntat doar 2 statii si soferul se tot chinuia sa il regleze. Si cei de la militari au avut probleme dar acum s-au obisnuit.
Dar ma intreb pe ce criteriu se face inmatricularea autobuzelor ?
Iveco : B 50 Sxx
Mercedes Citaro : B 51 Yxx - predomina la numerele 4103-4111
B 51 Sxx - predomina la numerele 4121 - 4139
B 52 Exx - cateva din autobaza obregia



0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.05 kb
 Vizualizat:  de 24810 ori

0.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 21:24:36    Titlul subiectului: 61316

Am vazut si eu Citaro azi pe 313 si mi s-au parut super faine. Am observat insa ca se chinuie rau la traversarea liniilor de tramvai, si din pacate 313 nu duce lipsa de asemenea traversari... Confused . Ce surprinsa era lumea la vederea bijuteriilor de pe traseu... pacat insa ca l-au vazut si unii disperati veniti de la strand care nu s-au abtinut sa faca spectacol in ele.
Stie cineva dupa 331, ce linie e la coada pentru Mertzane?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 19 Iun 2006 08:30:35    Titlul subiectului: 61332

Cam nasol cu citaro pe 313... in spate la aglomeratie se face foarte cald.. autobuzul are mult prea putine geamuri...
Iar asta seara unuia i se blocase sistemul de anuntare a statiilor (ramasese pe Piata Unirii 1)

Am impresia ca Citaro are si niste trape pt aer deasupra.. adica azi dimineata am vazut ca intra lumina de la soare prin acoperis :p . . . sunt in dreptul acelor insemne verzi de pe plafon
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Lun 19 Iun 2006 08:41:46    Titlul subiectului: 61334

Da are trape dar nu se prea vad dinauntru din cauza plafonului acela cu gaurele.Daca nu ma insel exista un autocolant in dreptul trapei.Cred ca ceva cu"iesire de siguranta"Trapa se deschide de la sofer ca la DE SIMON.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Iun 2006 15:34:20    Titlul subiectului: 61345

Da , au trape de aer deasupra , una este deasupra mijlocului si una in spate la usa 3.


RF_DSC04084.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.8 kb
 Vizualizat:  de 25097 ori

RF_DSC04084.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 20 Iun 2006 19:34:35    Titlul subiectului: 61397

metrouusor a scris:
Dar ma intreb pe ce criteriu se face inmatricularea autobuzelor ?
Iveco : B 50 Sxx
Mercedes Citaro : B 51 Yxx - predomina la numerele 4103-4111
B 51 Sxx - predomina la numerele 4121 - 4139
B 52 Exx - cateva din autobaza obregia
Depinde... de exemplu, autobaza Ferentari și-a înmatriculat autobuzele cu FER, FRT, FRN, FRR atunci când au trebuit schimbate numerele de forma 37-B-xxxx (mă rog...după aia a mai primit autobuze). Militari și-a înmatriculat Dac-urile cu MIL (amintiri... unul singur mai trăiește), Nordului și le-a înmatriculat cu NOR (Dac-uri cu NOR se mai găsesc încă). Însă la autobuzele mai noi (Daf, De Simon și acum Mercedes) înmatricularea s-a făcut fără pretenții.. s-au primit numerele de înmatriculare care erau disponibile în acel moment (de exemplu, unchiul meu și-a înmatriculat noua mașină acum o săptămână... și numerele din'ainte și de după numărul lui sunt purtate de...Mercedesuri Citaro din cele cu Yxx).
Șoferii se cam feresc de Mercedes... asta datorită oglinzilor scoase extrem de mult în exterior (care se bușesc ușor și costă aprox. 1500 de euro), a faptului că șoferul e prea jos în raport cu oglinzile(pentru un șofer scund e o nenorocire!) și, nu în ultimul rând, computerul de bord care măsoară inclusiv consumul de motorină (deci nu se va mai putea trage noaptea autobuzul la gard). Un alt motiv sunt vandalii... șoferii se tem ca autobuzele lor să nu fie vandalizate și ei să trebuiască să suporte reparațiile, care nu sunt deloc ieftine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 14:30:50    Titlul subiectului: kuukyukykykyu 61430

La Militari, din ce spun soferii, sunt 10 Mercedes-uri, din care 8 circula permanent iar 2 intra ca ranforsari.
Ma astept ca unele dintre ele sa fie oprite ca autobuze de serviciu (de noapte, 826), si vor putea fi vazute destul de rar si mai ales la ore cam prea matinale...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 18:26:49    Titlul subiectului: 00000 61446

La Militari sunt pe 601 urmatoarele: 4102, 4104, 4112, 4115, 4139, 4141, 4152, 4153, 4155. Si probabil al 10lea pe care inca nu l-am prins.
La Nordului sunt pe linia 131 urmatoarele :
4106, 4113, 4116, 4121, 4122, 4123, 4124, 4125, 4126, 4129, 4130, 4132 si probabil inca 2-3 pe care nu le am.
La Obregia pe 313 sunt urmatoarele: 4100?, 4105, 4107, 4108, 4110, 4111, 4127, 4133, 4134, 4136, 4138, 4140, 4143, 4145 si inca cateva pe care inca nu le-am prins.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 18:40:40    Titlul subiectului: 61448

Asta am văzut eu:

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 22 Iun 2006 14:12:24    Titlul subiectului: 61477

cand am fost la lansare (autobuzele de pe 131) parca erau unele care aveau si butoane de override.. poate isi mai aduce aminte cineva Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Iun 2006 22:16:14    Titlul subiectului: 61485

bercenicity a scris:
cand am fost la lansare (autobuzele de pe 131) parca erau unele care aveau si butoane de override.. poate isi mai aduce aminte cineva Wink
Te inseli tot ce are Bucurestiul este in clasicul D,N,R masina cu 123DNR a fost prototipul restul au venit cu butoanele clasice DNR, adica acela argintiu care a fost in Obregia si dupa licitatie a fost luat inapoi de nemti.
_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
busilica



Data înscrierii: 22/Iun/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2014
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2006 09:44:09    Titlul subiectului: 61521

ZIUA - Sambata, 24 iunie 2006
Mercedes pe linia 331
Alte 15 noi autobuze Mercedes Citaro vor circula de maine in Bucuresti pe traseul liniei 331, a anuntat Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB). In ultimele trei saptamani, RATB a introdus in trafic 45 de noi autobuze, din lotul de 500 pe care Regia a planificat sa le achizitioneze in 2006 si 2007, pe traseele liniilor 131, 601, 313. Potrivit RATB, in 2006 vor veni 400 de autobuze, 60 de bucati pe luna (15 intr-o saptamana), iar restul de 100 vor fi disponibile de anul viitor, in perioada martie - iulie 2007. Traseele pe care vor circula noile autobuze vor fi anuntate saptamanal de conducerea RATB. (M.S.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2006 18:46:29    Titlul subiectului: 209 61532

Ziua, 2006-06-24
Mercedes pe linia 331
Alte 15 noi autobuze Mercedes Citaro vor circula de maine in Bucuresti pe traseul liniei 331, a anuntat
Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB). In ultimele trei saptamani, RATB a introdus in trafic 45 de noi autobuze, din lotul de 500 pe care Regia a planificat sa le achizitioneze in 2006 si 2007, pe traseele liniilor 131, 601, 313. Potrivit RATB, in 2006 vor veni 400 de autobuze, 60 de bucati pe luna (15 intr-o saptamana), iar restul de 100 vor fi disponibile de anul viitor, in perioada martie - iulie 2007. Traseele pe care vor circula noile autobuze vor fi anuntate saptamanal de conducerea RATB. (M.S.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Iun 2006 09:55:55    Titlul subiectului: 61539

Mercedes Citaro pe 331 incepand de azi.
Iata si 25 de poze pe linia 331 : http://www.metrouusor.uv.ro/331.html



DSC04456.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.69 kb
 Vizualizat:  de 24789 ori

DSC04456.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Următoare
Pagina 3 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community