Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 17 Iun 2006 16:12:32    Titlul subiectului: bbbb 61266

Romania Libera,
Pasajul Basarab va fi construit cu tehnologii moderne
Asfalt fonoabsorbant si vopsea catalitica pentru eliminarea poluantilor Sambata 17 Iunie 2006
Asfalt fonoabsorbant pentru reducerea zgomotului in zonele locuite, vopsea catalitica pentru eliminarea poluantilor si panouri transparente de protectie sunt cateva dintre elementele caracteristice ale viitorului Pasaj Basarab. Cele doua firme care au castigat licitatia organizata de municipalitate pentru construirea pasajului au prezentat tehnologia dupa care vor realiza obiectivul.
Astfel, betonul din care se construieste pasajul va fi acoperit cu vopsea fotocatalitica, cu doua proprietati importante: autocuratire si eliminarea factorilor poluanti din atmosfera. Printre acestia se numara: benzen, toluen, monoxid de carbon, cloruri organice, aldehide, hidrocarburi aromatice etc. Prin absorbtia luminii, acest tip de vopsea faciliteaza o reactie chimica si se regenereaza in timpul acestui proces.
In zona N. Titulescu se va folosi asfalt special cu proprietati fonoabsorbante, care va reduce nivelul de zgomot cu 8-9 decibeli. Pe cele doua rampe de acces de pe Calea Grivitei si viaductul de-a lungul Bd. N. Titulescu vor fi asternute, peste stratul obisnuit de mixtura asfaltica, alte doua straturi de asfalt poros. Astfel, se va reduce nivelul zgomotului generat de frecarea dintre pneuri si imbracamintea asfaltica. De asemenea, imbracamintea asfaltica va fi poroasa pentru a permite drenarea apei in exces prin stratul de asfalt.
Panourile fonoabsorbante care vor margini pasajul vor fi transparente si orientate spre interior pentru a asigura o protectie impotriva zgomotului cat mai buna. Constructorii vor folosi, in proportie destul de mare, elemente prefabricate care vor fi transportate cu ajutorul unei platforme mobile, pe timpul noptii, pentru a nu deranja traficul.
Proiectul cuprinde trei zone principale: podul peste Dambovita de la Grozavesti, viaductul de legatura Orhideelor si podul principal peste liniile de cale ferata cu statia de tramvai de la Basarab.
Lucrarea trebuie terminata in 28 de luni
Primarul Adriean Videanu s-a declarat multumit de proiectul prezentat de firma castigatoare si a afirmat ca pasajul va avea o arhitectura mai buna, la un pret mai redus fata de varianta initiala. Elementele de baza ale proiectului au fost pastrate si s-a modificat doar aspectul urban. Fara realizarea proiectului de baza, pentru care primaria a platit 1,3 milioane de euro, nu se putea organiza licitatia, dupa cum au sustinut reprezentantii municipalitatii. Firmele prezente la licitatie au avut posibilitatea sa prezinte oferte alternative la proiectul initial.
Contractul cu consortiul format din cele doua firme castigatoare va fi semnat peste aproximativ 20 de zile, dupa care vor putea incepe lucrarile. Termenul limita pentru finalizarea lucrarii este de 28 de luni. Primarul Videanu a precizat ca va introduce in contract clauze foarte stricte legate de respectarea termenului si nu va permite intarzieri.
Exproprierile vor incepe cu negocieri
Pentru a se putea realiza pasajul, vor trebui facute 80 de exproprieri, majoritatea celor care isi vor pierde terenurile si constructiile fiind persoane juridice. Reprezentantii municipalitatii vor incerca intai sa cumpere terenurile de la proprietari si sa le plateasca la pretul pietei. Pentru plata acelor sume, municipalitatea are la dispozitie un buget de 100 milioane de euro, din care va acorda despagubiri tuturor cetatenilor care isi vor pierde proprietatile in favoarea primariei pentru realizarea unor proiecte importante. Din suma totala, Videanu a estimat ca va cheltui numai 50-60 de milioane de euro. Daca negocierile cu proprietarii nu vor avea nici un rezultat, se va aplica varianta exproprierii pentru cauza de utilitate publica. Acest lucru va fi posibil dupa ce Consiliul General al Municipiului Bucuresti va aproba declararea lucrarii de la Basarab de utilitate publica. Proiectul de hotarare cu acest subiect va fi discutat la sedinta CGMB din 27 iunie a.c.
Un articol de Cristina Boiangiu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 17 Iun 2006 17:16:02    Titlul subiectului: 61271

Adevarul 2006-06-17,
Pasajul Basarab urcă mașinile la 80 de metri deasupra Capitalei
de Georgiana BACIU
În cel mult 20 de zile, Primăria Capitalei va semna contractul cu consorțiul Astaldi Spa - FCC Construcction, câștigătorul licitației pentru realizarea Pasajului Basarab, cel mai mare pasaj rutier din Europa de Est.
Lucrările ar urma să înceapă imediat după semnarea contractului. Primarul Adriean Videanu atenționează deja că limita maximă este de 28 de luni și că vrea gata pasajul până la finele anului 2008. "Am să dau penalizări stricte dacă nu se respectă termenul-limită de execuție, am să pun clauze penalizatoare serioase", a spus Videanu. Lucrările vor începe din zona Grozăvești către Nicolae Titulescu. Pasajul va avea o lungime de 1.900 metri. Fiecare sens va avea două benzi, iar la mijloc va fi linia de tramvai. Soluția pentru traversarea Dâmboviței este un pod cu arce duble de metal, cu o deschidere de 100 metri. Pentru traversarea pachetului de cale ferată din zona Basarab va exista un pod suspendat cu cabluri înclinate, tip harpă. Pilonul de susținere va fi amplasat spre intersecția Bd Dinicu Golescu cu strada Orhideelor în forma literei H și va avea o înălțime de 80 metri. Acesta va susține atât deschiderea principală de 150 metri peste căile ferate, cât și deschiderea secundară de pe strada Orhideelor, de 72 metri lungime. Pentru zona rezidențială Titulescu se va folosi asfalt fonoabsorbant. Primăria Capitalei a pus pe lista pentru exproprieri în zona Pasajului Basarab 80 de amplasamente aparținând unor firme și persoane fizice, chiar și terenul unui supermarket care va pierde aproape 7.000 metri pătrați. Primarul Adriean Videanu susține că pentru toți cei care vor fi expropriați pentru proiectele sale va cheltui doar jumătate din suma de 100 milioane de euro, prevăzută în bugetul pe acest an. "Eu prefer problema despăgubirii cu bani. E o vorbă românească: ce e în mână nu-i minciună", a declarat, ieri, Adriean Videanu, convins că nu va exista nicio problemă pentru realizarea Pasajului Basarab. Edilul vede ca și aprobat planul urbanistic zonal. Primarul a anunțat oficial că pasajul va costa aproape 400 milioane de lei noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 19 Iun 2006 08:56:08    Titlul subiectului: bb 61336

Libertatea, 2006-06-19
Podul de la Basarab

Pasajul Basarab va fi gata pana la sfarsitul lui 2008. Licitatia pentru desemnarea constructorului Pasajului Basarab a desemnat drept castigator consortiul italiano-spaniol Astaldi SpA-FCC. Construction SA.

Contractul va fi semnat va inceputul lunii, iulie iar lucrarile propriu-zise vor incepe dupa 24 de ore. Municipalitatea are pana atunci de rezolvat o problema: cum va despagubi cele 80 de familii care vor expropriate din zona, pentru a le darama casele.

“Lucrarile vor incepe dinspre capatul podului situat in zona Grozavesti. La celalalt capat situat in zona bulevardului Titulescu, se va actiona ulterior, pentru a deranja cat mai putin riveranii”, a declarat directorul Departamentului Transporturi din Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste. Podul are o inaltime de 80 de metri si o deschidere maxima, chiar deasupra liniilor de cale ferata, de 150 de metri. Deasupra liniilor de tren va fi amenajata statia de tramvai. Pentru traversarea Dambovitei pasajul se transforma intr-un pod cu arce duble de metal, cu cu o deschidere de 100 de metri. Podul va fi garantat 50 de ani, iar pretul acestuia e de 396,3 milioane de euro.

Statia de tramvai este amplasata intre cele doua randuri de cabluri de sustinere, iar sensurile de circulatie auto sunt amplasate pe fiecare latura
Pilonul de sustinere al podului suspendat cu cabluri tip harpa va avea 80 de metri inaltime si va fi amplasat spre intersectia strazilor Dinicu Golescu si Orhideelor
Asfaltul folosit va duce la reducerea zgomotului din trafic si din rampele de acces. Constructorii vor folosi vopseluri cu proprietati de autocuratire pentru pasaj si zidurile greu accesibile
Cand va traversa ansamblul de linii ferate de la Gara Basarab, pasajul suprateran va avea si statie pentru tramvai. Aceasta va fi acoperita de o bolta transparenta
Pasajul va trece in zona Grozavesti si peste Dambovita. Podul va avea aici arce duble din metal inclinate usor spre interior. Lungimea podului va fi de 100 de metri
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2006 13:33:53    Titlul subiectului: 62032

Jurnalul

Proiect aprobat - Scandal monstru pe Pasajul Basarab

07 Iulie 2006 | de Monica C. Andrei

Consilierii generali iar s-au tiganit ca la usa cortului in sedinta de ieri de la Primaria Capitalei. Motivul? Pasajul Suprateran Basarab. Proiectele de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal pentru zona Basarab – Orhideelor – Grozavesti si declararea de utilitate publica a constructiei pasajului suprateran au primit votul majoritatii Aliantei D.A. din Consiliul General.

Sedinta, in urma careia municipalitatea va putea incheia astazi contractul cu constructorul italo-spaniol, a fost dominata de scandal si insulte la adresa consilierilor Aliantei D.A., venite atat din partea colegilor de la PSD, cat si din partea locatarilor din zona Titulesecu, vehementi contestatari ai proiectului. Daca alesii locali ai PSD au parasit de bunavoie sala, locatarii din zona Titulescu au fost evacuati cu forta din sala.

Cu argumente ca "se fura", "ne opunem nationalizarii" sau ca "trepidatiile podului darama blocuri", consilierii PSD si locatarii din Titulescu au incercat sa impiedice inceperea lucrarilor pentru podul rutier.

NEGOCIERI. Fara acordul CGMB pentru cele doua proiecte, municipalitatea nu putea incheia contractul cu castigatorul licitatiei, consortiul italo-spaniol Astaldi S.p.A – FCC Constuccion SA, pentru inceperea lucarilor.

Mai mult, pentru realizarea pasajului de la Basarab, municipalitatea are nevoie de 50.000 de metri patrati de teren de pe Soseaua Orhideelor, Calea Plevnei, Soseaua Gro-zavesti, Soseaua Giulesti, Splaiul Independentei si Bulevardul Vasile Milea. Edilii vor incepe saptamana viitoare negocierile cu proprietarii celor 80 de imobile.

Costurile de constructie a pasajului oferite de consortiul italo-spaniol sunt de 396,3 milioane de lei fara TVA, mai mici cu 74 milioane de lei fata de costurile estimate initial. Lucrarile vor incepe in toamna. (Monica C. Andrei)
------------------------------
Romania libera
Cu ajutorul "tradatorilor" din PSD Pasajul Basarab, votat de CGMB Vineri 07 Iulie 2006

Cele doua proiecte fara de care construirea Pasajului Basarab nu era posibila au fost aprobate ieri in sedinta Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB). Acest lucru a fost posibil cu ajutorul voturilor a cativa consilieri care nu fac parte din Alianta PNL-PD si chiar a unora de la PSD, care pana acum s-au impotrivit din toate puterile. Planul Urbanistic Zonal (PUZ) al pasajului a intrunit voturile a 40 de consilieri, iar cel privind declararea lucrarii de utilitate publica a trecut cu 39 de voturi pentru. Proiectele au fost votate dupa un adevarat scandal iscat de o parte a consilierilor PSD si de cativa locuitori din Titulescu.

Inca de la inceput, consilierul general Doru Giugula (PSD) a declarat ca sedinta este nula de drept pentru ca nu a fost anuntata cu cinci zile inainte, asa cum prevede legea. Acesta a cerut prefectului Capitalei sa constate ca toate hotararile care urmau sa fie adoptate sunt nule. Presedintele de sedinta si secretarul municipiului Bucuresti au respins acuzatiile si au declarat sedinta legala. Giugula nu s-a lasat si la proiectul privind PUZ-ul pasajului Basarab a afirmat ca nu a trecut pana acum "din cauza neintelegerilor grupurilor de interese nelegitime" din CGMB. In capcana grupurilor de interese ar fi cazut si consilierii PRM, daca ar fi fost de acord cu proiectele referitoare la pasajul Basarab, a atras atentia Giugula. Acesta a precizat ca va sesiza Parchetului faptul ca licitatia pentru alegerea constructorului la pasaj s-a facut fara sa existe un proiect, un PUZ si actele referitoare la concesionare. "Votarea punctului 1 inseamna sa va faceti partasi la o ilegalitate", le-a atras atentia Giugula colegilor sai, insa fara a avea succes. Majoritatea consilierilor au votat pentru PUZ-ul pasajului, inclusiv cativa membri ai PSD.

Cetatenii, nemultumiti

In timpul votului, cetatenii din zona Titulescu au strigat "mintiti!", "domnul primar e un mincinos", "vrem sa ne dati dreptul la cuvant". Interventiile lor nu au fost luate in seama de consilieri. Scandalul s-a accentuat la votarea celui de-al doilea proiect referitor la declararea lucrarii de utilitate publica. Giugula a strigat ca PSD e impotriva nationalizarii si ca "80 de proprietati nu pot fi luate cu japca pentru proiecte grandomane". Cu toata opozitia PSD, din care se mai auzea doar vocea unui consilier, a fost aprobat si acel proiect. Nemultumirea locuitorilor din Titulescu a atins punctul culminant si acestia au inceput sa tipe ca din gura de sarpe. Presedintele de sedinta a cerut evacuarea persoanelor recalcitrante, in ajutorul carora au sarit doi consilieri ai PSD. "Le bagati pumnul in gura!", au spus acestia si au parasit sala timp de cateva minute impreuna cu protejatii lor. Dupa ce proiectele au fost in sfarsit aprobate, primarul Videanu a afirmat ca le-a cerut cetatenilor nemultumiti din zona Titulescu sa faca o lista si primaria ii va ajuta sa se mute. Pe lista s-au inscris doar doi cetateni. Realizarea pasajului va aduce valoare zonei, a spus Videanu, care a precizat ca exproprierile se vor face pentru a delimita culoarul pe care se va construi pasajul. Pe zonele expropriate nu se va construi nimic altceva, i-a asigurat edilul-sef pe cei nemultumiti.

O noua varianta

Noua varianta a pasajului este cu 74 milioane RON mai ieftina decat proiectul propus initial de Primaria Capitalei. Pasajul va costa 396,3 milioane RON si va fi ridicat de o asociere formata dintr-o firma italiana si alta spaniola. Constructia va incepe in acest an si va dura 28 de luni in loc de 36, asa cum estimasera edilii. Semnarea contractului intre municipalitate si firmele constructoare este posibil sa aiba loc astazi, dupa cum a afirmat Videanu.

Un articol de Cristina Boiangiu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Aug 2006 22:31:33    Titlul subiectului: bb 63426

Pasajul Basarab pleaca din Regie
MODERNIZARE Constructia pasajului Basarab va incepe cel mai probabil in septembrie, promit autoritatile. Vineri, directorii din Primaria Capitalei se vor intalni cu constructorul pentru a mai pune la punct cateva aspecte legate de viitorul santier.
"Cu certitudine incepem de pe Dambovita, spre Orhideelor, la Regie", ne-a confirmat ieri Gheorghe Udriste, directorul Directiei Transporturi din Primaria Capitalei. El a facut apel la bucuresteni sa fie intelegatori si sa-si gaseasca rute ocolitoare pentru deplasare. "Deocamdata nu stim daca vom inchide traficul total sau daca se va circula partial. Doar constructorul va decide asta, dupa ce va realiza un studiu de specialitate", a completat Udriste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 00:47:23    Titlul subiectului: bbb 63701

Cand credeam ca le-am vazut pe toate:
Averea
16-08-2006
Gara de Nord se transforma in complex comercial
IN RANDUL LUMII. Gara de Nord ar putea deveni unul dintre cele mai mari centre comerciale ale Bucurestiului, dupa modelul practicat in aproape toate capitalele europene.
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu intentioneaza sa demareze procedurile de cosmetizare a celui mai important nod feroviar al Romaniei, incepand cu luna septembrie. "Gara trebuie sa aiba undeva, dedesubt, cateva linii de cale ferata. In rest, trebuie sa apara spatii comerciale, hoteluri si restaurante. Peste tot in lume este asa", a spus Berceanu. Ministrul nu intentioneaza sa schimbe aspectul garii, urmand ca aceasta sa-si pastreze arhitectura veche. De asemenea, nu este necesara nici suplimentarea numarului de linii care corespund, in opinia ministrului, traficului existent in prezent. "Vom incerca sa ne extindem mai mult pe cele doua laterale, unde exista spatii relativ moarte", a mai precizat Berceanu.

Asta in loc sa se mute gara la Basarab ca sa nu se mai faca celebrul pod , iar pe locul de la Gara de Nord sa fie parcari si parcuri. O sa mergem la shopping si la gara Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2006 19:42:15    Titlul subiectului: *Pasajul suprateran Basarab 31503

PASAJUL BASARAB, MAI APROAPE DE REALITATE
Construcția începe în aproximativ o lună
Duminică 20 August 2006, 00:28
Mult disputatul proiect privind construcția pasajului suprateran Basarab va fi pus în practică. Autoritățile spun că lucrările vor începe în aproximativ o lună.
Calitatea solului a fost deja testată, iar în curând se vor organiza și zonele de șantier. Între timp reprezentanții primăriei și cei ai Poliției Rutiere încearcă să stabilească posibile trasee pe care va fi deviată circulația în zona Basarab.
Autoritățile locale spun că nici proprietățile private nu mai constituie o problemă: au negociat deja cu mai bine de 70% dintre cei care dețin terenuri în zona în care va fi construit pasajul
Stirea luata de pe www.realitatea.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2006 11:58:23    Titlul subiectului: Pasajul Basarab - lucrari si devieri 64600

Constructia este programata sa inceapa pe 1 Octombrie 2006. Deja de cateva zile in zona au fost montate cateva panouri cu descrierea lucrarii si azi au inceput sa evacueze boschetarii de la pod Grozavesti cu politia si sa ingradeasca locul. Cred ca vom vedea si ceva organizare santier zilele astea, dar ma astept ca lucrarile vor incepe cu adevarat dupa balamucul cu francofonia.
Mai demult imi spunea cineva ca se vrea un terminal de metrou usor, tramvai, autobuz undeva la Grozavesti, unde sa intoarca toate liniile care intorc la Gara de Nord si la Basarab dar nu stiu daca mai este valabil planul. Question



RF_DSC01898.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.31 kb
 Vizualizat:  de 21463 ori

RF_DSC01898.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2006 13:29:56    Titlul subiectului: 64627

Din felul cum arata macheta proiectului, pe Calea Grivitei nu o sa mai existe tramvaie... (intre Gara de Nord si sos N. Titulescu)... deci 45-ul o sa il vedem la gara pe traseul lui 24?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2006 20:20:55    Titlul subiectului: 64688

Parerea mea este ca la gara ar trebui sa se poata ajunge direct din orice cartier, fie cu metroul, fie cu mijloace de suprafata. Pentru ultimele ar trebui construit un terminus mare, ceea ce este aproape imposibil cu actuala locatie a garii.
Ar fi fost mai bine daca s'ar fi facut si pasajul si s'ar fi mutat si Gara de Nord mai incolo, in zona actualei gari Basarab, iar portiunea dintre Basarab si actuala gara de nord sa fie parcare (+subterana !) + terminus pentru autobuze, troleibuze si tramvaie, ceva in genul Centraal Station din Amsterdam sau Moszkwa Ter (Piata Moscova) din Budapesta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Sep 2006 14:23:09    Titlul subiectului: 64742

De azi a aparut o echipa care foreaza la capatul de la Gara Basarab, dimineata intreaga zona era "filmata" de echipe de topometristi.
Din cate am aflat, dupa ce va fi finalizat podul, vor dispare din zona anumite obiective destul de cunoscute: pasarela aceea infecta, fabrica de bere, toate "magazinele" si carciumioarele de pe partea cu fabrica de bere, o parte din curtea firmei care produce profile de aluminiu, jumatate din parcarea Carrefour Orhideea si sa speram ca toata zona va fi reconstruita si regandita. De asemenea cladirea parasita de langa gara Basarab, care este fostul ICRET, va fi vanduta si transformata in cladire de birouri.
In poza apar pasarela si fabrica de bere.



RF_dsc01886_188.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.18 kb
 Vizualizat:  de 19915 ori

RF_dsc01886_188.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 17:12:00    Titlul subiectului: 11 65211

Am auzit ca pe noul pod o sa treaca si tramvaiul si o sa fie si o statie de tramvai pe pod. Mai e valabila ideea asta sau a fost doar o prostie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 18 Oct 2006 09:06:36    Titlul subiectului: bas 65371

Pasajul Basarab blocheaza intrarile in Carrefour Orhideea
Era de asteptat, oricum str. Orhideelor e foarte ingusta imediat dupa Podul Grozavesti, pe o distanta de 30-40m in dreptul intrarii in Carrefour nu incap 2 masini + tramvai in paralel.

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 23:29:36    Titlul subiectului: 65675

Se pare ca va exista legatura directa intre statiile RATB si metrou si peroanele Garii de Nord, respectiv Basarab...
Lucrarile au inceput, deja in dreptul intrarii Orhideea si langa hotel Sir Orhideea au inceput sapaturile. Very Happy
A inceput lucrul la fundatia stalpilor, deja am vazut plasele de sarma...
A mai ramas o ghereta de dispecer, mica, acolo in spatiul verde. Faza naspa e ca a disparut casa de bilete si nu prea sunt multe in zona...



RF_dsc02616_189.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.93 kb
 Vizualizat:  de 19919 ori

RF_dsc02616_189.jpg



RF_dsc02622_190.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.75 kb
 Vizualizat:  de 19919 ori

RF_dsc02622_190.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 01:12:29    Titlul subiectului: 66346

Basescu la "temelia" Pasajului Basarab

Autor al contractului de finantare a Pasajului Basarab incheiat cu Banca Europeana de Investitii in anul 2000 pe vreme cand era primar general, Traian Basescu pune astazi, la 6 ani de la semnarea acordului, piatra de temelie a constructiei. Punctul de demarare a lucrarilor este situat la intersectia Caii Plevnei cu Sos. Orhideelor, pe terenul viran din fata hipermaket-ului Carrefour Orhideea.
Actualul primar general, Adriean Videanu a semnat, in luna iulie, contractul pentru executia proiectului "Pasaj denivelat suprateran Basarab", cu firma Astaldi SPA-FCC Construccion SA, cea care a castigat licitatia. In luna septembrie, el a semnat si ordinul de incepere a lucrarilor, firma constructoare realizand pana acum organizarea de santier, iar Primaria Capitalei reusind sa demoleze mai multe constructii ilegal amplasate in "calea" viitorului pasaj. Consortiul de firme italo-spaniol s-a angajat sa realizeze lucrarea cu 396 de milioane de lei, fara TVA, in 18 luni. Pasajul Basarab va rezolva problema de circulatie a municipiului Bucuresti, prin decongestionarea traficului, fiind asemanator cu podul de la Agigea, peste Canalul Dunare-Marea Neagra, iar partea care va trece peste Dambovita va fi asemanatoare cu podul de la Basarab - pod cu maner de cos. Podul este proiectat sa reziste cel putin 50 de ani.
O soarta mai putin fericita are parking-ul de la Gara de Nord - alt proiect pentru care fostul primar general Traian Basescu a obtinut finantare de la BEI, in anul 2000. Dupa sase ani de la semnarea contractului de imprumut extern, proiectul a pierdut finantarea, din cauza neinceperii lucrarilor, iar actualul primar incearca sa dreaga busuiocul, anuntand ca investitia se va realiza in parteneriat public-privat. In sedinta de astazi a Consiliului General al Municipiului Bucuresti este inscris, pe ordinea de zi, un proiect privind actualizarea pretului investitiei, de la 25 de milioane de euro la 35,2 milioane de euro, precum si schimbarea modului de finantare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 15:52:05    Titlul subiectului: 22 66365

Ref: http://www.evz.ro/article.php?artid=280787
Sunt 28 de luni, oricum proiectul e extrem de vast si va bulversa masiv circulatia prin zona atat in timpul lucrarii cat si dupa - prin faptul ca va atrage enorm de multe masini. Si astea in conditiile in care nu vad sa se faca nimic pentru "optimizarea" iesirii din Dr. Taberei sau Militari spre centru!

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 16:10:31    Titlul subiectului: 66367

Nici pe Șoseaua Titulescu lucrurile nu stau mai bine. Dacă linia de tramvai va rămîne, tot traficul spre și dinspre pasaj va trece printr-o zonă extrem de îngustă, cu 3 stopuri (Cuza, Maltopol și Dr. Felix) și mașini parcate en-gros pe banda 1 pe ambele sensuri de mers...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 16:15:28    Titlul subiectului: 66368

Pe Titulescu vor rade copacii din mijloc si vor adauga o banda de circulatie in plus - asta candva anul viitor. As vrea sa cred si ca vor reconfigura trotuarele astfel incat sa forteze parcarea "in spic" ca in Sectorul 3.
_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 22:11:59    Titlul subiectului: 66396

Deschiderea oficiala a lucrarilor la Pasajul Basarab:
Sa fie intr-un ceas bun!



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.92 kb
 Vizualizat:  de 19690 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.46 kb
 Vizualizat:  de 19690 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.05 kb
 Vizualizat:  de 19690 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.83 kb
 Vizualizat:  de 19690 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.42 kb
 Vizualizat:  de 19690 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.93 kb
 Vizualizat:  de 19694 ori

6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 08:35:22    Titlul subiectului: 66431

Tatal meu cunoaste pe cineva din primarie, oricum nu mai e demult un secret faptula ca se demoleaza fabrica de bere, pe mare parte din curte va trece soseaua si pasajul, iar pe margine se vor face 2 blocuri de locuinte...

Un articol legat de pasaj:

Start pentru Pasajul Basarab
18 Noiembrie 2006
Vlad Odobescu

Constructia va fi gata in 28 de luni si va face legatura dintre nord si centru.
Astazi, 17 noiembrie 2006, asezam piatra de temelie a ceea ce va deveni pasajul suprateran Basarab, unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructura din Romania ultimilor ani”. Asa scria pe „pergamentul” ingropat ieri de presedintele Traian Basescu in betonul primului dintre cei 550 de piloni ai mult-discutatului pasaj.
La inaugurarea lucrarilor - care vor dura cel mult 28 de luni - au mai participat primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, precum si reprezentanti ai celor doua firme de constructii din Italia si Spania.
Distanta dintre pasaj si cladirile din zona in care incepe pasajul respecta limita legala de 14 metri, iar municipalitatea isi va asuma investitii pentru consolidari si instalarea de termopane in respectivele imobile.
Cel putin asa a asigurat Adriean Videanu, ca reactie la observatia presedintelui ca locuitorii din zona bulevardului Nicolae Titulescu „au dreptate sa fie retinuti” in privinta proiectului.
Premiu pentru rabdare
Pasajul va avea o lungime de 1.900 de metri, cu 500 mai mult fata de proiectul initial. Pastreaza insa acelasi traseu: una dintre rampe va urca din bulevardul Nicolae Titulescu, urmand sa traverseze pachetul de linii de cale ferata din zona Basarab. Va trece apoi peste linia Soselei Orhideelor, precum si peste intersectia dintre Calea Plevnei, Soseaua Orhideelor si Calea Giulesti. In noua forma a proiectului insa, pasajul va traversa si raul Dambovita, coborand pe Soseaua Grozavesti.
Vor fi amenajate cate doua benzi pe sens si o linie dubla de tramvai, care va cobori la sol inainte de podul Grozavesti si se va inscrie pe traseul strazii Vasile Milea. Actualul pod peste raul Dambovita din zona Grozavesti se va largi cu cate 11 metri pe fiecare parte.
Ca o „rasplata” pentru rabdarea bucurestenilor, in turnul inalt de 80 de metri, plasat deasupra caii ferate, va fi amenajat un restaurant „belvedere”. Lucrarea costa in total 135 de milioane de euro si are o garantie de zece ani.
Basescu spune „au revoir” Micului Paris
Presedintele Traian Basescu a spus, la inaugurarea de ieri, ca Bucurestiul are nevoie de proiecte nu de nostalgii: „Bucurestiul nu mai poate ramane Micul Paris, cum nu poate deveni nici Marele Bucuresti”. El a aratat ca orasul trebuie sa se adapteze realitatilor de trafic si realitatilor sociale ale acestui secol. „Vom pastra Micul Paris, prezervat in zona istorica sau in alte zone insulare ale Capitalei. Dar trebuie sa stim toti ca Bucurestiul nu mai poate ramane la stadiul la care nostalgicii orasului il mai vad inca”, a incheiat Basescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 13:55:36    Titlul subiectului: 3863863 66510

Detalii despre modul de realizare.


Proiect.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Proiect.zip
 Mărime fișier:  1.92 MB
 Descărcat:  de 737 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Noi 2006 18:28:34    Titlul subiectului: 67241

Si detalii despre modul de lucru in urmatoarele luni: pana in martie se fac pilonii de fundatie, adica 500+ gauri adanci de 20m, in care se baga armatura si beton, se continua demolarea zonei si se pregatesc devierile. Deocamdata lucreaza aproximativ 50 muncitori in zona. Incepand cu luna martie lucrarea va capata amploare prin aducerea de utilaje masive, peste 400 muncitori si va incepe efectiv constructia podului.
Se pare ca IDM-ul scapă de demolare, iar clădirea aia mare de la Gara Basarab, care apartine CFR-ului, va deveni clădire de birouri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Feb 2007 19:40:30    Titlul subiectului: 00000 76010

Pana la sfarsitul lui Martie se demoleaza pasarela de la gara Basarab si continua demolarile pentru a face loc pasajului Basarab.
Sursa: Antena 1.
Prin toamna eram "amenintat" ca in februarie martie vin vreo 400 muncitori cu peste 100 utilaje si incep lucrul tare...acum astept Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 15 Feb 2007 21:07:38    Titlul subiectului: 76016

Azi am fost pe la Carrefour Orhideea. Se lucra ceva la santierul din dreptul parcarii complexului. Erau vreo 100 de muncitori din care cam jumatate chiar lucrau!
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 27 Feb 2007 12:07:55    Titlul subiectului: tyjyjy 76829

Pasajul se termina la Grozavesti. Parerea mea e ca ar trebui sa fie un tramvai care sa mearga dela Grozavesti spre Militari si unul pana la Sura Mare sau in alta parte.
O alta idiotenie mi se pare faptul ca au lucrat atat la Calea Giulesti, care se va inchide din nou din cauza pasajului.
Daca tot vor sa faca o bucla la Titulescu (pe unde o fi asta doar videnii pot sti), ar fi bine sa faca o bucla si la Grozavesti sau eventual sa refaca vechiul capat dela bd.Regiei pana incepe marele santier.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 2 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community