|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 10:01:56 Titlul subiectului: |
62171 |
|
Liviu1983 a scris: | Iar 73, 74, 76 nu vor fi prelungite ci se vor creea alte linii - extensii ale lor pana la Unirii | Ar fi o aberatie sa sa creeze linii de troleibuz Pta-Sudului - Unirii sau/si Piata Sudului - Sf.Vineri, in loc sa prelungeasca 73, 74 si 76 ! Calatorii de pe Obregia ar fi obligati sa schimbre doua troleibuze sau sa faca petitie la RATB ca sa lase autobuzele 312 si 313...
Oricum, ma tem ca nu va avea RATBul ce troleibuze sa puna pe 73+74+76 prelungite spre Unirii/Sf.Vineri. Saurer sint pe duca, Rocar E112/E117 aidoma. Am auzit ca cele 100 de troleibuze care vor fi comandate de curand vor inlocui vechiturile trimise la REMAT si vor suplini Astra Ikarus insuficiente de pe liniile cele mai solicitate (gen 79 & Co). Poate daca transforma Ikarus 260 in troleibuz... |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 17:15:21 Titlul subiectului: bfbdfd |
62179 |
|
Pe hartie, lucrurile arata bine.
Dar cine face aceste lucrari ?
Mergeti pe bulevardul Uverturii sa vedeti lucrare care trebuia sa fie gata luna aceasta. Dupa cum merge treaba, va fi terminata luna aceasta, anul viitor, daca nu vine sfarsitul lumii inainte. Mareata lucrare din Giulesti trebuia sa fie terminata demult si nu e, iar dupa cum am vazut-o saptamana asta mai dureaza cel putin 2-3 luni.
Cum se selecteaza aceste firme? Doar pentru pretul cel mai mic + comision? De asta in calculele statistice se exclude valoarea minima si cea maxima.
Cine sunt de fapt aceste firme si ce lucrari marete au in spate sa le califice sa sparga inutil asfaltul capitalei? Cine sunt aceste firme? Cine sunt cei care semneaza contracte fara penalizari pentru intarzieri ? Ar trebui sa existe o lege care sa oblige la plata unor astfel de penalizari, renuntarea la ele fiind suportata de generosii primari, viceprimari si cine isi mai pune degetul pe contractul respectiv, de la inaltimea vilelor domniilor lor. Pe mine nu ma deranjeaza ca penalizarile le plateste constructorul intarziat sau se recupereaza din vila si masina celui care a semnat contract fara ele. Nici nu m-ar fi deranjat daca lucrarea costa cu 25-50% mai mult, daca toata lumea, incluzand cetateanul, ar fi fost multumita.
Ma surprinde ca, desi de 12 ani orasul arata ca o capitala africana sau sud-asiatica, populatia voteaza in continuare aceeasi echipa care n'are probleme cu gropile neastupate ale "reparatiilor" anuale facute doar cat sa fie nevoie de ele si la anul.
Aceasta mizerie numita reparatie, cu exemplul dat mai sus, este o bataie de joc fata de o capitala europeana si fata de niste cetateni europeni.
Firma care face santuri langa movile peste care nu poate trece o masina ar trebui scoasa de la toatel licitatiile, stearsa din registre si data uitarii pentru totdeauna, la fel si toti cei care i-au acordat aceasta lucrare. Aceste firme sa nu mai existe. Oricum, poate vor da faliment cand vor da standardele europene in ei, daca nu cumva si acelea sunt de vanzare. |
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 19:08:37 Titlul subiectului: |
62180 |
|
Aici e problema: cata vreme nu va exista vointa politica, cata vreme nu va exista nimeni sa ridice capul si eventual sa aplice metoda Hruschiov-niana cu batutul cu pantoful in masa si cata vreme comisionul, ciubucul, si interesele unor functionari publici (vezi cazul angajatei din PMB care vroia traseul lui 506 si care a fost arestata ca a angajat batausi sa-i tortureze pe soferii de maxi-taxi) vor face in continuare legea, nici o sansa ca lucrurile sa se indrepte in directia dorita.
Sincer, ma intreb daca toate imbunatatirile din sistem s-au facut fiindca mai exista specimene d-astea, ca noi, care dorim sa se schimbe ceva, sau totul a fost doar o afacere continua...
Si acele "standarde" europene sunt de vanzare. Uiti ce scandaluri de coruptie sunt in Comunitate? Sau ca modelul european este mai birocratic decat cel american? |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 20:13:13 Titlul subiectului: |
62183 |
|
Birocratia si coruptia sunt niste "calitati" inevitabile ale societatii umane. Problema este ca, asa cum spuneam, nu ma deranjeaza ca o lucrare costa cu 25%-50% mai mult si nici cine imparte si cum imparte surplusul, atat timp cat scopul lucrarii a fost atins, spre satisfactia tuturor partilor implicate, in primul rand cetateanul. Nu-mi pasa cum va arata bulevardul lui peste maine daca eu azi trec cu masina prin gropile lui, lasate asa de firme idioate. Daca vor, sa inchida strada si s'o faca, dar sa nu lase transee in urma lor. Oricum, in Europa nu se admit tembelisme din acestea, decat pe cheltuiala autorilor. |
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Iul 2006 18:34:27 Titlul subiectului: Vise, vise, vise... |
62272 |
|
RATB si PMB nu prea stiu ce vor.
Dar eu stiu ce vreau:
- autobuze pe linii rapide, lungi si aglomerate, chiar si prin centru
- troleibuze in zonele turistice si de agrement (transportul electric este ecologic si nepoluant)
- tramvaie si trenuri la periferie, pentru navetisti (remember linia 29) cu cale de rulare proprie, chiar si suspendata daca e nevoie
- midibuze pentru transport de noapte si in afara orelor de varf
- retea subterana de metrou extinsa mai bine gandita si orientata catre nevoile calatorului
- statii/terminale multimodale pentru transbordare rapida intre acestea, cu cai largi de evacuare in caz de pericol a sutelor de calatori
- mai multe parcari, mai ales in zonele aglomerate (terenuri exista, vointa nu)
- legi mai drastice, amenzi mai mari (si Becali de-ai fi, cand iei cateva amenzi in fiecare zi, dupa o perioada observi cum se subtiaza portofelul), confiscarea vehiculului
- autoritati mai hotarate, mai decise, ferme, dure
- Politia in strada nu doar cand trece coloana sau cand e meci
- benzi de urgenta si pentru transport in comun |
|
Sus |
|
|
magicianul
Data înscrierii: 28/Iun/2006 Ultima vizita: 28/Iul/2006 Mesaje: 2
|
Trimis: Mar 18 Iul 2006 23:31:12 Titlul subiectului: Re: Vise, vise, vise... |
62284 |
|
E bine ca ai trasat o lista cu doleante...se poate porni o discutie atata timp cat este un punct de plecare destul de solid, as spune...
Singura chestie care nu are un suport legal este cea cu confiscarea vehiculului...te referi la autovehicul, proprietate personala, cu care, cel in culpa incalca regulile de circulatie, nu? chiar si asa...fiind proprietate personala, constitutia actuala garanteaza proprietatea personala inviolabila...deci imposibil cu confiscarea, mai ales ca nu este vorba despre o fapta penala care ar avea ca urmare o condamnare si confiscarea averii... |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mar 25 Iul 2006 08:40:29 Titlul subiectului: |
62662 |
|
Romania Libera,
Se fluidizeaza traficul Un pasaj va face legatura intre Doamna Ghica si Bd. Chisinau Marti 25 Iulie 2006
Bucurestenii vor putea circula peste doi ani pe un pasaj care va lega arterele Doamna Ghica si Bd. Chisinau. Contractul pentru construirea pasajului a fost semnat ieri de reprezentantii municipalitatii si cei ai firmei portugheze SC Lena Energhenharia e Construcoes SA. Construirea pasajului va duce la inchiderea inelului median de circulatie si va asigura, alaturi de alte lucrari la infrastructura, fluidizarea traficului, dupa cum a anuntat primarul Adriean Videanu. Valoarea contractului semnat ieri este de 23,7 milioane de RON, suma stabilita in urma licitatiei organizate de municipalitate si la care au depus oferte doua firme.
Primarul Videanu a precizat ca este interesat cel mai mult de calitatea executiei si de termenul de realizare a lucrarii. Pentru a fi sigur ca firma constructoare va respecta conditiile de executie dorite de municipalitate si nu va prelungi termenul de finalizare, municipalitatea a impus conditii stricte in contract. Potrivit contractului, documentul va inceta de drept, fara a mai fi necesara interventia unei instante judecatoresti, "atunci cand prestatorul primeste doua notificari consecutive, prin care i se aduce la cunostinta faptul ca nu isi executa in mod corespunzator oricare din obligatiile care-i revin".
Patru benzi pentru masini
Pasajul va avea o lungime totala de 2000 de metri si o latime de 21 de metri. Soferii vor circula pe doua fire, cu cate doua benzi pe sens, iar pe mijlocul arterei va fi amenajata o zona verde care va putea fi transformata in linie de tramvai. Trotuarele pentru pietoni vor fi situate pe ambele parti ale carosabilului si vor avea o latime de cinci metri. Constructia va fi realizata in 24 de luni si va avea o perioada de garantie de cinci ani.
Saptamana viitoare va fi predat amplasamentul catre firma constructoare, care va incepe apoi organizarea santierului. Primaria Sectorului 2 a rezolvat problemele juridice ale terenurilor care vor fi afectate de constructie. In prezent, doua terenuri se afla in litigiu, dar lucrarile vor putea incepe fara a mai fi nevoie sa se astepte rezolvarea litigiului. Pasajul va traversa calea ferata din apropierea Garii Obor si va uni cartierele Colentina si Pantelimon. Videanu a anuntat ca primaria va continua politica de a construi pasaje pentru a descongestiona circulatia.
Constructia noii artere va incepe de la actualul capat al strazii Doamna Ghica care se intersecteaza cu strada Heliade intre Vii si va continua pe terenul viran de pe malul lacului Colentina, traversand calea ferata, pana pe Bulevardul Chisinau.
Un articol de Cristina Boiangiu |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Iul 2006 09:33:17 Titlul subiectului: |
62668 |
|
Pasajul acela este binevenit. Poate așa se va mai fluidiza traficul pe Șos. Colentina și în zona Bucur-Obor - va exista o cale mai scurtă de a ajunge în Pantelimon/Socului din Tei și Colentina; oamenii nu vor mai ocoli pe la Șos. Fundeni sau pe la Bucur-Obor (nu cred că sunt așa de mulți cei care știu că pe Baicului o poți scurta înspre Panrelimon). |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Mar 25 Iul 2006 15:36:17 Titlul subiectului: |
62678 |
|
Bucurestiul are nevoie de cel putin 20 de pasaje noi, asta in afara de adaugarea celei de-a 3-a benzi pe cateva segmente de-a dreptul sufocate la orele de varf. De parcari nu mai zic nimic
Ce mi se pare jenant e ca se face publicitate aiurea pentru cate un proiect singular, pe ideea ca "uite facem ceva" - in loc sa ne punem probleme de genul:
* sezonul rece se termina, in cel mai rau caz, in aprilie; de ce toate proiectele importante promise pe anul respectiv incep (daca...) in august?!
* pagina cu proiecte - http://www4.pmb.ro/wwwt/proiecte/index.php - sunt zeci de proiecte de infrastructura care trebuie pornite in 2006; Videanu s-a intors din concediu sa dea 3 sau 4 semnaturi. Astia ne iau de tampiti?
* calitatea executiei proiectelor de pana acum: asfaltul nou din oras - nu stiu daca au schimbat compozitia, sau ce economii au facut, fiindca pare neuniform, zgomotul la rulare e de-a dreptul jenant - ca sa nu mai vorbim de denivelari, sau de viitoarele gropi! _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Lun 18 Sep 2006 19:10:18 Titlul subiectului: |
33658 |
|
Problema traficului în București se poate ameliora (nu rezolva complet) numai dacă se gândește și se acționează în stil mare, la nivel global, cu simulări complexe pe computer. A, și cu bani, cu tehnologii moderne, muncitori specializați - eventual importați
Oricum, ce ar trebui făcut, în mare:
* rețea de trenuri urbane / extinderea rețelei de metrou - dar nu 2km în 10 ani
* pasaje și drumuri rapide care să ocolească centrul, cu benzi suplimentare în zonele de acumulare/dispersie spre străzile secundare;
* sistem computerizat de management al semafoarelor pentru a balansa aglomerația pe diversele segmente de drum
* parcări subterane, aplicarea unor tehnici moderne pentru a prezerva cladiri vechi prin săparea și adâncirea fundațiilor în scopul creării unor parcări subterane publice (la început gratis, că știm cum e rromânul...)
Și un exemplu de fluidizare de trafic - intersecția Virtuții / Uverturii / Pasajul Lujerului :
Realitatea prezentă: la 9 dimineața cozile de mașini sunt pe 1-2km în pasaj și spre Militari. La câte un "verde" intră pe Uverturii spre Splai cam 5-6 mașini din orice direcție.
Propunerea mea: menținerea liniei 41 în subteran până în zona McDonalds-Semănătoarea. Mutarea în subteran a celor 2 stații de tramvai de pe traseu, pasaje subterane de tranzit pentru pietoni, pasaj de comunicație subteran către stația de metrou Armata Poporului. În locul liniei de tramvai și a unor secțiuni din trotuare, definirea a 2 benzi suplimentare în sensul Lujerului - Splai, până la Ciurel - evident cu menținerea separării cu garduri între sensurile de mers. Desființarea trecerilor de pietoni de acolo de la intersecție și de la Orșova.
Rezultat estimat: scurtarea cu până la 20 de minute a timpului zilnic pierdut în trafic la ora de vârf pe traseul Dr. Taberei/Militari - nordul orașului.
Acum mă duc să mă spăl cu apă rece, poate mă trezesc! _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Sep 2006 19:43:24 Titlul subiectului: |
33663 |
|
Propunerile mele:
- Modernizarea liniilor de tramvai 11, 21, 34
- Aducerea de:
pe lângă 500 de autobuze noi și a 200-300 autobuze s.h. "DAF" SB220 (de preferat "Castrosua") și a 50 de autobuze articulate s.h. sau noi
- 100-200 de troleibuze noi și s.h.
- pe lângă cele 100 de tramvaie noi să se mai aducă încă 100-200 de tramvaie s.h. (dar generație din anii '70-'90)
- Oprirea casării tramvaielor "Rathgeber" și repararea capitală a acestora, dar în stilul nemțesc, nu în "dulcele" stil românesc (au casat destule tramvaie și deci și prin urmare au piese)
- Construirea Pasajului suprateran Bararab
- Finalizarea de urgență a lucrărilor la M4 pe tronsonul 1 Mai - Laromet și a tronsonului de metrou Nicolae Grigorescu 2 - Policolor
- Începerea lucrărilor la liniile de metrou Eroilor - Drumul Tabarei și a unei linii Voluntari - Bucur Obor
- Transferarea în subteran a C.F. Gara Progresul - Gara Cotroceni (în loc de desfințarea ei) și înfințarea de halte subtrerane la Anghel Alexandru, Toparși, Cal. Rahovei, Cal. 13 Sept, Răzoare. Să fie folosită și pt. trenuri urbane; cei care vor să meargă la Giurgiu și vin de la Giurgiu să fie lăsați de tren mai în oraș.
- Reînfințarea linei de tramvai 3 (am propus un traseu) și a liniei 22 (și pentru ea am propus un traseu).
După asta, numite categorii de oameni să mă aibă voie să folosească mașina; restul, cu transp. în comun. _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Mar 19 Sep 2006 11:12:00 Titlul subiectului: |
33753 |
|
Un articol interesant aici: http://www.evz.ro/article.php?artid=272626
2 concluzii:
a) traficul in .ro va creste cu aprox. 50% pana in 2010
b) traficul aglomerat e semn de crestere, de sanatate economica, adica oamenii fie au bani sa umble, fie umbla ei dupa bani _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
busilica
Data înscrierii: 22/Iun/2006 Ultima vizita: 18/Noi/2014 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Noi 2006 21:05:13 Titlul subiectului: |
37684 |
|
Eu cred că ar fi bine să se facă benzile speciale acolo unde este posibil - pe unde sunt 3 benzi de exemplu, una să fie a RATB. În centru, la ore de vârf, deja se circulă (mai mult se stă de fapt) pe distanțe mari în coloană, dacă ne luăm toți mașină ce rezolvăm? Pe unde mai mergem?
Dacă s-ar face benzi speciale pentru RATB, autobuzele ar putea să vină la intervalele din orar și probabil n-ar mai fi așa aglomerate. Acum degeaba bagă mai multe autobuze pe traseu, ele stau blocate în trafic prin centru sau alte zone. E de ajuns să vezi dimineață câte autobuze sunt blocate pe Știrbei Vodă pe prima bandă (care se mișcă cel mai încet) ca să-ți dai seama de ce a trebuit să aștepți 3 autobuze ca să te poți sui.
Videanu ziea ceva de aceste benzi pentru la anul, dar mi-e teamă că nu va avea curajul să le introducă așa aproape de alegeri. Pentru că se vor supăra mulți... că deh, românul e fudul... cum adică, și-a luat mașină și să meargă cu RATBu? Vai, ce rușine... |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Lun 13 Noi 2006 10:09:54 Titlul subiectului: 00000 |
66120 |
|
"Traficul poate fi salvat de funcționari
de Miruna Olteanu (10 afisari, 2006-11-13)
Un nou proiect care vizează fluidizarea circulației rutiere în Capitală se discută astăzi la Primăria Municipiului București (PMB). Membrii Comisiei de Transport din cadrul PMB și reprezentanți ai Brigăzii de Poliție Rutieră din Capitală dezbat ideea creării mai multor benzi unice pentru transport în comun, pe care să circule autovehiculele Regiei Autonome de Transport București (RATB), taxiurile și maxi-taxi. De asemenea, se are în vedere continuarea creării de alveole care, din informațiile Poliției Rutiere, au generat până în prezent aproximativ 25.000 de locuri de parcare numai în sectorul 3.
Străzile, împărțite pe tipuri de transport
șeful Comisiei de Transport București, ștefan Pirpiliu, crede că, până la ridicarea parcajelor supraterane și subterane, soluția decongestionării traficului în Capitală poate veni din împărțirea străzilor pe tipuri de transport. "Așa cum este banda special amenajată pentru autobuze și troleibuze, de pe bulevardul Regina Elisabeta, se pot face și altele pe marile artere din București, pe care să meargă și taxiurile și maxi-taxiurile", spune Pirpiliu. El a adăugat că astfel se face loc traficului cotidian și se evită și ambuteiajele. Neîncrezător, comisarul-șef al Brigăzii Poliției Rutiere București, Marian Motoc, pune la îndoială găsirea unor astfel de locații, unde să se creeze benzi unice, altele în afară de bulevardul Regina Elisabeta. "Suntem de acord cu ideea aceasta, dar, până ne spun unde se mai pot face benzi comune, să nu abandonăm construirea acelor alveole care, anul acesta, au generat aproximativ 25.000 de locuri de parcare numai în sectorul 3", explică Motoc.
"Funcționarii-s de vină", vorba cântecului
Tot la categoria transport în comun, șeful Comisiei de Transport vrea să îi introducă și pe angajații marilor companii sau instituții de stat, care ar putea să meargă la serviciu cu o cursă specială, pusă la dispoziție de angajator. Scopul acestei propuneri este degajarea trotuarelor și a primei benzi de circulație a autovehiculelor, unde bucureștenii care lucrează într-o clădire din apropiere își lasă mai bine de opt ore mașinile parcate. "În perioada Sommet-ului Francofoniei, când majoritatea funcționarilor au fost liberi și n-au circulat cu mașinile, am văzut cu toții cât de lejer a fost traficul în București. Asta demonstrează că ideea noastră este bună și ar putea funcționa cu o minimă bunăvoință și cooperare din partea instituțiilor", conchide Pirpiliu.
Pe scurt, un alt cap patrat s-a prins ca la francoprostie s-a circulat bine fiindca au stat bugetarii acasa; concluzia lui a fost ca hai sa punem toti bugetarii in dube sau in rate si sa le interzicem sa iasa cu masina personala prin oras. Oameni buni, ce am ales la primarie?! _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Noi 2006 10:32:35 Titlul subiectului: |
66121 |
|
Ideea e chiar foarte buna, multe firme (si chiar MAPN) ofera autobuze si microbuze care colecteaza angajatii din diverse puncte din oras, gratis sau contra unui abonament.
Orice initiativa care promoveaza folosirea transportului in comun in dauna masinilor mici e de laudat. |
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Noi 2006 11:03:47 Titlul subiectului: |
66122 |
|
Ar fi o idee buna ca functionartii sa fie obligati sa nu mai vina la servici cu masina prorpie; si pe viitor sa se extinda acest sistem; pentru ca la noi doar cu paru se poate realiza ceva, daca lasi la latitudinea fiecaruia sa decida, prefera sa moara si capra vecinului decit sa o salveze pe a lui; eu fac acum comparatie cu traficul de acum 4 ani, cind faceam 12 minute de acasa pina in centru cu autobuzul, iar acum fac peste 20 de minute, iar cu masina cu 5 minute mai putin, dar oricum mai mult decit faceam acum 4 ani cu autobuzul; si asta doar pentru ca din ce in ce mai multi destepti au devenit comozi si nu mai vor sa faca miscare, prefeirnd sa ingreuneze traficul , dar mindri ca pot asculta ce muzica vor; asa ca mi se pare o solutie de pus in practica, alaturi de separarea completa a liniilor de tramvai de traficul auto, pentru a nu se permite in nici un fel utiulizarea lor de jmecherii care nu stiu sa conduca civilizat; sper ca pe Stefan cel Mare sa se modernizeze linia la fel ca pe 41, sau 32 sau 35, cu traverse care sa nu fie acoperite cu placi de beton |
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Lun 13 Noi 2006 11:31:15 Titlul subiectului: |
66124 |
|
Menirea transportului in comun orasenesc nu este de a favoriza circulatia masinilor particulare, ci de a favoriza delasare acesteia! Nu sintem in Statele Unite ci in Europa. |
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Dum 19 Noi 2006 21:49:31 Titlul subiectului: Propuneri pentru RATB |
66568 |
|
Am postat 2 propuneri pe site-ul RATB:
1- sa aiba in vedere in viitor un sistem automat de distributie cartele de calatorie (tonomate), asa cum exista in foarte multe orase din Europa
2- regandire terminal Aeroport Baneasa in special pentru 131 si 335, deoarece DN1 s-a extins cu o banda, iar acum se termina fix in capatul de autobuze, dar si pt. linia lui 5, care incurca foarte mult traficul care si asa e aglomerat.
De altfel, intersectia Aerogarii-Buc.Ploiesti-Ionescu de la Brad, va fi modificata la anul, capatul de autobuze nu mai are viata lunga acolo. O solutie simpla ar fi sa intoarca direct in rond, sau sa le prelungeasca pana in Carrefour
Sunt curios daca careva ia in seama ce se scrie acolo, sau am scris de pomana |
|
Sus |
|
|
Lixus
Data înscrierii: 23/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Mar/2017 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 19 Noi 2006 22:14:42 Titlul subiectului: |
66575 |
|
Ce-ai spune daca aceste propuneri sunt deja in plan?
De exemplu: terminal RATB la Complexul Comercial Baneasa-Otopeni, ar fi bun?
Automate pentru cartele ok, dar si pe masura civilizarii stimatilor concetateni care si acum isi posteaza guma de mestecat in amaratele compostoare sau cei cu dare de mana le blocheaza cu monezi de diverse valori... |
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 21:37:27 Titlul subiectului: |
66717 |
|
Liniile 21 si 32 se vor uni in perspectiva.
Pentru aceasta este nevoie de traversarea pietei Unirii. Pe unde? Aceasta-i o mare problema.
- o varianta ar fi de la sf.Vineri in jos apoi in sistem inelar, asa cum se desfasoara si traficul
- alta ar fi tot de la sf.Vineri prin bd.Mircea Voda si bd.Unirii, prin stanga fantanilor, direct la bucla 32
- varianta 3, hala traian-nerva traian, aceasta pare mai usor de realizat, dar se indeparteaza de 21 si 32
Dat fiind conditiile de trafic existente, este aproape imposibila unirea celor doua linii. |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 21:39:03 Titlul subiectului: |
66718 |
|
Prin pasaj subteran, dar cu liniile de metrou din zona este imposibil
Cu pasaj suprateran ar strica estetica intregii zone... |
|
Sus |
|
|
einstein_andrei Vizitator
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 21:56:36 Titlul subiectului: |
66725 |
|
Cred ca pasaj merge pe dedesubtul BD.UNIRII |
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 22:00:20 Titlul subiectului: |
66727 |
|
metrou.usor a scris: | Cu pasaj suprateran ar strica estetica intregii zone... | Nici nu poate fi vorba. Ar strica total aspectul. In plus, toata piata e brazdata de tunele subterane. Varianta prin Mircea-Voda (cu largire), bd.Unirii (calare pe fantanile centrale), apoi prin stanga fantanilor din piata, pare cea mai aproape de realitatile actuale |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 22:00:51 Titlul subiectului: |
66728 |
|
Sa fim seriosi, cine ar da banii pentru o asemenea hidosenie?
Ar mai fi o varianta cea care mi se pare cea mai fezabila: sa vina pe Coposu, str Halelor, sau ma rog prin stanga ei prin spatiul verde, sa o ia la stanga pe marginea strazi, prin marginea parcului (puteam sacrifica un pic de spatiu verde de la marginea strazii), si pana la bucla lui 32 (ma rog, daca va mai fi acolo...).
Singura parte proasta e ca trebuie sa taie un pic prin fantani pentru miscarea asta, plus ca e complicat sa treci tramvaiul de pa partea stanga a unei strazi circulate pe partea dreapta, in dreptul unei intersectii... Idei mai bune are careva? _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|