Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Sâm 01 Iul 2006 13:24:54 Titlul subiectului: |
61773 |
|
Tocmai m-am intors din Stuttgart, iar intr-una din zilele trecute cand erau vreo 32 grade, am mers cu un Citaro pe o linie destul de aglomerata - 56 (erau destul de multi care stateau in picioare). Aceasta linie este destul de lunga cu statii dese. Iar A/C-ul din dotare face cu succes fata.
Asa ca sa ne lase Videanu si Aron in pace ca in afara nu e aglomeratie si statiile nu sunt asa de dese. Iar Videanu a spus cu gura lui (am inregistrarea) ca bucurestenii se vor putea bucura de A/C-ul din Metzane. Nu a precizat insa ca de fapt in cadrul acestor bucuresteni intra doar cei 1000 de soferi care vor fi relocati pe aceste 500 de autobuze!
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Iul 2006 15:32:10 Titlul subiectului: 212 |
61777 |
|
Deocamdata la Titan sunt doar 4174 si 4175, sunt pt "antrenament". La fel sunt si la Alexandria, Ferentari, Pipera. Sunt doar cate doua la fiecare autobaza. Peste vreo 3 saptamani o sa iasa pe linia 335.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
269.79 kb |
Vizualizat: |
de 16062 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
258.97 kb |
Vizualizat: |
de 16062 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Sâm 01 Iul 2006 18:34:53 Titlul subiectului: |
61780 |
|
Am vazut azi pe la pranz ca 313 era deviat prin Oltenitei, probabil ca sa ocoleasca lacul Tineretului care se extinsese pe strada... culmea e insa ca Rocarurile de pe 312 si 381 mergeau bine mersi pe traseul normal. Se pare ca sunt cam pretentioase Merzanele astea la apa. Cred ca o sa avem probleme masive cand vor veni ploile la toamna, mai ales daca vor baga si pe 312 si 381 autobuze d-astea. Sa vedeti atuncea ce mai carcoteste romanul ca aceste autobuze au fost o teapa, ca ei nu voiau LF sa li se ude picioarele, etc
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Iul 2006 20:54:15 Titlul subiectului: |
61781 |
|
Sunt foarte pretentioase, daca te uiti pe la roti si dedesubt este plin de fire si legaturi destul de sensibile la apa. Testul cel mare o sa fie cu zapezile de la iarna.
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Iul 2006 22:29:45 Titlul subiectului: |
61786 |
|
Aceste autobuze cu podea joasa sunt pentru transportul urban, ori Bucurestiul este la nivelul utilitatilor doar o comuna mai mare, deci citaro sau ori ce alceva cu L/F nu este pentru Bucurestiul actual
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
ghencea Vizitator
|
Trimis: Dum 02 Iul 2006 06:23:40 Titlul subiectului: |
61795 |
|
RATB pune aer condiționat de 4 milioane de euro în autobuzele Mercedes
de Georgiana BACIU
Autobuzele Mercedes Citaro, puse în circulație pe străzile Capitalei sau aflate încă în fabrică, cer noi investiții. Regia Autonomă de Transport București (RATB) a anunțat că va investi în fiecare din cele 500 de autobuze între 8.000 și 10.000 euro pentru dotarea cu aer condiționat în zona în care stau călătorii. Valoarea unui autobuz este de 188.000 euro. Cele aflate încă în fabricație, în număr de 150, vor fi dotate direct cu aparate de aer condiționat. Decizia a fost luată de RATB în urma nenumăratelor plângeri ale călătorilor.
http://www.adevarulonline.ro/2006-07-01/Bucuresti/ratb-pune-aer-conditionat-de-4-milioane-de-euro-in-autobuzele-mercedes_189943.html
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Iul 2006 22:50:43 Titlul subiectului: |
61847 |
|
Si pot confirma ca : Autobuzele Mercedes Citaro se apleaca pe partea cu usile cu aproximativ 11cm.Multumesc celor care mi-au aratat acest lucru , iata si o poza in care se observa ca este lasat pe o parte autobuzul:
(ELEVLI...gresala a germanilor gen Macelarie si Aeroport Banease)
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Iul 2006 22:58:38 Titlul subiectului: |
61848 |
|
Dar afisajele astea nu sunt updatate de RATB? Asa vin din fabrica? Cum se va proceda daca un traseu isi schimba ruta?
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Lun 03 Iul 2006 08:03:50 Titlul subiectului: |
61850 |
|
Ca sa schimbi ruta se conecteaza la un calculator si se introduce in memorie modificarea. La DAF se scotea un integrat care se punea intr-un conector care era legat la un calculator. Si se operau modificarile.
_________________
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 20:59:18 Titlul subiectului: 2000 |
62012 |
|
Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar mertzanele nu aveau 4 geamuri??? Ca eu am vazut unul azi pe linia lui 313 cu 5, si cu trapele puse invers. A umblat RATB la el, sau si-au schimbat nemtii modul de fabricatie?
Ma rog, marea surpriza era faza cu geamurile, nu trapele de care eram constient... era doar un indiciu ca a fost modificat intr-un fel de cineva...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 21:01:48 Titlul subiectului: |
62013 |
|
bogdan_buc a scris: | Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar mertzanele nu aveau 4 geamuri??? Ca eu am vazut unul azi pe linia lui 313 cu 5, si cu trapele puse invers. A umblat RATB la el, sau si-au schimbat nemtii modul de fabricatie? | Trapele se modifica foarte usor sa se deschida in sens invers, am participat la o asemenea lucrare si este OK , dar cat de curand vor avea AC si nu va mai fi nevoie.
Iata cum arata o trapa de Citaro pe sub tavanul autobuzului :
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.95 kb |
Vizualizat: |
de 16304 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Vin 07 Iul 2006 09:13:54 Titlul subiectului: |
62021 |
|
Mertanele au 5 geamuri care se deschid, 3 pe stanga si 2 pe dreapta.
Si de aici este posibil sa fi aparut confuzia cu aerul conditionat in salon. Autobuzul de prezentare avea asa ceva. Se vede ca este pozitionata mai in fata si este mult mai mare decat ce au cele care au venit.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.27 kb |
Vizualizat: |
de 17127 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 09 Iul 2006 01:00:22 Titlul subiectului: 02z |
62049 |
|
Cred că soluția ar fi schimbarea geamurilor. La fel la Agore și Citelis-uri. Porțiunea mobilă a ferestrei ar trebui să fie mai mare. După mine, dimensiunea părții mobile raportată la dimensiunea întregii ferestre ar trebui să fie undeva între ce de la DAC și cea de la Ikarus 260. Evident, forma pătrată a părții mobile ar trebui păstrată.
Nu știu în ce măsură poate fi modificat plafonul (tavanul) astfel încât să se asigure o ventilație corespunzătoare. Aș dori să văd opinia celor care au călătorit cu Citaro.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 14 Iul 2006 07:55:38 Titlul subiectului: |
62058 |
|
A iesit la strada si #4100, pe care nu ma asteptam sa-l vad prea curand, am crezut ca-l vor face "scoala" sau ceva...
Prima oară când am văzut poze cu #4100, am crezut că poza este editată și de aia sunt distorsionate culorile barelor interioare. Ulterior am dat și eu de acest #4100. Este singurul Mercedes cu bare interioare galben-lemon, toate celelalte având barele vopsite într-o nuanță de portocaliu.
Iată o comparație între cele două culori, pe baza a două poze făcute cu același aparat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.09 kb |
Vizualizat: |
de 16976 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.86 kb |
Vizualizat: |
de 16325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.84 kb |
Vizualizat: |
de 16325 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 08:55:12 Titlul subiectului: dfbdfb |
62170 |
|
De ieri, 15 iulie 2006, au fost introduse Mercedes-uri si pe 301. Am avut ieri placuta surpriza sa ma intorc de la serviciu cu unul din ele. Din ce am observat, trapele respectivului autobuz au fost "eliberate" de placajul acela alb cu gaurele, dar nu erau deschise pentru ca tocmai fusese o furtuna strasnica si toata apa s-ar fi prelins in autobuz.
Eu m-am suit in autobuz la statia Apicola; la statia Carutasilor, "vocea" a anuntat corect "Legatura cu linia 112", dar la statiile Sos. Pipera si Parc Herastrau, aceeasi "operatoare" a anuntat in mod eronat "Legatura cu liniile 148, 304 si 783".
Una peste alta, sper sa bage aer conditionat macar pe autobuzele uneia din liniile 131 sau 301, pentru ca in zilele calduroase nu mai e nici o sansa de a evita Citaro in drumul spre serviciu...
|
|
Sus |
|
|
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 21:49:31 Titlul subiectului: |
62187 |
|
Din păcate s-ar putea să nu avem AC... bine că le-a dat gratuit la toți...
"Contra Curent
Adrian Videanu: Pensionarii nu vor aer conditionat in autobuze
Adriean Videanu, primarul general al Capitalei a primit proteste din partea asociatiilor de pensionari, care nu doresc instalarea de aer conditionat in autobuze din cauza starii de sanatate.
In emisiunea "Unu la Unu" de la Mix FM, din data de 12 07 2006 edilul sef al Capitalei a recunoscut ca nu a stiut faptul ca autobuzele Mercedes Citaro nu vor fi echipate cu instalatii de aer conditionat. De asemenea, Adriean Videanu a precizat ca "numai 5% din autobuzele
din tarile europene sunt dotate cu aer conditionat. La 28 de zile caniculare pe an in Bucuresti, nu se justifica, din punct de vedere al eficientei, instalarea de aer conditionat. Nu ne putem permite sa aruncam cu banul public pe geam deoarece cresterea eficientei calitatii oferite cetatenilor, nu inseamna numai aer conditionat ci si scaderea nivelului de poluare."
Adriean Videanu a cerut conducerii RATB sa doteze un autobuz cu aer
conditionat, si sa intreprinda toate masurile necesare pentru a se
hotari asupra problemei"
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Iul 2006 14:05:01 Titlul subiectului: |
62224 |
|
Mercedes-urile vin inscriptionate cu sigla RATB direct din fabrica, singurul lucru care se monteaza aici este sistemul de taxare si numarul de inmatriculare.
Iata si 2 Citaro, ca sa mai animam putin topicul acesta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.32 kb |
Vizualizat: |
de 16400 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
223.06 kb |
Vizualizat: |
de 16400 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
magicianul
Data înscrierii: 28/Iun/2006 Ultima vizita: 28/Iul/2006 Mesaje: 2
|
Trimis: Mar 18 Iul 2006 23:19:01 Titlul subiectului: |
62283 |
|
Eu cred ca setarea temepraturii interioare ar trebui sa aiba legatura cu temperatura de afara, nu?
Stiu ca diferenta dintre temperatura de afara si cea dinauntru nu ar trebui sa fie mai mare de 7 grade pentru a nu crea un disconfort si nu in ultimul rand a nu crea perturbarea echilibrului organismului uman.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mar 18 Iul 2006 23:54:03 Titlul subiectului: |
62286 |
|
Temperatura din autobuz ar trebui sa varieze in functie de cea de afara. Nu pot fi 26 de grade inauntru daca afara sunt 36. E o senzatie destul de neplacuta sa treci asa rapid de la o temperatura la alta.
|
|
Sus |
|
|
Trole Man
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2016 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti (Centru)
|
Trimis: Joi 20 Iul 2006 11:01:40 Titlul subiectului: |
62399 |
|
Sincer, nu cred ca AC e strict necesar. Costul e disproportionat cu perioada de utilizare si problemele de intretinere. Dar daca exista vreo reglementare care, din motive de siguranta, sa nu permita realizarea unor geamuri care sa aiba o parte mobila mare, ca la Ikarus, unde se stie cati scot capul sau steaguri cand e cazul, motiv pentru care unele autobuze au "gratii" (doua bare puse de-a latul geamului) sau in lipsa unui sistem de ventilatie fortata, (trapele existente fiind ineficiente) AC-ul e solutia.
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 20 Iul 2006 11:19:13 Titlul subiectului: |
62400 |
|
Daca le-ar fi comandat de la inceput cu geamuri mai mari care sa se poata deschide prin culisare (nu neaparat ca la IK260) nu ar mai fi existat atata dezbatere pe acest subiect.
Problema este ca majoritatea autobuzelor sunt aproape gata si acum singura solutie este AC.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Iul 2006 11:19:59 Titlul subiectului: |
62401 |
|
Exiosta un autobuz care are aer conditionat, care insa chiar nu face fata temperaturilor exterioare, cu toate ca nu au fost calduri asa mari.
Masina este #4188, uzual pe 313
Aparatul mergea la maxim, soferii care lucreaza cu el, altii in fiecare zi, au obligatia sa porneasca aparatul la maxim.
Daca nu se conformeaza, posibile penalizari.
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 21 Iul 2006 12:11:23 Titlul subiectului: |
62459 |
|
Până una.alta, Mercedesurile de pe 301 circulă bine-mersi... în aproape 1h 15 min au trecut... 4 asemenea autobuze pe la capătul ,,Băneasa S.A.". Recordul (negativ) a fost de... 32 de minute între autobuze, după care au venit 2 la interval de 3 minute și s-au așezat frumos la capăt...
Hai să le vedem pe cele 4:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.83 kb |
Vizualizat: |
de 16325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.34 kb |
Vizualizat: |
de 16325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.9 kb |
Vizualizat: |
de 16325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.66 kb |
Vizualizat: |
de 16324 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Iul 2006 17:00:41 Titlul subiectului: |
62622 |
|
Si acum faza zilei : primul Citaro este 4100.....s-a ajuns la 4298 si sunt 100
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
273.63 kb |
Vizualizat: |
de 16736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.38 kb |
Vizualizat: |
de 16736 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 31 Iul 2006 20:37:12 Titlul subiectului: tymtym |
62922 |
|
Si iata liniile care au Mercedes Citaro pana acum:
131 - Nordului
601 - Militari
313 - Obregia
331 - Nordului
301 - Pipera
122 - Ferentari
126 - Ferentari
335 - Titan
Urmeaza:
312 - Obregia
381 - Obregia
Ultima modificare efectuată de către metrou.usor la Lun 31 Iul 2006 21:05:37, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
|