Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din prima serie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2006 13:24:54    Titlul subiectului: 61773

Tocmai m-am intors din Stuttgart, iar intr-una din zilele trecute cand erau vreo 32 grade, am mers cu un Citaro pe o linie destul de aglomerata - 56 (erau destul de multi care stateau in picioare). Aceasta linie este destul de lunga cu statii dese. Iar A/C-ul din dotare face cu succes fata.
Asa ca sa ne lase Videanu si Aron in pace ca in afara nu e aglomeratie si statiile nu sunt asa de dese. Iar Videanu a spus cu gura lui (am inregistrarea) ca bucurestenii se vor putea bucura de A/C-ul din Metzane. Nu a precizat insa ca de fapt in cadrul acestor bucuresteni intra doar cei 1000 de soferi care vor fi relocati pe aceste 500 de autobuze!

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2006 15:32:10    Titlul subiectului: 212 61777

Deocamdata la Titan sunt doar 4174 si 4175, sunt pt "antrenament". La fel sunt si la Alexandria, Ferentari, Pipera. Sunt doar cate doua la fiecare autobaza. Peste vreo 3 saptamani o sa iasa pe linia 335.


DSC04668.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.79 kb
 Vizualizat:  de 11344 ori

DSC04668.jpg



DSC04694.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.97 kb
 Vizualizat:  de 11344 ori

DSC04694.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2006 18:34:53    Titlul subiectului: 61780

Am vazut azi pe la pranz ca 313 era deviat prin Oltenitei, probabil ca sa ocoleasca lacul Tineretului care se extinsese pe strada... culmea e insa ca Rocarurile de pe 312 si 381 mergeau bine mersi pe traseul normal. Se pare ca sunt cam pretentioase Merzanele astea la apa. Cred ca o sa avem probleme masive cand vor veni ploile la toamna, mai ales daca vor baga si pe 312 si 381 autobuze d-astea. Sa vedeti atuncea ce mai carcoteste romanul ca aceste autobuze au fost o teapa, ca ei nu voiau LF sa li se ude picioarele, etc Laughing
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2006 20:54:15    Titlul subiectului: 61781

Sunt foarte pretentioase, daca te uiti pe la roti si dedesubt este plin de fire si legaturi destul de sensibile la apa. Testul cel mare o sa fie cu zapezile de la iarna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2006 22:29:45    Titlul subiectului: 61786

Aceste autobuze cu podea joasa sunt pentru transportul urban, ori Bucurestiul este la nivelul utilitatilor doar o comuna mai mare, deci citaro sau ori ce alceva cu L/F nu este pentru Bucurestiul actual
_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ghencea
Vizitator






MesajTrimis: Dum 02 Iul 2006 06:23:40    Titlul subiectului: 61795

RATB pune aer condiționat de 4 milioane de euro în autobuzele Mercedes
de Georgiana BACIU

Autobuzele Mercedes Citaro, puse în circulație pe străzile Capitalei sau aflate încă în fabrică, cer noi investiții. Regia Autonomă de Transport București (RATB) a anunțat că va investi în fiecare din cele 500 de autobuze între 8.000 și 10.000 euro pentru dotarea cu aer condiționat în zona în care stau călătorii. Valoarea unui autobuz este de 188.000 euro. Cele aflate încă în fabricație, în număr de 150, vor fi dotate direct cu aparate de aer condiționat. Decizia a fost luată de RATB în urma nenumăratelor plângeri ale călătorilor.
http://www.adevarulonline.ro/2006-07-01/Bucuresti/ratb-pune-aer-conditionat-de-4-milioane-de-euro-in-autobuzele-mercedes_189943.html
Sus
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2006 22:50:43    Titlul subiectului: 61847

Si pot confirma ca : Autobuzele Mercedes Citaro se apleaca pe partea cu usile cu aproximativ 11cm.Multumesc celor care mi-au aratat acest lucru , iata si o poza in care se observa ca este lasat pe o parte autobuzul:
(ELEVLI...gresala a germanilor gen Macelarie si Aeroport Banease)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Noi/2020
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2006 22:58:38    Titlul subiectului: 61848

Dar afisajele astea nu sunt updatate de RATB? Asa vin din fabrica? Cum se va proceda daca un traseu isi schimba ruta?
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2006 08:03:50    Titlul subiectului: 61850

Ca sa schimbi ruta se conecteaza la un calculator si se introduce in memorie modificarea. La DAF se scotea un integrat care se punea intr-un conector care era legat la un calculator. Si se operau modificarile.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 20:59:18    Titlul subiectului: 2000 62012

Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar mertzanele nu aveau 4 geamuri??? Ca eu am vazut unul azi pe linia lui 313 cu 5, si cu trapele puse invers. A umblat RATB la el, sau si-au schimbat nemtii modul de fabricatie?
Ma rog, marea surpriza era faza cu geamurile, nu trapele de care eram constient... era doar un indiciu ca a fost modificat intr-un fel de cineva...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 21:01:48    Titlul subiectului: 62013

bogdan_buc a scris:
Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar mertzanele nu aveau 4 geamuri??? Ca eu am vazut unul azi pe linia lui 313 cu 5, si cu trapele puse invers. A umblat RATB la el, sau si-au schimbat nemtii modul de fabricatie?
Trapele se modifica foarte usor sa se deschida in sens invers, am participat la o asemenea lucrare si este OK , dar cat de curand vor avea AC si nu va mai fi nevoie.
Iata cum arata o trapa de Citaro pe sub tavanul autobuzului :



DSC04740.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.95 kb
 Vizualizat:  de 11586 ori

DSC04740.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2006 09:13:54    Titlul subiectului: 62021

Mertanele au 5 geamuri care se deschid, 3 pe stanga si 2 pe dreapta.
Si de aici este posibil sa fi aparut confuzia cu aerul conditionat in salon. Autobuzul de prezentare avea asa ceva. Se vede ca este pozitionata mai in fata si este mult mai mare decat ce au cele care au venit.



RF_Mercedes2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.27 kb
 Vizualizat:  de 12409 ori

RF_Mercedes2.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iul/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2006 01:00:22    Titlul subiectului: 02z 62049

Cred că soluția ar fi schimbarea geamurilor. La fel la Agore și Citelis-uri. Porțiunea mobilă a ferestrei ar trebui să fie mai mare. După mine, dimensiunea părții mobile raportată la dimensiunea întregii ferestre ar trebui să fie undeva între ce de la DAC și cea de la Ikarus 260. Evident, forma pătrată a părții mobile ar trebui păstrată.
Nu știu în ce măsură poate fi modificat plafonul (tavanul) astfel încât să se asigure o ventilație corespunzătoare. Aș dori să văd opinia celor care au călătorit cu Citaro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2006 07:55:38    Titlul subiectului: 62058

A iesit la strada si #4100, pe care nu ma asteptam sa-l vad prea curand, am crezut ca-l vor face "scoala" sau ceva... Rolling Eyes
Prima oară când am văzut poze cu #4100, am crezut că poza este editată și de aia sunt distorsionate culorile barelor interioare. Ulterior am dat și eu de acest #4100. Este singurul Mercedes cu bare interioare galben-lemon, toate celelalte având barele vopsite într-o nuanță de portocaliu.
Iată o comparație între cele două culori, pe baza a două poze făcute cu același aparat.



RF_PIC_0049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.09 kb
 Vizualizat:  de 12258 ori

RF_PIC_0049.jpg



4100_312_005_121_496.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.86 kb
 Vizualizat:  de 11607 ori

4100_312_005_121_496.jpg



4106_131_009_850_106.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.84 kb
 Vizualizat:  de 11607 ori

4106_131_009_850_106.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2006 08:55:12    Titlul subiectului: dfbdfb 62170

De ieri, 15 iulie 2006, au fost introduse Mercedes-uri si pe 301. Am avut ieri placuta surpriza sa ma intorc de la serviciu cu unul din ele. Din ce am observat, trapele respectivului autobuz au fost "eliberate" de placajul acela alb cu gaurele, dar nu erau deschise pentru ca tocmai fusese o furtuna strasnica si toata apa s-ar fi prelins in autobuz.
Eu m-am suit in autobuz la statia Apicola; la statia Carutasilor, "vocea" Smile a anuntat corect "Legatura cu linia 112", dar la statiile Sos. Pipera si Parc Herastrau, aceeasi "operatoare" Smile a anuntat in mod eronat "Legatura cu liniile 148, 304 si 783".
Una peste alta, sper sa bage aer conditionat macar pe autobuzele uneia din liniile 131 sau 301, pentru ca in zilele calduroase nu mai e nici o sansa de a evita Citaro in drumul spre serviciu... Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2018
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2006 21:49:31    Titlul subiectului: 62187

Din păcate s-ar putea să nu avem AC...Mad bine că le-a dat gratuit la toți...Confused

"Contra Curent
Adrian Videanu: Pensionarii nu vor aer conditionat in autobuze
Adriean Videanu, primarul general al Capitalei a primit proteste din partea asociatiilor de pensionari, care nu doresc instalarea de aer conditionat in autobuze din cauza starii de sanatate.
In emisiunea "Unu la Unu" de la Mix FM, din data de 12 07 2006 edilul sef al Capitalei a recunoscut ca nu a stiut faptul ca autobuzele Mercedes Citaro nu vor fi echipate cu instalatii de aer conditionat. De asemenea, Adriean Videanu a precizat ca "numai 5% din autobuzele
din tarile europene sunt dotate cu aer conditionat. La 28 de zile caniculare pe an in Bucuresti, nu se justifica, din punct de vedere al eficientei, instalarea de aer conditionat. Nu ne putem permite sa aruncam cu banul public pe geam deoarece cresterea eficientei calitatii oferite cetatenilor, nu inseamna numai aer conditionat ci si scaderea nivelului de poluare."
Adriean Videanu a cerut conducerii RATB sa doteze un autobuz cu aer
conditionat, si sa intreprinda toate masurile necesare pentru a se
hotari asupra problemei"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 14:05:01    Titlul subiectului: 62224

Mercedes-urile vin inscriptionate cu sigla RATB direct din fabrica, singurul lucru care se monteaza aici este sistemul de taxare si numarul de inmatriculare.
Iata si 2 Citaro, ca sa mai animam putin topicul acesta.



RF_dsc05265_195.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.32 kb
 Vizualizat:  de 11682 ori

RF_dsc05265_195.jpg



RF_dsc05299_271.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.06 kb
 Vizualizat:  de 11682 ori

RF_dsc05299_271.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
magicianul



Data înscrierii: 28/Iun/2006
Ultima vizita: 28/Iul/2006
Mesaje: 2

MesajTrimis: Mar 18 Iul 2006 23:19:01    Titlul subiectului: 62283

Eu cred ca setarea temepraturii interioare ar trebui sa aiba legatura cu temperatura de afara, nu?
Stiu ca diferenta dintre temperatura de afara si cea dinauntru nu ar trebui sa fie mai mare de 7 grade pentru a nu crea un disconfort si nu in ultimul rand a nu crea perturbarea echilibrului organismului uman.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 257
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 18 Iul 2006 23:54:03    Titlul subiectului: 62286

Temperatura din autobuz ar trebui sa varieze in functie de cea de afara. Nu pot fi 26 de grade inauntru daca afara sunt 36. E o senzatie destul de neplacuta sa treci asa rapid de la o temperatura la alta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 11:01:40    Titlul subiectului: 62399

Sincer, nu cred ca AC e strict necesar. Costul e disproportionat cu perioada de utilizare si problemele de intretinere. Dar daca exista vreo reglementare care, din motive de siguranta, sa nu permita realizarea unor geamuri care sa aiba o parte mobila mare, ca la Ikarus, unde se stie cati scot capul sau steaguri cand e cazul, motiv pentru care unele autobuze au "gratii" (doua bare puse de-a latul geamului) sau in lipsa unui sistem de ventilatie fortata, (trapele existente fiind ineficiente) AC-ul e solutia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 11:19:13    Titlul subiectului: 62400

Daca le-ar fi comandat de la inceput cu geamuri mai mari care sa se poata deschide prin culisare (nu neaparat ca la IK260) nu ar mai fi existat atata dezbatere pe acest subiect.
Problema este ca majoritatea autobuzelor sunt aproape gata si acum singura solutie este AC.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 11:19:59    Titlul subiectului: 62401

Exiosta un autobuz care are aer conditionat, care insa chiar nu face fata temperaturilor exterioare, cu toate ca nu au fost calduri asa mari.
Masina este #4188, uzual pe 313
Aparatul mergea la maxim, soferii care lucreaza cu el, altii in fiecare zi, au obligatia sa porneasca aparatul la maxim.
Daca nu se conformeaza, posibile penalizari.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 12:11:23    Titlul subiectului: 62459

Până una.alta, Mercedesurile de pe 301 circulă bine-mersi... în aproape 1h 15 min au trecut... 4 asemenea autobuze pe la capătul ,,Băneasa S.A.". Recordul (negativ) a fost de... 32 de minute între autobuze, după care au venit 2 la interval de 3 minute și s-au așezat frumos la capăt...
Hai să le vedem pe cele 4:



4158-301-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.83 kb
 Vizualizat:  de 11607 ori

4158-301-001.jpg



4172-301-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.34 kb
 Vizualizat:  de 11607 ori

4172-301-001.jpg



4187-301-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.9 kb
 Vizualizat:  de 11607 ori

4187-301-001.jpg



4190-301-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.66 kb
 Vizualizat:  de 11606 ori

4190-301-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2006 17:00:41    Titlul subiectului: 62622

Si acum faza zilei : primul Citaro este 4100.....s-a ajuns la 4298 si sunt 100 Laughing Laughing


RF_DSC05471.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.63 kb
 Vizualizat:  de 12018 ori

RF_DSC05471.JPG



RF_DSC05469.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.38 kb
 Vizualizat:  de 12018 ori

RF_DSC05469.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Iul 2006 20:37:12    Titlul subiectului: tymtym 62922

Si iata liniile care au Mercedes Citaro pana acum:
131 - Nordului
601 - Militari
313 - Obregia
331 - Nordului
301 - Pipera
122 - Ferentari
126 - Ferentari
335 - Titan
Urmeaza:
312 - Obregia
381 - Obregia


Ultima modificare efectuată de către metrou.usor la Lun 31 Iul 2006 21:05:37, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 5 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community