Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul in comun in judetul Ilfov (STB+particulari)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Aug 2006 21:20:05    Titlul subiectului: 32111

Dar cum se descurcă călătorii din Otopeni? când mergea 449 până la Prisma Corbeanca avea un interval de succedare bun pentru o preorășenească și avea autobuze "DAF" Cool Acum ce s-a ales de linia aia, că știu că are un traseu prelungit și vine foarte... RAR.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 29 Aug 2006 23:57:44    Titlul subiectului: 32138

Daca dispecerul a hotarat ca se retrage autobuzul din lipsa de calatori, asta e altceva. Sincer, o cursa cu 4-5 pasageri e nerentabila. Deci reclamatia e la problema aparuta, nu la 2619, corect ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2006 07:39:16    Titlul subiectului: 32159

Ideea ca dispecerul hotaraste sa nu se mai faca cursa din cauza nr mic de calatori e cam aberanta (oare cum ar fi la CFR sa auzi ca nu mai merge un tren pentru ca nu s-au vindut nu stiu cite bilete?), pentru ca nu e o cursa facultativa, nu se spune nicaieri asa ceva, ca se efectueaza cursa doar daca se strang "n" calatori platitori; mai degraba e vorba de aceeasi atitudine de nepasare fata de calatori, daca ar fi fost un motiv intemeiat, ce ii impiedica pe cei de la dispeceratul respectiv sa il spuna si calatorilor nedumeriti/nemultumiti? asa ca ajungem tot la aceeasi atitudine de @ mi se rupe@ pe care o au RATB si angajatii sai fata de publicul calator pe care ar trebui sa il deserveasca
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2006 08:21:31    Titlul subiectului: 32163

Daca acele curse sunt facultative, atunci ce sens mai are programul afisat la capat?
Nu sunt facultative, iar calatorii putini se datoreaza tot lor. Stiu o gramada de oameni care si-au luat abonament la reintroducerea liniilor (in prima luna), iar apoi au renuntat cand au vazut halul in care-si bat joc de noi. Nu mai vorbesc de venirea celor 3 linii deodata. Lucrul asta e lege. Duminica, atunci cand dc sunt 2 masini pe traseu pe fiecare linie e sarbatoare, nu vin decat grupati cate 3 (402, 414, 434). Tinand cont ca vin la o ora, sa-mi spuna si mie un specialist in statistica probabilitatea sa apara 3 masini de pe 3 linii diferite in acelasi timp fara sa discute intre ei?
Nu mai vorbesc de faptul ca la capat unii soferi ii saluta pe dispecerii de maxi-taxi (bine, asta nu inseamna ca ar trebui sa-i injure, dar, avand in vedere ca maxi-taxi opreste intre statii iar autobuzul sta in spatele lui si nu-l depaseste (cazul lui 591 - din pacate nu stiu ziua), ma face sa cred ca e o intelegere intre ei).
Legat de reclamatii, am mai facut, spunand si ora si nr de parc si nici un raspuns in 2 saptamani. Si inca ceva: eu nu zic sa vina la secunda, un interval de +/-5 minute e acceptabil. Inteleg ca in Bucuresti o linie are 20 de semafoare, intalneste blocaje in trafic. Dar astia au un amarat de semafor si blocaje f rar (eventual la un accident, dar nu sa dureze 30 de min).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2006 19:49:03    Titlul subiectului: 32207

Liniile preorasenesti ar trebui sa se retraga pana in ora 20, cu exceptia liniilor care merg pe DN1 spre Otopeni si Snagov. Dupa ora 20 cursele se fac mai mult fara calatori si este periculos pentru soferi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 09:31:29    Titlul subiectului: gjghkghk 32291

Pentru cei care zic ca RATB pierde bani pe aceste linii: parca primariile din IF contribuie cu bani. Plus abonamente mult mai scumpe pt intervale de succedare mult mai proaste.
Azi au fost controlori pe 434 (~8:45). Ikarus 66 avea vreo 5 controlori la iesirea din Bucuresti. Din 20 de persoane din autobuz UNUL singur nu avea bilet/abonament, fiind si singura persoana bronzata din autobuz. Bineinteles ca nu i-au facut nimic (si nu era sarac, avea lant, tel mobil, etc). In cazul asta clar controlorii sunt platiti degeaba.
Referitor la faptul ca uneori autobuzele sunt goale, acest aspect este dat de 3 lucruri:
1) intervalele mari de succedare in anumite perioade.
2) nerespectarea orarelor. Pt ca te obisnuiesti sa vina la o anumita ora, vezi ca intarzie 10 min, incepi sa te gandesti pe unde umbla (multi alegand apoi alt mijloc de transport)
3) transhumanta (circulatul de la un capat la altul in turme de cate 2-3 autobuze). Primul autobuz plin cu calatori. Al doilea pleaca dupa 5 min (dar nu poti fi sigur tot timpul ca vine imediat dupa primul, deci te inghesui in primul). Pe parcurs al doilea (eventual al treilea) il ajunge pe primul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 22:51:58    Titlul subiectului: 64461

RATB-ul cand are de gand sa desfiinteze treseele preorasenesti? Eu sunt pentru desfiintarea acestor linii paguboase, atata timp cat in paralel sunt microbuze particulare care circula de 3-4 ori mai des decat RATB-ul.
As lasa linii preorasenesti cu autobuze DAF si IKARUS 260 pe 439, 449, 450, 455.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 01:39:18    Titlul subiectului: 64469

mircea700 a scris:
RATB-ul cand are de gand sa desfiinteze treseele preorasenesti? Eu sunt pentru desfiintarea acestor linii paguboase, atata timp cat in paralel sunt microbuze particulare care circula de 3-4 ori mai des decat RATB-ul.
As lasa linii preorasenesti cu autobuze DAF si IKARUS 260 pe 439, 449, 450, 455.
Liniile preorasenesti existente in momentul de fatza trebuie lasate sa circule AT ALL COSTS. S-a vazut o data ce efect a avut desfiintarea liniilor preorasenesti. Oamenii din comunele invecinate Capitalei nu isi permit sa plateasca zi de zi un microbuz sa-i aduca la munca sau la scoala.

E prea usor sa spui asta atata timp cat stai in Bucuresti si beneficiezi probabil si de abonament la pret redus cu 50%, pentru ca vorbesti ca un copil la faza asta. Cei din Ilfov merita si ei un transport civilizat, sunt oameni ca si noi...Metode de a-i face sa plateasca un abonament lunar se gasesc destule (vezi intensificarea controalelor insotite de Politie), deci se poate sa faci din liniile preorasenesti linii rentabile. Totul e sa se vrea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 12:31:49    Titlul subiectului: 64473

Eu sint din Bucuresti si nu beneficiez de abonament cu 50% reducere, dar tot cred ca ar fi bine sa se desfiitneze liniile reorasenesti; din experient mea, de cite ori am mers cu asemenea linii, peste jumatate din calatori erau fraudulosi; daca chiar nu isi pot pemite transportul din banii cistigati, inseamna ca e mai convenabil sa stea acasa si sa incaseze somaj decit sa le plateasca altii transportul: poate suna dur, dar din punct de vedere economic cred ca e mai eficient, nu mai sintem in comunism sa ne mintim cu locuri de munca false; in plus nici nu sint niste calatori civilizati care sa aiba grija de mijloacele de transport
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 20:33:16    Titlul subiectului: preorasenesti 64492

alch3mist a scris:
Oamenii din comunele invecinate Capitalei nu isi permit sa plateasca zi de zi un microbuz sa-i aduca la munca sau la scoala.
Daca e sa comparam pretul unui bilet RATB din momentul desfiintarii curselor pre~ cu cel al unei curse cu maxi-taxi din acelasi moment, veti constata ca erau aproximativ egale, diferind de la linie la linie.
Problema nu era ca acesti oameni nu-si permiteau sa plateasca zilnic bilet, ci ca nu vroiau! Pentru multi dintre ei e mult mai usor sa fraudeze RATB decat sa plateasca abonament ca noi toti. De aceea au tipat ei atat pentru reintroducerea curselor: nu pentru ca nu ar mai fi avut cu ce sa mearga, ci pentru ca cu soferul de maxi-taxi nu puteau sa se tocmeasca sau sa faca blatul.

Pe vremea cand circulam zilnic cu 407 (acum 10-12 ani) soferul mai facea pe controlorul...si isi baga o gramada de bani in buzunar din tocmeli! Acum insa televiziunile ne arata oameni fugind peste camp ca sa scape de controalele combinate RATB-Jandarmerie.

Asa ca ar fi bine sa nu-i prezentam ca pe niste victime ale societatii, mai ales ca pe multe trasee preorasenesti, particularii asigura o capacitate de transport mai buna decat are RATB-ul chiar si in oras: timpi de asteptare mai mici (15-20 de minute), masini mai rapide, opriri cat mai aproape de casa, se ajunge mai repede, preturi mai mici (1,5-2 RON fata de 2,5-4 RON cat e la RATB pe traseele din nord).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 22:56:12    Titlul subiectului: 64497

Citat:
particularii asigura o capacitate de transport mai buna decat are RATB-ul chiar si in oras
Iti urez sa ai parte de acum incolo numai de servicii de calitatea asigurata de operatorii privati in IF.
Iti doresc sa te sui in fiecare dimineata intr-o duba dotata cu manele, soferi tuciurii (de fapt infractori, ei crezand ca evaziunea fiscala e o fapta buna). Banuiesc ca te vei intelege bine si vei gasi un locsor al tau printre cei 30 de pasageri cu care savurezi placerea de a calatori in conditii superioare RATB. Sau, daca din diverse motive nu-ti place ceva (de exemplu nr masinii, schema de culoare, ca altceva nu cred ca te-ar putea deranja), poti sa astepti urmatoarea duba, cu 31 de pasageri.

Parerea mea e ca nu exista cale de mijloc in problema dubelor. Timpul a dovedit ca nu ofera un transport civilizat si legal. Nu mai pun la socoteala accidentele in care au fost implicate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 08:06:44    Titlul subiectului: 64511

pmp a scris:
Iti doresc sa te sui in fiecare dimineata intr-o duba dotata cu manele[...]Oricum, dupa ce vei face astea, mai intri pe forum si mai vobim.
De cand s-au introdus maxi-taxi pe linia 407, acum vreo 10 ani, si pana acum, am mers cu operatorii privati de pe diverse linii. Si ce iei atata apararea RATB?MANELE AUZI SI LA RATB SI NU TE-AM AUZIT TIPAND IMPOTRIVA LOR! Iar cu soferii tuciurii ce ai? Esti cumva rasist? Nu de alta, dar de soferi "tuciurii", cum ii numesti tu, e plin RATB-ul si ce crezi: fac treaba buna!
Cititi aici articol de pe www.realitatea.net:
Citat:
HAOS ÎN TRANSPORT
Firmele de maxi-taxi preferă amenzile în locul biletelor

Luni 11 Septembrie 2006, 21:42

Chiar dacă Primăria Generală a înăsprit sancțiunile încă de la 1 august, în cele mai multe autoutilitare maxi-taxi din capitală șoferii continuă să nu elibereze bilete. Motivele sunt multiple: este vorba despre o cursă specială, mașina se retrage și a rămas fără bilete sau, pur și simplu, șoferul se află în prima sa zi de lucru și nu are încă toate actele.

Și reprezentanții Poliției Rutiere sunt surprinși de faptul că operatorii de transport preferă să achite amendă după amendă, numai să circule după propriile reguli.

Transportul cu maxi-taxi este indispensabil în capitală, dar Primăria Generală nu poate controla fiscal această activitate. Chiar președintele Comisiei de Transporturi din Primărie, Ștefan Pirpiliu, apreciază că evaziunea fiscală a firmelor de maxi-taxi din capitală ajunge la șapte milioane de euro anual. Cum însă călătorii sunt interesați să ajungă la destinație, afacerea merge înainte.

Amenzile pot ajunge la 5.000 de lei noi, dar nu-i sperie pe operatorii de transport.
Tin sa va precizez ca pe linia 703 am avut surpriza sa constat ca e afisata linia si traseul lui 573, desi aprobarea HCGMB preciza cu totul altceva. De coruptia si "ciubucul" din PMB nu tipa nimeni? Eu i-am trimis mail lui Udriste sesizandu-i numeroasele abateri de la trasee ale particularilor, dar vad ca-l doare-n fund... Mad E clar, trebuie sesizat mai sus de toar'su Udriste!

Cat priveste problema "dubelor", pe forum sunt oameni cu idei putine si fixe: moarte dubelor, traiasca tramvaiul! Cale de mijloc nu exista pt ei. Au existat persoane cumpatate, care au explicat profanilor cum sta treaba, dar la randul lor au fost coplesiti de numarul mare de carcotasi dornici de afirmare (de parca forumul e o bucata mare de tort, din care vor si ei o felie).

Avem in randurile noastre si intreprinzatori privati ce opereaza "dube". Ce facem cu ei? Ii dam afara de pe forum? Le sabotam masinile? Vad ca in directia asta se-ndreapta unele discutii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valentin07



Data înscrierii: 27/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2009
Mesaje: 28
Locație: Bragadiru (jud. IF)

MesajTrimis: Joi 28 Sep 2006 22:46:15    Titlul subiectului: 64825

De luna viitoare se pare ca acestea vor fi suplimentate. Ba chiar s-ar putea reiinfiinta linia 438(GHENCEA-DOMNESTI-PRIMARIA CLINCENI) si cica ar prelungi-o pana la SAT ORDOREANU. Si dupa cum poate unii dintre voi stiu, se discuta largirea Bucurestiului prin acapararea JUDETULUI ILFOV= MAREA METROPOLA. Iar RATB si METROREX se vor uni si vor forma METROPOL S.A.
Suplimentarea liniilor in Ilfov se va face la cererea calatorilor si consiliilor locale. Daca va aduceti aminte, aceste linii au fost introduse pe o perioada determinata de circa 6 luni, in acest timp urmand sa se vada daca sunt profitabile. Si iata ca sunt, deoarece controlorii isi fac treaba mai bine ca niciodata pe aceste linii (mai sunt si cazuri izolate). Deci, se pare ca au trecut proba de foc. Cu ce se va face suplimentarea? Cu IKARUS, DAC( atat timp cat le mai tin), DAF si mai nou ROCAR DE SIMON( liniile 422,423 si 460). Pe aceste linii opereaza autobaza Floreasca si atunci cand nu au ikarus disponibil trimit si cate un deSimon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
einstein_andrei
Vizitator






MesajTrimis: Mar 31 Oct 2006 21:48:19    Titlul subiectului: 65557

Floreasca nu mai are mult de trait asa ca nu se stie unde or sa le mute si ce o sa primeasca. Apropo, linia 406 va primi si ea in curand Rocar de Simon.
Sus
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2007 11:02:07    Titlul subiectului: Autobuze pe liniile preorasenesti 77907

Astazi am vazut pentru prima data DAF pe liniile spre Popesti-Leordeni (nr de parc 675 daca am retinut nr bine). Nu stiu linia, oricum era 402, 414 sau 434.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 08 Mai 2007 20:57:43    Titlul subiectului: 78763

Incepand de luni 7 mai, a aparut pe liniile spre Popesti Ikarus #59 - proaspat iesit din RK. Nu am mers cu el sa vad daca prezinta aceeasi problema ca #44 si #65 (vibratii foarte mari).
Un lucru interesant, in cele 7-8 autobuze care circula zilnic pe 402 / 414 / 434 nu se mai regasesc DAC-uri (au fost distribuite pe 604). Eu cel putin nu am vazut de o saptamana.
Autobuzele cel mai des intalnite (pe aceste linii):
Ikarus #50, #159, #44, #59, #65 (ultimele 3 cu RK in ultimele 6 luni).
Daf #723
Starea autobuzelor este buna, mult mai buna fata de anul trecut, lucru imbucurator.
Un lucru deranjant ramane frecventa autobuzelor; aproape tot timpul vin cate 2. Luni dimineata, dupa 40 de minute a venit un autobuz plin, urmat la scurt timp de alte 4!!!. Daca ar fi venit din centrul capitalei, aveau scuza ca poate au prins vreun blocaj. Dar venind din Popesti, din directii diferite si toate deodata, singura explicatie plauzibila este intelegerea cu soferii de maxi taxi.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 22:42:56    Titlul subiectului: 88762

Asa cum a remarcat si Dragos (Dr2005 / Dr2006), abonamentele pe liniile preorasenesti nu s-au scumpit. Probabil ca exista o intelegere cu primariile din Ilfov asupra pretului pe o perioada de timp...

Ce credeti ca se intampla insa la chioscurile RATB?
La P-ta Sudului, dupa scumpirea abonamentelor urbane, mama, un unchi si inca o persoana (la momente de timp diferite) au cerut abonament urban + linii preorasenesti pt Popesti. Tuturor li s-a spus ca e 50 de RON (era 42).

Mama nu s-a uitat ce scrie pe chitanta. De abia acasa a observat. A doua zi s-a dus, le-a zis ca ea vroia alt abonament. I s-a spus: asa se dau acum, dar sunt valabile si pe 402. Incercand sa valideze pe 402, bineinteles ca i-a dat un mesaj ca nu are abonament valabil pe aceasta linie.

A revenit, i s-a spus ca toti controlorii stiu de problema asta.

Dupa cateva zile, sora mea se duce pe la P-ta Unirii, cere ab urban + preorasenesc. Ii si spune vanzatoarei cazul mamei. Aceasta da un telefon si afla ca abonamentul e 42. Asa ca a primit abonament de 42 RON.

Concluzia: platesti mai mult si circuli si fara abonament valabil pe liniile astea. Si parca-i vad: in februarie 2008, nu s-au cumparat suficiente ab preorasenesti ca sa se justifice mentinerera liniilor. In schimb constatam o crestere a abonamentelor urbane...

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 01 Iul 2008 08:39:39    Titlul subiectului: y45yy4 95234

De pe site-ul PMB:

COMUNICAT DE PRESĂ

Începând cu data de 01.07.2008 încetează aplicabilitatea protocolului transportului public de călători desfășurat între București și Ilfov, precum și prestația serviciului de transport public de călători pe traseele preorășenești din Județul Ilfov, ca urmare a neîndeplinirii obligațiilor prevăzute în protocolul care a expirat în urmă cu un an de zile.

Vă informăm că această decizie are la bază două motive puternice.

Primul este că, transportatorii privați care acoperă integral traseele preorășenești au licitat și câștigat în februarie 2008 și au acționat în judecată RATB pentru concurență neloială.

Al doilea motiv este că, de la data intrării în vigoare a protocolului fostul Consiliu Județean Ilfov nu și-a îndeplinit obligațiile de plată, fapt notificat de către Primăria Generală a Capitalei la data de 13.06.2008, prin semnatura domnului Adriean Videanu și semnalat de Curtea de Conturi în procesul de verificare.

La controlul efectuat de Curte s-a semnalat și s-a cerut revizuirea acestei situații în sensul intrării în legalitate.

Având în vedere că în prezent nu mai există bază legală pentru încheierea unui alt protocol și că traseele respective sunt atribuite altor operatori autorizați privați s-a hotărât retragerea de către RATB a autobuzelor de pe traseele preorășenești pe care se operează în prezent în Județul Ilfov.

Știm că în plan social pot interveni unele neplăceri însă, din punct de vedere al eficienței financiare, continuarea unui protocol fără nicio bază legală aduce doar prejudicii Consiliului General al Municipiului București.

Asigurăm cetățenii de faptul că transportul va fi asigurat pe traseele respective de către alți operatori autorizați privați.

În urma discuției purtate de Primarul General cu președintele Consiliului Județean Ilfov, domnul Cristache Rădulescu, s-a hotărât ca plata datoriilor restante să fie efectuată în mod eșalonat, conform unui grafic stabilit de comun acord.

30.06.2008
Serviciul pentru Relatia cu Mass-Media
etaj I, camera 133
tel: 305 55 03; fax: 305 55 04
e-mail: presa@bucuresti-primaria.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 01 Iul 2008 09:02:31    Titlul subiectului: 95237

Era evident ca asa se va intampla. Au asteptat intrarea elevilor in vacanta si sa se termine circul cu ocazia alegerilor.

Niste imputiti (atat cei din Consiliul judetean Ilfov, cat si cei din primariile din IF, din PMB) care nu se gandesc o clipa la binele celorlalti, cu toate ca au acumulat averi pe care nu le pot justifica prin salariu, nici dc ar avea 5 secole de munca cinstita cu 2 joburi deodata.

Nu ramane decat sa le dorim tot binele din lume, sa se imbogateasca in continuare pe seama noastra (ma refer la smecherii din IF). Pentru astia din PMB nu sper decat ca un numar cat mai mare de ilfoveni sa-si cumpere masini si sa paralizeze de tot traficul din Bucuresti (dat fiind faptul ca majoritatea lucreraza in capitala).

Sunt curios cate Ikarusuri, DAFuri si Rocar de Simon mai raman...
Macar de ar suplimenta liniile din Bucuresti, dar presimt ca vor casa tot ce vor prinde... Mai sunt 2 Dafuri, 5 RdS si 1 Ikarus, pana luna viitoare ramanem doar cu stelele, singura capitala europeana doar cu stele etc...

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 01 Iul 2008 09:25:59    Titlul subiectului: 95241

Ma apuca rasul cand citesc comunicatul PMB cum ca "privati actioneaza in judecata RATB pentru concurenta neloiala" acum ne asteptam ca si CFR precum si TAROM sa fie actionate in judecata de catre transportatorii privati Laughing .
Dar revenind la subiect, se pare ca Domnul Doctor a inceput sa faca ce stie el cel mai bine, sa opereze, dar nu in sensul cel mai bun, ci batandu-si joc de populatia judetului Ilfov, ca o parte din dansi isi cumparau bilete si abonamente cinstit si nu faceau blatul, pe acestia i-a lasat la mana hapsanilor care acum vor avea mana libera la scumpit biletul! Apropo, daca aveam abonament si pe liniile preoresenesti, pe mine cine ma despagubea? In aceasta decizie mai vad si un bun motiv de "macelarire" a Ikarusurilor, Rocar de Simon etc. deoarece cele 1000 de Citaro sunt arhisuficiente pentru transportul din Bucuresti.
Pe de alta parte o vina o vad si la Consiliile Locale si chiar la Prefectura judetului Ilfov care daca nu au fi fost prea ocupatii cu "terenurile", ca deh de acolo ies banii, ar fi putut rezolva decent problema in judet, platind la timp datoriile catre RATB si ar fi obligat cetatenii din Ilfov prin mijloace scrise (tin minte ca acum catva timp in Chitila locuitorii erau rugati prin panouri publicitare sa cumpere bilete de autobuz RATB altfel raman fara autobuz!) sa contribuie la bugetul RATB prin cumpararea de abonamente si bilete!
Nu mai ramane decat sa speram ca aceasta decizie se va revoca precum s-au anulat si celelalte tentative de desfiintare a transportului preoresenesc al RATB-fie-le decizia grea! Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 01 Iul 2008 12:46:42    Titlul subiectului: 95252

Eu am abonament pe preorășenești...

Prima consecință a introducerii dubelor a fost creșterea biletului la 2 RON (dar probabil merge cu 1 RON la șofer).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Iul 2008 22:21:39    Titlul subiectului: 95288

Exact acum trei ani, in 2005 s-a mai luat aceasta decizie. Ii recomand calduros primarului Oprescu sa mearga cu un micorbuz de Popesti Leordeni dimineata, sau pe ruta de Moara Vlasiei etc. Inca o monstra de "inteligenta" din partea celor care sunt in fruntea capitalei si RATB-ului. Domnilor suntem in secolul 21, iar ne intoarcem pe timpurile cand oamenii erau transportati cu "carutele". Si ne mai punem intrebarea de ce suntem sufocati de automobile, pai la cat de bine functioneaza liniile de transport in comun.... Vai de cei care stau in apropierea Bucurestiului si au servicii in capitala....
Si acum o intrebare, cum vor fi repartizate autobuzele care deserveau liniile preorasenesti?

Azi dimineata, in timp ce mergeam catre Fundulea, in comuna Pantelimon am vazut un microbuz al unui operator privat, circuland pe linia 461. Conditiile de calatorie era "la standarde europene", vehiculul fiind arhiplin. Si cred ca exemplele pot continua. Nu cred ca operatorii privati au capacitatea de a asigura un transport civilizat intre Bucuresti si localitatile din judetul Ilfov.

Vina o au si calatorii care au folosit liniile preorasenesti ale RATB-ului, majoritatea lor, mergand "pe gratis".

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 10:06:40    Titlul subiectului: 95294

Am aflat de la o cunostinta ca luni, 30 iunie 2008, cu o zi inainte de scoaterea liniilor RATB, la ghiseul de abonamente de la P-ta Sudului, a intrebat dc se desfiinteaza liniile preorasenesti. Cea de la ghiseu i-a spus ca nu stie nimic, i-a vandut si abonament pe 402.

A doua zi dimineata, normal, nu mai circula nimic. Chiar atata nesimtire sau lipsa de comunicare?

Am inteles ca se pot recupera banii, dar oricum, ce sens are sa-i faci cuiva asa ceva?

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 11:10:21    Titlul subiectului: 95300

Curios este faptul ca de pe niciun indicator de statie nu s-au sters liniile preoresenesti!? Ieri am vazut ca dubele de pe traseele din Popesti-Leordeni, Vidra si Berceni au fost suplimentate, dar dubele din Popesti-Leordeni circulau toate arhipline. Pe aceste trase din Popesti am vazut dube si cu numar de inmatriculare de Giurgiu, cred ca prin "inaltimile" din Ilfov se stia despre aceste desfiintari de trasee!
Mai devreme, la stiri (Antena3) s-a spus ca in luna august se va face o noua licitatie in vederea acordari unor noi licente de transport, iar la aceasta licitatie va lua parte si RATBul!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 12:10:39    Titlul subiectului: 95301

La Institutul Oncologic (Pod Fundeni) au fost sterse liniile care aveau statii acolo.

Aceasta decizie era oarecum previzibila pentru ca linia 448 a fost desfiintata de acum o saptamana iar pe linii precum 409 sau 454 din doua masini in timpul saptamanii cate erau acum o saptamana au mai ramas in ultima saptamana doar cate o masina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Următoare
Pagina 6 din 17

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community