Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Maxi taxi-urile din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Apr 2006 16:39:53    Titlul subiectului: 60009

Primaria Capitalei a gasit solutia minune pentru a starpi evaziunea fiscala pe cursele maxi-taxi. Calatorii care vor fi depistati de autoritati fara bilet vor fi nevoiti sa plateasca amenzi intre 1 si 5 milioane de lei. Sanctiunea e cuprinsa in noul regulament pentru functionarea acestui tip de transport in Bucuresti, votat de Consiliul General al Capitalei. Mai mult, de la 1 mai microbuzele maxi-taxi nu vor mai circula in centrul Capitalei si pe traseele RATB.

Daca regulamentul nu va fi blocat de Prefectura, de la 1 mai traseele de maxi-taxi nu vor mai trece prin centrul orasului. Numarul acestora a scazut de la 26 la 17, iar principalul criteriu dupa care au fost gandite este sa nu coincida cu liniile RATB. Pentru ca in noua strategie de transport in Capitala din 2008 acest gen de transport nu mai exista, autorizatiile pentru maxi-taxi nu vor mai fi eliberate decat pe trei ani, cu avizare anuala. Traseele vor fi scoase la licitatie in luna mai, iar criteriile pentru stabilirea castigatorului vor fi calitatea si capacitatea masinilor.

Tariful pentru obtinerea autorizatiei de circulatie pentru fiecare masina nu va mai fi unic si va fi stabilit pentru fiecare traseu pe baza unor calcule ale specialistilor Municipalitatii. Acestea vor avea la baza lungimea traseului si numarul de calatori estimati. Printre obligatiile firmelor care vor efectua curse in regim maxi-taxi se numara eliberarea de legitimatii de calatorie cu valabilitate pentru o zi sau o luna. O alta obligatie e vanzarea de tichete de calatorie si prin chioscuri fixe si nu numai prin intermediul soferului.

Noile trasee ale microbuzelor

Ind. Traseu propus/Capete de traseu

701 Hypermarket Cora (parcare) Autogara Obor
702 Gura Ialomitei - str. Burnitei
703 str. Marin Grigore / str. Runcu - str. N.D. Cocea / str. Radu Dudescu
704 str. D-tru Brumarescu - str. Zanoaga / str. Odei
705 str. Pogoanelor - bd. Camil Ressu
706 str. Sinei / intr. Lacul Pasarea - str. Margelelor / str. Drenajului
707 sos. Alexandriei (Rostar) - Piscu Crasani
708 str. Pucheni / str. Crasna-Boja
709 str. Luncii / str. Rasadintei - Cimitirul Ghencea 2

Ind. Traseu propus/Capete de traseu

710 str. Ghidigeni / prelungirea Ghencea - Drumul Poiana Largului
711 bd. Laminorului / str. Stanilesti / str. Redea / str. Lonea
712 Pod Chitila / str. Aeroportului - Gara Baneasa
713 bd. Regiei / str. Cristian Pascal - Bioterra Baneasa
714 XXL Mega Discount - Complex Selgros Baneasa
715 Padurea Andronache - str. Dragomiresti
716 Pod Grozavesti - Piata Progresul
717 str. Nitu Vasile / str. Emil Racovita - Hypermarket Cora
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 26 Apr 2006 23:32:49    Titlul subiectului: 60090

Am auzit de la contolori de capat de linie ai RATB-ului ca vor pune stampila si la Maxi-taxi.
Sus
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Joi 27 Apr 2006 08:39:11    Titlul subiectului: 60091

Chestia cu stampila trebuia facuta de mult. Asa nu s-ar mai fi ajuns in situatia ca atunci cand se pregateste autobuzul sa plece din statia, repede o ia inainte un maxi-taxi pe acelasi traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 09:49:12    Titlul subiectului: 60261

Compact - www.compact.info.ro
2006-05-04
Federatia de maxi-taxi panicata
Transportul tip maxi-taxi este in pericol, astfel reactioneaza operatorii la noile reglementari ale primariei. Decizia municipalitatii va duce la disparitia de pe piata a mai multor firme care efectueaza transport in comun de tip maxi-taxi, spun operatorii, "si asta pentru ca este imposibil ca toti sa indeplineasca toate conditiile impuse de mai bine de o luna de Consiliul General".

SCANDAL - Noul proiect al primariei, de a modifica rutele de maxi-taxi din Bucuresti, a creat un adevarat scandal intre operatorii privati si autoritati. Operatorii sustin ca primaria incalca legea transportului in comun, prin introducerea de trasee secundare si a unor conditii tehnice mai drastice pentru vehiculele care efectueaza transportul. Pe de alta parte, autoritatile sustin ca aceste masuri au fost introduse doar pentru a reglementa situatia haotica din cadrul sistemului de maxi-taxi.
Rute ocolitoare
Din cele 26 de trasee existente, vor ramane doar 17, dar nici un maxi-taxi nu va mai avea voie sa circule prin centru. Toate vor fi nevoite sa aleaga trasee secundare, altele decat cele ale RATB. Acuzele operatorilor continua: primaria incalca principiul concurentei loiale. "Primaria Capitalei incalca legea transportului si ii trimite pe operatori spre marginea Bucurestiului, practic noile reglementari ii vor duce la faliment total", ne-a declarat Virgil Casmoiu, secretarul general al Federatiei de maxi-taxi.
Controlori maxi-taxi
Autoritatile au gasit solutia minune pentru a starpi si evaziunea fiscala pe cursele maxi-taxi. Calatorii care vor fi depistati fara bilet vor fi nevoiti sa plateasca amenzi intre 1 si 5 milioane de lei. In plus, operatorii vor trebui sa instaleze si puncte fixe pentru bilete. Aceste reglementari i-au nemultumit si mai tare pe proprietarii de maxi-taxi.
"Multe firme vor disparea de pe piata pentru ca nu au banii necesari investitiei pe care o cere primaria. Noi le-am cerut refacerea proiectului, dar nici macar nu au vrut sa auda", a mai declarat Virgil Casmoiu. Mai mult, controlorii de pe RATB vor putea efectua controale si pe maxi-taxi.
Traseele propuse pentru microbuze
701 Hypermarket Cora (parcare) - Autogara Obor
702 Gura Ialomitei - str. Burnitei
703 str. Marin Grigore / str. Runcu - str. N.D. Cocea / str. Radu Dudescu
704 str. D-tru Brumarescu - str. Zanoaga / str. Odei
705 str. Pogoanelor - bd. Camil Ressu
706 str. Sinei / intr. Lacul Pasarea - str. Margelelor / str. Drenajului
707 sos. Alexandriei (Rostar) - Piscu Crasani
708 str. Pucheni / str. Crasna-Boja
709 str. Luncii / str. Rasadintei - Cimitirul Ghencea 2
710 str. Ghidigeni / Prelungirea Ghencea - Drumul Poiana Largului
711 bd. Laminorului / str. Stanilesti / str. Redea / str. Lonea
712 Pod Chitila / str. Aeroportului - Gara Baneasa
713 bd. Regiei / str. Cristian Pascal - Bioterra Baneasa
714 XXL Mega Discount - Complex Selgros Baneasa
715 Padurea Andronache - str. Dragomiresti
716 Pod Grozavesti - Piata Progresul
717 str. Nitu Vasile / str. Emil Racovita - Hypermarket Cora
Maxi-taxi de noapte
Alternativa - Transportul de zi al RATB va fi continuat noaptea de maxi-taxi, microbuzele circuland in intervalele orare 5.00-9.00 si 20.00-23.00. Masinile vor avea o frecventa de sapte pana la zece minute. Statiile de maxi-taxi vor fi fixe, iar distanta dintre ele va fi echivalenta cu trei statii RATB. Lungimea totala a traseelor de maxi-taxi din Bucuresti va fi de 225 de kilometri.
Replica primariei
"In curtea lor sa faca ce vor, dar la primarie in curte nu au dreptul sa faca nimic, este un proiect adoptat de Consiliu si asa va ramane", le-a raspuns operatorilor Gheorghe Udriste, directorul Directiei de Transporturi din cadrul Primariei Bucuresti.
Opiniile Bucurestenilor despre traseele maxi-taxi

Nu cred ca e bine ce face primaria, eu circul foarte mult cu maxi-taxi, pentru ca e mai rapid decat RATB-ul. Daca ii vor schimba rutele si va ocoli, ce rost mai are sa il iau? Nu sunt de acord
Catalin Cazacu,
18 ani elev

Poate ca e mai bine sa se modifice rutele, si asa traficul din Bucuresti este foarte aglomerat. Poate asa se va mai aerisi un pic. Era si asa multa aglomeratie in centru acum o sa fie mai bine
Alexandra Marcu,
20 de ani, studenta

Eu circul cu maxi-taxi, dar sincer nu stiu in ce masura ma va afecta pe mine, dar in cazul in care ma afecteaza nu sunt de acord. Daca vor fi rute ocolitoare, asta inseamna timp pierdut
Bogdan Georgescu,
19 ani
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 16:08:08    Titlul subiectului: 60269

Am mers săptamana trecută cu o budă (că aia nici măcar dubă nu era) pe 511 -era un "Iveco" roșu (cred că l-am zărit și azi): era melamină pe ridicătura aia de la roată, tapiseria de pe scaune arăta nespălată de 100 de ani, am mișcat perdeaua din spate puțin și a zburat praf.
Până nu se face transoirtul cu maxi-taxiu-ul în condiții civilizate, să dispară acest tip de miloc de transport în comun cu totul din București!

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 23 Mai 2006 08:20:28    Titlul subiectului: 60617

Libertatea, 2006-05-23
Licitatia pentru traseele de maxi-taxi, pe 7 iunie

Primaria Capitalei s-a hotarat! Licitatia pentru concesionarea liniilor de maxi-taxi va avea loc pe 7 iunie. Municipalitatea va scoate la concurs 17 trasee in loc de 26 cate erau pana acum. Castigatorii le vor avea in administrare pe o perioada de trei ani. Din 2008, Primaria Capitalei vrea sa desfiinteze acest tip de transport in Bucuresti.
-----------------din comentariile cititorilor----------------
Daca scot maxi taxi zone ale Bucurestiului ramin fara interconexiuni. Cine gindeste asa profund la Primarie? Ar trebui sa stea prin cartierele mai de la margine unde autobuzul vine martea ,toamna si primavara si atunci vai mama lor,bate crivatul iarna si sint adevarate sicrie pe roti care la fiecare groapa sta sa se dezmembreze. Maxi taxi e un mijloc de transport decent, mai ieftin uneori decit RATB, care vine suficient de des si cu soferi cu mult mai mult bun simt decit cei de pe RATB. Intii sa gaseasca solutia alternativa si apoi sa defiinteze ceva ce functioneaza. Ce RATB-ului ii e frica de concurenta sau nu isi mai iau comisioanele pe piese de schimb si cauciucuri sugativele de la Primarie care au firme cu contracte la RATB?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Mai 2006 23:51:33    Titlul subiectului: 60775

Fara maxi-taxi in Bucuresti?

Haos pe liniile maxi-taxi care circula in Capitala. Acestea sunt de astazi in afara legii pentru ca operatorilor le-au expirat licentele pe 31 mai 2006. Motivul? Municipalitatea Bucurestiului vrea sa reorganizeze acest domeniu si va scoate pentru prima oara traseele la licitatie pentru a fi concesionate.

Licitatia va fi organizata la 7 iunie, iar castigatorii vor administra traseele timp de trei ani, dupa care, potrivit afirmatiilor primarului general al Capitalei, Adriean Videanu, acest serviciu se va desfiinta. Ce se va intampla pana atunci timp de o saptamana? Nimeni nu stie. Politia ar trebui de astazi sa opreasca, impreuna cu inspectorii Primariei Capitalei, toate masinile care presteaza activitate de tip maxi-taxi pentru ca acestea nu au autorizatie.

Chiar si pentru firmele care vor castiga licitatia viata nu va fi usoara, pentru ca noile trasee de maxi-taxi stabilite de Municipalitate nu vor mai trece prin centrul orasului.

Si numarul acestora va fi mai mic, urmand sa scada de la 26, in prezent, la 17. Ele urmeaza sa deserveasca doar cartierele marginase ale orasului. Sute de soferi vor ramane astfel someri.

Nea Costel, cum ii zice lumea, e sofer pe maxi-taxi de 15 ani. “Ma gandesc cu groaza ca patronul meu va fi nevoit sa retraga din masini si o sa raman fara loc de munca”, ne-a declarat Costel Anghel, sofer de pe traseul 585. Adriean Videanu a convocat astazi o sedinta cu reprezentantii firmelor care opereaza in regim maxi-taxi pentru a le face o oferta. Mai au voie pana pe 7 iunie, daca accepta neconditionat rezultatul licitatiei si interdictia de a traversa centrul.

Raman doar 17 trasee

701 Magazin Cora - Autogara Obor
702 Gura Ialomitei - str. Burnitei
703 str. Marin Grigore - str. Radu Dudescu
704 str. D-tru Brumarescu - str. Zanoaga
705 str. Pogoanelor - bd. Camil Ressu
706 str. Sinei - str. Margelelor
707 sos. Alexandriei - Piscu Crasani
708 str. Pucheni - str. Crasna-Boja
709 str. Luncii - Cimitirul Ghencea 2
710 str. Ghidigeni - Poiana Largului
711 bd. Laminorului - str. Lonea
712 Pod Chitila - Gara Baneasa
713 bd. Regiei - Bioterra Baneasa
714 Magazin XXL - Selgros Baneasa
715 Andronache - str. Dragomiresti
716 Pod Grozavesti - Piata Progresul
717 str. Nitu Vasile - Magazin Cora

http://www.libertatea.ro/index.php?section=articole&screen=stire&sid=154435
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Iun 2006 08:17:21    Titlul subiectului: 60779

da da da
516 circula astazi de dimineatza Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Iun 2006 10:48:54    Titlul subiectului: 60781

Circulatia microbuzelor maxi-taxi este de astazi interzisa. Masinile vor reveni pe strazile Capitalei abia luna viitoare, insa doar pe 17 rute ce vor fi scoase la licitatie de Primaria Capitalei. Dupa asfaltare si dupa anuntul inchiderii partiale a Podului Grant, Primaria Generala ne mai face o surpriza. Timp de o luna de zile nici o masina maxi taxi nu va mai merge prin Bucuresti. Directorul Directiei Transporturi din cadrul municipalitatii, Gheorghe Udriste a spus ca numai 17 trasee vor fi autorizate in Capitala, fata de cele 26 de pana acum, insa nici una din variante nu va traversa centrul orasului. Licitatia pentru traseele ramase va avea loc abia la jumatatea lunii iunie, iar licentele vor fi valabile doar trei ani. Noile microbuze vor face legatura intre cartierele periferice si centru si vor primi si numere, de la 701, la 717.

Oprirea microbuzelor nu va mai fi facuta la cererea calatorului, ci doar in statiile speciale, asemeni celor RATB. "In cativa ani, nici autobuzele RATB nu vor mai avea acces in inelul principal al orasului, ci numai troleibuzele", a subliniat consilierul municipal Stefan Pirpiliu. Dupa ce va fi infiintata Autoritatea Metropolitana de Transport, regulile se vor schimba din nou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 01 Iun 2006 12:02:07    Titlul subiectului: 60783

In primul rand intre orele 12:50 si 12:53 in Piata Victoriei am vazut si 502 si 515 si 440 (maxi taxi de Peris). Asa ca circula fara jena...

In alta ordine de idei: v-ati uitat un pic la traseele propuse de PMB? Or sa dea faliment repede jumate din trasee...
Am sumarizat mai jos pe unde sunt acele strazi:
701 Magazin Cora - Autogara Obor
702 Gura Ialomitei (Macaralei) - str. Burnitei (Salajan) - asta are un pic peste 1km
703 str. Marin Grigore (Ap.Patriei) - str. Radu Dudescu (Zetarilor) - asta se suprapune peste 102
704 str. D-tru Brumarescu (IMGB Vulcan) - str. Zanoaga (Luica) - asta se suprapune peste 220
705 str. Pogoanelor (Luica) - bd. Camil Ressu - asta se suprapune peste 102
706 str. Sinei (Zetarilor) - str. Margelelor (Apusului)
707 sos. Alexandriei - Piscu Crasani (Apusului)
708 str. Pucheni (P-ta Rahova) - str. Crasna-Boja (Uverturii)
709 str. Luncii (Giulesti) - Cimitirul Ghencea 2
710 str. Ghidigeni (Ghencea) - Poiana Largului (???)
711 bd. Laminorului - str. Lonea (capat Chitila)
712 Pod Chitila - Gara Baneasa
713 bd. Regiei - Bioterra Baneasa
714 Magazin XXL - Selgros Baneasa
715 Andronache - str. Dragomiresti (Zetarilor)
716 Pod Grozavesti - Piata Progresul
717 str. Nitu Vasile - Magazin Cora

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 01 Iun 2006 22:45:06    Titlul subiectului: 60790

Și azi era plin de dube... care nu se sfiau să plece exact înaintea autobuzelor pe care le piratează.
Astăzi, auzind Videanu că ordonanța de prelungire a licențelor pentru traseele actuale a fost respinsă, și-a întrerupt petrecera de ziua lui și s-a dus la Primărie ca să se asigure că se aprobă hotărârea...deci cel puțin până la 1.08.2006 vom mai suporta aceste conserve.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 02 Iun 2006 08:06:10    Titlul subiectului: 60793

Romania Libera,

Brambureala printre consilierii generali ai municipalitatii

Liber la maxi-taxi Vineri 02 Iunie 2006

Operatorii de maxi-taxi vor avea voie sa circule pe cele 26 de trasee actuale timp de 30 pana la 60 de zile, pana vor intra in vigoare noile trasee. Decizia aceasta a fost luata ieri seara de consilierii generali, dupa o brambureala de zile mari produsa de edili chiar de ziua de nastere a primarului Videanu. Intruniti de dimineata in sedinta, initiatorii noului regulament privind serviciile de maxi-taxi si reprezentantii Primariei Capitalei au decis sa propuna un proiect pentru prelungirea licentelor cu 30 pana la 60 de zile.
Aceasta masura era necesara deoarece la 31 mai au expirat licentele vechi, iar transportatorii nu-si mai puteau desfasura activitatea de la 1 iunie. Proiectul privind prelungirea licentelor nu a fost aprobat de consilierii generali, spre surprinderea celor din primarie. "Majoritatea consilierilor au considerat ca prelungirea nu este justificata. O hotarare a Consiliului General al Municipiului Bucuresti nu se discuta, se pune in practica", a declarat Stefan Pirpiliu, consilier general. Acesta a precizat ca de aplicarea hotararii se va ocupa directia de specialitate din Primaria Capitalei. Directorul Directiei Transporturi, Gheorghe Udriste, a transferat responsabilitatea in sarcina celor de la inspectie si control general care au trebuit sa verifice modul in care se aplica hotararea. Dupa ce s-a ajuns la concluzia ca hotararea nu a fost votata asa cum trebuie, edilii au decis sa convoace o sedinta "de indata" pentru a schimba rezultatul votului. Daca la prima sedinta primarul general nu a fost prezent, la cea de-a doua a venit intr-un suflet pentru a-i convinge pe consilierii generali ca a fost o problema de comunicare cand au votat impotriva. Abia la ora 19, consilierii generali au aprobat prelungirea valabilitatii licentelor de maxi-taxi, iar primarul a putut pleca linistit sa-si sarbatoreasca ziua de nastere.
"Licitatia pentru cele 17 noi trasee urmeaza sa se tina pe 7 iunie. Dupa aceea se vor anunta castigatorii, va fi perioada de contestatii etc.", a declarat Stefan Pirpiliu, consilier general, initiatorul noului regulament privind circulatia autovehiculelor de tip maxi-taxi pentru transportul de calatori.

Conditii mai bune

Regulile dupa care se va desfasura transportul cu maxi-taxi in Capitala s-au schimbat, iar edilii le-au promis calatorilor ca vor avea conditii mai bune dupa ce vor intra in vigoare noile trasee. Chiar daca la inceput initiatorii proiectului au cerut infiintarea de statii fixe, s-a renuntat la aceasta masura, iar timpul de succedare a autovehiculelor a fost hotarat in functie de orele de varf. Cele 17 trasee au lungimi, in general, de peste 10 km si leaga doua puncte importante din oras. Odata cu introducerea lor, operatorii nu vor mai avea voie sa circule prin zona A a Capitalei si in interiorul inelului principal de circulatie, pentru a nu aglomera traficul si a nu polua aerul.
Din proiectul de regulament a fost scoasa prevederea potrivit careia operatorii sunt obligati sa se doteze cu autobuze pentru a putea participa la licitatie. Conform caietului de sarcini, vor fi punctati corespunzator cei care fac dovada ca detin autobuze pe care le vor folosi pe traseu in cazul in care castiga licitatia. Cei care nu au posibilitatea sa se doteze cu autobuze trebuie sa aiba microbuze, cu 10-17 locuri pe scaune, si minibuze, cu 17 locuri pe scaune si 50 de locuri in picioare. Actualele rute au fost pastrate in proportie de 70-80%. Ele au fost stabilite in functie de cerintele cetatenilor adresate primariei si RATB.
Transportatorii vor fi obligati sa asigure cate doi soferi pentru fiecare masina, iar fiecare sa lucreze cel mult opt ore/zi, si nu pana la 12 ore, cum se intampla in prezent. De asemenea, au fost inasprite conditiile in care se poate suspenda autorizatia de traseu pentru operatorii care nu respecta reglementarile legale. Prima suspendare va fi de trei luni, a doua - de sase luni, iar la a treia abatere autorizatia va fi anulata.
Amenzile pentru cei care nu vor respecta noile reglementari vor fi cuprinse intre 100 si 5.000 RON si se vor aplica de catre inspectorii Primariei Capitalei, politisti, controlori de la Ministerul Finantelor, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

Transportatorii vor trebui sa asigure doua tipuri de abonamente, cu valabilitatea de o zi si o luna. Preturile acestora si ale biletelor vor fi stabilite in urma licitatiei. Modificarea tarifelor se va face trimestrial, in functie de coeficientul de indexare (inflatie) publicat in Buletinul statistic editat de Comisia Nationala de Statistica. Biletele urmeaza sa fie distribuite de soferi, dar calatorii le vor putea cumpara si din puncte fixe. Cei care vor fi prinsi calatorind fara bilet sau abonament vor fi amendati. Astfel edilii doresc sa-i oblige pe soferi sa elibereze bilete, lucru care pana acum nu prea se intampla.

Primele 15 autobuze noi marca Mercedes intra pe traseu

Primele 15 autobuze noi marca Mercedes vor intra pe traseu cel mai probabil in cursul zilei de sambata daca pana atunci vor fi terminate procedurile de inmatriculare. Noile autovehicule vor circula pe traseul liniei 131 si fac parte din lotul de 500 de autobuze pe care RATB le va achizitiona in perioada 2006-2007. In cursul acestui an, vor fi aduse in tara 400 de autobuze, cate 60 in fiecare luna, iar restul de 100 vor fi disponibile de anul viitor, in perioada martie-iulie, conform contractului.
Directorul general al RATB, Gh. Aron, a precizat ca, deocamdata, se face o analiza in functie de necesitati in ceea ce priveste traseele pe care se vor circula urmatoarele autobuze care vor sosi, decizia urmand sa fie anuntata ulterior. Autobuzele Mercedes sunt furnizate de firma germana Evobus Citaro Gmbh si costa in medie 188.164 euro plus TVA/bucata.
Noile autobuze indeplinesc anumite cerinte tehnice, solicitate de edili, si anume: podea complet coborata, facilitati pentru persoanele cu handicap, sa respecte conditiile de mediu impuse de legislatie, sa prezinte siguranta in exploatare si un grad ridicat de confort. Garantia totala pentru un autobuz de acest tip este de trei ani sau 250.000 km.
Capacitatea de transport a autobuzului este de 106 pasageri, dintre care 27 pe scaune si 79 in picioare. Podeaua este complet coborata pe toata lungimea vehiculului si motorul este de tip Diesel.

Transportul de noapte

Consilierii generali vor initia un proiect de hotarare privind asigurarea transportului public pe timp de noapte. Pentru ca operatorii privati nu au fost de acord sa preia acest tip de transport, se va apela la Regia Autonoma de Transport Bucuresti. "Saptamana viitoare, voi propune un proiect de hotarare prin care se vor introduce 50 de minibuze care vor transporta calatorii pe timpul noptii", a declarat Stefan Pirpilu, consilier general.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2006 17:47:26    Titlul subiectului: 60951

Nu știu cât de ontopic sunt, dar am văzut un "Irannational" O309 cu numere de București Shocked B63GYR Intra pe o stradă din Otopeni; cred că era interurban; avea scăriță pt. cocoțatul pe acoperiș și tot pe acoperiș (nu mai sunt sigur dacă avea sau nu) spațiu pt. bagaje; vehiculul nu era într-o stare prea bună Evil or Very Mad
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2006 20:18:35    Titlul subiectului: 60963

Confort de maxi-taxi... fundul în geam :

Oamenii ar apela la orice în care se pot înghesui și îi poate duce la destinație...Vedeti cazul dubei 512 care dublează 91 și 66.. când e 66 plin, oamenii dau năvală la dubă și merg cu fundul în geam, în vreme ce troleibuzele articulate se plimbă liniștite pe linii precum 65 și 74.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 09:52:25    Titlul subiectului: 61410

Evenimentul zilei, 2006-06-21

Operatorii de maxi-taxi n-au venit la licitatie

Dezinteres. Cele 17 trasee de maxi-taxi pe care Primaria Capitalei vrea sa le liciteze n-au fost dorite de operatorii care in prezent activeaza pe 28 de linii urbane. La licitatia de ieri au fost depuse oferte numai pentru opt trasee, in conditiile in care 33 de firme cumparasera caietul de sarcini. Pentru ca niciuna dintre oferte nu concura cu alta pe acelasi traseu, primaria a decis sa reia licitatia pe 5 iulie. Actualele licente de transport ale operatorilor au fost prelungite de la 1 iunie pana la 31 iulie.

Libertatea, 2006-06-21

Se repeta licitatia pentru traseele maxi-taxi

Pentru ca nu au existat cate doua oferte pentru fiecare din cele 17 trasee de maxi-taxi, Primaria Capitalei va repeta licitatia la 5 iulie. Ofertantii se angajasera sa pastreze pretul biletului la 1 leu nou, dar au introdus si sistemul de abonamente. Cele lunare erau cuprinse intre 20 si 80 lei noi, iar cele pentru o zi, intre 1 si 5 lei noi.

Compact, 2006-06-21

Licitatiile pentru traseele maxi-taxi, fara pretendenti

ABSENTA - Desi se declara nemultumiti ori de cate ori primaria le mai pune cate o conditie, operatorii de maxi-taxi nu se ingramadesc sa participe la licitatiile pentru noile trasee. Primaria a amanat pentru a doua oara adjudecarea noilor rute pentru transportul in regim maxi-taxi.

La licitatia organizata ieri doar o treime din noile trasee au primit oferte de la societatile de maxi-taxi. Doar 17 trasee vor mai circula prin Capitala, fata de cele 26 de pana acum. Nici una nu va traversa centrul Bucurestiului. "Ca urmare a faptului ca nu au fost depuse minim doua oferte pentru fiecare traseu, comisia de evaluare a decis, in conformitate cu prevederile legale, repetarea procedurii", se arata intr-un comunicat de presa al Primariei Capitalei. Rutele stabilite de primarie vor fi numerotate corespunzator fiecarei linii, de la 701 la 717. Licitatia a fost reprogramata pentru data de 5 iulie 2006. Autorizatiile de functionare vor fi emise numai pentru o perioada de trei ani, timp in care va fi infiintata Autoritatea Metropolitana de Transport.

Adevarul, 2006-06-21

Operatorii de maxi-taxi, interesați doar de unele trasee
de Georgiana BACIU

Mai bine de jumătate din traseele de maxi-taxi din Capitală nu prezintă interes pentru transportatori. Doar opt dintre cele 17 trasee de maxi-taxi scoase la licitație de Primăria Municipiului București au fost considerate atractive de firmele de specialitate. Documentele pentru licitație au fost cumpărate de 33 de firme. Doar patru societăți au depus oferte pentru opt trasee.
Asocierea Millenium Expo 2000, Trans Cyty 2002 SRL, Do&Do SRL a fost interesată de traseul 701 (Hipermarket Cora parcare - Autogara Obor), Atlassib & Cofrom SRL a vrut patru trasee: traseul 707 (șoseaua Alexandriei - Piscu Crăsani), 708 (str. Pucheni - str. Crasna), 709 (str. Luncii - Cimitirul Ghencea 2) și 710 (str. Ghidigeni - Drumul Poiana Largului), iar asocierea SC Condor Impex SRL, SC Nikarom Group SRL s-a arătat interesată de traseul 715 (Pădurea Andronache - str. Dragomirești) și de traseul 717 (str. Nițu Vasile - Hipermarket Cora). Asocierea Allegro Maxi Taxi SA, SC Ridm Impex SRL, SC N&G Atlas Transport SRL vrea traseul 716 (Pod Grozăvești - Piața Progresul). În ofertele financiare prezentate, prețurile biletelor pentru o călătorie variază între 1 și 1,26 lei, iar cel al abonamentelor - între 20 și 80 de lei, cel mai scump fiind traseul 716. Potrivit Primăriei Capitalei, Comisia de evaluare, care a deschis, ieri, ofertele, nu a declarat niciun câștigător, pe motiv că nu au fost depuse minimum două oferte pentru fiecare traseu. Licitația se va relua în data de 5 iulie. Numai 17 trasee vor fi autorizate în Capitală, față de 26 de până acum. Niciunul nu va include centrul Capitalei. Potrivit municipalității, operatorii vor fi sancționați cu amenzi cuprinse între 4.000 și 5.000 de lei dacă nu dețin cele 26 de documente și avize necesare derulării legale a activității, dacă nu oferă confort călătorilor și dacă nu își asigură mijloacele de transport. șoferii care nu au o ținută corespunzătoare și un comportament civilizat și care nu acordă timp suficient pentru îmbarcarea călătorilor riscă și ei sancțiuni cuprinse între 500 și 1.000 de lei.

Romania Libera, Miercuri 21 Iunie 2006

Licitatia pentru atribuirea traseelor de maxi-taxi, reluata

Edilii au decis sa repete licitatia pentru desemnarea firmelor care vor efectua transport de persoane pe noile trasee de maxi-taxi. La licitatia desfasurata ieri s-a constatat ca nu au fost depuse cel putin doua oferte pentru fiecare traseu, asa cum cere legea.
Noul termen-limita pentru depunerea ofertelor este 5 iulie, ora 9, urmand ca deschiderea acestora sa aiba loc o ora mai tarziu. Municipalitatea a scos la licitatie 17 trasee pe care vor circula autovehiculele de tip maxi-taxi. Pana la desemnarea firmelor care vor opera pe aceste trasee si intrarea in vigoare a noilor contracte, autovehiculele maxi-taxi vor continua sa circule pe actualele trasee.
Conform regulamentului aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti, acestea nu vor mai avea voie sa circule in zona centrala a Capitalei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 23 Iun 2006 22:39:35    Titlul subiectului: 61498

Este o hotarare de guvern, nu stiu care, dar stiu ca spune ca maxi-taximetrele nu au voie sa circule prin orase, doar pe trasee ocolitoare oraselor. In Suceava, cand a venit de la guvern aceasta lege, primarul nu a putut scoate dubele din oras deoarece T.P.L.(firma de autobuze locala) facea fata transportului a doar 25% din populatia orasului. Asa ca au mai lasat 150 de dube. De cand au venit 15 autobuze noi au scos dubele, ramanand 40 acuma care sunt pe trasee ocolitoare.
Deci odata cu intrarea in U.E. nu trebuie sa va faceti griji in privinta dubelor.
Se cere sa fie podea joasa, dar dubele nu au asa ceva.
Sus
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2006 10:26:31    Titlul subiectului: 2525 26920

Fara 502, 515, 582 va spun eu ca multa lume ar fi terminata. Sa traiasca forever si sa vina mai des ca in baza lui 282 masina fantoma, care circula cate doua sau trei impreuna, ca nu stiu traseul, mai ajungem la servici poimarti.
In ziua de azi s-a inlocuit frecventa la autobuze si altele cu viteza.
Dimineata m-am spalat pe dinti cu un sofer de 300 care a plecat de la cap dupa un sfert de ora, de nu mai putea sa inchida usile la Clabucet.
Prefer maxi-taxi cand stai jos, dai un ban da' face, ai muzica, merge repede, te lasa unde vrei .
Nu cred ca pot fi puse statiile RATB mai prost decat sunt puse acum in Bucuresti. Mai mult e imposibil ca zilnic sa nu se mute statii de la locul lor, ba sunt inainte de intersectie, ba sunt dupa, ba nu mai sunt deloc... Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 22:39:29    Titlul subiectului: 61976

Averea 06-07-2006

TRASEE LIBERE. Din cauza conditiilor aspre din caietele de sarcini, asa cum acuza operatorii, sase din cele 17 trasee de maxi-taxi, puse la dispozitie de municipalitate, au ramas pe afara la licitatia organizata, ieri, la sediul Primariei Capitalei
Cei 15 operatori de maxi - taxi, care au cumparat caietele de sarcini pentru preluarea traseelor nu au depus oferte decat pentru 11 dintre acestea. Printre cele sase trasee neofertate, se regasesc si cartierele Drumul Taberei si Militari. Tinand cont de faptul ca in Drumul Taberei nu exista metrou, locuitorii din aceasta zona vor fi afectati, daca traseul de maxi-taxi, care face legatura dintre centrul Bucurestiului si cartier, nu va fi preluat.
Primaria promite insa ca, pana la sfarsitul lunii, va fi organizata inca o licitatie pentru preluarea celor sase trasee. Pe langa cele doua cartiere mai sus mentionate, mai sunt neofertate si traseele care traverseaza zonele Bucurestii Noi, Chitila si Baneasa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mirciulina



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 08:32:27    Titlul subiectului: 61984

Aceste trasee propuse de onor primarie sint de fapt niste batai de joc... Cum firmele de taximetrie sint tot ale lor, e evident ca nu se vor obosi sa liciteze in conditiile actuale ... desi nu sint un fan al dubelor - multe dintre cele care circula in Bucuresti sint tomberoane pe roti, totusi ele sint o solutie la transportul aglomerat RATB in Bucuresti.
cel mai bun ex il am pe 526 - obregia - rahova ... dimineata de ex - Dinspre Rahova spre centru trebuie sa fii karatist sa te sui in autobuzul RATB nr 226 ... autobuzele de la 6.40 - 7.20 sint pline de la capat ... dubele reprezinta o suplimentare binevenita, chiar in conditiile de sardina dinauntru ... evident este de preferabil sa stai sardina 30 de minute decat sa te trezesti cu ziua taiata...
Celor care ar gandi ca se poate pleca mai devreme 6.00- 6.40 - le-as recomanda sa ramana peste noapte la slujba - si sa isi amenajeze un pat acolo...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 09:28:00    Titlul subiectului: 61989

Romania Libera
Licitatie pentru maxi-taxi Nici o firma nu a fost interesata de sase din cele 17 trasee Joi 06 Iulie 2006

Firmele care doresc sa primeasca licenta pentru a putea opera pe traseele de maxi-taxi si-au prezentat ofertele la licitatia care a avut loc ieri la Primaria Capitalei. Dintre cele 17 trasee scoase la licitatie de municipalitate, pentru sase nu s-a depus nici o oferta.

Traseele care au ramas nelicitate sunt urmatoarele:
- 702 - Gura Ialomitei - Str. Burnitei
- 704 - Dumitru Brumarescu - intersectia dintre strazile Zanoaga si Odei
- 706 - intersectia dintre str. Sinei si Intrarea Lacul Pasarea - intersectia dintre str. Margelelor si Drenajului
- 711 - intersectia dintre bulevardul Laminorului si Stanilesti - intersectia dintre Redea si Lonea
- 712 - intersectia Pod Chitila cu str. Aeroportului - Gara Baneasa
- 713 - intersectia dintre Bulevardul Regiei si Cristian Pascal - Bioterra - Baneasa.
Acestea urmeaza sa mai fie scoase din nou la licitatie in cursul acestei luni, in incercarea de a se gasi firme care sa le preia. Operatorii de transport s-au declarat de mai multa vreme impotriva traseelor stabilite de municipalitate deoarece acestea nu includ zona centrala a Capitalei. Astfel, numarul de calatori va fi mai mic, in opinia transportatorilor, care sunt de parere ca astfel de trasee nu sunt rentabile.

Preturi

Pentru celelalte 11 trasee, care au fost considerate cat de cat atractive de catre operatori, au depus oferte noua societati si asocieri de firme. Preturile licitate pentru valoarea unui bilet au fost cuprinse intre 0,84 si 1,26 RON fara TVA, iar cele la abonamente lunare - intre 33,61 si 67,23 RON fara TVA.
Comisia de Evaluare a Ofertelor va comunica peste cateva zile, dupa ce vor fi analizate in detaliu toate documentele, firmele castigatoare.
In prezent, maxi-taxi circula pe vechile 26 de trasee pentru care s-au prelungit licentele pana la intrarea in vigoare a noilor trasee. Dupa terminarea licitatiilor si semnarea contractelor, transportatorii vor avea voie sa circule numai pe cele 17 trasee stabilite de municipalitate. Formalitatile s-au prelungit deja peste termenul stabilit pentru ca la prima licitatie nu s-au inregistrat cel putin cate doua oferte pentru fiecare traseu, drept pentru care s-a decis reluarea procedurii.

Un articol de Cristina Boiangiu
--------------------------
Cotidianul, 2006-07-06

Licitatia de atribuire a traseelor de maxi-taxi din Capitala s-a transformat in negociere cu o singura sursa, din lipsa de oferte.

Pentru a doua runda de licitare a celor 17 trasee de maxi-taxi din Bucuresti, organizata ieri la primarie, s-au prezentat aceleasi societati cu aceleasi oferte ca la prima etapa, din 20 iunie. S-au depus oferte doar pentru 11 trasee, dintre care zece au fost ofertate de o singura firma sau asociatie de firme.

Prima runda a licitatiei fusese suspendata tocmai pe motivul ca a existat o singura oferta pe traseu. „Asa este legea. La prima licitatie nu se ia in considerare daca este o singura oferta. La a doua se poate face prin negociere cu o singura sursa. Pe de alta parte, acum urmeaza analizarea ofertei tehnice. Vom vedea la sfirsitul lunii daca sint eligibili sau nu“, sustine Stefan Pirpiliu, directorul Departamentului de Transport din cadrul Primariei Capitalei. Comparind prima oferta din iunie cu cea depusa ieri, se vede clar ca, in sapte cazuri, aceeasi firma care s-a inscris prima oara singura pe un traseu s-a inscris si a doua oara, tot singura. Numai ca, de data aceasta, primaria e obligata sa ii ia in considerare oferta. Singurul traseu pentru care au licitat doua firme e linia 703, care face legatura intre Unirii si cartierele Berceni si Dristor. De asemenea, traseele care n-au prezentat interes de prima data nici ieri n-au fost ofertate.

Nord-vestul Capitalei, fara maxi-taxi

Societatile care au depus ofertele nu au fost interesate de zonele periferice ale cartierelor Chitila, Bucurestii Noi, Baneasa, Drumul Taberei si Militari. Municipalitatea va organiza o noua licitatie pentru atribuirea acestor trasee pina la sfirsitul acestei luni, potrivit directorului Directiei Transporturi si Siguranta Circulatiei, Gheorghe Udriste.

Conform ofertelor depuse la licitatia de miercuri, microbuzele maxi-taxi vor circula numai la periferia cartierelor Colentina, Pantelimon, Dristor, Berceni si Rahova, acoperind doar zonele din sudul si estul Capitalei.

Bucurestenii vor plati 1,2 lei pentru o calatorie intre Piata Obor si un hipermarket situat in apropiere de localitatea Voluntari (linia 701). Pentru acelasi traseu, abonamentul lunar va costa aproape 70 de lei, potrivit ofertei depuse.

Pentru a circula cu microbuzul la periferia cartierului Rahova, intre Ferentari - Piata Rahova - Prelungirea Ghencea (liniile 707, 708, 709 si 710), bucurestenii vor plati 1,2 lei pentru un bilet si 40 de lei pentru un abonament lunar, conform ofertei depuse de firmele asociate.

Pe liniile 715, Colentina, si 717, Berceni, o calatorie cu microbuzul maxi-taxi va costa un leu, iar un abonament lunar 40 de lei.

O calatorie intre complexul studentesc Regie si Piata Progresul (linia 716) va costa 1,5 lei, iar un abonament lunar 70 de lei, potrivit ofertei depuse. Aceleasi preturi pentru un bilet si un abonament lunar vor fi percepute bucurestenilor care vor circula la periferia cartierului Dristor (linia 705).

Licenta prelungita de Videanu

Licitatia de maxi-taxi trebuia finalizata inca de acum o luna, data in care autorizatiile societatilor de maxi-taxi care circula prin Capitala au expirat. Circulatia microbuzelor ar fi trebuit suspendata in Bucuresti incepind cu luna iunie, potrivit noului regulament de functionare a acestui serviciu in Capitala, votat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB). Consiliul a decis insa, dupa o sedinta „de indata“ convocata de primarul general Adriean Videanu, prelungirea valabilitatii licentelor de circulatie ale microbuzelor maxi-taxi pe vechile rute, insa nu mai tirziu de 31 iulie.
-------------------------
Evenimentul Zilei

Centrul Capitalei ramane fara microbuze
6 Iulie 2006
Dollores Benezic

In celelalte zone, o calatorie va costa intre 1 si 1,5 lei noi.

Microbuzele maxi-taxi vor circula numai in zonele periferice, in sud-estul Bucurestiului, zona similara nord-vestica a orasului nefiind atractiva pentru societatile de transport, potrivit ofertelor depuse, ieri, la licitatia organizata de municipalitate pentru atribuirea traseelor.

Potrivit noilor reglementari, numai 17 trasee vor fi autorizate in Capitala (fata de cele 26 de pana acum), insa niciuna dintre variantele de traseu nu va traversa centrul orasului.

Tarife si trasee

> Microbuzele maxi-taxi vor circula numai la periferia cartierelor Colentina, Pantelimon, Dristor, Berceni si Rahova. Bucurestenii vor plati 1,2 lei pentru o calatorie intre Piata Obor si un hipermarket situat in apropiere de localitatea Voluntari (linia 701). Pentru acelasi traseu, abonamentul lunar va costa aproape 70 de lei.

> Intre Ferentari - Piata Rahova - Prelungirea Ghencea (liniile 707, 708, 709 si 710), bucurestenii vor plati 1,2 lei pentru un bilet si 40 de lei pentru un abonament lunar.

> Pe liniile 715 (Colentina) si 717 (Berceni), o calatorie cu microbuzul maxi-taxi va costa un leu, iar un abonament lunar 40 de lei.

> O calatorie intre complexul studentesc Regie si Piata Progresul (linia 716) va costa 1,5 lei, iar un abonament lunar 70 de lei.

> Aceleasi preturi pentru un bilet si un abonament lunar vor fi percepute si pe linia 705 (periferia cartierului Dristor), potrivit ofertei depuse de asocierea firmelor Milenium Trans Impex SRL - SC Ridm Impex SRL - N&G Atlas Transport SRL.

> Linia 714 va asigura legatura dintre un hipermarket din zona Delfinului (Pantelimon) si un hipermarket din cartierul Baneasa, pretul unei calatorii va fi de un leu, iar al unui abonament lunar - 60 de lei, potrivit ofertei depuse de firma SC Laur & Oana.

> Pe linia 703, care face legatura intre Unirii si cartierele Berceni si Dristor, o calatorie va costa 1,2 lei si 70 de lei abonamentul lunar.

> Zonele periferice ale cartierelor Chitila, Bucurestii Noi, Baneasa, Drumul Taberei si Militari au ramas fara microbuze, insa municipalitatea va organiza o noua licitatie pentru atribuirea acestor trasee, pana la sfarsitul lunii iulie, potrivit directorului Directiei Transporturi si Siguranta Circulatiei, Gheorghe Udriste, citat de Mediafax.
--------------------------
Libertatea

11 linii de maxi-taxi la periferie

Primaria Capitalei a reusit sa concesioneze ieri, pentru urmatorii trei ani, 11 din cele 17 trasee de maxi-taxi din oras.

“Potrivit noului regulament privind functionarea acestui tip de transport in Capitala, de la 1 august microbuzele maxi-taxi nu vor mai avea voie prin centrul Capitalei”, a declarat directorul Departamentului Transporturi din Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste. Acesta a precizat ca masinile vor opri ca si pana acum unde vrea calatorul, dar firmele vor fi obligate sa emita abonamente si sa le distribuie in puncte speciale.

Ajunse o necesitate pentru bucuresteni, cursele maxi-taxi sunt practic luate cu asalt de calatori.

“Eu sunt nevoit sa merg cu maxi-taxi pentru ca in zona unde trebuie sa ajung nu exista RATB. Este inghesuiala, dar nu am incotro. Sa o iau pe jos kilometri intregi pe caldura asta?”, ne-a declarat Iancu, un tanar pasager de maxi-taxi.

Bucurestenii vor plati 12.000 de lei vechi pentru o calatorie intre Piata Obor si un hipermarket situat in apropiere de localitatea Voluntari (linia 701). Pentru a circula cu microbuzul pe traseul Ferentari - Piata Rahova - Prelungirea Ghencea (liniile 707, 708, 709 si 710), bucurestenii vor plati 12.000 de lei vechi pentru un bilet. Pe liniile 715 (Coletina) si 717 (Berceni), o calatorie cu microbuzul maxi-taxi va costa 10.000 de lei vechi. O calatorie intre Complexul studentesc Regie si Piata Progresul (linia 716) va costa 15.000 de lei vechi.

Aceleasi preturi pentru un bilet va fi perceput bucurestenilor care vor circula la periferia cartierului Dristor (linia 705).

Linia 714 va asigura legatura dintre zona Delfinului (Pantelimon) si cartierul Baneasa, iar pretul unei calatorii va fi de 10.000 de lei vechi.

Singurul traseu pentru care au licitat doua firme este linia 703, care face legatura intre cartierele Berceni si Balta Alba. Cele doua firme au prezentat oferte identice pentru o calatorie: 12.000 de lei.

Firmele nu-si baga masinile in Chitila si Drumul Taberei

Din cele 17 trasee, pentru sase dintre ele nu a licitat nimeni. Este pentru a doua oara cand autoritatile Capitalei incearca “sa marite” rutele de maxi-taxi. Cele sase trasee urmau sa deserveasca locuitorii din cartierele Chitila, Bucurestii Noi, Baneasa, Drumul Taberei si Militari. Primaria Capitalei le va mai scoate o data la licitatie, la 15 iulie.
----------------------
Compact

Maxi-taxi va circula doar la periferia orasului

Microbuzele maxi-taxi vor circula numai in zonele periferice din sud-estul Bucurestiului, zona similara nord-vestica a orasului nefiind atractiva pentru societatile de transport.

TRASEE - Potrivit ofertelor depuse la licitatia organizata de primarie pentru atribuirea traseelor de maxi-taxi, operatorii nu se inghesuie sa puna mana pe traseele din partea de nord-vest. Doar 17 trasee vor fi auto-rizate in Capitala, insa nici unul nu va traversa centrul.

Societatile au depus ieri oferte pentru 11 dintre cele 17 trasee ramase, insa nici una nu acopera zonele periferice ale cartierelor Chitila, Bucurestii Noi, Baneasa, Drumul Taberei si Militari. Primaria va organiza o noua licitatie pentru atribuirea acestor trasee la sfarsitul lunii.

Ofertele depuse ieri sunt pentru trasee la periferia cartierelor Colentina, Pantelimon, Dristor, Berceni si Rahova. Circulatia maxi-taxi ar fi trebuit suspendata in Bucuresti inca din luna iunie, potrivit noului regulament de functionare a acestui serviciu.

Fiecare traseu va avea pretul sau

- Linia 701 - 1,2 RON calatoria intre Piata Obor si un hipermarket situat in apropiere de localitatea Voluntari. Abonamentul lunar va costa aproape 70 RON.

- Linia 703 - doua firme au licitat pentru traseul care face legatura intre Piata Unirii si cartierele Berceni si Dristor. Ambele societati au oferit 1,2 RON calatoria si 70 RON abonamentul.

- Linia 705 - 1,5 RON calatoria la periferia cartierului Dristor.

- Liniile 707, 708, 709 si 710 - 1,2 RON calatoria pe linia Ferentari - Piata Rahova - Prelungirea Ghencea. Abonamentul - 40 RON.

- Linia 714 - 1 RON calatoria. Masina va asigura legatura intre un hipermarket din zona Delfinului (Pantelimon) si un hipermarket din cartierul Baneasa. Abonamentul - 60 RON.

- Linia 715 - 1 RON calatoria zona Colentina. Abonamentul - 40 RON.

- Linia 716 - 1,5 RON calatoria intre complexul studentesc Regie si Piata Progresul. Abonamentul - 70 RON.

- Linia 717 - 1 RON calatoria zona Berceni. Abonamentul - 40 RON.

Transportul tip maxi-taxi va disparea peste trei ani

Autorizatii Noile trasee nu coincid cu cele vechi, fiind vorba despre o rearanjare a liniilor. Acestea vor acoperi aproape toate cartierele Capitalei, cu exceptia centrului. Autorizatiile de functionare vor fi emise pentru trei ani, timp in care va fi infiintata Autoritatea Metropolitana de Transport. Soferii care nu au o tinuta corespunzatoare si un comportament civilizat risca sanctiuni cuprinse intre 500 si 1.000 RON.
--------------------
Ziua

Nord-vestul Capitalei, fara maxi-taxi

Microbuzele maxi-taxi vor circula numai in zonele periferice din sud-estul Bucurestiului, zona similara nord-vestica a orasului nefiind atractiva pentru societatile de transport, potrivit ofertelor depuse, ieri, la licitatia organizata de Primarie pentru atribuirea traseelor, transmite Mediafax. Potrivit noilor reglementari municipale, numai 17 trasee vor fi autorizate in Capitala (fata de cele 26 de pana acum), insa niciuna din variantele de traseu nu va traversa centrul Bucurestiului. Pentru licitatia organizata ieri, 15 societati au cumparat caietul de sarcini, iar la deschiderea ofertelor s-au prezentat doua societati si sapte asocieri de firme.

Societatile au depus oferte pentru 11 din cele 17 trasee valabile, insa niciuna din oferte nu acopera zonele periferice ale cartierelor Chitila, Bucurestii Noi, Baneasa, Drumul Taberei si Militari. Municipalitatea va organiza o noua licitatie pentru atribuirea acestor trasee, pana la sfarsitul acestei luni, potrivit directorului Directiei Transporturi si Siguranta Circulatiei, Gheorghe Udriste. Conform ofertelor depuse la licitatia de miercuri, microbuzele maxi-taxi vor circula numai la periferia cartierelor Colentina, Pantelimon, Dristor, Berceni si Rahova, acoperind doar zonele din sudul si estul Capitalei. Preturile propuse de ofertanti variaza intre 1 leu nou si 1,5 lei, iar costul unui abonament este cuprins intre 40 si 70 de lei.

Potrivit noului regulament de functionare a acestui serviciu in Capitala, votat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) in urma cu doua luni, odata revenite pe trasee, oprirea microbuzelor acolo unde solicita calatorii este interzisa. In schimb, noile trasee pentru microbuze vor fi mai lungi si vor avea statii proprii, unde vor fi vandute si bilete. Soferii nu vor mai putea sa vanda bilete. (M.S.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 08 Iul 2006 22:34:02    Titlul subiectului: 62046

În sfârșit nu imi va mai trece cazanul ăla de 585 pe lângă bloc... Smile

De ce nu preia RATB cu autobuze Expres (dar nu cu 3,5 RON/călătorie) liniile nelicitate? Că autobuze tot sunt (ba chiar ar fi un bun prilej de a stopa masacrarea fără rost a autobuzelor funcționale).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2006 15:37:31    Titlul subiectului: 27294

Nu mai merg cu maxi-taxi de vreo 2 ani, de cand intr-un 515, dupa ce i-am platit 15000 soferului (fara sa spun ca nu-mi da tichet), acesta se intoarce tacticos si-mi spune : ,,Mi-ai dat numai 5000!'' Zic :,,V-am dat 15000''. ,,Ba nu, mai trebuie 10000'' si da sa opreasca microbuzul... Twisted Evil Ce era sa fac? Ii dau inca 10000, dar de atunci nu am mai calcat si nu voi mai calca in viata mea (decat in cazuri de urgenta) intr-un maxi-taxi. Si cu RATB-ul este aglomeratie, dar macar nu stai cocosat ca intr-un microbuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2006 23:51:22    Titlul subiectului: 62118

Romania Libera
15-07-2006

Edilii au anuntat ieri firmele castigatoare ale licitatiei pentru incredintarea noilor trasee de maxi-taxi. Dintre cele 17 trasee scoase la licitatie, pentru sase inca nu s-au gasit firme interesate sa le preia. Pentru acestea, la care nu s-a depus nici o oferta, se va relua procedura de licitare in perioada urmatoare. Firmele care au fost desemnate castigatoare urmeaza sa semneze contractele cu municipalitatea, dupa care vor intra pe trasee, cel mai probabil de la inceputul lunii viitoare.



RF_Bucuresti-bucuresti-firmele.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.14 kb
 Vizualizat:  de 17075 ori

RF_Bucuresti-bucuresti-firmele.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 12:46:17    Titlul subiectului: 62131

Niste trasee complet aiurea majoritatea, fara nici o legatura, zic eu, cu necesitatile de transport ale bucurestenilor. Mafia din RATB si Primarie a iesit iar invingatoare. Traiasca comisionul!
Am spus-o si continui s-o spun: traseele de succes maxi-taxi au fost 511, 512, 526, 531, 555, 573, 585. Au fost linii utile, ce taiau practic orasul in doua, combinand traseele a 2-3 linii RATB.
573 avea traseu mult mai lung decat 173, mai exact nu se oprea la Pieptanari, ci mergea pana la Aparatorii Patriei.
173 nu va uni in veci Drumul Taberei de Berceni...

Desi liniile s-au desfiintat oficial de la 10 iulie, inca am mai vazut circuland 458 si 555!

Maxi-taxi in legalitate, din august
De la 1 august, bucurestenii nu vor mai vedea maxi-taxi in centrul si nord-vestul orasului. Numai 17 trasee vor fi autorizate, fata de cele 26, cate sunt acum. Ieri, Primaria a desemnat castigatorii primelor 11 traseele secundare care fac legatura intre cartierele Colentina, Pantelimon, Dristor, Berceni si Rahova. Pretul unei calatorii variaza intre 1 leu si 1,5 lei noi.
Sursa:Libertatea


Comparatie intre cateva dintre traseele maxi-taxi si cele RATB. Cine are mai multe informatii, este rugat sa le prezinte. Datele pe care le detin nu sunt foarte exacte. Cine a avut rabdarea sa urmareasca traseele, este rugat sa ma corecteze unde am gresit, sau sa vina cu completari.

511: Depoul Alexandria-Damaroaia. Prelua din fluxul de calatori de pe liniile RATB 32, 381, 331
512: Valea Argesului-Carrefour Colentina. Suplimenta liniile 69, 90, 21
526: Pta Rahova-Metalurgiei. 226, 133, 312
531: zona Postavarul (nu stiu exact unde, cred ca pe la Faur)-Pta Romana. 19, 101, 69, 381
555: Carrefour Militari-Carrefour Colentina. 236, 336, 69, 16, 21
573: Valea Argesului-Aparatorii Patriei. 173, 12, 232
585: initial Stadionul Ghencea, apoi Valea Ialomitei-Cora Pantelimon. 90, 268, 105, 385, 14
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 14:12:48    Titlul subiectului: 62134

512: Dubla de-a binelea 91 și o mare parte din 66 și 21.
526. Dubla 226 și 133
555. Dubla 100% 236, 61 apoi 21,
573. Dubla 173
585. DUbla 385 și tramvaiul 21.

Acea ,,suplimentare" la care te referi consta din faptul că duba arhiplină (cu mult peste 20 de oameni) mergea înaintea autobuzului. Mă bucur că le scoate (chiar dacă o să am o adevărată parcare de dube în capătul blocului).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 4 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community