Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Casari vehicule
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 21:22:09    Titlul subiectului: 62016

nokia2010 a scris:
Tramvaiele V09 cred că au circulat și 30-40 de ani! "Festival" au mers și 20-22 de ani, iar "EP" au mers cel puțin 15 ani...
EP-V3A au mers din 1975 pana in 2000. Sa zicem 5 ani mai putin, de cand s'a terminat modernizarea lor. La Iasi, V58 au circulat din 1959 (1969, cele mai noi), pana in 1992, iar cu unele modificari pana in 1996. Daca sunt bani de vehicule noi, le schimbi, daca nu, carpesti rablele pana cad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 00:37:09    Titlul subiectului: 62438

Chiar așa din curiozitate: măcar se va păstra una bucată de DAC 112 în stare de funcționare? Pt. generațiile viitoare, să vadă și ei un DAC...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 12:31:25    Titlul subiectului: 62469

Se vor păstra aproximativ 70 din ... 350 Sad
Auzisem că le vor păstar pe cele cu RK în 2005 și 2006... însă l-am văzut la tăiere pe #1948 ce a avut RK în 2005. Chiar nu mai înțeleg...
Tăiau la greu în URAC ... mama lor de casapi Mad Mad Vedeale-aș Audi-urile, Jeep-urile și Mertzanele șefilor care au dat aceste ordine trecute prin autogen Mad

______________________________________________________
Până atunci să vedem ce mai masacrau acolo...
#1948, RK în 2005. Se observă tabla nouă a treptelor.
Ăștia-s dobitoci de taie așa ceva? Mad

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 12:37:23    Titlul subiectului: 62471

#584 de la Autobaza Ferentari. Era într-o stare destul de bună. ERA... acum s-a ales praful și de el Sad Mad

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 12:41:42    Titlul subiectului: 62473

Ca taie DAC-urile, desi nu-mi place, mai inteleg cat de cat. Dar ceea ce am incercuit eu acolo nu pare a fi o bara de Ikarus? Question


RF_bara ikarus.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.14 kb
 Vizualizat:  de 16017 ori

RF_bara ikarus.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 12:46:12    Titlul subiectului: 62474

E normal sa dispara incet incet Dacurile, dar ar trebui totusi alese in functie de starea lor. Ma mira taierea celor cu RK recent si mentinerea in circulatie a lui 2168 (circula aproape zilnic pe 402/414/434). Cred ca ultimul RK l-a avut in 1999. Arata sub orice critica atat in interior cat si exterior (nu l-am gasit pe site-ul lui stfp). Oricum, ar trebui pastrat macar un exemplar din ele. Pastrat nu inseamna tinut in camp ca Dac 117.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 13:09:54    Titlul subiectului: 62477

#1948 ararta chiar bine. Puteau sa-l mai tina 1-2 ani pe o linie gen 162-163 sau una preoraseneasca.
Sa zicem ca #584 se apropia de sfarsitul vietii. Am mers acum 2 saptamani cu el si intra cam greu in viteza...

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 13:32:01    Titlul subiectului: 62479

RobertC a scris:
#1948 ararta chiar bine. Puteau sa-l mai tina 1-2 ani pe o linie gen 162-163 sau una preoraseneasca.
Sa zicem ca #584 se apropia de sfarsitul vietii. Am mers acum 2 saptamani cu el si intra cam greu in viteza...
El intra greu în viteză datorită... cutiei de viteze. Care se putea repara/înlocui.
Catalin Ghita a scris:
Ca taie DAC-urile, desi nu-mi place, mai inteleg cat de cat. Dar ceea ce am incercuit eu acolo nu pare a fi o bara de Ikarus? Question
Am mai văzut bucăți de Ikarus... dar cred că sunt rămase de la vre-un RK.
A...se tăia și un Ik4 de intervenție alb-verde. Nu se potae vedea din cauza clădirilor. I-am văzut doar partea din spate și roțile lipsă. Se pregăteau să-l tragă la autogen. Cred (dar nu sunt sigur) că era vorba de #2451.

În curtea URAC-ului era și #2533. Sper că nu-l aștepta și pe el moartea Sad Arăta destul de bine. Cred că avea ultimul RK în 2005.

Erau multe autobuze pregătite de căsăpit...păcat că erau prea departe și nu le-am putut vedea numerele Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 22 Iul 2006 19:18:52    Titlul subiectului: 62522

Doamne, mi se face rau cand ma uit ca carnagiu e in curtea aia!! Crying or Very sad Baietii astia de la Urac chiar se distreaza probabil, ca au un ritm chiar prea bun la casatul saracelor Dacuri... Condoleantele mele fanilor... chiar se exagereaza sincer. Te pomenesti ca pana in toamna nu mai ramane nici un Dac pe lista de casari, si din plictiseala sa se apuce de Ikarusuri... Chiar, apropo de ele, ce se va mai intampla si cu 260-urile?
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 22 Iul 2006 22:15:03    Titlul subiectului: 62546

Apocaliptice imagini!
Ma intreb de ce nu s-a incercat sa se vinda o parte din DAC-urile bune, in tara.
Nu ma duc mai departe, Tirnaveni, Medias, a fost Sighisoara, ar fi avut nevoie de ele.
Sa vedeti cum se chinuie Sibiul sa aiba grija de DAC-uri, inferioare probabil multora din cele ce acuma-s... pulbere.
Ca la Iasi, asteptam sa treaca timpul, pentru a casa.
Nu ma pricep eu prea bine, dar cum or sta cu contabilitatea?
Consiliul de Administratie hotaraste ce vehicule trebuie casate.
Cei din tara n-au luat legatura pt. ca nu stiau ca astia caseaza DAC-uri la greu. Dar si RATB-ul putea sa dea sfoara in tara dar...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 23 Iul 2006 10:19:02    Titlul subiectului: 62553

bogdan_buc a scris:
Te pomenesti ca pana in toamna nu mai ramane nici un Dac pe lista de casari, si din plictiseala sa se apuce de Ikarusuri... Chiar, apropo de ele, ce se va mai intampla si cu 260-urile?
Nici Ikarusurile nu mai au mult... cele care nu au apucat RK anul trecut au slabe speranțe să trăiască mai mult de 1 an în UE. Un lucru e însă sigur: toate Ikarusurile 260 vor apuca noul sistem de taxare, deoarece toate au montate suporturile în salon.
sisintea a scris:
Cei din tara n-au luat legatura pt. ca nu stiau ca astia caseaza DAC-uri la greu. Dar si RATB-ul putea sa dea sfoara in tara dar...
Până acum, tot ce s-a vândut s-a vândut pe pile (foști șefi sau foști șoferi etc), în rest s-a masacrat totul... de ce credeți că sunt așa puține Ik4 particulare(de exemplu)? Răspuns: pentru că RATB a avut sute și a vândut cel mult 10.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Iul 2006 18:45:56    Titlul subiectului: 62573

Atunci cand o tara intreaga afla ca RATB cumpara 500 de autobuze noi si isi declara intentiile de a improspata si innoi parcul auto, este evident pentru oricine ca va casa ce este vechi. Pentru un oras mic, chiar si 2-3 autobuze in plus conteaza enorm.
Intradevar, RATB putea scoate la licitatie ce era vechi, pentru cei cu putere de cumparare mai mica. Dar nici sefii de servicii similare din tara nu si-au dat interesul!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2006 17:49:22    Titlul subiectului: 62630

Asta e magarie, il taie pe 1948 care era intr-o stare foarte buna si jegu de 1881 se plimba vesel prin oras.
Cineva imi spunea ca taie in ritm de 13-15 pe saptamana.

O imagine de la locul masacrului...



RF_dsc05424_212.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.29 kb
 Vizualizat:  de 14414 ori

RF_dsc05424_212.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 14:38:38    Titlul subiectului: 62711

Eu sunt curios, de veselia casarilor vor scapa macar Dacurile mai aratoase cum ar fi #1888, #2556 si #2107? Sau Dacurile de scoala? Sau cele cu 2 usi? Sau ala cu scaune tapitate si masute inauntru?
Macar sa le aleaga si astia dupa impresia artistica ca vad ca RKurile nu prea conteaza cat sunt de recente.
Si mic off-topic: imi amintesc ca acum 4 ani cred, m-am plimbat cu un autobuz pe linia 254 care avea 3 usi dar numai cele 2 din margini erau operationale, cea din mijoc pe interior avand linoleu (asta cred ca era) trecut fix peste scara usii, iar in spatiul ramas era o roata de rezerva. Stia cineva de care autobuz e vorba??

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 28 Iul 2006 23:09:32    Titlul subiectului: 5000 62820

De la #541 și #2616 ne putem lua adio Sad erau pregătite de tăiere.


Și #228 a trecut prin ,,zona morții", dar, din fericire, a plecat înapoi viu la Autobaza Floreasca:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 13:21:23    Titlul subiectului: 63620

Vad ca deja taie tot in URAC, de la DAC la Ik de interventii, Rathgeber...pana la cabane pentru muncitori si remorci de tractoare...
Mai adaugam la lista: 537, 1850, 1877, 2500, 2587.



RF_DSC00081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.39 kb
 Vizualizat:  de 16647 ori

RF_DSC00081.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Dum 03 Sep 2006 13:10:44    Titlul subiectului: 64195

In loc sa caseze aiurea DAC-uri bune, in perfecta stare de functionare, mai bine ar avea "grija" de cele mai jalnice masini, in care siguranta calatorilor este pusa in pericol.

Si cred ca astfel de DAC-uri nu sunt in Bucuresti mai mult de 70-80 vehicule, tinand cont ca majoritatea au fost in reparatii in ultimii 2 ani (ex #2242). Desi intr-adevar sunt depasite moral si nu arata f bine, ele ar putea circula pe liniile preorasenesti sau ar putea fi suplimentate liniile periferice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 17:38:36    Titlul subiectului: 64481

DAC vor disparea ca sa faca loc la Mercedesuri.
Rathgeber vor disparea doar in masura inlocuirii lor cu tramvaie noi sau daca aceasta casare va surveni intr'un moment de reducere de parc datorita reducerii de trasee datorita marilor constructii videne.
Saurer vor fi scoase de la Berceni in momentul modernizarii depoului si a liniei, precum si a construirii legaturii cu centrul si conectarea la restul retelei.
De acolo ele vor ajunge foarte probabil la Bucurestii Noi (daca va mai avea troleibuze) sau la Bujoreni.
Cred ca Rathgeber vor deveni utilitare sau vagoane speciale.
DAC vor inlocui actualele utilitare IK4.
Cel putin doua troleibuze DAC vor ramane pentru scoala, la fel si autobuze. Ma cam indoiesc ca vor aparea DAF sau DeSimon de scoala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Mar 03 Oct 2006 20:55:25    Titlul subiectului: jyjtyjty 64927

Ce se intampla cu autobuzele casate? Le taie fizic sau zac pe undeva?
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 03 Oct 2006 20:59:29    Titlul subiectului: 64929

Le taie fizic si le taie cu o pofta sadica mai pot adauga Crying or Very sad . Am vazut maldare de tabla in URAC, acum nu stiu ce se alege de ea, ca nu prea puteam sa intrebam personalul ce se alege de 200 de autobuze casate, oarecum cam repede ca sa nu prinda integrarea in UE... Wink Banuiesc ca le duc la Remat cu niste camioane mari. Care prinde o poza cu un asemenea camion cu tabla de DAC in el, e eroul meu Laughing
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 13:09:46    Titlul subiectului: 00000 65077

Se pare ca cei de la RATB nu pot gindi logic; e de inteles ca ramin autobuze DAC ale unor soferi care trec pe Citaro, dar nu inteleg de ce e atit de greu pentru RATB sa le dea altor soferi de DAC, care au autobuze mai proaste decit acestea si sa le caseze; dar asa e cind nu e vorba de banii tai, te doare in spate; ia sa fi trebuit sa plateasca financiar sefii pentru deciziile total aiurea pe care le iau: atunci s-ar fi schimbat situatia; din pacate traim in Romania.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 16:58:16    Titlul subiectului: 65092

Daca traiam in alta tara, DAC'urile nu mai erau demult, erau inlocuite cu altceva. Sau poate ca nu erau DAC'uri deloc. Sunt vechi, acum tot ce se strica, se taie. Nu se mai complica nimeni sa repare daca vin autobuze noi. Nu prea e spatiu pentru ele, iar ei ar tine spatiul ocupat pentru niste rable. Pacat de ele, dar RATB este presata de spatiu si de timp. Iar daca spuneti ca alta regie ar lua DAC'urile astea, cred ca glumiti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 01:32:17    Titlul subiectului: 65135

În alte țări se mai găsesc autobuze și troleibuze din anii '80...

La începerea isteriei cu Mercedesurile (câștigarea licitației din 2005) erau 333 de Dac 112UDM.
Astăzi, marți 10.10.2006 mai sunt doar maxim 232 de bucăți.
În 10 luni au fost casate 101 Dac 112 UDM și 4 Ik4 (dacă nu cumva or fi unele pe care nu le-am dibuit încă) + câteva camioane Roman de intervenție.
Lor li se adaugă 2 cupluri Rathgeber, 4 V3A-2S (care au fost ,,modernizate"....adică s-au construit altele), 2 V3A nemodernizate (același tratament ca la V3A-2S), 1 T4R + minim 2 Ep sunt puse pe butuci în diverse locuri pentru piese.
La troleibuze s-au casat 4 Dac 117EA (#7384, #7390, #7355, #7359), 1 Dac 217E (#7432)și un Saurer (#5014), posibil și Dac 212ECS #7342.

Și asta e doar ce a fost descoperit de mine... cine știe câte alte vehicule or mai fi fost masacrate.
Sunt puși pe fapte mari Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Dum 29 Oct 2006 02:16:02    Titlul subiectului: 65505

Am fost surprins sa-l revad pe #2308, tot ieri, circuland bine-mersi pe 141. Il credeam taiat de multa vreme.
Cat despre #2155, ce pot sa zic...era si timpul. Sa-l urmeze cat mai repede si #2157, #2131 si restul rablelor de pe 323.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 29 Oct 2006 02:32:12    Titlul subiectului: 65506

#2460 se plimba FĂRĂ număr de înmatriculare prin URAC... ciudat. Totuși îl șterg din lista morții.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community