Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2006 21:00:15    Titlul subiectului: 28061

Manimal a scris:
Daca ati sta in Margeanului ca mine, ati vedea ce inseamna sa existe doar 2 linii de autobuz intr-un cartier plin de blocuri...
Acum macar sunt 2, de cand l-au prelungit pe 226 in decembrie 2001 pana la Piata Rahova. Am locuit in Margeanului pana in 2004 si am cunoscut din plin aglomeratia matinala pe 139, mai mult in clasele 5-8 (pe care le-am facut la Liceul George Cosbuc, in zona Foisorul de Foc...). Adevarul e ca in anii respectivi (`93-`97), 139 circula la intervale incredibil de mari la orele de varf, se statea dimineata si 20 minute in statie si cand ajungea in statia "Margeanului" lumea de pe scara urcata la Piata Rahova se proptea in usi si tot nu te puteai urca
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 22 Iul 2006 09:44:17    Titlul subiectului: uuu 28370

Trebuie sa recunosc ca in ultima vreme atat 226 si 139 vin destul de des si aglomeratia de dimineata a mai scazut ... probabil din cauza ca e vara Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 21:43:38    Titlul subiectului: 133 63095

La Gara de Nord, intre Policlinica CFR si blocul de locuinte este o parcare. Pe vremuri, soferii de pe 133 obisnuiau sa scurteze pe acolo drumul catre Calea Grivitei, spre deliciul nostru, al pasagerilor, care nu mai stateam la aglomeratia de la semafor! Acum insa li s-a ingradit accesul si nu li se mai da voie sa se abata de la traseu.

Sa va reamintesc de alte trasee unde soferii scurtau abatandu-se de la traseul normal? Pe 105, cand circula pe la Casin, soferul unui a scurtat pe stradutele de dinaintea intersectiei, iesind direct in Ion Mihalache. Inchipuiti-va prostii de calatori care asteptau cuminti in statie sosirea autobuzului care nu mai aparea...cand de fapt el era deja de mult dus.

Alt caz: zilele trecute un sofer a oprit un Iveco gol, ce avea o placa cu 407 in statia de troleibuz de la Raul Doamnei, sensul spre V. Argesului. A coborat, s-a dus la macelarie, si cat a stat acolo vreo 5 minute, a blocat oata statia cu autobuzul lui, fortand troleibuzele sa debarce pasagerii in spatele statiei. Si nu era sofer de "duba", ci de fieratanie a RATB! Apoi s-a urcat in masina, a ocolit rondul la intersectia cu V. Argesului, si a luat-o inapoi pe Drumul Taberei. Daca ar fi avut GPS, sa stie dispecerul pe unde freaca el menta, mai facea ocolul asta in timpul serviciului doar ca sa-si ia carne?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 20:09:24    Titlul subiectului: 2600 63125

Traseele sunt gândite prost, iar parcul de vehicule este insuficient. Să luăm deja ,,celebrul" 226:
-dacă numărul de autobuze ar fi mai mare, călători nu ar mai plânge după lipsa maxi-taxi-urilor.
-dacă s-ar proceda ca în UE cu benzi pentru mijloacele de transport în comun pe strîzile largi, atunci parcurgerea Bd. Magheru, Bd. Dacia sau Bd. Eroilor ar fi foarte rapidă
-dacă tovarășii milițieni nu ar mai lăsa mașinile pe sensul ÎNCHIS circulației de pe Cal. 13 Septembrie, autobuzele ar putea să circule pe linia de tramvai(dat fiind că are asfalt), la fel cum se întâmplă în Mannheim și alte orașe europene
-nu în ultimul rând, dacă tovarășii milițieni ar amenda toți șoferii pe care îi văd încălcând regulile de circulație (inclusiv pe cei de dube, dar și pe cei de mașini scumpe cu WST, DEP, GUV etc. în coadă, ci nu doar pe cei de Dacii amărâte)
Dacă măcar una dintre condițiile astea ar fi îndeplinite, atunci traseul lui 26 s-ar putea parcurge în 35 de minute cum e trecut pe foaia de parcurs.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 21:08:06    Titlul subiectului: uyuyt 63167

... în Salonic (Grecia, o țară care, vorba cuiva, ,,nu e etalon de civilizație") era plin de motocilete... cauza: se strecurau mai bine în traficul extrem de aglomerat, iar locuri de parcare se găseau (dat fiind că sunt mici, nu au nevoie de prea mult spațiu pentru parcare). Deasemenea, autobuzele aveau bandă proprie, ceea ce le ajuta să treacă repede de ambuteiaje.
Totodată, acea bandă duce și la salvarea vieților unor oameni, deoarece ajută mașinile de salvare, pompieri și poliție să ajungă mai repede unde au fost solicitate.
Bineîțeles...Salonicul e Salonic, Bucureștiul e București...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 13:00:45    Titlul subiectului: probleme cu soferi de autobuz 63949

Sint perfect de acord ca traficul e infernal in Bucuresti, de aceea si cred ca ar trebui sa existe niste criterii de selectie mai stricte a conducatorilor de vehicule si sa fie testati peridoic; cit despre cunostinte, nu am din interior, dar din ceea ce se vede pe strada, se poate deduce cam care este atmosfera; si mie mi se pare normal sa fie penalizat un sofer ca opreste la 20 de metri de statie, iar cind ajunge lumea in sifrsit la autobuz, el inchide usile si pleaca; pina la urma nu e pe tralaua lui, executa un serviciu public, pentru niste oameni care in majoritate cumpara abonamente ca sa ajunga in siguranta si in timp util intre doua locatii, nu sa alerge ca bezmeticii dupa autobuze si sa stea cu frica ca vor fi prinsi in usa si trasi sub autobuz; tocmai din cauza unei asemenea mentalitatii, ca au chipurile scuze, nu se face nimic; in alte tari europene cum se poate? acolo de ce opresc autobuzele exact unde e statia, si nu la 20 de metir mai departe, chiar daca pentru asta sioferul ar trebui sa mai astepte 20 de secunde, sa plece autobuzul din fata? si acolo cum se poate sa nu se sara peste statii si sa fii tratat civilizat, nu injurat ca la usa cortului ca ceri explicatii pentru greseala facuta? Acolo cum se poate sa se circule strict pe traseul stabilit, nu sa se scurteze drumul pe motiv ca mai e un autobuz in fata si soferul e la ultima tura, vrea sa ajunga si el mai repede acasa, si putin ii pasa de calatorii care voiau sa coboare la staiile pe care el le-a sarit luind-o pe scurtatura? Sa nu mai zic ca am vazut soferi RATB gata sa sara la bataie cu alti conducatori auto pentru simplul fapt ca respectivii au respectat reguilile si nu le-au dat lor prioritate; nu e vorba ca sint (eu sau altii) justitiar, E VORBA CA NU SE POATE FACE NIMIC FARA MASURI RADICALE, ASTA E EVIDENT; CU O MUSTRARE SCRISA PE CARE CEL in culpa o primeste, nu se rezolva nimic, va proceda in continuare la fel; daca ar stii insa ca pentru o purtare abuziva, necivilizata se alge cu statutul de somer, in mod sigur s-ar gindi mai mult inainte sa fca asa ceva; in toate autobuzele din Paris spre exmplu sint afise care indemana calatorii sa nu se inghesuie la usa, pentru ca autobuzul nu pleaca pina nu urca/coboara toata lumea; si chiar asa si este, nu se pleaca din statie cu oameni prinsi in usa, ca sa ajunga cu 5 secunde mai devreme la capat sau sa prinda verde la semafor; si sint sigur ca si acolo disciplina s-a instaurat si cu sanctiuni, nu s-au civilizata aia sinfuri, au fost @ajutati@; trebuie sa existe insa vointa din partea conducerii, ceea ce la noi nu prea se intimpla, din contr, se incearca apararea celui care greseste in loc sa fie pepdsit si sa aiba si altii un exemplu; unii ar putea spune ca sit si ei oameni, mai gresesc si ei, au familie; asta nu cred ca are nici o relevanta: daca nu sint in stare sa faca fata acelui srvici, nu ii obliga nimeni sa ramina si sapuna in pericol viata unor oamnei nevinovati; in plus ei ar trebui sa fie primii constienti si sa se gindeasca ca au familii, etc, atunci cind intra in sevici, si sa isi desfasoare munca corect; inprincipiu nu sint de acord cu violentarea conducatorilor de vehicule, dar cind vezi ca institutia respectiva nu ia nici o masura , se ajunge pina la urma si la situatii extreme, si pe meritul celor implicati.

Nu a zis nimeni ca trebuie pedepsiti toti, daca sint citiva, in mod sigur ceilalti vor lua aminte stiind ca pot sa ramina pe drumuri daca fac pe smecherii; asa cum in domeniul privat se intimpla deseori sa ramii pe drumuri daca greseti sau sa fii penalizat consistent, nu vad de ce nu s-ar putea aplica sistemul si la RATB spre exemplu ; din pacate am avut de a face acum citiva ani cu cei de la RATB prin intermediul serviciului, si nu pot avea o parere buna despre oamenii de acolo, dar in fine, asta e Romania si mai ales astia sint romanii
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 13:34:32    Titlul subiectului: 63951

In niciun caz nu sunt de acord cu atitudinea unor soferi si vatmani, la fel cum nu sunt de acord cu atitudinea unor calatori.
Este foarte adevarat ca unii soferi incalca regulile si pentru asta trebuie pedepsiti in raport cu gravitatea faptelor lor si la fel si calatorii care incalca regulile.
Este adevarat ca nimeni nu se grabeste sa solutioneze o reclamatie care ar duce la desfacerea contractului de munca al unui angajat, probabil ca din cauza ca nici nu se ingramadesc multi la aceste meserii.
Asa cum am spus, scrieti pe forum despre orice incident in care ati fost implicat si care nu a fost rezolvat corespunzator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 13:51:53    Titlul subiectului: 63954

Zicea cineva ca soferii sunt bolnavi de inima dupa 50 de ani. Nu te obliga nimeni sa conduci 25 de ani un autobuz daca nu te simti in stare pentru asta si mai mult de atat nu stiu ce e asa de stresant, traseele sunt lejere, se sta la capate in prostie, cateodata chiar si 20 de minute caz concret la ghencea... soferii nu ar trebui sa fie stresati, parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 14:17:53    Titlul subiectului: 63959

Mare pacat ca nu se organizeaza ca in Germania curse de tramvaie conduse de alte persoane, asistate de personal de specialitate. Acolo e adevarat ca se merge ca "Sonderfahrt", adica cel mult iti plimbi invitatii cu tramvaiul. Ar fi interesant sa faci asta 10 ore, cu calatori obisnuiti.
Vei sta la capat de linie "in prostie", vei merge prin traficul din Capitala, vei fi numit moldovean si in alte moduri si vei auzi urari de genul: "fir-ai al dracului de manipulant cu cine ti-a pus manip*** in mana" (caz real !!). Poate vei gasi mp3 playerul titularului pe tramvai si te vei mai linisti cu ceva muzica de tramvai cum ar fi "cine e jupanul number one", "am parai si merg pe linia de tramvai" si altele.
Probabil ca in cabina ai aer conditionat, scaun super-confortabil si altele. Confortul atenueaza dar nu elimina greutatile acestor meserii si nici nu le pune in cap mai multa minte celor care au puterea sa o faca, dar nu stiu sa se poarte.
Datorita faptului ca in Moldova sa traia mai prost decat in alte zone, foarte multi moldoveni au acceptat serviciile de soferi si vatmani ITB, pe care altii nu le doreau.
In prezent, unii folosesc termenul de "moldoveni" ca insulta pentru soferi si vatmani. De asta am spus ca bine s'ar mai simti unii daca ar lucra o zi ca vatmani si ar vedea ce bine e + complimentele din partea altor soferi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 00:29:03    Titlul subiectului: 63968

Manimal a scris:
zicea cineva ca soferii sunt bolnavi de inima dupa 50 de ani. Nu te obliga nimeni sa conduci 25 de ani un autobuz daca nu te simti in stare pentru asta si mai mult de atat nu stiu ce e asa de stresant, traseele sunt lejere, se sta la capate in prostie, cateodata chiar si 20 de minute caz concret la Ghencea.... soferii nu ar trebui sa fie stresati parerea mea
Dupa parerea ta meseria de conducator vehicule in transportul urban este o placere o relaxare, iti pun si eu o intrebare ,de ce nu te-ai facut si tu sofer de autobuz troleibuz sau vatman? NU TREBUIE SA RASPUNZI, dar iti fac o propunere: sambata si duminica lucrez in 312 cu autobuzul 4106 probabil, daca ai timp si poti cauta-ma dupa ora 14 sa stai cu mine in cabina nu mult, 2 sau 3 curse, sa vezi cit de mult stau la capat si ce relaxanta meserie am si pe urma mai vorbim

Criteriile de selectie sunt foarte dure,din loturi de cite aproximativ 40 de insi daca trec probele psihotehnice maxim 7-8 insi, asta in zilele bune, ca sunt si loturi unde promovabilitatea este 0 iar dupa angajare sa nu crezi ca scapam anual cu vizita medicala, dam si proba psihologica nu scapa nimeni, dar exista ceva mai multa indulgenta dar pentru o lamurire definitiva iti fac si tie o invitatie ca lui Manimal sa vezi si tu cum este viata in traficul Bucurestean .Si ma repet simbata si duminica lucrez probabil ca autobuzul 4206 pe linia 312 numai dupa amiaza

Nu ma deranjat prea tare cele scrise, fata de ce indur zilnic este fleac, ma deranjeaza alceva; ca unii se declara prieteni transportului public dar fara sa incerce sa afle si cum este viata de dincolo de panoul acela care desparte calatorii de conducatorul vehiculului.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 10:16:40    Titlul subiectului: 63974

soferul de autobuz a scris:
...unii se declara prieteni transportului public dar fara sa incerce sa afle si cum este viata de dincolo de panoul acela care desparte calatorii de conducatorul vehiculului
Pai am impresia ca tocmai panoul acela este problema. Oamenii nu pot vedea dincolo de el si au senzatia ca dincolo de el e unul care sta relaxat si asculta muzica. Chiar si cu muzica preferata, nu mai e o placere de condus in Bucuresti nici cu masina personala.
Dar, pe langa asta, mai e o problema. Ar trebui ca numarul prietenilor "adevarati" ai transportului public sa fie redus la cei care au reusit sa vada dincolo de panou si asta nu prin el ? Dar cum ar ajunge acolo ? "Bate si ti se va deschide" ? In fine, macar testul asta l-am trecut Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 10:42:07    Titlul subiectului: 63976

Mi se pare lipsa de bun simt sa acuzi toti soferii de lipsa de respect, bun simt si sa-i faci moldoveni, doar fiindca unul-doi mai face misto de pasageri (intradevar, am vazut si d-astia). Eu unul apreciez munca depusa de acesti soferi, care suporta atata prostie a unor pasageri si in acelasi timp au rabdare si cu idiotii din trafic (aia smecheri adica). Si faza cu laboratoarele psihologice e trasa de par; voi chiar credeati ca RATB lasa orice sofer sa intre in meserie, asa ca aiba ocazia sa calce niste pasageri pe drum si alte scenarii care v-or fi trecut prin cap? RATB are laborator psihologic, si dupa cum a zis soferul de autobuz, chiar face teste serioase acolo. Asa cum ar trebui...
Legat de discutia cu in spatele panoului. Nu trebuie sa te afli in cabina ca sa vezi cat se chinuie soferul sa conduca mamutul pe roti. Poti sa te uiti prin geam si o sa vezi exact ce face (desi s-ar putea sa vezi scenarii de genul baga in neutru la jum statiei si merge din inertie pana la prima... aici iarasi cazuri izolate). Am avut si eu privilegiul (sau onoarea, mai bine) de a merge in cabina unui Rocar si a unui Mertzan si am vazut cum se conduce pe traseu si cat se sta exact la capat. Si asta a fost pe 312, o linie relativ usoara. Invit pe orice sceptic sa se urce in cabina unui 123 sau 381 dupa posibilitati, la ora 7 sa zicem, si sa stea acolo toata cursa, de la un cap la altul si inapoi. Poate va mai plangeti ca soferul e prea relaxat si se distreaza pe pasageri inchizandu-le usa in nas... Daca vine cineva si imi zice ca nu e asa, eu sincer raman la tara unde ma duc acum si ma apuc de cules cartofi, ca se pare ca nu stiu nimic despre transportul in comun...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 16:56:01    Titlul subiectului: 63989

bogdan_buc a scris:
(desi s-ar putea sa vezi scenarii de genul baga in neutru la jum statiei si merge din inertie pana la prima... aici iarasi cazuri izolate).
Ai pus punctul pe i, 40 % fac asa, in special pe rutele care nu sunt aglomerate... asta te indeamna exact sa nu le folosesti, pt ca vin greu, se misca incet, soferul n-are nici o treaba. Marti dimineata am vrut sa ma duc pe Calea Serban Voda de la mine de acasa.
Ma duc in 13 astept 173 vreo 15 minute... merge n-are nici o treaba asteapta semaforul sa se faca rosu.... ajung la Eroii Revolutiei si mai trebuie sa merg 2 statii, ce sa aleg tramvaiul sau autobuzul, ma duc la 116 gandindu-ma ca avand masini destinate doar acestei linii macar punctualitatea sa fie respectata... o mare teapa si aici, vreo 15 si dupa vine 323...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 14:22:25    Titlul subiectului: 64041

Sofer de autobuz: o meserie retribuita. Cu bune, cu rele. Cred ca e o munca grea, ce o respect. Mirlania si murdaria nu sint insa de acceptat. La oricine.

Ce autobuz ai, prietene sofer, 4106 sau 4206? As dori si eu sa facem o calatorie impreuna, sint curios cum va descurcati in traficul infernal de la voi. Dar nu pot sta in cabina, e interzis, nu-i asa?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 16:47:25    Titlul subiectului: 64046

Daca e asa cum spune soferul de autobuz, ca se dau teste anuale, mi se pare chiar mai rea situatia; dar ca sa vedem si partea buna, am remarcat ca exista si soferi care opresc in statie acolo unde trebuie (chiar daca au mai oprit la 20 de m inainte de statie) si care nu inchid usa in nas calatorilor, ba chiar o deschid din nou (un cexemplu este soferul de pe autobuzul 4106 (sau 4206?, nu am retinut exact), pe linia 313, azi dimineata; in concluzie se poate, deci comportamentul tine si de firea fiecaruia, nu doar de stress;
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 20:11:25    Titlul subiectului: 64050

Categoric nu depinde numai de stress...In unele situatii, soferul are tot timpul la dispozitie sa iti deschida usa - fie sa urci, fie sa cobori, deci aici e clar ca depinde de "generozitatea" lui. Stiu ca in mod normal soferii risca sa fie amendati daca deschid usile in alta parte decat in statie, dar cand e coloana de masini in fata si faci drumul mai repede pe jos, ori cand abia a plecat din statie, ai ratat autobuzul si el sta la semafor, nu mi se pare nimic in neregula sa iti deschida usa.

Azi pe la 11:30, un sofer de pe 173 a fost super de treaba; eu coborasem din tramvaiul 7 la Sura Mare, iar autobuzul tocmai plecase din statie si statea la semafor. L-am rugat sa imi deschida si nu s-a lasat asteptat. Era si el constient ca as fi stat dupa alt autobuz cel putin 15 minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 20:45:02    Titlul subiectului: 64051

sisintea a scris:
Ce autobuz ai, prietene sofer, 4106 sau 4206? As dori si eu sa facem o calatorie impreuna, sint curios cum va descurcati in traficul infernal de la voi. Dar nu pot sta in cabina, e interzis, nu-i asa?
TEORETIC este interzis, insa practic toate rudele soferului si prietenii sai se urca in cabina, si cei de pe Mercedes nu fac rabat, pe 601 am vazut de multe ori alte persoane in cabina
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Dum 10 Sep 2006 09:06:01    Titlul subiectului: tjjrjrjr 64315

Acum 20 de minute am venit acasa de la Tricodava, l-am luat pe 105 #1036 sa merg 2 statii pana la Raul Doamnei. In loc sa se incadreze pe banda la semafor sa o ia la stanga pe Raul Doamnei, el a mers inainte si a oprit in statia comuna cu 69, 71, 168, 173, 221.
Evident, calatorii speriati au coborat. Eu am facut bine ca i-am atras atentia ca este pe 105 si nu pe 173 (probabil ca ieri schimbul 1 #1036 a fost pe 173!). a mers pana la prima intersectie (Valea Argesului) si a intors, in final reintrand pe traseul lui de baza, pe linia 105.
Concluzia: ce se intampla cu soferii R.A.T.B., de ce nu sunt atenti la trafic si pe ce linie sunt?!
Am mai vazut soferi pe alte linii care uita sa inchida usile, merg cu ele deschise, iar la prima statie le inchid, soferi care asculta prea tare muzica in cabina sau opresc intre statii sa-si cumpere cate ceva.
Asta era de la autobaza Militari, care mai nou, dupa ce au introdus Mertane pe 122 si 126 de la Ferentari, au luat pe 173, soferul de azi de pe #1036 a fost probabil ieri pe 173... si i-o fi intrat in reflex... oricum penibila situatie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 10 Sep 2006 10:44:30    Titlul subiectului: 64317

Întâmplare identică acum vreo 2 ani și pe 312, care la rondul de la Nitu Vasile, în loc să facă stânga spre Racoviță, a preferat să o ia înainte pe Obregia...lumea din autobuz a rămas perplexă, toți se întrebau unii pe alții dacă nu e 312. Șoferul și-a dat seama când trebuia să oprească în stația de la BCR al lui 313, probabil întrebându-se ce caută acolo. După câteva secunde de uluială ale șoferului, dar și a călătorilor, ne-a dus până la prima intersecție unde putea să întoarcă, vreo 300m, până la Mladinovici, știind faptul că din cauza spațiului verde dintre sensurile de mers, nu poți întoarce oriunde, iar apoi a reintrat pe Racoviță pe traseul de bază... Razz
Probabil ca și în cazul de pe 105, a fost un șofer care își făcea veacul pe 313 și care uitase că totuși e pe 312. Era parcă de forma 127X, pe care nu-l prea vedeam pe acel traseu. Întâmplare amuzantă, dar totuși o neatenție a șoferului nu ar trebui să ne facă să zâmbim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Dum 10 Sep 2006 11:03:05    Titlul subiectului: 64320

Am intalnit si eu situatia asta pe 335 acum multi ani cand soferul a facut stanga la Arcul de Triumf crezand ca e pe 330. Situatia a fost rezolvata f usor prin intoarcera in rond si oprirea in statia de la intrarea parc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 10 Sep 2006 22:01:18    Titlul subiectului: 64326

Ii si inteleg pana la urma ca o mai dau in bara pe un traseu nou, cum e sa treci de pe un traseu cu care te-ai obisnuit pe altul, pe care nu prea il stii. Ma intreb cum ar fi de exemplu sa treaca un sofer care a lucrat in principal pe 226 sa zicem si sa-l puna pe 143 sau 682. Cred ca o sa ramana blocat pe stradutele acelea intrebandu-se pe unde s-o ia.
Si oricum pentru cine nu s-a gandit la asta, e si mai greu sa fi trecut de pe un traseu pe altul ca vatman, fiindca pe fiecare linie ai un alt set de macaze, si separatoare pe care trebuie sa le urmaresti si sa actionezi corespunzator. Banuiesc ca le trebuie antrenament serios pe fiecare linie. Ceva mai usor pe trolee banuiesc...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 15:56:25    Titlul subiectului: 64337

Mai oameni buni - nu mai fiti atat de intoleranti! De ce va atacati asa la niste chestii care se intampla intr-un caz din 10,000? Fiecare din noi merge probabil de nu stiu cati ani cu transportul in comun si fiecare avem poate o amintire ca s-ar fi intamplat odata, demult... de exemplu eu nu tin minte nici o astfel de intamplare. Cei care conduc vehiculele respective sunt si ei oameni, nu roboti, asa ca mai pot gresi si ei. Tu Ionut n-ai gresit niciodata nimic in meseria ta? (parca esti electronist daca tin bine minte). Si daca ai gresit ti s-ar fi parut normal sa se ia lumea de tine?

Oricum mare scofala daca o iau aiurea la o intersectie - probabil incep sa urle calatorii (pasnic si cu 'fiti amabil, ati gresit traseul' credeti voi? eu zic ca nu) si situatia va fi corectata in 3-5 minute. Big deal!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 15:59:39    Titlul subiectului: 64338

Acum vreo 2 luni un nene era sa ne duca cu troleibuzul in Depoul Bujoreni pt ca uitase sa opreasca in ambele statii de la capatul Valea Ialomitei. Aproape de Bd Timisoara a inceput sa-l fluiere lumea si ne-a debarcat acolo. Am luat-o cu totii (vreo 20 de oameni) pe jos inapoi juma' de statie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2006 09:47:46    Titlul subiectului: 64371

Pentru cei ce vor sa vada ce efect are o deviere de traseu, iata:
1060 de pagini
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=116221&st=31770

este continuarea topicului original
2604 pagini
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=31814

Uite mesajul initial al "autobuzistului care au uitat s-o faca la dreapta"

"Ieri (dumica 25.04.2004) am avut ceva treaba in Drunul Taberei, pe linia autobzului 137. Stau eu la Universitate si astept autobuzu' vreo 10 minute. In sfarsit vine. Ma sui, dar numai ca autobuzul, in loc s-o faca la dreapta, pe Regina Elisabeta, cum era normal, o ia inainte inspre Unirii. Io m-am linsitit cu gandul ca e deviat din cauza unor lucrari. Cand colo autobuzistul uitase s-o faca la dreapta..."

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 00:23:56    Titlul subiectului: 64501

Dar ce mai vede românul când NU vede RATB?
Stația Gara Basarab, sensul spre intersecția Șos. Orhideelor cu Cal. Giulești, în jurul orelor 17:

Sosește o dubă... supraaglomerată, nu a făcut față și a plecat mai departe pe traseul pe care nu are licență decât până la Grozăvești(nu Basarab):

Sosește în sfârșit autobuzul mult-așteptat:

Victorie!!! Autobuzul pleacă din stație burdușit de călătorii care l-au așteptat minim 20 de minute(cât am stat noi acolo):
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 6 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community