Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 11 Mai 2006 11:34:33 Titlul subiectului: jyjt |
60435 |
|
Azi l-am vazut pe #7417 pe 62... ce e interesant e ca pe placa din fata avea traseul de cand troleibuzele din Militari intorceau aproape de Gorjului: "P-ta Gorjului - Bd Iuliu Maniu (?) - Gara de Nord"
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Mai 2006 11:40:29 Titlul subiectului: |
60436 |
|
Da, pare ca asa e el, uite-l de pe site-ul lui Stefan
Au trecut mai muld de 5 ani de cand intorceau la Rasaritului, aproape de Gorjului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.26 kb |
Vizualizat: |
de 16250 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bubu68
Data înscrierii: 12/Mai/2006 Ultima vizita: 23/Feb/2007 Mesaje: 12
|
Trimis: Joi 18 Mai 2006 19:30:31 Titlul subiectului: kkyukyu |
60536 |
|
Ionescu a scris: | huruiala motoarelor provine de la :
- uzare excesiva: ganditi-va cati Km fac aceste masini prin oras. Mersul in oras este complet diferit de cel din afara orasului. Dupa mine cred ca s-ar putea interpune intre acestea doua un factor de 2. Adica 100km facuti in oras sunt echivalenti cu 200 facuti in afara.
- calitatea slaba a uleiurilor folosite: un ulei bun protejeaza motorul si ne protejeaza si pe noi un pic de zgomot... Din pacate au muncit prea mult si mai sunt inca muncite fara insa a fi riguros ingrijite.
D-aia nu poti auzi muzica, ci huruiala. | 1. Uzura exista, dar nu e excesiva. Factorul exista, dar e 1,3
2. Uleiurile nu sunt sintetice, dar nici slabe nu sunt. De-a lungul timpului s-au folosit AGIP, BP, TEXACO
Cauza zgomotului mai mare la ROCAR fata de DAF se datoreaza conceptiei motorului, care la ROCAR e mai "comprimat", ca sa folosesc un termen de la curse si, in plus, apare si zgomotul turbinei de supraalimentare.. Pt. comparatie, DAF-ul are un motor de cca 11 litri si are o putere max. de cca 220 CP, in timp ce ROCAR-ul are motor de cca 6,6 l (da, numai 6600 cm3) si are o putere max. de 260 CP.
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Mai 2006 21:04:25 Titlul subiectului: |
60537 |
|
Da, dar DAF e un motor mai putin stresat decat MAN -ul de pe Rocar.
Sa nu uitam ca autobuzele sunt proiectate pt asa ceva!
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Mai 2006 23:56:21 Titlul subiectului: |
60540 |
|
Daf-ul nu are turbina si nu are 220 CP, ci numai 192 CP max. Adica Rocarul la aproape jumatatea capacitatii cilindrice are cam 70 de cai putere in plus.
Si motoarele MAN sunt de felul lor zgomotoase.
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Iun 2006 20:48:36 Titlul subiectului: |
61233 |
|
In sistemul GPS de anuntare a statiilor au introduse TOATE liniile din bucuresti, indiferent la ce autobaza sunt!
Daca va uitati cu atentie la afisaje, deja au aparut leduri moarte, am vazut un 268 si 313.
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Dum 23 Iul 2006 20:14:42 Titlul subiectului: |
62585 |
|
Propun sa se discute aici despre sistemele de afisare/informare electronica aflate in vehicule sau pe exteriorul vehiculelor (fata, lateral usi, spate).
Discutiile sa contina urmatoarele:
- Modelul de afisaj. Unde este montat in vehicul sau pe exteriorul acestuia.
- Producatorul. Tara de origine.
- Caracteristici tehnice. Particularitati.
- Probleme ivite in functionare.
- Liniile si tipul vehiculelor pe care sunt montate.
- Cateva imagini sugestive pentru modelul respectiv.
Iata acum si site-ul firmei care a produs unele din afisajele care sunt pe DAF-uri(HISPANO SI CASTROSUA numai de la Pipera):
http://www.lle.de/english/html/produkte.htm#
_________________
|
|
Sus |
|
|
florrin12
Data înscrierii: 26/Dec/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2007 Mesaje: 14
|
Trimis: Joi 31 Aug 2006 17:14:53 Titlul subiectului: |
64111 |
|
Catalin Ghita a scris: | Apropo de troleibuzele bucureștene, ia priviți ce minunație de mesaj apare pe display-ul unuia dintre acestea | Mi se pare mie sau usile sint (au fost) sigilate, e la conservare prin depou? In acest caz, PA e logic pina la marirea de parc din Octombrie!
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 31 Aug 2006 21:19:12 Titlul subiectului: |
64121 |
|
florrin12 a scris: | Mi se pare mie sau usile sint (au fost) sigilate, e la conservare prin depou? In acest caz, PA e logic pina la marirea de parc din Octombrie! | Probabil ca soferul e si el in concediu. Sunt acolo mai multe troleibuze sigilate. Probabil cand incepe scoala, vor incepe sa apara la strada. Doar 7459 mai are de asteptat.
---
P.S. Troleibuzul cu "PA" e 5277. Pentru scrisul traseului e mai complicat, dar se pare ca se pot scrie niste litere sau cifre la indicativul de linie.
Este de asteptat ca pana la sfarsitul anului sa se construiasca o legatura de troleibuze cu centrul de la Berceni, unde se pare ca vor veni si primele troleibuze noi. Probabil ca intreaga retea din Berceni va intra in modernizari.
|
|
Sus |
|
|
Fanu
Data înscrierii: 30/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Feb/2007 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 15:17:43 Titlul subiectului: afisaje |
65045 |
|
metrouusor a scris: | Daca va uitati cu atentie la afisaje, deja au aparut leduri moarte, am vazut un 268 si 313. | Oricum afisajele sunt mult mai fiabile decat flip dot-urile. Cel putin alea de pe Daf Elvo si de pe unele V3A sunt intr-o stare jalnica...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 15:50:48 Titlul subiectului: |
65048 |
|
Afișajele de pe Citaro sun O.Pelled, la fel ca cele verzi. Cele roșii de pe Bucur, De Simom, V3A-93 și Autotdromo sunt Hannover Display sau Nordplastic (pe câteva V3A-93).
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 17:36:46 Titlul subiectului: |
65051 |
|
In legatura cu afisajele, sunt doua mari tipuri :
1. Afisajele magnetice - Verzi, functionale pe majoritatea Rocar de Simon-urilor, tuturor DAF-urilor, V3A-urilor modernizate pana anul trecut, Ikarus-urilor 415T, Bucur 3001,3002, Rocar 512E, 412E, 812E.
La acestea este importanta firma care le produce deoarece dintre acestea cele mai bune sunt de pe Ikarus 415T care dupa atatia ani nu sunt defecte multe.
2. Afisajele OLed. Dupa mine cele mai stabile se gasesc pe restul vehiculelor cu afisaj electronic. Cele mai bune sunt pe Mercedes Citaro deoarece au foarte multe led-uri grupate care formeaza un 'pixel' si de aceea au durata de viata mai lunga.
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 17:59:51 Titlul subiectului: |
65053 |
|
Din cate stiu eu, afisajele de pe toate Ikarus 415T sunt produse de Videoton.
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 08:22:19 Titlul subiectului: |
65062 |
|
Firmele de pe DAF-uri sunt LAWO LUMINATOR EUROPA ( http://www.lle.de)pe toate HISPANO,toate CASRTOSUA (Pipera) si ELVO seria #7xx,si O-PELED pe ELVO #8xx, 205, 902, 903 si CASTROSUA(Nordului)
_________________
Ultima modificare efectuată de către DAF la Lun 09 Oct 2006 08:27:56, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mie 11 Oct 2006 15:10:46 Titlul subiectului: 000 |
65169 |
|
Sa vedeti ce mod genial de a anunta devieril au gasit vatmanii de pe 19. Cativa si-au trecut anuntul pe parasolar (parca asa ii zice) cu markerul. Arata bestial pe fond maroniu, sa scrie: Circula prin Salajan. Sunt curios ce se intampla daca trebuie omul sa lase oblonul in sus...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 11 Oct 2006 15:56:01 Titlul subiectului: |
65170 |
|
Sunt curios ce se întâmplă dacă vine un călător mai tânăr sau care s-a mutat după Revoluție în București și nu știe denumirile comuniste al străzilor.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Oct 2006 15:58:54 Titlul subiectului: |
65171 |
|
bogdan_buc a scris: | Sa vedeti ce mod genial de a anunta devieril au gasit vatmanii de pe 19. Cativa si-au trecut anuntul pe parasolar (parca asa ii zice) cu markerul. Arata bestial pe fond maroniu, sa scrie: Circula prin Salajan. Sunt curios ce se intampla daca trebuie omul sa lase oblonul in sus... | Am vazut si mai tare...un 131, avea pe geam lipita o hartie pe care era scris cu marker negru ca circula deviat, mai mic traseul pe care circula si sub hartie o harta...desenata manual
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mar 17 Oct 2006 15:33:25 Titlul subiectului: an |
65351 |
|
Chestie interesanta am vazut eu azi dimineata. Se pare ca RATB-ul a avut timp sa faca si niste anunturi de statii pentru noile V3Buri. Mai precis in 028 cu care am mers eu anunta binisor statiile... ma rog, trecem cu vederea faptul ca a anuntat Zizin timp de vreo 4 statii, si dupa aia a anuntat Univ Cantermir, Sincai si ce-o fi fost mai departe ca nu am mai putut vedea... Daca ar face asta si pentru restul tramvaielor din flota, care au afisajul montat . Dar cer cam multe...
Legat de asta, i-au facut statiile si lui #181, care de ceva vreme tot circula pe 23? Ca se pare ca a devenit titular si deci ar merita niste anunturi, ceva.
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mar 17 Oct 2006 16:51:57 Titlul subiectului: |
65353 |
|
Din vina vatmanilor nu se anunta statiile la unele vagoane modernizate, pentru ca nu stau sa aiba grija de ele.
Vagonul #181 anunta statiile si cand era pe 34, daca nu ma insel. Iar acum este titular pe 23 si cand este rezerva este pe 8.
|
|
Sus |
|
|
shoppy
Data înscrierii: 03/Oct/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2010 Mesaje: 20
|
Trimis: Vin 27 Oct 2006 18:15:36 Titlul subiectului: |
65492 |
|
Se pare ca pe 41 e un obicei ca afisajul dereglat sa arate in loc de statie "St.AAAA Er.AAAA". Am vazut de mai multe ori cehstia asta.
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 29 Oct 2006 11:06:30 Titlul subiectului: |
65508 |
|
Eu am vazut tramvaie pe 41 care nu mai afisau linia... Scria in fata pe afisaj doar Crangasi Ghencea...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 29 Oct 2006 12:33:08 Titlul subiectului: |
65510 |
|
Le-am văzut și eu... oricum, stațiile lui 41 nu sunt comune cu nimic altceva, așa că oamenii oricum nu se uită la ce scrie pe afișaj
|
|
Sus |
|
|
shoppy
Data înscrierii: 03/Oct/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2010 Mesaje: 20
|
Trimis: Lun 30 Oct 2006 20:22:53 Titlul subiectului: |
65524 |
|
Pai ce, tu te dai jos din tramvai doar pentru legatura ? Ca daca stii cum se cheama statia, dar nu ai mai fost pe acolo atunci ramai ca pe vremuri sa intrebi cate statii sunt si sa numeri de cate se ori deschid usile.
Si daca ai vrea sa faci o treaba ca lumea, ai pune si legaturile din aceeasi intersectie, nu doar din acelasi peron. Adica la Miciurin ar trebui trecut la legaturi un pomelnic intreg de genul 20, 24, 42, 45, 205, 282, 300...
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 31 Oct 2006 22:57:51 Titlul subiectului: |
65560 |
|
Eu tot n-am inteles care e modalitatea de schimbare a afisarii statiilor. La troleibuzele Ikarus am observat ca schimbarea depinde de opririle in(tre) statii, respectiv deschiderea usilor. La Citaro cum e? Ideea acestei intrebari mi-a venit in seara asta cand am observat ca Plaza s-a mutat la Gradina Cismigiu
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 31 Oct 2006 23:39:31 Titlul subiectului: |
65562 |
|
Teoretic, este reglat prin GPS la coordonatele stâlpului pe care este stația. Pe ecranul de la șofer apare inclusiv câți m mai sunt până la stălpul cu stația! Totuși, în caz că traseul nu este respectat sau se sare peste stații, sistemul se regleaza singur, spre deosebire de Ikarus 415T unde el e conectat la deschiderea/închiderea ușilor.
|
|
Sus |
|
|
|