Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 25 Oct 2006 10:30:39 Titlul subiectului: |
65461 |
|
Cred ca e vorba de "leganatul" practicat de unii soferi. Am observat ca vehiculul este setat pe mers, nu pe oprit, iar soferul apasa usor pe acceleratie, dar nu suficient incat sa puna vehiculul in miscare. Sau poate este pusa si frana de mana, pentru ca efectul seamana cu cel de la automobile cand incerci sa pleci cu frana pusa.
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Oct 2006 21:17:16 Titlul subiectului: |
65467 |
|
Acel balans la Rocar de Simon este cauzat de frana pe cutie, asa-zisa frana de statie, care tine franata masina dupa ce ai oprit-o de tot, sistemul elibereaza usor frina iar daca masina se misca o frineaza iar si de aici acel balans care a generat chiar mici accidente
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 25 Oct 2006 22:38:58 Titlul subiectului: |
65474 |
|
Deci nu e intentionat "leganatul". Observam insa ca in aceleasi locuri unde alte autobuze se "leganau" asa, altele nu. De asta am crezut ca e vorba de ceva intentionat.
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Oct 2006 11:43:03 Titlul subiectului: |
65479 |
|
Chriss a scris: | Deci nu e intentionat "leganatul". Observam insa ca in aceleasi locuri unde alte autobuze se "leganau" asa, altele nu. De asta am crezut ca e vorba de ceva intentionat. | La cele care nu se leagana ori tine soferul piciorul pe frina ori sa reglat de curind cutia de viteze unde se afla si retarderul care tine masina in loc
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Lun 30 Oct 2006 15:25:08 Titlul subiectului: |
65516 |
|
Rocarurile au aut dintotdeauna stalpii dintre geamuri negrii, sau erau albi? Intreb fiidnca abia de curand mi-a sarit in ochi aspectul anumitor Rocaruri din profil, si m-a frapat cat de mult seamana de fapt modelul de voppsire cu cel de Mertzan; adica alb la baza, negru la geamuri si alb deasupra iar. RATB-ul isi schimba cumva schema?
Am observat si o alta chestie: Rocarurile scoase de curand de la vopsire au spatiul acela din dreptul farurilor vopsit in alb, fata de negru cum era inainte si pot spune ca ii sta binisor asa. Ca exemple am pe 150, cel cu usile, dar si pe 1106 scos de ceva vreme din URAC.
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
adrianp
Data înscrierii: 26/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Mar/2007 Mesaje: 19
|
Trimis: Lun 30 Oct 2006 15:40:06 Titlul subiectului: |
65517 |
|
Din cate stiu eu au fost negri dintotdeauna...insa mai nou de exemplul Rocarul #150 are conturul usilor vopsit in alb dupa ce a iesit de la vopsitorie si o oarecare cosmetizare...dar sa ma corecteze cineva care poate stie mai bine daca am zis ceva gresit
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Noi 2006 18:01:06 Titlul subiectului: |
66179 |
|
Am aflat cateva chestii interesante despre Rocarurile De Simon ale RATB. Un profesor de-al meu (am mai vorbit de el), a verificat nivelul de zgomot al acestor autobuze (toate seriile de 412, adica in toate versiunile de motorizare).
Primele exemplare asamblate scoteau cam 98 dB (A ) , in conditiile in care standardul zice 80 dB (A). Urmatoarele din serie aveau motorul capsulat fonic si scoteau vreo 88 dB(A). Si, desi nu respecta normativa europeana privind zgomotul in exterior, aceste vehicule circula cu dispensa de la Ministerul Transporturilor. Va lasa sa va imaginati ce se intampla cu nivelul sonor cand motorul se uzeaza.
A fost constuit si un atenuator de zgomot pentru esapamentul autobuzelor care era cel putin la fel de bun cu cel original, insa a ramas la stadiul de prototip.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 16:29:45 Titlul subiectului: |
66643 |
|
A aparut si Rocar #1044 revopsit si cred ca are si RK in interio, am mers azi cu el (i-am tras și poză...scuze pentru calitate, se cam întunecase). Mirosea a vopsea, dar interiorul era doar cârpit...melamina era schimbată pe alocuri, avea pe o ucată de tavan de deasupra ușii 3 melamină de Dac (), motorul făcea cam urât la relanti, dar șoferul dădea tare în autobuz.
Pe lunetă are încă reclama la Cora, iar pe tavan are autocolante cu reclamă la Dero Surf, rămase acolo de cam 1 an.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.41 kb |
Vizualizat: |
de 24172 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 16:32:57 Titlul subiectului: |
66644 |
|
Deci e cam cum se spune - cioara vopsita. Ina fara arata frumos . Interiorul nu l-am vazut...
Iata-l in "sala de operatii" acum o luna
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.65 kb |
Vizualizat: |
de 24158 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 20:33:59 Titlul subiectului: |
66659 |
|
Vad ca au uitat sau le-a fost lene sa mai vopseasca si dungile de pe bot.
_________________
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 20:50:38 Titlul subiectului: |
66660 |
|
Pare-se ca asa e noua moda, la vopsirea Rocarurilor. Tot asa au iesit 1111, 1106 si 150, daca nu ma insel. Cu unele au mai facut si experimente, cum ar fi vopsirea botului, in dreptul farurilor, sau mai rau a ramelor usilor Vad ca la asta au mai adaugat un artificiu, cate o dunda neagra ingusta la marginea dungii portocalii de pe margine. Aia arata chiar bine ... Am mai vazut cateva d-alea si la unele Tatre.
Mie mi se pare ca le statea mai bine Rocarurilor cu dungile alea de pe bot, chiar aveau un anumit farmec... Pacat...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
adrianp
Data înscrierii: 26/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Mar/2007 Mesaje: 19
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 22:26:04 Titlul subiectului: |
66663 |
|
bogdan_buc a scris: | Pare-se ca asa e noua moda, la vopsirea Rocarurilor. Tot asa au iesit 1111, 1106 si 150, daca nu ma insel. Cu unele au mai facut si experimente, cum ar fi vopsirea botului, in dreptul farurilor, sau mai rau a ramelor usilor Vad ca la asta au mai adaugat un artificiu, cate o dunda neagra ingusta la marginea dungii portocalii de pe margine. Aia arata chiar bine ... Am mai vazut cateva d-alea si la unele Tatre.
Mie mi se pare ca le statea mai bine Rocarurilor cu dungile alea de pe bot, chiar aveau un anumit farmec... Pacat... | Cel cu ramele albe este rocarul 150...arata dezgustator il vad in fiecare dimineata... inauntru este carpit..
Cu dungile de la bot cele originale chiar aveau un aspect placut pacat
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 01 Dec 2006 13:45:44 Titlul subiectului: |
67447 |
|
Am vazut prima data Rocar DeSimon la un targ international. Era prezentat acolo atat modelul existent in Bucuresti (poate autobuzul 100), cat si un model articulat. In autobuzul scurt am reusit sa urc dupa ce am deschis usile lui, dar n'a mai mers si la celalalt pentru ca au facut scandal niste indivizi de pe acolo. Dar am vazut doua modele de Rocar DeSimon. Ce s'o fi intamplat cu celalalt autobuz ?
La un moment dat a circulat un DeSimon pe o linie care intorcea la Piata Romana, posibil 300 sau 631.
RATB exploatează în acest moment, oficial, 339 de astfel de autobuze.
În realitate însă par să nu fie decât 338, numerotate după cum urmează:
#100-#151 - 52 bucăți
#1000-#1285 - 286 bucăți
Total 338 bucăți.
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Vin 01 Dec 2006 14:32:08 Titlul subiectului: |
67450 |
|
Era Rocar #100 care pe vremea aceea era la Pipera si circula pe 300
_________________
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Ian 2007 23:10:23 Titlul subiectului: |
43188 |
|
Rocar de Simon sunt de 4 Tipuri :
- UL 70 = 6 Bucati
- U412-220 = 9 Bucati
- U412-230 = ~25 Bucati
- U412-260 = ~297 Bucati
Si acum poze in ordinea listei:
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 24 Ian 2007 20:57:20 Titlul subiectului: |
44593 |
|
Am observat ca la DeSimonurile portocalii scaunele din spate sunt murdare, sau cel putin dau aceasta impresie. Mizeria nu pare sa se ia pe haine, dar este total neplacut sa stai pe asa scaune.
Tot legat de aceste autobuze, am observat ca au probleme cu usa din spate. Chiar astazi am mers cu 111 si usa a 3'a nu se deschidea desi se auzea un zgomot ca si cum s'ar fi comandat deschiderea ei. Probabil cand soferul vroia s'o inchida, ea se deschidea. Dupa ce cativa au mai tras de ea intr'o statie pentru ca nu s'a deschis, plus alte expresii obscene cotidiene, am coborat la urmatoarea statie doar dupa ce am apasat pe butonul de langa usa, de abia atunci s'a deschis. Pacat ca masinile au ajuns in halul acesta, pentru ca soferii merg bine si ajung bine unde am treaba cu aceste masini. Din pacate la toate vad ca usa a 3'a se tranteste la deschidere si cred ca nu vor rezista prea mult. Daca nu ma insel, au depasit 10 ani majoritatea acestor masini.
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Joi 25 Ian 2007 12:40:46 Titlul subiectului: |
44639 |
|
Intr-una dintre poze, langa usa 1, scrie "Autobuz nepoluant"???
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 25 Ian 2007 14:43:33 Titlul subiectului: |
44644 |
|
Arhimede a scris: | Intr-una dintre poze, langa usa 1, scrie "Autobuz nepoluant"??? | La vremeacând au apărut (1995), Euro1 însemna destul de puțină poluare. Oricum, pe lângă autobuzele non-Euro de atunci ale RATB-ului erau mult mai ecologice.
Un U412-230...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.54 kb |
Vizualizat: |
de 25481 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 28 Ian 2007 02:06:30 Titlul subiectului: |
44862 |
|
Trix a scris: | Am vazut prima data Rocar DeSimon la un targ international. Era prezentat acolo atat modelul existent in Bucuresti (poate autobuzul 100), cat si un model articulat. | Așa ceva ai văzut?
Sursa: www.comune.torino.it
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.6 kb |
Vizualizat: |
de 25283 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către OAB la Dum 28 Ian 2007 17:31:34, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Dum 28 Ian 2007 08:49:37 Titlul subiectului: |
44864 |
|
Acele De Simoane au fost prezentate la TIB'92 sau '93 si erau aduse din Italia.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 02 Feb 2007 22:55:52 Titlul subiectului: |
75207 |
|
Da, asa era, dar cred ca era intr'o schema de culoare apropiata de cea portocalie a DeSimonurilor din Bucuresti. Mai mult, ambele erau prezentate ca fiind viitorul tip de autobuz din Bucuresti.
Daca tot la Citaro apare al x00' lea Citaro pentru Bucuresti, si autobuzul 1073 a avut o inscriptie cu al 100'lea Rocar pentru Bucuresti. Al 100'lea incepand de unde, asta e alta poveste.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 01 Noi 2007 13:23:43 Titlul subiectului: |
84457 |
|
Deși inițial credeam că Rocar de Simon #105 este un UL70 sau un U412-220, iată însă că de fapt el este un ... Rocar De Simon U412 - 230
Acum întrebarea e, oare poate cineva să stabilească exact de ce tip e fiecare dintre cele 338 de autobuze De Simon?
Un alt aspect era diferentierea intre UL70-uri si U412-2x0-uri:
La un moment dat exista teoria ca UL70 sunt cele cu "gemulet" in fata, sub parbriz, ori pe site-ul RATB, la parc, figureaza 5 astfel de UL70, iar in realitate sunt 6 autobuze cu "gemulet", seria 100,101,102,103,104,105!
Deci,care sunt UL70-uri?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.49 kb |
Vizualizat: |
de 23987 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 03 Noi 2007 17:15:37 Titlul subiectului: |
84551 |
|
ma uitam si prin pozele mele mai vechi, si remarc ca 115, deci mult dupa seria de UL-uri de un 230. si eu l-am crezut 220..
si mai clar placuta ca modelul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
419.81 kb |
Vizualizat: |
de 23882 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.69 kb |
Vizualizat: |
de 23820 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 18 Noi 2007 16:21:05 Titlul subiectului: |
84867 |
|
Imi place la ele motorul acela, cum toarce asa mai zgomotos si pacat ca fabrica s-a dus de rapa pentru ca daca se facea o cosmetizare a De Simonului cred ca la licitatiile organizate de RATB ar fi fost castigator!Oricum daca ar fi sa aleg intre un Rocar De Simon si un MAZ as alege ROCARUL!
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Dum 18 Noi 2007 18:27:55 Titlul subiectului: |
84873 |
|
Rocar de Simon au avut motoare turboalimentate, puternice si destul de economice, suspensii foarte bune. Din pacate au avut motoare foarte zgomotoase si probleme la partea din spate a caroseriei datorita masei suportate. Dar chiar si acolo, s-au depreciat serios doar de vreo 2-3 ani. Ciudat, pana atunci nu erau probleme. O fi fost si aglomeratia mult mai mare decat se prevazuse, dar nici intretinerea nu mai era bine facuta.
Oricum, Rocar de Simon a fost un autobuz foart reusit si durabil, chiar elegant si cu un design cu mult bun gust, mai ales la cea mai noua serie adusa (scaune foarte rezistente, culoare placuta, izolatie fonica si termica). Au fost splendide si ferestrele cu tenta fumurie. Foarte elegante si placute. Pacat ca nu vor fi spuse nici unei modernizari.
|
|
Sus |
|
|
|