Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Dum 13 Aug 2006 20:34:15    Titlul subiectului: 63597

Eu as propune ca 58 sa circule pe vechiul traseu: Ghencea, Bd.Ghencea ,Cal.13 Septembrie, Sos.Progresu, Cal.Rahovei, Cal.Ferentari, Prel.Ferentari, Zetarilor si 33 Ghencea-P-ta Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Dum 13 Aug 2006 20:36:43    Titlul subiectului: 63598

Ideea e mai buna decat traseele liniilor 48, si mai ales 47 care nu prea au nici un sens. Din pacate insa, nu vad cum s-ar face racord dinspre Trafic Greu spre Chirigiu-P-ta Unirii, pt. ca linia de pe Trafic Greu e pe margine, si nu pe mijlocul strazii. Eu sper macar sa se refaca racordul dinspre Rahova spre dreapta, ca sa circule din nou pe acolo liniile 15 si 18.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 21:27:46    Titlul subiectului: 63682

Eu as propune ca linia 33 sa circule pe vechiul traseu: Ghencea, Bd.Ghencea, Sos.Progresu, Dr.Istrati, Str.11 Iunie, Bd.Regina Maria, P-ta Unirii

Propun ca urmatoare linii de autobuz sa fie transformate in troleibuz:
-linia 104 intre Stad.National-Pod Eroilor(idem 368)
-linia 168 intre Valea Argesului-P-ta Romana(traseu actual)
-linia 268 intre Valea Argesului-P-ta 21 Decembrie(traseu actual)
-linia 368 intre Valea Oltului-P-ta Romana(traseu actual,Citaro sa treaca pe linii mai periferice ca asa sunt saune)
-linia 300 intre Nic.Balcescu-Straulesti(prelungire de la Clabucet pana la Straulesti,cap linie 97)
-linia 381 intre P-ta Rasita-P-ta Victoriei(traseu actual)
-linia 385 intre Sf.Vineri-Valea Oltului(traseu actual)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 21:32:43    Titlul subiectului: 63683

power322 a scris:
Eu as propune ca linia 33 sa circule pe vechiul traseu: Ghencea, Bd.Ghencea, Sos.Progresu, Dr.Istrati, Str.11 Iunie, Bd.Regina Maria, P-ta Unirii

Propun ca urmatoare linii de autobuz sa fie transformate in troleibuz:
-linia 104 intre Stad.National-Pod Eroilor(idem 368)
-linia 168 intre Valea Argesului-P-ta Romana(traseu actual)
-linia 268 intre Valea Argesului-P-ta 21 Decembrie(traseu actual)
-linia 368 intre Valea Oltului-P-ta Romana(traseu actual,Citaro sa treaca pe linii mai periferice ca asa sunt saune)
-linia 300 intre Nic.Balcescu-Straulesti(prelungire de la Clabucet pana la Straulesti,cap linie 97)
-linia 381 intre P-ta Rasita-P-ta Victoriei(traseu actual)
-linia 385 intre Sf.Vineri-Valea Oltului(traseu actual)
Tot ce trece prin/pe langa pasaje nu are sanse sa fie troleibuz.
Stirbey Voda e ingusta si nu cred ca vor fi troleibuze pe acolo.
Tot ce traverseaza Piata Victoriei iarasi nu prea cred ca vor fi troleibuze.
Pe malul Dambovitei nu cred nici acolo.
381 are sanse, poate. Intr'o oarecare masura si 300. Ar putea fi prelungit si sa revina la indicativul 134.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 21:43:48    Titlul subiectului: 63685

381?? In primul rand parca ai zis ca ce trece prin pasaj nu are sanse sa fie troleu. In al doilea rand cursa ar dura ridicol de mult, si nu ar fi retabila in conditiile in care practic dubleaza metroul de la Tineretului pana la Victoriei. Plus ca in piata Victoriei ar fi ridicol de greu sa faca o bucla pentru intoarcere. Io zic ca nu se merita. Imi place 381 autobuz Wink
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 21:46:27    Titlul subiectului: 63686

Prin pasaj, ar mai avea, dar pe langa, nu prea, mai ales acolo unde tramvaiul merge pe afara. Intersectia de la piata Hurmuzachi de exemplu exclude din start troleibuzul.
Un 381 prin afara pasajului ar merge.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 21:51:48    Titlul subiectului: 63687

Pai daca il pui sa treaca prin rondul de la Unirii, deja e inutil de tot. Nu cred in ideea asta de a face pe 381 troleu. Chiar nu suna bine...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 01:05:09    Titlul subiectului: 63702

bogdan_buc a scris:
Pai daca il pui sa treaca prin rondul de la Unirii, deja e inutil de tot. Nu cred in ideea asta de a face pe 381 troleu. Chiar nu suna bine...
Suna sau nu bine, treaba cu troleibuz pana la Unirii este sigura, iar pe viitor este foarte probabil sa fie troleibuz pe Magheru, Catargiu (este deja), Kiseleff, pana la Piata Presei. Asta ar insemna ca toate liniile de autobuz care circula pe la Romana sau Universitatii sa poata fi transformate in troleibuz. - 122, 126, 168, 226, 268, 300, 368, 381...
De fapt asta e si dezideratul primariei si RATB-ului pe termen mediu-lung, de a scoate autobuzele din zona centrala si sa introduca troleibuze, pentru a mai scapa de poluarea din centru.
Apropo, eu nu inteleg de ce nu l-au facut pana acum pe 336 troleibuz. N-ar trebui sa monteze fire decat o statie-de la I.Maniu pana la Complex Apusului, iar apoi ar avea traseu comun cu 61.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 02:17:25    Titlul subiectului: 63703

Motivul cred că e simplu...pe Iuliu Maniu troleibuzele merg cu greutate deoarece sunt mașini parcate atât pe banda 1, cât și pe banda a 2a, ca să nu mai vorbim de dubele și autobuzele private din zona Autogării sau P-ța. Gorjului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 11:30:46    Titlul subiectului: 63712

Blocajele creeat de masini parcate s-ar putea rezolva relativ repede daca ar exista vointa; citeva parcari supraetajate pe Iuliu Maniu, in locul unor paracri de suprafata existente si amenzi drastice pentru cei care mai parcheaza in strada; din pacate la noi principala problema nu este lipsa solutiilor, ci lipsa vointei de ale implementa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2006 14:50:53    Titlul subiectului: 63778

Eu as propune altceva. 241 prelungita pana la Piata Sudului. In fiecare zi , la ora de varf, 241 este plin, iar majoritatea celor care coboara la capat il iau pe 313 pana la Sudului, unde au mai multe conexiuni.
Sau sa suplementeze 242 ca la acea ora era deservita de un singiur autobuz destul de aglomerat de calatorii din zona Obregia care mergeau la Metro, pe 242 sunt maxim 2 autobuze, care vin la 15-20 minute, dar daca e asa cum am auzit si o sa se construiasca Carrefour in spatele autobazei Obregia Question , ce nebunie o sa fie pe 242, dar si pe toate autobuzele care circula in zona...definitiv trebuie schimbat ceva...si la RATB, dar si la configurarea intersectiei T.Magurele-Obregia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2006 14:55:15    Titlul subiectului: 63779

Eu as duce capatul tuturor liniilor din Turnu Magurele/Obregia la Metro, unde efectiv s-ar putea realiza un capat de linie adevarat si nu in mijlocul strazii!
Si troleibuzele tot acolo, ca sunt doar doua statii si sunt si stalpi pe ambele parti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2006 15:24:33    Titlul subiectului: 63781

Nu face Carrefour ci Auchan. O sa fie gata in februarie. Oricum o sa fie un balamuc in acea intersectie: Selgros, Auchan, Plus, Autobaza Obregia, 2 capete de autobuze/troleibuze pentru 7 linii: 73, 74, 125, 232, 241, 312, 313. Clar ar trebui duse autobuzele pana la Metro si lasate acolo doar troleibuzele.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2006 16:15:23    Titlul subiectului: 63783

ciordescu a scris:
Eu as duce capatul tuturor liniilor din Turnu Magurele/Obregia la Metro, unde efectiv s-ar putea realiza un capat de linie adevarat si nu in mijlocul strazii!
Si troleibuzele tot acolo, ca sunt doar doua statii si sunt si stalpi pe ambele parti.
Razz Intre Turnu Magurele si Metro nu sunt nici stalpi ( sunt cativa razleti pe partea stanga sens spre Metro) si nici lumina... Shocked Troleibuze : no way! 312 si 313 pana la Metro ar fi inutile-merge pe acolo, e 242 si nu e cine stie ce solicitare. Poate cine stie? Or face la Auchanul asta un terminal... Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2006 16:52:10    Titlul subiectului: 0000 63786

Ar fi faina o linie de troleu ...de la Otopeni, de la aeroport, care sa mearga pana la gara si apoi in centru. Sa fie doua linii de fapt, in varianta sa zicem 68 si 68barat, cu baratul linie permanenta, iar numarul simplu doar la orele de varf... ar merge?
68 Aeroport Otopeni-Sos Buc-PH-Piata Presei-Bd Expozitiei - Clabucet - Calea Grivitei - Gara de Nord- Witing - Gh Marinescu - Eroilor - Kogalnicenu - 6 martie - Universitate - Rosseti si intoarcere la fel sau prin oras: Magheru - Romana - Victoriei - ....

68B, evident pana la Gara de Nord. S-ar putea face o mica bucla la gara Basarab...nu?

Program: 68 L-V 1h interval intre 7-11 si intre 17-20
S-D nu circula
68B L-V 30 min intre 5 dim si 24
S-D 1 ora

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2006 17:15:48    Titlul subiectului: 63787

La orele de varf de la aeroport si pana la P-ta Presei se face cam 45 min - 1 ora. Si apoi sa bagi 35km de fire duble... Cam scump.
Metroul este singura solutie eficienta pt aeroport.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Aug 2006 09:32:46    Titlul subiectului: 63796

Metroul la aeroport e o tampenie!
La cati merg la aeroport, taxiul e de-ajuns.
100% nu se va face metrou la aeroport pe care sa-l mai prindem noi!
Si daca se va face va merge gol, tot taxiul va fi baza, ca nu va sta nimeni sa-si care valizele-n brate pana la statie cand le poate pune comod in portbagaj direct din fata casei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Aug 2006 09:37:08    Titlul subiectului: 63797

Un autobuz shuttle, pe ruta Otopeni-Piata Unirii, varianta urbana, dar cu loc de bagaje si era de ajuns.
Ce rost are un tren de 1200 de locuri sa mearga la Aeroport, unde merg maxim 300-500 de oameni pe zi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 19 Aug 2006 10:28:25    Titlul subiectului: 63800

Zona Baneasa-Otopeni s-a dezvoltat si se va mai dezvolta enorm. Un metrou nu ar face legatura numai intre oras si aeroport ci si de centrele comerciale numeroase din Baneasa, dar si de noile cartiere care se vor construi in zona, unde vor locui zeci de mii de oameni.http://www.sfin.ro/articol_1184/proiectul_baneasa__cartierul_de_cinci_stele_al_capitalei.html
Raman insa la parerea ca ar trebui sa se apuce mai intai de Dr.Taberei-Universitate, unde e o problema mai stringenta si sa-i lase pe mai tarziu pe ,,barosanii'' din Baneasa si Otopeni .
Mai ales ca s-ar intentiona realizarea unei linii de tramvai (prelungit sau derivat din linia 5 Question ) pana in zona Feeria-cartier nou Baneasa Investments si s-ar gasi astfel o linie de transport viabila care sa faca legatura cu centrul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Sâm 02 Sep 2006 18:42:10    Titlul subiectului: 64188

Ce parere aveti despre o statie 232 comuna cu 312 la Unirea, pe pod? Distanta intre cea de la Budapesta si cea de la Unirea, comuna cu 116, 313, 312, 104, etc este prea mare, plus ca daca vrei sa ajungi in zona McDonald, mergi prea mult.
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Dum 03 Sep 2006 09:33:11    Titlul subiectului: 64191

Arhimede a scris:
Ce parere aveti despre o statie 232 comuna cu 312 la Unirea, pe pod? Distanta intre cea de la Budapesta si cea de la Unirea, comuna cu 116, 313, 312, 104, etc este prea mare, plus ca daca vrei sa ajungi in zona McDonald, mergi prea mult.
232 e posibil sa revena foarte curand pe traseul sau de baza, prin str. 11 Iunie si bd. Regina Maria; dupa cum evolueaza lucrarile la tramvai de pe bd. Marasesti, e posibil ca aceasta strada sa fie inchisa circulatiei. Si, oricum, lucrarile de pe 11 Iunie care au determinat devierea liniei 232 s-au incheiat. E drept ca era util sa opreasca si la Splaiul Unirii, comuna cu 312, dar mai bine ar fi sa revina cat mai curand pe traseul de baza
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Sep 2006 10:38:18    Titlul subiectului: 64193

Statie comuna cu 312 pe pod?
Acea statie daca va uitati in legea circulatiei este "ilegal" amplasata, pentru virajul la stinga, ca sa ajung la penultima banda lagal ar trebuii 300 de metri, 50 de metri la fiecare banda, pe cind asa, tai 6 benzi in 20 de metri.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 20:31:54    Titlul subiectului: 64454

Propuner: ce ați zice de un 334 Al. Barajul Dunării, Str. Liviu Rebreanu, Poșta Titan, Bd. Nicolae Grigorescu, Bd. Chișinău, Șos. Pantelimon, Str. Baicului, Str. Patriarhul Turturea, Str. Heliade între vii, Str. D-na Ghica, Fac. de Construcții, Bd. Lacul Tei, Str. Barbu Văcăresu, Str. P.I. Ceakovski, Bd. Mircea Eliade, Bd. Primăverii, Bd. M-rșal Constantin Prezan, Srculde Triumf, Str. Alexandru Constantinecu Bis. Cașin, Bd. Mărăști, P-ța Montreal, P-ța Presei Libere, cu întoracere prin Șos. Kiseleff.
Dar de un 201 cu traseul Faur - Poarta IV, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, apoi același traseu cu 334 până la Fac. de Constrcuții, apoi Bd. Lacul Tei, Șos. Fabrica de Glucoză, Str. Barbu Văcărescu, Str. Cpt. Av. Alexandru Șerbănescu, Pasajul Băneasa, Bd. Aerogării, Șos. București-Ploiești, Aerop. Băneasa.
eventual să n-o ia pe Baicului, ci în continuare pe Șos. Pantelimon, Halele Obor, Str. Zoduri Moși, Șos. Colentina, Str. Teiul Doamnei, Fac. de Construcții... Aerop. Băneasa.
Credeți că ar evita în mod eficient aglomerația de pe Șos. Mihai Bravu și Șos. Ștefan cel Mare, și aglomerația ce apare uneori pe Cal. Dorobanților?

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 20:38:48    Titlul subiectului: 64456

As zice ca daca pui un autobuz s-o ia pe Baicului si strazile aferente, mai ales pe un traseu atat de lung pe cat zici tu, o sa iasa un macel de nedescris pe liniile respective. Plus ca nu exista o cerere atat de serioasa pentru acel cartier. Nu e rentabil asa ceva. Parerea mea...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 20/Mar/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2024
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 20:40:11    Titlul subiectului: 64457

Glumesti, probabil, mrM
Blocaje la ore de virf:
-Bd. Lacul Tei/D-na Ghica
-Intersectia Vacarescu/F-ca de Glucoza.
-Intersectia Aurel Vlaicu/B.Vacarescu
-Pasaj Baneasa/Aerogarii.

Sunt ambuteiaje garantate... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 10 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community