Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Iul 2006 15:14:22 Titlul subiectului: 0000 |
62415 |
|
Azi am fost cu Dragos (dr2005) la URAC. Si am avut o surpriza placuta: 2 vagoane V3B in curs de modernizare, un V3A cu farurile demontate (#125), un V2A care statea pentru RK si ceva ce semana cu un Bucur, galben, care pare aproape gata. Dupa cateva minute a aparut bomboana de pe tort...din hala a iesit vesel pe rotile lui si cred ca este gata ... un altul!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.39 kb |
Vizualizat: |
de 48027 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.49 kb |
Vizualizat: |
de 48027 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.86 kb |
Vizualizat: |
de 48027 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.02 kb |
Vizualizat: |
de 48027 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către metrou.usor la Joi 20 Iul 2006 15:24:39, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Iul 2006 16:49:01 Titlul subiectului: |
62714 |
|
Azi am facut o noua vizita la URAC. V3A-CH-PPC #306 statea linistit la vedere , vagonul 006 de pe 41 tocmai pleca si un Rathgeber era in curs de taiere.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.11 kb |
Vizualizat: |
de 48213 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.81 kb |
Vizualizat: |
de 48214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.17 kb |
Vizualizat: |
de 48214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.26 kb |
Vizualizat: |
de 48214 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Iul 2006 19:10:49 Titlul subiectului: |
62715 |
|
Articulatia pare mai deosebita, rotile acoperite...
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 09:50:01 Titlul subiectului: Tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Bucuresti |
62972 |
|
Se pare ca se contureaza o noua tendinta in modernizarea/reconstructia vagoanelor de tramvai, daca pana acum un V3A era modernizat fara multe elemente noi acum totul s-a schimbat.
Sper sa vedem cat mai multei la strada.
Un prim vagon de genul acesta este #306. Iata cateva poze cu el.
Eu vreau sa stiu daca in cativa ani toate V3A-93 o sa ajunga V3A-CH-PPC?
Pun pariu ca vom mai vedea cel putin 5 ani aceste tramvaie modernizate si de la 0 ... adica reconstruite cum este acest V3A-CH-PPC care are doar boghiurile si mici parti de V3A...
EDIT: 23 Septembrie - am pus poze originale cu modelul ca sa il vada toata lumea in detaliu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
273.42 kb |
Vizualizat: |
de 50331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
237.25 kb |
Vizualizat: |
de 50331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.76 kb |
Vizualizat: |
de 50331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.1 kb |
Vizualizat: |
de 50331 ori |
|
Ultima modificare efectuată metrou.usor la Lun 09 Oct 2006 16:55:33, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 11:44:07 Titlul subiectului: |
62998 |
|
Faptul ca romanasii nostrii s-au pus cu burta pe carte si le-a bubuit mintea cum sa faca sa scoata un produs nou dintr-unul vechi, e de laudat.
Cercetarea romaneasca n-a murit inca. Doar ca n-a avut cine sa o sprijine financiar si moral.
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 14:13:04 Titlul subiectului: |
63025 |
|
Eu unul înclin să cred că numărul celui de-al doilea exemplar aflat în lucru la URAC este #224.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 16:22:21 Titlul subiectului: jyjyyjy |
63059 |
|
La V3A sunt multe spatii goale, cel putin eu dupa lista mea si siteul lui Stefan am vazut ca sunt peste 30 de numere lipsa. Ma intreb daca vor face tramvaie noi ca sa umple spatiile goale. Ca boghiuri vor ramane o gramada dupa ce taie si Ratgheber
Daca va uitati bine prin pozele facute la URAC o sa vedeti componente de boghiu si chiar boghiuri modernizate/vechi prin curtea aia.
Iata
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.82 kb |
Vizualizat: |
de 50723 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.15 kb |
Vizualizat: |
de 50720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.45 kb |
Vizualizat: |
de 50717 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către metrou.usor la Mar 01 Aug 2006 16:33:27, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mie 02 Aug 2006 00:28:08 Titlul subiectului: |
63103 |
|
Am vazut pe viu un V3A-CH-PPC (eram in taxi) care a luat-o pe deasupra la Pasajul Victoria, iar tramvaiul stationa la intrarea in pasaj sensul spre Gara de Nord. Nu stiu ce nr. de parc avea. Asta s-a intamplat la 00:15.
Tramvaie galbene sunt doar #224, #306 si eventual cele care vor mai urma. Eu l-am vazut noaptea la intrarea in Pasajul Vctoria. Avea afisajul portocaliu pe care scria "Probe" si avea si lumina aprinsa in salon.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 04 Aug 2006 10:21:31 Titlul subiectului: |
63274 |
|
#244:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
17.91 kb |
Vizualizat: |
de 48278 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 04 Aug 2006 13:50:35 Titlul subiectului: |
63282 |
|
Eu cred că tăblițele acelea reprezintă numărul intervenției/2006...
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Aug 2006 18:13:01 Titlul subiectului: |
63388 |
|
#306 a iesit in probe ziua din cate se pare. Azi treceam prin intersectia de la Apaca (Iuliu Maniu+Vasile Milea) iar in departare la intersectia cu Bd. Timisoara am vazut un tramvai galben trecand dinspre Razoare spre Militari. Nu sunt 100% sigur dar cred ca el era, nu mai exista alt tramvai galben cu roti acoperite in Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
busilica
Data înscrierii: 22/Iun/2006 Ultima vizita: 18/Noi/2014 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Sep 2006 01:51:02 Titlul subiectului: |
64702 |
|
Uite ca se poate sa avem si tramvaie galbene, albastre... Mai scapam de albul asta idiot.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 16:46:06 Titlul subiectului: |
65087 |
|
Al doilea tramvai este # 172 din cate mi-a spus cineva de la dep Militari.
Denumirea oficiala a acestor tramvaie este: V3A-93-CH-PPC si #306 va iesi doar miercuri pe traseu, linia 41 urmand ca in urmatoarele 10 zile sa iasa definitiv pe traseu dar nu se stie daca pe 41. Nu vor fi decat primele 2 galbene, restul sunt in schema clasica a RATB, mai sunt cel putin 3 in lucru in URAC.
Iese toata ziua pe 41 pentru a se vedea daca corespunde parametrilor tehnici la traseu. CH-PPC = Chopper, Podea Partial Coborata.
Iata si o parte din modelul vopsit clasic.
Anul viitor cand vagoanele liniei 41 fac norma de RK vor iesi toate cam asa si probabil cu schema clasica de metrou usor.
Sa nu mai ziceti de 224 ca nu exista.
V3A-93-CH-PPC este noua schema de modernizare a V3A, acum V3A care intra in RK se pare ca ies ca acesta.
Si iata faza zilei in poza...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.49 kb |
Vizualizat: |
de 48632 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.21 kb |
Vizualizat: |
de 46621 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Fanu
Data înscrierii: 30/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Feb/2007 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 21:21:06 Titlul subiectului: |
65113 |
|
Da, bine ca au tot chedere la geamuri... sa nu risipeasca prea mult lipici...
AC-ul o fi doar pt. cabina? Citaro style?
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 22:55:20 Titlul subiectului: |
65124 |
|
boghiurile motoare sunt tot de V3A? sau sunt conceptie noua?
portiunea de podea ridicata este inalta ca la un V3A-93 sau ceva mai coborata, ca la un Bucur 1 (sau Tatra, ca sunt cam pe la aceeasi inaltime)?
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 23:09:48 Titlul subiectului: |
65126 |
|
Acel AC este prea mare pt. cabina vatmanului, dar mult prea mic pt. salon... Deci, Citaro style...
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 14:46:11 Titlul subiectului: |
65148 |
|
Inainte de inceperea proiectului V3A-93-CH-PPC s-a vrut construirea unu vagon Bucur 1 PPC, dar se pare ca cel putin deocamdata nu se vor face. Iata cele 4 variante, toate pornesc de la modelul de baza Bucur 1 (3004+)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.82 kb |
Vizualizat: |
de 48806 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.25 kb |
Vizualizat: |
de 48806 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.36 kb |
Vizualizat: |
de 48806 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.34 kb |
Vizualizat: |
de 48806 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 14:50:55 Titlul subiectului: yjyytjtj |
65149 |
|
#306 nu va iesi maine pe 41, mai are de facut niste teste, dar se pare ca saptamana viitoare e gata de traseu. Linia 32 cel mai probabil, desi este si 41 sau 35 foarte posibil.
Da, #306 are AC in cabina.
Pana la sfarsitul anului vor iesi urmatoarele V3A-93-CH-PPC :
306, 172, 224 (numarul exista, dar fizic nu exista), 131, 136, 264 si ei zic ca inca 2 dar se pare ca din V3A-93.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.09 kb |
Vizualizat: |
de 48825 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.34 kb |
Vizualizat: |
de 48825 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.06 kb |
Vizualizat: |
de 48825 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.54 kb |
Vizualizat: |
de 48825 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 19:32:20 Titlul subiectului: |
65156 |
|
La o singură privirea asupra ecranului care afișează (și) vitezometrul se observă că chopperele sunt (probabil) la fel ca cele de pe V3A-H (pentru că sunt 2... V3A-93 #246 are unul singur). Deci URAC-ul (încă) nu știe ce să-i facă lui #246
URAC-ul are cumva o stație de redresare proprie? 830V pentru o oră de vârf mi se pare mult... și eu care credeam că la Craiova (unde tramvaiele sunt adaptate la 750) unde stația de redresare ,,pompează" minim 825V sunt în pericol să se ardă motoarele...
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 19:42:02 Titlul subiectului: |
65159 |
|
Vagoanele astea au un sistem de managament al tensiunii care o variaza intre 400 si 900 V . Si o sa va intrebati de ce arata 868V, pentru ca se facea proba instalatiei de climatizare in salon + AC in cabina => in salon era sauna iar in cabina racoarea aerului conditionat + ca nu stiu ce avea atasat ca sa testeze nu stiu ce rezistente.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 20:41:11 Titlul subiectului: |
65161 |
|
Vagonul de sus seamana bine cu KTNF6, dar are cateva diferente. Fiind derivat din Tatra clasic, nu are cabina suficient de mare, ca la KT4. De asemenea fereastra a 3'a nu pare suficient de lata pentru a fi inlocuita cu o usa. La KT4, sunt doua ferestre intre usi si cred ca mai e si o fereastra mica intre usa si articulatie.
Nu stiu ce chestiuni de natura tehnica ar implica, dar parerea mea este ca ar trebui sa ramana 2 usi din 2 segmente in sectiunile fata si spate. Usa dintr'un segment arata inestetic, iar lipsa ei completa nu e avantajoasa pentru nivelul de incarcare a acestor vehicule pe traseele bucurestene.
Iata cum as vedea eu aceasta varianta de Bucur. Scuze de grafica, provine din editarea unui fisier Zoom2 (Bahn).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
5.54 kb |
Vizualizat: |
de 48710 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 12:53:10 Titlul subiectului: |
65186 |
|
Azi A FOST #306 pe 41 pana pe la ora 11, dar probe FARA CALATORI. Maine nu stiu daca mai iese, azi am ajuns destul de tarziu ca sa il mai pozez. Linia pe care va fi titular este 32/ depoul Alexandria. Si o completare...cu limitarea la 50Km/h nu prea s-a descurcat pe 41.
Deci se pare ca au inceput sa misune cu el si ziua prin oras, probabi l-au gonit cei de pe 41 ca a incurcat circulatia. Aproximativ saptamana viitoare il avem pe linia 32.
Eu stiu ca vor sa-l bage pe 32, desi am inteles ca cei de la Militari il doresc foarte mult pentru 35. Si teoretic 32 e linie de metrou usor. Pe 41 nu mai e nici o sansa dupa bulversarea de azi.
SA NU VAD asa ceva pe 41, V3A-papuc are limita de 50, in timp ce V3A-93 de pe 41 merg cu 55-60 si 60-70 pe portiunile mari (Pasaj Lujerului, Grant, Ciurel, cateodata si Turda).
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 15:46:33 Titlul subiectului: |
65193 |
|
#306 a fost in PROBE si pe Sos.Giurgiului si Sura Mare la ora 15:35
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 16:10:41 Titlul subiectului: |
65199 |
|
Atât 41, cât și 32 și 7 au V3A modernizate... ba chiar cele de la Alexandria sunt mai bune și mai rezistente.
#306 cu limitarea la 50 km/h e o prostie... un vagon nou dar care merge mai încet și decât un V2A... dacă nu se renunță la limitare, nu va face decât să încurce traficul pe unde va ajunge.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 16:12:28 Titlul subiectului: |
65200 |
|
Dr2005 a scris: | #306 cu limitarea la 50 km/h e o prostie... un vagon nou dar care merge mai încet și decât un V2A... dacă nu se renunță la limitare, nu va face decât să încurce traficul pe unde va ajunge | Cardul de V3A-93 a existat si azi pe 41. 41 ar avea viitor cu vagoanele astea daca nu ar avea limitare...un V3A prinde maxim 70kmh deci nu vad rostul unei limitari pe metroul usor.
|
|
Sus |
|
|
|