Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Sistemul Automat de Taxare - cardurile Activ si Multiplu
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tarife, bilete, validatoare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 00:16:11    Titlul subiectului: taxare16 66489

Pe liniile preorășenești se vor monta mai tîrziu validatoare. Aceste linii vor avea în continuare tarife diferențiate în funcție de distanță.
Și încă ceva: nu o să ai voie să validezi PE PROPRIA RĂSPUNDERE un abonament urban pe o linie preorășenească. Mesajul afișat este "Cardul nu este valabil pe linia XXX". Pentru aceste linii, soluția celor ce le folosesc zi de zi este să își facă abonament.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Lixus



Data înscrierii: 23/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2017
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 21:02:27    Titlul subiectului: 66546

In toate unitatile RATB sunt cate doua vehicule cu validatoare ce sunt folosite pentru instruirea conducatorilor de vehicule.
Sistemul este unul care nu tine numai de calatori ci de exploatarea capacitatii de transport a RATB (ex. pontaj conducator vehicul, parametrii inregistrati - flux de calatori in statia X la ora H, etc.) posibilitatile fiind multiple.
Baza de date va fi disponibila in timp real, acum depinde de deciziile care se iau in continuare.
Mijloacele de transport in coma profunda nu mai primesc investitia.
Instalarea sistemului intr-un autobuz UDM nu cred ca ar arata bine, nici macar estetic.
Sistemul SAT va functiona in paralel cu vechiul sistem pana la un grad acceptabil de acomodare cu cel nou, apoi facandu-se schimbarea definitiva.
Estimez 6-12 luni, pentru ca este implicat si Metrorex.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 21:43:05    Titlul subiectului: 66564

Lixus a scris:
Sistemul SAT va functiona in paralel cu vechiul sistem pana la un grad acceptabil de acomodare cu cel nou, apoi facandu-se schimbarea definitiva.
Estimez 6-12 luni, pentru ca este implicat si Metrorex.
E o faza care ma intriga : de ce este mai greu de implementat sistemul la metrou decat la RATB? La metrou sunt doar statiile fata de RATB unde este tot parcul de peste 1500 vehicule.
Eu in locul celor de la RATB as mai fi asteptat pana in primavara cand aveam montat sistemul pe tot parcul (care merita) si in 2 saptamani era pus sistemul pe toate: Citaro, Rocar, DAF, Ikarus (A,T), V3A, V2A, Tatra etc., ramanand sa se implementeze in timp si pe mijloacele care vin (troleibuze, tramvaie). Si in 2 luni era sistemul in functiune si cu eliminarea sistemului clasic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Lixus



Data înscrierii: 23/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2017
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 21:50:53    Titlul subiectului: 66569

Asa cum am mai spus sistemul nu este numai de taxare, este un sistem complex de dispecerizare, urmarire si control in timp real al transportului in comun.
Ex. Metrou in pana => blocare => infiintare pe loc a unei linii naveta din autobuze din linii cu flux de calatori mic => eficienta sporita.
Daca nu exploatezi sistemul nu sti ce hibe ascunse poate avea. La nivel micro se pot rezolva mai rapid si mai ieftin eventualele neconcordante.
Este o incercare la nivel mic, nederanjant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 13:56:54    Titlul subiectului: taxare22 66606

www.card.ratb.ro a scris:
Cardul validat va permite calatoria doar pe traseul unei semicurse (din momentul urcarii pana la capatul liniei). Continuarea calatoriei pe acelasi traseu presupune o noua validare.
Pt liniile centrale care intorc in bucla e cam naspa... de ex. daca vreau sa il iau de la Udriste sau Junior spre Berceni pe 313 trebuie sa validez o data cand urc in autobuz, si inca o data dupa ce pleaca de la Sf. Vineri (sau in fine, dupa ce soferul seteaza sistemul pe noua semicursa)... Ca sa nu mai zic de 312 care are capatul de la P-ta Unirii pe Splai dupa ce parcurge P-ta Unirii... Rolling Eyes
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 1133
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 20:05:12    Titlul subiectului: 66611

Iin Romania se pare ca sistemele sunt facute in asa fel incat sa fie usor de folosit pentru cei care le opereaza, nu cei care beneficiaza de ele...
Exemplul sistemului de taxare e elocvent: Scoala-te de pe scaun si du-te sa mai taxezi odata. De ce? Ca sa numere RATB calatorii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 21:59:38    Titlul subiectului: 66614

Pentru validare nu se apasa nimic, doar se apropie cardul si gata, iti arata pe afisaj cand e validat. Butoanele sunt pentru a afla contul de pe cartela.
_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 22:51:33    Titlul subiectului: 66621

Pentru mine punctele slabe sunt chestia cu validatul pe semicursa si validatul abonamentelor. Intrebarea este: vor remedia aceste deficiente, daca tot e perioada de testare?
Cred ca treaba cu validatul pe semicursa e facuta si pentru a mai scoate niste bani de la calatori, in conditiile in care, intr-adevar, graficele de orar nu se respecta. In ceea ce priveste analiza statistica a fluxului de calatori, cred ca e suficienta o observatie experimentala pe viu, nu e nevoie de crearea unei agitatii suplimentare in vehicule, in conditiile in care dimineata sau seara aglomeratia este uneori extrema. Pur si simplu cei care au proiectat folosirea sistemului nu il fololosesc, nu merg zi de zi cu RATB-ul. Cred ca feed-backul asta lipseste...

_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 21 Noi 2006 08:50:07    Titlul subiectului: 66624

Validatul abonamentelor mi se pare corect, pentru că este foarte important să cunoști cât mai exact numărul de călători care folosesc vehiculul cu pricina. Fiind un sistem electronic, îți oferă o mulțime de date, cum ar fi numărul de călători din data... ora... etc. În funcție de asta se poate dimensiona corect numărul de vehicule pe traseul unei linii, se poate decide suplimentarea sau desființarea unei linii... Nu e puțin lucru să știi cu exactitate că la ora 7, să zicem, ai nevoie de 5 vehicule în 10 minute, în timp ce, să zicem, între orele 10.00-13.00 circulă doar 3 călători, așadar între orele alea poți retrage vehiculele... Este extrem de importantă cunoașterea precisă a numărului de călători și a orei la care aceștia folosesc o anumită linie. În Suedia, de exemplu, erau linii care aveau curse doar dimineața sau seara, doar în weekend sau doar în timpul săptămânii etc. DAR, aici e marea diferență, nu stăteai ca prostul în stație, exista un tabel cu orele la care trecea autobuzul, și alea erau respectate la sânge, nu săteai să îngheți în stație, știai că autobuzul e la 18.25, aveai grijă ca la 18.23 să fii în stație și era OK, la 18.25 venea autobuzul...
Dar chestia cu validatul pe semicurse mi se pare o tâmpenie, mai ales pe liniile unde nu poți știi cu precizie de unde începe semicursa. La 97, să zicem, știi că o semicursă poate începe la Străulești sau la Sf. Voievozi, dar la linii care fac bucle, gen 312, 313, de unde să știe călătorul obișnuit amănunte interne ale RATB?!? Dar să nu ne agităm prea tare, să vedem ce și cum, probabil că sistemul este încă experimental și pot renunța la unele chestii....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 21:41:44    Titlul subiectului: 66719

Ati vazut ca au inceput sa apara afise lipite prin Citaro? Crying or Very sad De-alea cu noul sistem de taxare, in spatele soferului....
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 22:06:55    Titlul subiectului: 66730

Eu tot stau si ma gandesc foarte serios la toata treaba asta cu validatul cartelelor si mai ales a abonamentelor Exclamation . Ceea ce m-a facut sa ma gandesc atata a fost expreienta pe care am avut-o azi intr-un 123 la P-ta Vitan, mai precis nu mai putea intra lumea in autobuz de plin ce era, iar inauntru era clar ca nu te poti misca. Si stau si ma framant si eu: CUM pot sa valideze toti calatorii cartelele alea, in conditiile in care nu se pot misca in autobuz macar?!? Nu poti nici macar sa-ti intinzi mana sa scoti cartela din buzunar... Poate daca dubleaza frecventa unor linii extrem de utilizate, dar nu vad cum s-o mai faca si pe asta...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 22:28:01    Titlul subiectului: taxare25 66745

Abonamentele se vor valida ca să se numere călătorii... problema o să fie alta... dacă dintr-un autobuz cu 100 de călători, doar 25 validează ceva, atunci sistemul o să anunțe la dispecerat că merge autobuzul gol și o să fie mai puține autobuze pe traseu. Deci pe linii precum 139 o să fie crimă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 256
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 23:49:33    Titlul subiectului: 66754

Era doar o chestiune de timp pana sa inceapa sa puna afise pe peretele cabinei soferului. Oricum, interdictia pentru reclame se aplica doar pt exteriorul autobuzelor, timp de 3 ani, cat au garantie.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 01:53:51    Titlul subiectului: 66756

Asta va fi unul dintre efectele noului sistem de taxare, ca vor redimensiona parcul liniilor in functie de incasari pe respectivele linii, Dr 2005 are dreptate.
RATB-ul cam stie gradul de incarcare pe linii, dar daca umbla la frecventa masinilor poate mai stau acasa blatisti care se plimba aiurea (stiu destui in 312 care fac plimbari in centru si inapoi aiurea).
Cardurile sunt reincarcabile, cardul il achizitionezi o data gratuit, dupa aia il incarci cu ce vrei dintre optiunile date. Daca ai pierdut cardul sau ti s-a furat trebuie sa il platesti pe urmatorul, si se va sti cine ia alt card caci la prima achizitionare a cardului se introduc datele personale intr-o baza de date si daca te-ai dus a doua oara sa iei card trebuie platit, partea buna ca daca l-ai pierdut sau ti s-a furat poti sa il blochezi si creditul se transfera pe noul card.
Si cand vine controlul si te-a prins fara sa validezi, nu mai face taraboi, daca nu te legitimezi are datele tale pe card si iti trimite amenda la circa financiara.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 29/Apr/2019
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 12:22:16    Titlul subiectului: 66763

Eu ma intreb totusi ce se va intimpla si ce atitudine va avea RATB cind se va constat ca pe unele linii (spre exemplu 104, 123, 124 in zona centrala), sunt ore la care nu ai nici o sansa sa ajungi la validator; cum va avea tupeul sa te sanctioneze daca nu iti ofera conditii decente si posibilitatea de validare usoara; RATB ar trebui sa ofere intii o capacitate de transport corespunzatoare si apoi sa aiba pretentia sa validam abonamentele; eu unul nu voi valida abonamentul decit daca va fi lejer in autobuz si voi putea ajunge la validator, si sint curios cum o sa ma oblige sa fac asta in aglomeratie, cind nici controlul nu are tupeu sa urce (am vazut o data o faza oe 104 cind i-au luat lumea la trei ca dupa ce ca nu ofera suficiente autobuze sa circulam decent mai au si tupeu sa controleze biletele, si au fost nevoiti sa coboare pentru a se aplana incidentul)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 15:34:58    Titlul subiectului: 66779

Cîteva lămuriri.
1) Butonul stîng(1) al validatorului este NUMAI pentru CONSULTAREA cardului. Adică, vezi cîți bani mai ai pe card, pînă cînd mai e valabil abonamentul etc.
2) Butonul drept(2) are două funcții:
2.1) Validarea multiplă. Dacă îmi vine vărul din provincie și vreau să validez pentru două persoane, întîi validez pentru mine - fără să apăs butonul. Apoi apăs butonul și validez și pentru a doua persoană. Evident că pot valida astfel și pentru 3, 4 etc. persoane. Fără apăsare, la a doua apropiere validatorul zice "Card deja validat" și NU mă lasă să validez.
2.2) Validarea pe propria răspundere. Asta am mai zis cum e. Dacă am abonament pe 300 și vreau să merg cu 20 de la Piața Victoriei la Domenii - și apropii cardul de validator, o să-mi zică "Cardul nu e valabil pe linia 20". Apăs butonul drept și în interval de 3 secunde(cît stă aprins LED-ul roșu al butonului) apropii cardul. O să-mi spună că am validat pe propria răspundere. Cu alte cuvinte, merge și dacă am abonament pe 104 - dar dacă vine controlorul și vede că am validat aiurea, sunt bun de plată (40 RON).
Nu mi se permite să validez pe propria răspundere un abonament valabil pe o linie dintr-un alt grup. De exemplu, un abonament urban sau pe două linii urbane nu merge validat astfel pe expres(783) sau preorășenească(422).
Referitor la afișajul validatorului. În starea comercială, nu se vede decît "Apropiați cardul", linia, data și ora. La metrou, din cauza denumirii lungi a unora dintre stații, s-a renunțat la dată. Afișajul cu mai multe informații apare în stările de acces/retragere plus cele necomerciale(stările Închis și Garaj). D înseamnă Dus, iar I înseamnă Întors - astfel se reprezintă sensul de mers. La Metrorex, în loc de I și D apar X sau Y - (capul de stație).
Eu merg aproape zilnic cu 300 care e tot timpul arhiplin. În plus, din cauza aglomerației din centru - dar și a programului original al unora dintre șoferi care preferă să plece de la capătul Clăbucet în echipe de 2 sau 3 simultan - se creează intervale de 15-25 minute în care e mai bine să te plimbi pe Kiseleff sau pe 1 Mai decît să aștepți autobuzul. Iar cînd acestea totuși vin, se produc meleuri incredibile...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 29/Apr/2019
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 17:19:23    Titlul subiectului: 66799

Chestia cu caflarea identitatii dupa card e interesanta, dar cred ca va fi aproape inutila; cine va avea card probabil ca il va valida (daca este de tip bilet cel putin), iar cei care fac blatul si nu au card, nu au cum sa fie identificati dupa metoda asta; oricum sistemul va fi cam greu de utilizat, si ramin la parerea ca se vor isca numeroase incidente intre calatoriii cu abonament si controlori; chiar si eu, care totusi sint de principiu ca orice serviciu trebuie platit, am avut destule discutii contradictorii cu cei care faceau controlul din cauza orarului defectuos al mijloacelor de transport si al aglomeratiei din ele - la oferirea de conditii RATB si primaria nu se agita prea mult, dar tupeu sa faca controale au; oricum sint curios daca se va ajunge in instanta cu o amenda pentru nevalidare abonament din cauza aglomeratiei ce va iesi si cum va reactiona RATB-ul cind va fi acizat ca nu ofera conditii normale pentru utilizarea sistemului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 19:17:36    Titlul subiectului: 66808

Daca RATB are grafice orare cu trecerea vehiculelor prin statii, sistemul se poate folosi ca sa dovedesti ca ei nu-si respecta termenii contractuali presupusi in momentul achizitionarii titlului de calatorie. Le cerem daune in instanta, intr-un val de procese, si atunci gasesc solutii. Ei? Wink
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 21:25:46    Titlul subiectului: 66820

Scuzati-mi curiozitatea, dar cum se face ca au ales liniile pe care le-au ales ca sa faca probe cu sistemul? Are legatura cu faptul ca toate sunt la aceeasi autobaza si acopera aceeasi zona? Ca daca voiau intradevar sa asigure liniile din Berceni cum zice articolul, ar fi pregatit si pe 232.
Sa inteleg ca imediat ce se probeaza sistemul, ii vor da drumul pe toate liniile simultan, sau o vor face treptat, pe zone, sau autobaze?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 16:06:23    Titlul subiectului: 66861

Cred ca au ales Obregia pentru ca e autobaza mica, are putine linii si autobuze si pot fi controlate si testate usor.
Stie cineva ce firma produce/instaleaza sistemele GPS pe vehiculele RATB?

Iata cum arata "cutia magica" si sistemul montat in Tatra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2006 03:43:46    Titlul subiectului: taxare30 66960

Iată un validator de pe Citaro. Am văzut și V3A-93 cu așa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2006 13:46:48    Titlul subiectului: 66979

Continuăm:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 08:59:42    Titlul subiectului: 67026

metrou.usor a scris:
Stie cineva ce firma produce/instaleaza sistemele GPS pe vehiculele RATB?
De instalat le instaleaza cei de la UTI. Iar de produs, ori sunt facute de cei de la UTI, ori sunt importate de undeva.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 19:07:56    Titlul subiectului: 67586

In legatura cu abonamentele de o zi sper ca la noul sistem de taxare sa fie valabile 24 de ore batute in cuie, adica daca il iei vineri la ora 14 sa expire sambata la ora 13 si 59.
In legatura cu tarifele diferentiale, cred ca ar fi prea mare brambureala. Parerea mea...

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 01:48:59    Titlul subiectului: taxare32 67602

Cartelele pentru public vor aparea cind se porneste sistemul, cartelele pentru personal au sosit deja la garaj.
Am primit cardul pentru sistem si de dimineata (5-12)se va deschide sistemul pentru probe.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tarife, bilete, validatoare Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 3 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Nu puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community