Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Maxi taxi-urile din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 16:39:14    Titlul subiectului: 63063

Se urcă în dubă, că de multe ori în autobuz n-au loc. Asta e problema de fapt, atât timp cât RATB nu e în stare să asigure transportul în condiții decente, nu mi se pare corect să scoți maxi-taxi. Am prieteni care plecau la 6,15 la facultate (Romană) din 13 Sept, pentru că după 6,30 nu se mai puteau sui în 226 (cursurile începeau la 7,30).
Eu însă mă bucur oricum, că m-am săturat de dubele care opresc în stația RATB, și autobuzu' stă și acumulează întârzieri, încurcând și circulația (pentru că dubele opresc fix înaintea stației). Poza de mai sus nu e excepție, se întâmplă frecvent și pe 96/596, 226/526.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 16:59:38    Titlul subiectului: 63066

Totuși, nu înțeleg de ce unii se suie într-o dubă aglomerată? Un autobuz aglomerat e mai comfortabil decât un maxi-taxi aglomerat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 18:29:37    Titlul subiectului: 63072

Ma credeti ca acuma imi pare rau ca nu mai e linia 523? Nu ca m-as urca vreodata in ea, ci pentru ca imi aduna oamenii din statie si peste 2 minute eu ma urcam intr-un autobuz mult mai gol decat ar fi fost fara duba. Sa vedeti acum aglomeratie pe liniile dublate de dube!
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 18:33:32    Titlul subiectului: 63073

Linia 523 mai lega si doua mari centre comerciale: Bucuresti Mall si Complexul Orhideea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 18:36:10    Titlul subiectului: 63074

Ce chestie, la fel si 123... Confused Si apropo, ai uitat Unirea Shopping Centre...
123 trebuie suplimentat URGENT, altfel va fi macel de acum incolo intre Vitan-Unirii si Orhideea-Vitan...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 08:22:38    Titlul subiectului: 00000 63107

Romani Libera,
Doar 11 trasee in loc de 26 Au intrat in vigoare noile curse de maxi-taxi Miercuri 02 August 2006

Bucurestenii obisnuiti cu vechile trasee de maxi-taxi au asteptat ieri in zadar venirea acestora. Desi edilii au anuntat ca de la 1 august vor intra in vigoare noile trasee, multi oameni nu cunosteau care sunt acestea.
"Am auzit ca nu o sa mai circule cum a fost pana acum. Nu stiu care sunt noile trasee si unde sunt statiile acestora. S-a zis ceva si de bilete, dar am intrebat la chioscurile RATB si cei de acolo nu stiu nimic", spunea ieri dimineata o bucuresteanca. Multi au fost luati prin surprindere la vederea microbuzelor si au citit cu atentie traseele afisate pe parbriz pentru a nu se trezi ca ajung in alta parte decat isi doreau.
Edilii au afirmat ca biletele se pot cumpara in continuare de la soferi. "Prin hotararea aprobata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti, s-a stabilit ca biletele pot fi vandute de soferi si de distribuitorii cu care firmele de transport vor incheia contracte. Este vorba despre vanzarea biletelor la chioscurile RATB sau la cele cu ziare. In ceea ce priveste statiile, dupa cum am stabilit cu transportatorii, urcarea calatorilor se va face pe traseu, fara a exista statii fixe", a declarat Stefan Pirpiliu, consilier general si initiatorul noului regulament privind circulatia cu maxi-taxi.
De ieri, cursele de maxi-taxi se efectueaza numai pe 11 trasee, fata de 26, cum a fost pana la sfarsitul lunii iulie. Pe viitor, primaria va mai scoate la licitatie inca sase trasee pentru care nu a gasit pana acum nici o firma interesata sa le preia.
Traseele care au ramas nelicitate sunt urmatoarele: 702 - Gura Ialomitei-Burnitei; 704 - Dumitru Brumarescu-intersectia dintre strazile Zanoaga si Odei; 706 - intersectia dintre Sinei si Intrarea Lacul Pasarea-intersectia dintre Margelelor si Drenajului; 711 - intersectia dintre Bd. Laminorului si Stanilesti-intersectia dintre Redea si Lonea; 712 - intersectia Pod Chitila cu Aeroportului-Gara Baneasa; 713 - intersectia dintre Bulevardul Regiei si Cristian Pascal-Bioterra-Baneasa.
Operatorii de transport s-au declarat de mai multa vreme impotriva traseelor stabilite de municipalitate deoarece acestea nu includ zona centrala a Capitalei. Astfel, numarul de calatori va fi mai mic in opinia transportatorilor, care sunt de parere ca astfel de trasee nu sunt rentabile.
Toate cele 17 trasee, stabilite de municipalitate, ocolesc centrul orasului pentru a se evita aglomeratia si a se reduce poluarea.
Preturile biletelor pentru o calatorie variaza intre 0,84 si 1,26 RON fara TVA, la abonamentele pentru o zi tarifele sunt cuprinse intre 2 si 6,4 RON cu TVA, iar la abonamentele lunare - intre 33,61 si 67,23 RON fara TVA.

Un articol de Cristina Boiangiu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mirciulina



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 08:33:59    Titlul subiectului: 63108

RATB nu este pregatit in nici un fel sa preia surplusul de calatori... studiul de caz postat aici este excelent... legat de 226 - intr-adevar daca pleci cu 226 la 7.00 din Rahova - nu exista nici o sansa sa poti ajunge la Romana pina la 8.00 - si asta intr-o aglomeratie de neimaginat...
legat de noile trasee ale microbuzelor - pun pariu ca in maximum 1 luna vor reveni pe trasee, dar cu alte licente si deci alti stapini... chiar daca ii injur pe soferi - din cauza faptului ca nu respecta norme elementare de circulatie - totusi calatorii au prioritate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 08:45:02    Titlul subiectului: 63110

Si ieri si azi noul 717 avea scris pe acea hartie pusa in fata ca este fostul 520. Numai ca in decizia PMB trebuie sa circule pana la intersectia Nitu Vasile cu Racovita, pe cand soferii merg abuziv pana la Huedin (zona Resita) unde era capatul lui 520. Chiar nu se sesizeaza nimeni?
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 08:59:26    Titlul subiectului: 63115

Azi am mers in spatele unui 582, pe care scria mare.... 582, fix prin zona "interzisa" (Eliade-Floreasca Rolling Eyes ) - evident, mergea cu usile deschise sa nu se sufoce amaratii dinauntru! Si la cata politie e zilnic pe strada, ma intreb aia ce pazesc? Ma pazesc pe mine sa nu calc pietonii pe trecere sau sa nu depasesc viteza legala (unde sa fac si asta?!).
_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 09:17:26    Titlul subiectului: 63116

RobertC a scris:
Si ieri si azi noul 717 avea scris pe acea hartie pusa in fata ca este fostul 520. Numai ca in decizia PMB trebuie sa circule pana la intersectia Nitu Vasile cu Racovita, pe cand soferii merg abuziv pana la Huedin (zona Resita) unde era capatul lui 520. Chiar nu se sesizeaza nimeni?
Iar de pe Fizicienilor intra pe Camil Ressu azi-dimineață o dubă avînd inscripționate 3(trei) numere de linii: 715, 519 și 102. În lista oficială, linia 715 are traseul Pădurea Andronache - Dragomirești. Alo, Poliția, ce caută 715 pe Fizicienilor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 09:21:58    Titlul subiectului: 63117

Da, chiar, ce pazesc politistii? Aia consuma benzina degeaba.
Ca tot vad ca e moda studiului de caz.
Studiu de caz: veniti in P-ta Sudului sa vedeti daca gasiti 5 min statia de autobuz fara maxi-taxi (ma refer la statia de plecare pt 402/414/434).
Bineinteles ca la 30 de min trece un politist pe acolo care nu observa nimic. Practic nu poti lua autobuzul decat cu 10 m inainte sau dupa statie. E normal?
Propun ceva: sa mergem in spatele ORICAREI dube sa vedem de cate ori incalca regulile de circulatie la o cursa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
minimal



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2010
Mesaje: 20
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 10:32:39    Titlul subiectului: 63118

Maxi taxi este in principiu OK. Un mijloc de transport intermediar intre autobuz si taxi. Mai rapid si mai comod decat un autobuz, opreste unde vrei pe traseu, insa nu la fel de rapid si de exclusivist ca un taxi care te duce numai pe tine exact unde vrei.

Reglementarea, nu desfiintarea e cea mai buna solutie. Mai degraba s-ar fi incercat impunerea unor standarde de calitate, conditii civilizate, decat interzicerea. Chiar RATB ar fi putut avea o divizie de maxi taxi. E folositor in special cand te grabesti. Metroul nu e o alternativa decat pe Magistrala 2, unde cat de cat trenurile vin mai des, in rest este penibil.

Exemplu concret: Militari - Universitate
555 - 20 min. - 1.5 lei
336, 61 - 30 min. + inghesuiala
M - schimbare la Eroilor, schimbare la Unirii - 20 min. numai asteptarea medie la 3 trenuri.

Problema e ca liniile RATB nu sunt foarte bine organizate, daca va uitati la forma multor trasee veti observa ca desi ajunge din punctul A in punctul B, un autobuz ocoleste nejustificat de mult. 105 de ex. care merge numai in Z, sau 282 etc. Asta corelat cu ineficienta metroului construit pentru alte epoci (in care ideea era sa transporti muncitori pe platforme industriale), duce la nevoia de a te urca intr-un maxi-taxi sau chiar taxi cand esti in intarziere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 20:08:08    Titlul subiectului: 63124

RobertC a scris:
Si ieri si azi noul 717 avea scris pe acea hartie pusa in fata ca este fostul 520. Numai ca in decizia PMB trebuie sa circule pana la intersectia Nitu Vasile cu Racovita, pe cand soferii merg abuziv pana la Huedin (zona Resita) unde era capatul lui 520. Chiar nu se sesizeaza nimeni?
Io stiam ca 520 avea capatul la Zetari, nu la Huedin, unde din cate stiu eu, avea capatul 515.
In fine, se pare ca unii dubarii isi asuma niste riscuri pentru a mai scoate niste bani de la calatorii disperati. Io as amenda pe cativa prinsi intr-un maxi-taxi ilegal, ca sa-i dezvat sa mai foloseasca serviciile hotilor astora...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 20:12:08    Titlul subiectului: hrhtr 63126

La Zetari intorceau liniile 515, 519 si 520.
520 a intors la Zetari de cand s-a infintat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 20:30:27    Titlul subiectului: 63147

minimal a scris:
Reglementarea, nu desfiintarea e cea mai buna solutie. Mai degraba s-ar fi incercat impunerea unor standarde de calitate, conditii civilizate, decat interzicerea.
Minimal are inca o data dreptate pe marginea acestui subiect.
De ce acum primaria ameninta cu amenzi, si pana acum n-a facut-o? De ce acum se poate, si se impune, iar pana acum nu s-a miscat un deget? Ceva e putred in Danemarca...sau mai bine zis in Bucuresti!
Alt studiu de caz: Valea Ialomitei - Gorjului (cea mai apropiata intrare la metrou)
- varianta RATB directa - 458 - 10 minute...asta daca nu stai si astepti aproape 1 ora, conform graficului afisat (Dr2005 sa vina sa verifice pe ghereta, ca altfel nu crede)
- varianta RATB indirecta - mers pe jos pana la Frigocom, circa 10 minute, asteptat 137, inca 3 minute pana la Gorjului, total minim 13 minute
- varianta maxi-taxi - 458 - 10 minute, cu timp de asteptare de pana la 10-20 de minute, mult redus fata de RATB.
Cam asa e cu maxi-taxi: sunt mici si se strecoara usor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 20:33:00    Titlul subiectului: 63151

Maxi-taxi 458 are statut de linie preorășenească și are și licență pentru acel traseu. Dacă ar da și bilete șoferul nu aș avea nimic împotriva acelei linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 20:39:59    Titlul subiectului: 63155

Dr2005 a scris:
Maxi-taxi 458 are statut de linie preorășenească și are și licență pentru acel traseu. Dacă ar da și bilete șoferul nu aș avea nimic împotriva acelei linii.
Fiindca circul f mult pe acea linie, pot sa-ti spun cu mana pe inima ca la cap de linie se elibereaza bilete. Chiar si acum mai am prin portmoneu cateva dintre ele ramase.
Stii ce e interesat de observat insa? Desi sunt eliberate de firme diferite, adresa sediului social al firmei e aceeasi, conform informatiilor tiparite pe ele.
De exemplu:
- SC FI-FI SERV SRL - infiintata in 2001, sediul Str Dezrobirii 40, bl O8, sc A, et 3, ap 23, cont la BCR Crangasi
- SC ABYSTEF TRANS SRL - infiintata in 2002, sediul Str Dezrobirii 40, cont la BancPost sector 6 (adica Iuliu Maniu/Lujerului)
Si aici ajungem iar la asociatiile si uniunile patronilor de firme de transport, unde intradevar, exista niste interese si jocuri de culise de dai pe spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 20:49:38    Titlul subiectului: 63160

Stau totusi departe de centru, dar macar eu am o oferta de transport in zona, asa ca nu ma plang. Ca e supraaglomerat peste tot e partea a doua... Am avut si eu pe aici niste dube care nu faceau decat sa-mi adune oamenii din calea 123ului si imi convenea asta... asa ca voi suferi si mai mult pe 123 de acum incolo.
123 pica din start pentru gara, fiindca are obiceiul prost de a ramane blocat in trafic (in general, nu vorbesc de duminica). 34 merge mult pana la gara si e supraplin...
In concluzie, se pare ca suferim cu totii la fel de mult cu sau fara dube, asa ca ar fi bine sa ne obisnuim cu asta, in loc sa ne plangem cate recorduri batea duba pana in centru... oricum sa faci o asemenea comparatie e cam si cum ai spune ca sportivul dopat ia medalia in locul celui cinstit... e ilegal dar si-a atins scopul nu?... Rolling Eyes

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 21:38:25    Titlul subiectului: ererg 63176

Deocamdata e plin de dube! Chiar ma grabeam si am luat un 528, ca lui 101 ii mai trebuia o eticheta gen "sardele in suc propriu" Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 08:42:00    Titlul subiectului: 63187

Si 703 circula abuziv pe Alex Obregia si am vazut ca scrie pe hartia lipita pe parbriz ca merge pana la Sebastian!
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 17:08:18    Titlul subiectului: 63218

In urma cu 2 seri, chiar in ziua din care, oficial, vechile linii maxi-taxi au incetat sa mai functioneze, am luat metroul pana la Aparatorii Patriei, urmand sa iau 102 pana la Giurgiului. Asta se intampla in jurul orei 23:00. Dupa 10 min de asteptat la 102, a venit in statie o duba de culoare verde apartinand firmei "Axi Tours" care avea lipit in geam nimic altceva decat..."102". In spatele dubei venea si un De Simon de pe 102 (#1158 pare-mi-se). In ciuda faptului ca autobuzul era destul de gol, cei cativa calatori din statie au preferat duba...poate nu erau obisnuiti sa vada De Simon pe 102 Smile
Exemplul arata ca orice duba proprietate personala poate fi folosita pe post de maxi-taxi prin printarea numarului unei linii RATB pe care sa o dubleze si lipirea foii in geam... Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 19:16:56    Titlul subiectului: 63229

alch3mist a scris:
Exemplul arata ca orice duba proprietate personala poate fi folosita pe post de maxi-taxi prin printarea numarului unei linii RATB pe care sa o dubleze si lipirea foii in geam... Confused
Banuiesc ca oamenii respectivi nu erau chiar atat de tampiti (desi in Bucuresti gasesti si astfel de specimene) incat sa le confunde. Doar ca "duba" ajungea, chiar si cu autobuzul in spate, inaintea lui. Si asta pt ca nu opreste decat la cerere, nu in fiecare statie, ca autobuzul, si astfel se castiga timp. De aceea, in ciuda nedumeririi voastre continue, oamenii prefera "duba" chiar daca vine in statie in acelasi timp cu autobuzul: se ajunge mai repede.
"Certurile" noastre se vor a fi constructive, si ca nu am ajuns inca sa ne dam cu paru-n cap unul altuia.
Scopul lor este de a gasi solutiile optime pt un transport direct, rapid, tinand cont de configuratia actuala si de cerintele de transport ale Capitalei.
Fapt divers: am asistat azi la o discutie in care o duduie se plangea ca s-a desfiintat 526 si nu mai poate ajunge rapid si direct din Margeanului pana in Berceni. Sigur, o sa-mi spuneti ca exista varianta cu 220, apoi 102, apoi... Ok, si varianta directa care e?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 19:35:39    Titlul subiectului: 63231

Pai 220 chiar e varianta directa pana in Berceni! Rolling Eyes Sau cel putin pana la Bdul Obregia, dupa care o ia pe IMGB,dar cam pe acolo oricum se termina Berceniul.
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 19:47:32    Titlul subiectului: 63239

526 rapid în Berceni... păi 526 dubla 226 până la Romană apoi 133... păi 226 făcea 3 curse dus-întors în timpul ăsta!

Am vrut azi să iau o dubă de pe Șos. Virtuții până la Șura Mare (ochind când mergeam spre Loto un Vario gol)... acum chiar sunt fericit că nu am făcut-o deoarece, ajuns la Basarab (pentru că după 30 de minute de așteptat tramvaiul 11 la Răzoare soluția a fost să mă duc la Basarb să-l găsesc pe #4022 defect acolo cu tot cârdul de vagoane după el) am dat de acel Vario de pe 716...deci nu mergea la Grozăvești, ci lungise traseul la gara Basarab. Și cu toate că la 11 s-a stat cam 90 de minute (timp în care 12-urile au făcut o tură dus-întrs) duba pleca goală Smile, 12-urile plecau full.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 19:59:19    Titlul subiectului: 000000 63246

Dr2005 a scris:
526 rapid în Berceni... păi 526 dubla 226 până la Romană apoi 133... păi 226 făcea 3 curse dus-întors în timpul ăsta!
De cate ori ai mers cu 526? Pe graficul de circulatie afisat, se mentioneaza circa 1 ora dus. 226 facea 3 curse dus-intors poate doar daca zbura!
Dr2005 a scris:
...după 30 de minute de așteptat tramvaiul 11 la Răzoare ... la 11 s-a stat cam 90 de minute (timp în care 12-urile au făcut o tură dus-întrs)
Si mai zici ca RATB merge bine? Na, ca ti-ai luat-o si tu de la ei, ca nu ma credeai!
Dr2005 a scris:
... duba pleca goală Smile, 12-urile plecau full.
Au dat drumul de 3 zile la noile trasee si ai pretentia sa le stim deja toate secretele? Fa un sondaj in statie: cati sunt familiarizati cu noile trasee?
Traseele prezentate oficial de Primarie mentioneaza doar capetele de linii. Sunt acolo niste strazi de care nici ei n-au auzit! A trebuit sa descarc de pe site-ul PMB pdf-urile cu traseele complete si textul legii, ca sa ma dumiresc!
Din pacate, pdf-ul cu traseele complete ale noilor linii este protejat de parola si nu poate fi printat/copiat. Voi incerca sa transcriu de mana traseele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 7 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community