Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Repartizare tramvaie pe linii si depouri. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 22:10:34    Titlul subiectului: 63168

Păi chiar 3 sunt, dar niciunul nu este terminat... un al 4lea V3B, #237, deja modernizat, stă tot la URAC.

#037 și #028 din câte îmi aduc aminte aveau fața ,,clasică" de V3A/V3B, în timp ce #034 și #237(ca și #036 și #245) la ultimul RK li s-a modernizat fața. Poate asta a dus la re-apariția lui #237 înaintea lui #028.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 13:30:34    Titlul subiectului: 0000000 63197

Am aflat vesti destul de proaste:
#3001 - este in depou defect
#3002 - este in depou defect
#3003 - este in depou tamponat
#3004 - este in depou tamponat grav
#3005 - probleme necunoscute, nu iese prea curand pe traseu
#008 - este in depou cu motorul 1 ars, urmeaza sa ajunga in URAC pentru reparatii
3004 abia iesise de vreo luna dupa ce fusese tamponat prin mai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 21:47:00    Titlul subiectului: 63256

Din cîte știu, #244 era V3A-A3 pe linia 32. Nu circul prin Rahova, deci nu am idee dacă a ieșit îpe traseu în ultima vreme.
246 este V3A-93M de Alexandria. Nu l-am mai văzut cam de mult.
247 este un ex-V3B, devenit V3A-93 de Victoria. Merge pe 16 și uneori pe 34.
248 este V3A-A3 de Alexandria. Merge pe 32.
249 este V3A-93 fost de Dudești, ajuns la Alexandria. Merge probabil pe 12. Cred că va ajunge la Giurgiului.
#4035 a avut ultimul RK prin 2004. Păcat că nu s-au gîndit să sacrifice unele mai vechi, ca #4011 sau #4048.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 22:37:11    Titlul subiectului: 63261

Să vedem și vagoanele în cauză...
1) #244 - Data: 11.12.2005

2) #246 - Data: 7.11.2005

#247 - Data: 27.06.2006 - Foto: Ștefan Puscasu (Stfp), poză preluată de pe www.ratb.stfp.net

#248 - Data: 30.07.2006

#249 - Data: 6.05.2006
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
florrin12



Data înscrierii: 26/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2007
Mesaje: 14

MesajTrimis: Lun 07 Aug 2006 18:59:46    Titlul subiectului: 58258258 63366

Cu 249 am circulat ieri pe 12, iar pe 248 l-am vazut simbata pe linia 32, de 246 nu mai stiu nimic, nu l-am mai vazut dar nici nu prea am mai circulat..., Holec-urile mai circula?
Pe de alta parte, V2A-urile si V3A-urile modernizate la URAC si o parte din cele modernizate la FAUR au montate in interiorul vagonului, linga usa 2 pe partea spre articulatie o cutiuta micuta; incepind de prin anul 2004, vagoanele modernizate sau revizuite poarta pe acea cutiuta (daca nu le-a fost schimbata partea superioara) un numar, care pare a fi un fel de numar de ordine, la inceput scris cu vopsea alba, apoi de prin 2005 cu vopsea rosie, ultimul cu care am circulat a fost 206 (ultimul modernizat si in circulatie la ora actuala), pe a carui cutiuta era scris cu vopsea rosie un numar cred 202 sau ceva asemanator, nu l-am retinut exact, in orice caz intre 200 si 210.
Stie cineva ce este in acea cutiuta si ce reprezinta numarul scris pe ele? (din pacate nu am aparat foto ca sa pot exemplifica).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 07 Aug 2006 19:07:24    Titlul subiectului: 63368

Eu cred ca au intrat vatmani de pe #246 in concediu de aceea nu mai este la strada. El circula de obicei pe 32. Nu avea nicio buba majora care sa-i cauzeze intrarea in Urac,dovada este ca era zilnic pe 32. Iar celelalte din seria 24x sunt circulatie. Eu unul le-am vazut recent pe toate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Aug 2006 14:47:51    Titlul subiectului: 0000 63412

Daca ne uitam la #206 mai atent obeservam ca are folie de soare pe geamuri. La fel cum are (pe unde mai are) #196 de pe linia 41.


RF_DSC00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.66 kb
 Vizualizat:  de 8994 ori

RF_DSC00002.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 09 Aug 2006 15:28:47    Titlul subiectului: 63414

Pe 41 erau mai multe vagoane cu folie de protectie solara. Cele care au fost modernizate special aveau aceasta folie (nu ma refer la cele primite de la Colentina). Exemple:#080, #122, #195, #201, #226 si #311.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 09 Aug 2006 16:27:52    Titlul subiectului: 63415

power322 a scris:
Pe 41 erau mai multe vagoane cu folie de protectie solara. Cele care au fost modernizate special aveau aceasta folie (nu ma refer la cele primite de la Colentina). Exemple:#080, #122, #195, #201, #226 si #311.
Toate vagoanele sus-amintite sunt ex-Giurgiului, cu excepția unuia care este ex-Titan.

În altă ordine de idei, circul zilnic pe linia 19. Sau pe lîngă ea, pentru că nu întotdeauna am răbdare un sfert de ceas în stație. #4037 era alaltăieri(7 august) pe traseu, împreună cu colegele de suferință #4038 și #4039. Toate trei arată jalnic și ar trebui să intre de urgență la RK. Nu m-ar supăra să iasă de acolo ca V3B-93, cu numerele #031, #032 și #033. La fel cum nu m-ar supăra nici ca #4035 să revină ca #035.

Astăzi a reapărut după mai bine de 2 săptămîni și #4043, care a zăcut între timp la intrarea depoului Dudești.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 09 Aug 2006 16:39:14    Titlul subiectului: 63416

#195, #201 si #226 sunt ex-Alexandria, la fel ca si #194 (acum este la Colentina) si #221 (acum este pe linia 20 la Bucurestii Noi). Inainte de modernizarea liniei 41, Alexandria mai ramasese cu 5 vagoane nemodernizate cu afisaj electronic (#194, #195, #201, #221 si #264) si unul cu fata clasica (#226), #264 dupa RK i s-a luat afisajul.
Linia 2 avea maxim 6 vagoane la ora de varf si asa cred ca o sa aiba si acum.
Cand a fost Alexandria inchis, Titan aprimit trei vagone:
#051 care a circulat pe 15
#229 care a circulat tot pe 15
#304 care a circulat pe 40
#240 a fost la Dudesti o perioada scurta si a circulat pe 34 dupa care s-a dus la Giulesti pe liniile 2 si 12. Aceasi soarta au avut si vagoanele #358 si #359.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 23:05:26    Titlul subiectului: 63752

Cand a fost inchisa Alexandria, unde au fost duse cele 2 A3uri care erau mai moderne (231 si celalalt...). Ca am observat ca intr-o perioada mergeau si pe 34 si le statea bine acolo Very Happy . Cumva Dudesti?
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 23:07:32    Titlul subiectului: 63753

La Faur amandoua, dupa care au ajuns la Titan pe 15, pe urma la Victoria pe 34, pe urma la Dudesti pe 32, iar la Victoria si acum sunt Alexandria.
Dupa modernizare s-au dus la Titan si pe urma la Victoria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 17 Aug 2006 23:32:00    Titlul subiectului: 63765

#231 este ex-Victoria, mutat în 2000 la Giurgiului. #329 a stat de cînd îl știu la Giurgiului, pînă la modernizare. Nu știu ca #231 și #329 să fi stat măcar vreo săptămînă la Titan. Nu mi le amintesc modernizate decît pe 34.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Feb/2013
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 19 Aug 2006 16:51:29    Titlul subiectului: 63820

231 si 329 au aparut la 1 ianuarie 2004 pe linia 15, si au stat 2 luni pe aceasta linie. Eu care locuiesc in Rahova le vedeam aproape zilnic in acea perioada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Sâm 19 Aug 2006 17:55:36    Titlul subiectului: 63822

Si au fost la Titan. Linia 15 a stat pe vremea aceea la Titan si avea si Dudesti vreo 3 vagoane pe aceasta linie. Iar Dudesti a trimis V3A-93M pe linia 15, rar mai trimitea alt model de V3A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 19:44:14    Titlul subiectului: grgrgrgr 63883

Iată ce vagoane sunt temporar (sau poate definitiv) retrase din circulație. Astfel:

Dep. Alexandria: V3A-A3: #024, #106, #244, V3A-H #361 și V2A #4023 - oprite cu ocazia restrângerii parcului, le lipsesc diverse componente din bord. De asemenea, o parte au probleme cu federele (se pare că URAC nu mai repară/produce federe deocamdată ceea ce face ca vagoanele să stea mai mult la reparație); V3A-A3 #345 - probleme cu federele și motoarele, lipsesc diverse componente de pe bord și idn interior; V3A-93M #180: Venit de câteva săptămâni de la RK din URAC, nu are probleme, dar va circula abia de la extinderea parcului din toamnă. V3A-H #192 - nu are probleme, va ieși la stardă din toamnă când se va mări parcul. V3A-93M #246 este defect și URAC-ul nu știe să repare V3A-uri cu chopper(!). La fel și V3A-H #205.

Dep. Bucureștii-Noi: V3A-93: #054 și #207. Starea lor nu e foarte bună (geamuri, neoane, becuri, uși, perforatoare lipsă, bprd scos, contactori scoși etc.). De asemenea, V2A #4025 pare nefolosit de mult timp; V3A-93 #008 și încă unul cu probleme la federe și fără motoare.

Dep. Colentina: V3A-93 #167(cred că are probleme cu motorul din spate+lipsește un far), #183(la fel ca #167), #185(ăi lipsește o ușă) + T4R: #3303, #3317, #3322, #3337, #3345, #3360, #3418, #3424. Tatrele vor pleca la URAC dar nu se știe dacă vor ieși tot T4R sau vor ieși Bucur sau vor ieși fier vechi.

Dep. Militari: Sunt oprite vagoanele #3001 și #3002 care se pare că sunt defecte; vagoanele T4R #3314, #3315, #3334, #3338, #3351, #3359, #3361, #3366, #3383, #3373, #3377, #3388, #3398, #3402, #3413, #3420, #3422 sunt retrase și ușile sunt legate cu sârmă sau sigilate. Lipsesc ceva componente de pe ele. Probabil majoritatea vor pleca la URAC. De pe #3402 s-a dat jos sursa suplimentară care alimenta instalația de iluminat, astfel că aceasta nu mai clipea. Să sperăm că o vor pune la loc; vagoanele T4R #3330, #3341, #3352, #3353, #3401 și #3409 au fost reparate capital de curând și nu au mai ciruclat (cu excepția lui #3352 și #3353 care au circulat câteva zile) până acum. Ele vor ieși la stradă când va crește numărul de vechicule de pe trasee, în toamnă. Nu am găsit vagonul #3003 nici în depou și nici pe traseu nu cred că era (o fi în URAC? Că am văzut toate depourile funcționale și nu era pe nicăieri).

Dep. Titan: V3A-93 #277 - luneta spartă, un geam lipsă, ceva trape desfăcute prin interior; V2A #4032 pare să aibă ceva probleme la motor. Îi lipsesc stopurile și ceva cmponente de deasupra ușilor și de pe bord; Rathgeber-urile #2524+#3523 și #2526+#3526 sunt sigilate și e foarte probabil să plece pe ultimul drum Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 1179
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 21:05:07    Titlul subiectului: 63887

Aspectul unor vagoane in conservare sau defecte este irelevant pentru starea lor in general. Daca un vagon nu circula mai mult timp, se poate intampla sa se foloseasca unele piese ale lui sau sa nu aiba toate becurile sau lampile. Cand ajung sa fie in stare de plecat in traseu, ele au tot ce le trebuie.
Vagoanele venite de la alte depouri si care sunt in conservare pot fi sigilate. Asta nu insememna ca sunt casate sau urmeaza sa fie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Sâm 26 Aug 2006 16:28:01    Titlul subiectului: u6u65u65 64018

Linia 7 va avea de Luni 40 de vagoane pe traseu. Iar intervalul intre vag. va fi de 2-3 minute. Toate vagoanele din 12 si jumate din 8 (jumate din vag. Alexandria) vor trece pe 7. Si o mica rectificare la deviarea care incepe maine: 47 se suspenda si 48 va circula pe traseul Cet Vest-Gara Basarab.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Dum 27 Aug 2006 16:34:14    Titlul subiectului: 64029

Pe 11 erau azi la Pta Sudului cupluri de Tatre in ambele directii. Sunt de la Giurgiului?
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2020
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 10:12:45    Titlul subiectului: 64036

Pe linia lui 20 au inceput sa circule Tatre. 3399-3400 etc. Stie cineva unde s-au dus V3A care erau pe 20?
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 12:16:46    Titlul subiectului: 5000 64038

In ultima vreme RATB-ului ii place sa aiba linii deservite de doar 1 sau 2 vagoane: 1, 17, 42, fostul 48 (pana ieri).
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
jad



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2018
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)

MesajTrimis: Mar 29 Aug 2006 10:27:32    Titlul subiectului: ryjyjy 64058

De ieri linia 20 este dotata cu cupluri de Tatre; pe placute scrie ca provin de la Militari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ultrasul
Vizitator






MesajTrimis: Mar 29 Aug 2006 21:02:07    Titlul subiectului: 64072

Cum este posibil ca pe linia 20 sa introduca tramvaie Tatra de la Militarii si de la Buc Noi sa numai fie nici unul? Si dupa ora 22.30 numai circula nici un tramvai spre Laromet, ar fi trebuit sa introduca macar un tramai de la Bucurestii Noi
Sus
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 29 Aug 2006 21:06:34    Titlul subiectului: 64073

ultrasul a scris:
Cum este posibil ca pe linia 20 sa introduca tramvaie Tatra de la Militarii si de la Buc Noi sa numai fie nici unul? Si dupa ora 22.30 numai circula nici un tramvai spre Laromet, ar fi trebuit sa introduca macar un tramai de la Bucurestii Noi
S-a facut aceasta schimbare pentru ca Militari nu mai avea linii pe care sa bage Tatre. De la ce capat se retrage 24?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 1179
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Aug 2006 21:54:46    Titlul subiectului: 64076

RobertC a scris:
In ultima vreme RATB-ului ii place sa aiba linii deservite de doar 1 sau 2 vagoane: 1, 17, 42, fostul 48 (pana ieri).
Intr'adevar, 17 are un singur tramvai de la depoul Victoria. Ieri, adica 28, adica in ziua cand s'a scris mesajul de mai sus, existau inca tramvaie Tatra pe linia 48. Deci, s'a desfiintat sau nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 5 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community