Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 20:42:53    Titlul subiectului: 64459

Iar 201, când exista, avea traseul Bucur Obor-Rocin. Nu ar fi rău să fie tot așa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 01:00:48    Titlul subiectului: 64467

Dr2005 a scris:
Iar 201, când exista, avea traseul Bucur Obor-Rocin. Nu ar fi rău să fie tot așa.
Nu e rau deloc, dar la Rocin nu poate intoarce niciun mijloc de transport. Pe terenul unde a fost capat de linie acum construiesc smecheri cu bani cladiri de birouri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 01:05:35    Titlul subiectului: 64468

Ar putea fi prelungit prin Bd. Dimitrie Pompei-Str. Av. Șerbănescu-Aero Băneasa sau chiar până la Băneasa S.A.. În acest fel, ar mai prelua muncitorii de la fabricile din zonă, dar ar mai decongestiona linia 5, prin faptul că, dacă 201 ar avea un interval bun, călătorii ar putea folosi și 16 până la Pltf. Ind. Pipera și apoi spre Av. Șerbănescu și Aero Băneasa. În prezent, pe acea porțiune (Pltf. Ind. Pipera-Av. Șerbănescu) se merge doar cu piciorul sau cu buda.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 14:34:22    Titlul subiectului: 64477

citaro a scris:
Statie comuna cu 312 pe pod?
Acea statie daca va uitati in legea circulatiei este "ilegal" amplasata, pentru virajul la stinga, ca sa ajung la penultima banda lagal ar trebuii 300 de metri, 50 de metri la fiecare banda, pe cind asa, tai 6 benzi in 20 de metri.
Atunci de la pod 312 ar putea merge drept inainte, prin fata magazinului Unirea, apoi drapta, intra pe traseul lui 385, statie la KFC si sus, la capatul lui 385, apoi intoarcere in jurul spatiului verde de pe locul fostei biserici Sf. Vineri si intrare pe traseul 313, 116, 117 pana la Hanul lui Manuc, de unde reintra pe traseul actual?
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 05/Sep/2019
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 01:25:08    Titlul subiectului: 312 64546

312 ar fi logic sa dispara, dar in ceea ce-l priveste pe 313 nu.
Troleibuzele vor ajunge doar pana la Unirii, iar o desfiintare al lui 313 care merge pana in zona Matei Basarab - Calea Calarasilor ar insemna obligarea tuturor celor care il foloseau sa ajunga in acele zone sa o ia pe jos de la Unirii pana la destinatie sau folosirea de la Unirii al lui 116 sau 117 care ar insemna bani in plus. In plus, 313 la un interval de 3 minute nu face fata solicitarii. Transformarea lui in troleibuz nu ar face decat sa avem un troleu superfull fata de actualul autobuz superfull. Trebuie crescuta capacitatea de transport pe aceasta ruta. Bineinteles frecventa si ruta lui 313 ar putea suferi modificari, eventual pe traseul desfiintatului 312: de la Sfanta Vineri spre Unirii - Timpuri Noi - Vacaresti spre Berceni iar in sensul dinspre Berceni de la Timpuri Noi pe Mircea Voda apoi traseul de baza. Wink
Referitor la 232, odata cu introducerea troleibuzelor, probabil 312 desfiintandu-se iar 313 cu mai putine autobuze, vor face ca autobaza Obregia sa poata prelua 232 cu Citaro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 14:23:47    Titlul subiectului: Discutii specifice troleibuzelor si autobuzelor din Berceni 64554

La ora actuala cererea de transport din Berceni este foarte mare. Asa ca viitorul troleu pana la Unirii va fi doar un adaos la 313, nu o inlocuire a lui. Asa cum 312 oricum dubleaza pe 313, si totusi amandoua sunt cam pline, asa va fi si troleul. Caz concret aveti in Militari unde 61 e o dublura la indigo a lui 336, insa amandoua sunt suprapline impreuna cu celelalte 4 linii care te scot din cartier.
Si o precizare fac si eu. Doar una din liniile de la Berceni va fi extinsa pana in centru. Celelalte vor face rondul la BIG ca pana acum. Deci va fi ori 73 ori 74. 76 n-are sanse fiindca si seful de depou de la Bereni a recunoscut ca linia e foarte scurta, are trolee articulate la 4 minute si totusi a supraplina, asa ca ar fi imposibil o lungire de traseu, mai ales cu Ikarusuri ce vor veni pe la anul.

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 14:49:24    Titlul subiectului: 64555

Nu cred ca o sa mai intoarca ceva trolee la BIG. Conform unor planuri pe care le-am vazut recent la PS4, unde este actualul capat al troleibuzelor impruna cu acel spatiu verde din spatele buticurilor va deveni parcare supraetajata. Ce-i drept probabil in secolul urmator Twisted Evil
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 22:54:08    Titlul subiectului: 64572

313 la un interval de 3 minute nu face fata solicitarii. Transformarea lui in troleibuz nu ar face decat sa avem un troleu superfull fata de actualul autobuz superfull. Trebuie crescuta capacitatea de transport pe aceasta ruta.
Ce este mai interesant din punct de vedere economic si ecologic, cind se mareste capacitatea de transport pe o ruta: 50 de autobuze Diesel €3 sau 50 de troleibuze ?

Un operator de transport urban normal, avand angajati competenti la posturile de raspundere, stie foarte bine ca cererea de transport determina natura vehiculelor care deservesc linia Daca nu ar fi asa, am avea in loc de tramvai "metrou usor" o linie de autobuz cu 1 vehicul pe minut pe axa Alexandriei - Rahovei - Cosbuc - Unirii !

Dar nu am nici o farama de incredere in compententa si luciditatea RATBului, pe care le consider aleatorii. Aceasta datorita aberatiilor de genul casarii DACurilor renovate, mentinerii a diverse trasee complet aiurea in tramvai, etc. Deci, ma astept la o varza de proportii cosmice in Berceni, intr-un viitor apropiat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 23:22:15    Titlul subiectului: 64577

andrei a scris:
Deci, ma astept la o varza de proportii cosmice in Berceni, intr-un viitor apropiat
Varza o să apară în câteva luni, când, datorită înlocuirii complete a rețelei de troleibuz din Berceni, noile fire vor permite doar rândunici cu miez de grafit, iar Dac, Rocar și Saurer nu au așa ceva și nici nu li se va poate pune. Prin urmare, din ce se spune, se vor aduce 15 Ik415T de la Bujoreni, 15 de la Vatră și 15 Irisbus noi-nouțe, iar pe 76 (unde articulatele sunt full) în loc de 12 articulate vor fi 15 scurte deoarece, dpdv tehnic, este imposibil ca intervalul lor de succedare să fie mai mic de 2 minute. Acea rută, chiar dacă e foarte scurtă, ar putea fi transformată în linei de tramvai (de altfel, lungimea mică a tronsonului nu ar implica niște costuri exorbitante, fiind vorba de cel mult 2km de linie dublă), dar linia va trebui asflatată printre șine deoarece străzile sunt înguste. Dar aceasta ar fi singura soluție de a opri perpetuare fenomenului dubelor în zonă, care deja au lungit ilegal traseele ca să dubleze complet 76-le.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 23:28:28    Titlul subiectului: 64579

Pe Nitu Vasile, Izvorul Rece si Resita nu prea poti sa pui tramvai, s-ar realiza o aglomeratie de genul celei intalnite pe Calea Calarasilor (tronsonul Piata Coposu-Hala Traian), str. Traian. O introducere de tramvai in zona asta pur si simplu ar da peste cap traficul. Troleele sunt optime, dar sa introduca pe 76 sufuciente Ikarusuri de asa natura incat sa circule la 2-3 minute

Cat despre dube...ce sa zicem. E drept ca si-au prelungit traseele "din oficiu" si nu respecta ce le-a fost impus de la Primarie, insa trebuie sa recunosti ca traseele stabilite "de sus" sunt destul de aiurea. Deocamdata respecta decizia Primariei de a nu mai merge prin centru.
In alta ordine de idei, cat timp se lucreaza pe sos. Progresului, linia de maxi-taxi 716 (Resita-Basarab) e binevenita pentru lumea care folosea linia 12 pentru a merge la serviciu (daca nu ar fi 716, ar trebui sa schimbe 2 tramvaie si 1 autobuz pentru a suplini lipsa liniei 12)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 23:35:02    Titlul subiectului: 64581

La 3 minute circulă articulatele... și nu fac față. De această problemă se plângea și Dl. Director al Dep. Berceni: de faptul că nu va avea cum să facă față liniei 76 cu troleibuze scurte, fiind posibil să se ajungă la intervale de 2 minute și la situații gen ,,trenuleț" cu 3-4 trolee unul după altul.

Lungimea unui Dac x17 este de 17m. Un vagon de tramvai T4R are 15m, iar un V2A are vreo 25... deci nu ar fi diferențe mari de gabarit (dat fiind și că tramvaiele sunt un pic mai înguste).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 05/Sep/2019
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2006 01:07:54    Titlul subiectului: 64584

Dr2005 a scris:
La 3 minute circulă articulatele... și nu fac față. De această problemă se plângea și Dl. Director al Dep. Berceni: de faptul că nu va avea cum să facă față liniei 76 cu troleibuze scurte...
Pai nu se va infiinta si dinspre Piata Resita o linie de troleibuz (alta decat 76) pana la Unirii? Aceasta ar reduce nebunia de pe 76, care ar putea functiona la 3 minute si cu troleibuze nearticulate.
2 linii de troleibuz (una pana la BIG si alta pana la Unirii) si una de autobuz(pana la Victoriei) ar fi suficiente pentru a prelua fluxul de calatori din zona .
Treaba cu tramvaiele in aceasta zona nu e noua. Din surse credibile stiu ca linia de tramvai care ducea la IMGB prin Iriceanu si Sos. Berceni, desfiintata intre timp, initial era proiectata a fi facuta prin Nitu Vasile - Obregia - Turnu Magurele - Sos Berceni - IMGB. Asta acum vreo 30-40 de ani. Iar daca ideea era pusa in practica, azi cu siguranta ca in loc de retea de troleibuze din Berceni aveam retea de tramvai. O linie de tramvai pana la Resita ar putea rezolva problema dar ideea ar fi mult prea costisitoare si problemele cauzate de linia aflata in mijlocul unei strazi inguste ar fi prea mari. In plus, nu stiu daca in nebunia de la BIG o linie de tramvai ar fi binevenita.
RobertC a scris:
Nu face Carrefour ci Auchan.
Garantat o sa fie nebunie, dar de dus autobuzele pana la Metro sunt sigur ca nu o sa le duca. Alt capat de linie, alte cheltuieli, motorina consumata degeaba intr-o zona fara un trafic deosebit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2006 17:36:25    Titlul subiectului: 64611

Liviu1983 a scris:
Pai nu se va infiinta si dinspre Piata Resita o linie de troleibuz (alta decat 76) pana la Unirii?
Nu, nu se va infiinta, si chiar daca s-ar infiinta, CU CE AR AJUTA? Mai zic o data, intre Resita si BIG troleele sunt pline, la fel este si 381. Deci acuma intreb, cu ce logica ai ajuns la concluzia ca o linie dusa la Unirii, care implicit ar avea o frecventa mai scazuta la acelasi numar de trolee, ar fi mai eficienta pentru lumea care vrea sa iasa din Berceni?
Oricum, sunt de parere ca odata ce se va implementa cartela unica ratb+metrou, nu va mai fi nici o problema sa-l duca pe 76 doar pana la Sudului, de unde se va putea lua metroul. 73ul va avea doar rol de transport ecologic pana la Unirii, pana cand se vor putea baga mai multe trolee pe acea ruta pentru toate liniile.
Legat de tramvai, mi-ar placea enorm ideea, ar fi o solutie perfecta pentru viitor, insa e greu de aplicat. Nitu Vasile nu ar fi o problema fiindca se planifica oricum o supralargire si oricum ar putea fi bagata linia in hectarele de teren cu balarii ingradite de langa strada, dar pe restul traseului pana la Resita ar cam fi crima. Plus ca multa lume se va plange ca le zgaltaie tramvaiele blocurile, nu mai vorbesc de dezastrul creat in timpul lucrarilor. Dar daca s-ar rezolva problema, ar avea potential imens, putand fi legata de reteaua de pe Giurgiului si Zetari. Dar hai sa nu visez... Sad

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jad



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2006 09:10:18    Titlul subiectului: 64617

E un subiect cu adevarat interesant aceasta linie 76. Cum o linie "ciot", de cartier, cu doar 5 statii sa genereze asa un trafic imens. Cine sunt cei care o folosesc? Cati din cei ce calatoresc cu ea pana la Sudului isi continua drumul? Incotro? Cu M2 spre centru-nord, cu 34 spre Mihai Bravu sau chiar spre Belu cu 11 sau spre zona suburbana?
Parerea mea este ca trebuie largit Bd. C. Brancoveanu intre Nitu Vasile si Turnu Magurele si de asemenea str. Turnu Magurele la minim 2 benzi/sens. Trebuie introdus troleibuz pe Brancoveanu cu un capat comun cu cel al lui 102 si celalalt capat la metrou Brancoveanu. Asa vad eu descongestionarea lui 76.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2006 09:48:25    Titlul subiectului: 64618

Si mie mi se pare o idee buna introducerea unei linii de troleibuz pe Brancoveanu, cum a spus jad. In cazul in care solutia propusa de el e prea costisitoare, se poate recurge la crearea unei linii cu traseul comun cu 76 pana la Brancoveanu (Budimex), care sa intoarca la Brancoveanu (metrou). Astfel s-ar imparti in doua grupuri calatorii: cei care au nevoie de 34 vor merge cu 76 pana la P-ta Sudului, iar cei care vor dori sa ajunga in centru folosind metroul vor folosi linia propusa (75, sa-i zicem). Astfel si timpul de parcurgere a distantei P-ta Resita - Centru se va reduce. Pentru ca 76 te aduce la metrou la P-ta Sudului, pe cand statia de metrou Brancoveanu ar fi mai aproape de centru. Costurile nu ar fi asa de mari (ar fi 3 statii de troleibuz in plus). Am vazut ca directorul depoului Berceni a primit foarte bine membrii forumului... ma gandesc ca poate ar fi bine sa-i prezentam aceste idei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 05/Sep/2019
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2006 12:53:09    Titlul subiectului: 64625

bogdan_buc a scris:
Deci acuma intreb, cu ce logica ai ajuns la concluzia ca o linie dusa la Unirii, care implicit ar avea o frecventa mai scazuta la acelasi numar de trolee, ar fi mai eficienta pentru lumea care vrea sa iasa din Berceni?
Pai nu la aceleasi numar de trolee. Nu vorbesc ca din cele 15 trolee de pe 76 sa se ia si sa se faca o alta linie. Momentan e un flux de 30 trolee articulate/h pe acea ruta.
Trebuie facuta inca o linie care sa cresca acest flux la 50 trolee nearticulate/h (30 pe 76 - 20 pe linia spre centru). Bineinteles ca in conditii in care vin numai 100 de troleibuze noi, nu se vor putea aduce la Berceni troleibuze suficiente pentru aceasta idee, dar se poate crea o linie Piata Resita-Metrou C.Brancoveanu, pentru ca cei care il folosesc pe 76 o fac pentru a ajunge la metrou. O linie-legatura cu metrou Brancoveanu la 3-4 minute interval pe care ar trebui distribuite numai 7-8 trolee ar fi suficienta, zic eu, pentru a se putea circula decent si cu 76 pastrat la intervalul de 2 minute de acum, dar nearticulat, multi din calatorii de pe 76 care vor sa ajunga la metrou "migrand" astfel pe noua linie.
Citat:
Doar una din liniile de la Berceni va fi extinsa pana in centru. Celelalte vor face rondul la BIG ca pana acum. Deci va fi ori 73 ori 74.

73 daca se doreste sa se mai usureze 313, 74 daca vor dori sa il desfiinteze pe 312 ca sa trimita Citaro pe alta linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Ian/2021
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2006 14:02:48    Titlul subiectului: 64628

jad a scris:
E un subiect cu adevarat interesant aceasta linie 76. Cum o linie "ciot", de cartier, cu doar 5 statii sa genereze asa un trafic imens. Cine sunt cei care o folosesc? Cati din cei ce calatoresc cu ea pana la Sudului isi continua drumul? Incotro? Cu M2 spre centru-nord, cu 34 spre Mihai Bravu sau chiar spre Belu cu 11 sau spre zona suburbana?
Mai e si marea piata agroalimentara Sudului, centrul comercial Big Berceni si Aleea Castanilor (o mini-"Europa" fara chinezi de Berceni)
jad a scris:
Parerea mea este ca trebuie largit Bd. C. Brancoveanu intre Nitu Vasile si Turnu Magurele si de asemenea str. Turnu Magurele la minim 2 benzi/sens. Trebuie introdus troleibuz pe Brancoveanu cu un capat comun cu cel al lui 102 si celalalt capat la metrou Brancoveanu. Asa vad eu descongestionarea lui 76.
Recent, am vazut ca au adus frecventa lui 381 la nivelul lui 313... si in timpul zilei si seara am observat asta... deci s-a mai rezolvat ceva din congestionarea lui 76...

Zona din Berceni pe unde circula 76 e plina numai de blocuri (destul de inghesuite - bine, nu chiar atat de inghesuite ca in Militari, dar destul de inghesuite)... 76-le aduna mai toata lumea dintre Giurgiu si Brancoveanu care vrea sa iasa din Berceni/sa mearga spre centru... Si e asa folosita pt ca vine foarte des (in comparatie cu 116/141) - de fapt frecventa inalta atrage multi calatori si viceversa.

Mie imi place ideea sa existe doar o linie "magistrala", decat 2.. cu 2 linii s-ar reduce frecventa si calatorul nu ar mai fi tentat sa mearga spre o singura linie care merge f des, ci spre 2 cu frecventa mai moderata... care ar duce la o crestere a timpului de parcurs pt calator...

Exemplu: aveam un coleg care locuia intre Brancoveanu si str. Resita... ca sa ajunga la Bd. Marasesti prefera 76+313 decat sa stea sa astepte pe 116...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2006 18:38:12    Titlul subiectului: 64633

Adevarat, si eu locuiesc in zona Budimex si prefer 76/313 decat 116 pentru Unirii, deci problema se poate rezolva fara linii noi de troleibuze sau modificari de trasee, ci doar prin cresterea frecventei lui 116, si a lui 141!
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2006 19:33:35    Titlul subiectului: 64636

Ma bucur ca ati gasit o rezolvare pentru cei din Brancoveanu, insa si Resita in sine genereaza destul trafic de calatori cat sa fie 76 plin oricum. Dar totusi imi place ideea celui care a zis ca merge o magistrala si pe Brancoveanu, deoarace pana la Resita ar merge 2 linii in comun, si astfel nu ar fi asa aglomerat...
Insa trebuie sa se aiba grija, fiindca dupa cum stiti, cu cat e mai lejer traficul intr-un cartier cu timpul, incepe lumea sa se mute acolo, si iar creste traficul. Trebuie o solutie care sa se aplice pentru o perioada mai lunga. Ideea de mai devreme ar rezolva doar problema actuala!! Oricum eu aste[t niste vremuri bune in care sa se cupere articulate noi si prima linie care le-ar merita ar fi clar 76. Dar cred ca doar visez prea mult (o fi din cauza scolii... Confused )

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2006 23:32:12    Titlul subiectului: 64647

Nu cred ca o linie de troleibuz pe Brincoveanu pina la intersectia cu Sos Oltenitei ar rezolva prea multe probleme. Principalul argument in favoarea opiniei mele il vad in posibilitatea de a asigura o bucla de intoarcere suficient de rapida si de apropiata de statia de metrou Brincoveanu.
In cazul in care capatul liniei ar ramine pe Bd. Brincoveanu, fara a traversa Sos. Oltenitiei, ar mai trebui inca cel aprox. 5 minute (in ipoteza in care se asteapta la trecerile de pietoni) pina se intra in metrou. In conditiile in care autobuzele vor continua sa opreasca in fata gurii de metrou, putini vor alege troleibuzul.
In cazul in care se decide ca troleibuzele sa traverseze Sos Oltenitei, apar doua probleme: unde vor intoarce (ipoteza unei bucle este ca si exclusa) si intirzierile provocate de ambuteiajele de pe Bd. Brincoveanu in timpul diminetii. Presupunind ca linia ar avea capatul la Sura Mare, asta n-ar face decit sa lungeasca inutil traseul. Sa nu uitam ca troleibuz pe Sos Oltenitei a existat (si, daca imi aduc aminte, chiar si pe Brincoveanu), dar nu a fost niciodata o solutie de succes...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jad



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)

MesajTrimis: Vin 22 Sep 2006 08:36:10    Titlul subiectului: 64650

1689 a scris:
Nu cred ca o linie de troleibuz pe Brincoveanu pina la intersectia cu Sos Oltenitei ar rezolva prea multe probleme. Principalul argument in favoarea opiniei mele il vad in posibilitatea de a asigura o bucla de intoarcere suficient de rapida si de apropiata de statia de metrou Brincoveanu.
Se poate realiza o mica bucla de intoarcere imediat dupa statia din dreptul gurii de metrou taind din spatiul parcului si dotata cu un semafor actionat chiar de troleibuz cu un timp scurt de 15-20 sec pe verde cat sa permita acestuia intoarcerea peste axul soselei Oltenitei(ca la P-ta Sudului).Coborarea/urcarea se va face in acelasi loc, troleibuzul nu va stationa la capat. In prima faza se monteaza retea intre Oltenitei si Nitu Vasile ulterior se poate face extinderea pe restul Bd. Brancoveanu.
Citat:
Sa nu uitam ca troleibuz pe Sos Oltenitei a existat (si, daca imi aduc aminte, chiar si pe Brincoveanu), dar nu a fost niciodata o solutie de succes...
Pe Oltenitei a fost, pe Brancoveanu nu. Nu a avut succes pentru ca dubla inutil metroul si tramvaiele.
Tot on-topic Bd. Brancoveanu este practic mort dpdv transport in comun. Cele cateva linii de autobuz vin foarte rar, ocolesc foarte mult pana in centru si nu esti tentat sa le folosesti daca troleul vine la 2 minute.
Oricum, interesant caz. Cit de mare este populatia din perimetrul Brancoveanu-Resita? Mi se pare mie ca zona asta genereaza un trafic mult mai mare decat o zona de dimensiuni similare din alte cartiere? Si stiu ca sunt in majoritate blocuri cu 4 etaje, nu foarte inghesuite. Poate ma lamuriti voi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
busilica



Data înscrierii: 22/Iun/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2014
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 01:43:41    Titlul subiectului: grer 64701

Daca 644 dispare, Alexandria e cam in lipsa de trasee! Ce-ati zice ca 220 sa-l ia Alexandria? Sau, mai mult sa faca schimb cu Ferentari pentru 116?
Ambele linii ar fi mult mai aproape de garaje! Plus ca 116 cu DAF si 220 cu Iveco ar fi mai corect, zic eu...
220, din cate stiu eu, are capatul la P-ta Rahova, care este mai aproape de A. Alexandria decat de Ferentari, care, din ce-mi amintesc, este in imediata apropiere de capatul RATB de la Zetarilor. Traseul lui 220 trece pe langa A. Ferentari, dar este relativ pe la jumatatea traseului.
In ceea ce-l priveste pe 116, capatul de la Girgiului este evident mult mai aproape de Ferentari!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 12:32:12    Titlul subiectului: 64713

busilica a scris:
Daca 644 dispare, Alexandria e cam in lipsa de trasee! Ce-ati zice ca 220 sa-l ia Alexandria? Sau, mai mult sa faca schimb cu Ferentari pentru 116?
Ambele linii ar fi mult mai aproape de garaje! Plus ca 116 cu DAF si 220 cu Iveco ar fi mai corect, zic eu...
Avand in vedere ca 116 trece prin centru, probabil ca il vor inlocui cu Daf sau, poate chiar, Citaro, dar numai dupa ce se vor incheia lucrarile pe Serban Voda si, mai ales, Giurgiului.
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 12:39:44    Titlul subiectului: 64714

Am o idee mai buna: ce-ar fi daca Alexandria ar folosi surplusul actual si ar suplimenta linia 611 ca e dezastru acolo!
Ganditi si voi constructiv oameni buni... 116 va ramane bine mersi cu ce are, ceva relativ nou, asa ca acele Ivecouri nu au inca motiv sa fie trecute in alta parte.
Ganditi-va la viitor: lucrari pe linia 34 intre BIG si Vitan si lucrri in zona Basarab. Sa vedeti ce stresata va fi Alexandria atunci... la fel si Ferentari...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Ian/2021
Mesaje: 257
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 13:23:55    Titlul subiectului: 64717

La partea de 34 intre BIG si Vitan ar putea contribui si Titanul cu ceva. Daca intra Mertzane pe 311, de Simoanele ar putea sa fie trimise pe 102, iar ceea ce este acum pe 102...adica DAC-urile care inca au supravietuit si Ikarusurile sa ajunga pe linia naveta ce va suplini lipsa tramvaielor in acea portiune
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 11 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community