Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 25 Sep 2006 13:39:43    Titlul subiectului: 64740

busilica a scris:
220, din cate stiu eu, are capatul la P-ta Rahova, care este mai aproape de A. Alexandria decat de Ferentari, care, din ce-mi amintesc, este in imediata apropiere de capatul RATB de la Zetarilor. Traseul lui 220 trece pe langa A. Ferentari, dar este relativ pe la jumatatea traseului. Daca ma insel, va rog corectati-ma!
In ceea ce-l priveste pe 116, capatul de la Girgiului este evident mult mai aproape de Ferentari!
Si care e problema sa iasa din autobaza direct in traseu. 34 cand era la Dudesti nu iesea direct in traseu?? In plus. pe foaia de itinerar scrie clar ca soferii sunt obligati sa opreasca in toate statiile pe traseul de acces si retragere (ca nu se intampla asa e alta poveste!)
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 25 Sep 2006 15:24:40    Titlul subiectului: 64744

In primul rand rocada ta 116-220 nu ar ajuta catusi de putin Alexandria, caci 220 se stie ca are o frecventa jalnica si nu se vrea schibmarea acestui lucru, deci mai putin e autobuze la traseu din Alexandria decat daca ar fi avut pe 116. Plus ca 116 nu poate fi trecut la Ferentari, fiind dependent de Ivecourile Alexandriene... Dafuri nu au destule pentru 116, si au destule linii canditate in viitor si fara sa-i mai chinui si cu linia asta... Iar Iveocurile care ar ramane acolo, ar sta degeaba, fiind deja prea multe pentru 117 si nefiind alta linie care sa le merite si sa aiba tot parcul doar cu portocale...
Ganditul constructiv implica, ca Alexandria sa foloseasca excesul de autobuze pe care il va avea de maine din cauza lui 644, si sa-l puna undeva unde e nevoie, mai degraba decat sa ia o linie in arenda pe care s-o mai si poceasca cu parcul sau invechit... Se stie ca Ivecourile nu pleaca de acolo...
Si alte motive pentru care nu se merita o rocada: nu ajuta pe nimeni. Cand s-or moderniza ambele autobaze si or avea un parc de invidie atunci sa vorbim de rocade, asa cum se invart in alte colturi ale capitalei...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Sep 2006 01:12:07    Titlul subiectului: 64761

Noi aici despicam firul in 'nspe mii, dar RATB & PMB tot ca ei fac. Noi purtam discutii de genul "vreau Boeing-uri pe linia Pieptanari-Kuala Lumpur", iar in strada, dincolo de gardul ograzii noastre, jocul se desfasoara la alt nivel, in care noi nu avem vreun cuvant greu de spus. Deocamdata nu noi decidem ce, cate si unde sau mai ales de ce, ci autoritatile si factorii de decizie din administratie si RATB. Uneori in acest proces mai intervin cate un militian, un portar sau o femeie de serviciu, dar asta deja e alta mancare de peste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 26 Sep 2006 13:29:54    Titlul subiectului: 64765

Vin cu o sugetie, ce-ar fi daca am face o rocada, sa trecem pe 220 la Alexandria, pe 124 la Titan, iar Ferentari sa ramana cu un anumit exces de autobuze, pe care le-ar pune la dispozitie alaturi de alte autobaze pentru viitoarea linie naveta care sa-l acopere pe 34 intre Vitan si BIG si mai departe pe Viitor... Suna logic?
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mar 26 Sep 2006 14:30:09    Titlul subiectului: 64768

Mai nou 124 are trei bucati in timpul saptamanii si doua in week-end. Deci prea multe nu or sa se elibereze. Oricum, pe la Ferentari se vorbeste de mult de posibilitatea ca 124 sa migreze la Titan. In felul acesta ar putea sa bage Simoane si sa aiba aspect comercial de "Centru". Problema mare a lui 124 ca si a lui 181 de altfel, este ca acel capat de linie de la Spit Sf. Ioan arata jalnic si trebuiesc facute multe manevre ca sa intoarca. Ar putea sa le prelungeasca pana la Aparatorii Patriei pentru o mai buna legatura la metrou.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Sep 2006 18:27:44    Titlul subiectului: pro 64799

As propune o ruta:
VALEA ARGESULUI, Piata Valea Ialomitei, Romancierilor, Frigocom, Scoala 309, Piata Gorjului, Rosia Montana, Dezrobirii, Teatrul Masca, Pasaj Lujerului, Orsova, Podul Ciurel, Piata Crangasi, Podul Grant, Turda, Bd. Ion Mihalache, Casin, Agronmie, Piata Presei Libere (proiectul exista)

sau ar putea fii cea mai rapida legatura intre Militari si Drumul Taberei...

LICEUL IND TRANSPORTURI, Victoria, Metro Militari, Nufarul, Master, Imprimeria Nationala, Autogara Militari, Apusului, Valea Lunga, Piata Gorjului, Scoala 309, Frigocom, Romancierilor, Piata Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Lct. N. Gaina, Soseaua Antiaeriana, TACERII

Nu ar fii mai bine daca liniile 47, 48 vor avea capatul la Depoul Militari, iar pana la Cet Vest sa circule un alt traseu?
Exemplu de traseu:
Cet Vest, Bd. Timisoara, Strada Valea Cascadelor, Bd. Iuliu Maniu, Soseaua Cotroceni -> Gara De Nord
sau...
Cet Vest, Bd. Timisoara, Strada Moinesti, Bd. Iuliu Maniu, Soseaua Cotroceni -> Gara De Nord
sau...
Rasaritului (fost terminal pentru 61 si 62), Bd. Iuliu Maniu,Soseaua Cotroceni, Dr. Marinescu, Eroii Sanitari, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Carol I, Strada Vatra Luminoasa -> Stadionul National
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 27 Sep 2006 18:44:35    Titlul subiectului: 64800

Hmmm cred ca mi-e cunoscut proiectul asta. Am imprsia ca se numeste LINIA 41 Rolling Eyes . Deci n-are rost. 41 s-asa e cea mai rapida legatura intre Militari si Drumul Taberei. Si ce ai enumerat tu acolo, abia acopera o treime din Militari si un sfert din Drumul Taberei.
Pare mai mult ceva in interes personal decat o propunere viabila...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valentin07



Data înscrierii: 27/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2009
Mesaje: 28
Locație: Bragadiru (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 25 Oct 2006 22:32:02    Titlul subiectului: mm 65473

Se vorbea despre regandirea mai multor trasee din Bucuresti. Eu m-am gandit ca in primul rand ar trebui repartizate traseele in functie de cat de aproape este capatul de un garaj. De exmplu la Ghencea ar trebui autobuze de la Militari si Alexandria, nu cum e acum. Vorbeam cu un sofer de la Alexandria ca care lucreaza pe 406 (Lujerului-Chiajna) care spunea ca are pe acces mai mult gaz decat are pe cursa. Oare sefii astia ai RATB chiar nu gandesc? Si cand te gandesti ca eu vreau sa ma angajez la RATB... dar poate am sa pot face ceva, mai stii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 25 Oct 2006 22:41:07    Titlul subiectului: 65475

Traseele sunt repartizate si in functie de parcul de autobuze detinut de cea mai apropiata autobaza. Nu poti trimite Mercedesuri pe preorasenesti doar pe motivul ca autobaza unde sunt e cea mai apropiata. Iar 406 nu prea e nici de Rocaruri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 01:30:18    Titlul subiectului: 000 65579

Eu as reinfinta linia 785, intre Obor si cartierul Militari. Daca nu ca linie expres, macar ca linie obisnuita (cum este 381 in locul defunctei linii de expres 781). Macar asa as avea legatura directa de la mine din Piata Gemeni la bunica-meu in Piata Veteranilor Laughing
Eu nu inteleg ce rost mai are existenta linie 42 de tramvaie ? Pai asta vine o data la o ora si pe la bulevardul expozitiei e mereu gol. Mare chestie daca sunt trei insi in el.
La fel si tramvaiul 1 care vine din an in paste.
Macar sa vina la intervale mai decente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 07:55:50    Titlul subiectului: 65581

Pai atunci, Emil, propune si reinfintarea liniei 555, care trecea tot pe la Pta Galati... Sau 526 care ma lasa chiar in fata firmei, la Gradina Icoanei... Ce vremuri, dom'ne, ce vremuri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 16:46:17    Titlul subiectului: 65587

Liniile 1 si 17 au fost suplimentate cu 1-2 vagoane, dar au fost suplimentate degeaba pentru ca se vor desfinta din cauza lucrarilor pentru liniile de metrou usor 21 si 34.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 18:53:14    Titlul subiectului: 65594

42 inca mai circula, fiindca trebuie avuta grija sa nu parcheze vreun idiot pe traseul de retragere al lui 41 prin Expozitiei. Bineinteles ca linia in sine nu are absolut nici un rost, ca alternative mai eficiente exista din belsug in Bucurestii Noi:105, 205, 20 si 24 de curand, 86, etc... Pun pariu ca imediat ce se muta 41 la Alexandria, 42 va disparea cu prima ocazie ivita.
Iar liniile 1 si 17 au o mare hiba, anume ca dubleaza prea mult linii cu frecventa mare, cum ar fi 34, 21 si 16 si astfel, desi realizeaza un drum direct intre cartiere, nu sunt bagate prea mult in seama din cauza alternativelor foarte bune. La pariu ca scapa si de astea cu primul motiv mai serios... Evil or Very Mad

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 23:01:27    Titlul subiectului: 65612

ratbmetrou a scris:
Pai atunci, Emil, propune si reinfintarea liniei 555, care trecea tot pe la Pta Galati... Sau 526 care ma lasa chiar in fata firmei, la Gradina Icoanei... Ce vremuri, dom'ne, ce vremuri...
Foloseam linia asta cand mergeam in Veteranilor. Faceam cel mult o jumate de ora. Spune-mi si mie niste legaturi rapide intre Piata Galati si Piata Veteranilor in care sa faci cel mult 30 de minute? Cu metroul fac 45 de minute de la Obor (asta daca nu astept mult in statie dupa metrou) iar pe sus cam o ora. Azi de exemplu am venit dinspre Veteranilor inspre Galati cu 62 pana la gara si 133 de la gara. Am facut o ora si 20 de minute! E drept pe la Gara si Piata Buzesti era blocaj mare.
La fel si 526 care ma ducea din Piata Galati pana in Piata Rahova.
De ce nu prelungesc iar linia lui 226 pana la Foisor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 23:16:33    Titlul subiectului: 65614

Imi aduc aminte ca la scurtarea traseului lui 226 in 2002 de la Foisor la Romana s-a invocat ca si motiv faptul ca terenul de langa capatul masinii fusese retrocedat, iar cabina dispecerului de la capat de linie, care se afla pe terenul cu pricina, a trebuit desfiintata. Cabina putea fi bine-mersi mutata in acelasi loc unde a fost mutat si chioscul de bilete (vizavi de shaormeria Dines). Cred ca motivul principal pentru scurtarea traseului a fost aglomeratia excesiva (autobuzele ajungeau deja pline ochi in Romana la orele de varf), precum si durata mare a unei semicurse
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 23:19:31    Titlul subiectului: 65615

Linia 226 de la Foisor o pot duce fara probleme la Tepes Voda- Popa Nan (liniile 70/79/92) unde se poate amenaja un capat de linie avand in vedere ca zona nu este asa aglomerata
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hepea



Data înscrierii: 20/Oct/2006
Ultima vizita: 28/Ian/2011
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 14:35:40    Titlul subiectului: hh 65632

In legatura cu linia 41, ar fi faina legatura intre Alexandria si B-dul Expozitiei.
Si mai fain ar fi sa se contopeasca metroul cu tramvaiele, cu linia top cale ferata, asa cum este acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2006 11:37:52    Titlul subiectului: uuuuuuuuu 65711

hepea a scris:
In legatura cu linia 41, ar fi faina legatura intre Alexandria si B-dul Expozitiei.
Legătura dintre Alexandriei și Piața Presei / Expoziției s-ar putea realiza după ce se va construi linia de tramvai de pe noul Bd. Uranus, între Plevnei și Rahova. 42 s-ar putea atunci să aibă viață mai frumoasă decât acum când e o linie fantomă.
De fapt, este interesant de văzut ce se va întâmpla atunci cu toate liniile din zona Pârvan, care ar putea fi prelungite astfel până în zona de sud.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2006 22:44:03    Titlul subiectului: 65730

41 sa ramana la traseul care il are, fara nicio prelungire a traseului. Eu il stiu asa de peste 20 de ani. Poate chiar ar trebui sa circula intre orele 6-9 cel putin 40-45 de tramvaie, la interval de 1-2 min. Stiu ca vin unul dupa altul, stiu aglomeratia de pe el, eu circuland zilnic de cel putin 3-4 ori la diferite ore.

Pe 41 sa ramana tot V3A-uri pentru ca sunt cele mai bune si mai incapatoare.

Liniile 1, 17, 24, 27, 40, 42, 48 consider ca ar trebui desfiintate datorita intervalului de circulatie, a suprapunerii in mare parte cu alte trasee (avand capetele de linii aceleasi) si a faptului ca nu sunt ff solicitate de calatori (nu sunt aglomerate si pot fi preluate de alte linii).

Vagoanele ramase de pe aceste linii sa treaca pe linii care chiar au nevoie de ele. Linii f importante in Bucuresti sunt 16, 21, 32, 34, 35, 41, 44.

Asadar RATB ar trebui sa redimensioneze parcul de tramvaie la cerintele actualesi ca il modernizeze in mare parte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2006 22:56:18    Titlul subiectului: 65732

mircea700 a scris:
Liniile 1, 17, 24, 27, 40, 42, 48 consider ca ar trebui desfiintate datorita intervalului de circulatie, a suprapunerii in mare parte cu alte trasee (avand capetele de linii aceleasi) si a faptului ca nu sunt ff solicitate de calatori (nu sunt aglomerate si pot fi preluate de alte linii).
Linia 40 de ce ar trebui desfintata? Circula la 10-15 minute si este folosita de elevi de la liceele din zonele Trapezului si RATBTitan si de muncitorii de la fabricile care mai lucreaza, plus ca face legatura cu centrul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2006 23:02:40    Titlul subiectului: 65733

Atunci sa circule mai des la orele de varf.... eu nu trec des prin zona aceea, nu cunosc bine, dar de cate ori am fost pe unde circula 40, nu prea l-am vzut.
Repet: cred ca ar trebui ca RATB-ul sa faca o redimensionare a parcului si chiar a tuturor liniilor... si sa modernizeze vehiculele.. Rolling Eyes Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2006 23:36:30    Titlul subiectului: 65736

Linia 1 nu are rost deloc.
17 leagă Tei de Berceni... o suplimentare și o prelungire la CFR Progresu i-ar prinde bine.
24...ce ai cu el? Leagă Dămăroaia de Gara de Nord. Ar trebui suplimentat urgent.
40 e o linie foate solicitată...plus că ajută 16-le pe o porțiune foarte aglomerată (Bd. Basarabia - Unirii). Dar când va reveni la traseul normal, va fi singura legătură terestră Titan-P-ța. Unirii. Scurtarea lui la Faur din cauza lucrprilor a determinat o scădere foarte mare a numărului de călători și, implicit, a numărului de vagoane. Când mergea de la RATB Titan la Sf. Vineri era plin până la refuz, iar la orele când se goleau fabricile din zonă chiar rămâneau oameni în stație!
42 ar fi bun suplimentat și dus prin Dr. Felix la Gara de Nord... în traseul actual leagă cele mai importante 2 parcuri bucureștene (Herăstrău și Cișmigiu) dar la intervalul ăsta cine să-l aștepte? Dacă i s-ar modifica traseul la Gara de Nord, ar ajunge acolo mai repede ca 105 și 205 și, cu un interval decent (10-15 minute) ar duce la scăderea poluării în zona gării de nord (s-ar mai putea scoate măcar 1 autobuz de pe 205 și unul de pe 105).
48 cam dublează 35 în varianta actuală... ar trebui făcut macaz de virat dreapta din Bd. Timișoara spre Bd. Brașov și 48 să meargă la Ghencea pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Dum 05 Noi 2006 00:58:45    Titlul subiectului: 65749

Dr2005 a scris:
Linia 1 nu are rost deloc.
La cum circulă acum, așa e. Nu înțeleg de ce o mai țin. Să nu uităm însă ca a prins și vremuri mai bune. Nu numai cînd mergea de la Abator pe Splai pînă la Timpuri Noi, apoi pe Văcărești și Moșilor - dar chiar și la finele anilor '80, 1 avea o frecvență decentă. Și pot confirma că nu circula gol cum se întîmplă în prezent cu 42.
Eu unul aș avea curajul să-l desființez pe 27 - după ce Pasajul Mărășești se va redeschide - și să-l suplimentez pe 1 cu vagoanele de pe 27.
Liviu1983 a scris:
Legătura dintre Alexandriei și Piața Presei / Expoziției s-ar putea realiza după ce se va construi linia de tramvai de pe noul Bd. Uranus , între Plevnei și Rahova. 42 s-ar putea atunci să aibă viață mai frumoasă decât acum când e o linie fantomă.
De fapt, este interesant de văzut ce se va întâmpla atunci cu toate liniile din zona Pârvan , care ar putea fi prelungite astfel până în zona de sud.
20 este linia care pe vremuri ajungea în Rahova via Uranus. Actualul 42 este o eroare a naturii și nu merită nicio prelungire. Mai bine ar fi să se prelungească 12 la Expoziției, via Pasajul Basarab. Sau o linie din Chitila, să-i zicem 10, spre Filaret - Carol - Pasaj Mărășești - Faur.
Dacă îl excludem pe 35, de care parcă se spunea că va ajunge la Pipera, ar rămîne 44. 44 peste Uranus trebuie redenumit 2. Caz în care linia lungă Rahova - Trafic Greu - Răzoare - Milea - Giulești devine inutilă. Oricum, pe acolo va rămîne 11, iar cursa spre Alexandria se poate continua cu 15 sau 32.
Observ în planurile actuale de dezvoltare a transportului bucureștean lipsa oricăror orizonturi în ceea ce privește prelungirea unor linii venite din partea de Est a orașului - și în primul rînd mă gîndesc la 14 și 21 (deși nici lui 16 nu i-ar strica) - dincolo de Piața Unirii spre Vest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 05 Noi 2006 01:26:36    Titlul subiectului: 65752

bogdan71 a scris:
Eu unul aș avea curajul să-l desființez pe 27 - după ce Pasajul Mărășești se va redeschide - și să-l suplimentez pe 1 cu vagoanele de pe 27.
Eu aș desființa 27 și aș suplimenta 15 după ce, în prealabil, l-aș readuce pe la Filaret spre Rahova sau chiar spre Ghencea. 27 nu știu de ce a apărut... probabil că cei de la RATB o să ajungă la concluzia că 15 dublează inutil pe 27 și 32 (ei...la 32 e de discutat) ci nu invers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Dum 05 Noi 2006 09:04:47    Titlul subiectului: 65755

Observ în planurile actuale de dezvoltare a transportului bucureștean lipsa oricăror orizonturi în ceea ce privește prelungirea unor linii venite din partea de Est a orașului - și în primul rînd mă gîndesc la 14 și 21 (deși nici lui 16 nu i-ar strica) - dincolo de Piața Unirii spre Vest.

16 se va uni cu 35 prin pasajul Basarab, prin Uranus va trece linia 3 iar 21 se va uni cu 32 prin Piata Unirii (pe unde mai precis, e greu de spus-poate prin Bd. Unirii si pe unde intoarce 385)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 12 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community