Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie de marfa, utilitare si de interventii
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
clv
Vizitator






MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 19:50:54    Titlul subiectului: 43736

Tramvaiele acelea basculanta cu care se transporta balast in santierul centrului civic mai exista sau au fost casate ?
Sus
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 19:57:56    Titlul subiectului: 43740

Au existat doua variante, una cu forme mai rotunde si una cu forme drepte, ca vagonul 001 din poza de mai sus. Primele au disparut demult, iar urmatoarele (modernizari din primele??) au ajuns in final la Arad, de unde unul a scapat sub forma tramvaiului acela de vara (01). Restul au fost probabil taiate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 20 Ian 2007 00:49:11    Titlul subiectului: 44242

3VU #022
--------
La redeschidere, Depoul Giurgiului a primit 2 utilitare 1VU (#12 și #14) și un Ep/V3A, #6073.



0022-Plug-Tit-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.87 kb
 Vizualizat:  de 30421 ori

0022-Plug-Tit-001.jpg



12 si 14-Grg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.46 kb
 Vizualizat:  de 30421 ori

12 si 14-Grg.jpg



6073-Grg-009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.16 kb
 Vizualizat:  de 30421 ori

6073-Grg-009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 26 Ian 2007 14:11:15    Titlul subiectului: 44735

Iată un 3VU atunci când era nou...
Și 2VU #22, devenit 3VU #022. Mulțumesc lui Acier pentru că a reunit cele 2 părți ale celei de-a 2a poze.



Copy of 3VU-00.1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.08 kb
 Vizualizat:  de 30315 ori

Copy of 3VU-00.1.jpg



2vu_00_1_186_copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  618.7 kb
 Vizualizat:  de 30315 ori

2vu_00_1_186_copy.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
serban



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 29/Apr/2014
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Ian 2007 14:19:52    Titlul subiectului: 7lll9 55090

Tramvai generator electric pentru sudarea sinelor.


1 Calea Giulesti 1977 w.jpg
 Descriere:
Foto Serban Lacriteanu
 Mărime fișier:  244.5 kb
 Vizualizat:  de 30734 ori

1 Calea Giulesti 1977 w.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 23:04:09    Titlul subiectului: 75096

Și încă un vagon utilitar... UGZ.00, Utilaj greu pentru deszăpezire". A fost produs în 1982. Avea roți cu dimatrul de 900 mm și cântărea 22 de tone. A fost casat acum aproximativ 8 ani.


UGZ_00.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.34 kb
 Vizualizat:  de 30211 ori

UGZ_00.jpg



Copy of UGZ_00.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.04 kb
 Vizualizat:  de 30211 ori

Copy of UGZ_00.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 23:10:05    Titlul subiectului: 75099

1VU #3 la începutul vieții sale. Inițial, toate 1VU aveau controlere Ep în 12 trepte... foarte ne-fiabile, care au fost rapid înlocuite cu controler-e cu 8 trepte (Thomson-Houston, Als-Thom, AEG). Totodată, se pare că peria era comandată tot printr-un controler (se pare că pe 1VU #100 din Constanța peria este încă acționată cu controler).
În prezent, vagonul #3 aparține Depoului Victoria.
În poză el trage o ,,sărăriță", o remorcă micuță pentru împrăștiat sare pe linie.



1VU___3_VU.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.39 kb
 Vizualizat:  de 30207 ori

1VU___3_VU.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 23:14:56    Titlul subiectului: 75100

1VB... pare a fi genul de vagon folosit pnetru transport de marfă... boghiurile par a fi de Ep original. De altfle, și fața este de Ep... Seamănă izbitor de mult ca structură cu #001, este posibil ca el să fi fost modernizat pe tiparul Ep/V3A, fiindu-i schimbate fața, pantograful și boghiurile, iar instalația de polizare să fi fost adăugată ulterior.


1VB_00.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.9 kb
 Vizualizat:  de 30201 ori

1VB_00.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Iul 2007 20:22:47    Titlul subiectului: 80484

Un utilaj de sudura folosit si la modernizarea liniei de pe Soseaua Progresului. Poza este facuta vis-a-vis de Kaufland.


Captured 2007-7-19 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.34 kb
 Vizualizat:  de 29139 ori

Captured 2007-7-19 00004.JPG



Captured 2007-7-19 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.53 kb
 Vizualizat:  de 29139 ori

Captured 2007-7-19 00005.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 20 Iul 2007 21:20:53    Titlul subiectului: 80491

Cu o mica mentiune: Pseudo-locomotiva de sudura este intr-adevar acelasi tip ca cel folosit la Trafic Greu (PRSM-4) dar este alt vehicul; cel de acolo era PRSM-4-027, acesta pare PRSM-4-063.

Nu sunt locomotive (chiar daca par din avion), ci utilaje; ele nu sunt gandite sa traga vagoane, ci sunt niste masinarii de sudat calea autopropulsate.

Ele apartin (cel putin cea de pe Progresului) firmei Sudarec: http://www.cfr.ro/JF/romana/2000_4/sudarec.htm (in articol apar poze chiar cu astfel de monstri, la lucru cu capota ridicata) care se ocupa de fapt de caile ferate dar proabil a fost angajata/contractata si de cei care refac liniile de tramvai, avand experienta si sculele necesare. Nu stiu daca utilajele au ajuns la Sudarec pe vremea comunismului sau au fost cumparate dupa, din tarile ex-URSS.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 21 Iul 2007 00:40:41    Titlul subiectului: 80502

În articolul din linkul lui Stfp se vorbește și despre folosirea mașinii de sudat șina ,,Taurus", o struțo-cămilă ce a existat și în dotarea R.A.T.B. până acum câțiva ani... Or fi fost mai multe asemenea utilaje, sau cea care a ajuns la R.A.T.B. a fost ex-Sudarec? Mai există așa ceva pe undeva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
unimog



Data înscrierii: 28/Mai/2009
Ultima vizita: 21/Dec/2016
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2009 15:44:19    Titlul subiectului: utilitare 112336

Nu am vazut in topicul acesta nimic despre tramvaiele din anii 85-86 care au fost transportate si gandite pentru a aduce zarzavagii la piata. Imi amintesc ca erau curse speciale de la autogara Rahova, opreau la piata Rahova, apoi mergeau si spre Unirea unde intorceau. Nu mai imi amintesc decit ca erau ceva vagoane vechi cu remorca, golite de scaune cu o usa mai mare la mijloc si cu citeva scaune imprastiate, sa stea omul linga cosurile cu marfa. O avea cineva poza la asa ceva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
cipmars



Data înscrierii: 03/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Mar 2010 01:26:11    Titlul subiectului: #6050 - La ce foloseste, de ce ...? 124481

La ce foloseste - exact - un tramvai ca #6050, de ce are comenzi si in spate si de ce uneori tracteaza boghiuri? Le transporta pur si simplu sau folsesc si la altceva boghiurile tractate?
_________________
Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 12 Mar 2010 20:45:21    Titlul subiectului: 124561

Existau tramvaie de marfa, dar nu le-am vazut niciodata carand altceva decat boghiuri sau mergand goale (poate se intorceau dela treaba).
Iata o imagine, din arhiva RATB. Remorca este de tip V12, cum este si cea care a mers la parada de 100 ani de RATB de anul trecut.
Vagonul motor era V56/58. Aceste vagoane, ca si cel din imagine, aveau o usa mai mare in mijloc, dar utilizarea ei era nu pentru zarzavaturi, ci pentru piese mai mari care erau incarcate (nu cred ca pietarii nu incapeau pe o usa normala de V56). Aceste vagoane au ramas insa ulterior pe post de vagoane utilitare, care transportau boghiuri si alte echipamente intre depouri si/sau URAC. Ele sunt denumite in mod generic magari, dar nu sunt evident acelasi lucru cu magarusii din URAC.
Au existat foarte multi magari de tip V56. Unul dintre ei a supravietuit sub forma vagonului restaurat 119 si altul inca mai exista sub forma vagonului S21.
Magarii V56/58 pe care i-am vazut sunt:
119,151,152,154,156,157,160,166,204,221(?)
246 (actualul 119),253 (actualul S21),267,280,328,337,348,382,397
400,434,443,446,448,449,464,466,474(?),484,494
(30 vagoane; e posibil sa fi fost mai multe).
In 1999 locul acestora a inceput sa fie luat de vagoanele EP/V3A. Unele dintre acestea au comanda in spate pentru manevre. E posibil ca tot prin spate sa fie si comanda macaralei din interiorul vagonului. Boghiurile, motoarele si alte echipamente sunt transportate la URAC pentru reparatii. Vagoanele mai fac si diverse transporturi tehnologice intre depouri.



Bucharest 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.86 kb
 Vizualizat:  de 26700 ori

Bucharest 001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 23:10:48    Titlul subiectului: 127310

Prezint cateva poze cu vagonul de tip Rathgeber #2663. Tramvaiele de acest tip nu mai circula, majoritatea fiind casate. Cateva dintre ele sunt folosite ca vagoane utilitare, cum este si cazul acestui vagon de la depoul Dudesti.


Captured 2010-5-15 00055.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.58 kb
 Vizualizat:  de 26158 ori

Captured 2010-5-15 00055.JPG



Captured 2010-5-15 00057.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66 kb
 Vizualizat:  de 26158 ori

Captured 2010-5-15 00057.JPG



Captured 2010-5-15 00065.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.67 kb
 Vizualizat:  de 26158 ori

Captured 2010-5-15 00065.JPG



Captured 2010-5-15 00058.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.94 kb
 Vizualizat:  de 26158 ori

Captured 2010-5-15 00058.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE ANGEL



Data înscrierii: 23/Iun/2010
Ultima vizita: 04/Oct/2012
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 14:25:27    Titlul subiectului: 130122

In urma cu cateva seri, ma aflam cu fratele meu COSTACHE MIHAIL in zona 13 Septembrie. La un moment vad un tramvai Rathgeber care se indrepta spre capatul liniei 41 din Ghencea. Eu credeam ca este un vagon de seviciu, dar cand ma uit mai atent, am vazut ca are remorca! Fratele meu spunea ca este doar motorul, insa cand se uita mai atent si vede si el ca tramvaiul avea si remorca a ramas masca, mi-a spus sa intorc masina si sa mergem dupa el. Am intors masina, si am prins tramvaiul in apropiere de capatul liniei 41. Fratele meu i-a facut semn sa opreasca. Am coborat in viteza, eu am inceput sa le povestesc ca suntem pasionati de tramvaie, ca nu am mai vazut de mult timp un Rathgeber cu remorca, in timp ce fratele meu a inceput sa il pozeze. Manipulantul si colegul lui au fost foarte amabili cu noi, au spus ca acesta este un tramvai stropitoare pentru a uda gazonul situat intre sinele de tramvai, precum si peroanele statiilor de tramvai ale liniilor 41. In interior erau amplasate cate 3 rezervoare de apa atat in vagonul motor, cat si in remorca,in fiecare rezervor incap cate 2000 l de apa, in total transportand 12.000 litri de apa. In fata avea amplasat un dispozitiv pentru udat si mai avea o improvizatie in care au amplasat doua faruri care le-au luat de la un plug de zapada model vechi. Tramvaiul nu arata foarte bine, si sunt mari probleme cu federele si cu reostatica. Am stat de vorba cu ei mai mult de 30 de minute, pana in jurul orei 0:00.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 15:38:28    Titlul subiectului: 130129

Am vazut si eu acest tramvai in ultimele doua seri pe Soseaua Oltenitei. Ai senzatia ca vezi o fantoma tinand cont ca aceste vagoane au disparut de mult din Bucuresti. Si eu am ramas surprins sa il vad circuland cu toate ca stiam de existenta lui. Sper sa il reconditioneze pentru muzeu fiind ultimul vagon de acest tip din Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 20:32:37    Titlul subiectului: 130152

Pozele tramvaiului stropitoare 2416 - 3474 sunt facute marti 13 iulie 2010 intre orele 23:30 - 0:00, la capatul liniei 41 din Ghencea .


RATHGEBER 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.89 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 1.jpg



RATHGEBER 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.15 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 2.jpg



RATHGEBER 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  219.5 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 3.jpg



RATHGEBER 4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.38 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 4.jpg



RATHGEBER 5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.32 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 5.jpg



RATHGEBER 6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.78 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 6.jpg



RATHGEBER 7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.19 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 7.jpg



RATHGEBER 8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.31 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 8.jpg



RATHGEBER 9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.16 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 9.jpg



RATHGEBER 10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.77 kb
 Vizualizat:  de 25769 ori

RATHGEBER 10.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 20:42:50    Titlul subiectului: 130155

Iata si alte poze, de data aceasta facute in vagonul motor si la bordul tramvaiului:


RATHGEBER 11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.45 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 11.jpg



RATHGEBER 12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.8 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 12.jpg



RATHGEBER 13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.58 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 13.jpg



RATHGEBER 14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.77 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 14.jpg



RATHGEBER 15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.29 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 15.jpg



RATHGEBER 16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.99 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 16.jpg



RATHGEBER 17.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.8 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 17.jpg



RATHGEBER 18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.03 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 18.jpg



RATHGEBER 19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.37 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 19.jpg



RATHGEBER 20.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.04 kb
 Vizualizat:  de 25763 ori

RATHGEBER 20.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 20:56:42    Titlul subiectului: 130158

Si alte poze cu unele detalii ale tramvaiului stropitoare 2416 - 3474


rathgeber 21.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.16 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

rathgeber 21.jpg



rathgeber 22.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.12 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

rathgeber 22.jpg



rathgeber 23.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.93 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

rathgeber 23.jpg



P1010047_01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.6 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

P1010047_01.jpg



RATHGEBER 27.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.54 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

RATHGEBER 27.jpg



RATHGEBER 28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.74 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

RATHGEBER 28.jpg



RATHGEBER 29.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.07 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

RATHGEBER 29.jpg



RATHGEBER 30.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.93 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

RATHGEBER 30.jpg



RATHGEBER 31.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.8 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

RATHGEBER 31.jpg



RATHGEBER 32.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.3 kb
 Vizualizat:  de 25757 ori

RATHGEBER 32.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 21:28:50    Titlul subiectului: 130742

Are cineva idee cum au fost introduse in vagoane acele rezervoare de apa? Din ce se vede in poze nu par sa incapa pe usi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 11:28:27    Titlul subiectului: 130818

Nu are uși în spate Razz
Probabil au fost aduse pe bucăți și asamblate înăuntru.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 01:59:15    Titlul subiectului: 131756

Poate le-au bagat prin acoperis.

Insa cisternele sunt din plastic, motiv care ma face sa fiu sigur ca au fost asamblate in interior, fiind lipite prin "sudare". Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 21:15:54    Titlul subiectului: 136866

Se poate intampla ca anumite avarii la reteaua electrica de alimentare a tramvaielor sa se produca in anumite conditii extreme (sa zicem la ore tarzii sau pe viscol puternic, iar durata reparatiei sa fie estimata a fi foarte mare, sa zicem dupa oprirea viscolului sau pomparea apei in urma unei inundatii etc) si sa se impuna tractarea tramvaielor imobilizate pe traseu spre depouri.

In conditiile in care avem de-a face cu o linie de tramvai "clasica", am vazut ca se utilizeaza un camion de interventii care tracteaza tramvaiele.

Ce se intampla insa in cazul unor linii "modernizate", fie in sistem "metrou usor", fie "linie verde", precum pe 35, de exemplu, unde camionul nu poate avea acces pe linie pentru a tracta tramvaiul imobilizat ?!? Rolling Eyes

Eu ma gandeam ca ar putea fi util un fel de "tramvai-diesel", sa-i zic asa, adica sa fie actionat de un motor termic, si care in aceste fel, fiind independent de reteaua electrica de alimentare, ar putea avea acces pe portiunile de linie ramase fara alimentare si sa tracteze vehiculele imobilizate...
Insa asta ar presupune vehicule special concepute in acest scop.

Mult mai potrivita mi s-ar parea solutia unui tramvai de interventii modificat astfel incat sa fie dotat si cu un motor diesel care sa antreneze un generator electric, iar curentul rezultat sa fie utilzat pentru actionarea tramvaiului de interventii ca si sum ar fi alimentat din firul aerian.

Solutia asta mi se pare mai OK deoarece s-ar putea folosi ca "baza" un tramvai obisnuit pe care sa fie montate, suplimentar, agregatele necesare, rezultand ceva similar unei locomotive diesel-electrice, sa-i zicem asa, un fel de "tramvai diesel-electric".

Aveti idee daca RATB detine ceva similar? Sau alte companii de transport?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 21:38:15    Titlul subiectului: 136869

Exista anumite vehicule rutiere de interventii care au montate osii cu roti de otel cu bandaje, exact ca pentru "cale ferata". Cei de la RATP din Ploiesti am vazut intamplator ca au asa ceva. De RATB nu stiu sincer...

Sistemul asta este mai des intalnit la "masinile grele", gen excavatoare, brate pneumatice, etc. Vehiculele se numesc "road-rail". Am vazut un astfel de "exemplar" pe santier la Pasajul Basarab. In momentele in care "sunt nevoite" sa ruleze pe sine, osiile respective sunt coborate de niste pistoane hidraulice, iar intreg ansamblul este asa gandit incat, daca osiile sunt pe sine, rotile pneumatice nu ating pamantul, dar sunt in contact cu osiile metalice, punandu-le in miscare. Osiile nu au conexiune cu sistemul de transmisie, sunt independente si "moarte".



Road_rail_ex.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.67 kb
 Vizualizat:  de 24340 ori

Road_rail_ex.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community