|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Oct 2006 17:12:14 Titlul subiectului: |
64905 |
|
Eu cand am zis ca astia de la RATB isi trimit "autobuzistii" pe traseu asa, la plezneala, ati zis ca sunt eu nebun. Moment hilar azi la ora 17:30, cu soferul de pe DAF #722 ce circula pe linia 133.
Pleaca de la Pta Galati si in loc s-o ia inainte spre Pta Spaniei, Pta Romana, face dreapta pe Tunari, pe linia lui 5. Lumea intreaba mirata: "E deviat?". Soferul zice ca nu, apoi si mai mirat decat ei: "Pai... Nu pe aici trebuia s-o iau?". Lumea incepe sa rada, sa bombane... Si dai cu explicatii, pe unde s-o ia soferul. Asta, saracul, se scuza: "Eu nu stiu traseul, e prima zi cand merg pe linia asta!" (se pare ca si prima cursa, desi tura 2 incepuse cam de multisor...)
Ne-a dat drumul sa coboram pe Tunari. Acum imi vine sa rad, dar nu vreau sa ma gandesc pe unde a ajuns autobuzul ala!
Necazul nu e ca a deviat de la traseu si au facut calatorii drum in plus. Prostia e ca droaia de "fraieri" platitori de bilete si abonamente RATB au asteptat in statiile de pe traseu autobuzul care n-a mai aparut. Si cum azi s-a circulat in Capitala parca in ciuda, pt a recupera zilele de pauza cu Francofonia... (am mers pe jos cat pt o saptamana, strabatand orasul de la un cap la altul; numai la 300, in Pta Romana am stat juma' de ora si n-a venit nimic, apoi mi-am bagat picioarele si am plecat pe jos pana pe Mihalache) |
|
Sus |
|
|
roger
Data înscrierii: 19/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Oct/2016 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Oct 2006 11:17:08 Titlul subiectului: |
64914 |
|
Linia 62 a avut azi cea mai neagra zi din ultimul timp. Am asteptat 50 de minute la Lic. Auto. pana sa vina primul troleu. De fapt au venit vreo 8-9 odata. Asta pe la 8.20, pline de elevii si profesorii de la acel liceu. Stie cineva ce s-a intamplat? Stiu sigur ca nu au fost probleme cu reteaua. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 01:44:39 Titlul subiectului: hthtr |
35328 |
|
Cazuri de șoferi care se dau ,,loviți" și pleacă la garaj am văzut și probabil că voi mai vedea.
Dispecerul de la capăt nu are cum să verifice dacă autobuzul e defect.
Șoferul trece pe foaie presupusul defect, ajunge în garaj, dă o bere și mecanicul confirmă că autobuzul a fost defect și el l-a reparat. Nu vreau să fac rău și să dau pe cineva în gât, dar asemenea cazuri se întâmplă pe autobuzele fără computer de bord (adică Ikarus și Dac, posibil și Iveco și Daf (nu știu dacă la Daf diagnoza se face cu laptopul sau clasic)). |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mie 11 Oct 2006 15:30:04 Titlul subiectului: nrg |
35413 |
|
Cum s-a intamplat ca in doua zile consecutive sa fie traficul atat de congestionat incat tot Nerva Traian sa fie plin de masini, Timpuri Noi sa fie un dezastru in care stai si astepti cel putin 20 min in tramvai, iar pe bdul Sincai care nu era niciodata plin, sa fie acuma coada de masini pana la Timpuri Noi. Mai specific si ca pe calea Vitan unde in mod normal se circula bine, coloana de masini se intindea pana la... Mihai Bravu . Asta am vazut eu cat eram in 19. Nu vreau sa-mi imaginez ce era in alte parti ale orasului...
Or avea toate astea legatura cu amaratul ala de pasaj Miorita cumva? Teoria haosului cineva? _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Oct 2006 15:34:25 Titlul subiectului: |
35415 |
|
bogdan_buc a scris: | Cum s-a intamplat ca in doua zile consecutive sa fie traficul atat de congestionat incat tot Nerva Traian sa fie plin de masini, Timpuri Noi sa fie un dezastru in care stai si astepti cel putin 20 min in tramvai, iar pe bdul Sincai care nu era niciodata plin, sa fie acuma coada de masini pana la Timpuri Noi. Mai specific si ca pe calea Vitan unde in mod normal se circula bine, coloana de masini se intindea pana la... Mihai Bravu . Asta am vazut eu cat eram in 19. Nu vreau sa-mi imaginez ce era in alte parti ale orasului...
Or avea toate astea legatura cu amaratul ala de pasaj Miorita cumva? Teoria haosului cineva? | Are legatura cu blocajul care este produs de lucrarea la linia de tramvai pe bd marasesti , azi lucrau chiar in mijlocul intersectiei si nu se poate ocolii decat pe margini ... inafara de unul care dimineata a incercat sa treaca prin sant, dar a ramas acolo |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mie 11 Oct 2006 17:10:39 Titlul subiectului: |
35428 |
|
La Pasajul Marasesti se lucreaza de un an, si totusi nu am vazut niciodata ce am vazut ieri si azi. Foarte interesant. Si cica Videanu zicea ca in 2007 Sa traiesti bine nene, ca d-aia te platim . _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 15 Oct 2006 14:41:11 Titlul subiectului: |
35774 |
|
Eu am mers cu Ciatro și cu 60 km/h. Pe 131 și 331 au început să bage viteză.
Dacă erau pe 368 "DAF" tot aglomerat era.
Aglomerația depinde nu numai de autobuz și de numărul de călători, depide și de șofer, graficul de circulație, aglomerația de pe străzi... _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 15 Oct 2006 15:07:42 Titlul subiectului: |
35779 |
|
Cat timp orasul este sufocat de masini problema aglomeratiei RATB nu se va rezolva. Pot sa vina si 1000 de autobuze daca stau cate 30-60 minute in blocaje cate 4-8 unul dupa altul si se misca cu 10kmh. Eu am obiceiul sa ies duminica la prima ora (8-10 de obicei) sa fac o tura cu linia pe care au iesit Mercedes Citaro.
Cu traficul scazut se merge perfect cu nici una din 131 ,313, 331, 136, 137, 601 etc nu am facut mai mult de 20-30 minute de la un capat la altul din cauza traficului scazut.
Iata cazul Bd. Uverturii care intre orele 7.30-9.30 dimineata este sufocat de la un capat la altul...si nu din cauza lucrarilor. |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 15 Oct 2006 15:23:07 Titlul subiectului: |
35782 |
|
Problema de la pod Ciurel se poate rezolva prin construirea unui parapet din beton, inalt cam de 1m, fara nici un fel de denivelari, care sa inceapa cu mult inainte de curba...ceva ca la formula 1, astfel incat masinile sa se frece de acela pana ies din curba (eventual pana se trezeste soferul din somn sau betie).
Dar o intrebare ... de ce viteza ? 45-55kmh nu e de ajuns? Valabil si pentru autobuz/metrou usor/tramvai. Vorba unui vatman de la militari facand referire la cei de pe 41 care intra cu viteza mare in curbe,intersectii etc : vreau sa ajung si acasa viu dupa ce termin de mers, doar nu sunt la formula 1. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 15 Oct 2006 15:25:34 Titlul subiectului: |
35783 |
|
metrouusor a scris: | Cat timp orasul este sufocat de masini problema aglomeratiei RATB nu se va rezolva...
Iata cazul Bd. Uverturii care intre orele 7.30-9.30 dimineata este sufocat de la un capat la altul....si nu din cauza lucrarilor. | Nu mai lua apararea unor lucrari ca aceea de acolo. Bulevardul acela e super-aglomerat din cauza ca toate masinile care ies din toata zona dintre lac si bulevard sunt nevoite sa intre pe bulevard ca sa poata merge spre Crangasi, altfel obligatoriu trebuie sa faca dreapta spre pasajul Lujerului. La acest aspect nu s'a gandit nimeni cand au facut metroul basesc. Nimanui nu-i pasa de oameni. Totul e politic. Daca poporul va profita de marete realizari ca linia 41 si pasajul Basarab, asta e doar o chestiune colaterala, care are efecte doar ca vreun fericit al acestor realizari va pune stampila in continuare tot pe ei, asta insa facand-o oricum automat doar ca sa nu iasa ceilalti.
Iar daca toti ar lasa masina acasa, 178 articulat la 3 minute tot n'ar face fata. |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mie 25 Oct 2006 14:19:26 Titlul subiectului: 11111111 |
36364 |
|
Am observat de curand un fenomen pe care nu il pot explica si poate ma lamureste careva si pe mine.
Se face ca mereu cand ma duc spre scoala, cu 34 spre BIG, mereu observ un ambuteliaj cam mare din dreptul podului Mihai Bravu, sensul spre Vitan, care ajunge uneori pana la Pridvorului, adica la 2 statii in urma. Faza e ca eu venind dinspre Mihai Bravu, nu am observat niciodata trafic mare mai sus de pod.
Cine poate sa-mi explice si mie unde se duc atatea masini si unde dispare fara urma toata coloana aceea? Sa fie soseaua mult mai mare in continuare? Foarte ciudat si traficul asta de la noi...
Alte chestie, se poate face ceva in privinta intersectiei de la Timpuri Noi, fiindca cazuri mai urate si blocaje mai mari nu am observat niciodata cum am vazut acolo. Sa fie de la organizarea proasta a intersectiei, sau semaforizarea extrem de proasta? (au picat ridicol de des semafoarele acolo, chiar astazi la ora 1 mergeau pe galben ) _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Mie 25 Oct 2006 14:38:36 Titlul subiectului: |
36365 |
|
Ambuteiajele de genul celui vazut de tine se petrec de obicei din cauza semaforizarii proaste. De exemplu in cazul virajului la stanga, daca nu exista banda si faza speciala la semafor - sau daca una dintre ele exista, dar e vadit subdimensionata ca lungime respectiv ca timp de verde - se formeaza o coloana imensa pe ultima banda. Sau in cazul virajului la dreapta, cat se asteapta pietonii, alta coloana in spatele tau Mai exista si aspectul nesimtitilor care merg pe linia de tramvai si la cate o intersectie de-asta nu pot avansa din cauza celor de pe sensul opus, incadrati pentru stanga
Eu personal nu mai cred in solutii minune pentru Bucuresti, mi-as dori insa niste zone de trecere rapida (pasaje etc) pentru cateva intersectii extrem de aglomerate gen str. Brasov / Bd. Timisoara sau la Moghioros. Da' in visele mele poate _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Oct 2006 14:49:41 Titlul subiectului: |
36367 |
|
Sensul giratoriu este solutia!
Intersectia Ramnicu Sarat cu Ramnicu Valcea este o zona in care sensul giratoriu chiar a descongestionat traficul.
S-ar linisti multi astfel. Se stie regula prioritatii in sensul giratoriu si de asemenea se stie si mai bine ca pentru neacordarea de prioritate se suspenda permisul 90 de zile (asta in cazaul unui accident in acel perimetru) |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Mie 25 Oct 2006 15:05:33 Titlul subiectului: |
36368 |
|
Sensul girator nu e o solutie pentru intersectiile in cruce sau in conditiile in care exista un flux major de trafic pe o anumita directie. Sa nu uitam nici de intersectia Razoare unde a facut mai mult rau decat bine! Iar gluma cu prioritatile sa le-o spui celor care intra in giratorul de pe Lujerului, de la Cora, numai eu stiu cate zeci de claxoane am dat pana acum si cate accidente am evitat la milimetru, din sensul dinspre Cora spre Drumul Taberei, infractorii venind din dreapta, dinspre Iuliu Maniu! _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Ultima modificare efectuată de către DanCld la Mie 25 Oct 2006 15:19:48, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Mie 25 Oct 2006 15:58:50 Titlul subiectului: |
36373 |
|
Inainte de orice, factorul major care ar desteleni traficul intr'un asemenea oras este buna organizare a transportului in comun.
Daca parcul de vehicule ar permite o frecventa foarte buna pe traseu (2-5 min la orele de varf), multa lume ar renunta la folosirea masinii proprii. de aici ar decurge si justetea masurilor administrative municipale (amenzi pentru parcare nepermisa etc.). nu poti impune oamenilor sa nu mai circule cu masina daca nu le asiguri un transport decent, si nici sa le interzici parcarea in varii locatii. toata lumea trebuie sa manance o paine, si in cazul asta primaria si nimeni altcineva trebuie sa gestioneze situatia de asa natura incat sa duca lucrurile pe un fagas normal fara a pricinui nemultumiri in sanul societatii. stiu, este aproape imposibil, dar vorbim de un scenariu propus.
Imbunatatirea s'ar produce dupa cum urmeaza:
1. o investitie masiva in RATB/Metrorex + campanie publicitara pentru popularizare (beneficii, solidaritate civica, protectia mediului etc.), incurajarea si inlesnirea traficului pietonal si velo,
2. estimarea corecta a fluxului de vehicule pe zone/orar/sezon + marja pentru evenimente speciale, initial pentru semaforizare apoi reproiectarea anumitor intersectii si puncte critice in trafic,
3. largirea si crearea de pasaje/strazi/sensuri unice si giratorii,
4. gospodarirea REALA a carosabilului si zonelor adiacente + eficientizarea contraventiilor de circulatie.
- aici fac o paranteza pentru a clarifica un pic situatia. ca sa incep cu inceputul, romanul, ca specie, are particularitatea ca daca el se comporta in linii mari civilizat, nu este deranjat in mod direct de cei mai putin civilizati, in mod direct insemnand a lua masuri pentru a preveni sau indrepta o stare de fapt gresita. mai pe sleau, proverbele "a arunca gaina moarta in curtea vecinului" si "mai bine sa moara capra vecinului" ilustreaza foarte bine caracterul concetateanului nostru cat si pe al nostru personal. in expunerea mea, sunt vizate doua personaje de maxima importanta: a) delegatul de strada/agentul primariei sau cum i'o spune acuma si b)... da, ati ghicit, militianul, fie de sectie, fie de circulatie.
primul, numit de aici inainte delegatul, alesul nostru din 4 in 4 ani, ingerasul care vegheaza asupra blocului nostru, de obicei are cu totul alte prioritati decat sa dea o amenda mizerabila pentru ca de 20 de ani locatarii blocului Q4T din microraionul 7, strada Igienei nr.2 arunca gunoiul pe geam (si nu ma refer aici la cartiere defavorizate ci la zone de bon-ton, Dr. Taberei, Cotroceni, 13 Septembrie, Titan, 1Mai etc.) sau daca nu arunca gunoiul macar fac focul cu crengi si frunze din productia proprie. restul activitatilor le puteti adauga si voi dupa experienta (cresterea cainilor, construirea de baraci si alte anexe neautorizate s.a.m.d.). delegatul nu da amenzi pentru ca fie are prieteni, rude sau alte legaturi cu susnumitii fie este prea ocupat cu lucrarile de finisaj la vila proprie. cand termina cu vila proprie, se ocupa de cea a copiilor, iar daca nu are copii, isi face firma de constructii/reparatii/intretinere pentru utilitati publice.
al doilea, militianul, nu are constiinta proprie. el este legea, iar legea este sefii lui care zice asa: bemveurile, mercedesele, audiele, suvele nu se amendeaza pentru ca nu e bine. de asemenea tot acestea nu se opresc in trafic sub nici un motiv pentru ca se produc blocaje. contraventiile insa trebuiesc date, dupa cantitatile stabilite de primarie si se aplica aproape exclusiv ghertoilor, oagarilor si muhaielelor care se recunosc usor dupa marca si anul de fabricatie al masinii, stilul vestimentar sau gradul de irascibilitate.
aceste personaje insa pot fi re-programate aplicand punctul 1 de mai sus. in momentul acela se va potrivi ceasul. altfel, vom spune ca in bancul cu Ivan Ivanovici in scrisoarea catre Stalin: daca nu, nu.
Sa traiti bine!
P.S. va veti intreba daca am uitat de momeala cu parcarile subterane. nu. parcarile sub-supra-terane nu ar rezolva mare lucru pentru ca autovehiculele nu zboara, cel putin cele care se comercializeaza in prezent. |
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Oct 2006 07:45:07 Titlul subiectului: 3500 |
36412 |
|
DanCld a scris: | Sa nu uitam nici de intersectia Razoare unde a facut mai mult rau decat bine! | Ba dimpotriva! Pe romani e bine sa-i mani de la spate, ca pe vite, caci in anul 2006 inca se poarta ca recent coborati din copac. Inainte se urcau unii peste altii, ca oile. Acum, cu sensul ala giratoriu, fiecare stie pe unde tre' s-o ia, fiecare are culoarul lui pe sens de mers. Sunt destui taximetristi cu care am mers si care nu-l aprecieaza pt ca nu le mai da ocazia sa improvizeze diverse smecherii, dar eu am observat o imbunatatire a traficului dupa realizarea acelui sens giratoriu. |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Mar 31 Oct 2006 14:43:47 Titlul subiectului: i7i6 |
36611 |
|
Azi am "pierdut" un meci cam costisitor cu mizeria din Bucuresti; cat am lasat masina in service pentru curatarea sistemului de climatizare si inlocuirea filtrului de habitaclu a trebuit sa ma duc la servici cu autobuzul. Si apoi sa ma intorc sa platesc factura ... tot cu autobuzul Impresii:
- 135-ul vine cam greu; am asteptat vreo 15 minute in statie avand surpriza de a vedea 2 autobuze, unul in spatele celuilalt;
- uitasem cat costa un bilet de autobuz
- locuri libere pe scaune - in zona Floreasca-Pipera ar fi fost si culmea sa fie plin
- tot timpul am avut senzatia ca nu ma aflu in control asupra situatiei, ca merge prea incet... _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mie 08 Noi 2006 17:06:19 Titlul subiectului: hththtrhtrh |
65900 |
|
Acum ceva timp am avut "ocazia" să merg cu un Citaro, al cărui șofer purta o discuție nu tocmai amicală la telefon (handsfree). Respectivul nu că se contrazicea cu cel de la capătul celălalt al firului, dar se auzea de la mijocul mașinii tot ce vorbea, cuvinte scoase pe un ton care depășea un ton normal, de șofer RATB, aflat în trafic și care mai era presărat din când în când cu... țipete...Se făcuse o liniște deplină în autobuz după un astfel de moment.
Subiectul discuției, care să fie? O femeie...Iar interlocutorul părea a fi tot bărbat și care din motive care putem decât să le bănuim, îl enerva la culme pe șoferul nostru...
Deci să mai aibă și grijă șoferii noștri de la RATB aflați în trafic, că de când cu noile autobuze, în care cabinele lor nu sunt izolate complet de restul autobuzului, cam tot ce vorbesc se aude... Mai ales când poartă discuții pe un ton care se aude și în spatele autobuzului...
PS : Șoferul era de la Militari . |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9933 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Noi 2006 19:06:46 Titlul subiectului: |
65904 |
|
Dr2005 a scris: | Macar soferii si vatmnanii RATB repecta, cat-de-cat, regulile de circulatie. Cei de pe dube trec pe rosu, opresc in locuri cu oprirea interzisa si, mai mult, acolo unde sunt blocaje de circulatie, circula pe trotuar. Si sunt si nesimtiti....ca tot ei te injura pe tine ca pieton ca mergi pe trotuar prin fata lor. | Sunt si exceptii privind soferii RATB-uli si regulile de circulatie. De multe ori am vazut la Piata Rosetti cum se inscriau soferii lui 336 de pe banda 1 pe banda 3 inainde de a face bucla. Se puneau pe diagonala fara semnalizare fara nimic si gata manevra
Ce ma enerveaza cel mai tare sunt cei care nu asteapta sa coboare toti calatorii si se urca peste tine. Chiar luni am patit o faza de asta, pe 16, la Sfanta Vineri, cu o doamna disperata sa prinda scaun liber.
Alta chestie, care am observat-o de mai multe ori, este ca lumea este disperata sa urce in primul mijloc de transport, daca acesta nu a venit de ceva vreme, de parca ar fi singurul de pe traseu. Inteleg ca trebuie sa ajunga la serviciu sau in alte parti dar chiar nu pot sa mai astepte cateva pana la urmatoarea masina ? |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 08 Noi 2006 19:28:55 Titlul subiectului: |
65907 |
|
Eu am mers pe contrasens cu #1140 pe 123 care la Izvor a luat-o la dreapta să iasă direct la Națiunile Unite... mai frumos, a luat-o pe contrasens (că sensul normal era sufocat de mașini), a ajuns la semafor, a oprit (! pe dreapta era ,,limba" dintre sensuri cu stâlpul cu semaforul) și a văzut de ce era traficul oprit: o coloană oficială spre Casa Poporului... după trecerea acesteia, polițaii l-au tras pe dreapta (s-a pus de-a latul străzii, dar era full, nu am putut coborî să-l pozez) și după aia să vezi chin să întoarcă să o ia la stânga... Nu știu dacă polițiștii l-au amendat. Călătorii erau însă fericiți că o luase pe contrasens și ajungeau mai repede la destinație, dar poliția nu a ținut cont (mă rog...ar trebui 3 benzi dinspre Izvor spre Parlament și 2 invers dar deh...Dalli-ul e mare și dă multă șpagă ca să aibă parcări pe banda 1 pe acolo). |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 10 Noi 2006 20:10:29 Titlul subiectului: |
65997 |
|
Din ciclul "azi am mers cu autobuzul", am mers astazi printre altele cu autobuzul 4454 pe linia 368. La Atheneu, autobuzul s'a inscris sa o ia spre Scala, ceea ce m-a surprins, pe de-o parte pentru ca nu auzisem de asemenea modificare, iar pe de alta nu-mi placea deloc sa stau in aglomeratia de pe strada aceea. La un moment dat, a trecut pe langa el un DAF de pe 300 si a inceput sa-l claxoneze. Dupa aceea, am vazut ca s'a razgandit si a luat-o pe traseul corect. Poate uitase pe ce linie este. In rest, a franat cam mult si cam brusc.
In rest, autobuzele Rocar sunt tot la fel cum le stiam. Fac zgomot, dar vad ca inca merg bine. Mercedesurile am observat ca merg mult mai repede acum, fata de cum mergeau cand le-au adus. |
|
Sus |
|
|
einstein_andrei Vizitator
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 20:09:44 Titlul subiectului: |
66318 |
|
Sa vedeti la ce faza am asistat eu:
Veneam din Ghencea cu 173 iar in intersectia Cal.Rahovei/Sebastian autobuzul a ramas in mijlocul intersectiei deoarece unul statea si vorbea la telefon. Soferul, nervos, da putin cu spatele si apoi il sifoneaza un pic pe partea stanga facandu-si loc si mergand mai departe.
Ala n-a mai avut cum sa zica nimic; autobuzul se indepartase. |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 20:17:42 Titlul subiectului: |
66323 |
|
Pe V3A-93 #315 care de obicei circula pe 16 este o vatmanita disperata care injura fara oprire , se cearta cu oamenii si merge foarte agresiv, am mers de vreo 3 ori cu ea si e ceva mortal |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 20:24:35 Titlul subiectului: |
66324 |
|
Iarasi incepem cu manifestarile de primitivism. Chiar crezi ca soferii de autobuz sau de altceva nu neaparat RATB isi permit sa dea in orice masina ca i-a blocat si in orice conditii? Am auzit de cazuri in care soferi (nu conteaza de unde) care au avut probleme si peste 5-6 ani de la asemenea incidente.
Acum ca probabil s'a intamplat din cauza unui dobitoc care vorbea la mobil, e un caz. Daca spunem SUPER, il facem o regula. Asta vreti? Atunci nu mai vorbiti de indisciplina altora. Sunteti la fel de violenti ca si cei in cauza. |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 20:35:40 Titlul subiectului: |
66327 |
|
Sa vedeti ce nervos era un sofer de troleu aseara, ca se taiase curentul si el statea la stop la Titan. De vatmanul lui 028 ce sa mai zic, ca era IN intersectie . |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|