Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Vin 18 Aug 2006 14:03:42 Titlul subiectului: |
63773 |
|
Tocmai mi s-a confirmat faptul ca 133 va primi Mertzane prin octombrie, la momentul in care Ferentariul primeste a doua transa. De la acea data 139 va avea doar DAF-uri. Despre 232 nu se stie inca daca va primi DAF-uri, desi se pare ca da. Si 123 nu va fi preluat de Ferentari.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Aug 2006 14:33:11 Titlul subiectului: |
63777 |
|
Aiuriti si astia de la RATB: sa introduca DAF-uri pe 139, iar pe 232 si 124, care trec prin buricul tirgului sa lase Ikarus si mai ales jafurile de DAC...
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Mar 29 Aug 2006 08:57:54 Titlul subiectului: 620 |
64057 |
|
Informatii despre 611:
- autobuzele sunt de la Ferentari si sunt maxim 18 buc dimineata (s-au luat cate 2-3 autobuze din 232, 220, 141, 139 etc)
- se creaza super aglomeratie la capatul de la Sura Mare (acolo mai intorc si tramvaiele 11, 17 si 19 si autobuzele 173 si 615, plus mai sunt parcate si masini care vin la City Mall)
- pe la ora 18.00 de la 13 Septembrie la Razoare am facut 22 minute
DAF-urile de la Ferentari sunt trimise integral pe 133 si restul pe 139 (majoritatea din ce ramane), dar mai scapa si pe celelalte. Din octombrie cand 133 va primi Mertzane, si cand vor mai veni DAF-uri de la Pipera si Nordului, 139 si 232 vor avea mai mult ca sigur doar DAF-uri. 124 este incerta daca va primi Mertzane sau DAF-uri.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 31 Aug 2006 22:23:34 Titlul subiectului: |
64123 |
|
611 este deservit de 2 autobaze: Ferentari si Alexandria. Prima trimite cele mai multe autobuze. Totuși, pe traseu sunt multe autobuze, însă nenorocirea aia de sens giratoriu de la Răzoare încurcă enorm traficul (sunt coloane până la 13 Septembrie).
Deasemenea, pe porțiunea dintre Spătarul Preda și Dr. Istrate au fost scoase deja garniturile și o parte din șine, dar echipa e formată din 2 (doi) muncitori care azi inspectau de zor materialul reciclabil (cauciuc și șine).
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Aug 2006 22:25:51 Titlul subiectului: |
64125 |
|
Si lucrarea care a "inceput" merge destul de greoi , ma tem ca vom avea o copie a ce se intampla pe giulesti. Mai concret ... "lucreaza" o echipa de 4 care din cate am vazut nu sunt prea pusi pe treaba.
611 vine destul de rar, cam 5-10 minut. Iata cum arata statia de la Vasile Milea...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
273.95 kb |
Vizualizat: |
de 11033 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 01 Sep 2006 13:55:03 Titlul subiectului: |
64150 |
|
RobertC a scris: | Informatii despre 611:
- autobuzele sunt de la Ferentari si sunt maxim 18 buc dimineata (s-au luat cate 2-3 autobuze din 232, 220, 141, 139 etc) | Astăzi era pe traseu #2623 care e de Alexandria, iar ieri erau Ik260 #410 și #402. Deci 611 ARE și autobuze de Alexandria.
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Sâm 02 Sep 2006 11:03:53 Titlul subiectului: trrjrjtr |
64177 |
|
Dr2005 a scris: | Astăzi era pe traseu #2623 care e de Alexandria, iar ieri erau Ik260 #410 și #402. Deci 611 ARE și autobuze de Alexandria. Mâine ies să le pozez. | Inseamna ca le-au suplimentat de miercuri sau joi pentru ca nu faceau fata la aglomeratie cele care erau.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Dum 03 Sep 2006 09:36:11 Titlul subiectului: |
64192 |
|
De astazi s-au introdus Citaro si pe 381. Insa am asteptat 20 minute la Straja dupa autobuz, deci numarul Mertanelor e posibil sa fie chiar mai mic decat cel al De Simoanelor care circulau inainte. E tardiv sa mai spun ca a fost aglomeratie de nedescris...
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Dum 03 Sep 2006 11:20:50 Titlul subiectului: |
64194 |
|
In schimbul liniei 381, Floreasca a primit linia 282.
#1209 si #1247 sunt astazi pe 282.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mar 05 Sep 2006 18:17:59 Titlul subiectului: |
64236 |
|
Tocmai m-am intors dintre excursie lunga la tara (nu va imaginati cum e nu vedeti nici un autobuz timp de 10 zile si sa-ti doresti sa apara macar o duba in fata curtii...). In fine.
Printre cateva socuri pe care le-am avut la intoarcere ( Rocar pe 282, my god!!...), am observat si un Rocar pe 416 linie preoraseneasca de lung parcurs, ceva ce mi s-a parut foarte ciudat, din moment ce Ratb se abtine sa trimita autobuze bune in comune marginase. Mai ales in Afumati, unde mi se rupea autocarul, da barem saracul autobuz!... Stie cineva cum s-a intamplat ciudatenia asta?
A si inca o chestie... am mai vazut un Rocar care se retragea la Nordului, faza e ca se afla pe sos Colentina, mergand spre iesirea din oras, aproape de Europa! Pe unde o putea lua?
Si inca o chestie... cand am plecat din oras, sambata cealalta din urma, am vazut un Rocar cursa speciala pe undeva dupa Afumati... Ce treaba o fi avut?
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Sep 2006 15:48:27 Titlul subiectului: 5000 |
64372 |
|
Linia 634 de autobuze are autobuze DAF, banuiesc ca de la Nordului sau Pipera. (#695)
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Sep 2006 17:35:49 Titlul subiectului: |
64451 |
|
Ce s-a intamplat cu cele doua DAF-uri care circulau pe 126 anul trecut inainte de disparitia liniilor preorasenesti?
1889 mai face si preorasenestile, l-am vazut acum vreo saptamana pe 106.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 18 Sep 2006 01:58:46 Titlul subiectului: |
64508 |
|
Alea erau de la Nordului, la fel ca și De Simoanele din aceeași perioadă de pe 126. Doar 122 era de Militari. Iar șoferii de Nordului habar nu aveau de traseu și de stații!
Iată Mercedes pe 268. Nu știu de la ce autobază. Sunt 3 posibilități: Militari, Ferentari, Alexandria. Toate au primit autobuze noi în ultimele 2 săptămâni.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.16 kb |
Vizualizat: |
de 12069 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 11:26:34 Titlul subiectului: uuu |
65029 |
|
Interesant este ca se doreste ca pana la inceputul anului viitor toate autobuzele care trec pe la Victoriei, Romana, Universitate si Unirii sa aiba doar autobuze moderne. Deci probabil ca vor trebui mai mult ca sigur sa bage Citaro pe 137, 168, 226, 300 si 336. 124, 133 si 232 vor avea tot Citaro. Ramane intrebarea ce se va intampla cu 116 si 117. Cred ca or sa lase pe ele doar Iveco. Mr. Videanu a spus clar ca in centrul Bucurestiului nu or sa mai existe Ikarusuri si in nici un caz DAC-uri.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 12:05:19 Titlul subiectului: |
65033 |
|
Tocmai am realizat o chestie... nu vi se pare ciudata coincidenta, cum ca 124 cu o saptamana inainte sa primeasca mertzane revine la vechiul traseu? Cred ca l-au dus inapoi la Aisteda, nu din cauza frecventei reduse (de parca acolo are cerere mare ), ci din cauza terminalului jalnic de la INMB, astfel trebuia dus undeva cu mai mult asfalt...
Si faptul ca intra marti, in loc de duminica, sigur se leaga de faptul ca intre timp RATB-ul trebuia sa raporteze schimbarile de statii ca sa nu se trezeasca cu un afisaj aiurea, astfel autobuzele or fi sosit mai tarziu decat trebuia...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 21:48:50 Titlul subiectului: |
65055 |
|
Pe 323 nu am mai vazut nici un DAF in ultimele zile... Doar rable precum #2131 si Ikarusuri. Am mai spus-o si o repet: linia asta nu are nevoie de mai mult de 10-12 autobuze la orele de varf si 5-6 seara si in weekend. La cate DAF-uri are autobaza Ferentari, ar putea sa rezolve odata si odata problema cu 323.
Plus de asta, ma surprinde faptul ca vad deseori DAF-uri venind dinspre Oltenitei catre Eroii Revolutiei cu "Se retrage la autobaza Ferentari" pe afisaj; asta la ore destul de matinale pentru a se pune problema de retragere (10-11 dimineata). Oare vor sa le menajeze ?
Propun ca dupa ce se termina lucrarile pe Margeanului, doar 226 sa mai revina la vechiul traseu, 139 sa ramana cu traseul de baza prin calea Rahovei si str. Petre Ispirescu, cu infiintarea unei statii pe Ispirescu intre calea Rahovei si Margeanului.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 22:18:15 Titlul subiectului: |
65056 |
|
Intervalele orare 5-9 și 13-18 sunt considerate ore de vârf. În aceste intervale, pe lângă autobuzele care lucrează 8 ore mai intră și ranforsările (suplimentări ale liniilor, numite popular ,,tururi mici"), care se retrag după orele de vârf. Apoi, la autobuzele care ies primele din garaj (pe la 4am) se poate întâmpla ca între schimbul 1 și schimbul 2 să existe o pauză mai mare, astfel că autobuzul se duce la garaj cu șoferul de schimbul 1, iar după câteva ore este preluat din garaj de șoferul de la schimbul 2.
Mai poate fi o cauză: este posibil ca și Autobaza Ferentari să procedeze cu liniile preorășenești la fel ca Alexandria, adică: iese autobuzul din garaj, se duce dă o tură pe o linie preorășenească, apoi iese din traseu și intră ranforsare pe o linie urbană, după care se întoarce iar la linia preorășenească după care se duce la garaj, se schimbă șoferii și ciclul se reia.
Linia 323 are nevoie de mai mult de 10-12 vehicule... are nevoie de minim 15 dacă nu chiar 20 și de o prelungire a Unirii, dar cum Videanu nu vrea Dac-uri în centru, slabe speranțe ca 323 să ajungă la Unirii înainte de integrare. De Citaro nici nu poate fi vorba pe 323 datorită străzilor pe care circulă, iar Daf-uri de-abia sunt destule pentru 123. Oricum, se preferă trimiterea Daf-urilor pe străzi cu puține gropi...ori dacă ar trimite Daf pe Șos. Giurgiului și Str. Toporași le-ar face praf.
Soluția cea mai bună ar fi revenirea la vechiul siste. Adică autobazele să nu mai fie obligate să trimită doar anumite tipuri de autobuze pe anumite linii. Astfel ar putea exista linii pe care să circule și Citaro și Daf și Dac și Ikarus. În acest fel s-ar respecta în adevăratul sens normele europene care spun că cel puțin 1 din 5 autobuze de pe un traseu urban trebuie să fie low-floor. Nu 1 din 5 linii cum se face la București.
|
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 22:32:25 Titlul subiectului: |
65057 |
|
In orice caz, nu poate fi vorba de linii preorasenesti deservite de DAF de la Ferentari, ci doar de 141 sau 220. Situatie in care ar putea sa ia si calatorii din statii, daca tot face o semicursa.
Apropo de asta, imi amintesc cat drum bateau la retragere autobuzele de pe 101 cand linia apartinea de Ferentari. Intotdeauna am fost de principiu ca, pe traseul de retragere, autobuzele ar trebui sa ia si calatorii din statii, mai ales cand bat jumatate de oras pana la autobaza.
In legatura cu gropile de pe Toporasi si Giurgiului...sunt pe jumatate de acord cu tine. Dar sa nu uitam ca in 1994, de cand au inceput sa circule DAF-urile in capitala, strazile erau intr-o stare mult mai proasta decat acum (chiar si in centru), deci actualele DAF-uri si-au primit la greu portia de gropi si piatra cubica. Nu am nimic impotriva DAC-urilor decente, dar pe 323 cam intra toate rablele.
Recent am vazut DAC-ul cu nr de parc #2495, schema de culoare alb-galbui cu dunga verde pe linia 162, la Crangasi. Dupa mine, ala nu e autobuz de casat, arata ca nou. Inca un DAC care m-a surprins placut este #2460 (sau #2560, chiar nu mai stu exact) de pe linia 611.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 08 Oct 2006 22:48:43 Titlul subiectului: |
65058 |
|
Ar putea fi vorba de linii preorăenești cu Daf. Să nu uităm că Alexandria scapă Iveco pe 407, iar Nordului formează 449 și 476 numai din Daf. Autobaza Floreasca bagă și ea la greu De Simoane pe preorășenești, inclusiv pe 409 și 454 (luate de puțin timp de la Titan). La fel de bine ar putea Ferentari să bage Daf pe preorășenești, cum și Titan va băga în câteva luni aproape doar De Simon pe preorășenești, pentru că o să mai aibă doar 12 Ikarus260 și 20 de Dac.
#2495 este un autobuz foarte bine întreținut. Dar, dacă a ajuns pe acolo, e posibil să pățească ca #2643: șoferii pleacă pe Citaro și vine un șofer nou care a lucrat pe dube și dă în Dac ca în Sprinter, ceea ce poate duce chiar la ruperea șasiului (#2643 e rupt la propriu) pe gropile din cartierul Giulești-Sârbi pentru că la viteza prin gropile alea ceva bun nu se poate întâmpla. De precizat că atât #2495 cât și #2643 aparțin Autobazei Alexandria.
#2460 și #2560 aparțin autobazei Ferentari. Dpdv tehnic #2460 arată puțin mai urât ca #2560, însă se descurcă onorabil. #2560 a avut un RK de calitate acum câțiva ani, stând și mult mai bine cu tăblăria și salonul.
Dar, după cum știi, nu se ține cont de aceste aspecte la casări. Dovada: #2528 (A. Titan), cu RK la Grivița în 2001, spate întărit, punte-spate schimbată atunci, faruri noi, de plastic, dar și cutie (de fugă) în 6 trepte (nu am auzit vreodată să cârăie sau să facă fițe la schimbarea vitezelor)și motor destul de nou, la care se adaugă faptul că este foarte bineîntreținut. Tăblăria este impecabilă, la fel melamina și mare parte din scaunele din salon. Deasemenea, are boxă în salon, pusă acolo la RK(încastrată frumos în melamină lângă ușa 1). Și va fi tăiat în maxim o lună.
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Sâm 14 Oct 2006 13:08:49 Titlul subiectului: 000000 |
65256 |
|
Am vazut-o si p-asta: astazi: DAF pe 241
|
|
Sus |
|
|
valentin07
Data înscrierii: 27/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2009 Mesaje: 28 Locație: Bragadiru (jud. IF)
|
Trimis: Lun 16 Oct 2006 21:35:12 Titlul subiectului: Liniile RATB recente |
65330 |
|
Linia 173 a apartiniut de Alexandria de la bun inceput. Apoi a fost la Ferentari si acum la trecut a Militari.
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Sâm 21 Oct 2006 12:20:20 Titlul subiectului: 000 |
65423 |
|
Probabil ca mai multe Daf-uri vor intra pe 141 dupa ce intra Citaro pe 133, nu? Dar Ferentari nu are DeSimon si pentru 141? Ca de cand exista 2 Castrosua, nu-mi mai vine sa ma urc in Dac-urile alea apocaliptice...
Pe ce linii mai are Dafuri de retras Ferentari, lasand in loc Citaro, daca exista? aceeasi intrebare pentru Alexandria.
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Sâm 21 Oct 2006 13:10:47 Titlul subiectului: |
65425 |
|
Mi-e teama ca nu sunt inca mari sperante. Daca intra Citaro pe 133, Dafurile vor fi mutate in buna parte pe 139, mai ramane ceva intra pe alte linii. Ferentari nu are Rocar si nici nu va primi vreodata, asa ca nu prea ai sanse sa vezi altceva in afara de acele Hispano care apar din cand in cand. Si oricum mi-e ca daca mai aduc Dafuri, va fi mai urgent 232 si dupa ala 323, fiindca se apropie mult mai mult de centru decat 141.
Va trebui sa vedem la anul cand va sosi ultimul mertzan care e situatia...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Sâm 21 Oct 2006 13:19:20 Titlul subiectului: |
65427 |
|
Si unele Dafuri sunt intr-o stare complet deplorabila ... nu e de mirare ca incep sa le bage pe linii marginase. Am vazut destule in stare foarte proasta de la autobaza Ferentari... dupa ce s-or termina Dacurile, sunt sigur ca o sa inceapa si casarea Dafurilor... deja au 12 ani unele.
|
|
Sus |
|
|
Trole Man
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2016 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti (Centru)
|
Trimis: Lun 23 Oct 2006 14:30:22 Titlul subiectului: |
65448 |
|
Citaro pe 336. O noua ocazie de a-si face aparitia un bug al afisajului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.55 kb |
Vizualizat: |
de 12768 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|