Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Vin 15 Sep 2006 21:23:22 Titlul subiectului: |
64434 |
|
Am observat un lucru faorte interesant in expeditia de astazi prin URAC. Au aparut 2 tramvaie V3B din senin . In mod normal erau 6 in total, insa erau acuma 5 doar in atelier, plus cele 3 de la strada, in total 8.
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 15 Sep 2006 21:35:21 Titlul subiectului: |
64438 |
|
Al 3lea de la stradă e #036, ultimul nemodernizat. Ieri era în Depoul Alexandria.
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Lun 18 Sep 2006 01:04:13 Titlul subiectului: |
64507 |
|
O mica lista cu bidirectionalele din Bucuresti:
6 V3A-2S-93: #028, #034, #037, #237, plus inca doua noi care nu se stie ce nr. parc vor avea.
2 V3A-2S: #036 si #245 (in devenire V3A-2S-93)
8 V2A-2S: #4037-#4044
2 Bucur: #3001 si #3002
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 18 Sep 2006 11:50:38 Titlul subiectului: |
64517 |
|
power322 a scris: | O mica lista cu bidirectionalele din Bucuresti:
6 V3A-2S-93: #028, #034, #037, #237, plus inca doua noi care nu se stie ce nr. parc vor avea.
2 V3A-2S: #036 si #245 (in devenire V3A-2S-93)
8 V2A-2S: #4037-#4044
2 Bucur: #3001 si #3002 | Cele două noi vor primi foarte probabil numerele de parc #036 și #245, urmînd ca originalele să fie casate. Se confirmă astfel scenariul conform căruia doar numerele de parc se refolosesc. În rest, modernizarea înseamnă reconstrucția completă a tramvaiului. Mie unul mi-ar părea bine să mă înșel - adică RATB să fi început să completeze "găurile" din intervalul #001 - #089. Este însă foarte puțin probabil.
#037 era la începutul săptămînii trecute în probe pe Bd. Mihalache(ex 1 Mai), deci va apărea în traseu cît de curînd.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mar 03 Oct 2006 14:40:36 Titlul subiectului: buc |
64916 |
|
Un nou tramvai bidirectional modernizat s-a perindat azi pe strazile orasului, mai precis 037 care azi mergea bine mersi pe linia 19. L-am vazut la ora 7, asa ca probabil era doar tura mica.
Ideea e ca URACul pare sa faca treaba, si ca daca ne gandim cate V3B mai sunt acolo (parca 4), se pare ca linia 19 va avea un viitor interesant .
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 17:33:47 Titlul subiectului: |
65155 |
|
Urmeaza sa fie retras din circulatie si V3A-2S #036 care este deja in lucru in URAC deoarece cele nemodernizate se taie si se reconstruiesc de la 0. V3A-2S #034 e aproape gata , #245 si #036 ies cam in 2-4 saptamani. Cat de curand va fi retras si V3A #264.
De asemenea #245 a intrat in URAC dupa ce acum cateva zile era la strada.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Joi 09 Noi 2006 20:00:37 Titlul subiectului: |
65932 |
|
#034 a iesit la strada. L-am vazut azi pe la ora 15.00 la intersectia Mihai Bravu cu Vatra Luminoasa, indreptandu-se spre Dristor. Ori cei de la URAC l-au scos la o tura de proba, ori e gata de iesit pe traseu si a fost trimis la vreun depou...cel mai probabil la Titan
_________________
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 15 Noi 2006 15:03:36 Titlul subiectului: |
66238 |
|
De luni avem la traseu pe V3A-2S-93 #034 , de zilele astea de luam adio de la #036 ultimul nemodernizat
Cred ca a ajuns luni in depoul Titan, nu stiu cand apare pe traseu dar probabil zilele astea. Stie cineva daca au montat sistemul de taxare pe vreun 2S? Ca ma intreb cum va fi pus, nu cred ca vor fi aparate pe ambele parti
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mie 15 Noi 2006 15:32:47 Titlul subiectului: |
66241 |
|
Nu au montat inca pe ele, dar va veni vremea sigur. Cum vor fi montate e un mare mister, caci e cam greu sa le pui doar pe o parte, fiindca usile nu sunt fata in fata, si astfel, daca va fi vreodata nevoie ca tramvaiul sa rebruseze, calatorii vor avea dificultati in a gasi aparatele care au fost motate special pentru celalalt rand de usi. Trebuie puse cumva ca sa fie intre, desi e forte greu. Usile de langa cabina vatmanului nu au nici o pereche pe partea opusa, deci acolo va trebui motat un aparat pentru fiecare sens. Deci probabil vom avea 5 aparate d-astea in total...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Vin 17 Noi 2006 22:03:49 Titlul subiectului: |
66394 |
|
Vechiul V3B #036 s-a dus la Urac azi noapte la ora 00:00, tractat de EP #6073. Era descompletat, nu mai avea pantografe, un parbriz, o parte din usi si un burduf.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Dec 2006 12:42:04 Titlul subiectului: |
67655 |
|
La inceput mi se pareau ciudate V3A-2S-93, dar acum parca arata deosebit, cu moaca aia de metrou usor si 2 capete.
Puteti vedea si sistemul de scriere a numarului.
Versiunea bidirectionala a tramvaiului V3A-93. Exista 6 bucati - 028, 034, 036, 037, 237, 245.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
228.8 kb |
Vizualizat: |
de 26446 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 08 Ian 2007 23:16:39 Titlul subiectului: |
43058 |
|
Câteva poze de interior (este vorba de #028):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.31 kb |
Vizualizat: |
de 28438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.09 kb |
Vizualizat: |
de 28438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.63 kb |
Vizualizat: |
de 28438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.06 kb |
Vizualizat: |
de 28438 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 20:59:08 Titlul subiectului: |
43746 |
|
E pacar ca nu are nimeni o poza sa se observa faptul ca afisajul din spate (adica al fetei care nu e folosita) nu functioneaza in general, creand mari confuzii in radul calatorilor care nu pot asocia un V3B cu 19, si deci habar n-au pe ce linie circula tramvaiul din fata lor.
Insa am vazut ieri o exceptie de la regula. #237 circula cu afisajul pornit pe ambele parti. E prima oara cand vad asta. Se vedea mult mai bine asa, si e chiar interesant sa vezi linia 19 afisata pe toate lateralele tramvaiului. Sunt curios ce migaleala implica asta... Trebuie vatmanul sa umble in cabina cealalta ca sa regleze afisajul?
Acuma intrebare stupida... Cabinele impreuna cu comenzile lor, nu sunt izolate electric intre ele? Daca e asa, atunci afisajul de la cabina nefolosita de unde isi ia curentul, daca nu din pantograful corespunzator?
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 21:55:17 Titlul subiectului: |
43749 |
|
Da, vatmanul trebuie sa umble si in cealalta cabina. Pentru ca afisajele sunt legate in asa fel incat fiecare afiseaza doar pe partea dreapta corespunzatoare sensului de mers al tramvaiului.
_________________
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Ian 2007 14:37:57 Titlul subiectului: |
44938 |
|
036 era tot in URAC, ce ma mira este ca sta tot in URAC desi este de ceva timp finalizat si cu probe.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mie 31 Ian 2007 20:40:15 Titlul subiectului: |
55147 |
|
Nu vreau sa par nerabdator sau ceva, dar de ce sta atat 036 in probe, ca n-am mai vazut un V3A-2S care sa stea atata, de cand au iesit primele... Chiar azi l-am vazut in probe pe la BIG...
O fi ceva mai special la tramvaiul asta de sta atat? Nu de alta, dar am observat ca cu fiecare V3B care iese, la defranare suna din ce in ce mai ascutit, de parca ar fi ceva diferit la ele. Comparati cum suna defranarea la 028 si cea la 037 si o sa vedeti la ce ma refer.
028 are masca mai inchisa decat restul? Alta diferenta nu am vazut... Eu credeam ca are diferente majore...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2007 16:52:32 Titlul subiectului: |
75263 |
|
bogdan_buc a scris: | Acuma intrebare stupida... Cabinele impreuna cu comenzile lor, nu sunt izolate electric intre ele? Daca e asa, atunci afisajul de la cabina nefolosita de unde isi ia curentul, daca nu din pantograful corespunzator? | Izolatia comenzilor cabinelor nu cred ca implica si izolatia altor sisteme, cum ar fi iluminatul, afisajul si sistemul de taxare. O alta problema ar fi daca izolatia este si per pantograf, nu doar per cabina. Adica: de exemplu tramvaiele din Haga mai au un pantograf in spate, care nu prea cred ca foloseste doar la sistemul de comanda din spate, vagonul fiind unidirectional.
Probabil ca pantografele unui tramvai siamez pot da curent ambelor cabine, dar nu simultan. Adica, teoretic, daca tramvaiul ramane intr'o intersectie izolata (cu retea de troleibuz, de exemplu), ar putea pleca folosind pantograful din spate. Asta nu stiu daca se aplica la VxA-2S, ~93 sau nu.
Nota: prin cabina inteleg postul de comanda, nu "cusca" vatmanului.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 14:26:23 Titlul subiectului: |
75402 |
|
bogdan_buc a scris: | 028 are masca mai inchisa decat restul? Alta diferenta nu am vazut... Eu credeam ca are diferente majore... | Mi se pare ceva destul de ciudat, o serie intreaga le are o culoare si iese doar unul mai ciudat
Seria V3A-2S-93 nu se opreste aici. Se mai fac inca 8 din V2A-2S
Nu sunt inca in lucru, deocamdata se fac V3A-93-CH-PPC din V2A. Nu stiu daca vor face intai toate V2A-urile si apoi vor trece la V2A-2S.
URAC-ul din anumite motive (nu ma intrebati) nu poate sa faca vagoane noi - adica suplimentari de parc, poate sa faca doar modernizari. Bucur LF in acte este...V3A modernizat Dar acum ma intreb ce o sa dea Titanului in locul celor 6 V3A-2S-93 care pana in mai vin la Giulesti pentru linia 44 - Cart 16 Februarie - Orhideea
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 16:02:40 Titlul subiectului: |
75413 |
|
[quote="metrou.usor]. . ..ma intreb ce o sa dea Titanului in locul celor 6 V3A-2S-93 care pana in mai vin la Giulesti pentru linia 44 - Cart 16 Februarie - Orhideea [/quote]Giulestiul n-are ce face cu 6 vagoane! Ori dau tot ce e siamez, ori baga iar un 644... Depoul Giulesti e bun de garat vagoane in el macar?
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 16:09:37 Titlul subiectului: |
75415 |
|
Nu e vorba numai de garat! Mai sunt si reparatii. Iar daca introduce acel 44 cu capatul de la Orhideea - rebrusare, inseamna izolare totala pentru 2-3 ani. Asa ca e destul de posibil sa vedem un 644 reloaded (de data aceasta cu mai putine DAC-uri).
Si totusi vagoane bidirectionale modernizate si nemodernizate nu sunt prea multe.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 16:18:36 Titlul subiectului: |
75419 |
|
Linia pe Giulesti este noua, ar insemna sa stea in conservare ceva timp...lucru nerentabil, nu se amortizeaza investitia.
Avand in vedere ca linia A (linia care va trece pe sub pasaj asa este numita deocamdata) va fi finalizata inaintea pasajului, sunt sanse ca aceasta izolare sa nu fie de durata prea mare.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 21:02:57 Titlul subiectului: hhhhh |
75438 |
|
Avem in sfarsit, oficial, toate cele 6 V3A-2S-uri la traseu. Azi l-am vazut pe 036 pe linia 19. Am si mers cu el. N-are nici ala cutii negre
N-am avut ocazia sa studiez atent, asa ca va intreb pe voi: ies in mod normal toate cele 5 (acuma 6) tramvaie deodata?
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 21:32:49 Titlul subiectului: |
75443 |
|
Acestea sunt temporar pe linia 19, decizia de a fi trimise pe o singura linie a fost luata la nivel de depou. Cum spuneam, in vara cand se complica treaba cu pasajul Basarab acestea vor trece la depoul Giulesti pentru linia 44, deoarece nu se vrea ca linia sa ramana in conservare, fiind linie noua. Cel mai probabil vor mai duce si din V2A-2S, dar nu toate. Aceasta situatie nu va dura prea mult deoarece se va folosi si sistemul de tronson temporar de tramvai in premiera in Bucuresti, dar asta nu mai devreme de aprilie.
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 22:45:49 Titlul subiectului: |
75447 |
|
Linia 19 nu intorce in S si nu are nevoie de 2S-uri de rezerva.
Este vorba de macaz pe sistem paleta.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 18:49:15 Titlul subiectului: |
87709 |
|
#237 pozat la capatul de la Carrefour Orhideea. Acest tip de vagoane bidirectionale circula in prezent pe linia 44, cel putin pana la terminarea lucrarilor la pasajul Basarab. Deocamdata linia este izolata de restul retelei de tramvaie din Bucuresti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.27 kb |
Vizualizat: |
de 25469 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|