Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2006 20:36:24    Titlul subiectului: 64302

Iată cum arăta un 48 joi, când încă avea un singur vagon. De altfel, călătorii norocoși de lângă geamuri scot mâna pe geam, iar cei care nu ajung la bare se țin de ramele geamurilor. Plus că încă de 2 ori pe câți sunt în acel vagon au rămas în stație.


RF_3378-048-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.12 kb
 Vizualizat:  de 19979 ori

RF_3378-048-006.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2006 20:43:13    Titlul subiectului: 64305

Intersectia Bd. Iuliu Maniu cu Vasile Milea, 8 Septembrie 2006, ora 15.30. Nici un tramvai nu a venit cam 10 minute si iata ce s-a intamplat, iar in tramvaiul care a venit nu au incaput decat un sfert din cei din statie, unii s-au consolat si au mers sa metrou sau pe jos.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 15:07:30    Titlul subiectului: 64447

Stie cineva sigur care este noul interval de succedare si care sunt primele si ultimele plecari de la capete pentru 381?
(Poate soferul de autobuz)

Pe site-ul RATB sunt aceleasi ore trecute la ambele capete. Nu cred ca sunt corecte.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 15:51:27    Titlul subiectului: 64448

De la Victoriei ultimul autobuz pleaca in mod oficial la 22:50. In practica l-am luat si de la 23:05 din Romana, deci daca esti in Romana pe la 11 fara 5, ca sa ai o marja de sigurantza, e OK. De la Resita pleaca ultimul autobuz catre centru la 22:30.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 15:53:44    Titlul subiectului: 64449

Conform site-ului RATB 168 nu circula in weekend...este adevarat sau este doar o eroare a celor care se ocupa de site?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 17:36:22    Titlul subiectului: 64452

168 n-a circulat niciodata in weekend.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 16 Sep 2006 20:36:41    Titlul subiectului: 64455

LArSON a scris:
168 n-a circulat niciodata in weekend.
Ba da... în 2003 s-a făcut un experiment...vreo 3 săptămâni la rând (la fel și cu 221). Apoi, 221 a rămas să circule și în week-end, însă 168 nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 19:12:40    Titlul subiectului: 00000 33801

Am vazut ca in sfarsit a actualizat Ratbul lista cu liniile de transport si frecventa lor, insa s-au strecurat destule chiftele in acea lista.
Pentru inceput la liniile preorasenesti e varza: intervale de succedare geniale, ca soferii mai mult stau la capete decat pe traseu, dar perle precum 627 care circula cand vrea el (ca nu are frecventa de nici un fel), sau 443 cu 210 minute la ora de varf si 485 in afara ei (pai cu intervalele astea rateaza cu totul orele de varf...); mai era si un 470 de care nu am mai auzit, care cica pleaca de la Rosetti si are un interval de 0 minute Exclamation .
Am gasit si perle Margaritar mult mai dulci, de genul 304 cu frecventa de 2 minute!! la ora de varf, dar 30 in afara ei; si cea mai tare posibila, locul 1 in top rusinica este fara indoiala 634 care in zi lucratoare are interval de 4/8 minute, dar culmea, nu circula sambata si duminica!
Deci apreciez intentia insa, tot dezamagit si sceptic la informatiile lor raman.

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 19:49:41    Titlul subiectului: 33804

470 este o cursă specială pentru angajații unei firme de la Ștefănești. Nu ia călători, nu e trecut pe stații și nu poartă indicativ de traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2006 18:35:13    Titlul subiectului: 1111 64686

106 nu e preoraseneasca, e doar linie de cartier, care din intamplare mai e si periferic Rolling Eyes
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2006 23:40:06    Titlul subiectului: 64694

bogdan_buc a scris:
106 nu e preoraseneasca, e doar linie de cartier, care din intamplare mai e si periferic Rolling Eyes
La marea disparitie a preorasenestilor, din cate imi aduc aminte, a disparut si 106 pentru ca iesea din Bucuresti...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 00:20:54    Titlul subiectului: 64696

LArSON a scris:
bogdan_buc a scris:
106 nu e preoraseneasca, e doar linie de cartier, care din intamplare mai e si periferic Rolling Eyes
La marea disparitie a preorasenestilor, din cate imi aduc aminte, a disparut si 106 pentru ca iesea din Bucuresti...
Atunci de ce poarta indicativul 106, care este indicativ de linie urbana? Si nu poarta indicativ de linie preoraseneasca de forma 4xx?

Ultima modificare efectuată de către power322 la Dum 24 Sep 2006 00:45:44, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 00:29:41    Titlul subiectului: 64697

Probabil e o coincidenta sau in perioada respectiva se faceau lucrari pe undeva si au suspendat linia sau poate linia a fost suspendata din motiv de lipsa de calatori (sau calatori platitori Wink ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 14:37:26    Titlul subiectului: 64719

Initial, RATB si PMB au alocat indicative de traseu dupa cum urmeaza:
1-59: tramvaie
60-99: troleibuze
100-399: autobuze urbane
400-499: autobuze preorasenesti
500-599: maxi-taxi
600-699: curse temporare (naveta)
700-799: linii expres sau speciale
800-999: linii speciale

Asa se prezenta situatia acum vreo 5-10 ani. In clipa cand s-au desfiintat liniile pre~, am avut surpriza sa constat ca unele dintre ele purtau indicativ urban, de forma 1xx.
Asa ca nu mai trebuie sa ne mire nimic la RATB...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 15:10:36    Titlul subiectului: 64722

Da, erau unele care purtau indicative urbane, deorece mergeau foarte puțin în exteriorul Bucureștiului (până la Centură sau imediat după ea).
Însă linia 106 nu a fost desființată niciodată, fiind o linie URBANĂ. Linia 152 a fost scoasă că mergea la Chiajna. Apoi s-a reînființat sub indicativul de 406.

Liniile despre care vorbește Ionuț erau:

144 (nu s-a mai reînființat) P-ța. Eroii Revoluției - Danubiana
146 (nu s-a mai reînființat) Granitul - Școala Com. Pantelimon
147 (actual 404) Granitul - IAS Pantelimon
150 (actual 405) Valea Ialomiței(acum Carreforu Militari)-Com. Chitila
152 (actual 406) Lujerului-Monumetul Eroilor din Com. Chiajna
153 (nu s-a mai reînființat) Republica-Ferma Voluntari
154 (actual 414) P-ța. Sudului-Glincarn
155 (nu sa mai reînființat) Inst. Oncologic - CFR Centură Afumați
164 (actual 422) Clăbucet-Popasul Vlăsiei (acum doar până la Ferma Chitila)
165 (actual 423) Clăbucet-Ferma Vlăsiei (acum numai până la CFR Ploiești)
167 (nu s-a mai reînființat...traseul lui parcurgea exact 200m prin Com. Voluntari...binețnețels, RATB are traseul de retragere pentru 301 pe durata Francofoniei exact pe acolo...or avea rovignete valabile pe Mertzane?) Băneasa S.A.-Lacul Tei
171 (actual 425) CFR Progresu-Bumbăcăria Jilava
200 (actual 400) Republica-Primăria Dobroești
203 (actual 427) Ghencea-Școala Sat Dumitrana
204 (actual 431) Ghencea-Primăria Jilava
214 (actual 433) Ghencea-Poșta Dărăști
243 (actual 434) P-ța. Sudului-Agropol
244 (actual 402) P-ța. Sudului-Danubiana
245 (nu s-a mai reînființat) P-ța. Sudului-IVCO
246 (nu s-a desființat niciodată, dar i s-a modificat traseul să ocolească satul Cățelu) Comp. R.A.T.B. Titan-Granitul
275 (nu s-a mai reînființat) Pod Timpuri Noi-Depozit Petrom Jilava
254 (nu s-a mai reînființat) Comp. R.A.T.B. Titan - Glincarn
302 (nu s-a mai reînființat) Dep. Alexandria-Somic Bragadiru
303 (actual 453) Ghencea-Electromegnetica Sat Vârteju
306 (nu s-a mai reînființat) Pod Eroilor - IFA Măgurele
307 (nu s-a mai reînființat) Pod Eroilor - INCFN Măgurele
346 (nu s-a mai reînființat) Granitul-Acumulatorul (fost Neferal)
603 (actual 455) Dep. Alexandria-Facultatea de Fizică Atomică Măgurele
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Oct 2006 18:56:36    Titlul subiectului: 65263

Eu nu inteleg ce rost are linia 106 (Cartierul Rosu - Apusului - Lujerului). Are traseul prea scurt si intervalul de succedare este de vreo 40 min. Cand pe aceasta linie circulau Rocar De Simon era mult mai folosita pentru ca era singura legatura dintre Piata Gorjului si Intersectia Dezrobirii - Uverturii. Atunci intervalul de succedare era de vreo 7 - 8 minute , acum decat sa stea 40 min dupa 106 oamenii prefera sa mearga pe jos.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Sâm 14 Oct 2006 23:48:32    Titlul subiectului: 65269

aly_106 a scris:
Eu nu inteleg ce rost are linia 106 (Cartierul Rosu - Apusului - Lujerului). Are traseul prea scurt si intervalul de succedare este de vreo 40 min. Cand pe aceasta linie circulau Rocar De Simon era mult mai folosita pentru ca era singura legatura dintre Piata Gorjului si Intersectia Dezrobirii - Uverturii. Atunci intervalul de succedare era de vreo 7 - 8 minute , acum decat sa stea 40 min dupa 106 oamenii prefera sa mearga pe jos.
De pe site-ul RATB aflam ca linia 106 are traseul :

Lujerului (5.00,22.25), I. Maniu, Dezrobirii, Uverturii, Apusului, Ghirlandei, Margelelor, Paralutelor, Tufanelelor, Str. Catinei, Piscul Crasani, Cart. Rosu (5.26,22.46)

Deci inca circula pe Dezrobirii (sa ma contrazica cine a fost recent in zona si stie mai bine cum sta treaba, poate nu e actualizat site-ul). Intervalul de succedare este dat ca fiind 23 minute in zilele lucratoare si pana la 40 min in weekend. E drept ca, daca as locui in cart. Rosu, as prefera sa iau 336 pana la Apusului si dupa aceea sa ma "strecor" printre blocuri.

Eu propun altceva. Daca tot s-au asfaltat strazile odinioara "ca dupa bombardament" din cart. Rosu, sa fie prelungite liniile 178 si 336 pana la actualul capat al lui 106. Cu riscul sa se supere metrouusor pe mine, spunand ca Rosu nu merita viitoarele Citaro de pe 336 Very Happy

Si apropo, aly_106. Eu trec prin Militari cam 1 data la o luna, dar nu am vazut niciodata altceva decat DAC si Ikarus pe 106. Unde ai vazut Simon? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 14 Oct 2006 23:55:03    Titlul subiectului: 65270

Când s-a înființat linia 106, a fost a autobazei Militari...dar nu erau mai mult de 4 autobuze pe traseu. După aia s-a perindat pe la Alexandria și Ferentari, rămânând cu 2 autobuze în zilele lucrătoare și unul în week-end.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
minimal



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2010
Mesaje: 20
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 11:54:23    Titlul subiectului: 65275

Sunt lucrari neterminate pe Dezrobirii
106 nu circula pe Dezrobirii de cateva luni, ci drept pe Iuliu Maniu pana la str. Apususlui unde face dreapta. E o linie inutila, intr-adevar.
La fel si Maxi Taxi 707 care ar fi trebuit in mod normal sa circule pe Dezrobirii. Dar la ei era previzibil sa-si schimbe traseul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 11:46:34    Titlul subiectului: ktykty 65623

Care e traseul actual al lui 42 (desi stau pe bulevard cu el nu mai stiu Rolling Eyes ). Poate ca pentru 42 ar fi bun un traseu de genul Piata Presei - Autogara Chitila, cand se vor termina lucrarile pe Chitila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 13:49:58    Titlul subiectului: 65631

shoppy a scris:
Care e traseul actual al lui 42 (desi stau pe bulevard cu el nu mai stiu Rolling Eyes ). Poate ca pentru 42 ar fi bun un traseu de genul Piata Presei - Autogara Chitila, cand se vor termina lucrarile pe Chitila.
După ce intră pe Ion Mihalache are traseul lui 20 (-> Cișmigiu). Iar partea proastă e că au orarele în așa fel făcute că mai tot timpul vin grupate 20+42 sau 20+24, după care urmează o mare pauză...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Noi 2006 00:07:33    Titlul subiectului: 65743

Pe vremuri linia 17 circula intre Pipera si CFR Progresul. Tin minte ca am fost la Comana cu trenul de la Gara Progresul. Am facut cu 17 o ora de la Lizenu la Gara Progresu si vreo 20 de minute cu trenul de la Gara Progresu la Comana Laughing Laughing Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 05 Noi 2006 00:46:04    Titlul subiectului: 65747

Pe vremuri 17 era la Giurgiului. A stat acolo pana s-a facut rocada cu 34 de la Dudesti, deoarece Rathgeber-urile nu faceau deloc fata pe 34, desi intervalul de succedare intre ele era destul de mic.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 15:55:54    Titlul subiectului: 21 67877

Că tot s-a mai vorbit de linia 1. Conform Ghidului traseelor I.T.B. din 1982 aceasta avea intrevalul de succedare de 5 minute la orele de vârf și de 10 minute în restul zilei. Acum ea face legătura directă între Colentina, P-ța Obor pe de o parte, și P-ța Sudului și "Romprim" S.A. pe de altă parte. Toate bune și frumoase numai că riști că schimbând 21 cu 34 sau vicevresa la Bucur Obor "riști" să faci mai puțin decât cu 1, din cauză că pe Bd. Ferdinand I 1 stă mult - sunt și semafoarele alea puse aiurea. Merită suplimentată linia și istalate macaze automate la intresecția Șos. Mihia Bravu cu Bd. Feridnand I (fost Oborului, Gh. Dimitrov) - Colegiul Naț. "Iulia Hașdeu" sau 1, numărul primei linii de tramvai nu-și mai are rostul?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 21 Dec 2006 03:03:05    Titlul subiectului: 68357

Am găsit carnețelul pe care notam numărul de vehicule și calculam intervalele de succedare pentru unele linii... cifrele rezultate nu erau foarte exacte, însă se apropiau foarte mult de cele reale.
Precizări:
1) Primele 5 grupuri de cifre semnifică numărul de vehicule pe intervallul respectiv, iar ultimele 5 coloane semnifică intervalul de succedare
2) La fiecare linia pe primul rând sunt trecute cifrelecorespunzătoare zilelor lucrătoare, iar pe al 2lea rând cele pentru zile de sărbătoare.
3) Pe liniile preorășenești și perifierice cu 1-2-3 vehicule pe traseu se furau curse la greu... de exemplu, 241-urile fie întorceau la intersecția care duce spre PGB, fie nici nu mai plecau de la Pltf. Metalurgiei.
Autobuzele de pe 125 furau la greu... de obicei întprceau la IMGB și pierdeau timp acolo (nu mai mergeau la Silfor). Și exemple mai sunt multe.



f1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.26 kb
 Vizualizat:  de 18586 ori

f1.jpg



f2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.48 kb
 Vizualizat:  de 18586 ori

f2.jpg



f3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.67 kb
 Vizualizat:  de 18586 ori

f3.jpg



f4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.18 kb
 Vizualizat:  de 18586 ori

f4.jpg



f5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104 kb
 Vizualizat:  de 18586 ori

f5.jpg



f6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.66 kb
 Vizualizat:  de 18586 ori

f6.jpg



f7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.43 kb
 Vizualizat:  de 18586 ori

f7.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 2 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community