Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 18 Sep 2006 14:52:33 Titlul subiectului: |
64527 |
|
Este vorba de macazul care depsrte 44 de 35 și 48, nu de macazele. Acesta este automat însă în ultima perioadă de 44 nemodernizat a rămas fără patină. Nu știu dacă i-au pus-o la loc.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Sep 2006 11:29:29 Titlul subiectului: |
64593 |
|
Azi se reparau statii, linia este 99% finalizata, reteaua 100% , ieri asfaltau si locurile unde au betonat trecerile , se puneau dalele betonate intre linii . De sambata avem din nou linia 44.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mie 20 Sep 2006 11:48:03 Titlul subiectului: |
64596 |
|
Inca o lucrare bifata de RATB. Dar depoul Giulesti il vor deschide tot sambata? Eu am avut drum prin zona acum o luna si ceva...si sincer nu arata deloc bine ce se intampla acolo
|
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Vin 22 Sep 2006 02:44:50 Titlul subiectului: 444 |
64648 |
|
metrouusor a scris: | Cat de curand linia 35 va intoarce pe calea Giulesti.
Va intra pe Giulesti de pe traseul normal dinspre Militari si va intoarce in Cart 16 Februarie unde e capatul ui 44. Dar asta peste cateva saptamani. | In cazul asta, ce rost mai are reinfiintarea unui 44 deviat aproape de la inceput? Daca 35 nu va mai putea continua drumul pe Orhideelor, intre calea Giulesti si Basarab, datorita lucrarilor la pasaj, 44 cum o sa continuie drumul? Nu va fi si el deviat ? In cazul asta, mai bine se deviaza doar 35 si se suplimenteaza cu vagoane Tatra.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 23 Sep 2006 12:12:42 Titlul subiectului: |
64675 |
|
Linia 44 NU a intrat in circulatie azi deoarece ploaia le-a cam stricat planurile, dar am primit o noua data: Miercuri 27 septembrie 2006.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Lun 25 Sep 2006 15:15:42 Titlul subiectului: 275 |
64743 |
|
Pe siteul RATB, se anunta ca maine (26-09) se va da drumul oficial la linia 44 si scapam de 644. Noroc pe Giulesteni, ghinion pe amatorii de Dacuri ca stim cu totii ce se va alege de ele acuma...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 13:22:22 Titlul subiectului: |
64764 |
|
Ice a scris: | Inca o lucrare bifata de RATB. Dar depoul Giulesti il vor deschide tot sambata? Eu am avut drum prin zona acum o luna si ceva...si sincer nu arata deloc bine ce se intampla acolo | Nu stiu nimic de depoul Giulesti, mai mult ca sigur nu se va deschide. Tatrele de pe 20 vor trece pe 44, iar 20-ul va fi preluat din nou de Depoul Bucurestii Noi.
De azi in sfarsit avem linia 44. Dar inca mai au de acoperit linia aproape pe tot traseul.
Calea de rulare este bine realizată, nici nu se simte cand merge si se pare cu nu o menajaza deloc vatmanii, merg cat pot de repede, probabil obisnuiti de pe linia 35. Dar dalele de beton care acopera linia sunt puse la misto, nu au nici un fel de garnituri intre ele si linie si deja sunt rupte pe margini si colturi de rotile tramvaielor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.02 kb |
Vizualizat: |
de 21501 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.22 kb |
Vizualizat: |
de 20661 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Sep 2006 01:51:29 Titlul subiectului: |
64810 |
|
După cum zicea Metrouușor, s-a dat drumul la tramvaie pe Giulești:
O consolă:
Am observat că cele 2 curbe de la ,linia moartă" de la capătul ,,16 Februarie" sunt extrem de strânse. Chiar și Tatrele le abordează ușor. Nu cred că VxA le vor aborda cum trebuie:
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Joi 28 Sep 2006 10:48:07 Titlul subiectului: |
64812 |
|
Mica precizare referitor la dalele de beton de care vorbeste metrouusor. Intradevar multe nu sunt inca bine montate (oamenii inca muncesc pe linia din Giulesti, nu au terminat oficial treaba) iar cele care au fost montate de mai demult sunt destul de erodate, insa nu din cauza tramvaiului, caci nu ar fi posibil, ci a traficului care trece peste ele. In ritmul asta sunt sanse mari ca acele dale de beton sa trebuiasca schimbate la cateva luni dupa ce au fost montate.
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Sep 2006 10:54:03 Titlul subiectului: |
64813 |
|
Sunt materiale ieftine, uitati-va la cele de pe linia 32 (Bd. Regina Maria), sunt dale de beton ca lumea, cu rama de metal, care rezista la traficul de acolo.
Rereritor la capat, nu este nimic nou toate curbele si legaturile sunt la fel ca inainte, numai ca sunt toate noi.
|
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Sep 2006 17:56:22 Titlul subiectului: 2 |
64819 |
|
2-ul si 11-le nu vor mai circula prin Giulesti?
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Sep 2006 17:59:43 Titlul subiectului: |
64820 |
|
aly_106 a scris: | 2-ul si 11-le nu vor mai circula prin Giulesti? | Cat timp sos. Progresului e inchisa, NU. Si nici dupa pentru ca probabil nu se va putea din cauza lucrarilor la pasajul Basarab.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Joi 28 Sep 2006 20:03:22 Titlul subiectului: |
64823 |
|
Legat de Giulesti, se preconizeaza ca oricum se va desfiinta mai tarziu si 44, si va fi deviata in Giulesti linia 35, din cauza lucrarilor la pasajul Basarab. Cand se va termina si Progresul, exista sanse doar sa-i dea drumul lui 11 inapoi in Giulesti, 2 are sanse mari sa fie uitat datorita lipsei de tramvaie de care sufera RATBul. Om trai si-om vedea...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Vin 29 Sep 2006 10:42:35 Titlul subiectului: |
64830 |
|
Adevarul e ca linia 2 este inutila pentru Giulesti, insa utila pentru Rahova. Eu sper ca va veni o zi cand se va creea un tronson care sa lege Vasile Parvan de 13 Septembrie-Trafic Greu si atunci liniile 2 si 44 se vor unifica. Insa asta este momentan doar SF. Pana atunci sper macar la un 2 cu capat la Gara Basarab.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Dum 01 Oct 2006 20:37:20 Titlul subiectului: |
64884 |
|
Poate s-ar gandi sa repare si soseaua, din moment ce linia de tramvai au terminat-o, in 16 Februarie
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 01 Oct 2006 20:41:53 Titlul subiectului: |
64885 |
|
Lucrau si la sosea in 16 Februarie cand am fost eu acolo dupa ce au dat drumul la tramvai... Era un sant mare si niste lucratori pe acolo, care faceau masuratori. Doar ca muncesc cam greu, se pare. Oricum lucrarile sunt doar pana la capatul tramvaiului dupa cum va puteti imagina. Mai departe e taramul nimanui...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 09:26:44 Titlul subiectului: |
65137 |
|
Am fost duminica pe Calea Giulesti, pe sub podul Grant - ce au facut e o golanie crasa, intre placile de beton si asfalt a ramas cate un sant numai bun sa ramai cu roata blocata in el (sau sa faci vreo pana daca esti mai ghinionist), si totul are un aspect de nefinisat, de lucrat in doru' lelii...
_________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Iun 2007 05:06:02 Titlul subiectului: Linia 44 |
79435 |
|
Va aparea curand o "noua" linie 44, deoarece se va inchide podul Grozavesti.
La Giulesti vor fi aduse VxA-2S.
Este o stire oficiala deoarece la intersectia dintre Sos.Orhideelor si Calea Giulesti s-au unit 2 linii intr-o linie si s-au pus 2 peroane...unul pe dreapta...altul pe stanga
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mar 12 Iun 2007 07:59:41 Titlul subiectului: |
79438 |
|
Adica o linie doar pentru Calea Giulesti. Si cu 35 si 47 ce se va intampla? Oricum cred ca aceasta linie va deveni izolata total de restul retelei si va fi deservita de Dep. Giulesti. Si totul se datoareaza unui mic mare proiect de a carui discutie nu este subiectul acestui topic. Sunt si eu curios daca am sa mai voad vreodata pe Giulesti 2, 11 si 44 ca in vremurile bune...
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Iun 2007 18:36:11 Titlul subiectului: |
79477 |
|
Pai 47 va ramane pe traseul actual adica Cet Vest-Ghencea
35 va deveni 25 si va circula intre Dep Militari-Cfr Progresul
Se va lucra la podul Grozavesti si de aceea vor aduce VxA-2S in Giulesti.
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mar 19 Iun 2007 18:11:17 Titlul subiectului: |
79665 |
|
Pana la urma cand se preconizeaza sa se inchida Podul Grozavesti? Si cand o sa se dea in folosinta linia 44 scurtata pana la Carrefour? Am observat ca pe toate placile de statie de pe Giulesti apar 35, 47 si 44. Va exista o perioada in care vor circula concomitent? Si in plus de asta abia astept sa trec pe langa Depoul Giulesti sa vad ce vor aduce. Caci, cum am mai spus, dupa inchiderea podului linia se va izola complet de restul retelei. Insa ceeace mi se pare admirabil este ca au preferat sa introduca o linie de tramvai chiar si asa scurta si izolata in loc sa introduca autobuze, ca 644 care pentru multi locatari din zona este de oarecare trista amintire. Sper ca acest avant sa nu se opreasca aici.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Iun 2007 11:16:25 Titlul subiectului: |
79884 |
|
S-au adus toate VxA-2S. Ele au placute care indica linia 44 Cart 16 Februarie-Sos Orhideelor.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 02 Iul 2007 10:24:17 Titlul subiectului: |
79981 |
|
Datorită lucrărilor de mare anvergură la Pasajul Rutier Basarab, "fosta" linie 44 a fost scurtată, astfel că actualul 44 face legătura între Cartierul 16 Februarie și intersecția Calea Giulești/Șoseaua Orhideelor/Calea Plevnei. În această intersecția s-a amplasat un macaz tip S, menit să permită tramvaielor V3A-2S să întoarcă fără a folosi o buclă clasică de întoarcere.
Surprinde însă faptul că nu s-a folosit un macaz dintr-acela temporar, așa cum s-a folosit atunci când s-a lucrat la Răzoare, ci s-a preferat montarea unui macaz oarecum "standard", îngropat. Mă gândesc la 2 motive, fie că acel macaz provizoriu se poate monta doar pe deasupra longrinelor de beton (cea mai plauzibilă), fie se dorește menajarea tramvaielor modernizate (sunt solicitate puternic la urcarea/coborârea pe rampele/pantele acelor macaze temporare), să nu uităm că atunci când se lucra la Răzoare se foloseau VxA-2S-uri nemodernizate.
Oricum, acel macaz "îngropat" pare să indice că va fi o lucrare de durată.
S-au improvizat și niște peroane din acele longrine "scurte" folosite de obicei în zonele de curbă.
Au loc și faze amuzante acolo, nu multă lume e obișnuită cu tramvaiele birecționale și multă lume stă și se uită la uși și nu pricepe de ce nu se deschid, nebănuind că există uși și pe partea cealaltă a tramvaiului... chiar am oferit o astfel de indicație "prețioasă" unui călător nedumerit
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.05 kb |
Vizualizat: |
de 20773 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.85 kb |
Vizualizat: |
de 20773 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.03 kb |
Vizualizat: |
de 20773 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.6 kb |
Vizualizat: |
de 20773 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Lun 02 Iul 2007 23:07:16 Titlul subiectului: |
79994 |
|
Ce ma mira pe mine este ca au adus in Giulesti tramvaie nou-noute, cand se stie ca nu este o zona ce debordeaza de civilizatie. Insa putem gasi si un V2A-2S mai batraior (nu i-am vazut prea bine numarul de parc) ce are geamurile de la usi cu capete rotunde. Nu am mai vazut un astfel de specimen de ceva vreme. Oricum traiasca tramvaiul 44 in locul masinii 644.
Cat despre lucrari de durata, pai chiar crede cineva ca pasajul videan nu va manca bani si timp peste contract cu nemiluita? Macar baietii de la linii au avut vedere in perspectiva, caci nu ar fi prima lucrare care se termina cu cativa ani mai tarziu. Chiar linia lui 44, tronsonul Giulesti s-a terminat cu un an si jumatate mai tarziu. De ce ar face aceasta lucrare diferenta?
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
|