Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 12:10:18 Titlul subiectului: |
65758 |
|
ANTENA a scris: | Observ în planurile actuale de dezvoltare a transportului bucureștean lipsa oricăror orizonturi în ceea ce privește prelungirea unor linii venite din partea de Est a orașului - și în primul rînd mă gîndesc la 14 și 21 (deși nici lui 16 nu i-ar strica) - dincolo de Piața Unirii spre Vest.
16 se va uni cu 35 prin pasajul Basarab, prin Uranus va trece linia 3 iar 21 se va uni cu 32 prin Piata Unirii (pe unde mai precis, e greu de spus-poate prin Bd. Unirii si pe unde intoarce 385) | Si atunci 7 va mai intoarce la Unirii sau se modifica?
Si cu 34 ce se va mai intampla? _________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 12:19:25 Titlul subiectului: |
65764 |
|
Arhimede a scris: | Si cu 34 ce se va mai intampla? | 34 va redeveni 26, si va trece pe noul pod Basarab, asta dupa ce se modernizeaza toata linia de la Big pana la gara. Deja primul tronson a inceput. |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 12:21:44 Titlul subiectului: |
65765 |
|
Arhimede a scris: | Si cu 34 ce se va mai intampla? | Linia 34 devine metrou usor si va avea traseul actual. |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 12:26:03 Titlul subiectului: |
65766 |
|
Linia 26 va deveni metrou usor, 34 va ramane cu parc mai mic decat acum, fiind dublat de 26 de la gara Basarab pana la sudului. Sursa RATB. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 12:38:44 Titlul subiectului: |
65769 |
|
Daca 21 va deveni si el metrou usor, cum o sa fie pe Calea Mosilor intre Bulevardul Carol si Hristo Botev? O sa circule numai tramvaiele? |
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 12:57:33 Titlul subiectului: |
65775 |
|
Probabil va ramane la fel, cale de rulare normala, iar sistemul metrou usor se va aplica de la bd.Carol inspre Colentina _________________
|
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 13:04:43 Titlul subiectului: |
65776 |
|
Linia 16 nu se poate uni cu 35, pt ca asta ar insemna sa se desfinteze legatura intre Lacul Tei si centru. Mai degraba cele 2 linii vor merge impreuna de la Lizeanu la Platforma Industiala Pipera.
In ce priveste 34, daca il va dubla atat de mult pe 26, nu ii mai vad rostul. Sa ne intoarcem inapoi la timpurile cand 34 era doar de forma, liniile grele fiind 26 si 27? Parca nu vad rostul. Mai bine l-ar desfinta si l-ar suplimenta pe 1, caci oricum, cei care iau acum 34 din Sos Oltenitei, nu merg mai departe cu el de Bucur Obor. |
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 13:11:36 Titlul subiectului: |
65779 |
|
icsilviu a scris: | Linia 16 nu se poate uni cu 35, pt ca asta ar insemna sa se desfinteze legatura intre Lacul Tei si centru. Mai degraba cele 2 linii vor merge impreuna de la Lizeanu la Platforma Industiala Pipera.
In ce priveste 34, daca il va dubla atat de mult pe 26, nu ii mai vad rostul. Sa ne intoarcem inapoi la timpurile cand 34 era doar de forma, liniile grele fiind 26 si 27? Parca nu vad rostul. Mai bine l-ar desfinta si l-ar suplimenta pe 1, caci oricum, cei care iau acum 34 din Sos Oltenitei, nu merg mai departe cu el de Bucur Obor. | 26 va fi un inel intre BIG si podul Basarab in ambele sensuri, o parte prin Mihai Bravu - Stefan cel mare, pod Basarab, cealalta ramura prin sos.Viilor, Progresului, Orhideelor, pod Basarab; 34 isi va avea rost doar intre Romprim si Sura Mare, asta se va intampla peste cel putin 3 ani. |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 13:15:01 Titlul subiectului: |
65780 |
|
Undeva la Grozavesti va exista un terminal de tramvai daca se respecta ce stiu eu.
Asta se auzea asta vara. Pentru ca 26 chiar daca va fi circular tot trebuie sa aiba un terminal. |
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 13:41:43 Titlul subiectului: |
65782 |
|
metrou.usor a scris: | Undeva la Grozavesti va exista un terminal de tramvai daca se respecta ce stiu eu. | Cumva o reinfintare a fostului terminal de la Leul (pe vremea cind tramvaiul cobora pe actuala Sosea Grozavesti (?)? |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 13:59:41 Titlul subiectului: |
65783 |
|
Ice a scris: | Probabil va ramane la fel, cale de rulare normala, iar sistemul metrou usor se va aplica de la bd.Carol inspre Colentina | Pai degeaba fac toata linia metrou usor, si lasa bucata aia ingusta ca pe vremuri, ca tot va avea 21 o frecventa varza. Daca intradevar se vrea sa devina o linie de metrou usor, ceea ce ar fi si intelept, trebuie sa trasam o linie si sa interzicem accesul auto pe bucata aia, ca sa circule si tramvaiul cum se cuvine. Dar e greu sa convingi lumea ca astfel de masuri sunt in interesul lor _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 14:39:44 Titlul subiectului: |
65794 |
|
ANTENA a scris: | 26 va fi un inel intre BIG si podul Basarab in ambele sensuri, o parte prin Mihai Bravu - Stefan cel mare, pod Basarab, cealalta ramura prin sos.Viilor, Progresului, Orhideelor, pod Basarab; 34 isi va avea rost doar intre Romprim si Sura Mare, asta se va intampla peste cel putin 3 ani. | Linia 26 o stiu foarte bine cum a fost si cum va fi. Ce treaba are 34 cu Sura Mare nu inteleg. Singura portiune pe care nu va circula 26 va fi P-ta Sudului-Romprim S.A. si pe acolo pot sa circule si numai liniile 1 si 11 cu conditia sa li se imbunatateasca frecventa.
Cat despre Calea Mosilor veche si linia 21, singura solutie pt trafic ar fi sa se expropieze propietarii caselor din zona, si sa se traseze un nou bulevard, dar asta presupune mari probleme de ordin juridic si moral. |
|
Sus |
|
|
busilica
Data înscrierii: 22/Iun/2006 Ultima vizita: 18/Noi/2014 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 15:36:00 Titlul subiectului: |
65798 |
|
Zonele Mircea-voda sau Rm.Valcea-Rm. Sarat, din pacate, nu sunt singurele fara nici un transport!.
Imi exprim speranta ca, poate un 312 (dupa introducerea troleibuzelor pe Vacaresti-Tineretului-Cantemir) dus pe Mircea-voda spre Sf. Vineri, P-ta Unirii sau de ce nu?, spre Mosilor (prin relativ noul sistem de sensuri unice de la Mantuleasa) n-ar fi asa o utopie... Sau un 181 pe traseul P-ta Unirii-P-ta Alba Iulia-Dep. Dudesti-Dristor cu acoperirea strazilor Rm Sarat si Rm. Valcea... |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 16:05:40 Titlul subiectului: |
65801 |
|
As vrea sa propun aici cateva modificari de trasee, pentru a acoperi cum se cuvine cateva zone defavorizate din sud-estul orasului.
Pentru inceput e mare nevoie de o linie permanenta pe Mircea Voda si in Ramnicul Valcea si Rm Sarat. Astfel, o linie care sa le lege pe acestea de centru ar fi foarte potrivite. Am mai zis si dincolo, ca ar fi buna o linie din Ramnicul Sarat, via Vitan Mihai Bravu Splaiul Unirii si Mircea Voda pana la Pta Unirii si intoarcere prin Sfanta Vineri. Ar fi bun 181 in rolul asta.
O alta modificare pe care as vrea-o impusa ar fi devierea lui 312 prin Vacaresti, Timpuri noi, Splaiul Unirii, Marasesti (cand o fi gata), Unirii si intoarcere prin traseul de baza. Astfel au si cei din Vacaresti inca o linie pe care sa se bazeze, ca am vazut prea multe cazuri dimineata cu oameni care isi dau coate si astepta in statie la gramada pentru un 133. Sau de ce nu, ca sa legam in sfarsit sudul de nord, sa il ducem prin Bratianu, pana la Universitate si capatul de la Rosetti. Ar fi insa cam complicata intaorcerea de acolo... E enervanta ca trebuie sa treaca prin toata bucla de la Unirii pana sa intre pe Slaiul Unirii, iar singura alternativa pe care o vad ar fi sa o ia pe Hristo Botev (bun pentru aia de la liceul Kretulescu), Mircea Voda, si intrare pe Splai pe la MArasesti ceea ce i-ar tampi tot rostul ...
Linia 124 ar merge prelungita pana la Turnu Magurele, ca sa aiba si Berceniul acces in Vitan fara sa apeleze la 34, aceasta ruta avand potentialul de a fi mai rapida (daca nu erau Mertzne pe ea ) Iar Vitanul ar putea ajunge lejer la Spitalul Sf Ioan... Alta modificare care mi se pare utila pentru 124 ar fi sa merga prin bdul Unirii direct spre Casa Poporului, in loc s-o ia pe Splai, fiind o alternativa la marea aglomeratie de acolo si un acces la trasnport in comun pentru cei din zona. Ar trebui urmatorul traseu de la Unirii: bdul Unirii, bdul Libertatii, bdul Natiunilor Unite, str Hasdeu, traseul de baza. Cu ocazia asta ar merita in sfarsit o marire de parc 124 avand un rol mai important decat dublarea lui 123.
Alta miscare utila ar fi ducerea lui 136 prin b-dul Libertatii, bdul Natiunilor Unite, Splaiul Independentei astfel incat sa ajunga la Unirii si pentru a evita un ocol inutil, sa se intoarca prin bdul Unirii si bdul Libertatii la traseul de baza. Cam astea sunt modificarile pe care le vad eu utile in momentul de fata. Ar mai fi si 236 dus pana la Romana si nu Unirii , fiindca eu nu vad nici o legatura directa intre Militari si Romana sau Victoriei ceea ce mi se pare o idiotenie. Ar putea s-o ia prin Stirbei Voda si etc... _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...)
Ultima modificare efectuată de către bogdan_buc la Dum 05 Noi 2006 16:11:05, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 21:54:15 Titlul subiectului: |
65816 |
|
1689 a scris: | Cumva o reinfintare a fostului terminal de la Leul (pe vremea cind tramvaiul cobora pe actuala Sosea Grozavesti (?) ? | E greu de crezut că la Leul. E prea aproape de Cotroceni. Strada Cristian Pascal mai degrabă.
Legat de soarta liniilor cu capetele la Sf. Gheorghe sau Piața Unirii: dacă 21 se va uni cu 32, atunci și 7 se poate uni cu 16, al cărui traseu în formă de U nu avantajează pe nimeni. 14 ar putea ajunge în Ferentari via Filaret - Viilor - Giurgiului - Anghel Alexandru. Iar 40 ar putea fi dus la Ghencea.
Combinațiile astea ar trebui stabilite de RATB în funcție de: fluxurile de călători directe(matricea origine-destinație) + mijloacele deja existente. Ideal ar fi ca rețeaua de suprafață să asigure legături cu maximum 1 schimbare între punctele cu flux mare de călători ale Capitalei.
Nu sunt un susținător al unei topologii radiale a rețelei de tramvaie. Asta ar presupune unul sau două capete de tipul celui de la Ghencea, situate ultracentral și conectate în cît mai multe direcții. O utopie 100%. Prefer deci liniile "în diagonală", cu punct de plecare într-un punct cardinal al orașului și sosirea într-un punct opus. Pentru distanțe scurte gen linia 42, nu se justifică tramvaiele. Iar linii cum sunt 14 și 21 se autopropun pentru prelungire. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Noi 2006 00:51:54 Titlul subiectului: |
65820 |
|
Eu as prelungi iar 226 pana la Foisor. Ar mai prelua din calatori de pe tronsonul Foisor-Romana. Dimineata este aglomeratie mare, mai ales ca au inceput scolile si ASE-ul.
Am fost de cateva ori cu el in Rahova si il luam de la capul lui 300 ca sa prind loc... Sa il suplimenteze. Desi chestia cu suplimentatul e cu dus si intors, ca daca se blocheaza Magheru... |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Noi 2006 11:10:08 Titlul subiectului: |
65827 |
|
226 merge odată până la Foișorul de Foc, dar duceau "lipsă de autobuze" _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 06 Noi 2006 14:17:27 Titlul subiectului: |
65828 |
|
Totusi nu cred ca se pot face legaturi intre absolut toate cartierele si strazile. As vedea altfel: unele linii sa fie de cartier si sa scoata oamenii la strada la liniile actuale, mari! In plus, liniile prea lungi nu cred ca sunt asa de bune. Ar trebui facut in asa fel incat daca vrei sa ajungi de la nord la sud sa o faci din maxim 2 schimbari!!. _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Mie 08 Noi 2006 16:40:55 Titlul subiectului: |
65897 |
|
Ma gandeam ca 116 ar fi mai eficient daca ar avea capatul comun cu 102, in loc sa mai intre pe catastrofa aia de Giurgiului. Capatul pana la gara mai e utilizat? _________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 08 Noi 2006 16:49:51 Titlul subiectului: |
65899 |
|
E utilizat. Oricum, locatarii de pe Luică cer de ani buni mutarea lui 102 la Gara Progresu... ceea ce ar fi mai bine, însă cum nu mai pleacă nimic din acea Gară nu ar avea rost acum.
Trenurile catre Giurgiu merg, dar pe Bucuresti Basarab - Videle - Giurgiu (deci vreo 50km ocol...). Ultima pereche de trenuri Buc-Progresu - Giurgiu a fost anulată pe 3.11.2006.
Asta din cauza acelor ca****ri (scuzați limbajul) cu miros de grajd și cu 15 locuri care merg cu 40 de oameni pe șosea și care costă 10 RON. Și-au făcut-o oamenii cu mâna lor (se plângeau de vagoane murdare...de parcă dubele arată mai bine). |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Noi 2006 20:08:18 Titlul subiectului: |
65933 |
|
Am auzit un zvon ca s-ar reinfinta 52 intre Gara de Est si Gara de Nord, cu un traseu putin modificat fata de cel initial. Este adevarat?
Tin minte ca venea la intervale destul de mari de timp si era destul de gol. |
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Joi 09 Noi 2006 21:06:34 Titlul subiectului: |
65940 |
|
Dr2006 a scris: | Trenurile catre Giurgiu merg, dar pe Bucuresti Basarab - Videle - Giurgiu (deci vreo 50km ocol...). Ultima pereche de trenuri Buc-Progresu - Giurgiu a fost anulată pe 3.11.2006. | Mutarea trenurilor din Bucuresti - Progresu si ruta spre Giurgiu prin Videle se datoreaza nu garii, ci avarierii grave a podului peste Arges de la Gradistea, care a dus la inchiderea liniei Bucuresti - Giurgiu. Cand se va redeschide linia, se vor relua si cursele CFR din Bucuresti Progresu. Probabil in 2007. |
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Noi 2006 22:04:55 Titlul subiectului: |
65950 |
|
Dr2005 a scris: | Ultima pereche de trenuri Buc-Progresu - Giurgiu a fost anulată pe 3.11.2006.
Asta din cauza acelor ca****ri (scuzați limbajul) cu miros de grajd și cu 15 locuri care merg cu 40 de oameni pe șosea și care costă 10 RON. | In 22.06.2004 cand am pasit pe peronul garii din Giurgiu, deoarece pusesera laba pe mine militienii de la CMS6 si ma trimisesera sa fac armata in "FoameaCity", pe multe dintre geamurile garii erau afise in care calatorii erau anuntati ca din cauza blatistilor toate cursele Bucuresti Progresul - Giurgiu vor fi desfiintate!
Dubele au fost bune: cand veneam in permisie, pana ajungeam in Bucuresti cu personalul, eram deja acasa cu combinatia Giurgiu-Pieptanari-573!
Iar pe unele dintre ele se folosesc microbuze si midibuze! Se poate verifica. |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Dum 12 Noi 2006 21:16:43 Titlul subiectului: |
66105 |
|
quest a scris: | Am auzit un zvon ca s-ar reinfinta 52 intre Gara de Est si Gara de Nord, cu un traseu putin modificat fata de cel initial. Este adevarat ? | Ideea reînființării este strict legată de faptul că linia de la Gara Obor stă nefolosită. În condițiile în care de la Gara Obor se ajunge la metrou (stația Obor) pe jos în 10-15 minute și există și troleibuzul 85 spre Gara de Nord, revenirea lui 52 mi se pare inutilă. Mai interesantă mi s-ar părea o legătură directă CFR Progresul - Gara Obor, sacrificînd liniile actuale 1 și 17.
Este însă posibil ca după începerea lucrărilor la linia de metrou ușor pe Șos. Mihai Bravu să avem un 34 provizoriu Gara de Nord - Gara Obor. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 12 Noi 2006 21:31:54 Titlul subiectului: |
66110 |
|
Se vorbea de un 35 dus pe Stefan cel Mare. Ar fi rentabil sa mearga pana la Gara Obor? guest a scris: | 52 tin minte ca venea la intervale destul de mari de timp si era destul de gol. | Dela catedrala la gara era destul de gol, de aceea il si luam de acolo. De la gara incepea sa se umple, dar incepand cu piata Victoriei deja era plin. In sens opus, nu prea stiu, pentru ca deja la ora la care il luam nu mai erau prea multi calatori.
Vatmanii erau cam aceiasi: unul solid si cu mustata pe 6087+6287 si unul care semana cu unul de la Depeche Mode, pe 6011+6211 Asta prin 1991-92, cred. |
|
Sus |
|
|
|