Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Maxi taxi-urile din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Sep 2006 18:02:35    Titlul subiectului: 64856

Nu poti compara confortul si capacitatea de transport al unui vehicul mare cu cel al unui microbuz!
Dar ce nu intelege una lume de pe forum, e ca aceste "dube", au suplinit carentele de transport din diverse parti ale tarii. Pentru ca in Romania nu exista inca transport perfect, iar operatorii municipali, "de stat", mai au mult pana sa fie pe aceeasi lungime de unda cu calatorii lor.
Apoi: cine e de vina pt perpetuarea situatiei "dubelor"? Autoritatile spagare, corupte, care le ingaduie si nu iau masuri. Uite, situatia Bucurestiului: unii dintre operatorii privati deja afiseaza vechile trasee si circula prin locuri pe unde nu au autorizatie. Exemplu: linia 703, care are autorizatie pt sudul Capitalei, dar care afiseaza traseul fostei linii 573, desfiintata, si chiar circula pe ruta acesteia, taind orasul in doua, de la vest la sud.
Am avut functionari din Primarie proprietari de "dube" care vroiau pt ei anumite trasee. Probabil ca situatia se regaseste si in tara. Acum avem functionari din Primarie, care una comunica populatiei, si alta tolereaza!
In clipa in care RATB si alti operatori vor atinge acel nivel de satisfacere a necesitatilor populatiei, "dubele" vor disparea de la sine (vezi migratia calatorilor de la autobuzele vechi catre Citaro - lumea vrea mai mult).
Asa cum reiese din site-ul PMB, singurele linii autorizate in oras fiind cele de forma 7xx. Cele de preorasenesti de obicei pastreaza numarul liniei RATB pe care o dubleaza.
Dar intrebarea mea, pe care insist, tot asa cum insista unii sa taie toate microbuzele: ce fac autoritatile? Ce face Corpul de Control din PMB?
Eu i-am trimis mail in aceasta privinta lui Udriste, directorul Transporturi din PMB. Nici pana acum n-am primit un raspuns. Mad
Inainte de desfiintarea liniilor 5xx am cerut la PMB lista cu traseele pe care circula acestea. Mi s-a trimis o lista neactualizata de nu stiu cand! Mad O postez aici, ca sa vedeti si voi diferenta dintre scripte si realitate.
Operatorii privati nu fac niste chestii de capul lor, mai ales cand risca licenta. Credeti ca unele chestii nu se stiu? Question

Aveti atasate si traseele neatribuite la 14.07.2006. Daca rutele corespund cu cele ce au fost atribuite acum, Dumnezeu mai stie!



RF_222_L_Iosub_Ionut_tras_loc_itin_form_el.zip
 Descriere:
Autorizare trasee transport local de forma 5xx (neactualizata, dar PMB o prezinta drept reala)

Descărcare
 Nume fișier:  RF_222_L_Iosub_Ionut_tras_loc_itin_form_el.zip
 Mărime fișier:  26.47 kb
 Descărcat:  de 2531 ori


RF_2006-trasee_neatribuite.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  RF_2006-trasee_neatribuite.zip
 Mărime fișier:  12.89 kb
 Descărcat:  de 314 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Sâm 30 Sep 2006 18:31:03    Titlul subiectului: 64857

La 1 Septembrie, au mai fost castigate 2 linii, 702 si 713, care inca nu circula. Stie cineva cand vor intra si aceste linii in functiune?

Si inca ceva, probabil ati observat, microbuzele care circula pe noile linii 7xx, si-au ajustat un pic traseele fata de cele afisate pe site PMB. De ex, linia 714, care nu face bucla pe Ramuri Tei si Glucozei, ci merge drept pe Barbu Vacarescu. In plus, traseul s-a prelungit de la XXL pana la Cora Pantelimon. Daca acest lucru e legal, atunci ar trebui ca PMB sa actualizeze traseele. Probabil nu e singurul exemplu.

In realitate traseele nu corespund. Iar cele 2 trasee castigate la 1 Septembrie, sunt din lista de neatribuite la 14.07


Ultima modificare efectuată de către ANTENA la Sâm 30 Sep 2006 18:34:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Sep 2006 19:03:43    Titlul subiectului: 64860

Pe www.domnuleprimar.ro am trimis urmatoarea reclamatie. Sunt curios cand si ce o sa raspunda.
Citat:
Domnule Primar al Municipiului Bucuresti,
In prezent in Capitala sunt autorizate mai multe linii de maxi-taxi. Problema cea mare nu consta in existenta acestora, ci in faptul ca orice modificare nu este anuntata de catre Municipalitate. Operatorii privati nu respecta traseele atribuite prin HCGMB 87/2006. Imi este greu sa cred ca fac aceasta fara stirea inspectorilor Primariei, fara ca acestia sa afle. De aceea ma intriga si ma deranjeaza faptul ca toate aceste modificari sunt tinute secrete de Primaria Muncipiului Bucuresti (in interesul cui?). Atata timp cat prin intermediul RATB nu reusiti asigurarea unui transport in conditii de siguranta, confort si punctualitate, ar fi in interesul calatorilor bucuresteni sa anuntati public rutele liniilor alternative de maxi-taxi, pentru ca fiecare sa aiba sanse egale de a ajunge la destinatia dorita fara a fi blocat de operatorul monopolist al Primariei.
Va rog sa luati masuri ca datele exacte, corecte si actualizate sa ajunga la timp la dispozitia cetatenilor prin intermediul mass-media si al site-ului Primariei. Am mai avut nevoie odata de traseele fostelor linii de maxi-taxi si de la PMB mi s-a trimis o lista neactualizata, ce nu mai corespundea cu realitatea.
Cu cordialitate,
Ionut Iosub
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Oct 2006 08:36:55    Titlul subiectului: 64867

O sursa 100% sigura mi-a spus ca in martie-mai 2007 va fi moartea dubelor cu adevarat, cand va veni si ultima suta de Citaro si o parte din noile troleibuze. Primaria vrea sa dispara definitiv si irevocabil pana in vara lui 2007. Deocamdata le lasa, ca este nebunia asta cu venit, mutat, casat autobuze. Asa ca moarte dubelor odata, ca m-am saturat de ele!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 01 Oct 2006 18:29:10    Titlul subiectului: 64876

De acord, dar tine cineva cont de noi? (eu stau in Popesti Leordeni)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valentin07



Data înscrierii: 27/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2009
Mesaje: 28
Locație: Bragadiru (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 01 Oct 2006 18:39:17    Titlul subiectului: 64877

Se pare ca toti dorim ca dubele sa dispara din Bucuresti si e un lucru bun. Dar acum va intreb: de ce sa nu dispara si de la periferie? eu sunt pentru.
Dar nu prea tine nimeni cont... cine locuieste in Popesti poate a auzit de discutii de genul ca RATB circula fara calatori, deoarece lumea prefera dube.
Ia sa nu mai fie dube, si sa vezi inghesuiala la autobuze.
Aceeasi situatie e si unde stau eu in Bragadiru.
Iar despre oras nu mai am ce spune. Azi de exemplu eram inr-un 139 pe sos.Ferentari si pana ca acesta sa ajunga in statie, o duba i-a taiat fata autobuzului, sa ia cat mai multi calatori. dar n-a reusit fiindca s-a proptit in stalp Razz .... graba
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 01 Oct 2006 18:52:44    Titlul subiectului: 64878

Circula goale pentru ca nu-si fac toate turele; si cand vezi ca stai 30 de min in statie din cauza ca soferului X i-a venit sa se retraga mai devreme, multi iau dubele. Stiu persoane cu abonament care iau maxi-taxi. Atat timp cat intervalele nu-s decente (10 min in cursul saptamanii si 15 in weekend) unii vor prefera dubele. Oricum, de cand au inceput scolile autobuzele sunt pline. Maxi-taxi nu-s o solutie. Daca ramanem fara autobuze va fi iar bataia de joc de anul trecut. Partea pozitiva este ca dimineata in cursul saptamanii vin destul de bine (cele 3 linii au orarele facute cat de cat cu cap). Problema e ca uneori vin doua autobuze deodata pentru a crea intervale mari intre ei si pt ca lumea sa ia maxi-taxi. In acest caz normal ca al doilea e aproape gol...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mar 03 Oct 2006 19:51:25    Titlul subiectului: 64922

Voi chiar credeti ca oamenii sunt prosti sa nu prefere RATB-ul ?
Oamenii iau dubele pentru ca masinile NU VIN, e foarte greu sa intelegeti asta insa...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
minimal



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2010
Mesaje: 20
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 08:16:50    Titlul subiectului: 64968

702 circula si cu nr. 535 chiar pe traseul 335, desi oficial nu ar trebui sa iasa din zonele din est, Barajul Dunarii, Ilioara etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 21:35:47    Titlul subiectului: 64983

minimal a scris:
702 circula si cu nr. 535 chiar pe traseul 335, desi oficial nu ar trebui sa iasa din zonele din est, Barajul Dunarii, Ilioara etc.
Pe 535 il vad zilnic in zona Baneasa, circula linistit pe 335, dar intoarce la Selgross Baneasa acum.
Dar nu am vazut pe nici unul 702; poate ii pune firma doar prin Balta Alba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2020
Mesaje: 980
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 21:41:38    Titlul subiectului: 64985

Am văzut și în zona Bucur Obor cu 702.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 21:47:30    Titlul subiectului: 64987

mrM a scris:
Am văzut și în zona Bucur Obor cu 702.
Conform hartii PMB,702 trebuie sa circule doar in balta alba. E clar, circula ilegal. Doar ca indicativul nou e pus, doar sa nu dea de banuit. Exact ca taxiurile pirat, care afisau numere inexistente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Oct 2006 15:50:26    Titlul subiectului: Raspuns PMB 65231

Din ciclul "Copiii spun lucruri trasnite" am primit ieri prin posta raspuns de la PMB. Mentionez ca am trimis o sesizare asemanatoare cu cea de pe domnuleprimar.ro direct pe formularul online al Primariei.
Citat:
PRIMARIA MUNICIPIULUI BUCURESTI
Nr. 7537/SSCATU/05.10.2006
Catre,
IOSUB IONUT
Referitor: Sesizare privind traseele de maxi-taxi depusa la DRPI cu nr 305/L la data de 02.10.2006 si inregistrata la DTDSC sub nr 7537/02.10.2006
Spre stiinta: DIRECTIA DE INSPECTIE SI CONTROL GENERAL
Serviciul Control Transporturi, Utilitati Publice
Va comunicam urmatoarele:
Hotararea nr 87/13.04.2006 emisa de CGMB a aprobat Programul de transport public local si a regulamentului-cadru de delegare a serviciului public de transport local de persoane pe traseele secundare.
Atribuirea acestor trasee s-a facut prin organizarea de licitatii deschise cu participarea tuturor operatorilor de transport interesati.
Programul de transport public local cat si atribuirea acestora conform rezultatelor licitatiilor care au avut loc, au fost afisate pe site-ul PMB ulterior si pot fi consultate pe adresa www.pmb.ro - sectiunea SERVICII - autorizatii taxi si maxi taxi.
In conformitate cu prevederile art 19 din HCGMB 87/2006, Directia Transporturi Drumuri, Sistematizarea Circulatiei, in calitate de administrator al Programului sus mentionat, va centraliza propunerile de modificare a traseelor deja atribuite si va inainta spre analiza si aprobare, Comisiei de Transporturi si Infrastructura Urbana din cadrul Consiliului General al Municipiului Bucuresti, decizia autoritatii deliberative urmand a fi anuntata si publicata conform legislatiei in vigoare.
Am trimis solicitarea Dvs si la Directia de Inspectie si Control General din cadrul PMB pentru a efectua controlul si a se lua masurile ce se impun conform legii in astfel de situatii.
DIRECTOR EXECUTIV
Gheorghe Udriste
Ce inteleg eu din raspunsul asta, cu mintea mea putina: "Eu sunt mic, nu stiu nimic!" Adica PMB aproba niste trasee, operatorii privati castiga licitatia pe traseele respective, apoi isi refac singuri traseele, circula pe unde si cum vor muschii lor, iar nimeni din PMB nu se sesizeaza. Apoi, precum Frumoasa din Padurea Adormita, PMB se trezeste din visare, se scutura surprinsa, si-si da seama ca anii au trecut pe langa ea, iar "dubistii" sunt tot mai parsivi.

Asa ca am rugamintea, cei care aveti fotografii cu abaterile de la trasee ale operatorilor maxi-taxi, chiar cu traseele afisate pe vehicole, sa mi le trimiteti, sa le centralizam cumva si sa le dam cu ele-n cap celor care nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Sâm 14 Oct 2006 17:17:40    Titlul subiectului: Re: Raspuns PMB 65261

ionut80_mail a scris:
Din ciclul "Copiii spun lucruri trasnite" am primit ieri prin posta raspuns de la PMB. Mentionez ca am trimis o sesizare asemanatoare cu cea de pe domnuleprimar.ro direct pe formularul online al Primariei.
In conformitate cu prevederile art 19 din HCGMB 87/2006, Directia Transporturi Drumuri, Sistematizarea Circulatiei, in calitate de administrator al Programului sus mentionat, va centraliza propunerile de modificare a traseelor deja atribuite si va inainta spre analiza si aprobare, Comisiei de Transporturi si Infrastructura Urbana din cadrul Consiliului General al Municipiului Bucuresti, decizia autoritatii deliberative urmand a fi anuntata si publicata conform legislatiei in vigoare.[/quote]Centralizarea propunerilor de modificari de trasee, inseamna ca unii inspectori ai primariei sa urmareasca pe unde circula ilegal microbuzele. Apoi se va oficializa. E clar, sunt intelesi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
einstein_andrei
Vizitator






MesajTrimis: Lun 16 Oct 2006 09:45:32    Titlul subiectului: 65306

Linia 703 unde intoarce? Scrie pe placuta Cart. Aparatorii Patriei, dar la intersectie o ia la stanga pe Str Iriceanu Ion. Odata, chiar l-am
Merge foarte bine; in 10 min am vazut 2 maxi-taxi in Statia "Dr. Marinescu" in timp ce asteptam 232. vazut intorcand la intersectia Str Iriceanu Ion/Sos. Oltenitei. Question
Sus
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2006 09:54:00    Titlul subiectului: 65308

703 are capatul comun cu 11 si 34, la Romprim, cel putin acolo se aduna. Nu stiu dc acolo e capatul "legal".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Oct 2006 09:38:31    Titlul subiectului: 65541

Se schimba...schimbarea!

Evenimentul Zilei, 30 octombrie 2006 a scris:
Primaria modifica din nou traseele de maxi-taxi
30 Octombrie 2006
Dollores Benezic
Sub pretextul asfaltarii strazilor, autoritatile prelungesc liniile de microbuze.
La nici trei luni de la adjudecarea traseelor de maxi-taxi care au mai ramas in Bucuresti, primaria vrea sa modifice schimbarea. Un proiect de hotarare, ce se va afla pe ordinea de zi a sedintei de joi a Consiliului General, arata intentia autoritatilor de a prelungi cele 11 trasee. Pretextul ar fi ca, pe anumite strazi, aflate in reparatii, microbuzele nu pot circula. Schimbarile vor impune o noua autorizare pentru firmele care presteaza aceste servicii.
In iulie 2006, s-a stabilit, dupa o licitatie repetata, ca numai 11 dintre cele 17 trasee de maxi-taxi sunt rentabile. Firmele castigatoare erau obligate, spuneau atunci autoritatile, sa-si innoiasca parcul de masini, sa vanda bilete numai in chioscuri special amenajate, in statiile unde urmau sa opreasca microbuzele. Stefan Pirpiliu, consilierul municipal care a facut acel regulament de circulatie pentru maxi-taxi, recunoaste ca in cele trei luni scurse nu s-a schimbat nimic.
Microbuzele au ramas aceleasi, mai noi sau mai jerpelite, soferii incaseaza in continuare bani necontabilizati de la calatori, iar statiile destinate micro-buzelor nu exista. „Prin prelungirea traseelor, practic se revine la situatia dinainte”, admite Pirpiliu, care se declara impotriva ultimei initiative a primariei.
701
Traseu existent
Hipermarket Cora - Sos. Pantelimon - Sos. Dudesti-Pantelimon - Str. Rosu Nicolae - Str. Eretelui - Sos. Garii Catelu - Str. Industriilor - Str. Radu Tina - Str. Valsanesti - Str. Depozitului - Str. Industriilor - Bd. Basarabia - Sos. Mihai Bravu - Bd. Ferdinand - Autogara Obor
Traseu propus
Hipermarket Cora - Sos. Pantelimon - Sos Dudesti - Str. Rosu Nicolae - Str. Eretelui - Sos. Garii Catelu - Str. Industriilor - Str. Radu Tina - Str. Valsanesti - Str. Depozitului - Str. Industriilor - Bd. Basarabia - Sos. Mihai Bravu - Bd. Ferdinand- Str. Ziduri Mosi - Sos. Colentina - Complex Europa
703
Traseu existent
Str. Marin Grigore - Sos. Berceni - Str. Iriceanu - Str. Runcu - Str. Anton Bacalbasa - Str. Parincea - Sos. Berceni - Piata Sudului - Str. Nitu Vasile - Str. Secuilor - Bd. Constantin Brancoveanu - Drumul Gazarului - Sos. Giurgiului - Str. Anghel Alexandru - Str. Zetarilor - Str. N.D. Cocea - Str. Radu Dudescu
Traseu propus
Terminal RATB Romprim - Str. Marin Grigore - Sos. Berceni - Str. Iriceanu - Str. Runcu - Str. Anton Bacalbasa - Str. Parincea - Sos. Berceni - Piata Sudului - Bd. Pieptanari - Calea Ferentari - Str. Mihail Sebastian - Cal. 13 Septembrie - Bd. Ghencea - Str. C-tin Titel Petrescu -
Bd. 1 Mai - Billa Tricodava
705
Traseu existent
Str. Pogoanelor - Str. Drumul Bercenarului - Str. Sacasel - Str. Actiunii - Str. Rosiori - Str. Orastie - Str. Tudor Gociu - Str. Odei - Sos. Giurgiului - Str. Ghimpati - Str. Alunisului - Sos. Oltenitei - Piata Sudului - Cal. Vacarestilor - Sos. Mihai Bravu - Str. Dristorului - Bd. Camil Ressu
Traseu propus
Gara Progresul - Str. Drumul Bercenarului - Sos. Giurgiului - Str. Luica - Bd. Constantin Brancoveanu - Sos Oltenitei - Piata Sudului - Calea Vacaresti - Sos. Mihai Bravu - Sos. Iancului - Sos. Pantelimon - Hipermarket Cora Pantelimon
707
Traseu existent
Sos. Alexandriei - Str. Margeanului - Str. Petre Ispirescu - Calea 13 Septembrie - Sos. Progresului - Bd. Timisoara - Str. Moinesti - Str. Dezrobirii - Bd. Uverturii - Str. Apusului - Str. Ghirlandei - Str. Margelelor - Str. Paralutelor - Bd. Anul 1864 - Str. Piscu Crasani
Traseu propus
Sos. Alexandriei - Str. Antiaeriana - Calea 13 Septembrie - Str. Drumul Sarii - Razoare - Bd. Geniului - Leu - Bd. Iuliu Maniu - Autogara Militari - Hipermarket Carrefour Militari
708
Traseu existent
Str. Pucheni - Sos. Alexandria - Cal. Rahovei -Str. Petre Ispirescu - Bd. Ghencea - Prel. Ghencea - Str. Valea Oltului - Bd. Timisoara - Str. Moinesti - Bd. Iuliu Maniu - Str. Dreptatii - Str. Orsova - Str. Boja
Traseu propus
Str. Pucheni - Sos. Alexandria - Piata Rahova - Str. Buzoieni - str. Margeanului - Str. Petre Ispirescu - Calea 13 Septembrie - Bd. Ghencea - Str. Brasov - Str. Drumul Taberei - Valea Argesului.
709
Traseu existent
Str. Luncii - Str. Rasadnitei - Calea Giulesti - Str. Jugastrului - Str. Manzului - Str. Ludus - Str. Lamaiului - Str. Butuceni - Bd. Constructorilor - Sos. Virtutii - Pasajul Lujerului - Bd. Timisoara - Str. Romancierilor - Drumul Taberei - Str. Valea Ialomitei -
Str. Valea Oltului - Cimitirul Ghencea 2
Traseu propus
Str. Rasadnitei - Calea Giulesti - Bd. Constructorilor - Piata Crangasi - Sos. Virtutii - Pasajul Lujerului - Bd. Timisoara - Str. Romancierilor - Str. Drumul Taberei - Str. Valea Argesului - Str. Valea Oltului - Prelungirea Ghencea - Cimitirul Ghencea 2
710
Traseu existent
Str. Ghidigeni - Prel. Ghencea - Bd. Ghencea - Str. C-tin Titel Petrescu - Bd. 1 Mai - Str. Brasov - Pasajul Lujerului - Sos. Virtutii - Sos. Ciurel - Bd. Constructorilor - Cal. Giulesti - Drumul Sabareni - Str. Chitila Triaj - Str. Fiordului - Str. Chitila Triaj - Str. Intrarea Campul cu Maci
Traseu propus
Autogara Rahova - Sos. Antiaeriana - Bd. Ghencea - Str. C-tin Titel Petrescu - Bd. 1 Mai - Str. Brasov - Pasajul Lujerului - Sos. Virtutii - Splaiul Independentei - Str. Orhideelor - Calea Giulesti - Drumul Sabareni - Str. Fiordului - Str. Chitila Triaj/ Intrarea Campul cu Maci
714
Traseu existent
XXL MEGA Discount - Sos. Fundeni - Sos. Colentina - Str. Doamna Ghica - Bd. Lacul Tei - Bd. Ghica Tei - Str. Judetului - Str. Calistrat Grozovici - Sos. Stefan cel Mare - Str. Barbu Vacarescu - Str. Gheorghe Titeica - Bd. Barbu Vacarescu - Str. Av. Alexandru Serbanescu - Bd. Aerogarii - Sos. Bucuresti-Ploiesti - Complex Selgros Baneasa
Traseu propus
Sos. Pantelimon (in dreptul Parcului Pantelimon - Politia Comunitara Sector 2) - Sos. Fundeni - Sos. Colentina - Str. Doamna Ghica - Bd. Lacul Tei - Str. Barbu Vacarescu - Str. Aviator Alexandru Serbanescu - Bd. Aerogarii - Sos. Bucuresti - Ploiesti - Complex Selgros Baneasa
715
Traseu existent
Padurea Andronache - Str. Cornisor - Sos. Colentina - Sos. Fundeni - Sos. Morarilor - Str. Lucretiu Patrascanu - Str. C-tin Brancusi - Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Liviu Rebreanu - Str. Ramnicu Sarat - Piata Bobocica - Cal. Vitan - Sos. Vitan Barzesti - Sos. Oltenitei - Str. Ghimpati - Str. Toporasi - Prel. Ferentari - Str. Dragomiresti
Traseu propus
Republica SA - Bd. Basarabia - Str. Lucretiu Patrascanu - Str. Constantin Brancusi - Bd. Nicolae Grigorescu - Bd. Camil Ressu - Bd. Fizicienilor - Bd. Energeticienilor - Calea Vitan - Sos. Vitan Barzesti - Str. Ion Iriceanu - Str. Turnu Magurele - Str. Anghel Alexandru -
Str. Zetari
716
Traseu existent
Pod Grozavesti - Splaiul Independentei - Sos. Virtutii - Str. Lujerului - Bd. Timisoara - Str. Sibiu - Str. Drumul Taberei - Str. Mihail Sebastian - Calea Rahovei - Str. Progresului - Sos. Viilor - Sos Giurgiului - Piata Progresul (capat), cu intoarcere prin Str. Alunis - Sos. Oltenitei - Sos. Viilor
Traseu propus
Gara Basarab - Sos. Orhideelor - Pod Grozavesti - Bd. Vasile Milea - Aviator Gaina - Drumul Sarii - Calea 13 Septembrie - Str. Mihail Sebastian - Calea Rahovei - Str. Amurgului - Str. Carlibaba - Str. Salviei - Str. Bachus - Str. Spiralei - Bd. Pieptanari - Sos. Giurgiului - Piata Progresul - Str. Drumul Gazarului - Str. Resita - Piata Resita
Iata ca dupa atatea si atatea luni Primaria Municipiului Bucuresti ne trateaza cu curu' si ne minte-n fata!
Cel mai des circul cu 703. Traseul actual nu seamana nici pe departe cu cel autorizat, iar cu cel propus doar putin.
Si cu toate astea... Nu ma deranjeaza ca circula pe linia fostului 573 (ma rog, cu anumite modificari), ci faptul ca acest lucru nu este facut public.



RF_Compact Bucuresti - 30oct2006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.79 kb
 Vizualizat:  de 19191 ori

RF_Compact Bucuresti - 30oct2006.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
einstein_andrei
Vizitator






MesajTrimis: Mar 31 Oct 2006 21:33:18    Titlul subiectului: 65555

Citat:
715 Traseu existent
Padurea Andronache - Str. Cornisor - Sos. Colentina - Sos. Fundeni - Sos. Morarilor - Str. Lucretiu Patrascanu - Str. C-tin Brancusi - Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Liviu Rebreanu - Str. Ramnicu Sarat - Piata Bobocica - Cal. Vitan - Sos. Vitan Barzesti - Sos. Oltenitei - Str. Ghimpati - Str. Toporasi - Prel. Ferentari - Str. Dragomiresti
715 nu mergea pana la 30 OCT, cel putin, pana la Antiaeriana?
Sus
minimal



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2010
Mesaje: 20
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Oct 2006 23:33:56    Titlul subiectului: 65561

Oricum se cam circula pe traseele "propuse", nu pe cele "existente".

Unii au dreptate, exemplu concret fiind 708, care ar trebui sa circule pe Str. Dreptatii - Str. Orsova - Str. Boja, care arata ca cele din Evul Mediu.

707 e in aceeasi situatie cu autobuzul 106, adica merge direct pe Iuliu Maniu, de data asta din cauza lucrarilor care nu se mai termina de pe Dezrobirii.

Traseele nu sunt rau gandite, daca strazile ar fi bune, insa probabil ca si in alte zone periferice stradutele astea de pe traseele oficiale sunt niste glume proaste, iar dubarii nici daca ar vrea n-ar putea circula pe acolo.

Exceptie o fac cei de pe dubele preorasenesti, care merg inclusiv pe aleile din spatele blocurilor pentru a iesi din blocaje Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2020
Mesaje: 980
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Noi 2006 19:53:34    Titlul subiectului: 65909

Totuși aș regreta 511. Vreau ceva care să meragă direct din Rahova la Universitate și Scala.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 23:12:28    Titlul subiectului: 67740

La numai două luni de la aprobarea regulamentului de circulație pentru operatorii serviciului de maxi-taxi în Capitală, consilierii generali vor să schimbe 14 trasee din totalul de 17. Doar liniile 706, 711 și 712 ar putea rămâne în graficul actual. Noile rute sunt încă în dezbatere la Primăria Municipiului București.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 14:35:33    Titlul subiectului: 67758

Pai marea majoritate a traseelor mi se pareau cam aiurea Surprised
De ce nu face RATB-ul ca cei de la iasi sa aiba si niste linii de dube pe care sa fie valabile biletele sau abonamentele?

Apropo de dube, imi aduc aminte de o faza amuzanta. eram in 555, si i se stricase usa. Nu mai puteai sa o deschizi din interior. Asa ca pentru a cobora deschideai usa din spate Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 22:53:35    Titlul subiectului: mx 44456

Ilegal la cumparaturi
Hipermarketurile bucurestene pun la dispozitia clientilor microbuze gratuite, dar serviciul nu este reglementat de lege.
In Capitala, serviciul de transport gratuit pentru clientii hipermarketurilor functioneaza fara o baza legala. Legislatia in vigoare, privind transporturile rutiere, nu face nicio referire la acest serviciu.
Autoritatile arunca pisica de la una la alta: de la Ministerul Transporturilor la Primaria Capitalei sau la Autoritatea Rutiera Romana (ARR). Intre timp, hipermarketul Auchan are pe traseu sase microbuze, iar Cora aproape noua.
Situatia poate parea atractiva, din punctul de vedere al clientului, dus gratuit la supermarket, insa in orice moment cursa spre shopping s-ar putea transforma intr-un accident. Microbuzele supermarketurilor circula neverificate si fara vreo licenta de transport, pe motiv ca nu sunt prevazute in lege.
Cora si Auchan nu au aviz de la primarie
Desi microbuzele hipermarketurilor strabat Bucurestiul de aproape un an, reprezentantii municipalitatii sustin ca nu intra in competenta lor sa ia masuri. Traseele gratuite nu exista in evidenta primariei.
Directorul executiv transporturi, drumuri si sistematizarea circulatiei in Bucuresti, Gheorghe Udriste, sustine ca aceste linii de transport nu au fost stabilite prin licitatie, dar nu explica politica de functionare a lor. „Singurul care a trecut prin comisia tehnica de circulatie a fost Dragonul Rosu. Din punctul nostru de vedere, doar acestia sunt in legalitate. Cei de la Cora sau Auchan nu au de la noi nimic”.
Toata lumea se spala pe maini
Nici ARR nu recunoaste legalitatea traseelor. „Acest sistem de transport gratuit de persoane, atentie, clienti nu angajati, este ilegal, deoarece nu se regaseste sub nicio forma in Legea 109”, sustine Paul Susache, sef la agentia ARR Bucuresti.
Susache a adaugat ca, in cazul transportului gratuit de angajati, situatia e mai clara. „Se stie cate persoane calatoresc si care este programul. Daca aceste firme nu au actele in regula, ele pot fi amendate si li se poate retrage licenta”, a explicat acesta.
Nici la Ministerul Transportului situatia nu e clara. Purtatorul de cuvant al institutiei, Adrian Ionescu, spune ca ministerul nu se ocupa de aceste trasee. „Nu intra in atributiile noastre. Licentele pentru vehicul sunt date de la ARR sau de la RAR, iar licentele de traseu trebuie sa fie date de Primaria Capitalei.”
Intre timp, microbuzele isi fac treaba. Hipermarketurile Cora au patru linii si noua microbuze. Pentru centrul din Pantelimon exista doua trasee: Pantelimon - Costin Georgian - Titan - Ozana si retur, iar al doilea traseu Pantelimon - Costin Georgian - Titan - Baba Novac - Delea Veche si retur, masina la fiecare 20 de minute.
Cu mai mare vechime in acest serviciu este Cora Lujerului care are doua linii spre zonele Rahova si Drumul Taberei. Intrebata daca microbuzele au o licenta de traseu pentru a putea circula pe drumurile publice, Camelia Safta, de la Departamentul Comunicare al firmei Cora, a gasit raspunsul perfect: „Nu va spun nimic, pentru ca nu vreau”.
90 de calatori in medie, pe ora
Si hipermarketul Auchan are sase microbuze, pe doua trasee, la un interval de 10 minute: Bratarii - 1 Decembrie 1918 - Camil Ressu - N. Grigorescu - L. Rebreanu - Bratarii si traseul 2: Bratarii - L. Rebreanu - N. Grigorescu - C-tin Brancusi - Lucretiu Patrascanu - Costin Georgian - Bd. Basarabia - 1 Decembrie 1918 - Bratarii.
Astfel, cu un microbuz de 16 locuri, intr-o ora, pot calatori aproape 90 de bucuresteni. „Strategia a venit si ca o masura pentru suplimentarea liniilor de transport in comun care au fost afectate de lucrarile pe bulevardul 1 Decembrie 1918”, a explicat Mariana Dragan, sef Departament Comunicare la Auchan. Totusi, responsabila firmei a refuzat sa ofere informatii despre modul in care functioneaza acest serviciu.
RATB-ul nu este amenintat
Singurul centru comercial cu acte in regula, din punctul de vedere al directorului Gheorghe Udriste, este Dragonul Rosu, care are pe traseu sase autobuze si o statie amenajata la Costin Georgian. „Am fi vrut sa extindem traseele, dar nu a fost posibil. Ni s-a spus ca facem concurenta RATB-ului”, se plange Ion Badea, director de imagine la Dragonul Rosu. Conducerea RATB nu isi face griji din cauza serviciului gratuit, desi statiile regiei sunt folosite de unele microbuze, multi bucuresteni asociind acest serviciu cu un mijloc de transport in comun.
Mihai Vladarau, seful Serviciului de Relatii Publice in cadrul regiei, sustine ca, pana in acest moment, nu exista pierderi de calatori. „Traseele noastre nu au fost afectate pentru ca nu se suprapun. Se poate sa existe zone in care sa se intersecteze, dar distantele sunt mult prea mici pentru a se face simtita o fluctuatie de calatori”, sta linistit Vladarau.
Cand e pe degeaba, cum sa nu-ti placa?”
In parcarea centrului comercial Auchan, microbuzele sunt mereu asteptate de zeci de bucuresteni cu plasele pline. „Daca esti pe strada, te asezi in statie, faci cu mana si ei opresc”, explica o doamna trecuta de a doua tinerete. Sprijinit de botul masinii, un sofer lauda investitia. „Francezu’ plateste tot. Cand e pe degeaba, cum dracu’ sa nu-ti placa? Suntem plini si la plecat, si la venit.”
Aceeasi aglomeratie la microbuze si la Cora. Bucuresteni stau cuminti in asteptarea masinii care vine la un interval de 15 minute. „Eu m-am invatat. Fac din mana si opreste. Conteaza, ca te aduce direct aici, ca esti la magazin sau nu, nu mai mergi cu tramvaiul sau cu metroul”, explica un domn.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Vin 26 Ian 2007 17:11:15    Titlul subiectului: x 44770

ȘOFERII DE MICROBUZE, ADEVĂRAȚI PILOȚI DE CURSE
Zeci de firme de transport încalcă legea pentru un ban în plus. Viețile oamenilor sunt ieftine oricum. Poliția încearcă să-i potolească pe patronii inconștienți cu razii repetate efectuate în microbuzele care transportă atâtea vieți. O practică frecventă la șoferii de microbuze este să înghesuie cât mai mulți oameni. Cu cât mai multe locuri, cu atât mai mulți bani. Rezultatele sunt însă accidentele din ce în ce mai dese.
DN 6, care leagă Bucureștiul de Giurgiu, este o adevărată pistă de încercări pentru șoferi, chiar și pentru șoferii de microbuze care nu ezită să calce pedala de accelerație. În mai puțin de două zile, polițiștii au amendat peste 40 de șoferi de microbuze. Acțiunea va continua până când patronii firmelor particulare de transport vor înțelege că dacă respectă legea vor putea salva multe vieți.
Observator
Adăugat: 27 ianuarie 2007
www.antena3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Noi/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 08 Feb 2007 23:19:31    Titlul subiectului: 75647

Smenul numit maxi taxi, relitati cotidiene:
http://www.jurnalul.ro/articol_71844/smen_cu_maxi_taxi___o_afacere_care__daca_este_bine_randuita__aduce_mari_beneficii.html
http://www.jurnalul.ro/articol_71893/controale_dese__fara_efect___amenzile_trec__maxi_taxi_ramane.html

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 9 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community