Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 01:29:24 Titlul subiectului: |
67364 |
|
Limitarile la turatii in mers gol sunt noua moda la orice vehicol cu cutie automata, sa evite supra turare apoi intrare in D.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 01:35:12 Titlul subiectului: |
67365 |
|
La ce are RATB-ul cu transmisie automata nu intra in viteza, nu cupleaza de loc decat daca pisti un pic acceleratia, dar sa apuci sa accelerezi mai puternic, nu iti da voie calculatorul, mai ales la Mertan, ca trebuie sa apesi musai frina...
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Vin 01 Dec 2006 19:36:57 Titlul subiectului: 825825 |
67452 |
|
CU MERCEDES-UL „LA PAS”, CĂ NU-I ASIGURAT
Primăria a umplut Bucureștiul de autobuze Mercedes noi, dar n-a mai avut bani să le și asigure. Așa se face că șoferii autobuzelor respective le conduc cu mare atenție, căci orice zgârietură sau bară îndoită costă mii de euro. Nu erau în leasing așa că nu erau obligați să le asigure, dar, chiar și așa, tot de neglijență pe bani publici e vorba. Responsabilitatea celor 500 de autobuze Mercedes care circulă prin București de câteva luni cade în totalitate pe umerii șoferilor. Fiecare mașină a costat 200.000 de euro, însă RATB nu a încheiat asigurări Casco. Orice accident produs din vina șoferilor înseamnă mii de euro pe care trebuie să-i plătească din salariu.
Șefii regiei de transport spun că niciodată autobuzele din București n-au avut Casco. Aceștia spun că nu se justifică economic. De asemenea, aceștia se bazează și pe statistici care arată că accidentele din vina șoferilor RATB sunt puține. Însă, nu de aceeași părere sunt și șefii Primăriei. Conducerea RATB susține că vrea să găsească un asigurător pentru autobuze, dar într-o altă formă decât Casco clasic. Pentru că acum i-ar costa cam 300 de milioane pe an pentru fiecare autobuz. Ar vrea să asigure, ca la vedete, numai partea din față a autobuzului și pe bani mai puțini. Până acum, în șase luni de funcționare doar un singur autobuz Mercedes a fost implicat într-un accident.
BizBazar
Adăugat: 30 noiembrie 2006
www.antena3.ro
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Dum 03 Dec 2006 12:47:26 Titlul subiectului: |
67519 |
|
Am inteles ca cei de la Mercedes au fabricat Citaro-urile pentru RATB la doua fabrici din Germania: cea principala din Mannheim si la inca una mai mica. Problema ar fi ca cea din Mannheim nu mai produce de mai mult de o luna, fiind in proces de schimbare a liniilor de asamblare pentru Citaro 2 care are deja multe comenzi.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 21:58:59 Titlul subiectului: |
67771 |
|
Exista vreo regula in inmatricularea Citarourilor? Am observat ca majoritea au numere cu B 5x
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 22:36:35 Titlul subiectului: |
67777 |
|
Sunt numere date la ordine. Toate masinile inmatriculate acum, fara numere preferentiala, vor avea numere de genul B 52 xxx. Numerele se dau in ordine: B 50 AAA B50 AAB etc, si dupa B50 ZZZ urmeaza B51 AAA.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 23:32:22 Titlul subiectului: |
67780 |
|
In general numerele s'au luat in ordine si inainte, dar regula nu a mai fost respectata in momentul in care au fost disponibile numere vechi, inclusiv din dotarea RATB. Ma refer la numere de inmatriculare, nu la cele de parc.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Dec 2006 13:32:06 Titlul subiectului: nnnnnnnnnn |
67832 |
|
...linia 133
Aceasta este ultima linie pe anul acesta Citaro. Restul de autobuze care vin (maxim 20 ramase), vor fi distribuite pentru suplimentari pe unele linii.
Incepand cu luna martie vor veni cate 20 pe luna si vor intra pe liniile : 135,330,168,783 si la suplimentari din nou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.88 kb |
Vizualizat: |
de 15487 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 11 Dec 2006 14:18:07 Titlul subiectului: 85zaaa |
67868 |
|
Cu bunavointa unui coleg (norocosul deja a vazut 4 livrari fiind angajat cu activitate pe teren) si spre norocul meu ca eram cu masina la serviciu asa ca am fugit sa va fac niste poze inedite cu autobuzele care au tranzitat Oradea acum cateva minute.
Ultimul a fost 4499 pe care l-am vazut dar au mai scapat 5 pana am ajuns pe centura
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.27 kb |
Vizualizat: |
de 15238 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.95 kb |
Vizualizat: |
de 15238 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.49 kb |
Vizualizat: |
de 15238 ori |
|
Ultima modificare efectuată zsizsi la Lun 11 Dec 2006 14:27:39, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Lun 11 Dec 2006 19:51:00 Titlul subiectului: bun |
67887 |
|
E un zvon pe care eu nu-l cred, cum ca sunt penalizati soferii de Mercedes daca depasesc 40 km/h. Oricum si prin sistemul GPS instalat pe masina poti vedea cu ce viteza se deplaseaza. Iar cei care ajung sa merga si cu 70 la ora pot fi penalizati si de politie daca li se controleaza diagrama tahograf...
_________________
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 12 Dec 2006 16:22:39 Titlul subiectului: opu |
67953 |
|
Eu tot refuz să înțeleg optica ciudată a RATB-ETA. Nu pricep de ce dacă autobuzele sunt dotate cu sistem de presemnalizare a coborârii, acesta fie nu este folosit, fie este dezactivat/blocat. Dacă nu intenționează să-l folosească, de ce mai dau banii și pe el? Și dacă l-au implementat, de ce nu-l folosesc?!? Aceeași optică tâmpită ca și în cazul articulatelor, în loc să se elimine cauza disfuncționalităților, RATB se "mulează" pe efecte?!?
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 01:28:39 Titlul subiectului: |
67983 |
|
Sistemul de care zici este de presemnalizare ca se coboara,
In tarile civilizate statiile nu sunt obligatorii, iar daca soferul nu vede calatori in statie si nu a apasat nimeni pe buton, nu se opreste, la noi nu se poate asa ceva, ca se distreaza unii de minune apasind butoanele respective...
Nu are rost presemnalizarea coborii atita timp cit statiile sunt obligatorii, indiferent de inprejurari...
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 10:40:20 Titlul subiectului: |
67986 |
|
Dacă sistemul nu funcționa pe nici un vehicul, aș fi zis că da, au dreptate cei din RATB. Dar la troleibuzele Ikarus și la unele tramvaie sistemul e funcțional? Cum adică, la unii se poate, la unii nu? Pentru mine e clar că e "optica" ETA, pentru că numai la autobuze nu se insistă pe folosirea acestui sistem. Știu, e adevărat că sunt o mulțime de cretini cărora li se pare cool să se joace la "butoane", dar cu timpul se vor plictisi și de astea și sistemul va intra în normal.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 14:38:35 Titlul subiectului: |
68001 |
|
Mai degraba ele sunt dezactivate pentru ca RATB nu vrea sa foloseasca sistemul. Sistem introdus, evident, de niste fraieri nespecialisti din occident, preocupati de consumul de combustibil, energie, poluare etc. Dar, ce stim, noi, astia de nu ne-am "tocit coatele" alaturi de "specialistii romani"....
|
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Sâm 16 Dec 2006 23:47:23 Titlul subiectului: 86z |
68207 |
|
Hehe...dar stati sa vedeti cata lume apasa pe butonul aflat langa usile din mijloc, pe partea dreapta...acela care are desenat pe el semnul de persoane cu handicap.
La apăsarea butonului, șoferului îi apare semnul unui scaun cu rotile pe afișajul computerului de bord, iar trapa e actionata manual.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 19 Dec 2006 18:35:08 Titlul subiectului: |
68321 |
|
A aparut: #4101 - Foto: Stfp
|
|
Sus |
|
|
Lixus
Data înscrierii: 23/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Mar/2017 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2006 00:53:50 Titlul subiectului: |
68411 |
|
Ultimele Citaro/2006 au sosit ieri, 22.12.2006, la autobaze pentru marirea de parc la liniile actuale.
Cele 100 Citaro/2007 vor incepe sa soseasca din feb/martie 2007.
Se va analiza oportunitatea casarii in continuare a UDM-urilor si a KARUS-urilor, din ian 2007.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Dec 2006 09:26:11 Titlul subiectului: |
68441 |
|
Avand in vedere ca fabrica principala incepe sa produca doar Citaro 2, cele pentru noi si pentru cei care vor mai fi comandat vor fi probuse intr-o sectie secundara, cu o capacitate mai mica.
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Ian 2007 22:09:12 Titlul subiectului: mmm |
42432 |
|
Voi nu stiti ce poate Citaro, 50 la ora este viteza mica, dar sunt cartelele tahograf care sunt citite zilnic si de asta mergem asa incet.
Pe podul Grand eu aveam aproape 70 si colegul din spatele meu m-a depasit fara efort (am dus niste masini de la Evobus la Pipera si nu aveau cartele tahograf).
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Mie 03 Ian 2007 11:45:48 Titlul subiectului: |
42445 |
|
@ Soferul de Autobuz : merci pt informatie. Dar totus imi scapa ceva.
De ce trebuie sa mergeti cu 35 km/h ? Eu credeam ca viteza maxima pt autobuze este de 40 km/h ! Si daca circulati cu 50 km/h sau 60, ce se intampla ? Va taie din leafa, sau ia masuri disciplinare ?
Va amintesc ca doar politia are dreptul de a constata delictul de exces de viteza, si doar politia are dreptul de a amenda contravenientul. RATBul ar trebui sa aiba doar dreptul de a da sanctiuni non financiare soferului care face excese de viteza : avertisment, mustrare, etc. Daca legea considera ca excesul de viteza este o greseala profesionala grava justificand concedierea, sa desfaca contractul de munca soferilor care se joaca de-a Schumacher contra Niki Lauda si Alain Prost !
Aici mai abordam un aspect anormal in legislatia muncii din Romania pe care sper sa il elimine legile europeene. In ce consista aberatia ? Patronul (de firma particulara, sau de Regie, etc) are voie sa dea amenda si sa taie din leafa salariatilor asa cum vrea. Este si victima ("salariatul m-a lezat"), si judecator ("e vinovat"), si executor al judecatii ("îi tai din leafa").
In Europa, doar administratia (locala : primarie ; de stat : politia, impozitele) are voie sa dea amenzi. Daca o firma sufera un prejudiciu de la un colaborator (un sofer RATB provoaca un accident) il da in judecata. Vina si indemnizarea victimei sint hotarate de un judecator competent, care a ascultat avocatii si bazeaza decizia pe legi si jurisprudenta.
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Ian 2007 21:59:32 Titlul subiectului: |
42490 |
|
Mercedesurile noastre sunt limitate electronic la aproximativ 80 la ora, asta este viteza maxima a masinii limitata, fara limitator cred ca ajunge la 110-115 la ora (este doar o supozitie)
Cit despre penalizari nu suntem de acord, dar asta prevede regulamentul de ordine interioara si in consecinta este similara cu indeplinirea defectoasa a sarcinilor de serviciu, lucru penalizat oriunde in lumea asta
Si viteza stabilita este 40, dar aici intervin mai multi factori care pot sa oblige soferul sa mearga ori mai incet ori mai repede, principalul factor fiind timpul disponibil
Eu de obicei depasesc 45 si in unele situatii 50 fara sa fiu tras la raspundere
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
dutu
Data înscrierii: 13/Dec/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2017 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Ian 2007 15:01:57 Titlul subiectului: iuiuiu |
42699 |
|
Autobuzele astea ma fac sa ma simt umilit ca om.
Nu stiu ce nemernic care se plimba in X5 a putut sa le comande !
Cum a crezut el ca se vor descurca bietii concetateni in aglomeratie!
Pe potecuta dintre platforma spate si mijloc abia daca incap doua perechi de pantofi.
Daramite o a treia care vrea sa treaca!
Ce este asta? Chiar in halul asta am ajuns sa decadem incat sa apreciem niste autobuze doar pentru ca sunt mertzane ?
Nu pomenesc de faptul ca te injosesti ca om cand abia te strecori sa castigi un loc intre cele patru scaune.
Printre genunchii rabatati ai celor ce vor sa o faca.
Si ca sa fie si mai infecta aventura, mai ai de suit si un podium din care cred ca au si cazut unii, daca nu, o vor face.
Ati stat trei persoane in spate langa imensa hardughie tip WC ?
Ati avut loc, nu vi s-a parut ca brusc ati devenit niste sardele ?
Si ma rog, qui prodest motorul pus acolo?
Nu era bine asezat la De Simon ? Tocmai in acel spatiu unde era nevoie de loc la accesul cetatenilor.
Nu zic ca o fi bun pentru agrement, pentru cate persoane- atatea scaune, dar Dumnezeule sa iei asa ceva pentru o capitala aglomerata?
Va propun sa studiati un pic si Dvs gradul de aglomerare, cum se descurca cetateanuul in diverse mijloace publice de transport si o sa vedeti, ca veti constata cu stupoare, ca aceste asa zise moderne autobuze sunt pe ultim loc in ce priveste confortul.
Halal de cei ce inca mai zic ca Citaro este un autobuz perfect.
Din pacate cam mult va trebui sa asteptam pana apar unele cu adevarat confortabile!
Ce aveau De Simoanele cu scaune verzi ?
Nu puteam lua spaga de la producatori? Aveati nevoie de de euro in buzunare ?
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Ian 2007 15:23:41 Titlul subiectului: |
42700 |
|
Primaria a cerut expres podea 100% joasa, ori alt sistem de constructie sa indeplineasca aceasta cerinta nu vad, repet 100%podea coborita nu alte variante care la usa 3 are 2 sau 3 trepte si podeaua in panta pina la usa 2 (vezi DAF-urile pe gaz)
Nu zic ca nu erau bune, dar asta a cerut primaria. Mie ca sofer mi-e indiferent ce sistem aleg, atita timp cit nu imi ingreuneaza munca.
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 05 Ian 2007 15:49:07 Titlul subiectului: |
42704 |
|
Motorul a fost amplasat vertical pentru a permite podelei să fie coborâtă la ușa 3(un lucru fără rost...). Spațiul dintre roțile din spate este foarte mic, în schimp la locul pentru scaun cu rotile ar intra lejer 3 asemenea scaune sau, mult mai bine, 2 perechi de scaune normale, rămânând și loc pnetru cel în scaun cu rotile.
Unii le apreciază dor pentr sigla Mercedes....
Poate la următorul lot de autobuze vor lua Man (deși umblă zvonul că se doresc Citaro 2 dar, ca parte tehnică, Manul stă mult mai bine).
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 05 Ian 2007 17:34:53 Titlul subiectului: |
42722 |
|
Dr2006 a scris: | Motorul a fost amplasat vertical pentru a permite podelei să fie coborâtă la ușa 3(un lucru fără rost...). Spațiul dintre roțile din spate este foarte mic, în schimp la locul pentru scaun cu rotile ar intra lejer 3 asemenea scaune sau, mult mai bine, 2 perechi de scaune normale, rămânând și loc pnetru cel în scaun cu rotile.
Unii le apreciază dor pentr sigla Mercedes....
Poate la următorul lot de autobuze vor lua Man (deși umblă zvonul că se doresc Citaro 2 dar, ca parte tehnică, Manul stă mult mai bine). | 1. Motorul de Citaro este OM 906LA, dispus orizontal:
-longitudinal în cazul Citaro-urilor cu 3 uși
-transversal în cazul Citaro-urilor cu 2 uși: față și mijloc; un astfel de Citaro, cu motor orizontal și transversal, a fost postat la acel topic unde era vorba de autobuze care au ars. Nu mai țin minte numele topicului, poate vă aduceți aminte. Oricum, varianta respectivă de Citaro e mai rar întâlnită
Dacă, într-adevăr, Merțanele RATB au motor vertical, înseamnă că sunt echipate cu alt motor decât OM 906 LA. E posibil așa ceva? Poate ne spune Kaleun
2. Spațiul strâmt în zona axei spate e dezavantajul autobuzelor cu podea joasă. Irisbusurile au această meteahnă, IK 412 idem, Volvo 7700 A idem
3. Văd că acest tip de autobuz are destul de mulți adversari, unii dintre ei dstul de înverșunați. Nu am de gând să apăr autobuzul respectiv, dar ar trebui să se țină cont că:
-e fabricat în Germania, nu în Turcia; RATB a avut noroc, deoarece, începând cu 2007, Citaro-urile se vor fabrica în țara de pe pe malurile Bosforului
-au claxon electric, nu cu aer comprimat; cel puțin, Citaro nu scoală morții, cum face Irisbusul și, din câte am înțeles, DAF-ul
4. Referitor la locul destinat scaunului cu rotile. Într-adevăr, așa e, dar gândește-te că:
-scaunul cu rotile e manevrat de altă persoană decât cel din cărucior
-persoana care manevrează scaunul trebuie să aibă loc să se miște
|
|
Sus |
|
|
|