Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 22:10:28    Titlul subiectului: 66114

Nu n-ar fi rentabil, ca tot la gara ajunge si deci, lumea oricum il va prefera pe 85 ca ocoleste mult mai putin. Plus ca va dubla la greu mareata linie circulara 26 Rolling Eyes
34 nu prea stiu cum va fi dus la Obor, desi m-am gandit si eu la ideea asta, faza e ca acea linie nu e facuta decat pentru iesire pe str Ziduri Mosi, deci 34 va fi fortat sa iasa pe Lizeanu, ceea ca ar fi o idiotenie. Ar avea insa un imens potential pentru linia 21 in cazul unei devieri, ca sa nu fie neovie sa inchida chairmtaota linia si sa nenoroceasca 2 cartiere mari si late.
CFR Progresul-Obor? Ca sa ce?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Lun 13 Noi 2006 16:20:02    Titlul subiectului: 66136

Prin 2003 se tot afisa pe site-ul RATB ca se va infiinta o linie 13 pe traseul Sf Gheorghe-Calea Mosilor-Bucur Obor-Ziduri Mosi-Baicului, tot in ideea de a se folosi linia de la Gara Obor. Proiectul nu s-a mai pus in aplicare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 13 Noi 2006 20:31:01    Titlul subiectului: 66146

Erau 2 tramvaie pe traseu... deci intervalul sărea de 50 de minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 14:04:08    Titlul subiectului: 66162

Eu stiu ca in ultimele luni petrecute la Victoria, 52 era destul de gol mai tot timpul, sau poate asta era senzatia din cauza V3A-urilor ce populau linia. Sau a faptului ca deja traseul lui 46 fusese modificat, si era legatura directa intre gara si Pantelimon. Asa lumea lua 52 pana la Cimitirul Armenesc si de acolo schimba cu 14 sau 36 pt a continua mersul
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 19:19:50    Titlul subiectului: 66202

Nu puteau sa il sincronizeze pe 52 cu mersul trenurilor de la Gara Obor? Adica sa plece un tramvai la putin timp dupa ce soseste un tren in gara? Am sosit de cateva ori cu trenul la Gara Obor si se aduna ceva lume in statie. Trebuiau sa vina cateva troleibuze ca sa goleasca statia. Iar dimineata sunt multi navetisti care sosesc in Bucuresti dinspre Lehliu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 22:17:42    Titlul subiectului: kkkkkk 66576

Eu am propus mai demult ceva, nu stiu cat de buna era ideea dar am incercat.
Prelungirea traseului liniei 300 pana la capatul Pajura (65, 86) pentru descongestionarea intersectiei de la Bd Mihalache.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 07:45:50    Titlul subiectului: 66600

Heh, si eu am propus acum multa vreme sa prelungeasca 385 pana la Valea Oltului - practic autobuzul asta avea la inceput cap comun cu 226, apoi l-au prelungit pana la Steaua si tin minte ca trebuia sa cobor din el si sa merg 100m pana la 173 Laughing Dupa o plimbare de-asta intr-o seara friguroasa, am pus sesizare pe site la RATB. Si.... Shocked
_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Noi 2006 00:03:49    Titlul subiectului: 66622

Propun ca 381 să aibă și o varinată 281, care să folosească midibuze și să aibă stații apropiate în centru: (ambele sensuri la Universitate, Scala sau Patria, Povernei/Orlando.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Noi 2006 00:20:17    Titlul subiectului: 66623

Pina la a aduce midibuze RATB-ul sa ne multumim cu ce avem.
Si daca ar lungi 313 si 312 poate le-ar uni cu Nordului si am avea curse putine, maxim 4 pe schimb, ar trece mai repede timpul.
Ia puneti voi propunere sa prelungeasca 313 si 312 pina la Carrefour Baneasa. Si insistati cit mai mult...

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Noi 2006 09:55:31    Titlul subiectului: 66626

citaro a scris:
Si daca ar lungi 313 si 312 poate le-ar uni cu Nordului si am avea curse putine, maxim 4 pe schimb, ar trece mai repede timpul.
Poate incerci o mutare la Militari pe 105... Cred ca e mai usor realizabila decat o prelungire pana la Carrefour Baneasa Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Noi 2006 22:16:02    Titlul subiectului: 66662

LArSON a scris:
Poate incerci o mutare la Militari pe 105... Cred ca e mai usor realizabila decat o prelungire pana la Carrefour Baneasa Smile
Ai dreptate ca o mutare la militari ar fi mai usor realizabil, dar cu lungirea liniilor s-ar face acel culoar N-S.
Acum stiu ca ati vrea electric, dar este o investitie foarte mare.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 00:49:41    Titlul subiectului: 66672

citaro a scris:
Ia puneti voi propunere sa prelungeasca 313 si 312 pina la Carrefour Baneasa. Si insistati cit mai mult...
Eu as face o singura linie, din 381 si 313 pana in Baneasa. La cat timp le ia sa faca bucla pe la Sf.Vineri, ar ajunge in p-ta Victoriei. 312 e bine sa ramana asa cum e acum, asigura legatura cu 5, 14, 16, 104.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 01:24:49    Titlul subiectului: 66676

ANTENA a scris:
Eu as face o singura linie, din 381 si 313 pana in Baneasa. La cat timp le ia sa faca bucla pe la Sf.Vineri, ar ajunge in p-ta Victoriei. 312 e bine sa ramana asa cum e acum, asigura legatura cu 5, 14, 16, 104.
...la un interval de un minut . Razz 313 - interval la ora de varf 3 minut , 381 - 4 minute. Plus ca ce faci ca 313 si 381 merg de la BIG in sensuri diferite in Berceni?
Poate sa se infiinteze o linie de la Resita pana la Unirii (eventual noul troleibuz) iar 381-ul descongestionat sa fie prelungit pana la Piata Presei .
In acelasi timp, 312 trebuie ca in sens spre Unirii sa o ia de la Abator pe Vacaresti-Timpuri Noi si apoi ori Sincai-Cantemir-Unirii si intors pe traseul actual ori pe Mircea Voda-Calarasi-Unirii (pentru a-l usura pe 313) apoi traseul actual de intoarcere. Adica sa faca legatura intre zona Timpuri Noi-Abator si centru si la dus nu numai la intors.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 18:52:31    Titlul subiectului: 66706

Eu as prelungi pe 131 si 335 cu o statie, pana la Careefour Baneasa.
In legatura cu capatul lui 5 de la Baneasa, e drept ca incurca circulatia, poate ar trebui sa puna un semafor pentru tramvaie, adica se se faca verde pentru cateva secunde cand tramvaiul pleaca din statie si intra pe bulevardul Aerogarii. Dar de multe ori bulevardul e full de masini pana la podul Baneasa, uneori chiar si mai sus de pod...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 19:25:30    Titlul subiectului: 66707

Poate ca ar merge 335 si 131 prelungite pana la Carrefour, ca sa scapam de terminalul ala de la Aeroport, insa sunt vreo 2 probleme care le vad eu:
1-nu se poate face asta prea curand, fiindca lucreaza la pasajul acela sprateran, si deci ar fi crima sa mai duci inca 2 linii de autobuz in zona care sa mai si intoarca taiand sos Bucuresti-Ploiesti Shocked
2- trebuie organizat un spatiu special unde sa intoarca autobuzele, un terminal serios in genul celui de la Carefour Militari, dar mai mare; si deocamdata e haotica zona aia si nu stiu unde mai baga astia si un terminal de autobuze. Dar mai intai sa termine pasajul si mai vorbim...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 21:58:43    Titlul subiectului: hmhhg 66726

S-ar putea face un terminal de autobuze in zona comerciala Baneasa, numai ca ar putea fi pusa in practica abea dupa terminarea pasarelelor.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 22:07:33    Titlul subiectului: 66731

DAF a scris:
S-ar putea face un terminal de autobuze in zona comerciala Baneasa, numai ca ar putea fi pusa in practica abea dupa terminarea pasarelelor.
Sunt curios daca RATB este dispus sa favorizeze aducerea de clienti catre investitorii privati din zona. Aceasta pare totusi cea mai logica reconfigurare a terminalului Baneasa. Daca nu doresc acest lucru mai exista o alternativa la capatul lui 205.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 22:30:16    Titlul subiectului: 66746

Asa cum s-a facut terminal la Carrefour Militari, asa se poate face si in Baneasa, mai ales ca ar avea afluenta de calatori.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 16:45:21    Titlul subiectului: 66873

Am o propunere pentru mai mari RATB-ului. De ce nu faceti ca cei de la Brasov, sa puneti la fiecare statie tablite cu orarul mijloacelor de transport in comun? Chit ca nu se respecta orarul, dar macar ne facem si noi o idee cat trebuie sa asteptam in statii.
Alta propunere: sa introduca mai multe, tramvaie pe traseele 1, 17 si 42, pentru ca sa vina la intervale mai decente sau in caz contrar sa le desfinteze.
Cum tot il dubleaza in procent de 100 % pe 86, propun sa il duca pe 65 iar pe Calea Victoriei (ca acum cativa ani), nu stiu daca ar avea mai multi calatori, dar macar asa nu l-ar mai dubla in totalitate pe 86.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 16:52:59    Titlul subiectului: 66874

Am tot cerut pe siteul RATB instalarea de placute macar la capetele traseelor, ca sa stie omul cand pleaca autobuzul macar... Desi cine a observat ca la unele ghisee de bilete exista foi in geam cu orarul unor linii, care nu stiu exact cat de mult e respectat.
Cu placutele in statii e cam greu, cel putin pe moment, fiindca se practica devieri in masa si nu sta nimeni sa schimbe intruna informatia afisata. Mai ales ca la noi spre deosebire de Brasov, e crima pe strazi si e mare stiinta sa stii exact cand vine autobuzul in statie, sau sa ghicesti macar cu o eroare de +-5 minute Rolling Eyes . Si o eroare mai mare de atat nu face decat sa-i faca nervi calatorului...
Decat sa-l duca pe 65 la Victoriei si sa nu-l ia nimeni (si sa se mai si chinuie sa repare macazul ala de la Polizu), mai bine l-ar scoate de tot. Nu zic eu asta, asa gandesc ei... La fel si cu marirea frecventei lui 1 si 17 care sunt doar de varietate. Linia 42 are insa un statut mai special, previne parcarea idiotilor care au luat carnetul fraudulos sa parcheze pe linia de tramvai si sa blocheze traseul de retragere al lui 41. Am vazut ce s-a intamplat acum cateva zile cu o tuta d-asta Rolling Eyes Traseul in sine e intradevar inutil...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 20:24:12    Titlul subiectului: 5555 67313

Ice a scris:
Eu stiu ca in ultimele luni petrecute la Victoria, 52 era destul de gol mai tot timpul, sau poate asta era senzatia din cauza V3A-urilor ce populau linia. Sau a faptului ca deja traseul lui 46 fusese modificat, si era legatura directa intre gara si Pantelimon. Asa lumea lua 52 pana la Cimitirul Armenesc si de acolo schimba cu 14 sau 36 pt a continua mersul
Pacat de banii ingropati pentru linia asta, care s-a dovedit a fi total ineficienta. La intersectia Dimitrov (Ferdinand, Dimitrov ii spunea inainte) cu Ziduri Mosi si Pantelimon, se putea instala linia inainte spre Mihai Bravu, asta daca cineva din RATB se gandea un pic. Astfel puteau fi si alte optiuni. De exemplu puteai sa aduci o linie dinspre Berceni care sa intoarca acolo. Si de la Gara puteau sa intoarca binemersi. Si de la Sf.Gheorghe. De oriunde.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 20:25:58    Titlul subiectului: 000000 67314

Ce ati zice de o linie de tramvai pe Brancoveanu? O bucla la capatul exterior si un macaz pe Oltenitei. Max 6 statii, linie dreapta, aprox 2,5 km, eventual pe stanga spre centru, ca pe Trafic Greu. Ca oricum se va largi dupa Nitu Vasile. Tramvai rapid si elegant pana la Unirea. 116 eventual suspendat, 141 suplimentat. Adio inghesuiala matinala si de seara, se depresurizeaza si 76, 381, 313, 312. Depou eventual la Giurgiului. 15-20 vagoane la ora de varf.
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 20:39:46    Titlul subiectului: 67315

Arhimede a scris:
Ce ati zice de o linie de tramvai pe Brancoveanu?
Nu cred ca se justifica. Exista legatura intre 116 si 141 cu troleele sau cu tramvaiele de pe Oltenitei+metroul. Daca vine greu 116 si stai in bucata noua Brancoveanu, asta e, putina miscare nu strica, chiar face bine. Oricum troleele vor merge pana la Unirii, ce rost mai are si tramvaiul?
Asa si mie care stau in Baneasa, mi-ar placea se prelungeasca linia 5 pana la Damaroaia, la cap 24.
Mai utile ar fi niste punti de legatura est-vest. De exemplu: Hala Traian-Nerva Traian, 32-21 prin Unirii (grea problema!)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 20:41:44    Titlul subiectului: 67317

De fapt, ar trebui ca și 116 să devină troleibuz, pentru că 76 de-abia face față acum, cu articulate din 3 în 3 minute...d'apoi cu scurte și lungit la Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 20:44:59    Titlul subiectului: 67320

Dimitrov e acuma b-dul Ferdinand I. Dar jumate din populatia din orasul asta tot Dimitrov ii zic...
Linia din Baicului e o risipa majora si eu zic ca daca vor s-o foloseasca vreodata eficient, atunci sa puna un macaj si spre Mihai Bravu. Macar va avea 34 unde sa intoarca in timpul unor lucrari. Zic si eu... Sau 21, daca or avea astia cap, in timp ce lucreaza pe Mosilor.

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 14 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community