Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 02 Noi 2006 21:41:28 Titlul subiectului: |
65607 |
|
Porțiunea de pe 13 Septembrie dintre Sebastian și Trafic Greu au făcut-o în... 2 săptămâni... iar pentru starada de pe aceeași porțiune le-a trebuit un an. Acum s-au apucat să decoperteze asfaltul de pe linia de tramvai (normal, distrus aproape complet după un an de trafic pe el).
|
|
Sus |
|
|
crz
Data înscrierii: 06/Noi/2006 Ultima vizita: 10/Mar/2007 Mesaje: 10
|
Trimis: Vin 10 Noi 2006 20:02:54 Titlul subiectului: 13 |
65996 |
|
Legat de lucrarile pe Soseaua Progresul:
Astazi am trecut pe-acolo (am drum aproape in fiecare zi). S-au montat sinele pe portiunea str. Dr. Istrati -> statia "Spatarul Preda".
Apoi, de aici si pana la Calea Rahova este doar sapat. Portiunea Rahova->13 Septembrie este inca in uz, iar ultima bucata, 13. Sept ->Razoare este cea mai avansata. Deja, pe o portiune, s-a completat cu piatra (nu stiu exact cum ii zice acelui tip de piatra ) pana la nivelul sinelor.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Noi 2006 20:23:05 Titlul subiectului: |
65998 |
|
13 Septemcbrie - Razoare se deschide in decembrie pentru devierea liniei 35 in Ghencea.
Si intra in lucru portiunea dintre Bd. Timisoara si gara Basarab, odata cu pasajul.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 10 Noi 2006 20:53:45 Titlul subiectului: |
66001 |
|
Nu, va intra în lucru porțiunea dintre 13 Septembrie și Cal. Rahovei.
Dacă se lucra și la aia, Dep. Militari rămânea izolat de URAC și rămâneau cu Tatrele în Urac.
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Sâm 11 Noi 2006 11:09:44 Titlul subiectului: |
66032 |
|
Se darama "circul foamei" de la Trafic Greu-Chirigiu. In urma cu cateva minute Antena3 a aratat imagini de la fata locului. Doar o parte din cladire a fost rapusa de dinamita deci se pare ca e un esec deoarece se vroia daramarea totala astazi. Circulatia pietonilor si a vehiculeleor a fost oprita cca. 15 minute in zona.
Iata ce au reusit "specialistii"
Operatiunea se reia la ora 16 cand se va incerca si demolarea restului structurii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.26 kb |
Vizualizat: |
de 21353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.46 kb |
Vizualizat: |
de 21354 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 22:04:16 Titlul subiectului: rgrgr |
66336 |
|
Ati observat ca pe Trafic Greu au facut gropile pentru stilpii noi dupa ce au terminat terasamentul?
A existat un stalp de beton, vechi, printre primii dinspre Istrate, care la un moment dat a fost lovit si se inclinase. Apoi l-au indreptata si au facut terasamentul cu el acolo. Ceea ce inseamna ca probabil o sa-l schimbe dupa noua metoda...
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 22:11:13 Titlul subiectului: |
66337 |
|
Arhimede a scris: | Ati observat ca pe Trafic Greu au facut gropile pentru stilpii noi dupa ce au terminat terasamentul? | Banuiesc ca este un nou sistem de lucru, nu am mai vazut asa ceva pana acum. Linia intre Razoare si 13 Septembrie este gata, deci cam prin decembrie ne putem astepta sa il avem pe 47 si 48 la traseele de baza
Stalpii dintre Razoare si 13 septembrie se schimba, au pus linia si abia acum s-au apucat de stalpi.
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Noi 2006 09:22:39 Titlul subiectului: |
66350 |
|
Si pe portiunea Calea Rahova - str Doctor Istrate au inceput sa monteze stilpii, si dupa cum pare postamentul, vor fi metalici, in genul celor de pe Soseaua Viilor
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Vin 24 Noi 2006 19:59:03 Titlul subiectului: |
66914 |
|
Cred ca pe Trafic Greu initial nu era planificat sa inlocuiasca stalpii si de-aia au facut gaurile dupa ce au pus sinele. In alte zone ale lucrarii, spre viitorul Mall de exp, gaurile si fundatiile metalice ale noilor stalpi au fost prevazute inainte de montarea sinelor, aceasta actiune facandu-se acum. Deci nu e un nou stil de lucru
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Dec 2006 12:57:27 Titlul subiectului: hherher |
67657 |
|
Stie cineva cum mai merg lucrarile pe Sos. Progresului? Ca era vorba ca pana in 10 Decembrie se deschide portiunea Razoare - 13 Septembrie si liniile 47, 48 revin la normal.
Stalpii sunt pusi? Linia e gata de vreo saptamana si legata de restul traseului.
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Dec 2006 14:05:31 Titlul subiectului: |
67662 |
|
Linia pare a fi terminata intre Razoare si 13 Septembrie, mai trebuie montata reteaua de contact, dar se pare ca au luat o pauza.
|
|
Sus |
|
|
crz
Data înscrierii: 06/Noi/2006 Ultima vizita: 10/Mar/2007 Mesaje: 10
|
Trimis: Vin 15 Dec 2006 21:19:34 Titlul subiectului: hhhh |
68168 |
|
Acum o zi-doua stalpii nu erau montati pe nicaieri. Se puneau dalele de beton pentru iesirile diverselor firme/stradute de pe portiunea 13 Sept->Razoare. Deasemenea, pe aceasta portiune, sinele sunt sudate deci, practic, treaba cea grea ramane reteaua.
In partea cealalta sunt asezate sinele, insa momentan nu au inceput sa le sudeze.
Din pacate o sa mai fac o vreme o ora si pana la scoala .
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Dec 2006 19:45:31 Titlul subiectului: bb |
68324 |
|
Pozele sunt de acum 1-2 saptamani.
Linia care se monteaza este:
Gramezi de pietris:
Alte poze din decor:
O sa va mai "servesc" cu poze si cand ma mai duc o sa filmez tot traseul.Dak doriti filmul va trebui sa ma contacta-ti pe id-ul LDH1250_2009@yahoo.com
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Dec 2006 13:32:09 Titlul subiectului: 750 |
68382 |
|
SWIETELSKY e firma care a facut Bucuresti-Ploiesti si nu numai....
http://www.cfr.ro/cfr_new/buccta.htm
Firmele câștigătoare pe cele 5 loturi cu finanțare JBIC sunt:
Lotul 1- JV LEONHARD WEISS (Germania) - TAISEI (Japonia) - HEITKAMP (Germania);
Lotul 2 - JV SWIETELSKY (Austria) - WIEBE (Germania) - TAKENAKA (Japonia);
Lotul 3 - JV SWIETELSKY (Austria) - WIEBE (Germania) - TAKENAKA (Japonia);
Lotul 4 - JV ALCATEL SEG AG (Germania) - ALCATEL ROMANIA;
Lotul 5 - BALFOUR BEAUTTY RAIL GmbH (Germania.
Si mai multe info despre companie. http://www.club-feroviar.ro/club/index.php?option=com_content&task=view&id=644&Itemid=96
Pe Soseaua Progrseului a inceput montarea stilpilor metalici pentru reteaua de contact a tramvaielor, intre Razoare si 13 Septembrie acum jumatate de ora erau deja montati
|
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Lun 15 Ian 2007 10:56:46 Titlul subiectului: |
43783 |
|
In zona Razoare pe toate planurile urbanistice a existat un loc rezervat explicit pentru o gara de calatori, in spate la Golden Blitz. Eu personal am motive sa ma indoiesc ca toata remodelarea intersectiei (pasaj rutier si tunel de metrou) se va termina in mai putin de 3 ani, dar si ca gara va fi vreodata construita! De asemenea nu ii vad sa inceapa sa sape mai devreme de octombrie-noiembrie anul acesta - dar cum traim in Romania primele sapaturi se vor face prin mai-iunie 2008!
_________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Ian 2007 14:10:11 Titlul subiectului: *Soseaua Progresului: septembrie 2006 - mai 2007 |
44733 |
|
Iata proiectul, cu termenii de lucru si finalizare :
Modernizare linie de tramvai si retea aeriana de contact pe Sos. Progresului, intre Sos. Viilor si Str. Razoare (6,80 Km cale simpla)
- infrastructura cale de rulare
- suprastructura cale de rulare
- infrastructura management trafic (trasee si camine tragere)
- peroane
- deviere / inlocuire elemente in instalatii APA NOVA (apa si canalizare)
- retea aeriana de contact
- demontare stalpi aferenti vechii retele de contact
Asoc. SWIETELSKY - MAX BOGL - cale de rulare
Asoc. SC IMSAT SA - SC SIEMENS ROMANIA SRL - pentru reteaua aeriana de contact
Termen finalizare : mai 2007
Lucrarile au inceput in luna Septembrie 2006 pe 2 portiuni : Razoare - 13. Septembrie si Rahova - Sos. Viilor.
Primul tronson Razoare - 13 Sept este 99% finalizat, astazi se lucra la mozaicul din statii, reteaua e gata, linia e gata. Se pregateste introducerea liniilor 47, 48.
Deja pe Bd. Timisoara a fost curatata linia si macazele.
Linia de pe Bd. Timisoara a fost curatata, cred ca duminica sau luni avem din nou tramvai in partea aia.
Pana acum mi se pare ca a mers mai mult decat bine lucrarea:
Razoare - 13 Septembrie - 99% finalizata, in cateva zile avem tramvai
Rahova - Viilor - deja se sudeaza linii, se pun stalpi, deci cam in 2 luni e gata.
13 Septembrie - Rahova - pana in mai sunt 4 luni in care au timp sa o inceapa si sa o termine....mai ales ca sunt doar 2 statii de facut.
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Vin 26 Ian 2007 20:52:07 Titlul subiectului: |
44784 |
|
Eu cred ca acolo a fost o problema cu stalpii. Cred, observand lucrarile, ca initial nu au vrut sa schimbe vechii stalpi, dar apoi s-au razgandit. Unii au fost loviti si indoiti in timpul lucrarii. Fundatiile celor noi au fost facute dupa ce era gata toata structura liniei de deasupra, ceea ce numai prin aceasta razgandire s-ar putea explica (rational...) . Apoi unii dintre stalpii noi sunt groaznic de strambi!!! Poate ca de-aia a durat mai mult decat se vehicula.
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Sâm 27 Ian 2007 13:34:50 Titlul subiectului: |
44819 |
|
Astazi s-au facut PROBE pe Sos.Progresu pe portiunea Razoare-Cal.13 Septembrie cu cuplul de Tatra #3419-#3410. La jumatatea saptamanii viitoare se va da drumul liniilor 47 si 48 la Ghencea (stiu de la sefii care au participat la probe).
Cum a spus si Metrouusor, linia este 99% finalizata. Astazi s-au mai pus dale de beton la statii si s-au mai facut mici interventii la reteaua de contact.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 28 Ian 2007 22:49:30 Titlul subiectului: |
44906 |
|
Luând la picior porțiunea din Șos. Progresului cuprinsă între Răzoare și Cal. 13 Septembrie am observat câteva lucruri interesante... de exemplu un model de separator cum nu am mai văzut în rețeaua RATB, foarte asemănător cu cel folosit de CFR (deci un separator peste care un pantograf cu 2 patine, cum sunt cele de pe ultimele V3A-93(CH-PPC) apărute poate trece cu viteză mare și fără a pune controller-ul/chopperul la poziția zero). Pentru comparație vă prezint și un separator CFR.
Apoi, în apropierea intersecției cu Cal. 13 Septembrie, am observat că joantele de dilatare sunt cam exagerate... asemenea joante am văzut și pe linia (încă nefinalizată) din porțiunea Șos. Năsăud-Cal. Rahovei. Mie mi se par cam mari pentru circulația în condiții de siguranță și cu viteză mare peste ele. Interesant că pe porțiunea Răzoare-Cal. 13 Septembrie linia era sudată (cu excepția joantelor de dilatatre din'ainte de intersecția cu Cal. 13 Septembrie), pe când pe porțiunea (încă nefinalizată) dintre Șos. Năsăud și Cal. Rahovei sunt prezente numai asemenea joante de dilatare.
Joantele sunt destul de solide și bine fixate...
Am pus și un detaliu cu sistemul de prindere al liniei. Linia în sine este IDENTICĂ cu cea folosită pe tronsonul CFR București-Constanța. Aceasta din urmă permite trenurilor viteze comerciale de 200km/h.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.17 kb |
Vizualizat: |
de 20293 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.06 kb |
Vizualizat: |
de 20293 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.75 kb |
Vizualizat: |
de 20293 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.35 kb |
Vizualizat: |
de 20215 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Ian 2007 13:59:15 Titlul subiectului: |
55080 |
|
Incepand de vineri 2 Februarie se inchide portiunea 13 Septembrie - Rahiva. Lucrarea pe aceasta portiune va dura...maxim 2 luni. Deci avem sanse sa asistam la cea mai scurta lucrare de inlocuire a liniilor de tramvai.
Azi s-au facut probele finale pe linia 47. Incepand de maine se da drumul la linia 47 intre CET Vest si Ghencea (traseul normal).
Si anuntul oficial:
www.ratb.ro a scris: | Urmare finalizarii lucrarilor de reabilitare a caii de rulare pentru tramvaie de pe Sos. Progresului, tronsonul cuprins intre Str. Razoare si Cal. 13 Septembrie, incepand cu data de 01.02.2007, se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 8 va functiona pe traseul de baza intre ‘Zetarilor’ si intersectia Cal.Rahovei/Sos. Progresului, apoi modificat in ambele sensuri pe Cal. Rahovei, Bd. George Cosbuc, Bd. Regina Maria pana la ‘Piata Unirii’
Se reinfiinteaza linia 47 de tramvaie care va functiona intre ‘Ghencea’ si ‘CET Vest Militari’ pe Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Sos. Progresului, Bd. Timisoara.
Linia 48 se suspenda.
Abonamentele eliberate pentru linia 8 raman valabile si pe linia naveta 611, precum si pe linia 47, iar cele eliberate pe linia 48 vor fi valabile si pe linia 35 pana la Gara Basarab. |
|
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Mie 31 Ian 2007 15:43:54 Titlul subiectului: |
55096 |
|
Marea problema cu inchiderea liniei intre Rahova si 13 Septembrie este ca doua depouri (Bucurestii Noi si Militari) vor ramane izolate si vor trebui sa se descurce cu parcul pe care il au acum, fara posibilitatea de a mai trimite sau primi alte vagoane de la alte depuri sau Urac. Asa ca sa speram ca lucrarile vor dura cat mai putin, ca altfel exista riscul unei penurii de tramvaie pe traseele aferente depourilor.
In ce priveste linia 48, probabil ca nu vor s-o reinfinteze pentru ca nu au suficiente vagoane la Militari. Mie mi-ar placea mai mult o linie 2 pe un traseu Cart. 16 Februarie-Ghencea, dar cred ca dorinta mea este deja SF tinand cont de posibilitatile RATB-lui.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2007 11:29:05 Titlul subiectului: |
75227 |
|
La 40 de minute cat este intervalul de succedare la 47, puteau sa il lase si pe 48 intre Gara Basarab si Ghencea, macar la vreo 15 minute.
Am trecut ieri pe acolo si la Razore erau destul de multi oameni care asteptau tramvaiul. Oare stiau cat au de asteptat...
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2007 16:27:34 Titlul subiectului: |
75254 |
|
RobertC a scris: | La 40 de minute cat este intervalul de succedare la 47, puteau sa il lase si pe 48 intre Gara Basarab si Ghencea, macar la vreo 15 minute.
Am trecut ieri pe acolo si la Razore erau destul de multi oameni care asteptau tramvaiul. Oare stiau cat au de asteptat... | Linia 48 a fost desfiintata iar vagoanele lui 48 au trecut pe 47 pentru ca la Militari nu au tramvaie suficiente. icsilviu a scris: | Marea problema cu inchiderea liniei intre Rahova si 13 Septembrie este ca doua depouri (Bucurestii Noi si Militari) vor ramane izolate si vor trebui sa se descurce cu parcul pe care il au acum, fara posibilitatea de a mai trimite sau primi alte vagoane de la alte depuri sau Urac. Asa ca sa speram ca lucrarile vor dura cat mai putin, ca altfel exista riscul unei penurii de tramvaie pe traseele aferente depourilor. | Am primit asigurari din partea URACului ca lucrarea pe aceasta portiune nu va dura mai mult de 6-8 saptamani.
|
|
Sus |
|
|
crz
Data înscrierii: 06/Noi/2006 Ultima vizita: 10/Mar/2007 Mesaje: 10
|
Trimis: Vin 09 Feb 2007 14:59:17 Titlul subiectului: |
75670 |
|
O vreme (indelungata) 12 a fost scos de pe Giurgiului, apoi i-au dat drumu putin pentru a-l scoate iarasi ca lucreaza pe Trafic Greu. Presimt ca dupa ce se termina pe Trafic Greu, il suspenda ca sa faca pasajul de la Eroii Revolutiei.
|
|
Sus |
|
|
|