Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articulatele: Argumente Pro și Contra.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 10:36:45    Titlul subiectului: 37599

Nimic nu este tehnic imposibil , pe Iuliu Maniu vin si cate 3-4 troleibuze unul dupa altul si FAC FATA pentru ca sunt ajutate si de 336+137+136+236 etc. Si daca sunt articulate tot nu fac fata...vezi linia 76,97 la troleibuz. Si un exeplu clar este linia 41 unde vin tramvaiele unul dupa altul si tot full e si tot raman oameni in statie. In plus articulatele actuale sunt depasite si trebuie sa dispara , mai ales sunt lente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 10:51:42    Titlul subiectului: 66030

Trebuie incurajata folosirea transportului in comun in detrimentul masinii personale. Pentru aceasta cred ca in primul rand trebuie marita capacitatea de transport pe anumite linii (articulate in loc de scurte). Daca pe 76 ar fi numai scurte, si, sa zicem ca i-ar sari captatoarele unuia ar dura aprox 5 min pana le-ar pune la loc -> s-ar aduna 3 scurte in spatele unui troleibuz (dc intervalul ar fi de 1,5 min). Plus ca in loc sa platesti 14 soferi platesti 21. Pe baza faptului ca un articulat e mai greu de manevrat -> punem scurte putem avansa cu rationamentul: un autobuz de 12 m e mai greu de manevrat pe langa o duba... Inlocuirea articulatelor cu troleibuze scurte pe linii precum 76 va avea drept efect aparitia dubelor sau folosirea masinii personale in detrimentul transportului in comun.
Cel putin mie mi s-a parut o aberatie aparitia troleibuzelor Saurer pe 76 acum cativa ani, lumea fiind nemultumita mai ales dimineata de aglomeratia creata. Mai degraba faci benzi speciale pentru transport in comun decat sa adopti asemenea masuri. E drept ca pe linia lui 76 nu ai ce benzi speciale sa faci (poate doar in zona P-ta Sudului).
Daca un articulat incurca circulatia, atunci 25 de masini ce fac? (in 25 de masini incap 50 de persoane, sa zicem diferenta dintre un articulat si unul scurt).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 10:51:42    Titlul subiectului: 37603

Trebuie incurajata folosirea transportului in comun in detrimentul masinii personale. Pentru aceasta cred ca in primul rand trebuie marita capacitatea de transport pe anumite linii (articulate in loc de scurte). Daca pe 76 ar fi numai scurte, si, sa zicem ca i-ar sari captatoarele unuia ar dura aprox 5 min pana le-ar pune la loc -> s-ar aduna 3 scurte in spatele unui troleibuz (dc intervalul ar fi de 1,5 min). Plus ca in loc sa platesti 14 soferi platesti 21. Pe baza faptului ca un articulat e mai greu de manevrat -> punem scurte putem avansa cu rationamentul: un autobuz de 12 m e mai greu de manevrat pe langa o duba... Inlocuirea articulatelor cu troleibuze scurte pe linii precum 76 va avea drept efect aparitia dubelor sau folosirea masinii personale in detrimentul transportului in comun.
Cel putin mie mi s-a parut o aberatie aparitia troleibuzelor Saurer pe 76 acum cativa ani, lumea fiind nemultumita mai ales dimineata de aglomeratia creata. Mai degraba faci benzi speciale pentru transport in comun decat sa adopti asemenea masuri. E drept ca pe linia lui 76 nu ai ce benzi speciale sa faci (poate doar in zona P-ta Sudului).
Daca un articulat incurca circulatia, atunci 25 de masini ce fac? (in 25 de masini incap 50 de persoane, sa zicem diferenta dintre un articulat si unul scurt).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 11:37:33    Titlul subiectului: 66043

Am zis si o tot zic ca se tot pune accentul pe ceea ce nu trebuie aici: trebuie neaparat articulate NOI pe 76, inteleg ca trebuie inlocuite Dacurile. Daca nu vor face asta, va fi un dezastru general, fiindca scurtele nu vor face fata, chiar daca vor veni la 2 minute, si mai ales daca raman blocate in trafic unul dupa altul, nu mai ajuta pe nimeni.
Alternative la articulatele de pe 76 nu vad decat crearea unei noi linii de troleu sau autobuz macar, care sa mai preia din traficul de pe traseul lui 76, mai ales in zona Brancoveanu, plus suplimentarea lui 381. Daca nici asta nu se face, o sa vedem nsite reportaje foarte interesante cu locuitorii din Resita care boicoteaza autoritatile, pentru ca nu pot sa ajunga la munca Rolling Eyes

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 11:37:33    Titlul subiectului: 37617

Vorba lui Pmp (toata vorba). Chiar are dreptate.
Si am zis si o tot zic, ca se tot pune accentul pe ceea ce nu trebuie aici: trebuie neaparat articulate NOI pe 76, inteleg ca trebuie inlocuite Dacurile. Daca nu vor face asta, va fi un dezastru general, fiindca scurtele nu vor face fata, chiar daca vor veni la 2 minute, si mai ales daca raman blocate in trafic unul dupa altul, nu mai ajuta pe nimeni.
Alternative la articulatele de pe 76 nu vad decat crearea unei noi linii de troleu sau autobuz macar, care sa mai preia din traficul de pe traseul lui 76, mai ales in zona Brancoveanu, plus suplimentarea lui 381. Daca nici asta nu se face, o sa vedem nsite reportaje foarte interesante cu locuitorii din Resita care boicoteaza autoritatile, pentru ca nu pot sa ajunga la munca Rolling Eyes

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 11:44:18    Titlul subiectului: 37619

pmp a scris:
Trebuie incurajata folosirea transportului in comun in detrimentul masinii personale.
Vorba lui Ilie Nastase in competitie cu Ciorba pentru primarie: "Iar ai pus placa asta ? Mai schimb'o!"
Saptamana asta am mers cu RATB. Nu m-a deranjat, decat aspectul ca pana la un capat de autobuz trebuie sa ma duca cineva cu masina, pentru ca la nivel de preorasenesti nu am ce cauta.
Despre articulate, am discutat asta cu un director de la RATB. Este imposibil in conditiile traficului actual.
Despre benzi, unde mai faci benzi speciale pe stradutele pe unde merge linia 76 ?
Articulate pe 61 ? Nici Ikarusurile nu iau prea bine curba aceea cand reintra pe bulevard. Sau va e dor de 7091, cu politistul care oprea circulatia pe doua sensuri ca sa iasa rama de pe strada ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 11:57:06    Titlul subiectului: 66047

pmp a scris:
Trebuie incurajata folosirea transportului in comun in detrimentul masinii personale.
Saptamana asta am mers cu RATB. Nu m-a deranjat, decat aspectul ca pana la un capat de autobuz trebuie sa ma duca cineva cu masina, pentru ca la nivel de preorasenesti nu am ce cauta.
Despre articulate, am discutat asta cu un director de la RATB. Este imposibil in conditiile traficului actual.
Despre benzi, unde mai faci benzi speciale pe stradutele pe unde merge linia 76?
Articulate pe 61? Nici Ikarusurile nu iau prea bine curba aceea cand reintra pe bulevard. Sau va e dor de 7091, cu politistul care oprea circulatia pe doua sensuri ca sa iasa rama de pe strada ?

Banda speciala delimitata prin bordura este un mare inconvenient. Daca un vehicul care merge pe acolo ramane in pana, banda este blocata. Daca defectiunea e mai grava, bordura poate incurca interventia.
Am fost intr'o tara fara pretentii UE in care nu benzile speciale, ci in general locurile in care trebuia urmata o anumita directie erau delimitate de borduri care erau si mari ca sa nu treci (accidental!) peste ele, cum se intampla prin idiotenii basesco-videne ca langa Carrefour Orhideea spre Grozavesti, unde nici macar nu este semnalizata. In tara de care spuneam, toate bordurile erau vopsite intercalat in alb sau galben fosforescent si negru. Dar pe acolo nu mergeau Dacii care sa se opreasca in intersectii si nici carute. Iar primarul facea puscarie pentru o strada astfaltata in stil Uverturii & imprejurimi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 17:06:40    Titlul subiectului: 37649

Legat de ceea ce a scris Trix, eu nu sunt in campanie electorala, dar alta solutie nu vad. Si am zis ca pe linia lui 76 nu ai cum sa pui benzi separate, am scris doar in zona P-ta Sudului. Asta e parerea mea. Exemplu: nu se mai permite parcarea nici unei masini pe prima banda intre Nitu Vasile si P-ta Sudului, locul acela fiind destinat RATB sa zicem. Cei cu masini vor comenta, stiu.

Eu nu am mai mers cu 76 de mult timp (nu mai stau in zona), dar in continuare cred ca articulatele sunt cele mai potrivite (spun asta pt ca stiu cum e sa mergi cu Saurer sau orice alt troleibuz scurt). Asa cum au mers 20 si ceva de ani, vor putea merge in continuare cu putina vointa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 17:06:40    Titlul subiectului: 66058

Legat de ceea ce a scris Trix, eu alta solutie nu vad. Si am zis ca pe linia lui 76 nu ai cum sa pui benzi separate, am scris doar in zona P-ta Sudului. Asta e parerea mea. Exemplu: nu se mai permite parcarea nici unei masini pe prima banda intre Nitu Vasile si P-ta Sudului, locul acela fiind destinat RATB sa zicem. Cei cu masini vor comenta, stiu.

Eu nu am mai mers cu 76 de mult timp (nu mai stau in zona), dar in continuare cred ca articulatele sunt cele mai potrivite (spun asta pt ca stiu cum e sa mergi cu Saurer sau orice alt troleibuz scurt). Asa cum au mers 20 si ceva de ani, vor putea merge in continuare cu putina vointa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 18:09:21    Titlul subiectului: nnnnn 66080

Solutia este de fapt imbunatatirea frecventei cuplului 141/116, caci inghesuiala de pe 76/381 provine, partial din iesirea la 312/313 a celor din Brancoveanu.
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 18:21:08    Titlul subiectului: 37731

Si eu sunt de acord cu cresterea frecventei si calitatii oferite pe 116 si 141. De fapt sa nu mai existe DAC-uri si cat se poate Ikarusuri. Azi se plimba tantos un DAC verde pe 116 prin Piata Unirii. Mi se pare rusinos. Multa lume foloseste 76 pentru a se deplasa la metrou sau la 34. Daca s-ar circula cu o frecventa buna pe Brancoveanu problema cu metroul s-ar rezolva destul de mult. In fine, in momentul in care va exista 26 se va rezolva si problema cu legatura catre 34.
Totusi solutia de a mai suplimenta 76 si 381 nu mi se pare prea buna, dat fiind faptul ca bucata de la depoul Nitu Vasile si pana la Drumul Gazarului este ingusta, iar cea de pe Str. Resita foarte ingusta. In plus, aglomeratia foarte mare de la terminalul Pta Resita unde pe firul de dus la ore de varf sunt la coada si cate 10 troleibuze si autobuze care pur si simplu incurca circulatia.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Vizitator







MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 18:23:50    Titlul subiectului: 37732

Vehiculele articulate sunt destinate din conceptie zonelor centrale si foarte aglomerate, acolo unde cresterea capacitatii prin cresterea frecventei este virtual imposibila.
Orase europene cu centre mult mai aglomerate decat al Bucurestiului folosesc articulate tocmai pentru cresterea capacitatii de transport pe ora si sens.
Prin urmare, e putin paradoxal sa afirmam ca tocmai in Bucurestiul aglomerat nu e loc de articulate, cand ele tocmai pentru asta sunt gandite.
Sus
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 18:23:50    Titlul subiectului: 66082

Vehiculele articulate sunt destinate din conceptie zonelor centrale si foarte aglomerate, acolo unde cresterea capacitatii prin cresterea frecventei este virtual imposibila.

Orase europene cu centre mult mai aglomerate decat al Bucurestiului folosesc articulate tocmai pentru cresterea capacitatii de transport pe ora si sens.

Prin urmare, e putin paradoxal sa afirmam ca tocmai in Bucurestiul aglomerat nu e loc de articulate, cand ele tocmai pentru asta sunt gandite.
Sus
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 18:30:40    Titlul subiectului: 66083

Tocmai vreau sa subliniez ce a spus Mihai: mai exista vreo capitala europeana fara autobuze articulate?
Cred ca troleibuze articulate pe traseele 62 si 76 ar fi binevenite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 18:30:40    Titlul subiectului: 37733

Tocmai vreau sa subliniez ce a spus Mihai: mai exista vreo capitala europeana fara autobuze articulate?
Cred ca troleibuze articulate pe traseele 62 si 76 ar fi binevenite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 18:48:31    Titlul subiectului: Articulatele: Argumente Pro și Contra.2 37735

Corect, insa e o mica problema:
  • Bucuresti e oras european ?
  • Daca da, are o infrastructura europeana (incluzand retea de transport + strazi + parcari) ?
Cred ca s'a mai spus ca Bucuresti este cea mai sufocata capitala europeana, din mai multe puncte de vedere.

Sunt absolut convins ca RATB are in vedere achizitionarea de vehicule articulate in masura in care va avea fonduri, iar aceste vehicule vor face fata traficului. Deocamdata, este absolut sigur ca un troleibuz articulat este mult mai scump decat unul simplu, iar cele existente sunt uzate din toate punctele de vedere. Ar fi o idee de propus la RATB: director pentru o zi, sau macar director adjunct.
Nu stradutele inguste sunt cea mai mare problema, ci suprapopularea, care e greu de rezolvat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 18:48:31    Titlul subiectului: 66085

Corect, insa e o mica problema:
  • Bucuresti e oras european ?
  • Daca da, are o infrastructura europeana (incluzand retea de transport + strazi + parcari) ?
Cred ca s'a mai spus ca Bucuresti este cea mai sufocata capitala europeana, din mai multe puncte de vedere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 19:14:11    Titlul subiectului: 37746

Eu nu inteleg de ce va zvarcoliti voi pt liniile de troleibuz 65 si 97 cand e doar o problema de timp pana ce 97 va sucomba in fata metroului. Acuma, cat timp metroul merge doar intre Gara de Nord si 1Mai, linia de metrou este inutila, dar cand va circula pana la Laromet, situatia se va schimba radical.
La linia 76 situatia este alta. Cartierul este numai din blocuri, prin urmare densitatea populatiei este mare, de metrou si tramvai nu se pune problema sa se construiasca in zona, asa ca troleibuzul articulat este o solutie buna.
O situatie mai tragica mi se pare insa la Universitate, unde linii precum 61, 66 si 69 sunt supraaglomerate, dar vad ca oamenii s-au obisnuit cu situatia, si tot la fel de bine s-ar putea obisnui si pe liniile care mai au Dac-uri articulate.
Eu raman rezervat in privinta articulatelor. Consider ca disfunctionalitatea transportului in comun este data de proasta gandire a traseelor, caci vad ca de la dezorganizarea lor de la sfarsitul anilor '80, nu s-a mai chinuit nimeni sa le descurce, si nu in ultimul rand lipsa de initiative a PMB-ului care n-a facut nimic pt. traficul din Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 19:14:11    Titlul subiectului: 66093

Eu nu inteleg de ce va zvarcoliti voi pt liniile de troleibuz 65 si 97 cand e doar o problema de timp pana ce 97 va sucomba in fata metroului. Acuma, cat timp metroul merge doar intre Gara de Nord si 1Mai, linia de metrou este inutila, dar cand va circula pana la Laromet, situatia se va schimba radical.
La linia 76 situatia este alta. Cartierul este numai din blocuri, prin urmare densitatea populatiei este mare, de metrou si tramvai nu se pune problema sa se construiasca in zona, asa ca troleibuzul articulat este o solutie buna.
O situatie mai tragica mi se pare insa la Universitate, unde linii precum 61, 66 si 69 sunt supraaglomerate, dar vad ca oamenii s-au obisnuit cu situatia, si tot la fel de bine s-ar putea obisnui si pe liniile care mai au Dac-uri articulate.
Eu raman rezervat in privinta articulatelor. Consider ca disfunctionalitatea transportului in comun este data de proasta gandire a traseelor, caci vad ca de la dezorganizarea lor de la sfarsitul anilor '80, nu s-a mai chinuit nimeni sa le descurce, si nu in ultimul rand lipsa de initiative a PMB-ului care n-a facut nimic pt. traficul din Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 20:19:18    Titlul subiectului: 0000000 66102

Chestia asta cu "suntem, nu suntem" oras european mie-mi suna a tanguiala mioritica. Hai sa ne bagam in cap ca sa suntem, sa ne suflecam manecile si sa vedem ce facem prost si putem sa facem bine.

Eu unul consider Bucurestiul cat se poate de european si vreau sa-l vad ca ajunge sa fie una din cele mai frumoase capitale ale Europei. Pentru asta sunt multe de facut si nu strica deloc sa le facem bine, chiar daca pana acum au fost facute prost.

Infrastructura rutiera a Bucurestiului este mai degraba prost sistematizata, decat proasta. Fata de majoritatea capitalelor europene, Bucurestiul are foarte multe bulevarde largi si axe. Din pacate sunt in multe locuri intersectii prost gandite, sau sectiuni ingustate pe aceste axe, care paralizeaza respectivele axe.

Cu cateva ajustari, in 3-4 ani circulatia in Bucuresti se poate debloca. Pana atunci nu are nici un sens sa continuam sa facem lucrurile prost, numai pentru ca "noi suntem un caz special", pentru a ajunge peste 4 ani sa constatam ca trebuie sa o luam de la capat.
Sus
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 20:19:18    Titlul subiectului: 37756

Chestia asta cu "suntem, nu suntem" oras european mie-mi suna a tanguiala mioritica. Hai sa ne bagam in cap ca sa suntem, sa ne suflecam manecile si sa vedem ce facem prost si putem sa facem bine.
Eu unul consider Bucurestiul cat se poate de european si vreau sa-l vad ca ajunge sa fie una din cele mai frumoase capitale ale Europei. Pentru asta sunt multe de facut si nu strica deloc sa le facem bine, chiar daca pana acum au fost facute prost.
Infrastructura rutiera a Bucurestiului este mai degraba prost sistematizata, decat proasta. Fata de majoritatea capitalelor europene, Bucurestiul are foarte multe bulevarde largi si axe. Din pacate sunt in multe locuri intersectii prost gandite, sau sectiuni ingustate pe aceste axe, care paralizeaza respectivele axe.
Cu cateva ajustari, in 3-4 ani circulatia in Bucuresti se poate debloca. Pana atunci nu are nici un sens sa continuam sa facem lucrurile prost, numai pentru ca "noi suntem un caz special", pentru a ajunge peste 4 ani sa constatam ca trebuie sa o luam de la capat.
Sus
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 20:41:49    Titlul subiectului: 37761

Sunt complet de acord cu Mihai. Bucurestiul nu sufera de proasta sistematizare, ci de de suprapopulare.
Domle ccand o sa renuntam la ideea asta fixa, ca stradutele sunt inguste si nuse poate, ba se poate! Asa cum in alte tari se poate, trebuie sa "se poate" si la noi! Oameni buni, la tehnologia din ziua de azi articulatele se pot strecura pe oriunde... Autobuze se pot introduce pe oriunde oricat de ingust ar fi... Ideea e sa fie o lege dura pentru cei care incurca transportul public si o a doua lege la fel de dura pentru situatia inversa, se poate daca se vrea...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 20:41:49    Titlul subiectului: 66103

Bucurestiul nu sufera de proasta sistematizare, ci de de suprapopulare.
Domnule, cand o sa renuntam la ideea asta fixa, ca stradutele sunt inguste si nuse poate, ba se poate! Asa cum in alte tari se poate, trebuie sa "se poate" si la noi! Oameni buni, la tehnologia din ziua de azi articulatele se pot strecura pe oriunde... Autobuze se pot introduce pe oriunde oricat de ingust ar fi... Ideea e sa fie o lege dura pentru cei care incurca transportul public si o a doua lege la fel de dura pentru situatia inversa, se poate daca se vrea...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 21:22:22    Titlul subiectului: 66107

Sunt absolut convins ca RATB are in vedere achizitionarea de vehicule articulate in masura in care va avea fonduri, iar aceste vehicule vor face fata traficului. Deocamdata, este absolut sigur ca un troleibuz articulat este mult mai scump decat unul simplu, iar cele existente sunt uzate din toate punctele de vedere. Ar fi o idee de propus la RATB: director pentru o zi, sau macar director adjunct.
Ionescu are perfecta dreptate. Nu stradutele inguste sunt cea mai mare problema, ci suprapopularea, care e greu de rezolvat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Noi 2006 12:23:02    Titlul subiectului: 66126

O solutie ar fi ca cele 2 benzi destinate tranposturlui in comun sa fie situate pe o parte a strazii, separate de restul prin bordura , iar intre ele sa u fie bordura; in acest fel, daca un vehicul ramine in pana, se poate ocoli de celelate; iar pentru strazile cu sens unic, sa se separe banda destinata transportului in comun de celelalte; in cazul unei defectiuni (care se presupune totusi ca nu este ceva obisnuit, ci se intimpla destul de rar), se pot folosi benzile destinate tranpsoturlui individual pina se remediaza problema (oricum nu ar trebui sa dureze foarte mult pina se tractaeza un vehicul defect, din cite am vazut si acum exista in anumite puncte din oras masini de interventie ale RATB-ului, special pentru asemena situatii)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community