Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea liniei 34
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 14:43:55    Titlul subiectului: 02 66164

Tramvaiul pe Sos Stefan cel Mare NU se desfiinteaza, nici nu devine metrou usor, va fi doar modernizata linia in sistem asemanator cu cel de pe Calea Giulesti, nu va fi separata calea de rulare de sosea. Valabil pentru aproape tot traseul lui 34.
Stiu din sursa 100% sigur (director din RATB), linia NU va fi separata in nici un loc de sosea intre pasajul Victoria si Vacaresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 16:47:13    Titlul subiectului: 66171

In acest caz nu se va realiza decit o crestere a confortului, si in nici un caz a vitezei de circulatie; pacat, daca tot se investesc niste bani, trebuia sa faca treaba ca lumea pina la capat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 19:24:53    Titlul subiectului: 66207

Macar va avea stalpi pe mijloc, ca sa descurajeze vitezomanii sa faca depasiri d-alea ca-n filme? Si sa fie si mai eficienta si estetica reteaua ca e destul de urata cu stalpi la 15 m pe margine cu fire pe deasupra capului, care se mai si balangane nitel...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 19:28:56    Titlul subiectului: 66209

Hmmm, nu cred eu ca fac ei asa ceva, desi ar merge macar facut un gard (solid) pe mijloc ca sa nu se mai bage toti retardatii sa intoarca unde au chef sau sa intre pe contra sens.
Se va moderniza calea de rulare anul viitor, din pacate aceasta nu va fi separata de carosabil... cum spunea cineva de la URAC "nu are nimeni curaju sa separe calea pe linia 34" Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 19:48:52    Titlul subiectului: 66211

Orice obstacol pe mijloc ar trebui semnalizat. Daca un stalp se vede, o bordura cretina ca si cel care a pus-o acolo nu se vede si nu ma refer aici la o bordura care incepe odata cu strada, ci de undeva de la mijloc pentru ca videanul a vrut sa nu mai intoarca masinile, dar nici n'a facut-o pe toata lungimea strazii, astfel ca te poti trezi cu ea in fata.
Stalpii nu vor descuraja depasirile pe contrasens, daca nu vor fi dublati si de o bordura, dar pusa inteligent, nu videan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 15 Noi 2006 15:47:02    Titlul subiectului: 66242

Pe Titulescu de la interesctia cu Banu Manta si in Pasajul Victoria au scos toate sinele, par sa fi ajuns la fundatia strazii. La capatul dinspre Iancu de Hunedoara au inceput deja pregatirile pentru instalarea sinei noi, am vazut ceva plase metalice aruncate. Nu s-au atins inca de copacii din mijlocul strazii insa logica imi spune ca isi traiesc ultimele zile sau saptamani!
_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 21:14:11    Titlul subiectului: 03 66383

Un prim semnal negativ pentru noua infrastructura la liniei 34. La intrarea in Pasajul Victoria, pe partea Bd. Iancu de Hunedoara a inceput montarea liniei. Din pacate nu se pune sina de tren, mult mai rezistenta, ca pe linia 41 ci linie obisnuita pe borduri de beton, la fel ca pe Giulesti. Ma refer la linia care exista inainte de dalele de beton, cum mai exista acum doar in Damaroaia si prin depouri. Tot din acel tip au montat si intre Hala Traian si Bd.Carol, aia daca-mi amintesc bine, e pe traverse de lemn.
Sa revin la pasaj Victoria: sub bordurile de beton, pusesera si o plasa STM, parea ca se va turna o placa de beton sub traverse. Dar am vazut conducand masina, nu puteam sa vad toate detaliile, era si noapte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 00:09:00    Titlul subiectului: 66487

ANTENA a scris:
Nu, ma refer la linia care exista inainte de dalele de beton, cum mai exista acum doar in Damaroaia si prin depouri. Tot din acel tip au montat si intre Hala Traian si Bd.Carol, aia daca-mi amintesc bine, e pe traverse de lemn.
Adica e sina profil I cu canal... nu vad de ce ar fi un asa semnal negativ... mai mult, or sa toarne beton peste ea si riscul de a fugi linia prin terasament dispare Smile eu zic ca eun semn bun...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 11:19:42    Titlul subiectului: 04 66499

Daca linia nu va fi realizata separat de traficul auto, jumatate din bani vor fi aruncati degeaba, pentru ca viteza de irculatie nu va creste absolut deloc, la ce nivel de civilizatie au soferii bucuresteni chir nu pot sa inteleg de ce a ales primaria acest sostesm, care sa permita in continuare traficul auto pe linia de tramvai? Li s-a parut ca se emrge prea repede pe linia 41 sau 32 pe portiunile separatae de traficul auto? Ca alta explicatie nu prea vad; parca modernizarea se facea si pentru cresterea vitezei de circulatie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dizzy



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 27/Ian/2015
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 11:27:59    Titlul subiectului: 67608

Avand in vedere ca stau in zona Stfean cel Mare si ma chinui in fiecare zi pe dansa cu masina, consider ca pot exprima cateva pareri obiective:
Probleme:
1) Traficul auto. Problema grea in tot Bucurestiul.
2) Semafoare prost sincronizate. As propune, cu riscul de a-mi lua suturi sa se revina la semnalizarea comandata de catre operator sau se introduca un sistem inteligent de invatare a nevoilor traficului astfel incat sa se evite situatia in care ai verde la semafor dar nu ai loc sa iesi din intersectie.
3) Tramvaiul e cel mai cuminte dintre toti, sta pe banda lui.
Solutii:
1) Amenajarea de parcari pe langa STM si interzicerea parcarii de-a lungul lui, numai dupa ce ai oferit un loc de parcare amenajat decent. Pt asta se pot darama maghernitele din spatala blocurilor si amenaja parcari supraterane frumoase.
2) Sincronizarea semafoarelor astfel incat STM sa devina o sosea de fluenta ridicata. Asta implica redesenarea catorva intersectii si prioritati: STM sa aiba prioritate cam peste tot.
3) Interzicerea virajelor la stanga de pe STM si in STM.
4) Latirea strazii Lizeanu prin daramarea maghernitelor de pe stanga si dreapta lor.
5) Desfiintarea partiala a URAC-ului, crearea unor locuri noi de parcare si o artera noua, pe scheletul Str Judetului si Dr Grozovici.
6) Latirea Barbu Vacarescu, crearea in dreptul IGP a unei jumatati de sens giratoriu ca sa nu mai faca masinile direct stanga. Pasaje la intersectia cu Pipera si Tei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 21:38:37    Titlul subiectului: 67632

dizzy a scris:
Probleme:
6) Latirea Barbu Vacarescu, crearea in dreptul IGP a unei jumatati de sens giratoriu a i sa nu mai faca masinile direct stanga. Pasaje la intersectia cu Pipera si Tei.
Ti se pare ca Barbu Vacarescu nu e suficient de lat si fluent? Problema e doar la intersectia cu Pipera unde e planificat un pasaj suprateran. S-ar putea sa inceapa lucrul la el chiar la anul. Iar intersectia cu Tei ce are?
Problema e mai sus, la intersectia cu Glucozei, ia uita-te mai bine. Acolo poate ar merita o semaforizare pentru ca cei ce vireaza stanga din BV sa nu mai blocheze intersectia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2006 13:27:46    Titlul subiectului: hththth 67831

Lucrarea la Pasaj Victoria merge jalnic, au pus maxim 10m de sina, in rest nu se misca nimic.
E clar ca linia aia nu va fi pusa in functiune mai devreme de 1-2 ani. Poate se vor apuca tare de treaba cand se inchide si Dep Victoria - Lizeanu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2006 14:45:26    Titlul subiectului: 67839

metrouusor a scris:
Lucrarea la Pasaj Victoria merge jalnic, au pus maxim 10m de sina, in rest nu se misca nimic.
Pe Titulescu au tot nivelat, au pus cateva straturi de pietris, izolatii, acum vad ca au inceput sa asfalteze Shocked
In pasaj au scos linia si au sapat un pic la fundatie insa intr-adevar nu am vazut sa fi facut mare lucru. Mai sunt de asemenea cateva intersectii dupa pasaj unde au scos doar sina (nu si placile de beton), de mai parcheaza unii altii peste ele Confused Oricum pe acolo nu cred sa mai treaca tramvaie pana la finalizarea pasajului Basarab!

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 22:56:52    Titlul subiectului: 67912

Azi am avut treaba la Obor si apoi m-am dus la statia lui 330 (de la Dimitrov) sa il iau inspre Agronomie. Am asteptat dupa el cam 20 de minute. In timpul asta au trecut doua 335, cinci de 101 si nu mai putin de 10 tramvaie inspre Perla. Practic tramvaiele veneau cam o data la doua minute, si erau destul de pline.
Asa ca va dati seama ce s-ar intampla daca s-ar pune in practica "ideeile geniale" gen scoaterea tramvaielor de pe Mihai Bravu/Stefan cel Mare Confused

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 12:08:53    Titlul subiectului: 68290

Au inceput la modul serios sa puna sinele pe Titulescu. Din pacate nu s-au apucat inca de intersectiile cu Maltopol si Dr. Felix, de asemenea prin pasaj nu am constatat mari schimbari. Probabil ca pana acum au lucrat doar la fundatia strazii, operatiune ne-necesara in aceste intersectii si in pasajul Victoria.
_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 12:00:57    Titlul subiectului: Lucrări la infrastructura RATB. Devieri de trafic. 43499

Mi-au cazut ochii pe o hotarare a CGMB, 332 din 14/12/2006 in care s-au aprobat "indicatorii economici" sau ceva de genul in cazul unei bucle de intoarcere a tramvaielor la intersectia Titulescu / Banu Manta. Ma si miram sa se grabeasca asa de mult cu linia de tramvai pe Titulescu - care e acum in conservare (cu prelate peste sine etc), cu exceptia intersectiilor unde nu s-a facut nimic. Sau in pasaj unde doar au sapat si au scos linia.
_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 15:37:50    Titlul subiectului: mm 43519

DanCld a scris:
Mi-au cazut ochii pe o hotarare a CGMB, 332 din 14/12/2006 in care s-au aprobat "indicatorii economici" sau ceva de genul in cazul unei bucle de intoarcere a tramvaielor la intersectia Titulescu / Banu Manta. Ma si miram sa se grabeasca asa de mult cu linia de tramvai pe Titulescu - care e acum in conservare (cu prelate peste sine etc), cu exceptia intersectiilor unde nu s-a facut nimic. Sau in pasaj unde doar au sapat si au scos linia.
Se confirmă ce am scris mai demult. Acolo vor întoarce tramvaiele pe perioada lucrărilor la pasajul Basarab. Vor face dreapta pe străduța aceea mică, apoi stânga pe Banu Manta și încă o dată stânga înapoi pe Titulescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 18:41:58    Titlul subiectului: Modernizarea liniei 34 75569

Modernizarea liniei de tramvai 34, portiunea de pe Bulevardul Nicolae Titulescu, intre Bulevardul Al. Ioan Cuza si strada Mexic, se va incheia abia in luna iunie a acestui an. Lucrarile, incepute in luna septembrie 2006, ingreuneaza traficul rutier din zona, dar sunt un compromis necesar pentru realizarea modernizarii. Pe perioada lucrarilor, RATB a infiintat linia de autobuz 634. Aceasta urmeaza strict vechiul traseu al liniei 34, de pe Bulevardul Al. Ioan Cuza pana la statia de tramvai din fata Spitalului Grigore Alexandrescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 19:28:37    Titlul subiectului: 75571

Curios: nu e vorba decât de 2 stații. Ce durează atâta lucrările?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 19:38:19    Titlul subiectului: 75572

Heh, eu trec zilnic pe acolo și îi văd cum se "chinuie". Până acum:

* au scos șinele vechi din pasajul Victoria și de pe Titulescu până la intersecția cu Banu Manta, exceptând intersecțiile cu Dr. Felix și Maltopol;
* au refăcut fundația pe Titulescu, cu pat steril, hidroizolație și un soi de asfalt;
* au pus șinele noi pe câteva traverse + suporți temporari pe aproape toată lungimea străzii.

Ce nu am văzut să facă:

* lucrări de anvergură în Pasajul Victoria;
* lucrări la intersecțiile menționate mai sus.

Azi se apucaseră de sudat șina, chiar în dreptul meu niște frați de-ai lui "Dorel" greșiseră ceva la procesul aluminotermic și intrase fier topit în spațiul din mijloc, dădeau la greu cu un soi de topor-ciocan pe ideea de a salva situația cât mai era fierul cât de cât roșu Laughing

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2007 23:13:51    Titlul subiectului: 76356

Videanu a declarat că, în 2007, vor continua lucrările la pasajele Basarab și Mărășești, dar și din Piața Eroii Revoluției, Bulevardul 1 Decembrie, Șoseaua Colentina și Calea Moșilor. Vor fi deschise în cursul acestui an nu mai puțin de 160 de noi șantiere. Cele mai mari vor fi la capetele autostrăzilor București-Pitești și București-Constanța, supralărgirea porțiunii Piața Victoriei-Buzești-Berzei, modernizarea Pasajelor Muncii și Obor (liniile de tramvai vor trece prin mijlocul pasajelor).

Cum adica, se vor reintroduce prin pasaj? Ar fi un dezastru, practic traficul auto se va desfasura pe o singura banda.
Iar altfel, cum putem interpreta chestia asta? Mijlocul pasajelor inseamna statiile de metrou. Stie cineva amanunte despre aceasta afirmatie videana?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 21 Feb 2007 12:50:23    Titlul subiectului: 76379

Vor circula tot la suprafata, dar pe mijloc, prin suprainaltarea spatiului verde de desupra tunelului si cu modificari minore la intrarile la metrou - tramvaiul va veni intre gurile de acces in subteran.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mie 21 Feb 2007 23:26:16    Titlul subiectului: 76418

rosetti61 a scris:
Vor circula tot la suprafata, dar pe mijloc, prin suprainaltarea spatiului verde de desupra tunelului si cu modificari minore la intrarile la metrou - tramvaiul va veni intre gurile de acces in subteran.
Presupunand ca se poate realiza acest lucru, oricum pentru crearea unei benzi suplimentare auto pe langa pasaje, este necesar si ingustarea trotuarelor. Pe actualul spatiu nu incape inca o banda. Totusi e cam mare efortul, iar beneficiile nu pot fi substantiale. Grosul aglomeratiei e prin pasaj (Obor). Azi mi-au trebuit 15 min sa-l subtraversez. Si inca un exemplu, tronsonul P-ta Victoriei - pana la intersectia cu Barbu Vacarescu este blocat aproape total. Intersectia cu Ferdinand iar genereaza probleme in lant. Acestea sunt zone mult mai urgent de rezolvat decat mutarea liniilor peste pasaje.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Feb 2007 12:39:19    Titlul subiectului: 76521

Se pare ca cei de la RATB au planuri cu linia 34. Pe siteul RATB am vazut ca liciteaza un studiu pe linia 34.
Citat:
Studiu circulatie pe tronsonul liniei de tramvai 34
Organizator: R.A.T.B. cu sediul in B-dul Dinicu Golescu nr.1, sect.1, tel/fax:313.67.49
Procedura aplicata: cerere de oferta / repetare
Natura si cantitatea produselor: studiu circulatie pe tronsonul liniei de tramvai 34
Cod CPSA: 74131120-3
Data limita depunere ofertelor: 26.02.2007, ora 12,30 / RATB
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2007, ora 13 /RATB
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului: pretul cel mai mic
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Mar 2007 23:03:34    Titlul subiectului: 77241

ANTENA a scris:
Grosul aglomeratiei e prin pasaj (Obor). Azi mi-au trebuit 15 min sa-l subtraversez. Si inca un exemplu, tronsonul P-ta Victoriei - pana la intersectia cu Barbu Vacarescu este blocat aproape total. Intersectia cu Ferdinand iar genereaza probleme in lant. Acestea sunt zone mult mai urgent de rezolvat decat mutarea liniilor peste pasaje.
Probleme sunt si la intersectiile cu Lizeanu si Perla. Asta din cauza celor care vor sa o ia de pe Lizeanu/Viitorului respectiv calea Dorobantilor pe Stefan cel Mare. Eu sunt de parere ca o data cu modernizarea tramvaiului pe Stefan cel Mare ar trebui resincronizate si toate semafoarele care nu sunt gandite pentru traficul actual.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 2 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community