Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 20:56:39    Titlul subiectului: 67324

Nu cred ca ar ajuta cu mult 116 troleu pe 76 fiindca sunt totusi 2 directii foarte diferite. 116 duce la metrou, dar 76 duce la 34, care e foarte solicitat de cei din Berceni. Cand or face mareata linie 26 atunci sa mai vorbim...
Oricum 76 nu are ce cauta la Unirii, au si zis cei de la depoul Berceni, linia prelungita va fi ori 73 ori 74.
Eu tot propun de ceva vreme, ca mi s-ar parea foarte util, sa-l prelungeasca pe 133 pana la BIG. Am vazut in fiecare dimineata zeci de oameni care stau in statie la Tineretului sa-l ia pe 133, oameni care vin toti din Berceni! Ar oferi o alternativa decenta la 381, si un mod direct de a ajunge la Gara. Bucla ar putea fi realizata pe una din stradutele care uneste sos Oltenitei de sos Berceni. E buna chiar aleea aceea care inconjoara spatiul verde de la BIG. Ar iesi ceva asemanator buclei de la Timpuri Noi.

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 21:06:16    Titlul subiectului: 67328

Pai...din moment ce linia inca ramane "plantata" acolo poate o fi inclusa in vreun plan al RATB. Daca nu aveau de gand sa o mai foloseasca probabil avea soarta liniei ce ducea spre IMGB...str. Serg. Ion Iriceanu, soseaua care intersecteaza sos Oltenitei...cu o statie inainte de capatul lui 34 Embarassed
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 22:30:08    Titlul subiectului: 67352

Ma gandeam ca tramvaiul ar fi mai rapid si ar avea capacitate mai mare, iar autobuzele sau troleibuzele, chiar suplimentate, mor in blocaje pe Vacaresti, Brancoveanu-Oltenitei, City Mall, Budapesta. Linia de tramvai se poate separa de la capat pana la 11 Iunie....
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 10:19:21    Titlul subiectului: 67381

Ai fost vreodata in ultima vreme cu 133 de la Abator pana la Gara la ore de varf? Se face lejer 2 ore - 2 ore jumate. Majoritatea care iau pe 133 de la Abator nu merg mai mult de Mosilor - Pta Galati. Intr-adevar multi ar dori pe 133 prelungita eventual pana la Metalurgiei, dar nu ca sa mearga la Gara sau la Romana.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 19:25:39    Titlul subiectului: 67488

RobertC a scris:
Ai fost vreodata in ultima vreme cu 133 de la Abator pana la Gara la ore de varf? Se face lejer 2 ore - 2 ore jumate. Majoritatea care iau pe 133 de la Abator nu merg mai mult de Mosilor - Pta Galati. Intr-adevar multi ar dori pe 133 prelungita eventual pana la Metalurgiei, dar nu ca sa mearga la Gara sau la Romana.
Eu stau foarte aproape de Piata Galati si dimineata si nu numai ca vine foarte plin, dar si pleaca plin. Nu stiu citi vin de la Abator la piata Galati, dar am o propunere. Sa faca un traseu de autobuz pe linia defunctei dube 526. Un capat la tineretului (133) si celalalt la Piata Rahova (226). Ma gandeam ca ar mai degreva din aglomeratia de pe 133 si 226.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 20:43:18    Titlul subiectului: 67494

Nu ar face decat sa preia aglomeratia de pe aceste 2 linii asupra sa, o asemenea linie. Si avand in vedere faptul ca inca stam prost cu autobuzele, nu rezolvam mare lucru sa facem o linie atat de ocolita. Mai bine suplimenteaza direct pe 133 si 226, si lumea sa gaseasca niste scurtaturi decente, nu sa ocoleasca juma de oras cu o singura linie. Nu ar face decat sa incurajeze plimbarile mosnegilor o linie atat de lunga si sinuoasa..
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 22:21:36    Titlul subiectului: 67496

Mai bine un 220 redirectionat la Tineretului. Adică de pe Turnu Măgurele în loc s-o ia la dreapta spre IMGB Vulcan (ar fi suficient 241 pe acolo) să meargă drept pe Turnu Măgurele, Serg. Iriceanu, Șos. Olteniței, Cal. Văcăreștilor.
Ar putea să o ia pe Șos. Olteniței, dar numai după ce cei din zonă învață că semnul ,,parcare interzisă" înseamnă PARCARE INTERZISĂ, pentru că acum sunt cazuri când chiar nu încape autobuzul pe acolo.
Nu mai vorbim de dubari (și, uneori, autobuziștii) privați care în dreptul P-ței. Sudului, în stația RATB, parchează pe 2-3 rânduri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 03 Dec 2006 00:34:49    Titlul subiectului: 67505

Mai bine un 323 prin Mircea Voda, de la Timpuri Noi si sa ajunga la Unirii... As vrea io... Rolling Eyes
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 00:01:09    Titlul subiectului: 67681

Legat de prelungirile propuse sau nu la linia 300, lucrurile stau in felul urmator, din punctul de vedere al RATB:
Linia 300 este o legatura rapida cu centrul. Incepand cu zona intersectiei cu Calea Grivitei si podul Constanta, este o portiune care genereaza blocaje in trafic. Orice prelungire a liniei 300 spre acea zona i-ar distruge functia de legatura rapida. Observati ce se intampla cu 86 din cauza blocajelor de acolo, acesta putand fi considerat si el o legatura cu centrul.
Devierea de la Clabucet pe stradute si intoarcerea pe acolo, eventual la capatul abandonat (sau nu ?) de pe bd. Expozitiei, ar presupune cresterea duratei de parcurs si deci un necesar de masini pe care deocamdata nu are de unde sa le ia.
La capatul lui 300 de la Clabucet stationeaza masinile inlcusiv pentru pauza de masa. Plus ca acolo este singurul loc unde poate sta un dispecer sa dirijeze masinile, in centru fiind imposibila stationarea mai lunga a vehiculelor. Asa ca 300 va ramane pe traseul actual momentan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 14:12:49    Titlul subiectului: 67755

Pe Vacaresti nu exista stalpi de iluminare pe trotuare, ci numai intre cele doua linii de tramvai. Asa ca pentru noua linie de troleu trebuie si stalpii.
Mare nevoie de articulate ar fi pe 79 si 86. Daca de exemplu am tren la 12 si trebuie sa ajung la gara cu bagaje, nu pot sa ma urc in 79 sau in 86 pe la ora aia in Piata Galati, asa de pline vin. Cam la fel e si cu 133. Shocked

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 16:02:49    Titlul subiectului: 00000 67879

Ați sărit pe mine că 75 nu și-ar avea rostul și că mai bine l-ar suplimenta pe 69. Eu vă sfătuiesc să vă plimbați la anumite ore cu 69 si 85 ca să vedeți cum stă treaba. Plus că 69 rămâne în coloană la urcarea dealului de la Academia Militară.
Propun și un 68: Valea Ialomiței (Cart. Drm. Taberei) - Valea Oltului - Valea Argeșului - Răzoare - P-ța Operei.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 21:17:04    Titlul subiectului: 67899

mrM a scris:
Propun și un 68: Valea Ialomiței (Cart. Drm. Taberei) - Valea Oltului - Valea Argeșului - Răzoare - P-ța Operei.
O dublură de 69... păi în cazul ăsta 69 ar ajunge ca 90, cu 4 vehicule la ore de vrâf și 2 în week-end.
Ce-ați zice totuși de niște benzi penmtru transportul în comun și niște articulate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 14:42:08    Titlul subiectului: 90 67941

Propun sa bage mai multe trolee pe 90, sa vina la intervale mai decente. Poate ca o veni mai gol la Vatra Luminoasa, dar mai preia din aglomeratia de pe 91 in Drumul Taberei.
Nu stiu exact cate trolee sunt in traseu, dar se asteapta destul de mult la ele. De obicei la capatul de la Stadionul National era paritatea 2:1, adica la doua 86, un 90. Dar in unele cazuri treceau 4-5 de 86 si apoi un 90. Sunt totusi oameni care il iau pe 90 si de la Stadionul National-Vatra luminoasa, pana in Drumul Taberei sau mai aproape pe bulevardul Carol. Intr-o sambata eram in 86 si la statia Piere de Coubertin cineva ii facea scandal soferului de pe 86 ca asteptase aproape o ora pe 90. Dar si in timpul saptamanii cineva mi-a spus ca asteptase cam 30 de minute la Vatra luminoasa dupa 90.

Ce parere aveti ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 15:05:57    Titlul subiectului: 67949

Daca vor intra cele 10 Irisbus este binisor, dar tot insuficient.

In timpul saptamanii e nasol pentru ca troleibuzele se prind in cozile de la intersectiile din Drumul Taberei si Razoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 15:17:21    Titlul subiectului: 67952

Da, la fel si pe bulevardul Carol, la intersectia cu Calea Mosilor, o statie mai sus la Armeneasca si apoi la intersectia cu Magheru. Dar durere mare in ultimele luni este acum la intersectia dintre Carol si Calea Mosilor. Acolo cred ca 21 are un semafor propriu dar sunt multi tampiti cu masinile care nu evacueaza intersectia si blocheaza tramvaiul la mijloc si gata blocajul, nu mai misca nici masini, nici troleibuze. Sad
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 19:12:16    Titlul subiectului: 67963

Un alt astfel de semafor criminal e la Pta Sudului, cand vin tramvaiele dinspre Sura Mare pe Vacaresti, mereu raman blocate cand fac stanga. Si nu o data am marturisit cazuri cand traficul lera blocat vreo 5-10 minute, fiindca s-aau adunat masini in fata tramvaiului, si care voiau sa vireze in directia pe care o blocheaza tramvaiul Shocked ... Si bineinteles ca in astfel de situatii, nimeni nu mai stie ce e ala marsarier sau macar frana...
O situatie asemanatoare avem si la intersectia Dudesti cu Mihai Bravu, venind dinspre Dristor, numai ca aici adesea tramvaiele de pe 34, blocheaza calea celor de pe 19 si 27, care s-asa au de furca cu 2 timpi de semafor pe care trebuie sa ii astepte ca se treaca intersectia...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 19:39:58    Titlul subiectului: 67967

Pe linia 90 sunt 4 troelibuze în zilele lucrătoare și 2 în week-end. Cum semicursa durează fix 60 de minute, intervalul este de 30 de minute la orele de vârf și 60 de minute în week-end. Deci, dacî pierzi 90-ul duminica poți să-ți iei adio... că mai stai o oră până vine altul.
10 trolee (măcar la orele de vârf) ar însemna 12 minute, un interval destul de decent pentru o linie așa lungă. Problema este însă alta... majoritatea celor care merg între Dr. Taberei și Vatra Luminoasă preferă să meargă cu 91+66 sau 69 apoi să schimbe cu 86 sau să schimbe la Eroilor cu 104. Când va crește numărul de troleibuze de pe 90 va crește, călătorii vor sta să-l aștepte și va crește aglomerația. Bine ar fi să fie suplimentată linia și cu alte troleibuze (eventual să fie 8 de Vatră și 8 de Bujoreni).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 09:33:17    Titlul subiectului: 67985

Zici ca au 4 troleibuze pe linia 90? Asta in conditiile in care de multe ori sunt 2, chiar 3 stationate la capat la Valea Ialomitei?! Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 16:17:56    Titlul subiectului: 68013

Pai daca sunt 3 de 90 la un capat, nu vreau sa stiu cate 91uri sunt prinse acolo Rolling Eyes ... Asta daca nu cumva alea 3 de 90 de fapt chiar sunt 91, ceea ce ar explica misterul... Daca nu, mai adaugam inca unul sau doua de 90 care stau la capat la Stadion, si deja avem un parc negativ care circula efectiv pe traseu Confused ...
Linia asta are nevoie de o modificare urgenta, ori o suplimenteaza si-l nenorocesc pe 91, ori scapa de 90, si fac o varinata ciuntita pana la Parvan, ca sa schimbi cu 91 obligatoriu. Sau macar sa ajunga in alta parte, sa merite suplimentata.

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 21:50:09    Titlul subiectului: 68046

De obicei cand ajungeam la Stadionul National erau vreo trei de 86 si un 90. De vreo doua ori am vazut 5-6 de 86 si doua de 90. Nu am vazut niciodata trei de 90. Stiu ca mergeam la un bunic al meu in Socului in fiecare sambata, si il luam pe 86 pana aproape de capat si de acolo pe jos. Uneori se intampla sa nu fie nici un troleu la capat Laughing

Am o propunere. Azi am ajuns la Auchan si ma gandeam ce ar fi sa il prelungeasca pe 335 pana la Auchan. Ar fi o statie jumate in plus. Cred ca ar putea sa amenajeze un terminal acolo, ca parcarea mi s-a parut uriasa.... Si apoi cand termina lucrarile in Baneasa sa il prelungeasca si in celalalt sens pana la centrul comercial Baneasa (Carrefour) ?
Ce parere aveti ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 14 Dec 2006 01:17:12, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 21:57:25    Titlul subiectului: 68050

Or sa faca miscarea asta cand s-or trezi la cap sa-l duca si pe 102 la Cora... Si nu in parcarea complexului, ca asta ar fi absurd. Au destul spatiu la Granitul sa intoarca rapid...
Cu 335 e mai complicat, ca nu se poate aplica solutia de a duce autobuzul prin parcarea unui complex. De fapt nici nu cred ca e o masura posibila dpdv administrativ ca ala e un spatiu privat si ma indoiesc ca renunta magazinul la locurile sale de parcare sau spatiu de acces ca sa stationeze autobuze pe acolo. Prin stradutele adiacente poate, dar nu vad pe unde. Care sta in zona sa se uite mai bine si sa zica sigur unde se poate amenaja asa ceva.

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 22:00:23    Titlul subiectului: 68053

Ma gandem la parcare ca la Carrefour Militari ca este ceva distanta. Eu am mers cu 311, si de pe Bulevardul 1 Decembrie ai ceva de mers. Mai aproape ar fi prin cealalta parte dar strada este inchisa. Poate acolo pot sa faca ceva la intrarea in Auchan. Dar asta sa spuna userii care sunt din zona, eu am trecut pentru putin timp pe acolo nu cunosc foarte bine configuratia strazilor. Si un mijloc de transport chiar la doi pasi de Auchan inseamna automat mai multi clienti.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2006 13:26:18    Titlul subiectului: 68238

M-am saturat de blocajele care apar pe linia lui 136 in zona Valea Cascadelor-CET Vest, care cauzeaza mari probleme in orar. Azi dimineata am stat jumatate de ora la acest autobuz, dar se pare ca puteam sa stau mult si bine, pentru ca asa cum marturisea si soferul, s-a intalnit cu 136 - le din fata lui la Gorjului. El mergea spre Izvor iar celalalt venea...interval intre ele de o ora deci Shocked Evil or Very Mad.
Toate acestea se intamplasera din cauza unui blocaj cauzat de tirurile parcate in zona CET Vest. 136 care de obicei mergi lejer cu el chiar daca vine la 15 minute era arhiplin in zona Panduri. 336-le ar fi invidios . Wink
136 functioneaza pentru cei care vin din zona industriala Valea Cascadelor - CET Vest si vor sa faca legatura cu Militari, dar si pentru a face legatura intre zona Militari si Panduri, 13 Septembrie, Izvor fara a fi nevoit sa schimbi nu stiu cate autobuze.
De aceea, pentru a dubla intrucatva acest traseu, propun devierea liniei 236 de la Leul pe traseul lui 136 pana la Marriott apoi la stanga, comun cu 385 prin strazile Izvor si Natiunile Unite apoi B.P.Hasdeu pana la Izvor cu traseul de intoarcere comun cu 385 pana la Panduri. Eventual poate fi prelungit pana la Unirii, adica de la Panduri sa aiba traseu comun cu 385. De la Eroilor, legatura cu Carrefour se poate face si cu 137 iar cu Militari si cu 61 sau 336.
Ar mai fi o varianta ca 136 sa se rezume la a face legatura intre Izvor si Apusului...iar ca legatura intre CET Vest si Militari sa se faca cu o linie care sa ajunga doar pana la Moinesti sau Lujerului ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2006 16:20:36    Titlul subiectului: 68254

Liviu1983 a scris:
Ar mai fi o varianta ca 136 sa se rezume la a face legatura intre Izvor si Apusului...iar ca legatura intre CET Vest si Militari sa se faca cu o linie care sa ajunga doar pana la Moinesti sau Lujerului ...
Si aici sa reconfigurezi traseul lui 221.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Ian 2007 13:36:00    Titlul subiectului: 8888 43591

Ce trasee credeți că ar mai fi necesar sa fie înfințate în București? Vă rog să argumentați (valabil dacă aveți și un comnetariu)
Pe ale mele le pun în ordinea liniilor:

17A Lacul Tei - Lizeanu - Șos. Ștefan cel Mare... - traseu comun cu 34 și 46.
Ar descongestiona linia 182 și ar scăpa călătorii de un ocol inutil.
33 Granitul S.A. (Cart. Pantelimon) ("Cora Pantelimon") - Șos. Pantelimon - Halele Obor - Str. Ziduri Moși - Șos. Colentina - Helitube S.A.
Cred că există destui călători care vor ajungă din Colentina și Obor în Pantleimon și viceversa. Linia ar face legătura între zonele comerciale Granitul, Obor și cele din Colentina (Carrefour și cele de la Helitube)
68 Valea Argeșului cu Valea Oltului (Cart. Drm Taberei) - Str. Valea Argeșului - Drm. Taberei - Răzoare - Academia Militară - P-ța Operei.
Ar ajuta la descongestionarea liniilor din Drumul Taberei (în special 69 și 81)
75 Baicului - Foișorul de Foc - P-ța C.A. Rosetti - Universitate - Vasile Pârvan. Ar descogestiona (mai ales la orele de vârf) liniile 69 și 85.
165 P-ța Delfinului - Bd. Chișinău - Bd. Nicolae Grigorescu (1 stație după P-ța Titan). Ar descongestiona liniile 101, 330, 335, pe porțiunea dintre P-ța Delfinului și Poșta Titan, ar creea o legătură directă între P-ța Delfinului și P-ța Titan, și ar favoriza locuitorii din cartierul de mai sus de P-ța Titan.
222 Foișorul de Foc - P-ța Gemeni - Bd. Dacia - P-ța Romană. Ar ajuta foarte mult la orele de vârf și la orele la care ies elevii de la Colegiul Naț. "Virgil Madgearu" liniile 79, 86, 133. În plus nu ar necesita un parc mare de vehicule (3-5 autobuze).
231 P-ța Unirii - Universitate (P-ța 21 Dec. 1989) - P-ța Romană - P-ța Victoriei - P-ța Charles du Gaulle - Arcul de Triumf - P-ța Presei Libere - Gara Băneasa - Podul Băneasa - Șos. București-Ploiești - Aerop. Băneasa (Aurel Vlaicu).
Un traseu mai scurt între P-ța Romană și P-ța Presei Libere decât cu 131 și 331 și până la Aerop. Băneasa decât cu 131 (nici n-ar mai ocoli-o pe Bd. Ficusului și Bd. Aerogării). Pe traseul P-ța Romană - P-ța Chareles du Gaulle ar avea stații mai dese decât 783.
353 Granitul S.A. - Șos. Pantelimon - Șos. Fundeni - Șos. Colentina - Helitube S.A.
Deși pare un dublaj al liniei 33, ar scurta drumul între Pantelimon și Colentina și ar ajuta linia 253.

Linii modificate.
32: după prelingirea lui 21 spre Rahova, 32 ar merge pe următorul traseu: P-ța Unirii - Corneliu Coposu - Cal. Călărași (lor) - P-ța Eudoxiu Hurmuzachi (Bariera Vergului) - Bd. Basarabia (ei) - Șos. Vergului - Granitul S.A. Ar face legătura între cartierele din Sud Vestul, Centrul și Estul Capitalei.
102 prelungit până la Granitul S.A. Ar facilita accesul la zona comercială de la Granitul S.A.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 15 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community