Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 17:02:20    Titlul subiectului: 65209

Azi un Bucur galben low-floor circula pe linia lui 41, inauntru era o comisie sau ceva de genul asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Oct 2006 11:25:56    Titlul subiectului: 65224

De saptamana viitoare il vom avea pe 306 pe linia 32 TEMPORAR deoarece linia 41 se va muta in curand la dep Alexandria unde vor ajunge toate vagoanele de acest tip dar tot temporar cu aceste vagoane deoarece 41 va fi primul dotat cu Bombardiere Very Happy Smile
Eu nu pot afla exact cand apare pe traseu, de exemplu, trebuia miercuri sa iasa toata ziua pe 41, dar nu a iesit din cauza unei probleme, a iesit joi pana la ora 11. Vagonul este in URAC acum pentru a se vedea rezultatele testelor si posibil sa il mai vedem in probe zilele astea. Pe 32 va apare pe la mijlocul saptamanii viitoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 21:04:51    Titlul subiectului: 65603

Iata cum mai stam la capitolul PPC Very Happy
#306 - Omologat si gata de traseu

#224 - In lucru cum ziceam, la sfarsitul lui noiembrie e gata

#172 - In lucru, la sfarsitul lui noiembrie e gata

#131 - In lucru, se spera ca il avem pana in sarbatori (pe fundal se vad caroseriile lui 136 si 264 care desi se spune ca le avem pana in sarbatori tind sa cred ca abia in ianuarie-februarie sunt gata)

306+224 - galben identic
172+ce urmeaza - schema clasica
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 21:12:01    Titlul subiectului: 00000 65604

Ratbul se joaca cu culorile sau visez eu? Shocked 306 il stim cu totii ca e galben frumos si stralucitor. 224 pare sa fie un galben mai inchis spre mustariu, porbabil au incercat sa schimbe culaorea ca sa nu se planga Aron, si a iesit ca pe vremurile bune... Si urmeaza nenorocita aia de schema clasica Ratb pe care o stim si uram cu totii Evil or Very Mad . Trebuie sa spun: ARATA ORIBIL!
Propun o chestie pentru Ratb, ca tot vor sa caseze nsite tramvaie pana in 2008. Mai tineti minte acea expozitie cu vacile montate in locuri publice special ca sa poata fi vopsite? Ar putea sa scoata astia cateva Tatre si Rathgeber in stare mai naspa, care asteapta casarea, sa le puna pe o linie moarta undeva, sa le picteze cei cu simt artistic, sa vada si regia ce culori apreciaza populatia Razz . Sa o luam pe urma Metrorexului...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 08 Noi 2006 00:27:34    Titlul subiectului: 65883

1. Shocked Dacă vă uitați cu atenție în partea din dreapa jos a displayului, tensiunea din firul de contact e 803 V
2. Tensiunea la bornele bateriei e de 28 V. Nu e cam mare? Optim nu e între 24 și 27V?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Noi 2006 12:23:46    Titlul subiectului: 65890

Era 11 dimineata cand am facut poza. Deci si ziua e tensiune peste 750.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 08 Noi 2006 12:38:17    Titlul subiectului: 65891

Normal că este. Dar 11 nu e oră de vârf... probabil că pe la 6-7 am este cea mai mică tensiune în rețea (bine...nu chiar 220V ca la Rășinari).
Noaptea, când sunt și mai puțini consumatori, tensiunea sare chiar de 1000V.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 969
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Noi 2006 13:52:04    Titlul subiectului: 54y5y45y 65894

Următoarele V3A-93-CH-PPC vor mai avea celebrul limitator de viteză, pus să încurce circulația? Laughing
Limita ar trebui să fie de 60 km/h. Pe 41 e esențială viteza!

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 14:40:46    Titlul subiectului: 66163

mrM a scris:
Următoarele V3A-93-CH-PPC vor mai avea celebrul limitator de viteză, pus să încurce circulația? Laughing
Limita ar trebui să fie de 60 km/h. Pe 41 e esențială viteza!
Toate V3A-93-CH-PPC, Bucur 1, Bucur 1 PPC, Bucur LF. Sunt construite pe acelasi sistem. Bucur LF este posibil sa aiba la 60 dar nu cred. Pana la urma e bine, mergand toate pe o linie cu acceasi viteza se poate respecta un orar de circulatie.
Vagonul #306, la fel ca restul seriei, va circula pe linia 41 de la dep B Noi. 306 este deja in depou si iese zilele astea, a fost nevoie de o modificare la balamalele capacelor de la roti deoarece 41 are garduri care nu permit deschiderea capacelor clasice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Feb/2013
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 16:27:22    Titlul subiectului: 66167

Cum adica la Bucurestii Noi? Nu era vorba ca linia 41 sa vina la Depoul Alexandria imediat ce se termina lucrarile pe Trafic Greu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 16:28:26    Titlul subiectului: 66168

icsilviu a scris:
Cum adica la Bucurestii Noi? Nu era vorba ca linia 41 sa vina la Depoul Alexandria imediat ce se termina lucrarile pe Trafic Greu?
Pana atunci sta la B Noi.
Pana in martie vor fi vreo 12 PPC, deci anul viitor cred ca ne luam adio se la clasicele liniei 41...
La Militari ar intra parcul lui 41+35+47+48. Eu ma bucur ca au ajuns pe 41 ca este o crestere a confortului si se mai inoieste si parcul acestei linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Feb/2013
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 17:17:38    Titlul subiectului: 66176

Asa sunt cei de la RATB, sufera de razgandeala cronica. In octombrie i-au facut probe lui 306 pe linia lui 41 si li s-a parut ca nu se descurca asa de bine, asa ca au zis ca-l baga pe 32. Acum vor iar pe 41, si nici nu mai au rabdare sa astepte venirea lui 41 la Alexandria. Cine ii mai intelege pe acesti oameni care nu se pot hotari intre Buc. Noi, Alexandria si mai nou si Militari, de parca in Militari ar putea incapea tot parcul lui 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 19:11:24    Titlul subiectului: 66191

De înoit se înnoiește... dar salonul lui #306 este identic cu cel al oricărui V3A-93 cupodea coborâtă în seciunea C... atâta că stâlpi sunt din tablă la PPC și din tablă acoperită cu melamină la cele normale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 19:14:45    Titlul subiectului: 66196

Dr2005 a scris:
De înoit se înnoiește... dar salonul lui #306 este identic cu cel al oricărui V3A-93 cupodea coborâtă în seciunea C... atâta că stâlpi sunt din tablă la PPC și din tablă acoperită cu melamină la cele normale.
PPCul are schema gri in interior, de Bucur. Si banuiesc ca ii va merge permanent sistemul de anuntare a statiilor. O alta diferenta la salon este partea din spate care e ca la Bucur si lipsa celor 3 locuri de langa cutia cu echipamente tip V3A-93.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2006 19:17:53    Titlul subiectului: 66200

metrou.usor a scris:
Pana in martie vor fi vreo 12 PPC, deci anul viitor cred ca ne luam adio se la clasicele liniei 41...
Nu-i cred in stare pe cei de la URAC sa faca 12 astfel de tramvaie pana in primavara. Mai bine ar pune pe primul loc calitatea si nu cantitatea. Sa faca unul singur care sa nu stea mai mult prin depou decat pe strada si abia apoi sa treaca la productia de serie.
Pentru linia 41 nu e foarte potrivit acest tramvai din cauza limitarii de viteza. O sa se roage lumea in statie sa nu vina el si sa vina unul "clasic". Very Happy
Confortul nu o sa creasca deoarece interiorul e acelasi cu cel de V3A-93, scaunele sunt aceleasi si nici macar tapitate... Poate confortul vizual o sa creasca, deoarece designul este peste al unui V3A-93 si schema de culoare este frumos aleasa. Pacat de viitoarele care nu vor mai iesi tot galbene...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 14:43:57    Titlul subiectului: 66361

Ieri am trecut pe la B Noi, 306 este acolo si in urmatoarele zile iese pe traseu, au existat niste probleme cu acele capace de la roti care sunt aproape rezolvate. NU AU FOST DATE JOS.

Azi dimineata 306 a fost in probe pe 41, deci ne putem astepta ca urmatoarele zile sa fie pe traseu.
Cred ca azi au facut probe sa vada daca nu ii cad capacele de la roti cu noul sistem de prindere.
V3A 93-CH-PPC are sistem de anuntare ca cel de pe Bucur 3005...sau mai bine zis Citaro, ca nu stiu cati l-ati apucat pe 3005 Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 21:45:07    Titlul subiectului: 66566

In urmatoarele 3 zile avem PPCul pe traseu din spusele celor de pe 41, capacele au fost modificate, mai necesita cateva ture de proba si este la traseu. Singurul lucru care il va mai tine cateva zile in depou este montarea sistemului de taxare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 16:19:08    Titlul subiectului: 66864

306 este gata de traseu, acum asteapta doar actele de punere in posesia depoului Bucurestii Noi. Ei primesc toata seria V3A-93-CH-PPC si faza cea mai tare - dupa ce se modernizeaza linia 41 se intoarce la ei. Exclamation
Iata-l gata de treaba Very Happy
Omologat si gata de traseu
Depinde de o foaie de asigurare, el trebuia sa fie de o saptamana pe linia 41.



RF_DSC02811.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83 kb
 Vizualizat:  de 16822 ori

RF_DSC02811.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2018
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 16:35:04    Titlul subiectului: 66870

Dar dunga roșie de pe ușa 3 nu trebuia să fie mai jos? Arată cam aiurea așa...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 16:43:03    Titlul subiectului: 66871

Asa e toata seria si dunga galbena e pusa tot asa. Nu mi se pare nimic ciudat in asta.
Dunga aceea este din autocolant rosu, nu e vopsita.
Asa a vrut designerul, dunga aia sa fie la nivelul celorlalte usi. Ca nu era mare filosofie sa puna colantul ala mai jos...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 16:54:55    Titlul subiectului: 66875

A pus dunga asa fiindca le e lene sa faca o serie intraga de usi cu dunga amplasat corect doar ca sa fie mai estetic. Lasa sa fie toate la fel, ca nu trebuie sa facem prea multe modele de usi Rolling Eyes . Hai sa fim seriosi ca arata varza...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 18:40:09    Titlul subiectului: 66900

Pai si de ce nu a pus-o daca nu era mare scofala? Tipic romanesc: n-au facut ei ceva ca lumea pana la capat. Tie ti se pare normal cum au lasat pe usi dunga? In conditiile in care celelalte dungi de pe laterat coboara...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 763
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 19:33:56    Titlul subiectului: 66910

Eu am banuiala, ca pozitia liniei respective are o logica. Daca se deschid usile linia devine continua...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2006 02:07:34    Titlul subiectului: 66955

Nu cumva dunga urmareste podeaua tranvaiului, ca daca este cu podea coborita doar pe segmentul 2 asta e.
Tocmai asta este cu dunga de la mijloc jos, nu acolo coboara podeaua pentru segmentul LF? Si oricum imi place asa, rupe monotonia...

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 11:45:37    Titlul subiectului: 67989

soferul de autobuz a scris:
Nu cumva dunga urmareste podeaua tranvaiului, ca daca este cu podea coborita doar pe segmentul 2 asta e.
Da, mai putin pe usa aceea din mijloc.

Mi se pare ciudat , cei de la URAC se laudau din 10 Octombrie ca il au la traseu. Este in Dep B Noi.
306 are actele si tot ce trebuie si este gata de traseu. Dar Videanu si Aron vor sa il inaugureze intr-o conferinta de presa, care banuiesc ca va avea loc dupa licitatia de tramvaie.

Si acum sa recapitulam, deja in mai putin de o luna au aparut o gramada de CH-PPC Smile
In ordinea pozelor - 224, 136, 131, 172.
Si ultimul ratacit pe acolo, 264.
Nemodernizatele 136 si 264 vor fi retrase din circulatie in ianuarie. Twisted Evil
Toate cele din poze trebuiau sa fie gata anul acesta, dar din cauza unor probleme si lipsei unor materiale nu a mers bine treaba. Acum au tot ce le trebuie dar vin sarbatorile. Asa ca prin martie o sa inceapa sa apara.

Erau si 245 (ce a mai ramas) si 036 acolo, in URAC. Noul 036 era in lucru si 245 dupa cum vezi este gata.
Partea a doua este ca incepand cu martie 2007 absolut orice V3A indiferent ca este A3, 93, 93M, H etc iese in format PPC.



RF_DSC03038.JPG
 Descriere:
224
 Mărime fișier:  249.7 kb
 Vizualizat:  de 16970 ori

RF_DSC03038.JPG



RF_DSC03044.JPG
 Descriere:
136
 Mărime fișier:  247.56 kb
 Vizualizat:  de 16970 ori

RF_DSC03044.JPG



RF_DSC03045.JPG
 Descriere:
131
 Mărime fișier:  255.63 kb
 Vizualizat:  de 16970 ori

RF_DSC03045.JPG



RF_DSC03048.JPG
 Descriere:
172
 Mărime fișier:  257.67 kb
 Vizualizat:  de 16970 ori

RF_DSC03048.JPG



RF_dsc03050_967.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.49 kb
 Vizualizat:  de 15039 ori

RF_dsc03050_967.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community