Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Noi 2006 21:25:49    Titlul subiectului: 66332

Nu mă miră că era nervos... când s-a făcut 41 ,,metrou ușor", în primele zile au fost o mulțime de probleme: o groază de oameni care au sărit gardurile și au ajuns sub tramvai, mașini care nu s-au asigurat și tramvaiul le-a făcut bucăți, chiar un tramvai care a luat foc la Tricodava, dar într-o diminrață de decembrie 2002 s-a oprit curentul...și rămăseseră tramvaie blocate în intersecțiile de la Tricodava și în curba de la intrarea pe Str. Brașov dinspre Ghencea. Totae bune și frumoase, traficul blocat 100% și moșii și babele săreau pe vatman și-l făceau în toate felurile ,,Ia-uite leneșul ăsta stă și noi stăm ca tâmpiții și așteptăm" urmate de multe înjurături pe care nu le pot reproduce.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2006 00:55:48    Titlul subiectului: 66673

Azi am stat 25 min. la 205 de la Gara de Nord. Cineva in masina spunea ca a stat 40 de min. Nu e vorba de incarcare, caci masina a fost full toata semicursa. In schimb 182 trecea la 5 minute. Tot cu DAF-uri din Nordului. Cam dezechilibrata situatia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 00:15:06    Titlul subiectului: ytytjy 66832

Ce mai vede romanul in statiile RATB...
In statia lui 41 de la Crangasi, sensul spre Ghencea, lipseste o dala dintre sine. In locul ei se poate vedea o doza electrica DE INTERIOR (NEPROTEJATA) Shocked, cu fire conectate doar cu riglete cu surub!
Nu stiu ce alimenteaza, dar la prima ploaie mai zdravana o sa faca un mare BUM! Twisted Evil



RF_Imag131.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.23 kb
 Vizualizat:  de 12721 ori

RF_Imag131.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 08:10:46    Titlul subiectului: 66834

ratbmetrou a scris:
Ce mai vede romanul in statiile RATB...
In statia lui 41 de la Crangasi, sensul spre Ghencea, lipseste o dala dintre sine. In locul ei se poate vedea o doza electrica DE INTERIOR (NEPROTEJATA) Shocked, cu fire conectate doar cu riglete cu surub!
Nu stiu ce alimenteaza, dar la prima ploaie mai zdravana o sa faca un mare BUM! Twisted Evil
Sa te uiti si la iesirea din statie in dreptul gurii de metrou, acolo este un sistem din asta proaspat pus zilele astea, daca nu l-au astupat se vede senzorul si cablul UTP de care ziceam in alt topic. Aici nu este mai nimic electric fiind vorba de un senzor. In locul ala niciodata nu a fost dala intre sine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 17:01:23    Titlul subiectului: 66877

Eu as face o propunere - toti sefii din RATB sa foloseasca RATB ul o saptamana. Va zic sigur ca se schimba situatia dupa. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 17:11:08    Titlul subiectului: 66881

Pai de aia spuneam sa mearga si cu mijloacele de suprafata. Uite de exemplu cu 330 intr-o ora de dimineata sa vada cum este. Si exemplele pot continua Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 21:48:06    Titlul subiectului: 66924

metrouusor a scris:
Eu as face o propunere - toti sefii din RATB sa foloseasca RATB ul o saptamana. Va zic sigur ca se schimba situatia dupa. Wink
O idee foarte bună! Așa poate nu ne-am mai trezi cu idei de genul un Citaro lovit ușor strică imaginea regiei, în timp ce 8 călători/mp nu reprezintă o problemă. Confused
Eu aș propune RATB să NU introducă Citaro pe linia 300, pentru că ar risca să fie lovite în aglomerația de la capăt. Astăzi pe la ora 9, de exemplu, erau 9 (nouă) autobuze la Chibrit "înghesuite" pe 2 benzi de circulație, în timp ce mașinile plecau pline de la capăt, iar la prima stație deja lăsau călători în stație. În aceste condiții cred că un Citaro ușor lovit ar strica iremediabil imaginea regiei în fața plătitorilor de abonamente/bilete pe această linie. Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 23:39:32    Titlul subiectului: 67598

florin a scris:
Eu aș propune RATB să NU introducă Citaro pe linia 300, pentru că ar risca să fie lovite în aglomerația de la capăt. Astăzi pe la ora 9, de exemplu, erau 9 (nouă) autobuze la Chibrit "înghesuite" pe 2 benzi de circulație, în timp ce mașinile plecau pline de la capăt, iar la prima stație deja lăsau călători în stație. În aceste condiții cred că un Citaro ușor lovit ar strica iremediabil imaginea regiei în fața plătitorilor de abonamente/bilete pe această linie.
De problema asta, ca si de faptul ca s'a scris despre ea, s'a auzit pana sus la conducerea RATB. 9 autobuze acolo e cam mult. Cred ca era din cauza blocajelor din traseu. Daca e 30 noiembrie, e clar, la ce harababura au facut cu pregatirile de defilare. Am vazut politia militara dirijand circulatia. Astia dau puncte la soferi ? Razz Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 10:58:52    Titlul subiectului: 67693

Nici eu nu cred ca e justificata o prelungire a lui 300 avand in vedere ca pe traseul lui scurt cum este, este plin de la un capat la altul aproape la orice ora. Poate cand n-or mai avea pensionarii gratuitate Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 11:22:17    Titlul subiectului: 67694

Daca cele 9 masini care stau in permanenta la capat la Clabucet ar fi pe traseu n-ar mai fi aglomeratie si s-ar mai putea acoperi 3-4 statii in plus.
La fel si cu 331 la Damaroaia, poate pozeaza cineva padurea de autobuze de la capat. Intr-adevar nenorocirea este la Carpati si podul Constanta, si pe un sens si pe celalalt, datorita lucrarilor la metrou pe care nu le mai vad terminate vreodata ( se "lucreaza" din 1989!).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 12:53:54    Titlul subiectului: 67697

Chestia cu numarul mare de vehicule la cap de linie e boala veche la RATB; am fost si prin alte orase din afara, dar nu am vazut nicaieri mai mult de 2-3 vehicule de pe acelasi traseu stationaind simultan la capat de linie; doar la noi se intimpla, din motive care pentru mine ca si calator imi scapa, si oricum nu cred ca sint chiar justificate
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 13:15:50    Titlul subiectului: 67698

Din partea mea să stea și o sută la capăt, mă interesează ce se întâmplă pe traseu. Iar linia 300 este constant aglomerată, fiind frecventată de hoți de buzunare care operează în condiții "optime". Chiar și în week-end sunt aglomerate, deși nu se pune problema de trafic. Recordul a fost într-o duminică când am așteptat 16 minute în stația Av. Popișteanu (prima de la capăt). În acest timp au trecut 3 autobuze spre capăt, iar cel care a venit nu era dintre acestea 3! Ca și cum nu era de ajuns înghesuiala rezultată, a mers cu 20-30 km/h, fiind prins din urmă și depășit la Piața Victoriei de alt autobuz ?!
Ce mai legătură rapidă cu centrul... Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 14:20:14    Titlul subiectului: 67699

fantt a scris:
Chestia cu numarul mare de vehicule la cap de linie e boala veche la RATB; am fost si prin alte orase din afara, dar nu am vazut nicaieri mai mult de 2-3 vehicule de pe acelasi traseu stationaind simultan la capat de linie; doar la noi se intimpla, din motive care pentru mine ca si calator imi scapa, si oricum nu cred ca sint chiar justificate
Poate din motive ca sunt trasee lungi si din cauza asta se cam sta la capat ceva timp. Dupa o cursa ce poate dura si 90 de minute , normal ca se sta la capat un sfert de ora. Si daca acel autobuz vine la 3 minute , cum e cazul lui 300 se aduna ceva autobuze...

Dar mai exista si alte motive. Nu inteleg cum in weekend, la capatul lui 313 pot sa stea si cate 6-7 autobuze Shocked. Intervalul e de 5 minute in aceste zile si asta inseamna ca dupa o cursa de o ora se sta la capat jumatate de ora ...e normal ?
Iar in zilele de lucru, pe la 11-12 nu mai e niciunul la capat. Cum vine unul din centru, cum pleaca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 15:17:27    Titlul subiectului: 67705

Problema nu cred ca este a numarului de masini de la capat. Nu au decat sa stea si 100 la capat, dar intrebarea mea este cat de mult respecta orarele soferii ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 15:25:44    Titlul subiectului: 67706

Ideea este ca in week-end se face mult mai repede o cursa decat in timpul saptamanii, iar diferenta duratei semi-cursei dintre zi lucratoare si week-end este in general 2-3 minute. Si de-aia in week-end se mai intampla sa ajunga mai repede la capat si in felul acesta sa stea mai mult acolo. In plus, in week-end in timpul pauzei de masa (cam 25 minute), la un interval de 5 minute intre autobuze e normal sa se adune vreo 5-6 autobuze la capat.
emil1980 a scris:
Problema nu cred ca este a numarului de masini de la capat. Nu au decat sa stea si 100 la capat, dar intrebarea mea este cat de mult respecta orarele soferii ?
In aglomeratia din timpul saptamanii este IMPOSIBIL sa poti sa respecti niste orare create prost
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 15:29:32    Titlul subiectului: 67709

Pai atunci ar trebui aduse la zi orarele mijloacelor de transport in comun, in functie de intensitatea traficului. Aia de la RATB, responsabili cu orarele respective ce pazesc? Pentru ce castiga salariul ala?
Ca aspecte neplacute, raman intervalul destul de inegal dintre doua vehicule RATB pe un traseu (si aici nu putem invoca doar aglomeratia din Bucuresti), lipsa unor placute sau panouri in statii cu intervalul de succedare dintre doua vehicule. La multe autobuze si troleibuze sistemul electronic de informare se pare ca este pus doar de forma (nu mai este cazul sa spun de tramvaiele liniei 41).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 16:42:09    Titlul subiectului: u65u 67716

Asa ar fi normal, sa fie corelate orarele cu conditiile de trafic, dar asta ar insemna sa stea mai putine autobuze prin garaje si mai multe pe traseu; pina acum se venea cu scuza ca nu sint autobuze; sint curios acum cu ce scuza mai vin, dupa ce au cumparat autobuze noi, pentru ca oricum sint mai multe decit inainte, cu toate taierile care s-au facut;
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 19:30:42    Titlul subiectului: 67724

Apropos de masini la capat...in cazul unui program cu intervale de succedere mai mici in orele de dimineata si pranz, dar cu program redus la amiaza, vor apare vehicole care nu trebuie sa fie pe traseu cateva ture la orele acelea. Dar daca timpul de a merge la depou si inapoi e prea mare pentru a ajunge la timp, se ramane la capat...
Avem si noi cateva curse (la noi cursele nu sunt toate cu aceleasi traseu) unde dup aora 10 parchez masina la capat si o las acolo pana la ora 3...(in fine mai vairaza timpii in functie de cursa)..si se aduna cam 20-30 de masini la capat pe timpul zilei
Acum la RATB, e posibil sa fie o combinatie intre ce am descris mai sus si orare prost gandite...(daca ajunge tarziu la capat, sare urmatoarea tura ca sa plece la timp pentru ce de-a doua)
Se pare ca RATB ia decizii cam cu 10 depasite...acum 10 ani era moda cu eliminatul articulatelor, dar acum e invers...peste tot in lume se aduc articualte pentru ca cara mai multi oameni. pe 97 si 65, trebuie sa recumosc ca arca nu ar trebui articulate asa mult cum ar trebui traseelor scurte si foarte solicitate (76) si poate traseelor foarte lungi..
ar fi interesant ca peste cateiva ani sa incerce Urac sa "articuleze"cateva ik415 cand isi dau seama ca e nevoie, si cand se mai potolesc soferii cu parcatul aiurea.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 21:57:01    Titlul subiectului: 67735

Legat de nr de vehicole care stau la capat, banuiesc ca un motiv ar fi evitarea aparitiei unor intervale mari in cazul unor probleme in trafic. Ca exemplu as da linia 76. Acum cativa ani (inainte de 2003), cand mai exista 781, 76 era practic singura legatura intre P-ta Resita si P-ta Sudului, pt ca putini ar fi dat bani in plus pt o calatorie cu expresul (care in ultimul timp numai expres nu era, Saviemurile erau depasite si de Dacurile articulate - nu-s povesti).
In general pe 76 la ora de varf erau 15 troleibuze dimineata si 14 dupa-amiaza. Din acestea 15, la P-ta Resita se gaseau 6. In cazul unei intarzieri, la un interval de succedare de 3 min se reusea totusi mentinerea ritmului mai mult de un sfert de ora (pe sensul P-ta resita - P-ta Sudului). Dc nu ar fi fost 6 la capat, practic ar fi aparut imediat intervale foarte mari. Plus ca, daca era o problema intre Nitu Vasile si Sudului, uneori intorceau la Nitu Vasile (cele care inca nu trecusera de rond). Cel putin in cazul liniei 76 nu mi se pare deplasata aceasta idee. Oricum, am impresia ca acum nr de troleibuze de pe 76 s-a mai diminuat (probabil ca urmare a frecventei mai bune a lui 381).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 00:15:27    Titlul subiectului: 67745

Subscriu sesizarii cu privire la vehiculele adunate la cap de linie. Daca soferii si-ar lua pauza in afara orelor de varf nu ar fi o problema, dar se intampla cand e omul mai grabit sa ajunga la munca si traficul mai aglomerat. La capatul Valea Ialomitei, pe la ora 8:30-9 dimineata se aduna vreo 7-8 troleibuze. Recordul observat este de 13 vehicole.

In alta ordine de idei, in statia de la Moghioros de la tramvaiul 41, la ora 8 dimineata se asteapta si cate 20 de minute pe sensul spre Crangasi pana vine un tramvai. Nevasta-mea a patit de cateva ori asa. Iar seara, la ora 18, in statia de la Crangasi au trecut si 10 tramvaie unul dupa altul pana am reusit sa ma urc intr-unul. Am studiat fenomenul: cand ies eu de la metrou statia este full, deabia ai loc sa stai pe peron, deci masa critica de oameni atunci este atinsa. In continuare, cei ce ies de la metrou sunt mult mai putini, tramvaiele preluand doar pe cei deja existenti pe peron. In general, dupa vreo 10-15 minute, timp in care trec 7-10 tramvaie, ai loc sa stai in tramvai.

Legat de linia 41, tin sa reamintesc prostul obicei si inconstienta unor vatmani, ce deschis usile inainte sa opreasca in statie sau pornesc cu oamenii pe scara. Iar in perioada de varf descrisa mai sus, forteaza calatorii sa urce, miscand brusc tramvaiul de cateva ori pe distante de 0,5-1 metru, desi exista riscul ca oamenii sa cada de pe scara si sa fie prinsi sub rotile tramvaiului. Am mai sesizat la RATB problema asta, dar i-a durut in pix... Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 03:11:07    Titlul subiectului: 67746

Voi ziceti de regindirea programului de lucru si corelarea orelor cu aglumeratia din trafic, cum? Ori nu cunoasteti Bucurestiul, ori v-a luat valul si nu ati gindit.
Sa zicem ca se baga mai multe masini,si cu ce ajuta?se fac trenulet jumate din linie si se tin toata ziua una dupa alta la interval mic, au trecut toate masinile si ramin in coloanele formate in trafic, pe intors ce se intimpla? aceiasi timpi de asteptare, sa va dau exemplu concret, pe calea Vacaresti spre Big Berceni se formeaza coloana pina la Abator si se continua pe Tineretului, unde daca stai sa numeri cred ca este jumate din 313 unsfert din 381 (ca restul le gasesti pe Magheru) si 2 de 312, cum multi cu turismele o iau pe trotuar sau linia de tranvai ajung autobuzele sa fie trenulet si ajung cite 4-5 masini la capat sau chiar mai multe, daca le da drumul la toate odata unde se ajunge?
Va spun tot eu se agraveaza mai rau situatia ca vor fi masinile grupate 3-4 pe urma pauza o juma de ora iar 3-4 iar pauza si asa se da peste cap totul
Pina cind transportul urban din Bucuresti nu va avea prioritate generala in deplasare,adica banda speciala, semaforizare preferentiala care sa se si respecte, nu se poate face nimic.
Degeaba visam noi aicea ca va fi tot mai rau cu fiecare zi.
De 12 ani astept sa se circule mai bine dar se circula mai rau

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 03:33:28    Titlul subiectului: 67749

Ai dreptate, Nicu Amza, dar macar de ar pleca, nu sa stea atata la capat...

Cat priveste intarzierile lui 41 dimineata eu banuiesc ca de vina ar fi curba de la Brasov cu Ghencea, unde se circula f prost. Pt situatia de seara nu am explicatie insa. Doar ca cine a dat presei informatia ca in orele de varf capacitatea e depasita doar cu 20% ori e pupicurist si vrea sa dea o imagine buna regiei, ori a calculat vreo 10 oameni/mp in loc de 3-4.

Iar in privinta a ceea ce spuneai cu banda unica, pe Discovery ruleaza un promo "We are going in the same direction" in care arata un autobuz mergand nestingherit pe o banda delimitata de garduri, ca la linia lui 41. La ei se poate. La noi nu!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 13:42:32    Titlul subiectului: 67754

Ionut, RATB isi calculeaza capacitatea vehiculelor la 8,5 cal/m2, nu la 3, nu la 10. Iar 8:30 nu e oră de vârf. Ore de vârf înseamnă 6-8 și 13:18.
............
La curba lui 41 de pe Bd. Brașov de obicei se adună câte (minim) 3 tramvaie pe sens și trec toate odată ca trenulețul, că altfel nu le lasă nimeni să treacă, chiar dacă au verde. Noaptea, când traficul e redus, senzația e reciprocă... tramvaiele trec pe roșu să recupereze întârzierile din timpul zilei... dar călătorii nu au cum să-i recupereze Sad.
Un 41 la ore de vârf face 30-35 de minute (chiar mai mult...din cauza celor care fac stânga la ieșirea din pasaj spre Uverturii și de pe Șos. Crângași pe Bd. Ceahlău), ajungându-se chiar la situații când capătul din Ghencea e complet gol Exclamation , 8-urile având și ele întârzieri.
Dar, după terminarea orelor de vârf și scăderea traficului, se adună n tramvaie... cel mai mult am numărat 15 (probabil erau încă la program de oră de vârf... adică 24 de vagoane, că dacă erau la programul ,,lejer" de 18 ar fi fost jale pe traseu). Și stau la capăt... Alte ori, în timpul orelor de vârf, apare un cârd de 6-7 vagoane odată (eventual primul e defect și împins de al 2lea) și cel defect, fie pleacă pe roțile lui (sau împins la depou), ori rămâne la capăt, urmând ca minim 3 vagoane să plece în cârd și să meargă fără oprire până la Crângași.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 15:59:20    Titlul subiectului: 67761

Dr2005 a scris:
Ionut, RATB isi calculeaza capacitatea vehiculelor la 8,5 cal/m2, nu la 3, nu la 10. Iar 8:30 nu e oră de vârf. Ore de vârf înseamnă 6-8 și 13:18.
Asta e o alta aberatie ramasa dupa vremea comunismului; cred ca acum ore de virf ar trebui considerate lejer 6-9, pentru ca sint numeroase firme/institutii/ magazine care incep programul la ora 9; dar cei de l;a RATB sint incretemeniti in proiect, asa cum calculeaza capacitatea la 8,5 cal/mp, asa calculeaza si orele de virf; in schimb isi fac probleme de imagine daca apare vreo poza cu un autobuz care si-a trait viata si trebuie casat; mie ca si calator mi se par complet rupti de realitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2006 09:57:29    Titlul subiectului: jjjj 67781

Dr2005 a scris:
Ionut, RATB isi calculeaza capacitatea vehiculelor la 8,5 cal/m2, nu la 3, nu la 10. Iar 8:30 nu e oră de vârf. Ore de vârf înseamnă 6-8 și 13:18.
De ce nu la 8 calatori/m2? De ce nu la 9? Dar hai mai bine sa-i spunem jumatatii de calator ca in tara semibananiera Romania norma e de 15 calatori/m2. Europenii sunt niste dobitoci cand calculeaza 4 calatori/m2! Pai ce inseamna asta, sa stea lejer? Mai bine sa mearga turma de oi bucurestene inghesuiti ca mexicanii, decat sa aiba loc sa-si traga sufletul.
Sa-l intrebam pe Nicu Amza daca si-ar dori mai multe autobuze. Ti-ar placea draga domnule sofer sa stai doar 30 de secunde maxim in statie in loc sa te rogi de calatori sa coboare ca sa poti inchide usile? Ti-ar placea ca sa poti avea loc sa cobori trapa atunci cand o persoana cu handicap ar dori sa urce (gest frumos, omeneste)?
De ce RATB considera inca ora de varf 6-8 si 13-18 cand jumatatea din populatia Bucurestiului la ora 9 e in drum spre serviciu si la 18 pleaca inapoi spre casa?
E aglomeratie in timpul saptamanii. OK, asta pot s-o inteleg. Dar ce aglomeratie e sambata, la ora 9 dimineata, cand de exemplu de la Moghioros la Scala faci fix 18 minute, nu o ora ca in timpul saptamanii? Iata un exemplu de azi dimineata, de la capatul Valea Ialomitei. Ca de obicei, 7 troleibuze stau pe tusa.
Oi fi eu prost, dar managementul la RATB e si mai prost!



RF_Imag067.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.88 kb
 Vizualizat:  de 12677 ori

RF_Imag067.jpg



RF_Imag068.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.01 kb
 Vizualizat:  de 12677 ori

RF_Imag068.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 8 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community