![Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA](templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 21:25:49 Titlul subiectului: |
66332 |
|
Nu mă miră că era nervos... când s-a făcut 41 ,,metrou ușor", în primele zile au fost o mulțime de probleme: o groază de oameni care au sărit gardurile și au ajuns sub tramvai, mașini care nu s-au asigurat și tramvaiul le-a făcut bucăți, chiar un tramvai care a luat foc la Tricodava, dar într-o diminrață de decembrie 2002 s-a oprit curentul...și rămăseseră tramvaie blocate în intersecțiile de la Tricodava și în curba de la intrarea pe Str. Brașov dinspre Ghencea. Totae bune și frumoase, traficul blocat 100% și moșii și babele săreau pe vatman și-l făceau în toate felurile ,,Ia-uite leneșul ăsta stă și noi stăm ca tâmpiții și așteptăm" urmate de multe înjurături pe care nu le pot reproduce.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 00:55:48 Titlul subiectului: |
66673 |
|
Azi am stat 25 min. la 205 de la Gara de Nord. Cineva in masina spunea ca a stat 40 de min. Nu e vorba de incarcare, caci masina a fost full toata semicursa. In schimb 182 trecea la 5 minute. Tot cu DAF-uri din Nordului. Cam dezechilibrata situatia.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Noi 2006 08:10:46 Titlul subiectului: |
66834 |
|
ratbmetrou a scris: | Ce mai vede romanul in statiile RATB...
In statia lui 41 de la Crangasi, sensul spre Ghencea, lipseste o dala dintre sine. In locul ei se poate vedea o doza electrica DE INTERIOR (NEPROTEJATA) , cu fire conectate doar cu riglete cu surub!
Nu stiu ce alimenteaza, dar la prima ploaie mai zdravana o sa faca un mare BUM! ![Twisted Evil](images/smiles/icon_twisted.gif) | Sa te uiti si la iesirea din statie in dreptul gurii de metrou, acolo este un sistem din asta proaspat pus zilele astea, daca nu l-au astupat se vede senzorul si cablul UTP de care ziceam in alt topic. Aici nu este mai nimic electric fiind vorba de un senzor. In locul ala niciodata nu a fost dala intre sine.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Noi 2006 17:01:23 Titlul subiectului: |
66877 |
|
Eu as face o propunere - toti sefii din RATB sa foloseasca RATB ul o saptamana. Va zic sigur ca se schimba situatia dupa.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
guest
![](images/avatars/2042202266623337817edfe.jpg)
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Noi 2006 17:11:08 Titlul subiectului: |
66881 |
|
Pai de aia spuneam sa mearga si cu mijloacele de suprafata. Uite de exemplu cu 330 intr-o ora de dimineata sa vada cum este. Si exemplele pot continua
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Noi 2006 21:48:06 Titlul subiectului: |
66924 |
|
metrouusor a scris: | Eu as face o propunere - toti sefii din RATB sa foloseasca RATB ul o saptamana. Va zic sigur ca se schimba situatia dupa. ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) | O idee foarte bună! Așa poate nu ne-am mai trezi cu idei de genul un Citaro lovit ușor strică imaginea regiei, în timp ce 8 călători/mp nu reprezintă o problemă.
Eu aș propune RATB să NU introducă Citaro pe linia 300, pentru că ar risca să fie lovite în aglomerația de la capăt. Astăzi pe la ora 9, de exemplu, erau 9 (nouă) autobuze la Chibrit "înghesuite" pe 2 benzi de circulație, în timp ce mașinile plecau pline de la capăt, iar la prima stație deja lăsau călători în stație. În aceste condiții cred că un Citaro ușor lovit ar strica iremediabil imaginea regiei în fața plătitorilor de abonamente/bilete pe această linie.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 04 Dec 2006 23:39:32 Titlul subiectului: |
67598 |
|
florin a scris: | Eu aș propune RATB să NU introducă Citaro pe linia 300, pentru că ar risca să fie lovite în aglomerația de la capăt. Astăzi pe la ora 9, de exemplu, erau 9 (nouă) autobuze la Chibrit "înghesuite" pe 2 benzi de circulație, în timp ce mașinile plecau pline de la capăt, iar la prima stație deja lăsau călători în stație. În aceste condiții cred că un Citaro ușor lovit ar strica iremediabil imaginea regiei în fața plătitorilor de abonamente/bilete pe această linie. | De problema asta, ca si de faptul ca s'a scris despre ea, s'a auzit pana sus la conducerea RATB. 9 autobuze acolo e cam mult. Cred ca era din cauza blocajelor din traseu. Daca e 30 noiembrie, e clar, la ce harababura au facut cu pregatirile de defilare. Am vazut politia militara dirijand circulatia. Astia dau puncte la soferi ?
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 10:58:52 Titlul subiectului: |
67693 |
|
Nici eu nu cred ca e justificata o prelungire a lui 300 avand in vedere ca pe traseul lui scurt cum este, este plin de la un capat la altul aproape la orice ora. Poate cand n-or mai avea pensionarii gratuitate
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
HORIA
![](images/avatars/142580988345f50d984ed89.jpg)
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 11:22:17 Titlul subiectului: |
67694 |
|
Daca cele 9 masini care stau in permanenta la capat la Clabucet ar fi pe traseu n-ar mai fi aglomeratie si s-ar mai putea acoperi 3-4 statii in plus.
La fel si cu 331 la Damaroaia, poate pozeaza cineva padurea de autobuze de la capat. Intr-adevar nenorocirea este la Carpati si podul Constanta, si pe un sens si pe celalalt, datorita lucrarilor la metrou pe care nu le mai vad terminate vreodata ( se "lucreaza" din 1989!).
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 12:53:54 Titlul subiectului: |
67697 |
|
Chestia cu numarul mare de vehicule la cap de linie e boala veche la RATB; am fost si prin alte orase din afara, dar nu am vazut nicaieri mai mult de 2-3 vehicule de pe acelasi traseu stationaind simultan la capat de linie; doar la noi se intimpla, din motive care pentru mine ca si calator imi scapa, si oricum nu cred ca sint chiar justificate
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 13:15:50 Titlul subiectului: |
67698 |
|
Din partea mea să stea și o sută la capăt, mă interesează ce se întâmplă pe traseu. Iar linia 300 este constant aglomerată, fiind frecventată de hoți de buzunare care operează în condiții "optime". Chiar și în week-end sunt aglomerate, deși nu se pune problema de trafic. Recordul a fost într-o duminică când am așteptat 16 minute în stația Av. Popișteanu (prima de la capăt). În acest timp au trecut 3 autobuze spre capăt, iar cel care a venit nu era dintre acestea 3! Ca și cum nu era de ajuns înghesuiala rezultată, a mers cu 20-30 km/h, fiind prins din urmă și depășit la Piața Victoriei de alt autobuz ?!
Ce mai legătură rapidă cu centrul...
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 14:20:14 Titlul subiectului: |
67699 |
|
fantt a scris: | Chestia cu numarul mare de vehicule la cap de linie e boala veche la RATB; am fost si prin alte orase din afara, dar nu am vazut nicaieri mai mult de 2-3 vehicule de pe acelasi traseu stationaind simultan la capat de linie; doar la noi se intimpla, din motive care pentru mine ca si calator imi scapa, si oricum nu cred ca sint chiar justificate | Poate din motive ca sunt trasee lungi si din cauza asta se cam sta la capat ceva timp. Dupa o cursa ce poate dura si 90 de minute , normal ca se sta la capat un sfert de ora. Si daca acel autobuz vine la 3 minute , cum e cazul lui 300 se aduna ceva autobuze...
Dar mai exista si alte motive. Nu inteleg cum in weekend, la capatul lui 313 pot sa stea si cate 6-7 autobuze . Intervalul e de 5 minute in aceste zile si asta inseamna ca dupa o cursa de o ora se sta la capat jumatate de ora ...e normal ?
Iar in zilele de lucru, pe la 11-12 nu mai e niciunul la capat. Cum vine unul din centru, cum pleaca.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
guest
![](images/avatars/2042202266623337817edfe.jpg)
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 15:17:27 Titlul subiectului: |
67705 |
|
Problema nu cred ca este a numarului de masini de la capat. Nu au decat sa stea si 100 la capat, dar intrebarea mea este cat de mult respecta orarele soferii ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
RobertC
![](images/avatars/36304155344c4defc601e9.jpg)
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 15:25:44 Titlul subiectului: |
67706 |
|
Ideea este ca in week-end se face mult mai repede o cursa decat in timpul saptamanii, iar diferenta duratei semi-cursei dintre zi lucratoare si week-end este in general 2-3 minute. Si de-aia in week-end se mai intampla sa ajunga mai repede la capat si in felul acesta sa stea mai mult acolo. In plus, in week-end in timpul pauzei de masa (cam 25 minute), la un interval de 5 minute intre autobuze e normal sa se adune vreo 5-6 autobuze la capat. emil1980 a scris: | Problema nu cred ca este a numarului de masini de la capat. Nu au decat sa stea si 100 la capat, dar intrebarea mea este cat de mult respecta orarele soferii ? | In aglomeratia din timpul saptamanii este IMPOSIBIL sa poti sa respecti niste orare create prost
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
guest
![](images/avatars/2042202266623337817edfe.jpg)
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 15:29:32 Titlul subiectului: |
67709 |
|
Pai atunci ar trebui aduse la zi orarele mijloacelor de transport in comun, in functie de intensitatea traficului. Aia de la RATB, responsabili cu orarele respective ce pazesc? Pentru ce castiga salariul ala?
Ca aspecte neplacute, raman intervalul destul de inegal dintre doua vehicule RATB pe un traseu (si aici nu putem invoca doar aglomeratia din Bucuresti), lipsa unor placute sau panouri in statii cu intervalul de succedare dintre doua vehicule. La multe autobuze si troleibuze sistemul electronic de informare se pare ca este pus doar de forma (nu mai este cazul sa spun de tramvaiele liniei 41).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 16:42:09 Titlul subiectului: u65u |
67716 |
|
Asa ar fi normal, sa fie corelate orarele cu conditiile de trafic, dar asta ar insemna sa stea mai putine autobuze prin garaje si mai multe pe traseu; pina acum se venea cu scuza ca nu sint autobuze; sint curios acum cu ce scuza mai vin, dupa ce au cumparat autobuze noi, pentru ca oricum sint mai multe decit inainte, cu toate taierile care s-au facut;
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
castrosua
![](images/avatars/20606685005e23e0462984e.png)
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 19:30:42 Titlul subiectului: |
67724 |
|
Apropos de masini la capat...in cazul unui program cu intervale de succedere mai mici in orele de dimineata si pranz, dar cu program redus la amiaza, vor apare vehicole care nu trebuie sa fie pe traseu cateva ture la orele acelea. Dar daca timpul de a merge la depou si inapoi e prea mare pentru a ajunge la timp, se ramane la capat...
Avem si noi cateva curse (la noi cursele nu sunt toate cu aceleasi traseu) unde dup aora 10 parchez masina la capat si o las acolo pana la ora 3...(in fine mai vairaza timpii in functie de cursa)..si se aduna cam 20-30 de masini la capat pe timpul zilei
Acum la RATB, e posibil sa fie o combinatie intre ce am descris mai sus si orare prost gandite...(daca ajunge tarziu la capat, sare urmatoarea tura ca sa plece la timp pentru ce de-a doua)
Se pare ca RATB ia decizii cam cu 10 depasite...acum 10 ani era moda cu eliminatul articulatelor, dar acum e invers...peste tot in lume se aduc articualte pentru ca cara mai multi oameni. pe 97 si 65, trebuie sa recumosc ca arca nu ar trebui articulate asa mult cum ar trebui traseelor scurte si foarte solicitate (76) si poate traseelor foarte lungi..
ar fi interesant ca peste cateiva ani sa incerce Urac sa "articuleze"cateva ik415 cand isi dau seama ca e nevoie, si cand se mai potolesc soferii cu parcatul aiurea.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 21:57:01 Titlul subiectului: |
67735 |
|
Legat de nr de vehicole care stau la capat, banuiesc ca un motiv ar fi evitarea aparitiei unor intervale mari in cazul unor probleme in trafic. Ca exemplu as da linia 76. Acum cativa ani (inainte de 2003), cand mai exista 781, 76 era practic singura legatura intre P-ta Resita si P-ta Sudului, pt ca putini ar fi dat bani in plus pt o calatorie cu expresul (care in ultimul timp numai expres nu era, Saviemurile erau depasite si de Dacurile articulate - nu-s povesti).
In general pe 76 la ora de varf erau 15 troleibuze dimineata si 14 dupa-amiaza. Din acestea 15, la P-ta Resita se gaseau 6. In cazul unei intarzieri, la un interval de succedare de 3 min se reusea totusi mentinerea ritmului mai mult de un sfert de ora (pe sensul P-ta resita - P-ta Sudului). Dc nu ar fi fost 6 la capat, practic ar fi aparut imediat intervale foarte mari. Plus ca, daca era o problema intre Nitu Vasile si Sudului, uneori intorceau la Nitu Vasile (cele care inca nu trecusera de rond). Cel putin in cazul liniei 76 nu mi se pare deplasata aceasta idee. Oricum, am impresia ca acum nr de troleibuze de pe 76 s-a mai diminuat (probabil ca urmare a frecventei mai bune a lui 381).
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 00:15:27 Titlul subiectului: |
67745 |
|
Subscriu sesizarii cu privire la vehiculele adunate la cap de linie. Daca soferii si-ar lua pauza in afara orelor de varf nu ar fi o problema, dar se intampla cand e omul mai grabit sa ajunga la munca si traficul mai aglomerat. La capatul Valea Ialomitei, pe la ora 8:30-9 dimineata se aduna vreo 7-8 troleibuze. Recordul observat este de 13 vehicole.
In alta ordine de idei, in statia de la Moghioros de la tramvaiul 41, la ora 8 dimineata se asteapta si cate 20 de minute pe sensul spre Crangasi pana vine un tramvai. Nevasta-mea a patit de cateva ori asa. Iar seara, la ora 18, in statia de la Crangasi au trecut si 10 tramvaie unul dupa altul pana am reusit sa ma urc intr-unul. Am studiat fenomenul: cand ies eu de la metrou statia este full, deabia ai loc sa stai pe peron, deci masa critica de oameni atunci este atinsa. In continuare, cei ce ies de la metrou sunt mult mai putini, tramvaiele preluand doar pe cei deja existenti pe peron. In general, dupa vreo 10-15 minute, timp in care trec 7-10 tramvaie, ai loc sa stai in tramvai.
Legat de linia 41, tin sa reamintesc prostul obicei si inconstienta unor vatmani, ce deschis usile inainte sa opreasca in statie sau pornesc cu oamenii pe scara. Iar in perioada de varf descrisa mai sus, forteaza calatorii sa urce, miscand brusc tramvaiul de cateva ori pe distante de 0,5-1 metru, desi exista riscul ca oamenii sa cada de pe scara si sa fie prinsi sub rotile tramvaiului. Am mai sesizat la RATB problema asta, dar i-a durut in pix...
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
citaro
![](images/avatars/280.jpg)
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 03:11:07 Titlul subiectului: |
67746 |
|
Voi ziceti de regindirea programului de lucru si corelarea orelor cu aglumeratia din trafic, cum? Ori nu cunoasteti Bucurestiul, ori v-a luat valul si nu ati gindit.
Sa zicem ca se baga mai multe masini,si cu ce ajuta?se fac trenulet jumate din linie si se tin toata ziua una dupa alta la interval mic, au trecut toate masinile si ramin in coloanele formate in trafic, pe intors ce se intimpla? aceiasi timpi de asteptare, sa va dau exemplu concret, pe calea Vacaresti spre Big Berceni se formeaza coloana pina la Abator si se continua pe Tineretului, unde daca stai sa numeri cred ca este jumate din 313 unsfert din 381 (ca restul le gasesti pe Magheru) si 2 de 312, cum multi cu turismele o iau pe trotuar sau linia de tranvai ajung autobuzele sa fie trenulet si ajung cite 4-5 masini la capat sau chiar mai multe, daca le da drumul la toate odata unde se ajunge?
Va spun tot eu se agraveaza mai rau situatia ca vor fi masinile grupate 3-4 pe urma pauza o juma de ora iar 3-4 iar pauza si asa se da peste cap totul
Pina cind transportul urban din Bucuresti nu va avea prioritate generala in deplasare,adica banda speciala, semaforizare preferentiala care sa se si respecte, nu se poate face nimic.
Degeaba visam noi aicea ca va fi tot mai rau cu fiecare zi.
De 12 ani astept sa se circule mai bine dar se circula mai rau
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 03:33:28 Titlul subiectului: |
67749 |
|
Ai dreptate, Nicu Amza, dar macar de ar pleca, nu sa stea atata la capat...
Cat priveste intarzierile lui 41 dimineata eu banuiesc ca de vina ar fi curba de la Brasov cu Ghencea, unde se circula f prost. Pt situatia de seara nu am explicatie insa. Doar ca cine a dat presei informatia ca in orele de varf capacitatea e depasita doar cu 20% ori e pupicurist si vrea sa dea o imagine buna regiei, ori a calculat vreo 10 oameni/mp in loc de 3-4.
Iar in privinta a ceea ce spuneai cu banda unica, pe Discovery ruleaza un promo "We are going in the same direction" in care arata un autobuz mergand nestingherit pe o banda delimitata de garduri, ca la linia lui 41. La ei se poate. La noi nu!?
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 13:42:32 Titlul subiectului: |
67754 |
|
Ionut, RATB isi calculeaza capacitatea vehiculelor la 8,5 cal/m2, nu la 3, nu la 10. Iar 8:30 nu e oră de vârf. Ore de vârf înseamnă 6-8 și 13:18.
............
La curba lui 41 de pe Bd. Brașov de obicei se adună câte (minim) 3 tramvaie pe sens și trec toate odată ca trenulețul, că altfel nu le lasă nimeni să treacă, chiar dacă au verde. Noaptea, când traficul e redus, senzația e reciprocă... tramvaiele trec pe roșu să recupereze întârzierile din timpul zilei... dar călătorii nu au cum să-i recupereze .
Un 41 la ore de vârf face 30-35 de minute (chiar mai mult...din cauza celor care fac stânga la ieșirea din pasaj spre Uverturii și de pe Șos. Crângași pe Bd. Ceahlău), ajungându-se chiar la situații când capătul din Ghencea e complet gol , 8-urile având și ele întârzieri.
Dar, după terminarea orelor de vârf și scăderea traficului, se adună n tramvaie... cel mai mult am numărat 15 (probabil erau încă la program de oră de vârf... adică 24 de vagoane, că dacă erau la programul ,,lejer" de 18 ar fi fost jale pe traseu). Și stau la capăt... Alte ori, în timpul orelor de vârf, apare un cârd de 6-7 vagoane odată (eventual primul e defect și împins de al 2lea) și cel defect, fie pleacă pe roțile lui (sau împins la depou), ori rămâne la capăt, urmând ca minim 3 vagoane să plece în cârd și să meargă fără oprire până la Crângași.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 15:59:20 Titlul subiectului: |
67761 |
|
Dr2005 a scris: | Ionut, RATB isi calculeaza capacitatea vehiculelor la 8,5 cal/m2, nu la 3, nu la 10. Iar 8:30 nu e oră de vârf. Ore de vârf înseamnă 6-8 și 13:18. | Asta e o alta aberatie ramasa dupa vremea comunismului; cred ca acum ore de virf ar trebui considerate lejer 6-9, pentru ca sint numeroase firme/institutii/ magazine care incep programul la ora 9; dar cei de l;a RATB sint incretemeniti in proiect, asa cum calculeaza capacitatea la 8,5 cal/mp, asa calculeaza si orele de virf; in schimb isi fac probleme de imagine daca apare vreo poza cu un autobuz care si-a trait viata si trebuie casat; mie ca si calator mi se par complet rupti de realitate.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 09 Dec 2006 09:57:29 Titlul subiectului: jjjj |
67781 |
|
Dr2005 a scris: | Ionut, RATB isi calculeaza capacitatea vehiculelor la 8,5 cal/m2, nu la 3, nu la 10. Iar 8:30 nu e oră de vârf. Ore de vârf înseamnă 6-8 și 13:18. | De ce nu la 8 calatori/m2? De ce nu la 9? Dar hai mai bine sa-i spunem jumatatii de calator ca in tara semibananiera Romania norma e de 15 calatori/m2. Europenii sunt niste dobitoci cand calculeaza 4 calatori/m2! Pai ce inseamna asta, sa stea lejer? Mai bine sa mearga turma de oi bucurestene inghesuiti ca mexicanii, decat sa aiba loc sa-si traga sufletul.
Sa-l intrebam pe Nicu Amza daca si-ar dori mai multe autobuze. Ti-ar placea draga domnule sofer sa stai doar 30 de secunde maxim in statie in loc sa te rogi de calatori sa coboare ca sa poti inchide usile? Ti-ar placea ca sa poti avea loc sa cobori trapa atunci cand o persoana cu handicap ar dori sa urce (gest frumos, omeneste)?
De ce RATB considera inca ora de varf 6-8 si 13-18 cand jumatatea din populatia Bucurestiului la ora 9 e in drum spre serviciu si la 18 pleaca inapoi spre casa?
E aglomeratie in timpul saptamanii. OK, asta pot s-o inteleg. Dar ce aglomeratie e sambata, la ora 9 dimineata, cand de exemplu de la Moghioros la Scala faci fix 18 minute, nu o ora ca in timpul saptamanii? Iata un exemplu de azi dimineata, de la capatul Valea Ialomitei. Ca de obicei, 7 troleibuze stau pe tusa.
Oi fi eu prost, dar managementul la RATB e si mai prost!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.88 kb |
Vizualizat: |
de 12677 ori |
![RF_Imag067.jpg](files/RF_imag067_463.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.01 kb |
Vizualizat: |
de 12677 ori |
![RF_Imag068.jpg](files/RF_imag068_756.jpg)
|
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|