Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tudor Vizitator
|
Trimis: Joi 20 Apr 2006 08:48:23 Titlul subiectului: |
21002 |
|
7243 - casat prin 1999 la Bucurestii Noi. Lucra pe 97/87/81. Era galben.
Pe 7170 nu l-am mai vazut din 1993. Ultima oara când l-am văzut era în schema roșie. De 7172 nu stiu nimic.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 20 Apr 2006 10:07:50 Titlul subiectului: |
60014 |
|
bogdan71 a scris: | Cateva întrebări pentru cunoscători:
1) Care să fie motivul pentru care în unele surse, ultimul troleibuz DAC 117 livrat la începutul anilor '80 apare ca fiind #7323 și nu #7334 ? Cu excepția lui #7333, îmi amintesc de absolut toate dintre #7324 și #7334.
2) Știe cineva cînd au fost casate următoarele troleibuze: #7172, #7212, #7243, #7276 și #7282 ? Există vreo șansă ca unul dintre ele să se mai regăsească măcar în parcul rece al vreunui depou? | Daca ai observat, se mai fac uneori greseli de tastare de catre cei care nu se uita la taste cand scriu. Avand in vedere ca 2, 3 si 4 sunt consecutive, este posibil sa fi scris in graba 7323 in loc de 7334. Este insa la fel de posibil ca seria 7323-7334 sa fi venit ceva mai tarziu, iar sursele in cauza, eventual citand alte surse din perioada respectiva, sa nu le mentioneze.
bogdan71 a scris: | 2) Știe cineva cînd au fost casate următoarele troleibuze: #7172, #7212, #7243, #7276 și #7282 ? Există vreo șansă ca unul dintre ele să se mai regăsească măcar în parcul rece al vreunui depou ? | De 7212 imi amintesc cu mult inainte de 1990, dar nu mai retin culoarea, ci doar numarul. Pe 7243 cred ca l-am mai vazut si dupa 1990. De restul nu stiu nimic. Banuiesc ca si-au gasit sfarsitul prin Berceni, pe unde n'am umblat prea mult. bogdan71 a scris: | Întrebare de 1000 de puncte: ce culoare avea troleibuzul #7011 prin 1983 ? Cumva albastru deschis ? În 1986-1989 era colorat roșu. #7011 a fost casat foarte tîrziu, prin anul 2000. În traseu l-am mai văzut prin 1997-1998. | Numarul imi suna cunoscut, dar s'ar putea ca de mai recent. bogdan71 a scris: | Altă întrebare de 1000 de puncte: ce numere de parc aveau troleibuzele vopsite în albastru ÎNCHIS ? Știu că erau 2(Bujoreni), poate 3, dacă mai era vreunul și la Vatră - de care însă nu sunt sigur. | Unul din ele era 7117, dar nu stiu de unde era. L-am vazut la Romarta (vis-a-vis de Casa Armatei), eu fiind in magazin la etaj, iar troleibuzul trecea pe bulevard spre Universitate, multi ani in urma...
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Iul 2006 22:58:38 Titlul subiectului: hmhmg |
27660 |
|
Din cate imi amintesc, la troleibuzele si autobuzele din Bucuresti accesul la sofer din interior se facea printr'o usita intre peretele din spatele soferului si bara dintre segmentele primei usi, acea usita avand ca. 50-60 cm inaltime. Practic, daca usita mica era deschisa, adica "inchidea" cabina soferului, calatorii puteau urca inclusiv pe primul segment al primei usi.
Ulterior, usita a fost blocata, odata cu ea fiind blocat si accesul pe primul segment al usii, dar cabina soferului nu era complet izolata. Cand eram mic am mers odata in fata pentru ca primul segment s'a deschis odata cu celalalt. Soferul nu a spus nimic ca am stat acolo. A fost prima mea calatorie "in fata" in troleibuz .
Prima varianta de blocare a cabinei soferului a fost blocarea primului segment al primei usi, accesul soferului facandu-se printr'o usa de exterior montata intre cele doua segmente, care se deschidea peste primul segment al usii 1, care era blocat. Altfel spus, soferul urca tot prin al 2'lea segment al primei usi.
DAC'uri cu cabina deschisa mai erau si la aeroport, avand o culoare asemanatoare cu cele din pozele de la DAC-117UD, dar ele erau 112UD[M?].
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 13:03:40 Titlul subiectului: 0000 |
30523 |
|
... îmi aduc aminte prin 1993-1994 (păcat că eram prea mic ca să rețin numere de parc pe atunci) că Dac-urile de pe 69, 71 și mai tot ce trece prin Dr. Taberei aveau un opritor astfel încăt ușa să nu se lovească de caroserie, însă la unele era pus total aiurea și rămânea destul loc cât să bagi mâna lejer printre cele 2 foi ale ușii, plus că și garniturile erau cam jerpelite. Ușile loveau foarte tare în opritor. Pe atunci chiar mă întrebam de ce s-a pus orpitorul acela...dar cred că, la forța aia, ușa ar fi ieșit în afară cu totul dacă nu avea opritorul jos (unele aveau și sus).
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 27 Noi 2006 15:51:27 Titlul subiectului: i7i |
67153 |
|
E adevarat, e mai demult...dar am ramas putin masca cand am vazut...captatorii erau indoiti spre mijloc si faceau scurt, asa ca soferul s-au suit pe acoperis (urcand pe bara din mijoc a usii 3) si a inceput sa sara pe unul din captatori tinut contra pe acoperis...nu pare a fi cea mai sigura metoda, dar pana la urma a plecat fara sa ma faca flama
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Trole Man
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2016 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti (Centru)
|
Trimis: Lun 27 Noi 2006 16:15:07 Titlul subiectului: |
67158 |
|
castrosua a scris: | E adevarat, e mai demult... | Mai foarte de mult. Dar poza e un argument (trist din pacate) pentru bucuria cu care s-au despartit bucurestenii de vechile articulate si pentru minunata intretinere de care au avut parte. Daca nu ma insel, troleibuzul din imagine ar putea fi 7353. Cred ca a fost primul care a avut decupajele de la roti refacute din forme poligonale. Iar ceva din vopseaua originala, rosie, se poate zari in locul unde ar fi trebuit sa existe jgheabul de cauciuc. Apropo... Si la primele 415T a inceput sa se desprinda si sa dispara. Dar deocamdata arata mult mai bine in rest...
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 27 Noi 2006 16:23:08 Titlul subiectului: |
67159 |
|
Da, este 7353...poza e facuta cam prin 95...nu am pus-o neaparat ca sa atag atentia la "vai ce fac astia"...ci mai mult ca haz...pacat ca nu aveam aparat digital sa-l filmez cum se balansa in sus si-n jos...am ras de m-am prapadit
Poza din urma e pe vremea cand era la Bucurestii Noi si chiar daca nu era un exemplar stralucit, poza im place
Am pus poze cu 7357 dupa un RK bun de tot...pe vremea cand se faceau reparatii pe strada...hehe
Nu stiu ce anume avea, dar a fost sarit de cateva alte trolee, dar a plecat pe traseu in cele din urma
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 29 Noi 2006 02:42:18 Titlul subiectului: tyjyjytj |
67272 |
|
Imi aduc aminte de favoritul meu printre DAC-uri (exceptie 7091...n-au cum sa se compare, hehe) 7062, ultimul 117E original care inca avea semnale pe colt in fata si iluminatoare deasupra usilor (acelasi bloc iluminator) si semnale dreptunghiulare pe spate....
Apoi 7380...cel mai bine refacut in schema galbena....pana sa fie scurtat...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
537.06 kb |
Vizualizat: |
de 40844 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
808.2 kb |
Vizualizat: |
de 40844 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Mie 29 Noi 2006 22:02:46 Titlul subiectului: |
39756 |
|
castrosua, sa stii insa ca 7062 nu a avut blocuri luminatoare deasupra usilor. Ceea ce apare in pozele tale sint semnalizatoare laterale montate ulterior. Foarte putine troleibuze din Bucuresti - inainte de 1989 - au avut asa ceva (nici macar 7335 nu mai tin minte daca a avut).
Primul troleibuz la care imi amintesc sa fi vazut asa ceva a fost 531 in Constanta, 1985 (?). In plus, in Constanta era uzual sa se instaleze proiectoare suplimentare exterioare pe laterala - care sa lumineze usile (la fel ca 7062).
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 02:01:12 Titlul subiectului: |
39806 |
|
Știu că "blocul iluminator" era semnal... dar măcar nu era semnal de Tatra, oval...
Eu așa mi le amintesc, de când le știu..., dar știu cș toate pe care le vedeam cam prin 89-90 aveau... adică seriile 7000-7299, cele făcute până în 84... ca acestea, #7129 și #7353
O mențiune: 7353 nu este numărul original al mașinii... el a fost troleul scund cu decupaj rectangular la roți...
Nu cunosc care troleu a fost renumerotat pe locul originalului 7353...
...ma bucur ca apreciati pozele...da, imi plac DAC-urile...chiar daca stiu ca nu vor circula la nesfarsit...nu imi place ce se intampla cu casatul lor, ca daca se favea pe stare tehnica, si nevoi obiective ale regiei, nu am avea aceste discutii....nu vreau sa reincep pe ce trasee sunt bune sau nu..cele bune si-ar fi gasit locul...(mai toate regiile ce opereaza in zone mai rau famate opereaza masinile mai vechi...chiar mai vechi decat orice DAC inca in existenta)
Din pacate nu prea am poze cu vehicule pe linia 87...adica deloc...am 97, si cele mai recente cu amandoua 97 si 65...insa am o poza cu un 117E scund in retragere pe Bd Pajura...
Apoi #7314...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
654.53 kb |
Vizualizat: |
de 40735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
624.51 kb |
Vizualizat: |
de 40735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.01 MB |
Vizualizat: |
de 40732 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.1 MB |
Vizualizat: |
de 40732 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 40732 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
987.52 kb |
Vizualizat: |
de 40732 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 21:31:55 Titlul subiectului: TB<2000 |
67412 |
|
Citeva spicuiri din unele note din trecut (troleibuze):
24 Sep '87:
- schimbari in parcul rece: predomina 710..-712...
- a mai aparut un 'yellow Jack' - 7190 (n.n. incepuse perioada vopsirii in galben)
- o alta noutate 'jumping orange' - 7191 ( troleibuz portocaliu!!!)
- o surpriza placuta: troleibuzul nearticulat verde cu alb a fost inmatriculat. Nr: 7335. Circula pe 76 !!
- a mai aparut in teste un prototip foarte aspectuos vopsit (alb-rosu-bleumarin) (n.n. asemanator celui din Kiev). Are ceva schimbat, dar nu-mi dau seama ce... Mai scund ? (n.n. cred ca e vorba de acel 5321, mentionat ieri)
18 Ian '88:
- Troleibuzele transferate la Nitu Vasile au (majoritatea) reparatii capitale: 7200 (acum e bleu!), 7204, 7198
- nu se mai folosesc culori pastelate (portocaliu, galben citron)
- Tandem-ul pe butuci (n.b. inseamna ca deja era in teste de ceva vreme la Nitu Vasile)
- 7335 nu a mai aparut pe traseu
- zona parcului rece este complet pustie. Nu se mai foloseste decit aprox 50% din depou (Nitu Vasile n.n.)
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 22:00:19 Titlul subiectului: |
67415 |
|
5321 nu era in nici un caz scund. Culoarea pe care a avut-o la inceput (cand l-am vazut prima data) era rosie.
In alta ordine de idei, 7363 a fost scund de la inceput?
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 01 Dec 2006 13:33:21 Titlul subiectului: gfhghgf |
39937 |
|
7336-7374 au fost sigur scunde.
Seria veche este 7000-7334. Poate 7314 avea alt numar inainte, dar tot din seria mentionata.
La un moment dat, toate troleibuzele vechi de scoala au avut numere intre 7101 si 7107.
Cu niste exceptii, majoritatea lor erau pe la Bucurestii Noi. 7329 era insa la Bujoreni prin anii '83..'85. S'a mai discutat despre aceasta serie si faptul ca unii spun ca nu le-au vazut niciodata. In orice caz imi amintesc bine ca 7334 era rosu si ca era cel mai mare numar pe care l-am vazut pana a aparut 7335.
Isi mai aminteste cineva de un troleibuz cu numarul 7002 sau 7003 care era vopsit intr'o schema de culoare total diferita pentru vremea respectiva? L-am vazut prin 1984 sau 1985. Nu-mi aminstesc exact schema, dar era deosebita.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 02 Dec 2006 02:34:36 Titlul subiectului: |
40010 |
|
Apropos de exceptii...7304 care nu era la Bucurestii Noi...si era 117E seria veche (plasa la rezistente, se vad si geamuri glisante pe toate cele patru geamuri la remorca si nu alernatic cum erau cele cu semnale pe lateral si pe capota).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
925.11 kb |
Vizualizat: |
de 40731 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 02 Dec 2006 09:06:00 Titlul subiectului: |
40013 |
|
7000...7334 sunt toate din seria veche, deci toate au plasa la rezistente.
7304 cred ca a ajuns la un moment dat la Bucurestii Noi spre sfarsitul existentei sale. 7306 era sigur, dar cred ca au fost mai multe care au avut acest numar, evident nu in acelasi timp.
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 08:56:55 Titlul subiectului: |
43192 |
|
Cunoaste cineva istoria si logica numerotarilor de troleibuze RATB, incepand cu tipul MTB-82D din anii 1949-195x, continuand cu T.V.2E, T.V.20E din anii 70 s.a.m.d.? S-a tinut cont numai de tipul troleibuzelor sau si de altceva Cu aproximatie, cate troleibuze au circulat prin "Targul lui BUCUR" in 57 de ani?
Troleibuzele TV 2E si TV 20E au fost numai albe, cu dungi rosii sau albastre, ca in toata tara. Gresesc? Dar dintre cele DAC (ROMAN)112E, stiu ca in Bucuresti au fost doar cu dungi portocalii sau roscate (in diverse nuante). Au fost si alte culori?
De exemplu, in Constanta, am avut si albe cu dungi late verde inchis dar si crem cu dungi late verde inchis, #360 -#375. Ma puteti lamuri?
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 15:08:32 Titlul subiectului: |
43231 |
|
40xx: MTB82
40xx: T12
4100(1?) - 4581: TV2E
4582 - 47xx: TV20E
5001 : TV2E articulat
5000(1/2?) - 5320: Roman(DAC) 112E
5321: DAC112E
7000-7334: DAC117E
7335,7341,7342,7446 : DAC212E
7336-7340, 7343-7376, 7378-7407: DAC117E (tip nou)
7377, 7408-7439, 7441-7445: DAC 217E
7440: DAC 317E
7447, 7448: Rocar 312E
7449-7459: Rocar 412, 512
7460: Rocar 812
5001'-5022': Saurer ex autobuze
5100'-5199': Ikarus 415T
5200': neconfirmat: Ikarus 412T? probe Bucuresti
5201'-5300': Ikarus 415T
5301'-?: Irisbus
Despre Roman112 (DAC112E-rotund)
Din pacate in pozele de mai sus nu se poate spune exact ce culoare aveau. Dar dupa toate probabilitatile, 5049 era portocaliu si 5190 rosu. Acele scheme nu mai erau insa dupa 1983. Erau doar rosii, albastre sau bleu in partea de jos si atat, ca in poza olandezului, de la un topic care vad ca nu mai exista.
In 1987 mai erau albastre si bleu doar cateva printre care: 5121 (albastru, scoala), 5234, 5293 si 5296, ultimele bleu. Probabil ca mai erau si altele, dar in centru nu mai ajungeau, asa ca nu le-am vazut.
Aici gasiti lista quasi-completa a troleibuzelor din Bucuresti intre 1962 si 2007. Sursa principala: ab.agc (Polonia) + RATB.
http://tom.bastet-sys.org/main.php?h=ratbobus
TV2 articulat au realizat unul singur in 1965, prins si de statisticile din monografia RATB, dar in 1966 au mai realizat inca 20, deci 21, adica 5001-5021.
In 1968, aceste troleibuze au fost retrase din circulatie. Se pare ca articulatia aceea nu era prea buna, pe langa faptul ca troleibuzele respective erau probabil din primele serii de TV2E.
In 1975, numerele 5xxx nu mai erau alocate niciunui troleibuz si le-au dat troleibuzelor Roman112(DAC 112 dupa ITB).
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 15 Ian 2007 15:17:03 Titlul subiectului: |
43797 |
|
O poză veche, care ni-l înfățișează pe Dac117E ITB #7030.
Poză din DER STADTWERKEHR, Heft 10/1983.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.92 kb |
Vizualizat: |
de 42227 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
serban
Data înscrierii: 10/Ian/2007 Ultima vizita: 29/Apr/2014 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Ian 2007 13:57:06 Titlul subiectului: |
55078 |
|
Iata cateva imagini din perioada 1975 - 1980
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
416.08 kb |
Vizualizat: |
de 41954 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
369.58 kb |
Vizualizat: |
de 41919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
425.39 kb |
Vizualizat: |
de 41916 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
serban
Data înscrierii: 10/Ian/2007 Ultima vizita: 29/Apr/2014 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Ian 2007 14:04:30 Titlul subiectului: |
55083 |
|
. . .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.54 kb |
Vizualizat: |
de 41691 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
252.38 kb |
Vizualizat: |
de 41658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.98 kb |
Vizualizat: |
de 41658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
227.08 kb |
Vizualizat: |
de 40733 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Dum 22 Iul 2007 08:12:10 Titlul subiectului: hhhh |
80527 |
|
Prin 1998 la depoul Berceni au sosit troleibuze mai "noi". Adică troleibuze cu numere de forma 73xx. Starea lor era jalnică, mai proastă decât a troleibuzelor existente în depou în acel moment (70xx, 71xx, 72xx). Mai exact, este vorba de: 7336, 7346, 7351, 7352, 7354, 7363, 7364, 7367, 7373, 7374, 7375, 7376, 7378. Partea bună a fost că destul de repede au început să apară troleibuze cu RK: 7369, 7408, 7415 etc.
Știe cineva de la ce depou proveneau (pe ce linii circulaseră până atunci)?
În altă ordine de idei, înainte de aducerea acestor troleibuze, 7140 a avut al doilea RK, fiind vopsit în schema actuală a DAC-urilor (a mai fost roșu și portocaliu). În afară de el și 7290, a mai existat vreun troleibuz 70xx, 71xx sau 72xx vopsit așa?
_________________ http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 22 Iul 2007 12:36:48 Titlul subiectului: |
80530 |
|
Adica in schema actuala RATB ? Mai erau cateva: 7206 si inca unul cu 72xx (723x).
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 23 Iul 2007 05:34:08 Titlul subiectului: |
80559 |
|
Am mai postat poze cu DAC 117E din prima serie, adica pe 7129, 7290, si 7353 (renumarat, nu cunosc numrarul original dar era din prima serie)
7129 si 7290 au fost ale Bujoreni-ului...(poza postata cu 7290 e chiar cand iesea pe poarta tractat spre Berceni)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
tfa2003
Data înscrierii: 20/Mar/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Dec 2009 18:52:50 Titlul subiectului: |
121492 |
|
In preajma lui '89 pe reteaua captiva din Berceni a circulat un DAC 117E cu captatorii montati pe o consola sudata pe partea din fata (nu pe remorca). Stie cineva ce numar avea?
Schita (culorile din schita nu corespund, troleibuzul fiind schema rosie clasica):
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 21 Dec 2009 04:06:49 Titlul subiectului: |
121515 |
|
Sincer mi e greu sa cred ca a existat asa ceva. Troleele sunt la fel de lungi, asta insemnand ca ele nu puteau ajunge la capatul remorcii. Nu as vedea de ce s-ar fi facut o astfel de improvizatie. Daca troleele ar fi fost mai lungi decat cele normale ar fi avut prinderea ceva mai sus din cum ai facut schita. Asta ar fi dus la o deraiere mai rapida a randunicilor care nu ar fi ramas pe fir decat daca capatul acestora ar fi fost mult mai puternic indoit in sus. Poate era o alta improvizatie gandita pentru a tine firele de alimentare la un nivel mai inalt fata de burduf.
|
|
Sus |
|
|
|