Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele EP/V3A
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 21:49:55    Titlul subiectului: 67634

Cel putin din 1988, la Bucurestii Noi sunt dela 6107/6307 la 6172/6372. Imi amintesc inca din 1988 ca toate pe care le-am vazut pe liniile din zona Calea Grivitei si 1 Mai (vechi) erau cu 61xx/63xx.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 16:09:52    Titlul subiectului: 67881

Ce motiv aveau să pună în circulație remorci care mai aveau elemnte de vagon-motor pe ele?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 23:19:23    Titlul subiectului: 67913

Vagoanele motor EP nu aveau lampi in spate si probabil ca nu era rentabil sa mearga solo. Daca au legat cate 2 remorci la un vagon motor, au ramas vagoane motor cu care nu aveau ce face. Asa au aparut prin 1988 trenurile EP+EP+remorca. S'a renuntat la ele prin 1990.
Probabil ca era prea dificila modificarea sa functioneze in tractiune dubla, asa ca vagonul motor 2 nu mai era folosit ca vagon motor. Dar este posibil ca motoarele si alte elemente sa fi ramas, dar neutilizate. Pantograf nu mai aveau insa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2006 10:52:01    Titlul subiectului: ep 41431

Trix a scris:
Am descifrat misterul EP'ului care statea in depoul Victoria pana prin 1997 sau 1998. Nu era un Festival/EP original, ci era un EP/V3A reparat capital in 1992. Se pare ca RATB i-a dat o fata de EP original, in sensul strict al cuvantului fata. Restul era EP/V3A.
In fata i s'a refacut caseta de afisaj a liniei in forma EP (nu cea tip V56), farurile nu mai erau in masca aceea de la EP/V3A, avea lampi de gabarit si parbrizul impartit in doua. Remorca era identica, dar cred ca nu avea nici ea masca aceea la lampile din spate, ci acele lampi ca la V56, posibil si lampi de gabarit.
A suferit "operatia plastica" la fata pentru a creea impresia ca este un EP original. Aceasta transformare s-a efectuat numai pentru turnarea unui film, in care era si el protagonist. La sfarsitul lui septembrie 1992 era inca la URAC sa zic "sub operatie" inca nu avea farurile doar locasul lor. Daca ii puneau un boghiu de EP (ceea ce nu prea cred sa mai fi avut in '92) si o remorca V12 (oare mai exista atunci vreunul?) avea mult mai mare efect dar precis multi nici nu au remarcat smecheria... Normal precis RATB a primit o sunma de bani pentru asta si in ideea capitalismului a aplicat ideea "efect maxim cu eformt minim" Adica sa creeze o impresie cât de cât convingătoare, din cat mai putina invesție. As fi curios de filmul respectiv
Inainte de retransformare avea numarul 6001
Initial am crezut ca a fost un fel de prototip EP/V3A sau un Festival pastrat pentru muzeu dar modernizat... ce naiv am fost
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2007 22:44:35    Titlul subiectului: Tramvaiele EP/V3A 43867

Tramvaiele de acest tip au aparut prin modenizarea in anii '70 a vagoanelor Electroputere. Iata in cele ce urmeaza cateva vagoane, la datorie pe strazile capitalei acum 25 de ani.
Intr-un timp acestea au circulat in formatie de 3 vagoane, mai ales pe linia 41 in perioada 1988-90.
Sursa: http://tramways-romania1982.blogspot.com



EPSON513Bucharest .jpg
 Descriere:
#6109 cu remorca pe linia 10 intersectia Grivitei cu Buzesti
 Mărime fișier:  237.2 kb
 Vizualizat:  de 30093 ori

EPSON513Bucharest .jpg



EPSON519Bucharest .jpg
 Descriere:
#6034 pe Sos oltenitei (linia 22)
 Mărime fișier:  214.47 kb
 Vizualizat:  de 30093 ori

EPSON519Bucharest .jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Ian 2007 11:27:15    Titlul subiectului: 44008

Un cuplu de 3 vagoane a circulat și pe linia 51.
Ce tip e remorca din prima poză și ce tip e remorca din a-2 a poză?

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 17 Ian 2007 13:48:45    Titlul subiectului: 44019

Prima e V12/V3A. A 2a e Ep/V3A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 17 Ian 2007 23:14:26    Titlul subiectului: 44069

Modernizarea EP in EP/V3A a inceput in 1976 si a continuat pana prin 1981. Au fost modernizate initial 80 vagoane EP + 80 remorci EP, iar ulterior inca 92 EP + 92 remorci V12, in varianta V12/V3A.
Dupa unele surse, remorcile EP/V3A s'ar numi V14, iar cele V12/V3A s'ar numi V15.
Vagoanele au avut numerele 6001..6172 (motor) si 6201..6372 (remorci). Ulterior s'au schimbat numere si ordinea initiala a remorcilor EP si V12 / V3A nu s'a mai pastrat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 17 Ian 2007 23:46:59    Titlul subiectului: 44073

În legătură cu remorcile.
-Remorca V15 (V12/V3A) are mai puține ferestre, dar mai mari decât cele ale vagonului motor
-Remorca V14 (EP/V3A) are exact aceeași configurație a ferestrelor ca și vagonul motor
-Distanța dintre decupajele din dreptul boghiurilor este aceeași atât la remorca V14, cât și la remorca V15. Din aceasta cauză, nu îmi dau seama dacă remorca V15 este sau doar pare mai scurtă ca V14. Atașez poza ramei ?+6322, poză care nu îmi aparține, dar care ilustrează cele spuse la alineatul 3.



6322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.2 kb
 Vizualizat:  de 29930 ori

6322.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2007 00:37:49    Titlul subiectului: 44079

Remorcile de tip V15 aveau majoritatea numarul de parc de forma 63xx, iar acestea, impreuna cu vagoanele motor aferente apartineau de depoul Bucurestii Noi, cel putin in ultimii ani de circulatie. Insa erau si remorci V15 cu numere de parc de forma 62xx, dintre care amintim 6265, 6270, 6294, 6297, etc.

Cat despre remorcile V14 putem spune ca toate aveau nr de parc 62xx iar depoul care le gazduia era Victoria. Ulterior cateva EP/V3A au ajuns si la depoul Titan, insa n-au circulat foarte mult.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2007 15:21:31    Titlul subiectului: 44108

Ice a scris:
Cat despre remorcile V14 putem spune ca toate aveau nr de parc 62xx
Fals. Asa a fost la inceput, dar ulterior lucrurile s'au schimbat. 6300..6306 erau V14 la depoul Victoria, precum si altele cu 636x ca remorca 1 la tramvaiele 41 de la Victoria. Mai erau 6320, 6325'', 6360 si la un moment dat a fost si 6371 printr'o poza mai veche de pe forum. Cred ca si 6333 a fost V14, desi nu am mentionat asta la topicele unde s'a mai discutat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 07 Apr 2007 13:46:05    Titlul subiectului: 78142

Ep din '77 ..sursa http://villamosok.hu/nza/tatra-pcc/index2.html


bukarest6136.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.28 kb
 Vizualizat:  de 28330 ori

bukarest6136.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 28 Iun 2007 02:57:32    Titlul subiectului: 79914

Apropos de pantere roz si Ep-uri in aceeasi perioada, am gasit una..


6003-6203-B-2377.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  470.58 kb
 Vizualizat:  de 28582 ori

6003-6203-B-2377.jpg



_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 08 Iul 2007 01:13:38    Titlul subiectului: tramvaiele ep/v3a 80111

Desi aceste tramvaie erau considerate vechi, ele circulau cu o viteza foarte mare, iar senzatia pe care o traiai in prima remorca era de nedescris, ca sa nu mai zic de cea de-a doua remorca. Apropos, mai exista acel tren de EP din depoul Victoria? Aceste tramvaie au fost modele diferite? Dupa cate stiu la depoul Victoria a fost un model, iar la Bucurestii Noi alt model?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Iul 2007 11:46:31    Titlul subiectului: 80115

Intr-o zi de iarna "grea", acum cativa ani, am ramas blocat in zona pietei 1mai din cauza zapezii si viscolului, am coborat din vagonul in care ma aflam si m-am deplasat spre capatul coloanei de tramvaie care se formase (de fapt era o coloana de tramvaie). Primul era un V3A al carui vatman dupa cateva incercari de a trece cu tramvaiul peste zapada si gheata depusa pe linia de tramvai s-a dat jos din cabina si a inceput sa discute cu alt vatman: "Nu mai incerc, ca ard motoru`- daca eram cu ala vechi treceam, la astea au mai pus cateva rezistente si nu mai trage asa tare" ("ala vechi" = EP modernizat)...
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 08 Iul 2007 21:14:11    Titlul subiectului: 80137

Sa ne reamintim...


Bucuresti - Catedrala Catolica Sf Iosif.Jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.13 kb
 Vizualizat:  de 28354 ori

Bucuresti - Catedrala Catolica Sf Iosif.Jpg



Bucuresti - Institutul Catolic.Jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.95 kb
 Vizualizat:  de 28354 ori

Bucuresti - Institutul Catolic.Jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 08 Iul 2007 22:27:31    Titlul subiectului: Re: tramvaiele ep/v3a 80141

itb 139 a scris:
...Apropos mai exista acel tren de EP din depoul Victoria?
6001 e la URAC.
6334 (ex 6201) si 6270 (ex 6340) nu par a fi destinate restaurarii, dar deocamdata ruginesc in depoul Victoria, unde vor sta probabil pana cand acesta va disparea, daca nu se gandesc sa mai faca si un EP/V3A pentru muzeul virtual.
La Victoria erau majoritatea remorci EP/V3A, in timp ce la Buc.Noi erau majoritatea V12/V3A. Vagoanele motor erau absolut la fel.
Vagonul 6133 (inca mai exista) are acoperisul intr'o forma mai ciudata, care se aseamana cu vechile EP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2007 03:09:58    Titlul subiectului: 80153

6001 cand era la Giulesti, cand inca aveau Ep-uri in schema noua de culoare.


6001-6304-6270-D-2395.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  432.75 kb
 Vizualizat:  de 28335 ori

6001-6304-6270-D-2395.jpg



_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 21:06:24    Titlul subiectului: 81887

Probabil ca ar trebui sa ne aducem aminte de EP/V3A din Bucuresti (ca in final si Rathgeber tot boghiuri V3A au primit). Si EP-urile erau conduse cu viteze spectaculoase. Sa ne amintim doar de linia 41 si cat de tare mergea EP/V3A + Remorca la peste 40-50 Km/h prin pasajul Lujerul pe linia veche sau la 60-70 km/h pe pasajul Grant linia noua prin 1993-1994.

Cred ca nu e vorba de posibilitatea de a merge repede a tramvaiului (si V3A-93 prinde tot atat) cat e vorba de riscuri. V3A-93 costa mult. EP-urilor li se pregatea casarea deci nu mai contau si la fel a fost si cu Rathgeber, se mergea cu viteza foarte mare cand se stia ca urmau sa fie casate... Deci sa fim realisti (cel putin in cazul Bucuresti)...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 10:59:03    Titlul subiectului: EP - V3A 108593

Iata 2 poze facute de mine cu tramvaiul 6005-6205-6236 pe linia 16, pe str. Petricani, in anul 1988. Data din dreapta jos a pozelor este gresita. Scuze pt. acest incovenient.


DSC07006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.46 kb
 Vizualizat:  de 26115 ori

DSC07006.JPG



DSC07007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.72 kb
 Vizualizat:  de 26115 ori

DSC07007.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 31 Mar 2009 12:38:39    Titlul subiectului: TRAMVAIE EP-V3A PE LINIA 16 IN PERIOADA 1994-1996 108815

Tramvaie EP-V3A pe linia 16 in perioada 1994-1996 pe STR. Petricani si la Platforma Industriala Pipera, cu manipulantii care le conduceau in acea perioada:


DSC07029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.63 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07029.JPG



DSC07031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  363.1 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07031.JPG



DSC07032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.39 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07032.JPG



DSC07033.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.07 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07033.JPG



DSC07034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.13 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07034.JPG



DSC07035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.19 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07035.JPG



DSC07042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.62 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07042.JPG



DSC07043.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.81 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07043.JPG



DSC07044.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.19 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07044.JPG



DSC07045.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.2 kb
 Vizualizat:  de 25979 ori

DSC07045.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 31 Mar 2009 12:41:16    Titlul subiectului: EP - V3A 108816

Iata cateva fotografii facute de mine intre anii 1994-1996 cu tramvaie EP-V3A si cu manipulantii acelor vagoane de atunci


DSC07046.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.01 kb
 Vizualizat:  de 25981 ori

DSC07046.JPG



DSC07047.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.58 kb
 Vizualizat:  de 25981 ori

DSC07047.JPG



DSC07050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.2 kb
 Vizualizat:  de 25981 ori

DSC07050.JPG



DSC07051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  326.46 kb
 Vizualizat:  de 25981 ori

DSC07051.JPG



DSC07053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  314.24 kb
 Vizualizat:  de 25981 ori

DSC07053.JPG



DSC07055.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  333.52 kb
 Vizualizat:  de 25981 ori

DSC07055.JPG



DSC07056.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  308.26 kb
 Vizualizat:  de 25981 ori

DSC07056.JPG



DSC07060.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  319.14 kb
 Vizualizat:  de 25981 ori

DSC07060.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Mar 2009 22:03:11    Titlul subiectului: 108837

Pozele astea mi-au starnit o serie de amintiri. Cu tramvaiele de pe linia 16 mergeam in perioada aceea zilnic la liceu. Desi la exterior vagoanele aratau bine, la unele erau probleme cu interiorul, care era destul de degradat. De asemenea la unele vagoane erau probleme cu incalzirea, mai ales in vagonul remorca. Cu toate astea tramvaiele se descurcau foarte bine pe infrastructura de la acea vreme. In 1996, EP-urile de pe linia 16 au fost inlocuite cu V3A-uri modernizate.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Sâm 04 Apr 2009 13:15:01    Titlul subiectului: 109023

Iata o poza cu 6041-6241 aflat la Piata 1848 pe linia 16. Mentionez faptul ca poza este dintr-un ziar vechi, si imi cer scuze pt. calitate, dar este foarte valoroasa, cel putin pentru mine:


DSC07281.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  435.61 kb
 Vizualizat:  de 25764 ori

DSC07281.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 11:01:08    Titlul subiectului: TRAMVAIE EP//V3A 109924

Iata si alte fotografii facute de mine prin anii 1994-1996 in care se vad tramvaie EP-V3A pe linia 16, si cu manipulantii acelor vremuri, titulari pe linia 16. Voi posta 4 fotografii. In prima poza se vede 6091-6291 la Platforma Industriala Pipera. Apoi a doua poza cu 6056-6256 este facuta pe str. Petricani, cea cu 6072-6272 este facuta la statia Strandul Tei, si ultima poza este cu 6044-6244.


DSC07458.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  299.42 kb
 Vizualizat:  de 25486 ori

DSC07458.JPG



DSC07461.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  306.57 kb
 Vizualizat:  de 25486 ori

DSC07461.JPG



DSC07462.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.81 kb
 Vizualizat:  de 25486 ori

DSC07462.JPG



DSC07463.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  302.18 kb
 Vizualizat:  de 25486 ori

DSC07463.JPG



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community