Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 41, 42, 43  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 23:57:12    Titlul subiectului: 68126

Plus spirala...trebuie să parcugă de 4 ori lățimea Dep. Vatar Luminoasă ca să iasă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Dec 2006 13:53:16    Titlul subiectului: 68148

Un DAC ramasese in pana pe str Apusului (probabil il facea pe 106). Circulatia a fost blocata destul de mult pentru ca ramasese blocat pe mijlocul drumului (nu stiu ce cauta acolo), masina de interventie era deja ajunsa, dar a durat pana a legat autobuzu si a plecat cu el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valentin07



Data înscrierii: 28/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2009
Mesaje: 28
Locație: Bragadiru (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 15 Dec 2006 19:22:01    Titlul subiectului: 68159

Autobuzul care a ramas azi in pana pe linia 106 este #2458. Eu am fost cel care l-am inlocuit cu autobuzul #2605 vreo patru curse, dupa care a venit sa ma inlocuiasca #2638.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 15 Dec 2006 21:08:23    Titlul subiectului: 68164

#2458 cred că a fost reparat... că acum 3 ore era pe 221, deși la prânz nu era.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2006 10:59:37    Titlul subiectului: 68185

Marti, pe 12 decembrie, un dobitoc sau dobitoaca, a parcat un Opel Astra negru - BZ 05 HKS (apropo, de unde fobia asta cu ascunsul numerelor de masini? ) fix sub catenara de iesire din bucla de la Sfintii Voievozi, in asa fel incat articulatele nu mai puteau iesi. Un 97 a blocat strada si eu am fost chiar prima masina ajunsa dinspre Buzesti spre Calea Victoriei. Blocajul a durat cam 10 minute, pana am organizat oamenii sa-i mutam masina prostului - in aripa caruia m-am si taiat. Ca si-a asigurat-o bine: bagata in viteza, cu frana de mana trasa, chit ca era in mijlocul strazii.

Am chemat si Politia, desi sigur nu avea pe unde sa ajunga pentru ca "instant" blocajul s-a intins pana in Calea Victoriei - Ana Ipatescu, respectiv Buzesti-Polizu. Sper insa ca au ajuns dupa ce am plecat eu de acolo si a amendat idiotul + puncte de penalizare etc.

Super bizara reactia poporenilor. Mai precis NON-reactia. Toti din troleibuze, masini, oameni care asteptau in statie etc. stateau si se uitau la mine si la soferul de pe 97 cum ne chinuiam, evident fara succes, sa mutam singuri masina. Cu greu am mai adunat inca 3 sa rezolvam problema.
Sus
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2006 14:36:11    Titlul subiectului: 68190

Mihai a scris:
de unde fobia asta cu ascunsul numerelor de masini?
De la dreptul la intimitate. Faptul ca "dobitocul" are de platit salariul minim pe economie pe un an de zile pentru prostia pe care a facut-o, e problema lui personala. N'a sarit la bataie, n'a facut scandal pe acolo &c.
Desigur, daca cineva a suferit pierderi de pe urma blocajului, sa reclame la organele competente.
Daca va uitati atent pe Railfaneurope, veti vedea poze din strainatate unde numerele masinilor sunt sterse. Poate Hans din München tocmai se ducea la amanta cand Fritz fotograful prindea in poza masina lui pe langa tramvaiul x Twisted Evil
Sectia 1 de Politie este foarte aproape. Deci puteau ajunge si pe jos acolo. Si-i dadeau amenda maxima numai pentru asta, ca au mers pe jos prin frig Razz

A mai fost un idiot cu un BMW care a cazut de pe linie, dar de la Crangasi spre Semanatoarea, pe vremea cand 41 inca nu era metrou basesc, dar erau portiuni cu linie de CF. Soferului i-a zburat telefonul din mana Very Happy Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 14:37:17    Titlul subiectului: 68292

Eu as interzice parcarea la Sfintii Voievozi.
Sau 65 si 97 sa intoarca la Victoriei. Sau se le duca pana la Romana sa le faca o bucla de intoarcere.
Capul ala de intoarcere de la Sfintii Voievozi mi se pare aiurea pus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 17:01:24    Titlul subiectului: de folosit cumva 68310

Azi, in jurul orei 9.30, a avut loc un blocaj la intersectia Cal Mosilor cu Mihai Eminescu. Un vagon al liniei 21 a ramas cu pantograful rupt in separator blocand traficul masinilor, tramvaielor, troleibuzelor. Nu stiu cum s-a terminat, ca nu aveam timp sa stau sa vad ce se intampla.


RF_DSC03110.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.29 kb
 Vizualizat:  de 11116 ori

RF_DSC03110.JPG



RF_DSC03111.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.61 kb
 Vizualizat:  de 11116 ori

RF_DSC03111.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 17:06:59    Titlul subiectului: 68311

La 11.30 am plecat de acasa spre servici si pana la pasaj la Muncii totul ok...de acolo, Calarasi, Traian, Izvorul Rece, Hristo Botev, Carol 1...blocat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 17:34:49    Titlul subiectului: 68312

Problema asta deja apare cam des. Observ ca s-a agatat pantograful intr-un separator d-ala vechi, de cine stie cand... Dupa cum se observa in pozele de mai sus, pantograful este indoit bine. Acel tramvai nu cred ca a mai circulat singur,decat remorcat.
Intrebare: daca s-ar inlocui toate separatoarele cu unele moderne s-ar rezolva problema? Sau e din cauza pantografelor, iarasi vechi? Sau o combinatie de acesti factori, plus alte variabile cum ar fi viteza pe bucata respectiva, starea sinei (care afecteaza balansul tramvaiului), si stilul de condus al vatmanului? In ultimul caz, nu cred ca mai e posibil sa eviti astfel de incidente si sa previi blocarea unui sector intreg la ora de varf Rolling Eyes
E interesant faptul ca reteaua e atat de bine tensionata incat sa reziste la asemenea forte extreme (ca doar nu se indoiau 2 bare de metal atat de usor... cum a ajuns pantograful ala Confused ).
Chiar, care ma lamureste si pe mine cu o problema de fizica: care e mai mare in momentul trecerii unui tramvai, greutatea retelei sau forta de impingere in sus exercitata de pantograf? Si de fapt cam cat cantaresc 20 m de retea, cam cat se afla intre 2 stalpi, sa-mi inteleg si eu cat de mari sunt fortele implicate aici. Eventual si forta de apasare a pantografului daca o stie cineva... Laughing

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 18:08:56    Titlul subiectului: 68315

In vara lui 2004 vagonul 196 de pe linia 41 a trecut peste separator la Tricodava, viteza cam 30kmh. Pantograful practic s-a dat peste cap, ajungand imprasitiat pe tot acoperisul sectiunii A. In acest caz, incidentul a avut loc cu pantograf nou, separator nou. Si acum, daca va uitati la 196, veti vedea ca are pantograf mai nou decat restul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 18:16:12    Titlul subiectului: 68316

Searatoarele de la Tricodava sunt alt model, mai nou. Interesant că în 2002, după darea în folosință a lui 41, zilnic erau schimbate separatoarele, fiind puse când separatoare noi (ca cele de acum), când separatoare ca cel de pe Moșilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 22:42:05    Titlul subiectului: 68325

Imi amintesc prin anii '80 ca era prezentat un asemenea incident in care un tramvai a rupt reteaua intr'o intersectie din cauza jocului pantografului. Comentariul era ca in vremea aceea, daca nu se putea evita asta, blabla. Atunci am aflat ca elementul ala care e deasupra tramvaiului se cheama pantograf. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 19:57:23    Titlul subiectului: 68349

Dr2006 a scris:
. . . zilnic erau schimbate separatoarele, fiind puse când separatoare noi(ca cele de acum), când separatoare ca cel de pe Moșilor.
Au fost probleme cu separatoarele? De ce sa le schimbe asa des?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Joi 21 Dec 2006 11:28:35    Titlul subiectului: 68359

Da, au fost. Problema era ca distanta dintre firele de troleibuz era cam aceeasi cu cea dintre saniile pantografelor folosite pe linia 41. (si nu numai) Rezultatul era un scurtcircuit spectaculos. Fenomenul a condus pana la urma la producerea unei avarii la reteaua din zona. Solutia a fost distantarea firelor de troleibuz, lucru care se poate observa usor la incrucisarile de azi.
Cat despre incidentul de pe Mosilor, a avut cel mai probabil o cauza simpla. Vagonul a circulat, din varii motive cu o viteza foarte redusa, ce a favorizat patrunderea saniei pantografului intre firul cu polaritate negativa al retelei de troleibuz si izolatia retelei de tramvai. Daca vagonul ar fi avut viteza pantograful nu s-ar fi agatat, iar daca totusi se intampla asa ceva, ar fi fost imprastiat in toate partile.
Cat despre forta de apasare a pantografului aceasta trebuie sa aiba o valoare aproximativ constanta undeva pe la 60N pt pantografele clasice de pe V3A si vreo 70N pt pantografele simetrice de la Tatrele T4R (vreo 6 respectiv 7 kg pe intelesul tuturor)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2007 20:42:30    Titlul subiectului: acc 44135

UN TRAMVAI A DERAIAT ÎN CAPITALĂ. TRAFIC BLOCAT
Un tramvai al liniei 8 a deraiat la intersecția dintre Calea Rahova și Șoseaua Progresul. Accidentul nu s-a soldat cu victime. Deocamdată nu se cunosc cauzele deraierii. Traficul rutier și cel al tramvaielor este blocat în zonă. S-au format cozi de mașini de peste un kilometru pe ambele sensuri. Potrivit RATB, tramvaiul, care se deplasa dinspre Zețari spre Ghencea, transporta călători, însă niciun pasager nu a fost rănit.
„Tramvaiul a sărit de pe șină, cu boghiul patru, la schimbarea macazului. Vagonul este în mijlocul intersecției, însă avem utilaje acolo și sperăm să îl repunem pe șine în câteva minute”, a declarat, agenției Mediafax, dispecerul RATB.
Tramvaiul a părăsit calea de rulare și a blocat și celălalt sens de circulație al tramvaielor și a ajuns practic în mijlocul intersecției
ANTENA 3
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 19 Ian 2007 20:40:19    Titlul subiectului: inc 44200

Nu stiu daca e neaparat vreo lucrare implicata, insa am observat ca astazi pe la ora 5 si ceva, linia 7 circula pe Zetari Exclamation , pe sensul spre Luica. Dupa ce am vazut 5 astfel de tramvaie si m-am si urcat in unul care m-a dus la Sura Mare, sunt convins ca a fost o deviere pe bune. Stie careva cauza?!?
Care e logica unei devieri atat de ciudate? Ca nu am vazut tramvaie pe Zetari pe sens opus. De unde au venit de pe Rahova? Nu era mai usor sa intoarca cu totul la Zetari, sau mai bine la dep Giurgiului?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Ian 2007 20:45:29    Titlul subiectului: 44203

A fost ceva destul de nasol. Vagonul 206 si-a rupt pantograful destul de urat la capat la CFR Progresul.
Se pare ca a fost violenta treaba, pantograful ajungand undeva sa sparga geamul sectiunii PPC Shocked


Ultima modificare efectuată de către metrou.usor la Vin 19 Ian 2007 20:50:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 15:08:14    Titlul subiectului: mod 44553

Circulația tramvaiului 41 a fost perturbată în această dimineață
Miercuri 24 Ianuarie 2007, 11:41
În acestă dimineață la intersecția străzilor Timișoara cu Brașov tramvaiul 41 nu mai putut circula normal după ce unul din firele electrice s-a rupt și a căzut. 34 de tramvaie au fost blocate în trafic în această dimineață timp de 30 de minute.
Traficul pe această linie va fi reglat în 30 de minute.
Conform declarațiilor purtătorului de cuvânt RATB, o comisie tehnică va ancheta cauza acestui incident.
Sursa: Realitatea TV
www.realitatea.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 17:42:36    Titlul subiectului: acc 75424

Circulația tramvaiului 41, suspendată din cauza unui accident
Luni 05 Februarie 2007, 11:39
Circulația tramvaiului 41 a fost suspendată în această dimineață, de la 9:16 la 10:12, din cauza unei defecțiuni apărute la un tramvai, a declarat pentru NewsIn purtătorul de cuvânt al RATB, Mihai Vlădărău.
Defecțiunea s-a produs în momentul în care, la trecerea peste un macaz, un boghiu s-a înscris greșit. Incidentul a avut loc la capăt de linie, în cartierul Ghencea, a precizat Mihai Vlădărău.
El a mai spus că nu a fost nimeni rănit, iar circulația călătorilor nu a fost pusă în pericol. În timpul în care circulația tramvaiului 41 a fost suspendată, RATB a introdus linia navetă 641 pe ruta acestuia.
Sursa: NewsIn
www.realitatea.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Mar 27 Feb 2007 01:13:06    Titlul subiectului: 76757

Azi dimineata in jurul orei 10 era oprit in statia Calea Dorobantilor la semafor un troleibuz al liniei 97 (pe traseul lui 86, sensul Stadionul National - Romana). DAC articulat, numar de garaj #7377. Cu calatori. Imi imaginez ca un sofer "binevoitor" a blocat capatul de la Sfintii Voievozi si soferul a fost nevoit sa continuie pe linia lui 86 pana la Stadion, alta explicatie nu vad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 27 Feb 2007 10:32:08    Titlul subiectului: 76777

Dar daca se defecteaza un troleibuz sau face pana acolo ce se intampla ? Am vazut ca acum au modificat intersectia si nu se mai parcheaza pe mijloc. Odata chiar am mers cu un troleibuz care a claxonat o masina pana a plecat de acolo. Dar daca troleibuzul ramane in pana acolo, banuiesc ca oricum tot ce e in spate merge inainte.
Am mers insa odata cu un taxi care a luat-o pe acolo venind dinspre Calea Victoriei pe niste stradute si a iesit in rond, care era blocat de doua troleibuze. A reusit insa sa intre pe o straduta si am scapat de acolo. Probabil ca la fel se simt si calatorii din troleibuze cand sunt masini acolo Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mazuish



Data înscrierii: 30/Oct/2006
Ultima vizita: 07/Feb/2021
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Mar 2007 13:52:27    Titlul subiectului: 77342

Asta se intampla mai devreme pe linia 323, autobuzul #2594. Vreo 3 statii a mers cu usa 3 deschisa. Se pare ca soferul nu a observat asta, si in timp ce primele doua usi se deschideau in statii, a treia se inchidea. Intr-un final soferul si-a dat seama de ce se intampla si totul a revenit la normal.
La autobuzele noi se poate face asa ceva sau exista vreun sistem care nu le permite sa porneasca de pe loc?



Image018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.32 kb
 Vizualizat:  de 12023 ori

Image018.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 09 Mar 2007 18:05:41    Titlul subiectului: 77345

Am vazut si la Rocar. Doar ca soferul o inchidea in statie, o deschidea dupa un timp, pleca apoi cu ea deschisa si o inchidea in statia urmatoare, pana striga poporul. Apoi iarasi pleaca asa cu ea deschisa. S'a intamplat vreo 3 statii.
La UDM'uri imi placea ca scrie: "DIN CONSTRUCTIE NU PORNESTE CU USILE DESCHISE". Tot din "constructie", usa soferului se deschidea separat, iar vara mergea cu ea deschisa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2021
Mesaje: 804

MesajTrimis: Vin 09 Mar 2007 19:58:13    Titlul subiectului: 77350

Da asa este (era) cam la toate autobuzele fabricate dupa 90, numai ca acel sistem se dezactiveaza destul de usor. Asa ca am vazut si eu MAZ-uri circuland cu usa de la mijloc deschisa. Tot la DAC-urile mai noi (cele dupa 94) era un sistem de protectie de inchidere fortata a usii. Daca era o persoana intre usi, acestea se redeschideau. Era integrat un senzor de presiune. Numai ca usa de multe ori "se speria" de cealalta usa, asa ca tot se deschideau. In final a fost scos acel sistem.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 41, 42, 43  Următoare
Pagina 7 din 43

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community