Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Dec 2006 23:57:46 Titlul subiectului: |
68471 |
|
OAB a scris: | Ceea ce se vede în poză constituie un aspect mai puțin plăcut întâlnit atât la Citelis, cât și la Agora. Este vorba de acea "treaptă", inestetică, situată sub scaunele din spate stânga. Motivul acestei trepte este următorul:
-caroseria, la fel cu cea a autobuzului, a fost gândită cu un compartiment pentru un motor cu cilindri în linie așezat pertical și transversal
-motorul de tracțiune este așezat longitudinal, lungimea motorului fiind mai mare decât lățimea compartimentului, motiv pentru care o parte a motorului "intră" în salonul pasagerilor, făcând necesară "treapta" de sub scaunele din plastic. Dacă motorul ar fi fost așezat transversal, probabil că ar fi încăput în compartiment, dar și transmisia ar fi necesitat un angrenaj conic (mai complicat de realizat, dar nu imposibil; autobuzul din care derivă troleibuzul din imagine are așa ceva) | Daca motorul era asezat transversal, il montau pe punte si aveai transmisie principala cu angrenaj cu axe paralele. 2 angrenaje conice=randament de genul 2x0.9 (cam mic). Nu vad pe cine deranjeaza treapta, ca nu pui papornita sub scaun.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Dec 2006 13:37:35 Titlul subiectului: |
42177 |
|
Azi a venit al doilea Irisbus, #5303. Urmatorul cel mai sigur vine zilele astea. In probe vor apare dupa 3 Ianuarie, probele vor tine cel mult o saptamana. Traseul pe care ies este linia 69.
Trapa este MANUALA. Nu merita un sistem automat deoarece trapa nu este utilizata prea mult. Troleibuzul 7460 are trapa automata care s-a stricat dupa cateva zile de circulatie.
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Joi 28 Dec 2006 16:09:45 Titlul subiectului: |
42199 |
|
Vad ca tahografele sunt din cele care vor fi obligatorii in viitor pe toate vehiculele de transport.Digitale cu cartele pt cei doi soferi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.17 kb |
Vizualizat: |
de 34112 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Dec 2006 16:28:08 Titlul subiectului: |
42201 |
|
Cu ajutorul bateriilor pot circula pe distanțe scurte și cu viteză mică (sistemul e folosit mai ales la spălătorie).
Nu au sistem de decuplare pneumatică a captatorilor, au doar trăgătoare.
Să mai vedem câteva poze...
La spălătorie, apoi în hală:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.53 kb |
Vizualizat: |
de 34097 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.93 kb |
Vizualizat: |
de 34097 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.11 kb |
Vizualizat: |
de 30799 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.99 kb |
Vizualizat: |
de 30799 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Dec 2006 16:29:56 Titlul subiectului: |
42203 |
|
Motorul, compresorul, contactorii și sursa(?) (în această ordine):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.6 kb |
Vizualizat: |
de 34042 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.36 kb |
Vizualizat: |
de 34042 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.32 kb |
Vizualizat: |
de 34042 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.18 kb |
Vizualizat: |
de 34042 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Dec 2006 16:31:00 Titlul subiectului: |
42204 |
|
Trapa (este manuală) și iluminatul salonului:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.57 kb |
Vizualizat: |
de 33594 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.52 kb |
Vizualizat: |
de 33594 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.29 kb |
Vizualizat: |
de 33594 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Dec 2006 16:31:43 Titlul subiectului: |
42205 |
|
Noul #5303:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.59 kb |
Vizualizat: |
de 33432 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.45 kb |
Vizualizat: |
de 33432 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.41 kb |
Vizualizat: |
de 33432 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Vin 29 Dec 2006 13:18:39 Titlul subiectului: |
42255 |
|
Mare dezamagire!
Dupa ce ca arunci un purcoi de bani pe ele, te trezesti doar cu vehicule cu o caroserie noua, chopper, ce-i drept si....
Ma refer la ceea ce ar trebui sa insemne un troleibuz, duo-buz, nepunind in discutie dotarile ce le gasesti si la autobuze.
Motor auxiliar, decuplare-recuplare pneumatica a captatorilor, s.a. Uitati-va la troleibuzele livrate de Skoda (aceeasi caroserie) si vedeti ce dotari au vehiculele respective.
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Vin 29 Dec 2006 14:08:11 Titlul subiectului: |
42258 |
|
Uitandu-ma pe fotografiile de mai sus, am observat si butonul prin care troleibuzul se lasa intr-o parte, pentru a facilita accesul persoanelor care folosesc trapa
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.35 kb |
Vizualizat: |
de 33292 ori |
|
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
TsE
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 02/Oct/2019 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Dum 31 Dec 2006 11:50:18 Titlul subiectului: |
42338 |
|
Bordul de autobuz are prevazut turometru... Iar informatia prelucrata este una singura, cea de turatie motor, plus ceva setari in soft (similar auto cu 1 singura treapta de cutie de viteze).. Deci, merge si turometrul, in paralel cu vitezometrul. Utilitate? Vom vedea. Cel putin, daca ma gandesc la cum ararta bordul de Dacia Europa care nu avea turometru.... mai bine ca este si ca functioneaza, decat sa fie un loc gol.
Sistemul de afisare cerut de RATB nu a incaput in bord, si e amplasat in stanga sus. Este similar celor de la Mercedes, pentru a uniformiza...
În dreptul fiecărei uși este câte un cablu care are rolul de a permite descărcarea energiei electrostatice cu care se încarcă troelibuzul în timpul funcționării. Ele inlocuiesc cele doua șufe amplasate sub șofer la Astra/Ikarus.
În particular, se detecteaza orice posibilă "curentare" și se oprește alimentarea cu tensiune de la linie.
Poate ma lamureste cineva la ce este necesar tahograful... Ca are troleibuzul memorii mult mai sofisticate si mai detaliate decat taho...
_________________ TsE |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Dum 31 Dec 2006 13:58:44 Titlul subiectului: |
42341 |
|
Orice vehicul de transport marfa sau persoane trebuie sa fie dotat cu tahograf.Iar din luna iunie toate vehiculele noi trebuie sa fie dotate obligatoriu cu tahograf digital.Momentan controlul se va face pe baza printurilor pe care le face aparatul.Dupa ce vor fi emise cardurile pentru soferi si pentru control(de catre UTI care a castigat si licitatia pt emiterea cardurilor),acest lucru se va face prin introducerea cardului de control in aparat.
_________________
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Ian 2007 15:53:54 Titlul subiectului: |
42705 |
|
Azi a sosit si al 4 lea troleibuz Irisbus. Pana acum avem seria de la 5301>5304. sisintea a scris: | Mare dezamagire!
Dupa ce ca arunci un purcoi de bani pe ele, te trezesti doar cu vehicule cu o caroserie noua, chopper, ce-i drept, si.... | - AC in cabina
- troleibuz 100% LF
- are GPS
- sistem de anuntare a statiilor comandat prin GPS
- supraveghere video cu 4 camere (2 int , 2 ext)
- un sistem mult mai bun de incalzire
- geamuri culisante mult mai mari fata de restul troleibuzelor
- comfort sporit pentru sofer , lucru care creste atentia si usurinta in timpul condusului
- un troleibuz modern si sigur care face fata cerintelor actuale din toate punctele de vedere
La inceput eram destul de nemultumit de designul spatelui, dar acum dupa ce l-am studiat mai in detaliu mi se pare reusit, ceva care rupe monotonia.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Ian 2007 13:21:37 Titlul subiectului: |
44395 |
|
Ieri m-am interesat in legatura cu probele care se fac. Acestea s-au facut luni 8 ianuarie. Pana pe data de 15 ianuarie nu s-a mai iesit in probe deoarece troleibuzele au asteptat inmatricularea care nu se poate face mai devreme.
De maine ies la traseu : cate 2 pe liniile 61,69,91.
Ritmul de sosire este de 2 vehicule pe saptamana, urmeaza ca acesta sa creasca.
La aceste troleibuze sistemul de inchidere al usilor este mai complex. Exista cate 3 senzori care detecteaza daca sta cineva in spatiul de inchidere al usii si daca este cineva pus acolo usa nu se va inchide. Daca spatiul este liber si incepe inchiderea usii dar apare persoana in dreptul senzorului usa se va deschide la loc.
La cererea RATBului camera video din partea din spate a fost mutata intr-un spatiu mai izolat, fixata mai bine.
Numerele provizorii vin astazi, inmatricularea se face in pasi pentru ca altfel le vedem in traseu in martie cand sunt gata numerele finale...
|
|
Sus |
|
|
Trole Man
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2016 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti (Centru)
|
Trimis: Joi 25 Ian 2007 12:00:17 Titlul subiectului: |
44634 |
|
Irisbus was established in January 1999 with the union of two great industrial and market names, the Fiat-Iveco Group and the Renault Group, which decided to join their activities in the field of public transport by merging their coach and bus divisions.
Citat de pe situl lor.
Concluzie: Irisbus e divizia pt autobuze si autocare a grupului Iveco-Renault si de aceea apare sigla Iveco.
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Joi 25 Ian 2007 15:03:22 Titlul subiectului: |
44650 |
|
Irisbus a fost creeat ca "uniune" a departamentelor de autobuze/autocare din Iveco si Renault VI, absorbind apoi si Skoda/Karosa si Ikarus...
S-a creeat in 1999, pentru a supravietui concurentei facute pe de o parte de EvoBus (Mercedes Benz/Setra) si MAN (devenita mai tarziun NeoMan prin inghitirea lui Neoplan)
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 30 Ian 2007 09:54:35 Titlul subiectului: |
45011 |
|
Nu se poate face ceva in privinta adaugirii unor linii colorate, peste culoarea alba, la troleibuzele care vor sosi in perioada imediat urmatoare in Bucuresti?
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Mar 30 Ian 2007 17:01:54 Titlul subiectului: |
55029 |
|
virgilius a scris: | Nu se poate face ceva in privinta adaugirii unor linii colorate, peste culoarea alba, la troleibuzele care vor sosi in perioada imediat urmatoare in Bucuresti? | Ce sa se mai poata face?
Schema de culori se stabileste prin contract. Costa.
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Ian 2007 18:11:10 Titlul subiectului: |
55124 |
|
Ce informatii exista privind sistemul de supraveghere din aceste troleibuze? Care sunt posibilitatile sale? Cum se face transmiterea imaginilor - doar pentru vizualizare la sofer sau se inregistreaza pentru studierea ulterioara a incidentelor? Daca se inregistreaza, fiecare vehicul e doatat cu cate un DVR sau exista streaming wireless de date?
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Ian 2007 18:12:45 Titlul subiectului: |
55125 |
|
ratbmetrou a scris: | Ce informatii exista privind sistemul de supraveghere din aceste troleibuze? Care sunt posibilitatile sale? Cum se face transmiterea imaginilor - doar pentru vizualizare la sofer sau se inregistreaza pentru studierea ulterioara a incidentelor? Daca se inregistreaza, fiecare vehicul e doatat cu cate un DVR sau exista streaming wireless de date? | Se inregistreaza pe un hard disk si stau memorate 48 ore. Sunt studiate doar in cazul unui incident.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 02 Feb 2007 23:54:08 Titlul subiectului: |
75214 |
|
A sosti și al 8lea Irisbus, #5308. Azi ne-am plimbat cu el, dar cu tracțiune... Diesel, între Dep. Berceni și Dep. Bujoreni.
În timpul călătoriei am observat că turometrul de pe bord mergea(!). Mă întreb ce turație indica? A Rabei care ne tracta (puțin probabil, că nu cred că avea dopar 500 rot/min)?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.22 kb |
Vizualizat: |
de 32974 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.09 kb |
Vizualizat: |
de 32974 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Feb 2007 13:36:09 Titlul subiectului: 000000 |
75477 |
|
Azi 5 Irisbus au iesit in probe pe liniile 61, 91 si 69. Am facut vreo 3 ture pe 61 cu 5303, se descurca bine. Daca totul e ok, pana la sfarsitul saptamanii toate 10 Irisbus de Bujoreni sunt la traseu.
Probele s-au mutat doar pe liniile din Militari la ora asta.
Urmatoarele 10 merg la Vatra. Dar dupa aceasta exista dorinta ca urmatoarele 40 sa vina doar la Bujoreni, iar Vatra sa mai primeasca abia la sfarsitul anului, in afara de cele 10. Pana la sfarsitul lui aprilie cele 10 pentru Vatra sunt sosite.
|
|
Sus |
|
|
Trole Man
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2016 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti (Centru)
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2007 14:56:37 Titlul subiectului: |
76123 |
|
Si totusi cred ca au fost 3 pe 69. Venind intr-un 85 de la Nord l-am intalnit pe 5308 la Cismigiu spre Drumul Taberei. Apoi l-am ajuns din urma pe 5304 in care am si urcat. La intoarcere, la Avrig, venea si 5301.
Descriere: |
5304 intorcand la Baicului |
|
Mărime fișier: |
189.93 kb |
Vizualizat: |
de 33217 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2007 15:01:02 Titlul subiectului: |
76124 |
|
Teoretic azi ar trebui sa fie 8 la traseu, pentru ca 8 sunt inmatriculate. Dar fiind weekend ma bucur si cu cele 5 pe care le-am prins.
Unele au avut probleme cu chopperul si ce ai vazut mai putea fi si in rodaj fara sa circule prea mult (tur mic).
Asa se poate explica si faptul ca pe 61 mi s-a spus ca sunt 2, dar eu am vazut doar 1.
Sper ca urmatoarele 10 tot la Bujoreni sa vina.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2007 16:50:46 Titlul subiectului: |
76131 |
|
#5305 are probleme cu încălzirea (cred). Tocmai am venit cu el... am înghețat în salon. Interesant că în restul era foarte cald, numai #5305 avea căldura oprită.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2007 17:20:44 Titlul subiectului: |
76134 |
|
Dr2006 a scris: | #5305 are probleme cu încălzirea (cred). Tocmai am venit cu el... am înghețat în salon. Interesant că în restul era foarte cald, numai #5305 avea căldura oprită. | Irisbusurile au climatizarea controlata de calculator. Senzorul de temperatura din salon (pe care ti l-am aratat ieri) semnaleaza temperatura cate trebuie mentinuta la 26 grade.
Probabil are o problema la senzor.
|
|
Sus |
|
|
|