Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri/Articole de presa despre transportul local - Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2006 10:06:35    Titlul subiectului: Stiri75 40354

Mașina 50 va circula până pe strada Castanilor
Noile trasee ale RAT Brașov, care au fost modificate din data de 1 decembrie, sunt în luna de monitorizare. În această perioadă se analizează cum este acoperit fiecare traseu, dacă mașinile ajung la timp, dacă există destui călători. Directorul general al RAT, Augustin Pulpea, spune că acum se înregistrează orice fel de sugestii, pentru a fi pus la punct programul final.
Una dintre problemele descoperite pe parcurs se referă la călătorii afectați de sistarea liniei 3, de pe ruta cartierul Astra - Poarta Schei. „De mâine (astăzi – n.r.) persoanele care circulau de obicei cu troleibuzul 3 pot să obțină un abonament pe linia 5 și merg până la stația de pe B-dul N. Titulescu după care pot lua autobuzul 50 sau 50 barat spre Schei. Pentru un astfel de abonament, care se eliberează la orice chioșc al RAT, beneficiarii trebuie să prezinte buletinul și adeverință de la locul de muncă sau, în cazul elevilor, de la unitatea școlară”, ne-a explicat Augustin Pulpea. Acest regulament se aplică pentru toate liniile care circulau până în Schei și care acum se opresc în Livada Poștei.
O altă modificare luată în discuție este legată de prelungirea liniei 50 până pe strada Castanilor, pentru a se face mai ușor legătura cu alte trasee RAT. Totodată, se va avea în vedere și sincronizarea orarului autobuzelor care ajung la Teatrul Dramatic cu cel al liniilor 50 și 50 barat, pentru ca oamenii să nu piardă legăturile. Un prim pas îl reprezintă orarul autobuzului 50, care astăzi va pleca în prima cursă de la orele 5.20 în loc de 5.30.
Printre investițiile viitoare ale RAT-ului se numără și un sistem informatic de trafic, care prin afișaj electronic să arate timpii de așteptare în fiecare stație pentru diferitele autobuze. Acest sistem se ridică la valoarea de 500.000 de euro. În ceea ce privește biletele de călătorie, se are în vedere achiziționarea unor sisteme care să permită ca din momentul în care un bilet este compostat să poată fi folosit, un anumit interval de timp, de exemplu o oră, pe toate liniile RAT, model folosit cu succes în foarte multe țări europene.
Autor: Cristina BĂILĂ Data: 06 dec 2006
preluat de pe : www.bzb.ro : http://www.bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=31795
PACE IN PRIVINTA TRANSPORTULUI SPRE SANPETRU
Silviu Stefan
Conducerea SC Transbus Codreanu a avut in cursul zilei de luni o ultima runda de negocieri cu primarul comunei Sanpetru, precum si cu o serie de consilieri locali, intalnire in urma careia s-a convenit ca firma mentionata sa asigure in continuare transportul de persoane spre Brasov.
Intelegerea survine la cateva zile dupa ce se intentionase infiintarea unei linii RAT intre Brasov si Sanpetru, decizie ce fusese luata din cauza acuzelor potrivit carora firma mentionata nu ar fi respectat conditiile stabilite in contractul de concesiune a traseului. Primarul Marcel Rusu a considerat ca aceasta alegere este mai oportuna, deoarece, momentan, bugetul comunei nu ar fi putut suporta cheltuieli suplimentare legate de subventionarea transportului de persoane.
"Aceasta intelegere a fost facuta cu asumarea unor obligatii de ambele parti. Astfel, primarul si Consiliul Local al comunei Sanpetru nu vor mai face reclamatii nefondate la adresa firmei noastre si se va implica in eliminarea de pe traseu a transportatorilor ilegali. In ceea ce ne priveste, noi vom asigura transportul de persoane intre Brasov si Sanpetru numai cu masini noi, pe care, de altfel, le-am cumparat de la Roman SA saptamana trecuta, cu un grafic de circulatie cuprins intre orele 5.30-23.30, cu masini la fiecare jumatate de ora. Mai mult, pastrand acelasi cost al biletelor, am lungit traseul din Sanpetru pana la Gara CFR si retur".
Linia RAT nu era pe placul PSD Brasov
Proiectul infiintarii liniei RAT ce ar urma sa lege Brasovul de Sanpetru era in opinia social-democratilor sortit din start esecului. "Legea nu permite mai multor operatori sa concesioneze acelasi traseu, iar in momentul de fata ruta Brasov - Sanpetru este ocupata", a sustinut ieri purtatorul de cuvant PSD Brasov, Mihai David.
preluat de pe: www.transilvaniaexpres.ro : http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=35332
Transportul de calatori intre Brasov si Sanpetru se realizeaza acum cu 2 autobuze ElCar Igero Interurban.

Poza preluata de pe : www.igero.ro : http://www.igero.ro/interurban.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 18:42:09    Titlul subiectului: 40495

Tot ieri in TEX:
PSD BRASOV SE LEAGA DE NOUL PARC DE MASINI RAT
Lansarea noului parc de masini, achizitionat de municipalitate cu fonduri BERD, a fost din nou criticata de social-democratii brasoveni. Purtatorul de cuvant al PSD Brasov, Mihai David, a sustinut ca banii cheltuiti pe autobuze au fost irositi. "De ce conducerea municipalitatii s-a ambitionat sa bage 15 milioane de euro pentru a cumpara niste consumabile, pentru ca asta sunt aceste autobuze?! Nu se vede in ce hal au ajuns autovehiculele din primul lot cumparat in urma cu un an?! Mai bine serviciul de transport public ar fi fost concesionat, mai ales ca au fost solicitari in acest sens. Astfel, municipiul ar fi castigat de doua ori, o data prin faptul ca s-ar fi putut folosi banii din credit in alte domenii si in al doilea rand, pentru ca ar fi incasat redeventa aferenta. O sa ajungem sa ratam pe viitor unele proiecte din lipsa de finantare", a precizat David. Primarul Brasovului, George Scripcaru, a refuzat sa comenteze . (M.M.)
sursa TEX de ieri
RAT BRASOV VA MONITORIZA O LUNA TRAFICUL Andreea TANASOIU
Timp de o luna, conducerea RAT Brasov va monitoriza circulatia mijloacelor de transport in comun dupa ce s-a decis modificarea unor linii, ceea ce a condus la fragmentarea traseelor ce legau cartierul Schei de restul orasului. "Asa cum era de asteptat au existat destule plangeri, in marea lor majoritate de la locuitorii din aceasta zona. Am convenit ca pentru cei care utilizau linia 3 si care locuiesc in Schei sau pentru cei din zona Poienelor si lucreaza in aria istorica, sa eliberam contra-cost, pe baza de buletin, un abonament care sa fie valabil pe linia 5 si linia 50", a declarat directorul RAT, Augustin Pulpea. El a mentionat ca in curand va exista un sistem modern pentru urmarirea in trafic a autobuzelor, costul investitiei cifrandu-se la suma de 500.000 euro.

TEX de ieri
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 19:50:49    Titlul subiectului: 40993

Modificari ale traseelor RATBv
December 12th, 2006 | Autor: Cristian
Domnul primar George Scripcaru a anuntat ultimele modificari ale traseelor RAT. Analizeaza materialul care urmeaza.
Traseul liniei 50 se prelungeste pana pe str. Castanilor (P-ta Unirii - Nicolae Balcescu - 15 Noiembrie - Castanilor - Iuliu Maniu - N. Iorga - Livada Postei - Muresenilor - P-ta Unirii)
Traseul liniei 50 barat ramane acelasi, pe str. Agriselor
Se infiinteaza un nou traseu, linia 51, care va face legatura dintre Schei si Gara (pe fostul traseu al liniei 4, cu oprire in toate statiile).
Linia 17 barat isi modifica traseul: capat de linie str. Poienelor - prelungire str. Poienelor (prin spate pe la Praktiker, paralel cu Calea Bucuresti) str. Prunului - str. Lacurilor - Calea Bucuresti (intoarce la fabrica de bere Aurora) - str. Lacurilor - str. Prunului - prelungire str. Poienelor - capat de linie str. Poienelor.
Ca si modificarile care s-au facut incepand cu data de 1.12.2006, si aceste modificari vor fi monitorizate timp de 30 de zile, timp in care se vor face si modificarile care se impun (daca este cazul).
preluat de pe : www.iubescbrasovul.ro : http://www.iubescbrasovul.ro/de-larg-interes/modificari-ale-traseelor-ratbv/#more-516
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 02:09:43    Titlul subiectului: 41029

Ce rost are 51 ala? Nu era suficient sa il puna pe 4?
aloo: 50b pana la Pietreee!!!
Poate vedem si niste poze cu modificarile...
Ce s-a intamplat cu parcul de masini vechi sa le zicem? Pe unde circula ele acum? Dac mai circula?

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 08:40:11    Titlul subiectului: 41032

Ionescu a scris:
Ce rost are 51 ala? Nu era suficient sa il puna pe 4?
Traseul 51 este vechea linie 4R (4 rapid) numai ca se diferentiaza de linia anterioara prin faptul ca va opri in toate statiile.
Autobuzele vechi : Mercedes O305 articulat circula in continuare in paralel cu noile masini pe 17 si bineinteles unde mai este nevoie de ele iar autobuzele DAC/Rocar n-au mai iesit deloc pe traseu .

O NOUA LINIE DE AUTOBUZ SCHEI - GARA
De astazi, linia 51 va asigura legatura intre Schei si Gara Brasov. Decizia a fost luata de Primaria Brasov ca urmare a numeroaselor reclamatii ale schienilor, nemultumiti de faptul ca dupa 1 decembrie toate liniile care mergeau pana in Piata Unirii si-au scurtat traseul intorcand la Livada Postei, oamenii fiind obligati sa composteze doua bilete. Autobuzele de pe noua linie vor fi tot de mica capacitate si vor respecta traseul fostei linii 4 rapid, dar vor opri in toate statiile de pe traseu. Pentru a veni in intampinarea solicitarilor locuitorilor din Schei, si linia 50 isi va prelungi traseul. La intoarcere din Piata Unirii, autobuzele nu vor mai merge pe strada Agriselor, ci vor circula pe strada Castanilor, unde vor avea si statie. Si linia 17 barat isi modifica traseul, urmand a circula de astazi pe prelungirea strazii Poienelor (prin spatele unui complex comercial, paralel cu Calea Bucuresti) str. Prunului, str. Lacurilor, Calea Bucuresti si va intoarce la fabrica de bere. (I.D.)
preluat de pe: www.transilvaniaexpres.ro : http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=35954
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O nouă linie RAT: Piața Unirii – Gară
Traseele RAT care au fost modificate din data de 1 decembrie se află încă în luna de monitorizare. Ieri, primarul George Scripcaru a anunțat faptul că în urma solicitărilor venite din partea cetățenilor din Schei a fost înființată linia 51, care va avea fostul traseu al liniei 4 (Piața Unirii – Gară). Autobuzele de pe această linie vor opri în toate stațiile de pe traseu. Până la această modificare, cetățenii din Schei care vroiau să ajungă acasă de la gară trebuiau să circule cu două mașini: cu 4 până în Livada Poștei și de acolo cu mașina 50.
Totodată, linia 50 a fost prelungită până la strada Castanilor, în acest fel călătorii putând face mai ușor legătura cu alte autobuze.
„Tot de astăzi se modifică și traseul liniei 17 barat, care merge de pe Calea Poienelor prin spatele magazinului Praktiker, ajunge în strada Prunului și apoi în strada Lacurilor. În acest fel se va putea ajunge mult mai ușor în cartierul Noua, locuitorii acestuia nu vor mai fi obligați să treacă prin traficul de coșmar de pe Calea București pentru a ajunge acasă”, ne-a declarat primarul George Scripcaru. Linia 17 barat va avea capăt de linie str. Poienelor și va avea următorul traseu: prelungire str. Poienelor (prin spate pe la Praktiker, paralel cu Calea București) str. Prunului - str. Lacurilor - Calea București (întoarce la Fabrica de Bere Aurora) - str. Lacurilor - str. Prunului - prelungire str. Poienelor - capăt de linie str. Poienelor.
Autor: Cristina BĂILĂ Data: 13 dec 2006
preluat de pe : www.bzb.ro : http://www.bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=31933
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Noi modificari in traseele RAT
S.F.
Atatea modificari au mai avut loc in ultima perioada in traseul masinilor RAT, incat brasovenii care calatoresc cu mijloacele de transport in cauza sunt tot mai ametiti. Mai intai, datorita lucrarilor de reabilitare a infrastructurii care s-au desfasurat in zona Portii Schei si care a determinat schimbarea traseelor autobuzelor care coborau din Schei, introducandu-se totodata dublul sens pe Muresenilor. Astfel ca, daca asteptai, sa zicem, autobuzul 16 in statia de la Star, iti aduceai aminte, dupa ce te enervai, ca de fapt statia s-a mutat la Teatrul Dramatic. Dupa ce te obisnuiai cu noul traseu si asteptai 16-le la Teatrul Dramatic, asfaltarea s-a terminat si traseul a revenit pe Nicolae Balcescu. Asa ca te muti iar in statia de la Star. Dupa ce te bucuri ca s-a revenit la normal, te muti iar la Teatrul Dramatic, dupa alte asteptari la Star, pentru ca intre timp au fost introduse autobuzele noi, 50 si 50 barat si 16-le merge iar pe la Teatrul Dramatic. Si tot asa…
Acum, achizitionarea de catre RAT a unor autobuze noi determina noi schimbari. Marti, au fost anuntate alte modificari ale traseelor RAT. Astfel:
- Traseul liniei 50 se prelungeste pana pe str. Castanilor (P-ta Unirii - Nicolae Balcescu - 15 Noiembrie - Castanilor - Iuliu Maniu - N. Iorga - Livada Postei - Muresenilor - P-ta Unirii);
- Traseul liniei 50 barat ramane acelasi, pe str. Agriselor.
- Se infiinteaza un nou traseu, linia 51, care va face legatura dintre Schei si Gara (pe fostul traseu al liniei 4, cu oprire in toate statiile).
- Linia 17 barat isi modifica traseul: capat de linie str. Poienelor - prelungire str. Poienelor (prin spate pe la Praktiker, paralel cu Calea Bucuresti) str. Prunului - str. Lacurilor - Calea Bucuresti (intoarce la fabrica de bere Aurora) - str. Lacurilor - str. Prunului - prelungire str. Poienelor- capat de linie str. Poienelor.
Municipalitatea anunta ca aceste modificari vor fi monitorizate timp de 30 de zile, timp in care se vor face si modificarile care se impun (daca este cazul).
preluat de pe : www.infobrasov.net : http://www.infobrasov.net/index.php?page=reportaj&id=7194
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Schimbări pe liniile RAT
Pe traseele RAT au apărut cîteva modificări. De ieri s-a înființat noua linie 51, care va avea același traseu cu fosta linie „4 rapid“. De asemenea a fost prelungită linia 50 și au apărut schimbări pe traseul 17, 17 barat și 3. Potrivit primarului, traseul 51 a fost înființat la solicitarea cetățenilor din Schei și va face legătura dintre Schei și Gară, cu oprire în toate stațiile dintre Piața Unirii și Gară. Traseul liniei 50 se prelungește pînă pe Strada Castanilor, noul traseu fiind P-ța Unirii - Nicolae Bălcescu - 15 Noiembrie - Castanilor - Iuliu Maniu - N. Iorga - Livada Poștei - Mureșenilor - P-ța Unirii. Și linia 17 barat își modifică traseul: capăt de linie Str. Poienelor - prelungire Str. Poienelor (strada inagurată ieri, prin spatele Praktiker, paralel cu Calea București) - Str. Prunului - Str. Lacurilor - Calea București (întoarce la fabrica de bere Aurora) - Str. Lacurilor - Str. Prunului - prelungire Str. Poienelor - capăt de linie Str. Poienelor. „În acest fel se va putea ajunge mult mai ușor în cartierul Noua, locuitorii acestuia nemaifiind obligați să treacă prin traficul de coșmar de pe Calea București pentru a ajunge acasă”, a declarat primarul George Scripcaru, adăugînd că vor fi create stații care să permită și clienților zonei comerciale să ajungă la marile centre comerciale. „Sînt lucruri pe care le-am anticipat și le vom rezolva din mers, așa cum am promis“, a adăugat primarul Scripcaru, precizînd că, alături de modificările de trasee, din 1 decembrie, și aceste noi modificări vor fi monitorizate pentru o perioadă de 30 de zile. „În rest, toate traseele și facilitățile privind abonamentele pe care le-am prezentat de la introducerea în circulație a noilor autobuze rămîn valabile“, a precizat primarul.
de: (A.P.) 13.12.2006
preluat de pe: www.monitorulexpres.ro : http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&a=citeste&p=eveniment&s_id=34465
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 07:18:42    Titlul subiectului: 41172

Am primit acest mail pe adresa Transirei, il postez aici:
Buna dimineata,
Stimate domn/doamna,
Ma bucur ca de curand au fost inlocuite toatea autobuzele vechi, care nu mai erau corespunzatoare pentru transportul in comun. Apelez la bunavointa dvs. pentru a analiza posibilitatea suplimentarii autobuzelor pe linia 17 (Noua - Livada Postei) la orele de varf (orele 7,00-8,00 si 17,00-19,00). Este inadmisibil ca dimineata cand toata lumea trebuie sa mearga la servici, la a doua statie de la capatul din Noua sa nu poti sa te urci decat in al treilea autobuz, si si acela foarte aglomerat, nu mai spun ca este si autobuz scurt. Va rog sa-i intrebati si pe soferii de pe autobuze, si chiar puteti face un sondaj de opinie printre cei din Noua. Astept un raspuns din partea dvs. si sper ca aceasta problema sa se rezolve cat mai curand posibil, deoarece cand va veni zapada o sa fie si mai aglomerat.
Cu respect,
Diana Untaru
diana_untaru@yahoo.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 58
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Vin 15 Dec 2006 12:01:08    Titlul subiectului: 41360

Iata ce am gasit pe pagina primarie Brasovului. http://www.brasovcity.ro/primarie/directie.php?cop=1003&par=1000
Oare cit timp le trebuie sa modifice pagina sau asa va fi de la anu sau dupa ce pleaca Scripcaru? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2006 13:48:00    Titlul subiectului: 41446

Dupa innoirea parcului auto al RAT-ului cu 100 de autobuze portocalii,
La Brasov, bulibaseala totala in transportul in comun
Adrian POPESCU | 07 decembrie 2006, Ziarul Gandul
De la sfarsitul saptamanii trecute, brasovenii nevoiti sa apeleze la "serviciile" RAT-ului reclama non-stop bulibaseala din transportul in comun din urbea de sub Tampa, aparuta, culmea, imediat dupa ce municipalitatea a finalizat programul de innoire a parcului auto al regiei, prin cumpararea a inca 100 de autobuze noi din import, cu un credit BERD de 15 milioane de euro. Toate de culoare portocalie, "pentru ca fabricantul n-a mai avut alta culoare", dupa cum a sustinut, fara sa clipeasca, directorul RAT Brasov, Augustin Pulpea! Pentru "valorificarea cea mai optima" a noilor achizitii, municipalitatea nu a gasit nimic mai bun de facut decat sa modifice toate traseele, suprimand pur si simplu una dintre liniile cele mai aglomerate si segmentandu-le pe celelalte, prin introducerea unor "puncte de transbordare".Astfel incat, de pilda, cine vrea sa ajunga din Gara Brasov in Schei, sau in cartierul Bartolomeu, ori din Schei in cartierul Astra, trebuie sa schimbe autobuzul in centrul orasului, platind, bineinteles, si doua bilete! "Da' dumneavoastra de cate ori folositi transportul in comun, de ma tot bateti la cap cu nimicurile astea?", s-a otarat edilul-sef la ziaristii care incercau sa-i prezinte nemultumirile brasovenilor fata de aceste "inovatii". Dupa care, pe acelasi ton, Scripcaru i-a "rezolvat" si pe cei nemultumiti de culoarea portocalie in care sunt vopsite noile autobuze: "Cui nu-i place culoarea asta n-are decat sa inchida ochii, ca sa n-o mai vada!"
adrian.popescu@gandul.info
http://gandul.info/articol_23519/la_brasov__bulibaseala_totala_in_transportul_in_comun.html
Cine a creat bulibaseala asta? TriumviRATul sotii Scripcaru -Pulpea.
Erau traseele de troleibuz pina in Schei si nu existau nemultumiri. Scripcaru, se stie, "iubeste" scheenii.



nimurug.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  17.86 kb
 Vizualizat:  de 16330 ori

nimurug.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 17 Dec 2006 11:52:03    Titlul subiectului: 41509

Problema este ca scheeni au urlat in gura mare sa nu mai mearga masinile mari pe strazi si troleele ca sunt grele si le tremura nuj ce... ei au zis ca vor niste masinute ca in rest se descurca. acu sa le fie de bine. nu ii iau apararea lu scripcaru, dar sa vedem si fata cealalta a monedei. Inca o data, banuiesc ca sunt si oameni prin RAT-ul ala care se ocupa de trasee si de monitorizarea lor. Noi ar trebui sa dam o mana de ajutor si sa venim cu sugestii. Eu am avut cateva si mi le-am exprimat.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 17 Dec 2006 13:19:31    Titlul subiectului: 41517

Ai vazut tu vreun act sau rezultatele vreunui sondaj prin care scheenii doreau desfiintarea troleibuzelor? Eu, nu.
Dimpotriva, sa vezi proteste si injurii la adresa scripcarului, in timp ce muncitorii demontau reteaua de troleibuz, fara nici un act scris, nici macar o decizie a conducerii RAT.
Un alt aspect: fa-ti timp, draga Ionescu, si citeste presa brasoveana (Buna Ziua Brasov, Transilvania Expres si Monitorul Expres), luindu-ti ca unitate de timp, spre exemplu, o saptamina. Vei vedea ca era de ajuns o SINGURA gazeta de perete a primariei.
Nu cunosc vreun specialist RAT ce sa se ocupe de monitorizarea traseelor si a traficului. Poate ca activitatea aceasta este indeplinita de angajatii primariei, din cadrul Comisiei de circulatie.
Eu consider ca actiunile de desfiintare a transportului electric sint nefundamentate si ilegale. Ma opresc aici cu comentariile, lasind institutiile abilitate sa se pronunte. Voi face publice toate raspunsurile acestora.
Ce am vazut insa, scris, un memoriu al scheenilor prin care se solicita primariei sa introduca troleibuze ARTICULATE. Si au ascultat o vreme doleantele acestora. Ce le-a oferit acum? In loc de troleibuze de 12 m lungime (vechi, e drept), autobuze noi de 9 m lungime.
Am scris, pt. inceput, conducatorilor unor institutii, asteptindu-ma la lipsa de reactie a acestora. Datorita cirdasiei economice, pediste. Chiar si profilele dezgustatoare, numite stilpi de catre scripcari, sint fabricate de firma unui deputat PD.
Ce a realizat primarul actual al Brasovului, viitorul fostul? Cu ce? Cu imprumuturi. In afara de un proiect ISPA (si aici municipalitatea este donoare de fonduri), mai nimic nerambursabil.
Ce imi doresc?
Acum, sa le transmit Sarbatori Fericite celor 37 de salariati ai RAT (retele electrice), dati afara odata cu venirea MAN-urilor. Primesc salarii compensatorii, asa cum s-a laudat directorul RAT? Cititi legea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 17 Dec 2006 19:35:25    Titlul subiectului: 41537

Eu pur si simplu nu inteleg de ce a trebuit sa schimbe ceva. Chiar si-au pus ambitia prosteasca de a reinventa roata? Acum jumatate de an era totul OK si nu cred ca simtea cineva nevoia unei modificari. Reteaua de transport din Brasov era una din cele mai vaste si asigura acces lejer aproape intre oricare doua zone ale orasului. Acum vedem cu totii cum e: transbordari, doua bilete, timp pierdut, etc.
Singurul lucru care trebuia facut era interzicerea opririi pe Prundului si totul era perfect. Incapeau linistit articulatele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 17 Dec 2006 21:31:36    Titlul subiectului: 41542

Ce e de facut acum?
0) Sa se verifice legalitatea actiunilor la care am facut referire;
1) Sa se opreasca desfiintarea infrastructurii transportului electric;
2) Sa oprim BERD-ul in a distruge orice, de dragul comertului;
3) Sa se dea in folosinta trasee noi si sa se suplimenteze vehiculele pe traseele existente, functie de cereri.
Ce tine de noi, vom face.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 23:38:38    Titlul subiectului: 44461

"In timp ce unii brasovenii prefera sa vina personal la sediul Primariei Brasov pentru a le expune reprezentantilor municipalitatii ideile lor privind modernizarea orasului, altii apeleaza la Internet. Cele mai multe initiative sunt legate de transportul in comun si de amenajarea de parcari si spatii verzi. Un locuitor din Schei i-a sugerat primarului ca pe strada Prundului sa fie amenajate locuri de parcare pe partea dreapta, iar in zona opusa se fie montati stalpi opritori pentru facilitarea traficului pietonal. Sunt si brasoveni care se considera "specialisti" si pretind ca stiu cauzele care determina aglomerarea anumitor zone, anuntand ca au si solutii. Astfel, pentru evitarea blocajelor spre Poiana Brasov, un cetatean l-a sfatuit pe primar sa monteze un telescaun intre parcarea mare a statiunii si zona centrala a acesteia... Alti brasoveni au reclamat existenta unor garaje amenajate ilegal in spatele unor imobile sau s-au declarat deranjati de... aspectul inestetic al rufelor puse la uscat in afara geamurilor in diferite cartiere brasovene. Pentru copiii lor, brasovenii s-au aratat preocupati de posibilitatile restranse ale acestora de a-si petrece timpul liber si au propus municipalitatii sa ia in calcul realizarea de noi spatii de agrement si deschiderea unui cinematograf modern in centrul orasului. (A.T.)"
>>pe ce adresa de internet ??
sursa http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=38794
RAT AR PUTEA AVEA O LINIE BRASOV-GHIMBAV
Pentru ca brasovenii sa ajunga mai usor din cartierul Bartolomeu in centrul orasului municipalitatea si conducerea RAT studiaza posibilitatea introducerii unui nou traseu de transport in comun. Pana la sfarsitul acestei luni, conducerea RAT Brasov urmeaza sa prezinte o solutie in acest sens. Pe de alta parte, primarul George Scripcaru a anuntat ca exista posibilitatea introducerii unor autobuze pentru transportul exclusiv al celor care lucreaza la firme aflate pe raza localitatii Ghimbav: "Au fost depuse mai multe solicitari. Sunt in jur de 2.400 de persoane care au loc de munca in acea zona. Solicitarea este indreptatita si managerii firmelor s-au angajat chiar sa asigure abonamente angajatilor". (A.T.)
sursa http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=39057
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 17:48:37    Titlul subiectului: 44569

Linie de autobuz pentru navetiști
Conducerea RAT Brașov a primit în ultima perioadă foarte multe solicitări din partea oamenilor care lucrează la societățile din afara orașului, spre Ghimbav, în speță de la Losan, Ina Schafler, Autoliv și celelalte. „Sunt 2.400 de persoane care ar avea nevoie de un mijloc de transport în comun. Ni s-a solicitat o linie pentru zona respectivă, iar firmele au promis că vor cumpăra abonamente pentru fiecare angajat. Așa că va fi o linie profitabilă, plata abonamentelor reprezintă un venit sigur”, ne-a declarat primarul George Scripcaru.
O altă problemă a transportului în comun o reprezintă liniile care fac legătura dintre cartierul Bartolomeu și oraș. În principal este vorba despre traseul liniei 28, care face legătura între Livada Poștei și IAR Ghimbav. „Aceste traseu trebuie să aibă încărcare, dar și oamenii trebuie să plătească pentru transport. Oamenii spun că au abonamente, în schimb RAT afirmă că nu prea există încasări pe acel traseu. Va trebui analizată această situație și găsită cea mai bună variantă. În câteva zile conducerea RAT trebuie să prezinte o soluție în acest sens”, a mai spus primarul Scripcaru. Și pe linia 17 se înregistrează probleme. În acest caz, mai ales după-amiază, șoferii spun că nu mai pot respecta orarul de trafic din cauza circulației infernale de pe Calea București. „Șoferii spun că nu reușesc să respecte orarul din cauza traficului și a semafoarelor. Sperăm ca odată cu construirea unui sens giratoriu la intersecția dintre Calea București și strada Lacurilor să se reglementeze situația, mai ales că se vor desființa unele semafoare de pe Calea București”, a explicat George Scripcaru.
Rupea și Zărnești vor autobuzele vechi de la Brașov
Autobuzele și tramvaiele RAT care au fost scoase din trafic, în urma înnoirii parcului auto al regiei locale de transport în comun vor fi vândute. Până la acest moment, la RAT s-au primit solicitări din partea orașelor Rupea și Zărnești de achiziționare a unor autobuze care mai sunt încă în stare de funcționare, iar câteva orașe din țară vor să achiziționeze o parte a tramvaielor. RAT Brașov a anunțat că acestea vor fi vândute prin organizarea unei licitații. Totuși, câteva tramvaie vor fi oprite la Brașov, în vederea realizării peste un timp a unui mic muzeu al transportului în comun.
Autor: Cristina BĂILĂ
sursa:http://www.bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=32481
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 23:29:08    Titlul subiectului: 55054

Incepand din 01.02.2007 traseele de noapte (1N, 2N, 3N, 4N) se desfinteaza ,motivul invocat : pierderi mari
sursa :afis in principalele statii din bv
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 23:30:56    Titlul subiectului: 55056

Incredibiiil!!! Am zis demult ca asta se va intampla si toata lumea a spus ca nu poate fi adevarat! Uite ca e!
Degeaba ma mir: asa se intampla peste tot in marea globalizare, totul este un serviciu incepand de la sanatate terminand cu orice. Transportul se supune si el aceluiasi regim. Nu aduce bani, nu conteza la ce e util, nu e profitabil deci, out!!
Poate or reveni cand s-or imbunatati lucrurile...
Ce apare online pe site-ul primariei:
http://www.brasovcity.ro/index.php?lcp=trpub

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 22:50:07    Titlul subiectului: 75094

Ionescu a scris:
Ce apare online pe site-ul primariei:
http://www.brasovcity.ro/index.php?lcp=trpub
Interesant. Mi se pare destul de completa si detaliata lista traseelor, dar am observat cateva mici inadvertente:
-linia 42 nu este deservita de microbuze; eu unul am avazut doar MAN-uri
-linia 12 nu are de nici o culoare 18 statii
-la traseul liniei 51 apare N. Balcescu - Eroilor - 15 Noiembrie (nu trece pe Eroilor)
-tabelul nu este actualizat si cu linia 29
-poate mai sunt si altele, dar scopul meu acum nu este de a gasi nod in papura
Nu stiam ca traseul Noua-Rulmentul efectuat doar de cateva ori pe zi este asimilat ca 35 barat.
P.S.: A inteles cineva de ce unele din linii sunt trecute pe fond galben?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 11:41:06    Titlul subiectului: 75145

TEX, azi:
http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=39949
http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=39938
BZB:
http://bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=32646
MEX:
http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&a=citeste&p=actualitate&s_id=36900
Toate articolele spun la unison acelasi lucru: modificari. E bine pe undeva ca exista dinamica si ca cei din administratie se intereseaza de transportul in comun destul de intens. Sa vedem ce se mai intampla cu timpul...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 18:49:41    Titlul subiectului: Stiri80 75431

Transformand urbea in santier, dupa exemplul colegului sau Videanu,
Primarul Brasovului fluidizeaza traficul dupa o poza de acum 100 de ani
Adrian POPESCU | 31 ianuarie 2007
Stimulat de exemplul omologului sau bucurestean Videanu, care ii este si coleg de partid, primarul Brasovului, pedistul George Scripcaru, transforma urbea in santier, firmele abonate la banul public urmand sa-si potoleasca astfel foamea cu nu mai putin de 15 milioane de euro, bani proveniti dintr-un credit BERD. Sub pretextul modernizarii si eficientizarii traficului rutier, cateva zeci de strazi si bulevarde vor intra din nou in reparatii si asfaltari, urmand ca semafoarele electrice din intersectii sa fie inlocuite cu sensuri giratorii, cea mai noua marota a edililor de sub Tampa. Doua dintre acestea vor fi amplasate, de exemplu, chiar in buricul targului, primul la Biblioteca Judeteana "G.Baritiu" si al doilea, la nici 100 de metri distanta, la Rectoratul Universitatii "Transilvania", iar o alta pereche isi va face aparitia pe Calea Bucuresti, la intrarea in Brasov pe DN 1! "Dom'le, am descoperit intr-o poza de acum o suta de ani ca pe vremea aia la Biblioteca Judeteana era un sens giratoriu, asa ca nu mai cartiti degeaba!", a sunat argumentul edilului-sef Scripcaru. Simultan cu aceste "modernizari la standarde europene", tot in zona centrala - intre magazinul "Star" si cladirea "Modarom" - vor incepe sapaturile pentru doua pasaje pietonale sub terane, la care Scripcaru&Co intentioneaza sa adauge si o parcare, iar pe Bulevardul Alexandru Vlahuta traficul auto va fi fluidizat de lucrarile pentru dezafectarea liniei de tramvai, scoasa din uz la finele anului trecut. Partea leului din cele 15 milioane de euro puse la bataie de municipalitatea de sub Tampa va intra in conturile firmei Vectra din Zarnesti. Aceasta este de departe abonatul numarul unu la contractele de lucrari publice pe banii Primariei Brasov, care i-au fost concesionate, dintr-un condei, pe nu mai putin de 8 ani, pana in 2013. In 2005, Vectra aproape ca si-a triplat cifra de afaceri, depasind 22 de milioane de euro, cifra ce se anunta de-a dreptul modesta comparativ cu veniturile pe anul trecut, care nu au fost date inca publicitatii. adrian.popescu@gandul.info
scripcaru
de nilamix (2007-01-30 22:12:32)
SERVUS
de pacurar (2007-01-31 00:18:51)
lume,lume avem cel mai tare primarel el este acela care a vrut sa astupe cu asfalt si FISURILE ANALE in campania electorala din 2004 si sa stiti ca e un primarel cu carte,a facut si facultate(da a facut-o de ris)si si ei oameni l-au ales in fruntea lor pe el.........nu-tzi vine sa inebunesti...........sau mai bine fugi cit te tin picioarele din tzara asta care este exact asa cum a spus silviu brucan(un mare comunist da destept)condusa de cei multzi da prosti nene,rau tare .servus,hai ca ninge de rupe la brasov,a venit si iarna,sa vedem cit va tzine.sal.
Carcotasi...dar totusi
de kreepy (2007-01-31 10:54:51)
Iarasi vad in Gandul un articol scris cu oarecare interese... Nu contest ca ceva e fishy cu firma Vectra si contractele lor dar totusi, daca autorul e din Brasov, ar trebui macar sa recunoasca ca ceva s-a miscat in Brasov de gand e Scripcaru primar. Nu sunt un admirator dar totusi ceva se misca...si asta e bine. Sa nu uitam ca Ghise nu a facut NIMIC pt orasul asta in afara de niste cosuri de gunoi de 2 lei (vechi) inscriptionate cu sloganul lui si mai ieftin, ABC. Eu totusi incerc sa vad ca toate intersectiile mari din Brasov au fost fluidizate, s-au asfaltat multe drumuri, s-au facut sensuri giratorii in zone sensibile. Sa nu uitam ca cel din Bartolomeu te scutesc de 5 kilometri...si multe altele... Lucrarile descrise in articol ar fi chiar foarte bune tinand cont de circulatia din oras asa ca as ruga autorul sa incerce sa fie obiectiv. O zi buna
scripcaru
de pius (2007-01-31 11:13:44)
Nici eu nu sunt "fan Scripcaru" dar...de ce nu vrem sa recunostem ca Brasovul e "altfel" de cit era pe vremea lui Ghise.Mergeti fratilor prin Europa si vedeti care sunt noutatile in materie de trafic,sensurile giratorii au inlocuit semafoarele inca de acum 3-4 ani (fluidizeaza mai bine traficul).Mai sunt multe de facut in Brasov dar e bine ca s-a demarat actiunea.Ce pot sa-i reprosez primarului Scripcaru,e faptul ca nu mediatizeaza mai mult proiectele,cu mai multe dezbateri,cu iesiri in presa locala cu explicati pe intelesul tuturor "uite mai fratilor deaia e bine asa si nu altfel"...lipsa de comunicare naste suspiciuni si loc de interpretare
Scripcaru si constructiile.
de carmen (2007-01-31 14:46:01)
Si eu sunt din BV, dar expicati-mi si mie cum fluidizeaza traficul o intersectie giratorie la Biblioteca... Sa te duci pe Dupa ziduri ( e inchisa strada, si daca ar deschide-o Scripcaru, n-ar incapea nicio masina) sau in Poiana, sau inapoi pe Eroilor( sens unic)... N-are nicio logica, caci catre Poiana merge traficul ca pe roti... La Rectorat, aceeasi intrebare: de ce? Pentru o strada cu sens unic? Iar cand va duceti in oras unde mai parcati domnilor? Daca la Livada avem doua intersectii giratorii? Pe Calea Bucuresti, din nou, asta mai lipsea o intersectie cu sens giratoriu... Semafoarele din suta in suta de metri, de-alea smechere cu cronometraj, ce rost mai au? Sa-l traga de urechi pe arhitectul orasului, ca a dat liber la constructii in sir indian, iar acum cand la iesirea din BV ar fi necesara o largire a strazii, Primarele se gandeste ca tot mai buna e o intersectie, decat exproprierea Mol-ului, Carrefour-ului, Praktiker-ului, Selgros-ului, Metro-ului etc... Podul catre Sacele-Bucuresti e cam ingust (abia refacut), milimetric incap pe doua benzi un camion si o masina. "Ocolitoarea" cea mai mare realizare a Primarelui, pe care insusi Berceanu o categorisea drept autostrada (halal!), trimite camioanele in Sacele, intr-o curba pe care cu siguranta camionagii o injura de numa-numa, caci nu prea incape trailer-ul. Ca sa nu mai pomenesc si de curba ciudata pe care o are chiar "ocolitoarea". D-aia a botezat-o Scripcaru ocolitoare, ca-i ocolita rau. Iar pe Vlahuta, Branduselor, si imprejurimile, cu siguranta traficul se va fluidiza in momentul in care Primaria si CL, plus arhitectul orasului, marele planolog, se vor gandi si ei ca poate a da autorizatie de constructie pentru fiecare cm patrat din zona, nu e o alegere foarte buna. Pana atunci... nu mai este hurducanitul tramvaiului, dar avem autobuze... Cum rezolva asta aglomeratia? Sa ma ajute cineva sa pricep... Pana una alta am inteles din articol ca PresCon nu e palcuta la urechile Primarelui, dar las' ca-i Vectra. Cu stima si mandrie, marelui gospodar.
M-am prins de o giratorie
de carmen (2007-01-31 14:54:17)
Aia de la Rectorat se face in eventualitatea pasajului Star-Modarom. Deci din nou se inchide Balcescu ( n-a fost demult inchisa, cam asa an de an) si trebuie s-o luam pe Muresenilor in ambele sensuri. Opriti-l pe nenorocit caci altfel distruge centrul!
sensurile giratorii
de Myth (2007-01-31 16:09:40)
Sunt foarte bune, folosite peste tot in tarile civilizate, nu ca in Romania bananiera. Autorul articolului mananca kkt.
sensurile giratorii sunt f.bune!
de miclea (2007-01-31 16:55:33)
sensul giratoriu este o solutie ieftina si eficienta de fluidizare a traficului! tipic pentru romani, nici o fapta buna nu trebuie sa ramana nepedepsita
pt. Myth
de carmen (2007-01-31 16:59:44)
Intersectiile cu sens giratoriu sunt foarte bune, pana la un anumit nivel al traficului... Nu au absolut nici o justificare intr-o intersectie fara prea mult trafic sau cu trafic intens... iar din ceea ce am vazut in BV, dau si mari batai de cap... Nimeni nu mai stie cum se acorda prioritatea, iar din pacate traficul nu e fluidizat, ci incurcat. Dar nu esti din BV, n-ai cum sa stii. Locatiile alese sunt proaste, dupa cum si firma aleasa e proasta, ca si Prescon de altfel, astia sunt Asfaltari S.A., dar la Brasov. Iar despre primar, pana si PD-ul ar trebui sa se rusineze.
pt.carmen
de rotaru (2007-01-31 20:39:19)
cred ca ori nu esti din Brasov, ceea ce in sine nu-i o rusine, ori n-ai carnet de conducere. ceea ce invoci tu ca numeni nu stie care-i prioritatea, e buna de postat in cartea recordurilor la rubrica " tot al nost' e cel mai natarau ". daca badea Vasile nu stie ce-i aia girafa trebuie s-a o interzicem ?. traficul in Brasov s-a fluidizat mult in ultimii cativa ani. o parte e meritul primarului o parte a urbanistilor si consilierilor locali care au actionat ca niste gospodari, fara politicianisme de 3 lei. rezultatul pentru orice om normal, eventual sofer se vede. circulatia in zona Bratolomeu e chiar rezolvata elegant si eficient. e bine ca primarul isi propune sa duca actiunea mai departe si le faca si pe altele mai bine. oricum la ore de varf zona Casa Armatei-Teatru e un infern, si e clar ca trebuie facut ceva.
Ziarul Gandul, http://www.gandul.info/articol_28526/primarul_brasovului_fluidizeaza_traficul_dupa_o_poza_de_acum_100_de_ani.html



zeroeanu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.31 kb
 Vizualizat:  de 15547 ori

zeroeanu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 13:31:24    Titlul subiectului: 75551

http://infobrasov.net/reportaj_8877_Noi-desfiintam-tramvaiul-altii-construiesc-retele-cu-granturi-UE.html
Noi desfiintam tramvaiul, altii construiesc retele cu granturi UE
B.S.
Lucrarile de scoatere a liniei de tramvai sunt in plina desfasurare la intrarea in oras dinspre Bucuresti. Bulevardul Saturn este un adevarat santier. In ciuda opozitiei a numerosi brasoveni, municipalitatea si-a pus in practica proiectul, parte integranta dintr-un proiect mai amplu de eliminare a reteleleor de cabluri aeriene.
In timp ce noi desfiintam unica linie de tramvai din oras, altii, mai avansati decat noi din punct de vedere economic, construiesc retele intregi.
De pilda, grecii au ajuns la concluzia ca pentru a face fata numarului mare de turisti si pentru a reduce poluarea, acest mijloc de transport este ideal. Municipalitatea Atenei a investit recent 350.000.000 EURO, din care 175.000.000 EURO grant de la Uniunea Europeana in vederea modernizarii sistemului de transport, in care sa predomine mijloacele de transport nepoluante, care sa foloseasca energia electrica, nu carburanti obtinuti din prelucrarea petrolului. Noua retea de tramvaie acopera toata partea centrala a orasului, unde vin majoritatea turistilor, ajunge pana la marginea marii, unde sunt alte monumente antice si este extins spre Pireu si spre partea de nord a Atenei.
Interesant ar fi ca peste cativa ani sa ne trezim in aceeasi situatie si sa incepem sa construim linii de tramvai, facand mare tam-tam pe tema reducerii poluarii (a propos, in ritmul in care o tine Vladescu cu taxele de ecologizare, s-ar putea sa ne dorim mult de tot tramvaie…)
--------------------------------------------------------------------------------

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andyske



Data înscrierii: 12/Feb/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2018
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 16:25:19    Titlul subiectului: 75921

Referitor la giratorii in zona Casa Armatei, Livada Postei. Decat sa faca doua giratorii mai mici si sa modfiice si structura existenta a strazilor, mai bine ar remarca faptul ca au deja un giratoriu gata facut: ar putea folosi Parcul Central ca un imens giratoriu. Astfel:
a. masinile care vin de pe Muresenilor si ajung in intersectia de la Livada Postei vor face obligatoriu la dreapta.
b. masinile care vin din Livada Postei vor face obligatoriu doar inainte sau la stanga
c. la Mielul alb, masinile care vin de pe Lunga vireaza obligatoriu la dreapta (strada din fata de la Astra)
d. se desfinteaza parcarile din dreptul cinema Astra (partea drepta a strazii) si de vis-a vis de capatul de linie RAT din Livada, pentru a permite preluarea traficului.
c. strada dintre Mielul Alb si intersectia cu Muresenilor (cea prin fata casei Armatei) va fi amenajata cu parcari pentru masini pe dreapta si taximetre pe stg, cu lasare de banda libera intre, pentru acces. Masinile care intra pe aceasta strada vor putea intra doar dinspre Nicolaie Iorga si doar pentru a folosi parcarea (fluxul principal merge pe strada din fata de la Astra). Iesirea se face doar cu viraj la stanga pe Eroilor.
d. strada de acces dintre Eroilor si Nicolaie Iorga (cea de langa primarie) devine sens unic intre Eroilor si Nicolaie Iorga si inchide bucla giratoriului.
e. Sensurile drumurilor cu prioritate se modifica astfel: De pe Nicolaie Iorga spre strada care trece pe langa Astra (in loc de strada care trece prin fata Casei Armatei). De aici, drumul cu prioritate va fi spre stanga (Parcul Central) nu dreapta (Poiana) ca pana acum (drumul dinspre Poiana pierde complet prioritatea). La capatul Livezii Postei, intersectia cu Muresenilor drumul cu prioritate va fi catre Eroilor.
f. se amenajeaza bretea de virat la stg dinspre Livada Postei catre Muresenilor.
g. astfel se pot desfinta semafoarele de la Mielul Alb si Livada Postei.
h. eventual, se mai constrieste o banda pe strada din fata de la Astra, prin taierea trotorului de pe partea cu spatele Casei Armatei, pentru a face 4 benzi (2 pentru traficul dinspre Lunga, 2 pentru traficul dinspre Nicolaie Iorga), si se amenajeaza capatul dinspre Livada Postei pentru viraj la stanga.
Ce ziceti?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 24 Feb 2007 19:43:13    Titlul subiectului: 76596

http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=42030
Candidatul pentru postul de primar al municipiului resedinta de judet propus de PSD Brasov, senatorul Otilian Neagoe, a declarat ieri ca a inceput sa participe la sedintele organizatiilor din cartiere ale filialei, pentru a afla care sunt problemele cu care se confrunta locuitorii. Neagoe a mentionat ca la finele saptamanii trecute s-a intalnit cu cetatenii din Noua si Craiter si ca a aflat ca problemele cele mai acute sunt legate de modul cum isi trateaza CET Brasov clientii care au ramas in sistem, precum si despre cum isi fac treaba presedintii unor asociatii de proprietari.
Senatorul PSD a precizat ca locuitorii din cartierul Noua sunt revoltati ca municipalitatea a retras din circulatie cursele RAT de noapte: "Conducerea Primariei Brasov invoca faptul ca nu sunt eficiente. Inseamna ca atunci cand s-a luat creditul BERD pentru a se cumpara masini noi calculele nu au fost facute corect. Cetatenii nu au de ce sa sufere din cauza unor decizii economice. Normele europene prevad ca au dreptul la acest tip de servicii publice". Sursa citata a concluzionat, ironic: "Daca am fi avut primar, lucrurile s-ar fi rezolvat!".
"Discutam despre un cadru de eficienta!"
Fata de aceasta chestiune, primarul George Scripcaru a sustinut ca situatia este cunoscuta si monitorizata si ca se incearca gasirea unei solutii pentru asigurarea circulatiei pe unele trasee. "In acest moment discutam de un cadru despre eficienta care sa justifice traseele. De foarte multe ori, autobuzele ori sunt goale, ori circula una-doua persoane. In plus, am avut cazuri cand soferii au fost batuti de cetateni aflati sub influenta alcoolului. Ne gandim la extinderea programului, pe anumite trasee, respectiv pana in jurul orelor 24.00", a precizat primarul. El a argumentat ca aceste criterii prin care se stabileste eficienta RAT Brasov au fost impuse de BERD. In plus, primarul a mentionat ca potrivit datelor RAT Brasov, anul trecut pierderile inregistrate pe traseele de noapte au fost de aproximativ 40.000 de lei. (M.M.&A.T.)

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2007 12:41:08    Titlul subiectului: 77030

http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=42462
Bugetul de venituri si cheltuieli pe 2007 al RAT Brasov a fost recent aprobat de plenul Consiliului Local. La capitolul venituri totale a rezultat o crestere cu 27,54% fata de realizarile prevazute pe anul trecut, cele din activitatea de baza fiind stabilite avand in vedere cresterea estimata a volumului vanzarilor si majorarea tarifelor biletelor si abonamentelor de calatorie. La alte activitati s-a luat in calcul o crestere mai mare decat rata inflatiei prognozata pe acest an, avandu-se in vedere identificarea unor noi surse de crestere a veniturilor, respectiv marirea spatiului pentru inchiriere reclama pe autovehicule in conditiile achizitionarii in 2006 a 109 autobuze noi din creditul obtinut de la BERD. La capitolul subventii pentru acoperirea diferentelor de tarif la activitatea de transport public local de calatori s-a prevazut cresterea realizarilor. Astfel, subventia aprobata pentru 2007 este la nivelul sumei de 13.100 lei, la care se adauga si contravaloarea abonamentelor pentru persoanele cu handicap. (A.T.)

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2007 14:03:42    Titlul subiectului: 77034

Dupa cum anticipam, s-a desfiintat linia 38. Liniile 23 si 23B au fost prelungite si intorc acum la ILF.
Schimbarile s-au anuntat in statiile prin care trecea 38.
A fost prelungit si 9-le pana la Depozitele ILF. Presimt ca la fel se va intampla si cu 5. Nu mai are nici un rost sa il tina pana la Municipal, in conditiile in care din zonele Calea Bucuresti si Hidromecanica nu exista legaturi directe spre Eliana Mall si Real.
Si ce capat de linie era odinioara la Stadionul Municipal!...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 20 Mar 2007 21:47:05    Titlul subiectului: 77651

E clar, in urmatoarea etapa dupa mine pot aparea 2 variante:
1. ori se face un super cap de linie la Stadionul Municipal, asa cum er prevazut;
2 ori un supercap de linie la ILF...

http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=46850
Domnul Eduard Pirtea a sesizat Biroul "TEXPERT" de Relatii cu Publicul al cotidianului "Transilvania Expres" fiind nemultumit de faptul ca in seara zilei de 30 martie patru autobuze ce deserveau linia 6 s-au retras la garaj de la capatul de linie din strada Saturn. Din aceasta cauza programul afisat pe graficele de circulatie nu a mai fost respectat si a fost decalat cu peste 30 de minute. Brasoveanul spune ca s-a adresat dispecerului de serviciu, insa acesta, a refuzat sa se prezinte, neavand ecuson, si a recurs la un limbaj necuviincios. (109)
In urma solicitarii noastre Augustin Pulpea, directorul general al Regiei Autonome de Transport (RAT) Brasov ne-a dat urmatorul raspuns: "In data de 30 martie dereglarea programelor de circulatie ale autobuzelor de pe linia 6 s-a datorat unor acte de indisciplina savarsite de personalul de bord, respectiv doi soferi din cei patru s-au retras din program in mod nejustificat, iar impotriva acestora RAT a dispus masuri disciplinare exemplare. Inabilitatea si comportamentul iresponsabil al dispecerului de serviciu din capatul de linie Saturn a fost tratata prin masura disponibilizarii acestuia". (I.D.)

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 5 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community