Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 13:07:51    Titlul subiectului: 44550

RobertC a scris:
Sa nu uitam de nebunia care exista chiar in prezent la capatul de la Piata Resita. La pauzele de masa sunt chiar 10 troleibuze si 5 autobuze acolo, desi nu este loc. Rezultatul: bloceaza singura banda de circulatie dinspre Drumul Gazarului catre Luica si se creaza mari ambuteiaje. Ce se va intampla daca vor fi si mai multe troleibuze. Str. Resita de fapt seamana mai mult cu o aleie dintre blocuri. In niciun caz nu a fost construita pentru un asa trafic intens.
Nu inseamna neaparat ca ar circula in zona mai multe troleibuze... Smile Acum 76 circula la 2 minute. Dar daca ar aparea 81 la 6 minute iar 76 (descongestionat) ar veni la 3 minute, tot 30 troleibuze/h vor circula in zona, nu ? Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 20:32:36    Titlul subiectului: 44584

Ar mai trebui sa tinem cont si de faptul ca frecventa si aglomerarea de pe cuplul 76/381 este corelata, pana la un punct, cu frecventa si aglomerarea cuplului 116/141. Acesta din urma a evoluat in 2006, dar inca insuficient pentru orele de varf. Barem cu lucrarile de la Eroii Revolutiei, lucrurile s-au inrautatit...
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Sâm 27 Ian 2007 01:13:31    Titlul subiectului: 0000 44802

fantt a scris:
Eu as propune prelungirea liniei 32 de tramvai pe Bulevardul Unirii, cel putin pina la Piata Alba Iulia; spatiu ar fi destul pontru constructia in site propriu, in acest fel realizindu-se doua obiective: evitarea schimbarii mijlocului de transport la Piata Unirii pentru cei car vin/merg din/in Rahova/zona Bulevardul Unirrii, si al doilea, creeara unei modlaitati de parcurgere rapida a acestui Bulevard, pentru ca datorita traficului aglomerat la orice ora din zi si pe ambele sensuri, autobuzele se misca foarte lent, de multe ori daca mergi pe jos realizezi aproape acelasi timp
Este o varianta interesanta care evita crearea haosului prin P-ta Unirii. In acelasi timp, prezinta dezavantajul ca s-ar putea uni doar cu 16 (40). In schimb puntea prin P-ta Unirii-Sf.Vineri ar permite multiple conexiuni est-vest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Ian 2007 15:28:55    Titlul subiectului: yuukyuku 44833

Azi trecand pe langa dep Bucurestii Noi am vazut Ikarusul de Scoala. Nimic neobisnuit...dar pe afisaj ce vad? Linia 87! Cartier Pajura via Gara de Nord Shocked Exclamation . Stie cineva daca este in plan reinfintarea liniei 87 cu Ikarusuri ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 27 Ian 2007 15:57:08    Titlul subiectului: 44835

Pe vremea când cele 3 Ikarusuri de școală circulau pentru călători, exista și linia 87. Probabil a fost doar o glumă a instructorului (dacă e vorba de Depoul Bucureștii-Noi e posibil ca instructor să fie șoferul de pe #7413).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 29 Ian 2007 19:34:27    Titlul subiectului: 00000 44976

Legat de linia 76: Are cineva habar cite unitati circula zilnic pe acest traseu, la anumite intervale orare?
Eu am vazut pe traseul 76 DAC-uri articulate pline si arhi-pline. Ce o sa se intimple cind le vor casa pe acestea? Or sa suplimenteze troleibuzele nearticulate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 29 Ian 2007 21:27:45    Titlul subiectului: 44984

sisintea a scris:
Ce o sa se intimple cind le vor casa pe acestea? Or sa suplimenteze troleibuzele nearticulate?
Atata timp cat capatul de la P-ta Resitei este neincapator (am vazut ca mai stau si dube acolo) si este singurul capat sationar pentru ambele linii (76 si 381) nu prea cred. Este un adevarat haos acolo in timpul pauzelor de masa.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Lun 29 Ian 2007 21:42:15    Titlul subiectului: 44985

sisintea a scris:
Legat de linia 76: Are cineva habar cite unitati circula zilnic pe acest traseu, la anumite intervale orare?
În anul 2003 pe linia 76 circulau:
-în cursul săptămânii:
orele de vârf: dimineața 15, seara 14
în rest: 9
-sâmbăta-duminica: 9 tot timpul.
Vara circulau în loc de 15/14 troleibuze, 12-11.
Însă de când cu îmbunătățirea frecvenței lui 381, cred că sunt mai puține troleibuze pe 76.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 00:39:40    Titlul subiectului: io8o8 44994

Nu s-a scăzut numărul de troleibuze de pe 76... pentru că 381 (cel puțin săre P-ța. Reșița) vine deja plin cu oamenii care vin din Centru, plus că stația nu e lipită de piață cum e cea a lui 76 de la Sudului.Dacă mai punem la socoteală și viteza mică a 381-urilor în raport cu cea a troleibuzelor...
Suplimentări pe 76 nu prea cred că se vor putea face... din motive tehnice. Pe lângă faptul că va crește numărul de troleibuze care vor staționa la P-ța. Reșița (chiar dacă acestea vor fi mai scurte), rețeaua de fir-contact va fi mult mai solicitată, rezultând intervenții mai multe la ea. Apoi, închipuiți-vă ,,trenulețele" care se vor forma la unele semafoare unde deja se strâng 2-3 articulate.


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Mar 30 Ian 2007 00:44:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 18:23:23    Titlul subiectului: 55034

Dr2006 a scris:
Pe lângă faptul că va crește numărul de troleibuze care vor staționa la P-ța. Reșița (chiar dacă acestea vor fi mai scurte), rețeaua de fir-contact va fi mult mai solicitată, rezultând intervenții mai multe la ea.
Da si nu... Dupa cum va amintiti forta de contact a unui captator la Ikarus e mai mica decat cea a unui captator clasic. In plus prezenta tragatoarelor are un rol benefic in mers de amortizare a oscilatiilor captatorului. Astfel, pe de o parte reteaua nu va mai fi supusa acelorasi forte la parcurgerea de catre captator iar, pe de alta parte, oscilatiile ulterioare trecerii captarilor vor fi mai mici. Ca urmare directa, uzura prin alungirea firului (sub actiunea fortei de apasare sau a fortei inertiale generate de propria oscilatie) precum si aparitia de zone de fracturare in imediata apropiere a prinderilor de console ar trebui sa fie mai redusa desi numarul de solicitari va creste. In plus o data cu mult astepatata introducere a miezurilor de grafit uzura directa a firului de contact va scadea. Nu in ultimul rand, prezenta tragatoarelor ar trebui sa limiteze si mai mult deteriorarea retelei in cazul desprinderilor de fir.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 13:27:55    Titlul subiectului: yyyyyyy 75354

Un 33 Ghencea - Unirii la interval de 10 minute ar rezolva multe probleme si... va avea si traseu 100% modernizat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 22:26:29    Titlul subiectului: 75384

metrou.usor a scris:
Un 33 Ghencea - Unirii la interval de 10 minute ar rezolva multe probleme si... va avea si traseu 100% modernizat.
Intre timp s-a desfiintat si macazuml dela intersectia Viilor Dr Istrate, deci nu prea ar avea cum sa mai ajunnga la Unirii (poate sa faca vreo linie pe 13 Septembrie - Bd Libertatii- Piata Regina Maria si paoi coumuna cu linia 32, dar asta ar insemna ceva bani, desi cred ca ar fi fezabila, in conditiile in care -a muta capatul de la Unirea al liniei 32 la Sf. Vineri): dar pina atunci ramine sa ne inghesuim in autobuzele neincapatoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 16:25:20    Titlul subiectului: 75556

Linia 667 ar trebui reconfigurata pe traseul Izvorul Rece - Bucur Obor - Baicului
Linia 621 momentan este ok.
Linia 66 suplimentata cu articulatele de la Bucurestii Noi si eventual Berceni si sa intoarca la Pta Rosetti (cu conditia ca pe str Dianei si str JL Calderon parcatul sa fie interzis total)
Linia 60 pe traseul Vasile Parvan-Spit.Fundeni, cu un interval de succedare intre vehicule de 10-15min.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 16:29:35    Titlul subiectului: 75557

Văd că ați vrea o legătură între P-ța Unirii și Ghencea, înafară de 385. Propun
58 P-ța Unirii - P-ța Regina Maria - P-ța Chirigiu - Cal. Rahovei - Șos. Porgresului ("Trafic Greu") - Cal. 13 Sepetmebrie - Bd. Ghencea - Cart. Tudor Vladimirescu.
Și nu cred că liniile de tramvai cu 5x trebuie să fie neapărat temporare.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 17:14:23    Titlul subiectului: 75562

mrM a scris:
Văd că ați vrea o legătură între P-ța Unirii și Ghencea, înafară de 385. Propun
58 P-ța Unirii - P-ța Regina Maria - P-ța Chirigiu - Cal. Rahovei - Șos. Porgresului ("Trafic Greu") - Cal. 13 Sepetmebrie - Bd. Ghencea - Cart. Tudor Vladimirescu.
Și nu cred că liniile de tramvai cu 5x trebuie să fie neapărat temporare.
Eu i-as zice 33...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 08 Feb 2007 02:12:30    Titlul subiectului: 75590

Propun sa se prelungeasca fie linia 104, fie ambele linii 86 si 90 de la Stadionul National la Granitul. Desi varianta a doua presupune si instalarea infrastructurii de troleibuz pe sos. Pantelimon, o consider mai buna din 2 motive :
1. Se creaza multiple legaturi ale cartierului Pantelimon cu Drumul Taberei, Gara de Nord, zonele centrale (Romana, Universitate)
2. Transportul electric este nepoluant si mai ieftin, deci investitia s-ar amortiza relativ repede.

De asemenea, o varianta excelenta ar fi prelungirea traseelor troleibuzelor 70 si 79 de la actualul terminal de la Costin Georgian pana la Granitul, prin sos. Vergului. Ce parere aveti ?

Inca o propunere : o linie de tramvai, sa-i zicem 31, care sa realizeze legatura intre Zetarilor si Piata Unirii, dupa ce linia 8 va reveni pe traseul de baza. Iar linia 23 sa ramana pe actualul traseu, deoarece calatorii de pe Giurgiului s-au obisnuit deja cu actualul traseu, cererea de transport din Giurgiului catre Vitan, Titan este mai mare decat cea din Ferentari si nu in ultimul rand, se va reinfiinta linia 15.

Imi permit sa mai propun o prelungire a liniei 226; de la statia Piata Rahova sa-si continue traseul prin str. Amurgului, sos. Salaj si sa intoarca la actualul capat al liniei 117.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 08 Feb 2007 02:59:24    Titlul subiectului: 75591

In legatura cu ce au propus cei dinaintea mea :

Linia 33 e perfect justificata in conditiile in care la orele de varf, se creaza mari ambuteiaje pe linia lui 385 (bd. Ghencea intre Centrul de Mobila si capatul lui 41, intre Cimitir si Ispirescu, splaiul Independentei intre Izvor si Unirii-Optinova, dar si la intoarcere, intre Mircea Voda si Unirii). Si nu numai asta, dar EXISTA infrastructura folosita la capacitate minima pentru trasee foarte slab utilizate, atat datorita intervalelor de succedare imense cat si datorita existentei liniilor inlocuitoare (221 in locul lui 47, de exemplu). In urma cu 1 an, am sunat la emisunea Cafeaua cu sare de pe Antena 3, invitat fiind Gheorghe Aron. L-am intrebat daca se are in plan folosirea liniei de pe Ghencea si pentru alte legaturi decat cele existente; a raspuns ca se are in plan atat o legatura Giurgiului-Ghencea, cat si o eventuala prelungire a lui 41 pana la Alexandriei Exclamation

323 prelungit prin Mircea Voda : un vis prea frumos...
mrM a scris:
Ce trasee credeți că ar mai fi necesar sa fie înfințate în București? Vă rog să argumentați (valabil dacă aveți și un comentariu)
102 prelungit la Granitul : idee excelenta. Propun un capat fara stationare la Granitul, dupa care traseul de intoarcere sa fie : bd. Biruintei, sos. Garii Catelu, sos. Dudesti-Pantelimon, Republica, bd. Basarabia si traseul actual.

17A : de acord, legatura utila

33 (varianta Colentina-Pantelimon) : Din ce stiu, exista niste linii de "dube" care asigura, in mai mare sau mai mica masura, legatura mentionata, deci slabe sanse.

68 si 75 : mai degraba se suplimenteaza linia 69. Ca o paranteza, cat de viabila credeti ca ar fi infiintarea unui terminal in care sa intoarca troieibuzele din Drumul Taberei, undeva in zona depoului Bujoreni ?

165 : Linie nejustificata, prea scurta si care ar urma sa dubleze 90% din liniile existente. Mai degraba se prelungeste 330 (ca si asa dubleaza aproape in intregime 335) pana la capatul efectiv al bulevardului Nicolae Grigorescu, dupa Piata Titan si mai acoperim o zona, ce-i drept nu foarte mare.

222 : Cred ca liniile existente fac fata.

231 : Intre Unirii si Aviatorilor, multa lume va prefera sa ia metroul, mai ales la orele de varf. Iar intre Victoriei si Aviatorilor cererea de transport este minima.

353 : E de preferat sa se suplimenteze linia 253.

A mai spus cineva ceva in legatura cu o linie de tramvai pe bd. Unirii, intre Piata Unirii si Piata Muncii. Ideea ar fi buna, din punctul de vedere al vitezei medii de deplasare mult peste cea a autobuzului 104, mai ales la orele de varf. Dar asta ar necesita o reconfigurare a bulevardului; pe mijloc nu vad sa se poata realiza, ca n-o sa darame nimeni fantanile. Mai intervin si aspectele de ordin estetic; zona e considerata "de fite" si nu cred ca se va dori vreodata tramvai pe acolo
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2007 22:33:17    Titlul subiectului: 76296

alch3mist a scris:
Propun sa se prelungeasca fie linia 104, fie ambele linii 86 si 90 de la Stadionul National la Granitul. Desi varianta a doua presupune si instalarea infrastructurii de troleibuz pe sos. Pantelimon, o consider mai buna din 2 motive :
1. Se creaza multiple legaturi ale cartierului Pantelimon cu Drumul Taberei, Gara de Nord, zonele centrale (Romana, Universitate)
2. Transportul electric este nepoluant si mai ieftin, deci investitia s-ar amortiza relativ repede.
Parerea mea e ca nu se justifica atatea linii la Granitul. Cererea de transport e acoperita suficient cu liniile 5,14 si 46, cu care schimband 1 mijloc de transport, poti ajunge aproape in orice destinatie, inclusiv combinatiile cu metroul de la P-ta Iancului.

Revin cu sugestia prelungirii liniei 381 pana la P-ta Presei, sau Aero Baneasa. Cred ca ar fi o idee mai buna decat sa se execute o linie de troleibuze care ar ingreuna traficul si asa sufocat din centrul Capitalei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 05/Mai/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Mar 2007 23:16:18    Titlul subiectului: 77570

Ca tot am vorbit in alt topic de fostul expres 785, propun infintarea unui autobuz, care sa circule intre Bucur Obor si Carrefour Militari.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Mai 2007 13:05:46    Titlul subiectului: 79191

guest a scris:
Ca tot am vorbit in alt topic de fostul expres 785, propun infintarea unui autobuz, care sa circule intre Bucur Obor si Carrefour Militari.
Cu Mercedes Citaro, sa fie de la toate autobazele care au Citaro si sunt rezerve. La 5 min sa fie cate un autobuz.
Linia sa fie: Carrefour Militari-Autogara Militari-Bd Timisoara-Razoare-Str Elefterie-Universitate-Bd Carol I-Bucur Obor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mathpdc



Data înscrierii: 17/Ian/2006
Ultima vizita: 31/Iul/2007
Mesaje: 4

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 21:35:35    Titlul subiectului: 80420

As propune o linie de trolebuz: Spital Fundeni - Str Sportului - Sos Colentina - Calea Mosilor - Bd Dacia - Pta Romana si chiari poate la gara
Ar permite descongestionarea linile 21 si 66 si ar fi o linie directa Colentina - Romana, mai ales Obor - Romana. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
226



Data înscrierii: 17/Aug/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2007 15:30:58    Titlul subiectului: prelungire capat de linie 226 80437

in urma sugestiei pe care am facut-o pe site-ul RATB de a prelungi linia 226 de la P-ta Rahova (str. Buzoieni/sos. Alexandriei) pe sos. Alexandriei pana la Dep.Alexandria (comun cu linia 96 - cum circula in prezent datorita lucrarilor de reabilitare pe str. sold. Croitoru Vasile) azi 19.06.2007 am primit urmatorul raspuns:
Citat:
In urma sugestiei dvs. venita pe pagina web va comunicam ca:
R.A.T.B. prin Serviciul Exploatare Miscare a inaintat proiectul pentru devierea traseului la Depoul Alexandria catre Comisia Tehnica de Circulatie din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti unde a fost analizata si aprobata.
Cu respect - Serviciul Relatii Publice.
Sa inteleg ca dupa finalizarea lucrarilor pe str. sold. Croitoru Vasile linia 226 va continua sa intoarca la Dep. Alexandria??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2007 20:22:54    Titlul subiectului: Modificari de trasee RATB 80448

Nu cred ca ar fi necesar 226 la depoul Alexandria, dupa parerea mea ar fi mai mare utilitatea lui pe traseul P-ta Rahova - P-ta Romana. Dimineata sunt zeci de calatorii la capatul de la piata Rahova, in plus pe Antiaeriana circula foarte bine 96 si cred ca nu se va face greseala care se face cu tramvaiul 15.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
226



Data înscrierii: 17/Aug/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2007 21:16:25    Titlul subiectului: 80906

In urma unui alt mail trimis la RATB am primit urmatorul raspuns:
Citat:
Traseul liniei 226 a fost prelungit pana la Depoul Alexandria unde se pot asigura activitatile specifice unui capat de linie (pauza de masa, igienizarea autobuzelor, etc). Precizam ca actualul cap de linie va ramane definitiv pentru linia 226...
In ciuda acestor raspunsuri, afisajul cu Piata Rahova inca nu a fost schimbat, iar statiile se numesc in continuare OPRIRE si PIATA RAHOVA (ar fi trebuit sa se numeasca TEIUS, MARGEANULUI sau SOS ALEXANDRIEI) iar la Antiaeriana nu efectueaza opriri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 21:39:42    Titlul subiectului: 80963

In loc de actualul aranjament 4/7/15/19/27:
Redistribuirea vagoanelor pe:
19 - RATB Titan - 1 dec. 1918 - Rebreanu - M. Bravu - Vitan - Sincai - Giurgiului - Zetarilor
27 - RATB Titan - P-ta Titan - Dudesti - Bd. Marasesti - Unirii
eventual si cateva vagoane pentru 25 si 34

Iar dupa reinstalarea macazului Viilor/Dr. Istrate:
7 - CFR Progresului - P-ta Unirii (cu V2Auri la o frecventa decenta)
15 - RATB Titan - P-ta Titan - Dudesti - Bd. Marasesti - Filaret - Progresului - Ghencea
19 - RATB Titan - 1 dec. 1918 - Rebreanu - M. Bravu - Vitan - Sincai - Giurgiului - Zetarilor
______________________________________________________________
Sunt curios daca vreun factor de decizie din RATB care chiar ar putea sa aplice aceste propuneri le citeste... daramite sa le ia in considerare...

E pacat, pentru ca am putea zice ca noi, mergand zilnic cu transportul public, stim cam cum sta treaba "in teren" mai mult decat ar putea sti dumnealor (daca stiu) din niste rapoarte.

Pe de alta parte poate trebuie sa existe anumite justificari "la dosar" pentru o linie noua/modificare de traseu (studii din teren, un numar de semnaturi din partea calatorilor), nu doar ca a zis unu bercenicity ca a vazut ca tramvaiul X circula mai mult gol pe strada Y si mai bine l-ar duce pe strada Z ca si asa acolo circula doar 47 la 40 de minute...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 17 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community